ابزاری قدرتمند برای کسب وکار وتجارت
ابزاری قدرتمند برای کسب وکار وتجارت
بازاریابی پیامکی ،که به عنوان بازاریابی اس ام اسی نیز شناخته می شود، یک ابزار بسیار قدرتمند برای
ارتباط با مخاطبان شما و رسیدن به مقادیر زیادی مشتری است. با این وجود مهم است که هنگام ارسال
پیامک کوتاه و متن پیامکی، قوانین خاصی را دنبال کنید زیرا قوانین کاملا متفاوت از سایر انواع بازاریابی و
ارتباطات هستند.
از آنجا که چندین راهنمایی برای پیروی وجود دارد، ما ( پنل اس ام اس ) آنها را به لیستی از بهترین شیوه
ها برای بررسی کسب وکار شما ترکیب کرده ایم. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد
قوانین و چگونگی برنامه های مختلف و پنل های پیامکی هستید، با نمایندگی پیامک وسامانه پیامک پیام رسون وپنل پیامک
تماس بگیرید واز تنوع محصولات ما مطلع شوید.
1.اجازه بگیرید
قبل از فرستادن پیامک متنی وپیامک تبلیغاتی باید مجوز داشته باشید. اگر شما اجازه ارسال اس ام
اس نداشته باشید، نه تنها قوانین را نقض می کنید و احتمالا مجازات قانونی خواهید شد، بلکه موجب
می شود که شما اسپم شوید، یعنی یک نام بد برای سازمان وشرکت وکسب وکارخود ایجاد کرده اید و
موجب میشود که مخاطبانتان را از دست بدهید.
به چه مجوزی نیاز دارید؟ چطور این کار را انجام میدهید ؟چگونه مخاطبانتان را با نوع کسب وکار ومشاغل
خود آشنا میکنیدمیتوانید به صورت دستی، مخاطبین خود را یکی یکی نشان کرده و به آنها متن یادآوری و
متن معرفی کالا ومحصول جدید را برای آنها ارسال کنید و در ادامه از آنها برای ارسال تبلیغات اس ام اسی
کسب اجازه کنید. این ممکن است بهترین روش برای هر برنامه بازاریابی اس ام اسی باشد.
اگر در مورد مجوز با مشکل روبرو هستید ، می توانید برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید.
071-37325725
بهترین شیوه های بازاریابی پیامکی
2. معرفی کامل مشاغل ونوع کسب وکار
مردم هنگام ثبت نام در لیست بازاریابی پیام کوتاه خود باید دقیقا بدانند چه چیزی ثبت نام می کنند.
هدف و برنامه شما باید برای همه روشن باشد و نوع و متن پیام کوتاه را درباره آنچه که در آینده دریافت
می کنند ، تعیین کند.
این به این معنی نیست که شما نیاز به توضیح طولانی و دقیق از آنچه که در مورد برنامه شما وجود دارد را
ارائه دهید. شما فقط باید اطمینان حاصل کنید که مردم می دانند چه میخواهند. این به راحتی می تواند
انجام شود زمانی که شما در حال ارسال پیام تبلیغاتی خود هستید و میتوانید از پاسخگوی خودکار استفاده
کرده ونظر ونوع خواسته آنها را بدانید.
بهترین شیوه های بازاریابی
3. توجه به آمار ارسال پیامک ها
پشت سر هم پیام کوتاه ارسال نکنید. هیچ کس نمی خواهد حجم عظیمی از پیام ها را از کسب و کار و یا
سازمان وشرکت شما دریافت کند. ما در بیشتر موارد بیش از 2 تا 6 پیامک در هر ماه توصیه نمی کنیم.
هرچه تعداد پیامها بیشتر باشد مخاطبانتان اذیت میشوند و نتیجه معکوس میدهد .
این مهم است! شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که آنها می دانند پیامها از طرف شماست.
با چند متن پیام کوتاه که می توانید به طور ماهانه ارسال کنید.
به طور مثال می توانید این را به پاسخ خودکار در نرم افزار بازاریابی پیامکی یا اپلیکیشن پیامک پیام رسون
خود اضافه کند: دریافت تا 2ماه .
4.باید بدانید مشتری چه میخواهد
خدمات عالی برای مشتری در یک بازار رقابتی ، ضروری است. بخشی از ارائه خدمات عالی ، درک از خواسته
مشتریان است، وایجاد سامانه پیامک تعاملی برای بهتر وموفق تر شدن کسب و کار شما میباشد. شما با این
کار رابطه ای صحیح وعمیق بین خود ومخاطب ایجاد کرده وبیشتر وبهتر از خواسته های آنها برای بهبود
محصولات و کسب کار خود استفاده میکنید.
بهترین شیوه های بازاریابی پیامکی
5.شامل سلب مسئولیت
سامانه پیامک پیام رسون وپنل اس ام اس شیراز یک شرکت خصوصی و بین المللی میباشد که صنعت
ارتباطات و نمایندگی پیامک و پنل ارسال انبوه پیام کوتاه را معرفی می کند. آنها بسیاری از بهترین شیوه
های استفاده شده در بازاریابی متنی وتبلیغات پیامکی امروز را به شما ارائه می دهند. آنها از شما میخواهند
مواردی مانند «Msg & Data rates apply» را در پیام اولیه خود انتخاب کنید. از آنجا که این سلب
مسئولیت ها بسیار مهم هستند، خدمات بازاریابی اس ام اسی ما آنها را به صورت خودکار در مکان های
مورد نیاز اضافه می کند، بنابراین شما لازم نیست که در مورد آن نگران باشید.
توجه داشته باشید که مشترکین شما تنها یک بار این را می بینند! فقط زمانی که آنها برای اولین بار به
لیست شما می پیوندند نه در هر زمانی که یک پیام متنی ارسال می کنید.
بهترین روش های بازاریابی اس ام اسی
6. ارائه یک امتیاز
مشترکین شما باید بدانند که می توانند از برنامه پیام های متنی خود در هر زمان استفاده کنند. این یکی
دیگر از خدمات استفاده از انواع پنل های پیامکی وارسال انبوه پیام کوتاه است که ما برای شما به طور
پیش فرض فعال میکنیم.
هنگامی که شما برای سفارش بسته وانواع پنل پیامک ثبت نام می کنید، علاوه بر "
Msg & Data rates may apply"، ما همچنین "TXT STOP TO لغو" را به پایان دادن به پاسخ
خودکار خود اضافه می کنیم.
باز هم، این فقط در پاسخ خودکار شما گنجانده شده است. آنها در هر متنی که ارسال می کنید این را نمی بینند.