سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

 امتیازات ارسال زمان بندی

۱- ارسال پیام در زمانهای خارج از کاری

با استفاده از این آپشن میتوانید  پیام های خود را خارج از تایم کاری  مثلا  برای  روزهای تعطیل یا تایمی از شب ذخیره کنید تا در آن زمان های تعیین شده ارسال ها انجام شود.

 

۲- برنامه ریزی کردن

با زمان بندی کردن ارسال ها ما میتوانیم  به طور چشم گیری روز ، هفته ، یا ماه خود را برنامه ریزی کنیم  و چندین کار خود را هم زمان با هم انجام دهیم

 

۳- آن را از لیست خود حذف کنید

روزانه کارهای زیادی داریم و لیستی از رویداد های انجام نشد در دست داریم ، با زمان بندی کردن میتوانید به طور چشم گیری کار ها را یکی یکی از لیست خود خط بزنیم بدون هیچ ترسی از فراموش کردن و انجام نشدن آنها ارسال ها به طور خودکار انجام شود

 

۴- بدون هیچ اشتباهی و بدون هیچ عجله ای

با کنترل زمان خود حجمی ازپیام های خود را بدون اشتباه و در ساعت و تاریخ دلخواه خودتان ارسال خواهید کرد و ارسال در آخرین دقیقه  وبا عجله منجر به اشتباه در ارسال خواهد شد

 

۵- بازخورد ها زیاد میشود

با ارسال زمان بندی میتواند نتیجه خوبی را در پی داشت زیرا در بعضی مواقع با خرابی وب سایت یا قطعی اینترنت و خطوط تلفن مواجه میشویم ودر این حال نمیتوان پیام های خود را به مشتریان ارسال کرد اما با زمان بندی کردن پیام و مطلع شدن اپراتور ها شما کاملا مطمئن میشوید که ارسال در همان تاریخ ارسال میشود و با بازخورد خوبی مواجه میشوید

 

امکان ارسال پیامک به لیست سیاه

لیست سیاه به شماره های گفته می شود که صاحبان آنها، دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند
ارسال به شماره موبایل هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند در نیازپرداز به پنل اس ام اس اضافه شد.

 


با شماره گیری کد دستوری #800* و یا ارسال پیامک عدد 1 به شماره ی 800 ، بدون اهمیت نوع سیم کارت و اپراتور، می توانید مشاهده کنید که در چه سیستم های پیامکی عضو هستید و به دلیل عضویت و دریافت پیامک از آن سیستم از شارژ شما کم می شود.در صورت تمایل می توانید از این طریق این سیستم ها را غیر فعال کنید.
ضمنا با لغو پیامک های تبلیغاتی از طریق کد #800* پیامک های مربوط به تراکنش های بانکی و خرید های الکترونیکی و پیامک هایی از این دسته، برای مشترکان فعال خواهد بود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۸
sms reson

نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز (پیام رسون) مفتخر به ارائه خدمات زیر به نمایندگان و کاربران سامانه پیام کوتاه خود می باشد:

برنامه نویسی سامانه پیام کوتاه 

شخصی سازی سامانه ارسال انبوه پیامک خود مطابق با نظر خودتان

قرار دادن آپشن های ویژه مطابق سلیقه و نظر کاربر

ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی براساس استان.شهر.منطقه.سن.جنسیت و سایر ویژگی های تفکیکی

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های ایرانسل کشوی و منطقه ای با تفکیک سازی و دقت بالا

ارسال انبوه پیامک از روی نقشه 

بازگشت هزینه ارسال های بلک لیست به  پنل شما

برنامه نویس سامانه های پیامک کشور

 

سفارشی سازی سامانه پیامک مطابق با سلیقه و حرفه ی شما

برنامه نویسی اختصاصی برای مشتریان(سیستم گارانتی کالا,سیستم قرعه کشی مانند قهوه تلخ و ...)

ارسال SMS براساس استان;شهر ومنطقه;سن و جنسیت در پنل اختصاصی شما

ارسال پیامک به شماره های ایرانسل به صورت منطقه ای  و  کشوری

ارسال SMS  از روی نقشه گوگل !

برگشت هزینه SMS های ارسال نشده(undeliver;Fail)به پنل شما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۰۲
sms reson

 

تبلیغات کارآمد

 

شاید شما به عنوان صاحب یک کسب و کار تا الان برای کسب و کار خود زحمات فراوانی کشیده اید ولی هنوز به نقطه مطلوب خود نرسیده اید دلیل چیست؟ ایا مشکل از خط تولید شما،دستگاه های شما و یا کارمندان شماست؟جوای درست چیست ؟دلیل اصلی ناآشنا بودن خدمت شما و کسب و کارتان فقط و فقط خود شمایید که نتوانسته اید با صدای بلند خدمات خود را به گوش مخاطبان و نیازمندان به خدمت خود برسانید بله خود شما.

تلاش سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسان در این صفحه آموزش راهکارهایی است که قدرت شما را در این ضمینه به توان 10 می رساند پس با ما ادامه مطلب را پیگیری نمایید.


فروش به پوشک بچه به مادر نه به نوزاد

انتخاب بازار هدف موضوعی مهم در امر تبلیغات می باشد مهم نیست مصرف کننده نهایی محصول شما چه کسی است بلکه شما فقط و فقط باید روی خریداران اصلی محصول خود متمرکز شوید و این گروه قطعا در مثال پوشک ، کودکان نیستند بلکه مادرانشان می باشند پس توجه به بازار هدف و سرمایه گزاری شما روی یک بازار هدف واقعا به شما قدرت می دهد. در این مثال خریداران شما مادرانی هستند به فکر پوشک بچه می باشند پس شما باید تمام تلاش خود را در محصور در جلب توجه آن ها قرار داده و سعی در تبلیغات در محل هایی کنید که بیشترین نگاه های مادران در آنجا می باشد.


دغدغه‌های خریدار را نشانه بگیرید
گذشته از انتخاب بهترین محلی که گروه هدف شما در آن حضور دارند، باید حواس‌تان به شیوه طراحی پیام هم باشد. وقتی گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام‌تان را طوری طراحی کنید که به سوالات اصلی و همیشگی آن‌ها پاسخ داده شود. ذهن زنان آرام و لطیف است و ذهن مردان براساس دو دو تا چهار تا کار می‌کند، پس اگر می‌خواهید به یک خانم پیام بدهید، از قدرت عاطفه و نگرانی‌های احساسی‌اش کمک بگیرید و اگر می‌خواهید یک مرد را تحت‌تاثیر قرار دهید، روی قوه منطق و توانایی محاسباتی او تمرکز کنید.


شکار در نگاه اول

از دیدگاه بصری تبلیغ شما باید به گونه ای باشد که در نگاه اول توجه مشتری را به خود جلب کند خیلی ساده ، مختصر و مفید . اهمیت اولین نگاه و اولین قسمتی از تبلیغ که مشتری آن را می بیند واقعا بالا می باشد و هیچ نیازی به توضیحات پیچیده نمی باشد .

 


همزبانی و همدلی با مخاطب

سعی کنید در تبلیغات خود با هر قشر با زبان خودشان صحبت کنید اگه مشتری شما یک خانم خانه دار است با او همزبان و همدل شوید و از نگاه او به محصول و ایده خود نگاه کنید و دضورتی که مشتری شما نیز یک استاد دانشگاه است سال ها تحصیل او را نادیده نگیرید و از دیدگاه او نگاه کنید و وارد جنبه تخصصی تر مسائل شوید .


کوتاه حرف بزنید و از شعار های بیاد ماندنی بهره بجویید

اختصار در تبلیغات و پرداختن و بزرگ نشان دادن نقاط قوت در تبلیغات امری مهم به شمار میاد پرداخت زیاد به جزئیات نه تنها باعث بهتر دیده شدن نمیشود بلکه مخاطب را گیج می کند سعی کنید بیشتر به نقاط قوت خود و مقایسه این نقاط با سایر رقبا بپردازید خلاصه و ماندگار همین.



بررسی بازدهی تبلیغات

شکست یک تبلیغ به معنای شکست کسب و کار شما نیست بلکه به معنای شکست شیوه تبلیغاتی و نیازمندی به اصلاح این شیوه است پس سعی کنید از هر شکست درس بگیرید و این مهمترین نکته است.

درس گرفتن از شکست شعار نیست بلک به معنی تغییر روش یا سیستم است و شما باید به این نکته توجه کرده و در جستجوی روش تبلیغاتی موثر خود برای کسب و کار خاص خود باشید.



 تبلیغات بصری به جای تبلیغات نوشتاری


تحقیقات ثابت کرده تعداد طرفداران تبلیغات تصویری 2برابر طرفداران تبلیغات نوشتاری است در حقیقت مخاطبان بیشتر به تبلیغات بصری جلب میشوند تا به تبلیغات نوشتاری و یا در تبلیغت نوشتاری باید حداکثر خلاصه سازی و بزرگ جلوه دادن نقاط قوت باید در تبلیغات نوشتاری لحظ شود.
 



تخصصی کار کردن

سعی کنید در یک ضمینه به صورت تخصصی کار کنید و از پرداختن به موضوعات متفاوت جدا پرهیز کنید.

 

 


چنگ زنی به ذهن مخاطب با 7 متد زیر


1-اصلی‌ترین هدف کسب و کار شما چیست؟ دوست دارید با این تبلیغات به چه نتیجه‌ای برسید؟ این موضوع به شما کمک می‌کند تا بهترین و موثرترین پیام تبلیغاتی را طراحی کنید.

2- حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف‌کننده‌تان توجه زیادی نکنید بلکه ببینید چه کسی مشتری اصلی محصول‌تان است و همان را مخاطب قرار دهید.

3- محصول شما قرار است چه حسی را در مخاطب ایجاد کند. غم؟ شادی؟ ترس؟ امنیت؟ هر کدام از حواس او که مد نظرتان است را نشانه بگیرید و تا می‌توانید آن را قلقلک دهید.

4- پرحرفی نکنید. مخاطب امروز برای خواندن جملات طولانی و دلایل پرپیچ و تاب شما فرصت ندارد پس اصلی‌ترین حرف را به مختصرترین شکل بیان کنید.

5- انتظار نداشته باشید مخاطب برای دیدن تبلیغ‌تان قدمی بردارد. این شمایید که باید سمت او بروید. پس هر جا که فکر می‌کنید جمع زیادی از گروه هدف‌تان آنجاست، تبلیغات‌تان را هم به آنجا ببرید.

6- همه حرف‌های‌تان را در یک پیام نزنید. بگذارید هر چند وقت یک بار با یک حرف تازه و یک شعار تازه به مخاطب‌تان نزدیک شوید.

7- شعار تبلیغاتی‌تان را با تصویر آن هماهنگ کنید. سعی کنید پیام‌های‌تان با هم هماهنگ باشند و پیام‌های متفاوت را برای فرصت‌های متفاوت بگذارید.

 

  • تبلیغات انبوه پیامکی نیز یکی از روش های تبلیغاتی پربازده می باشد که بسیاری از شرایط بالا را برای شما صاحبان کسب و کار ایجاد می کند.

 

  • سامانه پیام کوتاه پیام رسان امیدوار است این مطلب در جهت اثر بخشی به درآمد و بهبود شیوه تبلیغاتی شما موثربوده باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۳۳
sms reson

نمایندگی سامانه پیام کوتاه شغل دوم  با درآمد اول

 

نمایندگی سامانه پیام کوتاه و یا همان پنل مدیریت پیام کوتاه را میتوان به نوعی در ابتدای فعالیت به عنوان شغل دوم و پس از کمی فعالیت و جذب اشتراک به عنوان شغل اصلی و کاملا پرسود و با درآمد بسیار بالا خطاب نمود.

نمایندگی مستقل و دائمی سامانه پیام کوتاه مخابرات

کاربرد و سود دهی نمایندگی مستقل :

تمامی مشاغل و اصناف به تبلیغات نیاز دارند ویکی از بهترین روش تبلیغاتی ارسال پیامک تبلیغاتی است که در ارسال پیام انبوه  سود دهی نمایندگی ما به 4 روش اصلی زیر می باشد:

 1-درآمد خالص حاصله از فروش پنل ها ی کاربری پیامک و پنل های نمایندگی پیامک

به عنوان مثال : اگر ماهیانه حتی10 پنل SMS فروش داشته باشید حدود20,000,000 میلیون ریال ماهانه سود خالص کسب خواهید کرد.

2-درآمد حاصل شارژ پنل پیامک جهت ارسال توسط کاربران

به عنوان مثال : شما بعداز 5ماه کاری حداقل 50 کاربر دارید که به طور معمول هر کاربر ماهانه 20,000 عدد شارژ SMS خریداری می نماید یعنی ماهانه 1,000,000 عدد شارژ SMS از شما خریداری میشود که درصدی از این فروش نیز به نمایندگان پنل پیامک تعلق میگیرد.  نکته مهم این است که ماه های بعدی تعداد کاربران شما رو به افزایش می باشد و به همین صورت سود فروش شارژ SMS هر ماه بیشتر می شود.

در صورتیکه شما هزینه خرید هر شارژ SMS را به مشترک خود   130 ریال اعلام نمایید و خود شما با کمترین قیمت شارژ را خریداری نمایید که بستگی به میزان ارسال شما دارد و میزان آن 80 ریال می باشد برای فروش هر 1,000,000 عدد شارژ SMS شما 50,000,000 میلیون ریال ماهانه سود خالص کسب خواهید کرد.

3- ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای مشتریان خود با پنل نمایندگی خود

به وسیله پنل نمایندگی برای مشتریان خود  پیامک تبلیغاتی بفرستید که ارسال پیامک سود بسیار زیادی برای شما دارد . اگر مجموعا در ماه از چند مشتری دست کم 1,000,000 عدد پیامک جهت ارسال سفارش بگیرید هر پیامک  برای شما  حدود 80 ریال محاسبه گردد شما میتوانید هر پیامک  را از مشتری بطور مثال حدود 130 ریال بگیرید که در هر پیامک حداقل 50 ریال سود می کنید یعنی برای  1,000,000 عدد ارسال اس ام اس انبوه شما  50,000,000 میلیون ریال سود خالص در ماه دارید که سود ارسال کلا متعلق به نماینده می باشد.

4- سود حاصل از فروش خطوط ارسال پیامک

مشتریان شما برای  داشتن قابلیت ارسال و دریافت پیامک خود و استفاده از امکانات دیگر مانند کارت ویزیت الکترونیکی ، برگزاری مسابقه همانند برنامه تلویزیونی 90 ، برگزاری  نظرسنجی و منشی اس ام اس ، انواع ارسال هوشمند و ... نیاز به خط اختصاصی (پورت مخابراتی ویژه پیامک انبوه)   مانند 100020400 را  دارند که شما می توانید این شماره ها را از 6 رقمی الی 14 رقمی به فروش برسانید و سود کسب نمایید.

 

امتیازات ما به نمایندگان مستقل سامانه پیام کوتاه:

1-سایت فروش حرفه ای با کلیه امکانات و طراحی فوق العاده

2-اعطای قرارداد رسمی نمایندگی فروش بصورت دائمی

3-انجام امورات تبلیغاتی مانند ارائه پکهای تبلیغاتی با تخفیف بالا (کاتالوگ و فولدر و ... )

4-آموزش و راهنمایی کامل در راستای پیشرفت (آموزش های بازاریابی و بازار سازی حرفه ای)

5-پشتیبانی در زمینه فنی و بازرگانی

 

تعهدات نماینده :

1-مدیریت نمایندگی پیامک

2-داشتن تعهد و وجدان کاری و رعایت ضوابط مرکز و برخورد احترام آمیز با مشتریان و نمایندگان دیگر

 

حق امتیاز نمایندگی کاملا مستقل سامانه پیام کوتاه مخابراتی

نمایندگی مستقل به این معنا است که شما با یک نام تجاری جدید (بعنوان یک برند جدید و جدا از مرکز ما انتخاب می نمایید) فعالیت می نمایید و یک سایت شبیه به سایت مرکز ما برای شما طراحی می شود (طراحی سایت کاملا رایگان انجام می شود) که در این سایت اطلاعات نمایندگی شما ، شماره تماس و آدرس شما و شماره حسابهای شما قرار داده می شود که کاملا بصورت مستقل فعالیت می نمایید

تذکر 1 : نام دامنه سایت بصورت مستقل از سایت اصلی مرکز می باشد و نام را نماینده بصورت دلخواه انتخاب می نماید.

تذکر  : تعیین کلیه قیمتهای فروش محصولات مرکز بصورت کاملا جداگانه در نزد شما می باشد.

مثال : در صورتیکه مرکز نرم افزار را 1,700,000 هزار ریال می فروشد شما اجازه فروش نرم افزار را به قیمت دلخواه دارید.

 

 

تذکراول : مدت همکاری در صورت عدم تخلف نماینده بصورت دائمی می باشد.

نمایندگان ما با امضا قرارداد رسمی دو طرفه همکاری , نماینده فروش سامانه های پیامکی مخابراتی ما خواهند بود. لذا در هر شهرستان و استان به تعداد محدودی نمایندگی فروش پیامک اعطا خواهیم کرد لذا اولویت با متقاضیانی است که مدارک خود را ارسال نموده و پس از تایید نسبت به اخذ نمایندگی اقدام نموده یا نوبت خود را رزرو کرده باشند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۳۳
sms reson