هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا iOS
هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا iOS
متن از پنل اس ام اس شیراز
برای فروشندگان تلفن همراه هیچ چیزی بهتر از دانستن و اطلاع داشتن درباره سیستم عامل تلفن همراه نیست . از زمانی که نسل اول اندرویدی ها و آیفون ها در سال 2007 ظهور کرد ، بحث فراوانی در مورد شایستگی های نسبی آنها بود . شما میتوانید بگویید چه موبایلی در دست طرفین مورد بحث قرار دارد ؟
البته، پاسخی ساده و ایده آل وجود ندارد ، مهم نیست که چگونه استدلال های قانونی برای قانع کردن آنها بکار ببرید ، اما طرفداران اندروید یا iOS هرگز ترجیحات شخصی خود را تغییر نخواهند داد ، به طور کلی iOS درآمد بیشتری دارد ، اما Android دارای سهم بیشتری از بازار است . هیچ کدام از این حقیقت ها به شما کمک نمی کند تا استراتژی بازاریابی تلفن همراه درست کنید.
** پنل اس ام اس ** پنل پیامک شیراز ** اپراتور تبلیغات صوتی **
اینکه این بحث پس از رونق گوشی های هوشمند ادامه یافته است ، نشان دهنده پیچیدگی هر دو سیستم عامل است . تصمیم گیری در مورد اینکه استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما باید روی چه دستگاهی تمرکز کند ، نیاز به توجه دقیق به طیف وسیعی از معیارها دارد . بیایید نگاهی دقیق به برخی از عوامل بازی داشته باشیم:
عملکرد ایالات متحده
بر اساس یک گزارش ، در سه ماهه اول سال ، 133.7 میلیون نفر در ایالات متحده دارای یک گوشی هوشمند بودند . آندروید به عنوان پلت فرم برتر اسمارتفون با 51.7 ٪ از سهم بازار ، بالاتر از 38.9 ٪ اپل قرار گرفت.
نتایج مشابهی تهیه شده است که نشان می دهد Android با ضریب 9 ٪ در حاشیه آیفون است . با این وجود مهم است که توجه داشته باشید که کاهش و حرکت گوشی های هوشمند به این معنی است که این رقم ها هر روز در حال افزایش است.
علاوه بر این ، در مورد مالکیت دستگاه ، iOS در مقابل آندروید قرار دارد ، در حالی که Android تعداد بیشتری از مشتریان را در اختیار دارد ،Ios تولید کننده پول بیشتر از تجارت آنلاین است . طی یک گزارش ، IBM نشان داد کاربران iOS به طور متوسط 127.92 دلار به ازای هر سفارش ، هزینه میکنند ، در مقابل کاربران اندرویدی با 105.20 دلار در جایگاه دوم هستند .کاربران اندرویدی 11 ٪ از ترافیک تجارت الکترونیک را تشکیل می دهند ، اما آمار کاربران iPhone و iPad 28.2 ٪ است . این حقایق مربوط به استفاده ی استراتژی بازاریابی پیامکی شما نسبت به یک مالکیت خالص است .
** پنل پیامک ** ارسال بلک لیست ** نمایندگی پنل پیامک شیراز **
عملکرد جهانی
تعداد تلفن های همراهی که توسط اندروید پشتیبانی میشوند خیلی بیشتر از iOS در بازارهای جهانی است . در سه ماهه چهارم سال 2012 ، آندروید 70 ٪ سهم داشت ، در مقابل 21 ٪ iOS بود . اگر کسب و کار شما جهانی است ، شما باید استراتژی بازاریابی اس ام اسی خود را تنظیم کنید ، زیرا تفاوت قابل توجهی در سطوح مالکیت و هزینه های آنلاین بر روی دستگاه های اپل با دستگاه های اندروید وجود دارد .
برنامه ها
با توجه به اطلاعات جمع آوری شده ، در سه ماهه اول سال تقریبا بیش از 50 ٪ از تمام برنامه های دریافت شده برای آندروید بود ، و iOS با استفاده از 40 ٪ از سهم شیر خود را در کورس رقابت نگه داشت . استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما بستگی به نوع کسب و کار شما دارد و آن را اجرا می کند ، بنابراین با مطالعه دقیق از بازار خود در یافتن برنامه هایی که مشتریان شما مرتبا استفاده می کنند داشته باشید و سعی کنید برای هر دو سیستم عامل برنامه خود را ایجاد کنید .
استفاده از وب
اپل قصد دارد از نظر استفاده از وب ، 60.1 ٪ سهم را به خود اختصاص دهد و با این کار سهم اندروید 24.9٪ کاهش مییابد و با توجه به اینکه دستگاههای Android بیشتری وجود دارد ، کاربران iOS به طور قابل توجهی فعال بیشتری در اینترنت خواهند داشت .
به طور کلی بسیار مهم است که نتایج ثابتی از بانک اطلاعات دستگاه ، که بهترین کار را در انجام می دهد ، بیاموزیم . هنگام طراحی تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه ، رویکرد "یک اندازه مناسب همه" وجود ندارد . اگر کسب و کار شما دارای دسترسی جهانی دارد ، از استراتژی های جداگانه ای برای این کار استفاده کنید .
شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه پیامکی کشور ، جهت ارائه خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان در خدمت مردم شریف و غیور ایران همیشه سرفراز است .
09164900129**07137325725