اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیام رسون
1401-10-27 22:28:16 29 0 0
شما در شرایط فعلی بازار باید هوشمندانه تر کار کنید و نه سخت تر!
این شعار را ملکه ذهن خود کنید : کمتر هزینه کن ، بیشتر دیده شو
بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای انجام این کار ، تمرکز بر مشتری موجود خود با یک برنامه پاداش مشتری است که در ایران به باشگاه مشتریان معروف شده است.
شما برای راه اندازی باشگاه مشتریان چه هدفی را دنبال می کنید؟ آیا کسب و کار شما قابلیت پیاده سازی باشگاه مشتریان را دارد؟ آیا نمونه باشگاه مشتریان خوب را سراغ دارید؟ هزینه باشگاه مشتریان چقدر است؟
اینها نمونه ای از سوال هایی است که قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان برایتان به وجود میاید و باید قبل از تهیه باشگاه مشتریان جواب قانع کننده ای برای آنها پیدا کنید . شما باید بدانید هدف از ایجاد باشگاه مشتریان چیست . آیا این اقدام در راستای اهداف شما قرار دارد یا خیر؟
اگر میخواهید به جواب تمامی سوال های بالا برسید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .
باشگاه مشتریان چیست ؟
باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامهریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم . با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و مجددا خرید انجام دهند .
هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان :
در فضای بسیار رقابتی امروز مدل کسب و کار بسیار دچار تحول شده است. شما ممکن است یک ایده بسیار نوآورانه داشته باشید که بازار منتظر آن است. ولی رقبا بیشتر از ۶ ماه به شما زمان تنفس نخواهند داد.
شما با کسب و کارهای زیادی روبرو شده اید که توسط رقیب بزرگتر بلعیده شده اند. یا اینکه با تغییر کوچک یا بزرگ در فضای عمومی کسب و کار بحران های زیادی را تحمل کرده اند.
یکی از مهمترین اهداف از راه اندازی باشگاه مشتریان ، حفظ و نگهداری مشتریانی است که شما برای جذب آنها بسیار هزینه کرده اید. رفتار مشتری بسیار وابسته به رفتاری است که شما با او انجام داده اید. در زیر به صورت ایتمی به اهدافی که میتوان از راه اندازی باشگاه مشتریان داشته باشیم اشاره شده است .
- حفظ مشتریان سابق
- ایجاد مزیت نسبی کسب و کار نسبت به رقبا
- افزایش دایره مشتریان جدید به واسطه باشگاه مشتریان
- کمک به برند سازی
- افزایش فروش در روز ها و ساعت های خلوت
- ایجاد کیف پول هوشمند برای جلوگیری از تخفیف نقدی
- کاهش تخفیف واقعی به واسطه کیف پول
- تسهیم سهم بازاریاب های مختلف و افراد منتفع به صورت خودکار
باشگاه مشتریان پیام رسون :
باشگاه مشتریان پیام رسون ، یک سامانه وفاداری مشتریان ابری است که به کسب و کارها و فروشگاه ها کمک میکند تا باشگاه مشتریان اختصاصی خود را راه اندازی کنند.
در باشگاه مشتریان پیام رسون سناریوها و طرح های تخفیفی به صورت کاملا منعطف در اختیار شماست تا با آن بتوانید انواع سناریوهای وفاداری مشتریان را پیاده سازی کنید. از جمله این طرح ها می توان به طرح های امتیاز و پاداش ، طرح های تخفیفی ، بازگشت درصدی از مبلغ خرید به حساب مشتری ، تخفیف های پلکانی و دیگر طرح های وفاداری اشاره کرد
همچنین میتوانید پس از راه اندازی باشگاه مشتریان خود ، انواع هدیه ها را تعریف کنید. هدیه و تبریک روز تولد که به صورت اتوماتیک تنظیم می شود و برای مشتریان شما ارسال می شود. . به طور مثال شما می توانید هدیه ای تعریف کنید و مشتری با استفاده از امتیازات کسب شده در باشگاه مشتریان ، آن هدیه را بخرد و یا امتیازاتش را به اعتبار خرید تبدیل کند.
اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیام رسون :
اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیام رسون به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد.یعنی لوگو و نام شما در اپلیکیشن درج میگردد و کاملا اختصاصی عمل میکند.مشتریان شما با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراهشان ، می توانند امتیاز ، اعتبار و هدایای خود را مشاهده کنند. همچنین می توانند با استفاده امتیازات کسب شده ، از هدایای تعریف شده استفاده نمایند.
همچنین باشگاه مشتریان پیام رسون اولین ارائه دهنده اپلیکیشن باشگاه مشتریان به صورت کاملا رایگان در ایران میباشد که به طور مستقیم مختص سایت پیام رسون میباشد .
اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیام رسون علاوه بر اینکه در سایت سامانه پیام کوتاه به صورت رایگان ارائه میشود ، دارای امکانات زیر نیز میباشد
- ثبت شماره مشتریانتان به راحتی و ارسال پیام خوش آمد گویی به آنها در کمترین زمان ممکن
- ارسال پیامک های یادآوری نظیر تبریک تولد و یا موعد پرداخت قسط و اتمام بیمه نامه و ...
- ثبت مبلغ خرید هر کاربر و تعداد دفعات مراجعه مشتری به فروشگاه
- قرعه کشی بین مشتریان
- نوبت دهی به صورت پیامکی و یا از طریق اپلیکیشن
پیام رسون :
جذب مشتری جدید بسیار پر هزینه تر از حفظ مشتری موجود است ، برای حفظ مشتری خود باشگاه مشتری پیام رسون را تهیه کنید و از امکانات بی نظیر موجود در اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیام رسون استفاده کنید .
برای این کار تنها باید به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از آنجا درخواست باشگاه مشتریان بدهید و تیم پشتیبانی ما با فعال سازی باشگاه مشتریان و نصب اپلیکیشن باشگاه مشتریان ، مسیر فروش و جذب مشتری را برای شما هموار تر خواهند کرد .