سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۴ ثبت شده است

با پنل پیامک 200 برابر بیشتر بفروشید

1404-01-22 08:27:57 29  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند.

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با 5 مورد از استراتژی های عالی در حوزه پنل پیامک برای فروش بیشتر آشنا کنیم .

 

 

 

با پنل پیامکی 200 برابر بیشتر بفروشید  : 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز آن را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

در زیر به 5 مورد از بهترین راه کارها برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه اشاره کرده ایم .

 

1- از عبارات کلیدی استفاده کنید:

یکی از ساده ترین راه ها برای جذب مشتری استفاده از عبارات کلیدی و تأثیرگذار در متن اس ام اس تبلیغاتی است. همانطور که می دانید کیفیت تبلیغات اس ام اسی  رابطه ی مستقیمی با محتوای آن دارد چرا که تنها پل ارتباطی میان کسب و کار و مخاطبان ، متن پیامک است. پس باید سعی کرد با استفاده از عبارت کلیدی، تأثیرگذاری تبلیغات اس ام اسی را افزایش داد.

به طور کلی برای جذب مشتری از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید برای مخاطبان انگیزه ایجاد کرد. اصلی ترین راهکار ایجاد انگیزه برای کابران پنل پیامکی استفاده از متن های انگیزشی است. متن هایی که نظر مخاطبان را جلب کرده و و آن ها را به سمت تجارت و کسب و کار شما سوق بدهد. یکی از راه های نوشتن متن مناسب برای پیامک تبلیغاتی، سنجیدن نیازهای مخاطبان است. به طور کلی یکی از اصلی ترین پیامک های انگیزشی، پیامک های حاوی کد تخفیف و جشنواره های تخفیفی هستند.

 

2- ویژگی های خود را به مخاطبان معرفی کنید:

ارسال پیامک انبوه یک درگاه مناسب برای معرفی شما به مخاطبانتان است. پس علاوه بر تبلیغات و بازاریابی می توانید از پیامک انبوه برای معرفی خدمات و یا محصولات خود به مشتریان نیز استفاده کنید. حتی در صورتی که شما یک برند شناخته شده باشید، باز هم نباید از معرفی خود غافل شوید. با کمی بررسی و تحقیق متوجه خواهید شد که چگونه باید خود را معرفی کنید و کدام ویژگی هایتان می توانند موجب الهام بخشیدن به مخاطبان شود.

 

3- انتخاب صحیح بین پیامک متنی و پیام صوتی:

استفاده از برخی عبارات و کلمات در متن اس ام اس تبلیغاتی نیاز به دقت زیادی دارد. چرا که محتوای تبلیغاتی مناسب در پیامک نیاز به متراکم و کوتاه شدن دارد. بنابراین ممکن است برخی متن های کوتاه ایجاد ابهام کند و برای مخاطب قابل درک نباشد، و یا ممکن است تأثیرگذاری برخی متن ها با لحن گفتار آن ها ارتباط مستقیم داشته باشد در این شرایط بهتر است تا به جای پیامک متنی از ارسال پیام صوتی استفاده گردد.

پیام صوتی یک از راه های تبلیغات در پنل پیامکی است که گزینه ی مناسبی برای انتقال احساس به مخاطبان است. علاوه بر این پیام صوتی به کاربران اجازه ی ارسال تبلیغات به مخاطبان گیرنده مسدود را نیز می دهد و همچنین با امکان ارسال به خطوط ثابت شهری مخاطبان بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کند.

 

 

 

4- انتخاب صحیح بازار هدف:
یکی از موضوعات مهم در بازاریابی پیامکی و تبلیغات از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی، انتخاب درست بازار هدف است. این که انتخاب کنید پیامک انبوه را برای چه کسانی ارسال می کنید و یا برای هر قشر از جامعه چه محتوایی آماده می کنید، می تواند تأثیر مستقیمی روی نتیجه ی تبلیغات شما داشته باشد.

امکاناتی در پنل پیامکی برای تفکیک مخاطبان هنگام ارسال پیامک در نظر گرفته شده که به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل نسبتاً دقیقی روی مخاطبان خود داشته باشید. برای مثال می توانید مخاطبان خود را بر اساس منطقه زندگی، سن و جنسیت، شغل و نوع فعالیت صنفی، شهر و استان و … تفکیک کنید و با این کار مخاطبانی که احتمال تبدیل شدن آن ها به مشتری بیشتر است را مورد هدف قرار دهید.

گاهاً ممکن است فعالیت بسیاری از مشاغل محدود به منطقه ی جغرافیایی خاصی شود و به صورت بومی صورت گیرد، به همین دلیل این مشاغل می توانند با استفاده از ارسال اس ام اس منطقه ای مخاطبان حاضر در منطقه ی خود را هدف تبلیغات قرار دهند تا با جلوگیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیهوده، هزینه های تبلیغات خود را نیز کاهش دهند.

 

5- تبلیغات باید پایدار و متداوم باشد:

در آخر، یک نکته ی کلی درباره ی ارسال اس ام اس تبلیغاتی وجود دارد که مانند سایر روش های بازاریابی، نیاز به تداوم و استمرار دارد. بازاریابی پیامکی به ویژه در ابتدای مسیر می تواند بسیار طاقت فرسا به نظر برسد. اما بهتر است که گرفتار دام همچین تفکراتی نشوید. چرا که هر روش تبلیغاتی ای برای رسیدن به نتیجه و بازدهی مطلوب نیاز به ادامه دار شدن دارد. در این شرایط کافی است تا به این موضوع فکر کنید که استفاده از پنل پیامکی به دلیل هزینه ی کم و پنل اس ام اس مفتی و مقرون به صرفه شرایط استمرار در تبلیغات را برای شما فراهم می کند، اما ممکن بود با استفاده از سایر راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی قبل از رسیدن به نتیجه به دلیل هزینه های هنگفت تبلیغات از ادامه ی مسیر باز بمانید.

پس درتبلیغات پیامکی باید رویکردی پایدار داشته باشید، فراموش نکنید تعداد بیشماری از مخاطبان برای شما وجود دارند که با کمترین هزینه می توانید برای آن ها نیز ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید .

 

 

 

پیام رسون 

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۴ ، ۱۶:۴۴
sms reson

عضو حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین با تاکید بر اینکه از محدودیت های دولت برای رفع فیلترینگ اطلاعی ندارم، گفت: دولت نباید این موضوع را به دست فراموشی بسپارد و برای رونق بخشی به فضای کسب و کار و افزایش رضایتمندی مردم باید به دنبال راه حل باشد.

در روزهای اخیر بود که محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور درخصوص روند رفع فیلترینگ عنوان کرد «رفع فیلتر به صورت گام به گام صورت می‌گیرد و گام اول برداشته شد و انشاءالله گام‌های بعدی هم برداشته خواهد شد. ما معتقدیم سیاست منع جواب نمی‌دهد.» 

اولین گام رفع فیلترینگ در دی ماه سال ۱۴۰۳ و در دو اپلیکیشن واتساپ و گوگل پلی پیاده سازی شد اما پس از گذشت چند ماه از اولین گام رفع فیلترینگ، دیگر شاهد برداشته شدن گام های بعدی نبوده‌ایم. در بحبوحه مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا اما این مطالبه درحال مطرح شدن است و به فراموشی سپرده نشده است. 

در همین راستا با رمضانعلی سبحانی فر، نماینده ادوار مجلس و رییس کمیسیون ارتباطات مجلس پیشین به گفتگو پرداخته و زوایای این موضوع را بررسی کرده‌ایم.

این نماینده ادوار مجلس، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، ضمن انتقاد از تاخیر صورت گرفته، با طرح سوالاتی تاکید کرد؛ «این سوال باید از مسئولین مربوطه پرسیده شود که درحال حاضر مشکل چیست که فیلترینگ را برطرف نمی‌کنید؟ آیا به دنبال نرم‌افزاری هستید که این محدودیت‌ها را بردارد یا نگرانی‌های عده‌ای خاص را لحاظ کند؟ بهانه‌تان برای این وقفه ایجاد شده در رفع فیلترینگ چیست؟ متولیان این موضوع باید یک بازه زمانی را مشخص کنند و اعلام کنند که ما نرم‌افزاری تهیه کرده‌ایم که هم فیلترینگ را رفع می‌کند و مردم هم بتوانند از این پلتفرم‌ها استفاده کنند.»

در ادامه مشروح گفتگوی رمضانعلی سبحانی فر، نماینده ادوار مجلس و عضو حزب اعتدال و توسعه با خبرگزاری خبرآنلاین را می خوانید؛

*****

آقای سبحانی‌فر! با توجه به اظهارات اخیر مقامات دولت درخصوص رفع فیلترینگ گام به گام و اینکه تا الان فقط شاهد یک مرحله از این اقدام بودیم، آیا از نظر شما این امکان وجود دارد که این مشمول زمان شدن باعث کم رنگ شدن اهمیت این اتفاق شود؟

موضوع فیلترینگ بحثی است که به دلیل یکسری موارد از جمله بد افزارها و استفاده بالای ۸۰ درصد افراد از فیلترشکن، بر روی آن به نوعی حساسیت ایجاد شده است. این حساسیت به این دلیل است که بدافزارها داده‌ها را جابجا کرده و باعث ایجاد مشکلات زیاد و سوءاستفاده می‌شوند.

بحث دیگر موضوع راه افتادن یک نوع کسب و کار با فروش فیلترشکن بود که مردم نیز مجبور بودند تهیه کنند. به این دلایل بود که در یک مقطعی مسئله فیلترینگ حساسیت بالایی پیدا کرد و دولت باید این حساسیت‌ها را رفع می‌کرد. در همین راستا در گام اول بدلیل اینکه بخشی از جامعه از واتساپ استفاده می‌کردند، محدودیت این پیام رسان برداشته شد و نتیجه این اقدام اقناع کردن این افراد بود.

رفع فیلترینگ مشمول زمان شده است

در اپلیکیشن های دیگری مانند اینستاگرام و تلگرام، یکسری کسب‌وکارها شکل گرفته است که با ایجاد فیلترینگ این کسب‌وکارها آسیب دیده اند. آن جمعیت مطالبه‌گر رفع فیلترینگ با این گام رفع فیلتر تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. اما متاسفانه درحال حاضر شاهد این هستیم که موضوع رفع فیلترینگ مشمول زمان شده و این موضوع که اگر فیلترینگ و محدودیت‌ها برداشته شود، رضایتمندی‌ها بیشتر خواهد شد، به دست فراموشی سپرده شده است. درحال حاضر با رفع فیلترینگ واتساپ چه اتفاقی افتاد؟ ضرری به جامعه زد؟ به مخالفان رفع فیلترینگ آسیبی وارد شد؟

عده‌ای وجود دارند که همگی دغدغه ارزش های دینی و اجتماعی جامعه را دارند ولی تعدادی هم وجود دارند که به دنبال کاسبی خود از این موضوع هستند. رفع فیلتر باید به هر روشی که امکان دارد و با کمترین آسیب‌ها انجام شود؛ تا مردم از فضای مجازی استفاده کنند و به کسب‌وکار خود بپردازند.

دولت نباید رفع فیلترینگ را فراموش کند

چرا دولت با وجود اینکه از مزایای این اتفاق اطلاع داشت، رفع فیلترینگ را به صورت یکپارچه پیاده‌سازی نکرد؟ محدودیتی یا مانعی وجود دارد؟

بنده از محدودیت‌های دولت برای رفع فیلترینگ اطلاعی ندارم ولی دولت نباید این موضوع را به دست فراموشی بسپارد و برای رونق بخشی به فضای کسب و کار و افزایش رضایتمندی مردم باید به دنبال راه حلی باشد تا این محدودیت‌ها را به حداقل برساند.

بهانه‌ دولت برای وقفه ایجاد شده در رفع فیلترینگ چیست؟

 آیا مشمول زمان شدن رفع فیلترینگ می‌تواند تبدیل به اهرم فشار تندرو ها و مخالفان این اقدام شود تا بیش از پیش بر جلوی این مسیر سنگ بیاندازند؟

شعار همیشگی آقای پزشکیان این است که من همیشه طرف مردم هستم، خب این مردم چه کسانی هستند؟ اکثریت یعنی مردم، پس باید به نظر این مردم احترام گذاشت و این محدودیت‌ها را برطرف کرد. البته آقای پزشکیان متوجه این موضوع شده است که این فضا می‌تواند به کسب و کار کشور و رونق بخشی امورات کمک کند. متولیان امر نباید بگذارند که این موضوع به دست فراموشی سپرده شود.

یک سوال مهمی باید از مسئولین مربوطه پرسیده شود که درحال حاضر مشکل چیست و چرا فیلترینگ را برطرف نمی‌کنید؟ آیا به دنبال نرم افزاری هستید که این محدودیت‌ها را بردارد یا نگرانی‌های آن عده خاص را لحاظ کنید؟ بهانه‌تان برای این وقفه ایجاد شده در رفع فیلترینگ چیست؟ متولیان این موضوع باید یک بازه زمانی را مشخص کنند و اعلام کنند که ما نرم افزاری تهیه کرده‌ایم که هم فیلترینگ را رفع می‌کند و مردم هم بتوانند از این پلتفرم‌ها استفاده کنند.

رفع فیلترینگ اینستاگرام و تلگرام به رونق کسب و کارها کمک می کند

از نظر شما در گام دوم کدام اپلیکیشن ها باید رفع فیلتر شوند؟

درحال حاضر اینستاگرام و تلگرام برای رفع فیلترینگ اولویت دارند و می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند، پس در نتیجه رفع فیلترینگ این دو اپلیکیشن باید در اولویت قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۴ ، ۱۶:۴۳
sms reson

افزایش فروش سوسیس و کالباس خانگی با ارسال اس ام اس

1404-01-19 13:36:55 9  0  0

امروزه یکی از شیوه های کسب درآمد پویا، تولید محصولات خانگی در منزل و فروش آنها می باشد. این شیوه از کسب درآمد، می تواند به ویژه برای خانم های خانه دار، بسیار مورد توجه و سودآور باشد. تولید محصولات خانگی اگرچه معایب و دردسرهای خود را دارد، اما مزایای قابل توجهی دارد که بسیاری از معایب آن را پوشش خواهد داد. یک نمونه از این محصولات خانگی میتواند تولید سوسیس و کالباس خانگی باشد . 

با توجه به اینکه مضرات استفاده از سوسیس و کالباس های کارخانه ای به علت وجود انواع نیتریت، فسفات و دیگر مواد شیمیایی بعضاً سرطان زا در آنها بر کسی پوشیده نیست، تهیه انواع سوسیس و کالباس سالم و خانگی به ویژه با بافت و طعم همانند سوسیس و کالباس‌های کارخانه‌ای، اما بدون مواد شیمیایی (و مشخصاً عاری از مضرات کارخانه‌ای) می تواند بسیار سودمند بوده و بسیار مورد استقبال مردم قرار بگیرد  و با کمی تبلیغات هدفمند به مشتریان زیادی دست پیدا کرد و هر روز به فروش بیشتری رسید . 

در این مقاله میخواهیم به بهترین روش تبلیغ که همان ارسال اس ام اس است برای تولید سوسیس و کالباس خانگی بپردازیم و بررسی کنیم که چگونه با پنل اس ام اس مفتی به بیشترین افراد جامعه ارتباط برقرار کنیم . پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید شاید شما هم تصمیم بگیرد کسب و کار خانگی راه اندازی کنید . 

 

 

 

تبلیغات سوسیس و کالباس خانگی : 

سوسیس و کالباس یکی از غذاهای محبوب و دوست داشتنی خصوصا برای کودکان است . اما نکته حائز اهمیت برای خریداران ، سالم بودن و ارگانیک بودن مواد تشکیل دهنده سوسیس و کالباس است .

پس اگر در خانه ی خود سوسیس و کالباس خانگی تهیه میکنید و قصد دارید تبلیغات انجام دهید تا فروش بیشتری داشته باشید ، باید در متن تبلیغات به یک سری نکات که بسیار مهم و ارزشمند هستند اشاره کنید تا شخص خواننده مجذوب شود که از سایت شما بازدید کند یا در صورت نداشتن سایت با شما تماس بگیرد و سوالات خود را بپرسد و با خیال راحت برای خانواده اش خرید کند . 

در زیر به یکسری از آیتم های مهم درباره تولید خانگی سوسیس و کالباس در متن تبلیغات اشاره میکنیم . 

 

1- تاکید بر کیفیت و مواد اولیه سالم در متن تبلیغ سوسیس و کالباس :
یکی از مهم‌ترین نکات در تبلیغ سوسیس و کالباس خانگی، تاکید بر استفاده از مواد اولیه تازه و سالم است. مصرف‌کنندگان به سلامت خود اهمیت می‌دهند و به‌دنبال محصولاتی بدون مواد نگهدارنده و افزودنی‌های مضر هستند. در تبلیغ خود بر این موضوع تاکید کنید که محصولات شما از گوشت تازه، ادویه‌های طبیعی و بدون مواد شیمیایی تولید می‌شوند.

 

2- برجسته کردن مزیت خانگی بودن

 

3- نمایش تنوع و سفارشی‌سازی محصول :
اگر مشتریان می‌توانند میزان چربی، ادویه‌ها یا ترکیبات خاصی را به دلخواه خود انتخاب کنند، این موضوع را پر رنگ کنید. امکان سفارشی‌سازی محصول، یک ویژگی منحصربه‌فرد است که مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.
 

4- ارائه گواهی‌های بهداشتی و رضایت مشتریان :
اعتمادسازی یکی از ارکان اصلی تبلیغات موفق است. اگر محصول شما مجوز بهداشتی یا تاییدیه‌های خاصی دارد، حتما آن را ذکر کنید .

 

5- ارائه روش‌های خرید و ارسال آسان :
برای مشتریان خود راه‌های خرید ساده و سریع فراهم کنید. توضیح دهید که چگونه می‌توانند سفارش دهند، روش‌های پرداخت را مشخص کنید و در مورد نحوه ارسال (پیک، پست یا تحویل حضوری) اطلاعات دقیق بدهید. شفافیت در این بخش باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود.

 

 

 

جذب مشتری وفادار :  

این نکته را در نظر داشته باشید که جذب مشتری می بایست فرآیندی اصولی و خلاقانه داشته باشد. با این وجود، اعتماد به کسب و کار شما و تجربه خوب از خرید محصولات شما، حرف اول را می‌زنند! ضمن اینکه بازاریابی دهان به دهان نیز می تواند بسیار مؤثر واقع شود. بنابراین توجه داشته باشید که برای مشتری همواره کیفیت مواد اولیه، سلامت و تنوع محصولات و همچنین کیفیت محصول تولیدی (مانند بافت سوسیس و کالباس) از اهمیت زیادی برخوردار بوده و جذاب است. پس سعی کنید پیوسته از مراحل تولید سوسیس و کالباس و همچنین سفارش مشتری‌های خود تصاویر خوب و با کیفیتی را تهیه نمایید که نشان دهنده کیفیت تولید و همچنین سلامت محصولات شما باشد.

اگر امکان ضبط ویدئو را دارید، می توانید از مواد اولیه تهیه شده، مراحل تولید، محصولات نهایی، پخت، بسته بندی و … نیز کلیپ های ویدئویی تهیه نمایید. همچنین تهیه متونی متنوع مبنی بر معرفی شایسته ای از کسب و کارتان بسیار مؤثر است. این موارد، منابعی است که به عنوان خوراک تبلیغات و بازاریابی شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

 

از خانواده شروع کنید : 
خانواده و اقوام کسانی هستند که بیشتر و بهتر از دیگران، شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند. ضمن اینکه آنها در تبلیغات دهان به دهان می توانند بسیار مؤثر واقع شوند. برقراری تماس و بازاریابی تلفنی  و گروه های واتساپ خانوادگی ، محلی هستند که برای شروع بازاریابی توصیه می شوند.

 

فعالیت درشبکه‌های اجتماعی :
پروفایل ‌های خود را در شبکه های اجتماعی پربازدید (مانند اینستاگرام) ایجاد کرده و سعی کنید مطابق با پروتکل های رشد در این گونه شبکه ها فعال باشید. همواره تجربیات، سفارشات و منابع تهیه شده که در قبل به انها اشاره شد را با دوستان و فعالین مرتبط با این حوزه به اشتراک بگذارید.

 

پنل اس ام اس تهیه کنید :

با خرید پنل اس ام اس میتوانید ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی ، یا ارسال پیام کوتاه منطقه ای ، ارسال پیامک انبوه به محله را نیز داشته باشید و به تمام اطرافیان خود پیامک ارسال کنید . 

 

 

 

پیام رسون : 

تبلیغات محصولات خانگی اگر با روش و استراتژی درستی مطرح شود قطعا بهترین بازخورد را خواهد داشت. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش تبلیغاتی برای تولید سوسیس و کالباس خانگی را به شما معرفی کنیم و با مطرح کردن چندین ایتم مهم در متن پیامک کار شما را در تبلیغات پیامکی راحتتر کنیم . 

شما می توانید با خرید پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه شیراز به امکانات فوق العاده ای برای ارسال متن تولیدات خانگی دسترسی داشته باشید و با ارسال هدفمند تبلیغات پیامکی به نتیجه خوبی دست پیدا کنید و موجب جذب مشتری و افزایش فروش و سود آوری کسب و کار خود شوید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۴ ، ۱۲:۰۷
sms reson

 دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت: رسانه‌ها به خاطر عوارض گمرکی که روزانه ۲ میلیارد دلار برای ما درآمد دارد، به من حمله می‌کنند .

 مهمترین بخش های اظهارات ترامپ به شرح زیر است:
چین اکنون ۱۰۴٪ عوارض گمرکی پرداخت می کند 

بسیاری از کشورها ما را غارت کردند و اکنون نوبت ماست که پاسخ دهیم 

تعرفه‌هایی که وضع کردیم اعلام جنگ نیست و رهبران تعدادی از کشورها در حال حاضر سوار بر هواپیماهایی هستند که در مسیر مذاکره با ما هستند 

تعرفه‌های گمرکی اضافی بر چین پابرجا خواهند ماند تا زمانی که چینی‌ها به توافقی با ما دست یابند و من فکر می‌کنم که آنها این کار را خواهند کرد 

به زودی عوارض گمرکی برای صنعت داروسازی اعلام خواهیم کرد تا شرکت‌ها را به کشور خود بیاوریم 

سرمایه‌گذاری خارجی در ایالات متحده به ۷ تریلیون دلار رسیده است 

مکزیک برنامه‌های خود برای ساخت کارخانه‌های خودرو را متوقف کرده است، زیرا این کارخانه‌ها به ایالات متحده منتقل خواهند شد 

ما سعی می کنیم تا جنگ بین روسیه و اوکراین را متوقف کنیم. اگر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دستکاری نمی شد، این جنگ هرگز آغاز نمی شد 

 اتحادیه اروپا با هدف ضربه زدن به ایالات متحده در زمینه تجارت و سایر زمینه‌های مختلف تأسیس شد

 


امروز اقدامی تاریخی برای کمک به معدنچیان و مصرف‌کنندگان و پایان دادن به جنگ بایدن علیه زغال‌سنگ انجام می‌دهم 

ما باید تولید انرژی که به آن نیاز داریم را دو برابر کنیم تا بار دیگر به جمع کشورهای پیشرو تولیدکننده بازگردیم 

من از توافقنامه پاریس در مورد تغییرات اقلیمی خارج شدم، زیرا باعث شد تولید انرژی از سرزمین خود را از دست بدهیم که برای ما بسیار هزینه بر بود 

تعرفه‌های گمرکی دو میلیارد دلار در روز برای ایالات متحده آمریکا درآمد خواهد داشت 
 

 

ژاپنی‌ها و کره‌جنوبی‌ها برای بحث در مورد توافق تعرفه‌ای به سراغ ما خواهند آمد 

تلاش برای بیرون کردن مجرمان از کشورمان برای ما بسیار گران تمام شد و ما در حال پاک کردن این هرج و مرج هستیم که دولت بایدن ایجاد کرده است 

برخی از قضات فدرال کنترل خود را از دست داده‌اند و با تلاش‌های ما برای پاکسازی کشورمان از گانگسترها و دزدان مخالفت می‌کنند 

تعرفه‌های گمرکی سال‌ها علیه ما از چین و دیگر کشورها استفاده شده است و بسیاری از کشورها ما را غارت می‌کردند 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۴ ، ۱۲:۰۷
sms reson

ترامپ که پیش از آغاز به‌کار در کاخ سفید سیاست «گزینه نظامی یا مذاکره» را در قبال ایران در دستور کار قرار داده بود، بعد از نامه‌نگاری تهران و واشنگتن از ترجیح خود برای مذاکرات مستقیم سخن می‌گوید. این در حالی است که ایران از ابتدا بر مذاکرات غیرمستقیم تاکید داشته و اکنون این پرسش مطرح است که در نهایت کدام مسیر مذاکرات مستقیم یا غیرمستقیم در پیش گرفته می‌شود. آیا آمریکا شانس مذاکرات غیرمستقیم را می‌آزماید یا ایران به مذاکرات مستقیم می‌پیوندد؟
 
طی یک ماه گذشته تهران و واشنگتن روزهای پرافت و خیزی را پشت سرگذاشتند. بعد از ارسال نامه دونالد ترامپ، رئیس‌‌‌جمهور آمریکا به ایران که در تاریخ ۲۲ اسفند ماه (۱۲ مارس) از سوی امارات تحویل مقامات ارشد ایران شد و پاسخ تهران به آن در روز چهارشنبه ۶فروردین‌‌‌ماه ۱۴۰۴ از طریق کشور عمان، اکنون ترامپ لحن «ملایم‌‌‌تری» را در قبال مساله هسته‌‌‌ای ایران در دستورکار قرار داده و عمده تمرکزش را بر «مذاکره مستقیم با تهران» قرار داده است. 

رئیس‌‌‌جمهور آمریکا در آخرین اظهارنظرش پس از ارسال پاسخ ایران به نامه‌‌‌اش، به خبرنگاران گفت فکر می‌‌‌کند «ایران مذاکرات مستقیم می‌خواهد» و تاکید کرد که نمی‌خواهد ایران احساس نگرانی کند. ترامپ که در هواپیمای رئیس‌‌‌جمهور به خبرنگاران پاسخ می‌‌‌داد، گفت مذاکرات مستقیم را ترجیح می‌دهد.» او گفت: «به نظرم بهتر است مذاکرات مستقیم داشته باشیم. سریع‌تر انجام می‌شود و شما طرف مقابل را خیلی بهتر از این می‌‌‌فهمید که بخواهید از طریق واسطه‌ها مذاکره کنید.» ترامپ درباره چگونگی مذاکره گفت: «آنها می‌خواستند از میانجی استفاده کنند، فکر نمی‌‌‌کنم دیگر ضرورتا این طور باشد.» 

او گفت: «به نظرم آنها نگران هستند، احساس می‌‌‌کنند آسیب‌‌‌پذیر هستند و من نمی‌خواهم چنین احساسی داشته باشند.» خبرنگاری از ترامپ خواست درباره موضع ایران درباره مذاکره مستقیم توضیح بدهد و پرسید: «گفتی که آنها دیگر نمی‌خواهند مذاکره غیرمستقیم کنند، آیا نامه دیگری داده‌‌‌اند؟ اماراتی‌‌‌ها به شما اطلاع داده‌‌‌اند؟» دونالد ترامپ پاسخ داد: «بله. این را می‌دانم. فکر می‌‌‌کنم می‌خواهند مذاکرات مستقیم داشته باشیم.» خبرنگاران از ترامپ خواستند که توضیحی درباره پاسخ ایران به نامه‌‌‌اش بدهد اما او حاضر نشد جزئیات آن را فاش کند و گفت: «نامه‌ها را فراموش کنید. فکر می‌‌‌کنم مذاکره مستقیم می‌خواهند.» تاکید و اصرار ترامپ بر مذاکره مستقیم در حالی است که عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران، هفته گذشته اعلام کرد که پاسخ ایران به نامه ترامپ از طریق عمان به دولت آمریکا رسیده است. 

عراقچی توضیح داد: «در این پاسخ رسمی، دیدگاه‌های ما درباره وضعیت کنونی و محتوای نامه ترامپ به‌طور کامل تشریح شده و به اطلاع طرف مقابل رسانده شده است.» به دنبال هموارتر شدن مسیر دیپلماسی بین ایران و آمریکا، سید عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران عراقچی طی توییتی نوشت که تعامل دیپلماتیک در گذشته کارآیی خود را نشان داده؛ هنوز هم می‌تواند کارساز باشد. توییتی که با واکنش استیو ویتکاف، نماینده ویژه ترامپ در خاورمیانه مواجه شد و ویتکاف با ریپلای کردن این توییت نوشت: «عالی!» با این حال، ساعتی بعد، ویتکاف توییت خود را حذف کرد. وال‌‌‌استریت ژورنال نیز نوشت که مقامات ایران هفته گذشته در نامه‌‌‌ای به ترامپ اعلام کردند که آماده گفت‌وگوهای غیرمستقیم هستند، گفت‌وگوهایی که از طریق یک کشور ثالث میانجی‌‌‌گری شود. به نظر می‌رسد این کشور ثالث با احتمال بالا عمان است، اگر ترامپ بخواهد مسیر مذاکره غیرمستقیم را آزمایش کند.

شکل مذاکرات احتمالی
در همین ارتباط، لارا روزن، خبرنگار آمریکایی روز پنج‌شنبه در خبرنامه خود تحت عنوان «دیپلماتیک» به نقل از یک منبع ایرانی نوشت: «ایران با انجام مذاکرات اولیه غیرمستقیم با ایالات متحده درباره موضوع هسته‌‌‌ای موافقت کرده است و در صورت پیشرفت در گام‌‌‌های اولیه برای توافق بر سر چارچوب مذاکرات، مذاکرات مستقیم را دنبال خواهد کرد.» در ادامه این مطلب آمده است: به گفته این منبع ایرانی، اگر ایالات متحده موافقت کند، مذاکرات غیرمستقیم احتمالا ظرف دو تا سه هفته آینده در عمان برگزار خواهد شد. این منبع که نخواست نامش فاش شود، افزود که این مذاکرات احتمالا در ابتدا بدون پوشش رسانه‌‌‌ای انجام خواهند شد. او همچنین معتقد بود که مذاکره‌‌‌کنندگان ایران احتمالا مجید روانچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و کاظم غریب‌‌‌آبادی، معاون حقوقی وزیر امور خارجه ایران خواهند بود.

هدف مذاکرات غیرمستقیم
با این حال علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس پیشین مجلس در گفت‌وگوی ویژه خبری در خصوص دلیل ایران برای مذاکره غیرمستقیم گفت مذاکرات غیرمستقیم برای فهمیدن مطالبات طرف مقابل و امتیازهای مقابل است. لاریجانی در این گفت‌وگوی مهم با اشاره به اینکه ترامپ فرد با استعدادی است که توانسته در تجارت خود این‌قدر پولدار شود، تاکید کرد: « آمریکا می‌تواند منافع اقتصادی با ایران تعریف کند.»

اهرم‌‌‌سازی تهران و واشنگتن
ایالات‌متحده در حالی که به دنبال راهکار دیپلماتیک در قبال مساله ایران است همزمان فشار نظامی را نیز افزایش داده است. پنتاگون حضور نظامی ایالات متحده در خاورمیانه را گسترش داده و دو گروه ضربتی هواپیماهای حامل را به منطقه ارسال کرده است، به همراه جنگنده‌های F-۳۵، بمب‌‌‌افکن‌‌‌های B-۲ و سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت. همچنین چند روز پیش نیز بلومبرگ نوشت که وزیر دفاع آمریکا دستور اعزام نیروهای بیشتر به خاورمیانه، از جمله ناو هواپیمابر کارل وینسون و هواپیماهای جنگی را صادر کرده است. در ادامه این مطلب آمده است: «این اقدام در حالی انجام می‌شود که ایالات متحده قصد ادامه حملات خود علیه حوثی‌‌‌ها را دارد و تنش‌‌‌ها با تهران بر سر برنامه هسته‌‌‌ای آن افزایش یافته است.»


آکسیوس نیز به نقل از برخی مقامات نوشت که تقویت نیروهای آمریکایی در خاورمیانه به موازات مسیر سیاسی «اگر ترامپ تصمیم به حمله بگیرد»در دستور کار قرار گرفته است. هر چند ایالات متحده گفته است که این تحرکات آماده‌‌‌سازی برای یک حمله قریب‌‌‌الوقوع به ایران نیست، بلکه برای حمایت از کمپین ایالات متحده علیه یمنی‌ها است.

همزمان با آمریکا برخی کشورهای اروپایی نیز در حال فضاسازی‌‌‌هایی با هدف کشاندن ایران به پای میز مذاکره هستند. در این راستا رئیس‌‌‌جمهور فرانسه، امانوئل مکرون، روز چهارشنبه گذشته وزرای کلیدی و کارشناسان را برای بررسی ایران، از جمله برنامه هسته‌‌‌ای این کشور، در میان افزایش تنش‌‌‌ها بین تهران و رئیس‌‌‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، گرد هم آورد. به گزارش «انتخاب» به نقل از رویترز، چنین نشست کابینه‌‌‌ای که به یک موضوع خاص اختصاص داشته باشد، نادر است و نشان‌دهنده نگرانی فزاینده متحدان اروپایی واشنگتن است که ایالات متحده و اسرائیل ممکن است به تاسیسات هسته‌‌‌ای ایران حمله هوایی کنند، مگر اینکه توافقی سریع درباره برنامه هسته‌‌‌ای ایران حاصل شود. البته ایران نیز اهرم فشار خود را دارد. مقامات و کارشناسان معتقدند که تهران به ساخت یک سلاح هسته‌‌‌ای نزدیک‌‌‌تر از هر زمانی است - و احتمالا اگر بخواهد پیش برود، تنها چند ماه با آن فاصله دارد. در این رابطه علی لاریجانی گفت: « من فکر می‌‌‌کنم آمریکا دارد یک اشتباه استراتژیک می‌کند. ما گفته‌ایم هم فتوا هست هم زیرنظر آژانس کار می‌‌‌کنیم و به سمت سلاح نمی‌رویم اما اگر شما در مساله هسته‌‌‌ای ایران کار اشتباهی بکنید ایران را مجبور [به این کار] می‌‌‌کنید. با دست خودتان دارید این کار را می‌‌‌کنید.» این مقام ایرانی افزود: «آقای ترامپ می‌گوید یک رئیس‌جمهور صلح‌‌‌طلب است؛ این با تهدید نظامی در تناقض است.»

اسرائیل و روسیه چه می‌گویند؟
همزمان با پررنگ‌‌‌شدن گزینه دیپلماسی و مذاکره بین ایران و آمریکا، رژیم اسرائیل نیز به نوعی گزینه دیپلماتیک را در قبال ایران پذیرفته است. در این رابطه گیدئون سعر، وزیر خارجه اسرائیل، پس از دیدار با همتای فرانسوی خود، ژان نوئل بارو گفت: «ما مسیر دیپلماتیک با ایران را رد نمی‌‌‌کنیم.» در این بین مسکو نیز بار دیگر علاقه‌‌‌مندی خود را برای میانجی‌گری بین ایران و آمریکا اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری ریانووستی سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با مجله «امور بین‌الملل» گفت: «تا زمانی که هنوز فرصت باقی است و قطار حرکت نکرده، باید تلاش‌‌‌ها را برای دستیابی به توافقی معقول دوچندان کنیم. روسیه آماده است میانجی‌‌‌گری خود را به واشنگتن، تهران و همه کسانی که به این موضوع علاقه‌‌‌مند هستند، ارائه دهد.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۴ ، ۱۹:۳۷
sms reson

پنل اس ام اس پیام رسون ویژه هتل ها

1403-12-30 09:18:55 94  0  0

پیام رسون به تمامی کاربران و تمام افرادی که کسب و کار کوچک یا بزرگ دارند این پیشنهاد را می‌دهد که با تغییر استراتژی و به کار گرفتن شیوه نوین تبلیغات به کسب و کار خود بال دهند و آن را شکوفا کنند.

همیشه تبلیغ بیشترین بازده را در جذب مشتری داشته، اما جذب مشتری بیشتر یا کمتر مربوط به نوع تبلیغ می‌شود.

 

از زمان به وجود آمدن سامانه های پیام کوتاه و ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت شخصی برای هر فرد، اکثر مردم به قدرت جذب مشتری از طریق ارسال پیامک پی برند و در حال حاضر افرادی بیشترین سهم از بازار را دارند، که به پر قدرت ترین و بهترین روش تبلیغ یعنی ارسال پیامک روی آورده باشند.

 

در این مقاله که توسط تیم تحریره سامانه پیام کوتاه شیراز به نگارش آمده است می‌خواهیم به مزایای تبلیغ ارسال پیامکی برای هتل ها بپردازیم. پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید.

 

 

 

ارسال پیامک تبلیغاتی ویژه هتل ها :

یکی از شغل هایی که ارسال پیامک تبلیغاتی فوق العاده برایش کارآمد است، هتل داری میباشد زیرا شما می‌توانید برای تبلیغ هتل تان ارسال پیامک به همه مردم دنیا و کشورتان داشته باشید از جمله ارسال پیامک بر اساس نقشه، ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک منطقه ای و....

از آنجایی که همه مردم سفر را دوست دارند و سعی می‌کنند در سفر خود بهترین گزینه ها را انتخاب کنند تا بیشترین لذت را از تعطیلات خود ببرند، شما می‌توانید از این فرصت بهترین بهره را ببرید و به عنوان یک هتل دار و شناخت آب و هوای شهر خود و مکان های توریستی شهرتان، خیلی راحت میتوانید مردم را به سمت شهر و هتل خود هدایت کنید کافیست با ارسال پیامک، هتل خود را معرفی کنید و از مزایا و تعرفه ها و تخفیف های ویژه در متن پیامک خود بگویید و این حس را به مخاطب خود بدهید که می‌تواند با گذراندن تعطیلات خود در شهر و هتل شما یک خاطره فراموش نشدنی را برای خود و خانواده اش رقم بزند.

 

 

 

مزایای تبلیغات پیامکی برای هتل ها 

- اطلاع‌رسانی سریع درباره تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه.

- کم‌هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی.

- امکان ارسال یادآوری برای تاریخ‌های پرطرفدار رزرو.

- افزایش نرخ رزرو از طریق پیشنهادات انحصاری.

- ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مسافران بالقوه.

 

 

نمونه پیامک‌ تبلیغاتی ویژه هتل‌ها :
رزرو ویژه نوروز با تخفیف خاص! همین حالا با ۳۰٪ تخفیف بهترین اتاق‌ها را رزرو کنید. 
اقامتی رویایی در هتل ما!  ویژه تعطیلات نوروز، رزرو زودهنگام شامل صبحانه رایگان! 
لحظاتی آرامش‌بخش در تعطیلات!  تخفیف استثنایی برای رزروهای یک هفته‌ای! 
اقامتی لوکس با قیمت مناسب! هتل [نام هتل شما] ویژه تعطیلات با ۵۰٪ تخفیف.
آخرین فرصت برای رزرو ویژه نوروز! رزرو سریع و آسان + هدیه ویژه برای ۵۰ نفر اول !

 

 

 

 

پیام رسون : 

در یک مقاله دیگر در سامانه پیام کوتاه شیراز به مزایا و کاربردهای پنل پیامکی ویژه مشاغل پرداختیم. تیم ما در سامانه پیام کوتاه شیراز تنها با هدف رضایت مشتریان و دادن آگاهی و اطلاعات درباره بازاریابی و تبلیغات پیامکی برپا شده و با ارائه راهکارهای مهم و اساسی و فروش نمایندگی پنل پیامکی بوده که توانسته امروز به عنوان پیشرفته ترین سامانه پیامک ایران شناخته شویم .

 بر همین اساس تیم حرفه‌ای پیام رسون با تمام قدرت و توان راه خود ادامه می‌دهد و به تمام کسانی که قصد دارند در بازاریابی و تبلیغات اس ام اسی و نمایندگی سامانه پیام کوتاه فعالیت کنند راهنمایی و مشاوره می دهند .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۴ ، ۱۹:۳۶
sms reson

تبریک عید نوروز با پنل اس ام اس پیام رسون

1403-12-28 01:18:03 25  0  0

در روزهای آخر سال حسابی بحث پیامک‌های تبریک سال نو رونق می‌گیرد. هرکسی متناسب با کسب و کار خود سعی دارد برای سازمان و پرسنل و مشتریان خود متن پیامک جذابی را طراحی و ارسال کند تا نشان دهد که به یاد آنها است . 

در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون به نگارش در آمده است میخواهیم از قابلیت ها و مزیت های پنل اس ام اس برای ارسال تبریک عید نوروز برای دوستان و آشنایان و همکاران بپردازیم . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

چرا ارسال پیامک تبریک نوروز اهمیت دارد؟:
ارسال اس‌ ام اس در مناسبت‌های مختلف از جمله عید نوروز یک راه مطمعن برای یاداوری مشتریان قدیمی به نام و برند و کسب و کار  شماست تا دوباره از شما خرید داشته باشند . علاوه بر آن ارسال اس ام اس تبریک عید نوروز مزیت های دیگری هم دارد که در زیر به تک تک آن ها اشاره میکنیم .

 

- القای حس خوب با دریافت تبریک نوروز:
هر مشتری از سازمان و مجموعه‌ای که اصل اول کار خود را مشتری مداری قرار داده است استقبال می‌کند. پس چه بهتر که با کمترین تعرفه پیامک ، پنل پیامک تهیه کنید و هر چه بیشتر اصل مشتری مداری را برای مشتریان قدیمی و جدید خود پیاده سازید.

 

- تبریک عید نوروز راه ساده وفادار کردن مشتریان: 
همانطور که در بالا اشاره کردیم با پیامک به سادگی می‌توانید در کنار کد تخفیف مشتریانی که از شما خرید داشته‌اند را مجددا به سفارش دعوت نمایید.

 

- با ارسال پیامک تبریک سال نو در ذهن مشتری بمانید.:
طبق آمار به دست آمده هر پیامک تبلیغاتی در ۹۸ درصد موارد در کمتر از ۲۰ ثانیه باز می‌شود و چه بهتر که از این فرصت استفاده نمایید و با پیامک‌های مناسبتی خیلی هوشمندانه مخاطب را در نظر بگیرید تا برند شما همیشه در خاطرشان ثبت شود.

 

- ارسال پیشنهادات و تخفیفات به بهانه تبریک عید:
این روزها دقیقا زمان مناسبی است برای کسب و کارهایی که یک سال به فروش و خلق درآمد رسیده اند. حالا وقت آن است نقاط ضعف و یا قوت‌تان را از مشتریان بپرسید تا در کنار یک مشتری‌یابی عالی به افزایش درآمد و گسترش کسب و کارتان برسید.

 

 

 

پیام رسون 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال 1404 در نظر دارد به تمامی مشتریان و همراهان همیشگی اهورا اطلس فارس یک تخفیف شگفت انگیز هدیه دهد که این هدیه روی اپراتور 1000 و اپراتور 5000 و اپراتور 9000 در نظر گرفته شده است که شما عزیزان میتوانید با ورود به سایت سامانه پیامکی پیام رسون تنها یکی از این اپراتور ها را به دلخواه خود رایگان دریافت کنید . 

این هدیه فقط به 100 نفر اول تعلق میگیرد پس هرچه سریع تر به سایت نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید و هدیه خود را رایگان دریافت کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۰۴ ، ۱۰:۵۷
sms reson

«ناکام انتخابات»، «مرد سایه‌نشین» و «مانع اجماع اصولگرایان» اینها از جمله عناوینی است که طی یک سال گذشته به سعید جلیلی به عنوان یکی از چهره‎های سیاسی سال 1403 نسبت داده‎اند که هر کدام از آن‎ها داستانی پرفرازونشیب دارد که شاید بتوان گفت همه آنها با شروع رقابت‎های انتخاباتی در تیرماه امسال رقم خورد. اولی که مشخصاً با اعلام نتایج انتخابات به میان آمد؛ آنجا که جلیلی در دو دوره انتخابات از مسعودپزشکیان آرای پایین‎تری به دست آورد و شکست خورد. در این بین بسیاری از تحلیلگران رای مردم به پزشکیان را نه به اندیشه رادیکال او و حامیان بنیادگرایش عنوان کردند.

داستان دومی هم که مشخص است او «دولت در سایه» را از زمان دولت حسن روحانی راه انداخته و بنابر اطلاعاتی که از عملکرد و سخنان خود جلیلی مطرح شده بیشتر به گروه فشار برای ناکام‌سازی دولت‌های برخاسته از جریان رقیب است و حالا پس از روی کار آمدن دولت چهاردهم که آن هم از جمله دولت‎های غیراصولگرا است، بحث بر سر فعالیت آن در روزهای پس از انتخابات به میان آمد و بسیاری بر این تاکید داشتند که اصلاً چرا باید در فضای سیاسی ما چنین تشکیلاتی فعالیت کند و انتقادات بسیاری نیز به آن شد.

سومین عبارت هم که در ابتدای متن به آن اشاره می‎شود از آن باب مطرح است که از همان روز اعلام نتایج دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری بحث بر سر نپذیرفتن اجماع اصولگرایان بر سر محمدباقر قالیباف از سوی او به میان آمد و بحث‎ها تا طرح موضوع از سوی سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‎ الله لبنان و پیام ‎رسانی اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه  در این زمینه ادامه پیدا کرد و تا جایی پیش رفت که همزمان با تشییع پیکر نصرالله، خود جلیلی در جلسه ‎ای به موضوع اشاره کرد که نصرالله نبود و قاآنی در جلسه اجماع‌سازی اصولگرایان حضور داشته است. بنابر همین سه عبارت از نقش ‎آفرینی یک‌سال جلیلی همه گمانه ‎زنی‎ها از دوپارگی جریان اصولگرا در فضای سیاسی کشور به پرچمداری جریان منشعب توسط او خبر می‎دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۰۴ ، ۱۰:۵۶
sms reson