ارسال پیام کوتاه با نام تجاری کسب و کارتان
ارسال پیام کوتاه با نام تجاری کسب و کارتان
1403-07-15 23:35:08 194 0 0
اگر میخواهید با نام برند و شرکت خود اقدام به ارسال پیام کوتاه کنید، به جای درستی مراجعه کرده اید! در این مقاله میخواهیم در مورد نحوه ارسال پیامک با نام تجاری شما صحبت کنیم! در پایان این مقاله شما قادر خواهید بود زمانی که اقدام به ارسال پیامک می کنید، به جای اینکه شماره اپراتور هایی مانند 1000، 2000، 3000 و 5000 و یا 9000 روی گوشی مخاطب تان نقش ببندد ، نام شرکت و یا برند شما به عنوان فرستنده پیامک در لای نوتیفیکیشن ها دیده شود پس پیشنهاد میکنم حتما تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .
راهکاری جذاب برای افزایش آگاهی از برند :
حتما شما هم پیامکهای تبریک عید رئیسجمهور یا پیامک های اسنپ یا دیجی کالا و یا حتی پیامکهای تراکنش بانک ها ( که بسته به داشتن حساب در آن بانک است ) را دیدهاید که در آنها نام فرستنده پیامک مشخص است. گویی ما نام مخاطب را در گوشی ذخیره کردهایم! به این قابلیت جذاب که سامانه پیامکی شیراز نیز آن را برای ارائه به مشتریان خود دارد ، در اصطلاح «ارسال پیام کوتاه با نام تجاری کسب و کار » میگویند .
عناوین تجاری برای ارسال پیام کوتاه :
عناوین تجاری میتواند موارد زیادی را در بر گیرد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره شده است
- نام محصول
- اسم فروشگاه (مثل دیجیکالا)
- عنوان فروشگاه اینترنتی (مثل اسنپ)
- نام اپلیکیشن (مثل روبیکا)
- نام شرکت
- عنوان موسسه
- نام سازمان
- برند و نام تجاری
- نام وب سایت
پیام کوتاه با نام تجاری برای چه کسانی مناسب است ؟:
این مدل روش ارسال پیام کوتاه به کسب و کارها اجازه می دهد تا هویت متمایزی ایجاد کرده و در هر ارتباطی که با مشتریان خود دارند، شناخت برند را افزایش دهند. علاوه بر این موضوع وقتی مخاطب با نام تجاری به جای شماره ناشناس مواجه میشود، با دقت پیام را خوانده و نسبت به تبلیغات موجود در آن، واکنش بهتری از خود نشان می دهد. هرچند این روش ارسال کمی هزینه بر است اما کاملاً ارزش آن را دارد. بنابراین می توان به این نکته اشاره کرد که تمامی شرکتها، سازمانها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک، استارتاپها و به طور کلی تمامی اصناف و مشاغلی که نیاز به ارتباط بیشتر و عمیقتر با مشتریان خود دارند؛ این نوع روش ارسال پیام کوتاه مناسب است.
مزایا و معایب ارسال پیام کوتاه با نام تجاری :
در مقالاتی که در سایت اهورا اطلس فارس به ثبت میرسد همیشه سعی کرده ایم که هم از مزایای استفاده از خطوط و انواع اپراتورها را به خوانندگان دهیم و هم معایب آن را بازگو کنیم چرا که در این شرایط مخاطب بر اساس موقعیت و شرایطی که دارد میتواند بهترین تصمیم را بگیرد . در این مقاله نیز علاوه بر اینکه به شما همراهان عزیز پیام رسون از مزایای ارسال پیام کوتاه با نام تجاری میگوییم ، معایب آن را نیز برایتان بازگو خواهیم کرد .
مزایای ارسال پیام کوتاه با نام تجاری :
1- دیده شدن و شناخت بیشتر برند
2- امکان شخصی سازی و تعامل بیشتر با مشتری
3- نرخ باز کردن و پاسخ بالاتر
معایب ارسال پیام کوتاه با نام تجاری :
1- زمانبر بودن فعالسازی این خطوط
2- زمانبر بودن تایید نام تجاری توسط اپراتور
3- هزینه بالای فعالسازی و آبونمان نسبت به خطوط عمومی و اختصاصی
مجوز عبور از بلک لیست برای ارسال پیام کوتاه با نام تجاری :
یکی از مشکلات دائمی بازاریابی پیامکی، خطوط همراهی هستند که امکان دریافت پیامکهای تبلیغاتی را مسدود کردهاند و یا به اصطلاح در لیست سیاه قرار داده شده اند. برای کسب وکارهایی که هزینه سنگین فعالسازی پیامک با نام تجاری را متحمل شدهاند ارسال به این لیست قطعا اهمیت زیادی دارد. اما آیا میتوان با نام تجاری به لیست سیاه پیامک فرستاد؟
همانطور که قبلا عنوان شد نام تجاری تنها به صورت برچسبی به روی سرشمارهی شما قرار میگیرد و آن را میپوشاند؛ جدا از این موضوع، تفاوتی بین خطوط تجاری با سایر خطوط وجود ندارد.
خطوط تجاری به صورت پیش فرض تبلیغاتی هستند. همانطور که میدانید به بلک لیست پیامک تبلیغاتی ارسال نمی شود. برای اینکه با این خطوط بتوانید به لیست سیاه پیامک ارسال کنید می بایست خط خود را خدماتی کنید.
با خدماتی و یا اختصاصی کردن خط تجاری خود میتوانید به راحتی به بلک لیست مخابرات پیامک ارسال کنید. به یاد داشته باشید با خطوط خدماتی، اجازهی ارسال پیامک های تبلیغاتی را ندارید. ارسال تبلیغاتی با خطوط خدماتی باعث جریمه از سوی اپراتور میشود. خط خدماتی صرفا برای اطلاع رسانی میباشد.
پیام رسون :
ارسال پیامک با نام تجاری یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که به کسب و کارها این امکان را می دهد تا هویتی متمایز ایجاد کرده، تعامل با مشتری را افزایش داده و شناخت برند بین عموم جامعه را ارتقا دهند. ارسال اس ام اس با نام تجاری با ویژگی و مزایا بی نظیر خود، راهی مناسب و پربازده برای دستیابی به مخاطبان گسترده و ایجاد یک اثر ماندگار در آن ها فراهم می کند. با استفاده از این فناوری و پیروی از بهترین شیوههای ارسال پیامک هدفمند، کسبوکارها می توانند از نرخ باز شدن و پاسخ بالاتر، افزایش وفاداری مشتری و در نهایت بهبود نتایج کمپین تبلیغات پیامکی برخوردار شوند. همانطور که چشم انداز تلفن همراه به تکامل خود ادامه می دهد، ارسال پیامک تبلیغاتی با نام تجاری نیز احتمالاً جزء ضرورت استراتژی ارتباطی هر کسب و کاری در آینده خواهد بود. استقبال از این فناوری به کسبوکارها این امکان را می دهد تا از رقبا جلوتر رفته و با مشتریان خود در سطح عمیقتری ارتباط برقرار کنند. در این مطلب از صفر تا صد ارسال پیام کوتاه با نام تجاری کسب و کارتان را بازگو کردیم اگر قصد دارید پیامک های خود را شخصی سازی کنید فقط کافیست به سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید .
جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .