باشگاه مشتریان و پیام صوتی پیام رسون
باشگاه مشتریان و پیام صوتی پیام رسون
1401-02-15 23:49:34 364 0 0
خیلی از مردم امروزه برای تبلیغات خود از سامانه پیامکی استفاده میکنیم چراکه بهترین نوع تبلیغ ، تبلیغ از طریق پنل پیامکی شناخته شده است . پس طبیعی است که شرکت های نمایندگی پنل پیامک روز به روز در حال افزایش باشد .
حال اگر کسی بخواهد خودش یک نمایندگی سامانه پیامک را تاسیس کند تا بتواند به مردم ارائه خدمات پنل پیامکی داشته باشد ، باید با این موضوع آشنا شود که در سامانه پیامک تنها به مشتریان پنل پیام کوتاه ارائه نمیشود و ارائه خدمات به مشتریان در سامانه پیامکی بسیار فراتر از این ها میباشد .
ما امروز در این مقاله میخواهیم شما را با دو مورد از خدماتی که در سامانه پیام کوتاه به مشتریان عرضه میشود را معرفی کنیم پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید تا با باشگاه مشتریان و پیام صوتی بیشتر آشنا شوید .
باشگاه مشتریان چیست ؟
باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامهریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم . با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و مجددا خرید انجام دهند .
هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان :
در فضای بسیار رقابتی امروز مدل کسب و کار بسیار دچار تحول شده است. شما ممکن است یک ایده بسیار نوآورانه داشته باشید که بازار منتظر آن است. ولی رقبا بیشتر از ۶ ماه به شما زمان تنفس نخواهند داد.
شما با کسب و کارهای زیادی روبرو شده اید که توسط رقیب بزرگتر بلعیده شده اند. یا اینکه با تغییر کوچک یا بزرگ در فضای عمومی کسب و کار بحران های زیادی را تحمل کرده اند.
یکی از مهمترین اهداف از راه اندازی باشگاه مشتریان ، حفظ و نگهداری مشتریانی است که شما برای جذب آنها بسیار هزینه کرده اید. رفتار مشتری بسیار وابسته به رفتاری است که شما با او انجام داده اید. در زیر به صورت ایتمی به اهدافی که میتوان از راه اندازی باشگاه مشتریان داشته باشیم اشاره شده است .
- حفظ مشتریان سابق
- ایجاد مزیت نسبی کسب و کار نسبت به رقبا
- افزایش دایره مشتریان جدید به واسطه باشگاه مشتریان
- کمک به برند سازی
- افزایش فروش در روز ها و ساعت های خلوت
- ایجاد کیف پول هوشمند برای جلوگیری از تخفیف نقدی
- کاهش تخفیف واقعی به واسطه کیف پول
- تسهیم سهم بازاریاب های مختلف و افراد منتفع به صورت خودکار
پیام صوتی چیست ؟:
پیام صوتی، پیامی است که صدای انسان را در خود دارد. صدا را میتوان "بستهبندی" کرده و با اینترنت برای کس دیگری فرستاد. به بیان تخصصی، فرایند فرستادن "بستههای صوتی" یک فرایند ارتباطی نیمه منفعلانه است. اما باتوجه به سرعت بالا ارتباط میتواند پیوسته به نظر آید.
این یک تعریف ساده از پیام صوتی است اما همین تعریف ساده که در غالب پیام صوتی آمده ، توانسته انقلابی بزرگ در تبلیغات و بازاریابی به وجود آورد و باعث شده کسب و کارهای کوچک و بزرگ از طریق همین پیام صوتی به فروش فوق العاده ای برسند چراکه پیام صوتی و پنل پیامک با داشتن کمترین تعرفه میتوانند بیشترین بازخورد را در تبلیغات داشته باشند .
از همین رو مردم پس از اینکه برای تبلیغات خود روی به پنل پیامک و پیام صوتی آوردند و متوجه معجزه این ابزار قدرتمند شدند ، کمتر دیده میشود که کسی از روش های تبلیغاتی دیگر که هزینه های سنگینی را دربر دارند استفاده کنند .
از ویژگی مهم پیام صوتی میتوان به این موضوع اشاره کرد که این فرآیند به صورت کاملا اتوماتیک وخودکار انجام میشود بنابراین هیچ اپراتور و یا شماره گیری نیاز به پردازش تماس ندارد هنگامی که سیستم را با پیام از پیش پست شده ی خود تنظیم کرده باشید طبق درخواست خودتان ، شروع به ارسال پیامک صوتی و تبلیغات صوتی میکند.
جالب است بدانید که ارسال پیام صوتی میتواند به صورت انبوه با مخاطب انجام شود که در حال حاضر این یک شیوه نوین در آیتم های پیام صوتی است تا شمایی که از پیام صوتی برای جذب مخاطب استفاده می کنید ، راحت تر بتوانید ارتباط برقرار کرده و نتیجه بگیرید.
پیام رسون :
تیم حرفه ای پیام رسون با ارائه تمامی تجربه ها در طی سال های خدمت در حوزه پنل پیامکی قصد دارد تا شما را به یکی از کارامد ترین نمایندگی پنل پیامک تبدیل کند .
شما میتوانید برای رسیدن به تمامی سوال هایتان با تیم پشتیبانی پیام رسون تماس حاصل فرمایید .
همچنین اگر قصد خرید باشگاه مشتریان یا پیام صوتی از سامانه پیامکی پیام رسون را دارید میتوانید به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید .