سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی
۲۹ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۳:۲۹

کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی تجاری

آشنایی با کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی تجاری با پیام رسون

1403-02-28 12:37:28 13  0  0

کپی رایتینگ، جادویی برای ترغیب مخاطب از طریق کلمات است. در‌واقع، کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی تجاری ، پروسه‌ای از تولید محتوا با کلمات مناسب، جذاب و ارزشمند محسوب می‌شود که مخاطب را به انجام کاری هدف‌مند ترغیب کند

تیم تحریره سامانه پیامکی شیراز در این مقاله می‌خواهد در کنار شما نگاهی دقیق‌تر به کپی‌رایتینگ داشته باشد تا بتوانیم از این ابزار موثر در جهت افزایش فروش سایت خود استفاده کنیم. اگر شما هم می‌خواهید با کلمات خود جادو کنید تا پایان مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه ما بمانید.

 

 

 

کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی تجاری چیست ؟: 

کپی‌ رایتینگ یا تبلیغ‌ نویسی تجاری، نوعی متون تجاری است که با کمک گرفتن از قدرت کلمات و چینش شگفت‌انگیز عبارات، مخاطبان شما را ترغیب به اقدام مورد نظرتان می‌کند. کپی‌ رایتینگ درواقع متن یا شعاری تبلیغاتی است که با کمک جادوی کلمات برای اهداف تجاری استفاده می‌شود. در فرآیند تبلیغ نویسی تجاری، باید با ترکیب علم و هنر خود در چیدمان درست کلمات، کپی‌رایتینگ را به اهداف کسب‌وکارتان نزدیک کنید.

کپی رایتر‌ها از کلمات برای تاثیر‌گذاری روی تفکر، احساسات و رفتار افراد در یک مسیر مشخص استفاده می‌کنند. به کمک کپی رایتینگ فروش سازمانی افزایش یافته و امکان گسترش فعالیت کسب‌و‌کار به‌وجود می‌آید. با‌این‌حال، کپی‌رایتینگ هنگامی ارزشمند است که شفاف، مختصر و متمرکز بر نیاز مشتری باشد. در‌نتیجه، کپی‌رایتینگ هنر تشویق مردم برای اقدام به یک عمل مشخص از طریق کلمات است. در ادامه شما را با انواع کپی رایتینگ آشنا میکنیم . 

 

 

انواع کپی رایتینگ : 

برای نوشتن یک کپی رایتینگ خوب باید نیازهای مخاطب را در اولویت قرار دهیم. یک متن تبلیغاتی خوب متنی است که به نیازهای مخاطب خود پاسخ دهد. به موارد زیر توجه کنید .

 

- کپی رایتینگ شبکه‌های اجتماعی: در این روش متن‌های تبلیغاتی را در شبکه‌‌های اجتماعی مانند: اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و… در قالب پست یا استوری به اشتراک می‌گذاریم.


- کپی رایتینگ سئو سایت : به کپی رایتینگی می‌گویند که بر اساس کلمات کلیدی و با هدف بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو و کسب جایگاه در نتایج جستجوی گوگل انجام می‌شود.


- کپی رایتینگ محصول: هدف از کپی رایتینگ محصول نمایش ویژگی‌های منحصر به فرد محصول شما به مشتریان است تا در نهایت به فروش بیشتر محصول منجر شود.

 

- کپی رایتینگ کسب‌وکار به مصرف‌کننده (B2C): به تبلیغ نویسی حرفه‌ای می‌گویند که یک کسب‌وکار (مانند: فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و شرکت‌ها) برای مخاطب هدف خود می‌نویسد.


- کپی رایتینگ کسب‌وکار به کسب‌وکار (B2B): به تبلیغ نویسی حرفه‌ای می‌گویند که یک کسب‌وکار برای ارائه‌ی خدمات یا محصولات خود برای کسب‌وکاری دیگر می‌نویسد.


- کپی رایتینگ ارسال اس ام اس تبلیغاتی : یکی از راه‌ها برای رساندن شعار تبلیغاتی خود به دست مخاطب بازاریابی اس ام اسی است. شما می‌توانید با خرید پنل اس ام اس، متن‌های تبلیغاتی خود را از طریق اس ام اس مارکتینگ، به‌صورت انبوه  و یا محله ای به دست مخاطبان خود برسانید.

 

 

 

تفاوت کپی رایتینگ با بازاریابی محتوا چیست؟
اگرچه نمی‌توان از اهمیت بازاریابی محتوا در کپی رایتینگ غافل شد اما در اینجا لازم است به تفاوت بین این دو مقوله اشاره کنیم. با اینکه بازاریابی محتوا و کپی رایتینگ دو مفهوم مستقل هستند اما اکثر افراد، این دو مفهوم را با یکدیگر اشتباه می گیرند. حال می خواهیم به چند عامل اشاره کنیم که اگر آن‌ها را بدانید، می توانید متوجه شوید تفاوت کپی رایتینگ و بازاریابی محتوا چیست.

برخلاف کپی رایتینگ که مختصر و خواهان تاثیرگذاری سریع بر مخاطب است، بازاریابی محتوا با شیوه داستان سرایی، موجب درگیر کردن هر چه بیشتر خواننده می شود و در طول زمان با جلب اعتماد او، به معرفی برندی خاص می‌پردازد. همچنین این دو مقوله در اهداف خود نیز با یکدیگر متفاوتند. هدف از بازاریابی محتوا، مفید، ارزنده و کاربردی بودن آن است در حالی که کپی رایتینگ قصد دارد به تصمیم گیری مشتری سرعت ببخشد و او را به خرید کردن یا استفاده از خدمات راضی کند.

 

 

 

پیام رسون : 

نوشتن کپی رایتینگ حرفه‌ای، کار حساسی است که اصول خاص خود را دارد. کپی‌رایتینگ همان‌طورکه می‌تواند باعث رشد کسب‌وکار شما شود؛ قابلیت ضرر رساندن به کسب‌وکار شما را هم دارد. فقط با رعایت صحیح اصول تبلیغ‌نویسی است که به هدف نهایی کپی رایتینگ (جذب مشتری و فروش محصول) می‌رسیم. یکی از موثرترین روش‌ها برای اثربخشی بالای کپی رایتینگ در ذهن مخاطب، استفاده از اس ام اس مارکتینگ به همراه پنل‌ پیامک حرفه‌ای است. درصورتی‌که سوالی درباره‌ی فروش پنل اس ام اس و بازاریابی اس ام اسی دارید،میتوانید با تیم پشتیبانی پیام رسون تماس بگیرید و ما مشتاقانه به تمام سوال های شما پاسخ خواهیم داد و تا موفقیت شما در کنارتان خواهیم بود .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۲۹
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی