باشگاه مشتریان و پنل پیامک
1401-02-08 15:56:09 1298 0 0
هنوز هم افرادی هستند که خیلی از خودشان سوال می پرسند که چرا در کسب و کار موفق نمی شوم ؟ یا این که چرا هرکاری می کنم کسب و کارم معروف نمی شود ؟ چرا نمیتوانم مانند سایت های دیگر از فروش خوبی بهره مند شوم؟
در بیشتر این سوالهایی که پرسیده میشود به نوعی افراد خودشان را سرکوب میکنند و خواسته یا ناخواسته انرژی و انگیزه را از خودشان کسر میکنند .
امروز می خواهیم در این مقاله به یکی از چرا هایی که این افراد از خودشان می پرسند بپردازیم اما پرسیدن این چرا تفاوت بسیار زیادی با سوالهای بالا دارد و برعکس سوال های بالا ، انگیزه را در شما به حداکثر می رساند .
با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با باشگاه مشتریان و پنل پیامک که یکی از روش های نوین و خلاقانه محسوب میشود و در سامانه پیامک به فروش میرسد را بیشتر آشنا کنیم .
پنل پیامک چیست ؟
همانطور که قطعاً خودتان هم میدانید زندگی امروز ما بدون موبایل غیر ممکن است. تقریباً میتوانیم بگوییم که 95% از آدمها از موبایل استفاده میکنند، بنابراین بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد، یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی در سراسر دنیا است. برای همه کسبوکارهایی که میخواهند در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشند و صدای بلند برندشان را به مشتریان برسانند، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش تبلیغ است.
اما برای یک تعریف جامع برای پنل اس ام اس میتوان گفت که پنل اس ام اس در حقیقت یک نرمافزار در فضای اینترنت است، که به شما اجازه میدهد تا مشتریان را مدیریت کنید و برای آنها پیامکهای انبوه ارسال کنید.
در زیر به این موضوع میپردازیم که چرا پنل پیامک یکی از بهترین روش تبلیغ محسوب میشود .
چرا پنل پیامک بهترین روش تبلیغ است ؟
به مواردی که در زیر به آن اشاره شده است توجه کنید و ببینید که پنل پیامک چه تفاوت هایی با سایر روش های تبلیغ دارد .
1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :
با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما میدهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضایتی میتوانید درخواست عودت وجه کنید.
2_ فعالسازی آنی به محض خرید :
به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.
3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :
تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه میکند.
4_ ثبت نام دوره آموزشی :
برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، میتوانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.
5_ قابلیت ارتقاء :
با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.
6_ مشاوره رایگان :
تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک میکند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.
7_ تعرفه مناسب :
یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.
8_ سرور قابل اطمینان :
ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.
9_ ارسال لینک :
با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.
10_ ویدئو آموزشی :
ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.
11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :
جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود .
باشگاه مشتریان چیست ؟
باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامهریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم . با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و مجددا خرید انجام دهند .
گاهی اوقات این خرید مجدد می تواند با یک پیشنهاد خاص به مشتری عضو باشگاه صورت گیرد . برای مثال در نظر گرفتن یک تخفیف شگفت انگیز یا حتی ارائه یک کالا به صورت هدیه که در قرعه کشی اعضای باشگاه انجام گرفته است .
حال برای کسانی که قصد تهیه باشگاه مشتری برای کسب و کارشان دارند مهم است که چه خدماتی را میتوانند از باشگاه مشتری دریافت کنند و چقدر در تبلیغات خود سهولت کار دارند . در ادامه شما را با یک سری از فواید باشگاه مشتریان بیشتر آشنا میکنیم .
فواید باشگاه مشتریان برای کسب و کار ما چیست ؟
1- ایجاد سیاست های فروش متنوع :
بعد از هر بار خرید مشتری مبلغی از خرید مشتری به عنوان اعتبار به حسابش باز گردانده می شود که معمولا این اعتبار درصدی از مبلغ خرید مشتری است. مشتری می داند که در دفعه بعدی که می خواهد از شما خرید کند می تواند بخشی از مبلغ فاکتورش را از اعتبارش پرداخت کند. بنابراین مشتری هر بار با حس برنده بودن از فروشگاه شما خارج می شود. و در فکر خریدی دیگر از شما ست و این همان سیاست و خلاقیت در فروش محسوب میشود .
2- باعث افزایش نرخ فروش و خرید مشتری میشود :
با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.
3- کاهش مشتری های کم سود و کم بازده کسب و کار :
هدف نهایی از راه اندازی باشگاه مشتریان، ترغیب مشتریان فعلی به تبلیغ کسب و کار است. یک سیستم باشگاه مشتریان جامع باید راهکاری برای انجام این مهم داشته باشد. به عنوان مثال وقتی یکی از مشتریان فعلی، مشتری جدیدی را به سیستم معرفی می کند؛ میزانی اعتبار به او اختصاص داده شود. و یا هر بار که شخص معرفی شده خریدی را انجام می دهد درصدی از مبلغ خریدش به عنوان اعتبار به شخص معرفی کننده اعطا شود. و در مقابل اسم تمامی مشتری های کم سود و کم بازده از لیست باشگاه مشتریان خارج میشود .
4- افزایش راه کارهای ارتباط با مشتری :
ارتباط موثر یکی از رکن های اساسی در موفقیت محسوب میشود . پس برای شروع هر کاری ابتدا سعی کنید روابطتان را تقویت کنید .
5- بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم برای کسب و کار :
در یک کسب و کار ممکن است بخواهید مشتری را ترغیب به خرید کالا یا خدمات خاصی کنید. در این صورت می توانید به آن کالا یا خدمات امتیاز یا اعتبار ویژه ای بدهید تا مشتری راحت تر آن کالا را انتخاب کند در این صورت شما به صورت غیر مستقیم تبلیغ خود را کرده اید و به فروش کالا رسیده اید .
6- ایجاد تفاوت بین مشتریان بر اساس وفاداری و سود دهی آنها :
با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.
7- کاهش هزینه تبلیغات :
و در آخر اصلی ترین آیتم در مرحله تبلیغات ، هزینه تبلیغات میباشد که هر کسب و کاری برایش بسیار مهم است که با کمترین هزینه ، بیشترین بازخورد را در فروش داشته باشد که میتوان گفت باشگاه مشتریان بسیار به خواسته این افراد نزدیک است .
برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بتوانید سامانه پیامکی را انتخاب کنید که هم پنل اس ام اس معتبر به شما ارائه دهند هم باشگاه مشتریان جامعی را داشته باشند .
در این مسیر میتوانید به نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون اعتماد کنید و ما تا رسیدن شما در مسیر موفقیت همراهتان خواهیم ماند .