سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۰۵

وب سرویس سامانه پیام کوتاه شیراز

وب سرویس  سامانه پیام کوتاه شیراز



اپلیکیشن ، سایت و خدمات خود را به صورت آنی تنها با یک کلیک به پنل اس ام اس مجهز نمایید.

شما از طریق وب سرویس ارسال پیام کوتاه ،  براحتی می توانید از سایت یا نرم افزارتان به کاربران خود در هر مرحله ای پیامک ارسال کنید.

 

هر کسب و کاری نیازها و اهداف مختلفی را در ارتباط با اجتماعات دارد، اما بیشتر برند ها می توانند از قدرت اس ام اس یا پیامک های انبوه سود ببرند. این روش ارتباطی مناسبی برای ارسال انبوه پیامک به همه کاربران شما و یا ارائه هشدارهای ویژه مانند اعلان های اضطراری و یادآوری های قرار ملاقات است.

 

یک رابط برنامه نویسی مناسب (API) به شما امکان می دهد ویژگی های قدرتمند یک پلت فرم پیام کوتاه مانند سامانه پیام کوتاه شیراز را با وب سایت یا برنامه خود ادغام کنید. مهم است که قبل از انتخاب یکAPI، گزینه های خود را دقیقا در نظر بگیرید. شما نیازمند یک وبسرویس قابل اعتماد و ساده جهت استفاده می باشید. اما شما چه چیزهای دیگری نیاز دارید؟ در زیر، ما موارد مهمی را در مورد وبسرویس های پیام کوتاه به بحث گزارده ایم.

پشتیبانی HTTP، REST و SMTP

مواردی که باید هنگام جستجوی وبسرویس پیامکی مناسب در صورت ارائه پشتیبانی HTTP، REST یاSMTP مد نظر قرار دهید:

HTTP برای ادغام با برنامه های کاربردی و سیستم های شما بهینه و آسان می باشد ، و به مشتریان برند شما از طریق اطلاع رسانی آخرین اخبار نام تجاری شما کمک میکند .

REST ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک راه حل ادغام گسترده تر هستند و می تواند به شما در بهبود خدمات به مشتریان از طریق سیستم CRM موجود کمک کند.

SMTP برای پیام های طولانی شما را قادر می سازد تا شما ایمیل خود را برای ارسال اعلان ها، هشدار ها و یادآوری های دیگر به صورت پیامک انبوه ارسال کنید.

 

 

سرعت پیشرفت بالا

یکی از بزرگترین مزایای اس ام اس انبوه تبلیغاتی این است که سریع است. اگر میخواهید از تحویل به موقع استفاده کنید، بهتر است که یک API اس ام اس را پیدا کنید که سرعت بالا را فراهم کند. به عنوان مثال، برخی از خدمات پیامک انبوه ممکن است 25 متن در ثانیه ارسال کنند، در حالی که دیگران به شما امکان می دهند 300 متن در ثانیه ارسال کنید. هرچه که سرعت ارسال شما سریعتر ، پیام های شما سریع تر در مقابل مشتریان قرار می گیرد. این به ویژه برای اعلامیه های اضطراری مهم است که در آن زمان از اهمیت ویژه برخوردار است.

 

منبع قوی ابزارها و کانال ها

برخی از ارائه دهندگان وب سرویس پیامکی توابع چند کانالی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد علاوه بر اس ام اس های دیگر، مانند MMS، ایمیل و رسانه های اجتماعی، ویژگی های دیگر را نیز ادغام کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام پیام های نام تجاری خود را از یک مکان مدیریت کنید و همچنین به مشتریان خود در کانال مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. هنگام جستجو برای یک وب سرویس پیامکی ، یک سیستم را پیدا کنید که ادغام را برای تمام کانال های ارتباطی که نیاز دارید، ارائه دهد.

 

بسته بندی ویژگی های انعطاف پذیر

هنگامی که نیازهای ارتباطی برند و نام تجاری خود را می سنجید ، یک اندازه محدود به هیچ وجه مناسب نیست. با برخی از خدمات پیام رسانی انبوه ، شما در نهایت پرداخت هزینه برای ویژگی های که حتی نمی خواهید استفاده کنید. این باعث می شود تا API اس ام اس که قابلیت انعطاف پذیری دارد را پیدا کنید.

 

ارسال توکن و کد فعال سازی و تایید شماره در کمترین زمان ممکن

امروزه مشاهده می شود که برای ارسال این کد ها مشکلات فراوانی بوجود می آید ارسال کند,بلک لیست بودن شماره و ...

شما با سامانه پیام کوتاه شیراز می توانید با سرعت بالا و بدون هیچ سد و یا محدودیت با خطوط خبری و خدماتی ما اقدام به ارسال نمایید.

 

سامانه پیام کوتاه شیراز ارئه دهنده ی نمایندگی پیامک انبوه و پنل های کاربری و وبسرویس ارسال پیامک جهت تجهیز سایت ، برنامه و کسب و کار شما به ارسال های پیامکی می باشد که با تیم پشتیبانی و فنی قوی همواره شما را در این را راهبری می نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی