سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۸ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

آرش مال منطقه آزاد انزلی، یکی از بزرگترین و پررونق‌ترین مجتمع‌های تجاری کشور، با ارائه طرح الماس فرصتی بی‌نظیر را برای سرمایه‌گذاری و شراکت فراهم کرده است. ‌
اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه و مطمئن هستید که نه تنها بازدهی بالایی داشته باشد، بلکه امنیت مالی شما و خانواده‌تان را نیز تضمین کند، طرح الماس آرش مال منطقه آزاد انزلی بهترین گزینه برای شماست. ‌
 چرا آرش مال منطقه آزاد انزلی؟ ‌
 سودآوری بالا و بازگشت سریع سرمایه‌ ‌
یکی از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در آرش مال منطقه آزاد انزلی، سودآوری بالا و بازگشت سریع سرمایه است.
تردد بالای مشتریان و بازدیدکنندگان در این مجتمع تجاری به معنی فروش بیشتر و در نتیجه سودآوری بیشتر است. این موضوع باعث می‌شود که سرمایه‌گذاری شما به سرعت بازگشت داده شود و شما بتوانید از سود حاصل از آن بهره‌مند شوید. ‌
 دسترسی به شبکه‌ای گسترده از شرکای تجاری ‌
با سرمایه‌گذاری در آرش مال منطقه آزاد انزلی، شما به یک شبکه گسترده از شرکای تجاری دسترسی پیدا می‌کنید. این شبکه شامل کسب‌وکارهای موفق و معتبر است که می‌توانند به شما در توسعه و رشد کسب‌وکارتان کمک کنند. با ورود به این شبکه، شما می‌توانید از تجربیات و دانش شرکای تجاری خود بهره‌مند شوید و از فرصت‌های همکاری و مشارکت‌های جدید بهره‌برداری کنید. ‌
 شروع کسب‌وکار در شبکه تجاری آرش مال منطقه آزاد انزلی‌ ‌
یکی دیگر از مزایای سرمایه‌گذاری در آرش مال منطقه آزاد انزلی، امکان شروع کسب‌وکار در شبکه تجاری این مجتمع است. با این سرمایه‌گذاری، شما می‌توانید به راحتی کسب‌وکار خود را در یکی از پررونق‌ترین مجتمع‌های تجاری کشور راه‌اندازی کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.‌
این موضوع به شما کمک می‌کند تا به سرعت در بازار جایگاه پیدا کنید و مشتریان جدیدی جذب کنید. ‌
 پشتیبانی و مشاوره حرفه‌ای مالی و بازاریابی ‌
آرش مال منطقه آزاد انزلی با ارائه پشتیبانی و مشاوره حرفه‌ای مالی و بازاریابی، سعی دارد تا راه‌های موفقیت را برای شرکای تجاری خود هموارتر کند. تیم حرفه‌ای ما در تمام مراحل سرمایه‌گذاری همراه شماست و بهترین مشاوره‌ها را در زمینه‌های مالی، بازاریابی و مدیریت به شما ارائه می‌دهد. این موضوع به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بردارید و بهترین تصمیمات را بگیرید. ‌
 امنیت مالی و بازدهی بلندمدت با سرمایه‌گذاری در آرش مال‌
منطقه آزاد انزلی، شما می‌توانید از امنیت مالی و بازدهی بلندمدت این سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوید. این مجتمع تجاری معتبر و پررونق با ارائه فرصت‌های اقتصادی بی‌نظیر، به شما کمک می‌کند تا امنیت مالی خود و خانواده‌تان را تضمین کنید و از بازدهی بلندمدت این سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوید. ‌


 فرصت‌های بازاریابی و تبلیغات به عنوان شریک تجاری آرش مال منطقه آزاد انزلی، ‌
شما از فرصت‌های بی‌نظیر بازاریابی و تبلیغات بهره‌مند خواهید شد. آرش مال با ارائه امکانات تبلیغاتی گسترده، به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید و مشتریان جدیدی جذب کنید. این امکانات شامل تبلیغات محیطی در فضای مجتمع، تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های بازاریابی مختلف است. ‌
 مراحل سرمایه‌گذاری در آرش مال منطقه آزاد انزلی‌
۱. تماس با تیم مشاوره:‌
برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی، با تیم مشاوره آرش مال منطقه آزاد انزلی تماس بگیرید. مشاوران ما آماده‌اند تا به سوالات شما پاسخ دهند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. ‌
۲. مشاوره حرفه‌ای:‌
تیم مشاوره مالی و بازاریابی ما با بررسی دقیق وضعیت مالی و اهداف شما، بهترین راهکارها را به شما ارائه می‌دهد. این مشاوره‌ها به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بردارید. ‌
۳. امضای قرارداد:‌
پس از تأیید نهایی، قرارداد شراکت را امضا کرده و سرمایه‌گذاری خود را در آرش مال منطقه آزاد انزلی آغاز کنید. تیم ما در تمام مراحل امضای قرارداد همراه شما خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به درستی پیش می‌رود. ‌
۴. شروع کسب‌وکار:‌
با شروع فعالیت در شبکه تجاری آرش مال منطقه آزاد انزلی، از مزایای ویژه و فرصت‌های بی‌نظیر بهره‌مند شوید. تیم پشتیبانی ما در تمام مراحل همراه شماست تا به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن از این سرمایه‌گذاری بهره‌برداری کنید. ‌

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۳ ، ۱۶:۴۸
sms reson

اپراتور 9000 پیام رسون

1403-04-27 22:29:54 21  0  0

اگر جزو افرادی باشید که از پنل پیامکی برای کسب و کارتان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که پنل پیامک شامل خطوط و اپراتورهای مختلف می باشد که بسته به نیاز و شرایط تان باید از آنها خریداری کنید. همچنین برای خرید پنل پیام کوتاه مدنظرتان حتماً باید به نمایندگی سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید و آن سامانه پیام کوتاه اگر جزء پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در حرفه خود باشد حتما تمامی اپراتورها و خطوط را برای ارائه به مشتریان دارد .


نکته دیگر که شامل تمامی افراد میشود اینست که هر بیزینسی و هر کسب و کاری باید خودش را با شرایط روز آپدیت کند در غیر این صورت قطعا از دنیای تکنولوژی و به روز عقب خواهند ماند .فرقی نمی کند که شما در چه بیزینسی فعالیت میکنید، مهم آن است که در پیشرفت کار تان تلاش کنید و با به روزترین و جدیدترین نسخه های کاری مربوط به خودتان آشنا شوید .


تیم ما نیز در سامانه پیام کوتاه شیراز هر روز برای بهتر شدنمان تلاش می‌کنیم و از به روزترین اپراتور ها و سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنیم . برای مثال یکی از جدیدترین و به روزترین اپراتورها که اپراتور ۹۰۰۰ میباشد را در سامانه پیام کوتاه شیراز به مشتریان خود ارائه میدهیم . این خط منحصر به فرد در حال حاضر غوغای عظیمی به پا کرده  به همین دلیل سامانه پیام کوتاه شیراز این اپراتور را در لیست دیگر اپراتورهای خود قرارداده است .
نمایندگی پیامک شیراز و به عنوان اولین ارائه دهنده پنل پیامک ۹۰۰۰ به مشتریان خود باعث شده تا همراهان پیام رسون در کسب و کارشان بسیار موفق‌تر باشند بر همین اساس سامانه‌پیامک شیراز را عنوان پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی کرده‌اند .

در این مقاله میخواهیم به شما بگوییم که با اپراتور 9000 میتوانید ارسال بی نهایت را تجربه کنید و در کنار آن از مزایا و معایب اپراتور 9000 نیز بگوییم  پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

مزایای خط 9000 : 

 

۱- ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی :
افرادی که از پنل پیامک برای کسب و کارشان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که ارسال پیامک به صورت متنی بازخورد کمتری نسبت به پیام صوتی دارد. اگر بخواهید فقط از ارسال پیام صوتی استفاده کنید باز هم ممکن است با پاسخ ندادن افراد ، به هدف مورد نظرتان نرسید. حال اگر بخواهد از هر دوی آن استفاده کنید (یعنی هم ارسال پیام صوتی و هم پیام متنی) باید هزینه زیادی را بابت آن پرداخت کنید. در اینجا پنل پیامک ۹۰۰۰ این کار را برای شما بسیار آسان کرده است چرا که با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به راحتی می توانید هم از ارسال پیامک به صورت صوتی و هم به صورت متنی استفاده کنید و همچنین در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنید .


۲- اپراتور ۹۰۰۰ خدماتی هستند : 
بسیاری از افراد بعد از خرید پنل پیامک به مشکل بلک لیست برخورد می‌کند چرا که خیلی از افراد پیامک‌های تبلیغاتی را در گوشی خود به بلک لیست انتقال داده اند برای حل این مشکل یعنی عبور از بلک لیست باید خط را از اختصاصی به خدماتی تبدیل کنید تا بتوانید به شماره های بلک لیست هم  ارسال پیامک داشته باشید .اما خطوط ۹۰۰۰ خود خدماتی می باشند و به راحتی می توانید با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به خطوط بلک لیست ارسال پیامک داشته باشید .

 

۳- ارائه به کاربران حقیقی و حقوقی :
در سامانه پیام کوتاه شیراز فرقی نمی کند که شما جز کدام دسته از افراد باشید چه حقیقی چه حقوقی باشید میتوانید  نسبت به خرید اپراتور ۹۰۰۰ اقدام کنید و با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد .


۴- ضریب تعرفه همانند اپراتور ۱۰۰۰: 
 در مقاله اپراتور ۱۰۰۰ به ضریب قیمت ارسال پیامک اشاره شده است اما اپراتور ۱۰۰۰ نسبت به امکاناتش از ضریب تعرفه  بالایی برخوردار است و تعرفه آن از معایب خطوط ۱۰۰۰ به شمار می رود  . اما در اپراتور ۹۰۰۰ با توجه به ویژگی ها و امکاناتش  ضریب قیمت ۱/۲ نسبت به دیگر اپراتورها از مزایای خط ۹۰۰۰  محسوب می شود.


۵ - امکان نصب خدمات سانترال و تلفن گویا:
 در اپراتور ۹۰۰۰ این امکان وجود دارد که شما تلفن گویا و خدمات سانترال را روی آن نصب کنید .
اگر بخواهیم به توضیح تلفن سانترال بپردازیم خود شامل یک مقاله جداگانه می شود اما برای آشنایی بیشتر با خدمات سانترال می توان به موارد زیر اشاره کرد: 


- امکان ارتباط رایگان و سریع 
-ارتباط سریع و راحت مشتریان با اپراتورها
- امکان ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی
- منشی تلفنی
- کم شدن هزینه‌های خطوط مخابراتی
- قابلیت انتظار چندین نفر پشت خط 
- کنترل و نظارت بهتر بر خطوط

 

 

 

معایب خط 9000: 

تنها عیب و ایرادی که میتوان به خط خدماتی اپراتور 9000 نسبت داد ، قیمت خطوط خدماتی اختصاصی 9000 است. از آنجایی که این خطوط بصورت اختصاصی (با مالکیت خود کاربر) بصورت هشت رقمی ارائه میشود و خطوط 8 رقمی هم جزو خطوط رند محسوب میشود، قیمت خرید این خطوط کمی بالا است و در حال حاضر خطوط ارقام بالا و یا رایگان از اپراتور 9000 ارائه نمیشود

اما در سامانه پیام کوتاه شیراز یک استثناء وجود دارد و آن هم اینست که ما در سامانه پیامک شیراز هر از چند گاهی به مناسبت های مختلف روی خط 9000 تخفیف میگذاریم و فقط کسانی میتوانند از این فرصت استثنایی استفاده کنند که هر روز مقاله های سامانه پیامک شیراز را دنبال می کنند . 

 

 

پیام رسون 

شرکت اهورا اطلس فارس با در بر داشتن تمامی خطوط و تعرفه ها و ضریب های متفاوت ارسال پیامک این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که برای انتخاب اپراتور شرایط محدودی نداشته باشند و آزادانه بتوانند اپراتور مدنظرشان را با در نظر گرفتن شرایط کسب و کارشان انتخاب کنند و در این مسیر به شما این اطمینان را می دهیم که تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان خواهیم ماند .

 

 جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۳ ، ۱۶:۴۷
sms reson

پنل پیامکی پیام رسون ویژه فروشندگان گل و گیاه

1403-04-25 21:49:01 13  0  0

سر سبزی درختان و مشاهده گل، روح انسان را تازه می‌کند. معمولا همه افراد دوست دارند برای رفتن به پیک نیک به جاهایی بروند که سر سبز باشد و روح خود را با دیدن زیبایی های طبیعت شاداب و سر زنده کنند.

اما نمی‌شود برای دیدن مناظر زیبا همیشه به طبیعت رفت و برای همین سعی می‌کنیم که در خانه هایمان هم از گل ها و گیاهانی استفاده کنیم که شرایط آنها با محیط خانمان سازگار باشد و برای تهیه گل معمولا به گاردن مارکت ها مراجعه میکنیم.

پس اگر دارای گاردن مارکت هستید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا چند مورد استراتژی عالی برای جذب افراد به سمت گاردن مارکت را به شما آموزش دهیم.

 

 

پنل پیامکی ویژه گاردن مارکت :

گاردن مارکت ها هم مانند دیگر شغل ها دارای شعب زیادی هستند و وجه اشتراک تمام گاردن مارکت ها داشتن انواع گلدان و نمونه های مختلف گل های آپارتمانی و گل های باغچه ای است. پس اگر کسی قصد خرید داشته باشد مسلما خیلی به این موضوع توجه نخواهد کرد که از کجا باید خرید کند تا خرید خوبی داشته باشد. اما با یک ترفند و یک ایده خلاقانه میتوانید افراد زیادی را به سمت خود بکشانید تا از شما خرید کنند. می‌توانید با خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی پیام کوتاه شروع به جذب مشتری کنید و با کمترین زحمت و کمترین هزینه، بیشترین جذب مشتری را داشته باشید.

در زیر به چند نمونه از بازاریابی که توسط پنل پیامک برای فروشندگان گل و گیاه مفید باشد، اشاره شده است.

 

1- یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید با ارسال پیامک انجام دهید اینست که خیلی مختصر و کوتاه گیاهان و گل های خاص را به مردم معرفی کنید. برای نمونه اسم یک گیاه را بیاورید و شرایط نگهداری آن و انرژی هایی که از آن گیاه ساطع می‌شود را بازگو کنید و با قرار دادن یک لینک در پایان متن پیامک، باعث شوید افراد به سایت شما نیز مراجعه کنند و در آنجا اطلاعات تکمیلی و کامل را در اختیارشان قرار دهید.

 

 

2- یکی دیگر از روش های جذب مشتری اینست که  آنها را دعوت به همکاری کنید. با یک مثال این مورد را توضیح خواهم داد.

گیاهان بسیاری هستند که خیلی زود رشد می‌کنند مانند گل پتوس. این گل که بسیار مقاوم بوده و یک گل آپارتمانی محسوب میشود رشد خیلی سریعی داشته. شما می‌توانید با ارسال پیامک به مشتریان خود اعلام کنید که برای مثال قلمه های پتوس شما را خریداریم و از این طریق آنها را علاوه بر دعوت به همکاری به مغازه خودتان دعوت کرده اید. و اینگونه مشتری رفته رفته به کسب و کار شما وفادار می‌شود و با تبلیغ کار شما، مشتریان شما را افزایش می‌دهد.

 

3-با بازاریابی پیامکی برای گل و گیاه میتوانید تخفیف های شگفت انگیز به مناسبت های مختلف بگذارید و آن را با ارسال پیامک به مشتریان خود اطلاع دهید.

 

 

 

پیام رسون 

سامانه پیام کوتاه شیراز تا رسیدن شما به موفقیت کنارتان خواهد ماند و با در اختیار گذاشتن بانک شماره موبایل جامع به شما کمک می‌کند تا متن پیامک خود را برای مخاطبان هدفتان ارسال کنید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت سامانه پیامکی شیراز  و خرید پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه درخواست کنید که ارسال پیامک شما به صورت محله یا ارسال پیامک بر اساس کد پستی و یا ارسال پیامک بر اساس نقشه انجام شود.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۳ ، ۰۰:۱۰
sms reson

 در باب اختلاف میان رهبران امارات و عربستان گمانه زنی ها بسیار است؛ در همین قاب گروهی از شکاف میان دو بازیگر می گویند و گروهی دیگر ضمن تایید برخی از اختلاف نظرها در حوزه هایی چون یمن و یا افریقا، عربستان و امارات را متحدانی می دانند که قادرند اختلاف هایشان را مدیریت کنند.
 
کارشناسان حوزه خاورمیانه در باب ماهیت رابطه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی (MBS) با محمد بن زاید، رئیس جمهور امارات متحده عربی (MBZ) تحلیل های متفاوتی دارند. برخی از مفسران معتقدند که شکاف ادعایی بین این دو رهبر عرب به حدی است که که زمینه برای رویارویی میان ریاض و ابوظبی هموار شده است، در حالی که برخی دیگر به دیدار اخیر رهبران دو بازیگر در شرق عربستان سعودی به عنوان نشانه ای از عدم وجود تنش جدی اشاره می کنند.

پیدا و پنهان یک اتحاد
به نوشتهتی آر تی، در حالی که بعید است روابط منطقه‌ای بین امارات و عربستان قطع شود و سناریویی مشابه آنچه در باب قطر در سال 2017 رخ داد، تکرار گردد- ریاض و ابوظبی اولویت‌ها، مواضع و منافع متفاوتی دارند که باعث ایجاد پیچیدگی‌هایی شده است.از مسئله عادی‌سازی روابط با اسرائیل گرفته تا درگیری‌های خاص در آفریقا مانند جنگ داخلی سودان، منافع عربستان و امارات با یکدیگر همسو نیست، بنابراین طبیعتاً برخی اصطکاک‌ها در امور دوجانبه وجود دارد. همچنین رقابت اقتصادی جدی فزاینده ای بین این دو کشور شورای همکاری خلیج فارس (GCC) وجود دارد، زیرا هر دو برنامه های توسعه و تنوع اقتصادی خود را دنبال می کنند.جوزف آ. کچیچیان، یکی از اعضای ارشد مرکز ملک فیصل در ریاض، در مصاحبه با  تی آر تی گفت: بن سلمان، در عرصه منطقه و میان کشورهای حاشیه خلیج فارس، رهبری برجسته است که دوست دارد سیاست ها را تنظیم و تأثیر خود را در صحنه بین المللی نشان دهد.در همین راستا در باب روابط او با رهبر امارات گمانه زنی های بسیاری مطرح است.

عزیز القاشیان، یکی از همکاران پروژه فرقه گرایی در دانشگاه لنکستر مدعی است، روابط دو بازیگر آمیزه ای از صمیمیت، تنش، و عمل گرایی است. به گفته حسین ایبیش، محقق ارشد مقیم موسسه کشورهای عربی خلیج فارس در واشنگتن، تنش بین رهبران ریاض و ابوظبی در قاب"رقابت تلخ" قابل تبیین نیست. در عوض، او روابط این دو را بخشی از یک "رابطه رقابتی محدود و قابل مدیریت" توصیف کرد که سالم تر از "توهم تسلط و تبعیت" است که عربستان سعودی و امارات در دوره پس از 2011 به اجرا گذاشتند. ایبیش افزود، اما در زیر روکش وحدت، رقابتی حل نشده نهفته که منعکس کننده واقعیت قدرت اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی در خلیج فارس است.سال 2021، مقامات ریاض شرکت های خارجی را ملزم کردند تا دفتر مرکزی خود را تا سال 2024 در این کشور مستقر کنند. اگرچه رهبری در عربستان سعودی نشان داد که چگونه این بخشی از یک استراتژی است که هدف آن تضمین تعهد بلندمدت واقعی توسعه است، اما همین مقوله چالشی برای موقعیت امارات متحده عربی به عنوان کشور شورای همکاری خلیج فارس ایجاد کرد، جایی که اکثر شرکت های خارجی فعال در خلیج فارس مقر اصلی خود را در آن تعریف می کنند.

منبع اصلی شکاف
از نظر ساختار امنیتی شبه جزیره عربستان، یمن بزرگترین منبع اختلاف بین عربستان سعودی و امارات است.از مارس 2015، ریاض و ابوظبی هم صدا با یکدیگر ائتلاف نظامی عربی را رهبری کردند که هدف آن معکوس کردن دستاوردهای یمن در سال های 2014 تا 2015 بود. اما چندین سال پس از آن مبارزات، رهبری امارات متوجه شد که کنشش پرهزینه شده از همین رو مسیر خود را تغییر داد.در سال 2019، امارات به طور رسمی نیروهای خود را از یمن خارج کرد و تمرکز خود را بر تأثیرگذاری بر مناظر جنوبی یمن از طریق بازیگران غیردولتی جانشین آغاز کرد. این امر مستلزم حمایت امارات از گروه‌های مختلف یمنی مانند شورای انتقالی جنوب (STC) و خالی کردن پشت عربستان سعودی  در شمال یمن بود.

واقعیت این است که امارات و عربستان سعودی در وهله اول با برنامه های مختلف وارد میدان یمن شدند و جنگ های متفاوت اما متداخل و چارچوب های ایدئولوژیک متفاوت را دنبال کردند. با گذشت زمان، شکاف ها عریان شد.نمی توان انکار کرد که تضاد منافع بین عربستان سعودی و امارات در یمن، پویایی هایی را در زمین ایجاد کرده که در خدمت منافع یمن است. عدم همسویی بین ریاض و ابوظبی عامل بزرگی بوده که زمینه ساز ضعف و ناکارآمدی شورای رهبری ریاست جمهوری شد؛ نهادی که در راس دولت شناخته شده بین المللی یمن قرار داشت.

شورای انتقالی جنوب تحت حمایت امارات با عناصر مورد حمایت عربستان در یمن که به وحدت شمال-جنوب اعتقاد دارند، مخالف است. همانطور که کچیچیان توضیح داد، حمایت ابوظبی از این این شورا، که خواستار برپایی مجدد کشور مستقل یمن جنوبی است که قبلاً از سال 1967 تا 1990 وجود داشت، منجر به "واگرایی های جدی" بین سیاست های خارجی عربستان و امارات در قبال یمن شده است.کچیچیان توضیح می‌دهد که دو شریک شورای همکاری خلیج‌فارس به واسطه حمایت از گروه‌های مختلف یمنی جهت تحقق اهداف عملی خود، زمینه را برای تجزیه این کشور جنگ زده هموار کردند. علاوه بر این، به نظر نمی رسد ریاض و ابوظبی آماده باشند تا اختلافات خود را کنار بگذارند و از رهبری واحدی برای احیای وحدت در یمن و بازسازی این کشور حمایت کنند. وینا علی خان، محقق یمن و خلیج فارس، به تی آر تی گفت: «هنوز شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه امارات در تلاش برای کنترل بندر عدن است. به صراحت بگویم، برنامه های متضاد عربستان و امارات در یمن همچنان به تکه تکه شدن شورای رهبری یمن کمک می کند.با این وجود، تا کنون ریاض و ابوظبی موفق شده اند از دامن زدن به منافع متضاد خود در یمن جلوگیری کنند، حتی اگر برخی از مفسران تنش های میان دو بازیگر را عریان کنند.

علی خان مدعی است: ریاض و آنها «در تقسیم‌بندی رقابت‌های خود مهارت نشان داده‌اند، به‌ویژه زمانی که وضعیت در زمین به نقطه جوش رسیده است».رهبری عربستان سعودی تقسیم دوفاکتو یا قانونی یمن را فاجعه بار می داند. دلایل مختلفی وجود دارد، از جمله این واقعیت که ریاض معتقد نیست که بتواند در یک کشور مستقل در جنوب یمن که ممکن است در آینده دوباره ظهور کند، نفوذ کافی داشته باشد. با این حال، سیاستگذاران در ریاض ممکن است در موقعیتی قرار بگیرند که به موجب آن باید از جدایی در جنوب یمن نهایت استفاده را ببرند.سایر کارشناسان نیز با این تحلیل موافق هستند. کچیچیان به  تی آر تی گفت: « این فرضیه که یمن جنوبی در حال ظهور چالش‌هایی جدی برای ریاض ایجاد می‌کند؛ برای رهبران عربستان زنگ خطر را به صدا در آورده است.به باور این تحلیلگر، اما اگر چنین شکافی در یمن، چه رسمی و چه غیررسمی، ایجاد شود، ریاض احتمالا با دقت واکنش نشان خواهد داد تا از تشدید یا پیچیده شدن بی مورد تنش ها که می تواند علیه منافع امنیتی ژئوپلیتیکی عربستان سعودی نتیجه معکوس داشته باشد، اجتناب کند.الغاشیان گفت: «پیش‌بینی می‌کنم که نخبگان حاکم سعودی ارزیابی کنند که چگونه یک یمن جنوبی مستقل بر ثبات در مرز عربستان تأثیر می‌گذارد».برای عربستان سعودی مشخص شده که مایل است در برخورد با چه کسی عملگرا باشد. از همین رو بعید است به شورای انتقالی جنوب اجازه دهند تا قدرت بگیرد. بنابراین، اگر کشور یمن جنوبی تعریف شود، این بدان معناست که هر دو یمن تا سال‌های آینده در حوزه رقابت عربستان و امارات مدیریت خواهند شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۳ ، ۰۰:۱۰
sms reson

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه آمار اهدای خون در بهار امسال به ۶۲۸ هزار و ۴۱۸ واحد رسید، از رشد شش درصدی اهدای خون در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

دکتر بشیر حاجی بیگی با اشاره به رشد شاخص اهدای مستمر خون در کشور گفت: این شاخص هم اکنون در کشور بیش از ۵۵ درصد است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است و استانهای سمنان و یزد با نزدیک به ۶۶ درصد و قم با بیش از ۶۴ درصد بالاترین شاخص اهدای مستمر را ثبت کرده اند.

وی با تاکید بر اهمیت جوان سازی جمعیت اهدا کنندگان خون با توجه به سالمندی جمعیت و به تبع آن بازنشستگی اهدا کنندگان دهه‌های پیشین، گفت: برنامه جذب جوانان به امر انسان دوستانه و نجات بخش اهدای خون در دستور کار سازمان انتقال خون قرار دارد و هم اکنون شاخص اهدا کنندگان بار اول در کشور بیش از ۱۵ درصد است که امیدواریم با اجرای برنامه های دردست اجرا و تفاهم نامه های منعقد شده، شاهد افزایش این شاخص در میان جوانان باشیم.

حاجی بیگی همچنین یادآور شد: در بهار امسال استان کهگیلویه و بویر احمد با رشد بیش از ۴۳ درصد در شاخص اهدا، از سایر استان‌ها سبقت گرفت. همچنین استان سیستان و بلوچستان با رشد بیش از ۱۹ درصد و استان کرمانشاه با رشد نزدیک به ۱۹ درصد، از نظر رشد این شاخص در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

سخنگوی سازمان انتقال خون با تاکید بر اهمیت افزایش مشارکت بانوان در امر اهدای خون گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های سازمان انتقال خون برای جذب هرچه بیشتر بانوان شاخص اهدای بانوان شیب صعودی گرفته است و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اندکی افزایش نشان می دهد اما این شاخص نسبت به جامعه مشارکت جوی بانوان ایرانی بسیار پایین است و هم اکنون بیش از ۴ درصد اهدا کنندگان از بانوان هستند.

وی افزود: در حال حاضر پیشروترین استانها در امر اهدای بانوان استان‌های خراسان شمالی با بیش از ۹ درصد و استان‌های لرستان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با بیش از ۷ درصد هستند.

بنابر اعلام سازمان انتقال خون، حاجی بیگی ضمن تقدیر و تشکر از اهدا کنندگان خون که حمایت از بیماران و سلامت خود و جامعه را در برنامه زندگی خود قرار داده‌اند، از مردم شریف کشورمان خصوصا بانوان و جوانان دعوت کرد تا این ایام را که مصادف با سوگواری سرور شهیدان است و در آستانه نیم قرن اهدای خون با خدمات سازمان انتقال خون، سرآغازی برای تصمیم نجات بخش اهدای خون قرار دهند و به جمع اهدا کنندگان بپیوندند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۳ ، ۱۷:۰۷
sms reson

کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی

1403-04-12 21:56:49 155  0  0

هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته دنیای امروز به سرعت در حال توسعه و گسترش است. این فناوری توانایی انجام وظایف هوش مصنوعی مانند تشخیص الگوها، پردازش داده‌ها، یادگیری ماشینی و تصمیم‌گیری خودکار را دارد.

در واقع هوش مصنوعی «علم هوشمند ساختن ماشین‌ها» است. اگر قصد دارید در دنیای تبلیغات حرفی برای گفتن داشته باشید، استفاده از هوش مصنوعی یکی از الزامات دنیای امروز است. هوش مصنوعی در تبلیغات به ما کمک می‌کند بتوانیم داده‌های کانال‌های مختلف تبلیغاتی خود را مدیریت و تحلیل کنیم.

همچنین به ما کمک می‌کند بتوانیم بر اساس تحلیل تعداد بسیار زیادی از داده‌ها، جامعه هدف تبلیغات خود را مشخص کنیم.

در این مقاله با مفهوم هوش مصنوعی، کاربردهای هوش مصنوعی در تبلیغات و نمونه‌هایی از آن که می‌تواند به ما کمک کنید آشنا می‌شویم پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

هوش مصنوعی چیست ؟: 

شاید بتوان هوش مصنوعی را این‌گونه توصیف کرد: «هوش مصنوعی عبارت است از مطالعه این که چگونه رایانه‌ها را می‌توان وادار به کارهایی کرد که در حال حاضر انسان‌ها آن‌ها را صحیح یا بهتر انجام می‌دهند» .  هوش مصنوعی به هوشی که یک ماشین از خود نشان می‌دهد یا به دانشی در کامپیوتر که سعی در ایجاد آن دارد گفته می‌شود .

 

 

اهمیت هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی : 
تبلیغات و بازاریابی به عنوان یکی از عناصر اصلی فروش ، نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه کسب‌وکارها ایفا می‌کند. اما تبلیغات زمانی کارآیی بالایی دارد که به دقت و هوشمندی به هدفگذاری، تنظیم و ارائه پیام‌های تبلیغاتی بپردازد. در این زمینه، هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرتمند می‌تواند به بهبود تبلیغات و بازاریابی کمک کند. هوش مصنوعی با شناسایی خودکار ترجیحات و رفتارهای مصرف کننده، کمپین‌های بازاریابی هدفمند را فعال می‌کند. با درک ترجیحات و رفتار مشتری، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات شخصی‌سازی‌شده‌تری ایجاد کنند که احتمال اثربخشی بیشتری دارند.

 

 

هوش مصنوعی چطور بازاریابی و تبلیغات را بهتر کرده است؟
اولین و مهم‌ترین کاری که هوش مصنوعی برای کسب‌وکارها می‌کند آنالیز دقیق و یکپارچه‌سازی منابع بزرگ داده است که موجب می‌شود مشتری را بهتر درک کنیم.

فرض کنید نیرویی دارید که نه‌تنها شناختی مثال‌زدنی از محصول دارد، بلکه تمام سؤالاتی را که ممکن است مشتری بپرسد میتواند پاسخ دهد . حالا اگر از این نیرو، هزاران نسخه داشته باشید، کسب‌وکارتان چه تغییری می‌کند؟ در نتیجهٔ درک بهتر مشتری، می‌توانید پیام‌هایی شخصی‌سازی‌شده برای هر مشتری داشته باشید.

مثلاً زمانی به مشتری برای خرید محصولی پیامک بزنید که احتمالاً دوباره به آن نیاز پیدا کرده است و شما با تحلیل الگوی خرید او و پیش‌بینی رفتار آینده با کمک هوش مصنوعی توانسته‌اید زمان درست تبلیغ را حدس بزنید.

هوش مصنوعی همین طور با مطالعه و آنالیز محتوای شبکه‌های اجتماعی می‌تواند ترندهای پیش‌رو را پیش‌بینی کند؛ یعنی قبل از اینکه نیازی در بازار ایجاد شود، شما پاسخ خود را آماده کرده‌اید!

در نهایت همهٔ این‌ها به بهبود تجربهٔ مشتری کمک می‌کند که برای شما بازگشت سرمایهٔ بیشتر و ارتباطی قوی‌تر با مشتریان را همراه دارد.

حال سؤال این است که چطور این کار را انجام می‌دهد؟ به‌طور کلی هوش مصنوعی در بازاریابی شامل ۵ فناوری می‌شود:

 

1- یادگیری ماشین :
فناوری یادگیری ماشین از روش‌های آماری برای آنالیز داده‌ها با دقت بسیار بالا استفاده می‌کند. در بازاریابی این داده‌ها دربارهٔ عوامل مارکتینگی مثل تجربهٔ مشتری و احساسات مخاطب هستند.

پس از اینکه الگوریتم‌ها آموزش دیدند، آماده‌اند تا به‌صورت اتوماتیک وظایفی مثل متن‌کاوی، استخراج موضوع، طبقه‌بندی و خوشه‌بندی معنایی را در چند لحظه انجام دهد.
هرقدر الگوریتم‌ها داده‌های بیشتری پردازش کنند، باهوش‌تر می‌شوند.

 

2- پردازش زبان طبیعی (NLP)
این فناوری قادر است با روش‌های آماری و واژگانی، محتوا را به‌صورت معنایی و متنی درک کند. همین فناوری است که در سوشال لیسنینگ همه‌جا نام برند و عبارت‌های مرتبط با آن را پیدا و درک می‌کند.

برای تولید محتوا فناوری دیگری به‌نام تولید زبان طبیعی (NLG) لازم است. این فناوری است که می‌تواند به پیام‌های مشتریان به‌صورت خودکار پاسخ دهد یا محتوای متنی تولید کند.

 

3- جست‌وجوی معنایی
پردازش زبان طبیعی با تکیه‌ بر این فناوری است که می‌تواند متن‌ها را درک کند. جست‌وجوی معنایی کمک می‌کند منظور یک عبارت، جمله یا جملات، بدون نیاز به کلمات کلیدی درک شود.

الگوریتم‌های جست‌وجوی معنایی کلمات کلیدی مرتبط را استخراج و در خوشه‌های معنایی دسته‌بندی می‌کند. با این کار احتمال تکرار در متن‌کاوی از بین می‌رود؛ مخصوصاً وقتی که به تحلیل احساسات برای اندازه‌گیری دقیق تجربهٔ مشتری یا عملکرد برند نیاز داریم.

 

4- شناسایی موجودیت نامدار (NER) و شبکه‌های عصبی :
فناوری NER به هوش مصنوعی کمک می‌کند موجودیت‌های نامدار را در منابع دادهٔ بزرگ شناسایی کند؛ یعنی اشخاص، مکان‌ها، مدیرعامل‌ها، سلبریتی‌ها، واحدهای پول، کسب‌وکارها و… موجودیت‌های نامدار هستند. فناوری NER این موجودیت‌ها را حتی اگر با املای درستی نوشته نشده باشند، پیدا می‌کند.

الگوریتم‌های شبکه‌های عصبی هم ساخته شده‌اند تا نحوهٔ عملکرد مغز انسان را تقلید کنند؛ اینکه مغز ما چطور اطلاعات را مدیریت می‌کند، نقطه‌های پیوستگی داده‌ها را به خاطر می‌سپارد و به پایگاه دادهٔ دانش ما اضافه می‌کند.

همین فناوری است که به یادگیری ماشین کمک می‌کند با گذشت زمان از طریق یادگیری عمیق، نتایج دقیق‌تری ارائه دهد.

 

5- تحلیل احساسات :
این فناوری فرایندی است که احساسات مشتری را با توجه به داده‌هایی که از منابع مختلف مثل شبکه‌های اجتماعی جمع‌آوری کرده، اندازه‌گیری می‌کند.

پس از آن به عبارت‌های مختلف امتیازی بین ۱- تا ۱+ می‌دهد. عبارت‌های خنثی امتیاز صفر می‌گیرند. این فناوری به مدیریت شهرت برند کمک زیادی می‌کند.

برای اینکه مثالی عملی از کاربردهای هوش مصنوعی در تبلیغات بزنیم، به استفاده‌ای که ما در پیام رسون از هوش مصنوعی می‌کنیم، اشاره می‌کنیم. در سامانه پیامکی شیراز با کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، اول از همه موضوع صفحات مختلف را شناسایی می‌کنیم.

در تبلیغات کلیدواژه‌ای، با ۲ حالت تطبیق دقیق و تطبیق معنایی کلیدواژه‌ها، تبلیغ‌ها را در صفحه‌های مرتبط با آن‌ها نمایش می‌دهیم.

الگوریتم‌های ما اینجا حتی اگر کلیدواژه دقیقاً در صفحه‌ای به کار نرفته باشد، با شناسایی موضوع و کلیدواژه‌های مرتبط، باز هم می‌تواند تبلیغ را در صفحه‌های مرتبط نشان دهد.

 

 

 

 

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در فروش چیست؟
استفاده از ابزارهای مختلف هوش مصنوعی برای فروش، مزایایی مانند افزایش نرخ بازگشت سرمایه، بهبود ارتباط با مشتری، تجزیه‌وتحلیل عمیق‌تر داده‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ درنهایت همه این موارد به شما در تصمیم‌گیری‌ هوشمندانه‌‌تر برای چیدن استراتژی‌های تبلیغاتی بهتر و افزایش فروش کمک می‌کنند.

- افزایش نرخ بازگشت سرمایه (ROI): هوش مصنوعی با تسریع فرایند تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، به‌طورمستقیم در افزایش کارایی کمپین‌های فروش و در نتیجه، افزایش ROI نقش دارد.


- بهبود ارتباط با مشتری: هوش مصنوعی با امکان طبقه‌بندی مخاطبان و ارسال پیام‌های شخصی‌سازی‌شده در زمان مناسب، به ارتقای تجربه‌ مشتری کمک می‌کند.


- تجزیه‌وتحلیل عمیق‌تر داده‌ها: هوش مصنوعی قادر به تحلیل حجم عظیمی از اطلاعات است؛ کاری که از عهده انسان‌ها برنمی‌آید! این موضوع باعث ارزیابی دقیق‌تر عملکرد بخش‌های مختلف تیم تبلیغات و فروش می‌شود.


- تصمیم‌گیری‌های بهتر: شما می‌توانید براساس تحلیل‌های دقیق هوش مصنوعی، تصمیم‌‌های استراتژیک و آگاهانه‌تری برای رشد کسب‌وکارتان بگیرید.


با در نظر گرفتن این مزایای متعدد، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی و پیشرفت کسب‌وکارها، ضروری هستند؛ باید بدانید که باهدف تبلیغات موثر، استفاده از سرویس تلفن ابری روشی عالی برای برقراری ارتباط سریع با مخاطبان است. با شناخت کاربردهای مختلف هوش مصنوعی، می‌توانید از این ابزار برای پیشرفت کسب‌وکارتان استفاده کنید .

 

 

چطور می‌توانیم از هوش مصنوعی در تبلیغات استفاده کنیم؟

1- اختصاص دادن بودجه‌های تبلیغاتی در کانالها و بین مخاطبان مختلف
2- تنظیم خودکار بودجه‌ها تبلیغاتی برای رسیدن به KPIها
3- پیدا کردن مخاطبان تبلیغاتی جدید و فرصت‌
4- تعریف دقیق پرسونای مخاطب
5- تحلیل رقبا از نظر هزینه‌های تبلیغاتی، خلاقیت‌ها و استراتژی‌های آن‌ها
6- کپی‌رایتینگ خلاقانه
7- شخصی سازی پیام‌های ارسال شده از پنل پیامک و تصاویر تبلیغاتی برای مصرف‌کنندگان
8- پیش‌بینی عملکرد تبلیغات قبل از راه‌اندازی کمپین
9- استفاده از ریتارگتینگ در تبلیغات

 

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله آموزش دادیم که با استفاده از هوش مصنوعی و پنل پیامکی غوغایی در کسب و کارتان ایجاد کنید چراکه هوش مصنوعی به تیم‌های فروش در یافتن مشتریان بالقوه کمک می‌کند؛ شما می‌توانید از این ابزار برای تجزیه‌وتحلیل حجم عظیمی از داده‌های دموگرافیک و سابقه خرید برای شناسایی مخاطبان هدف‌تان، استفاده کنید و برای هر مخاطب، ایمیل یا پیامک تبلیغاتی مخصوص خودش را بفرستید؛ این اصل از مهم‌ترین عوامل پیشرفت کسب‌وکارهاست؛ تبلیغات نباید عمومی به‌نظر برسند! هوش مصنوعی ایمیل‌ها و پیام‌های شخصی‌سازی‌شده‌ با لحن و محتوای مناسب‌ هر شخص را به‌صورت اختصاصی تهیه می‌کند. تمرکز روی نیازهای مخاطب بسیار مهم است؛ 

شما میتوانید پس از تهیه فهرست مشتریان احتمالی با کمک هوش مصنوعی، با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از طریق خرید پنل اس ام اس از سامانه پیامکی شیراز ، آن‌ها را به‌سمت کسب‌وکار خود جذب ‌می‌کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۳ ، ۱۷:۰۶
sms reson

آشنایی با روانشناسی تبلیغات با پیام رسون

1403-03-31 21:00:06 34  0  0

تبلیغ یک وسیله است برای بازاریابی در راه کمک به خلق ، وفادار سازی و حفظ شناسه (برند ) .


تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی کمپین های تبلیغاتی موفق می‌شوند که در ذهن ما باقی بمانند و بقیه فراموش می‌شوند؟ البته که شانسی در میان نیست و این ماندگاری تنها نتیجه تلاش و همکاری دقیق بین اجزای تئوری و عملی آن کمپین تبلیغاتی است ،چراکه در دنیای امروز همه افراد با دنیای وسیع رسانه ها و تبلیغات عجین شده اند و هر فردی زمان زیادی را صرف تبلیغات می‌کند. 
اگر می‌خواهید از راز موفقیت این افراد آگاه شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

روانشناسی تبلیغات چیست ؟
اگر بخواهیم روانشناسی و تبلیغات را با یک پل به هم ارتباط دهیم،  قطعا وسط این پل ذهن انسان قرار دارد .
روانشناسی و تبلیغات هر دو روی ذهن افراد تاثیر ویژه ای دارد . در واقع اگر بخواهیم روانشناسی تبلیغات را تعریف کنیم بدین صورت باید گفت که روانشناسی تبلیغات تلفیقی از متغیرهای مختلف است که سعی می‌کند گرایشات ذهنی مصرف گرایی و روانشناسی را در مخاطبان خود پیش بینی کند .پس این موضوع را در نظر بگیرید که تبلیغات یکی از کارهایی است که دشواری های زیادی دارد چراکه با استفاده از تبلیغات باید توانست در ذهن مخاطبان نفوذ کرد و آنها را طوری متقاعد کرد که احساس کنند به آن کالا یا خدمات نیاز دارند  و برای دستیابی به آن کالا یا خدمات برنامه ریزی کنند و یک حس جدید در مخاطب ایجاد شود که با خرید آن کالا یا استفاده از آن خدمات حس و حال بهتری را دارند و این حس پیروزی و غلبه بر نیازهای درونی باعث شود که احساس کنند به یک وجود کامل تر تبدیل شده اند .
پس هر چقدر کمپین تبلیغاتی ماهرترین باشند ، می‌توانند بهترین محتوا و رسانه را برای پروموت و تولید محتوای اثر گذار انتخاب کنند .

 

 

 

استراتژی روانشناسی تبلیغات : 

1- مکانیسم: ابتدا، به طور عمده با به کارگیری علم روانکاوی، افراد را از طریق تکرار یک شعار تبلیغاتی یا تصاویر، شرطی می کنند. هدف این تکرار متقاعد کردن مصرف کننده به خرید است.


2- متقاعد کننده: هدف تولید یک محصول بالاتر از محصول معادل رقبای آن است. برای انجام این کار، اطلاعات مربوط به ویژگی ها یا ویژگی های آن را می دهد و آنها را با سایر موارد مشابه مقایسه می کند.


3- طرح: طرح، بر الگوها، فرهنگ و شیوه زندگی افراد متمرکز است. در این روش، معمولا محصولات را مطابق با منافع یا عقاید فردی نشان می دهند. علاوه بر این، علوم جامعه شناسی و انسان شناسی نیز در این روش، مهم است.


4- پیشگویی: در نهایت این استراتژی به تکنیک های روانکاوی می پردازد تا افکار ما را بخواند. اساسا، آن را بر اضطراب، ترس، و استرس مصرف کننده تمرکز می کند و تلاش می کند تا آنها را متقاعد کند که یک محصول “جادویی” وجود دارد که توسط ما ، فقط برای آنها طراحی شده است.

 

 

 

تبلیغات موفق :

اما  اصل مطلب برای تبلیغات اینست که نباید تمام پول و هزینه ی خود را صرف یک نمونه تبلیغ کرد و به قول معروف نباید تمام تخم مرغ ها را در یک سبد گذاشت . پس اگر از تبلیغ های تلویزیونی و یا بنرها استفاده می‌کنید حتما در کنار آن از بهترین روش تبلیغ که همان ارسال پیامک توسط خرید پنل پیامک میباشد هم استفاده کنید چرا که شما با ارسال پیامک  تبلیغاتی انبوه ،خودتان را به مشتری یادآوری می‌کنید و مشتری برای پیدا کردن شما فقط باید به لیست پیامک های دریافتی خود مراجعه کند .

 

 

پیام رسون : 

نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون با ارائه بهترین پیشنهادات و راهنمایی ها سعی می‌کند شما را در رسیدن به موفقیت یاری کند و با ارائه پنل پیامک و تعرفه های متناسب و ارائه اپراتور ۹۰۰۰ که یکی از محبوب ترین اپراتورها میباشد تا پایان این راه با شما خواهد ماند .


جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۰۳ ، ۱۰:۱۹
sms reson

روند قیمت طلا و سکه در حالی با رفت و برگشت قیمت دلار و طلای جهانی همراه است که روز دوشنبه با صعود دلار به کریدور ششم، سکه امامی کانال ۴۱ میلیونی را فتح کرد. سهراب اشرفی، کارشناس اقتصادی، وابستگی بازار طلا به قیمت دلار و وابستگی دلار به انتخابات ریاست‌جمهوری را بالا می‌داند. او در گفت‌‌وگو با «تجارت‌نیوز» به این سوال پاسخ داده است که آیا اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بازار فلز زرد است؟ 

افت و خیز بازارهای مالی در یک ماه خرداد نوسان محدودی داشت. با فریز قیمت دلار سایر بازارها نیز از ثبات نسبی برخوردار بودند. بازار طلا علاوه بر نوسان دلار از رفت و برگشت اونس جهانی طلا نیز خط گرفت.
گفتنی است بازارهای مالی در دو هفته اخیر به بیشترین موضوعی که توجه نشان داده‌اند موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری بوده است. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، مساله انتخابات و اینکه چه کاندیدایی پیروز شود نهایتاً به بازارهای مالی روند خواهد داد. در این میان، رشد تقاضا نیز به اهرم دیگری برای ایجاد تحرک در بازار طلا تبدیل شده است.

بازارهای طلا به انتخابات گره خورده‌اند
در همین راستا، سهراب اشرفی کارشناس اقتصادی با تاکید بر نوسان بالای قیمت طلا و سکه در روزهای پایانی هفته گذشته به تجارت‌نیوز گفت: «در روزهای اخیر علاوه بر تاثیر افزایش قیمت دلار، رشد تقاضای خرید باعث افزایش قیمت در بازار طلا شده است. بعد از برگزاری انتخابات و روز نهم تیر، در صورتی که انتخابات یک‌مرحله‌ای شود نتیجه آن بر روند بازار فلز زرد اثرگذار است.»
او با تاکید بر اینکه همه بازارها در انتظار نتیجه انتخابات هستند اظهار کرد: «افراد مختلف با برنامه‌های متفاوتی کاندیدای ریاست‌جمهوری هستند و سرمایه‌گذاران به هر رویکردی توجه ویژه‌ای دارند؛ بنابراین نتیجه انتخابات اثر مستقیمی بر بازارهای مالی خواهد گذاشت.»

نتیجه انتخابات برای بازارها مهم است
این فعال اقتصادی توضیح داد: «الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام کاندیدا قرار است انتخاب شود و بنابراین پیش‌بینی برای بازارها شدنی نیست.» اشرفی گفت: «نتیجه انتخابات و اینکه چه شخصی پیروز می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است. اینکه سیاست‌های دولت بعدی چیست، در تعیین و تشخیص روند دلار طی ماه‌های آینده مهم است.»

خرید طلا با نگاه بلندمدت سود خوبی نصیب سرمایه‌گذار می‌کند
اما در این هیاهوی انتخاباتی، چه زمانی برای ورود به بازار و خرید طلا مناسب است؟ او در پاسخ به این پرسش گفت: «همیشه برای ورود به بازار طلا و خرید مناسب است؛ اما باید ببینیم نگاه کسی که قصد سرمایه‌گذاری در این بازار دارد چیست.»
اشرفی ادامه داد: «اگر سرمایه‌گذاری در بازار طلا با نگاه کوتاه‌مدت و نوسان ‌گرفتن و کسب سود در بازه زمانی دو تا سه ماهه باشد این بازار اصلاً مناسب نیست و خرید توصیه نمی‌شود.»
او با تاکید بر اینکه «خرید سکه را به دلیل حباب بالا را توصیه نمی‌کنم» خاطرنشان کرد: «اگر کسی با نیت سرمایه‌گذاری طلا می‌خرد باید با نگاه و دورنمای بالاتر از یک سال وارد بازار شود. سرمایه‌گذاری در بازه زمانی کمتر از یک سال به دلیل نوسان بالای برخی فاکتورهای تاثیرگذار در بازار طلا نظیر دلار ریسک بالایی دارد.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۰۳ ، ۱۰:۱۹
sms reson