سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۱۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

 جمهوری‌خواهان طرح استیضاح بایدن را به دلیل عملکرد نامناسب وی در برقراری امنیت مرز‌ها و نحوه خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان کلید زدند.

به گزارش پایگاه اینترنتی هیل، گروهی متشکل از چهار قانونگذار جمهوری‌خواه دیروز سه شنبه طرح استیضاح جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به دلیل عدم تامین امنیت مرزی و نحوه خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان کلید زدند.
باب گیبز، نماینده جمهوری‌خواه اوهایو، هدایت این طرح را بر عهده دارد و اندی بیگز (آریزونا)، برایان بابین (تگزاس) و رندی وبر (تگزاس) دیگر نمایندگان جمهوری‌خواه هستند که به او در این پرونده ملحق می‌شوند.
این دومین بار است که موارد استیضاح علیه بایدن مطرح می‌شد. تیلور گرین دیگر نماینده جمهوری‌خواه یک روز پس از سوگند بایدن در مراسم یادبود کشته‌های جنگ، طرح استیضاح وی را مطرح کرد. با این حال به نظر می‌رسد طرح آن‌ها برای استیضاح بایدن با وجود اکثریت دموکرات‌ها پیش نرود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در چهار سال ریاست جمهوری خود دو بار استیضاح شد، اما هر دو بار توسط سنا محکوم نشد.
پیش از این، در پی خروج ناموفق آمریکا از افغانستان و کشته شدن ۱۳ نظامی آمریکایی در انفجار‌های کابل، جمعی از نمایندگان جمهوری خواه، بایدن را ضعیف خطاب کردند و خواستار استعفا یا استیضاح او شدند.
طرح استیضاح بایدن در حالی مطرح شده است که به تازگی تعدادی از مقامات آمریکایی از سخنرانی بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل انتقاد کرده اند. سناتور تام کاتن و نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی این سازمان را مورد انتقاد قرار داده و بیان کردند این سخنرانی به اعتبار بین المللی آمریکا لطمه جبران ناپذیری وارد کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۰۷
sms reson

با پیام رسون بیشتر آشنا شوید

29 شهریور 1400 50  0  0

کسانی که در کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می کنند با شیراز اس ام اس حتما آشنا هستند ، چرا که یکی از پیشرفته ترین نمایندگی پیامک در شیراز است و با توجه به ارائه خدمات برتر و تعرفه مناسب و مقرون به صرفه توانسته نامی نیک در بین مردم ایران داشته باشد .اما در این مقاله می‌خواهیم یک بیوگرافی از پیام‌رسون به شما بدهیم تا با پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه بیشتر آشنا شوید .


سامانه پیام کوتاه شیراز : 

نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز در سال ۹۰ در یکی از دفاتر اسناد در شیراز به ثبت رسیده است و به همین دلیل است که همیشه سامانه پیام کوتاه را با پیشوند شیراز (سامانه پیام کوتاه شیراز )به کار میبریم چرا که به اصالت و شیرازی بودن خود می بالیم.

 نمایندگی پیام کوتاه در شیراز فعالیت خود را شروع کرده و در اوایل کار خود فقط ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز و اس ام اس تبلیغاتی در شیراز را انجام می‌داد و رفته رفته با پشتکار و متعهد بودن به کار و ارائه بهترین پنل پیامک شیراز توانست شهرتی پیدا کند که هم اکنون زبان زد تمامی مردم ایران باشد .

 

 


ما در سامانه پیامک پیام رسون با تبلیغات اس ام اسی پر بازده و هدفمند برای مشتریان خود ، افزایش درآمد ایجاد می کنیم و با گرفتن کمترین تعرفه پیامک از مشتریان و ارائه خطوط اختصاصی _خدماتی و اپراتور ۹۰۰۰  به کاربران (اعم  از اشخاص حقیقی و حقوقی) جهت ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست ، توانسته ایم  امروزه به عنوان ارائه دهنده بهترین پنل پیامک در ایران معرفی شویم و هر جا که صحبت از اس ام اس مارکتینگ باشد شرکت اهورا اطلس فارس در صدر بهترین ارائه دهنده پنل پیامک قرار می‌گیرد. 

 جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۰۷
sms reson

اهمیت دورکاری در سازمان ها و شرکت‌ها

22 شهریور 1400 422  0  0

دور کاری یکی از نمونه کارهایی است که امروزه به شدت طرفدار پیدا کرده است . ما در مقاله ای که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز تحت عنوان دفتر کار مجازی به ثبت رسیده است به این موضوع پرداخته ایم که دور کاری و دفتر مجازی چیست ؟ اما در این مقاله می‌خواهیم به اهمیت دور کاری و مواردی را که یک فرد باید در زمان دور کاری انجام دهد را بررسی کنیم. پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

چرا دور کاری در شرکت ها افزایش یافته ؟:

طبق آمار نشان داده شده ۳۳ درصد مردم ایران در حال حاضر مشغول به کار به صورت دور کاری هستند که این درصد از زمان پیدایش بیماری کرونا رو به افزایش می‌باشد. 
یکی دیگر از علل افزایش افراد دور کار ، علاقه آنها به دور کاری میباشد  .اما باید این را بدانیم در دور کاری باید فرد یک انضباط و تعهد درونی را در وجود خود ایجاد کند که در زیر بیشتر به این موضوع می‌پردازیم. 

 

 

نکات مهم برای اجرای دورکاری :

مزایای دورکاری زیاد است از جمله اینکه  کارکنان وقت زیادی را که صرف  زمان سفر به محل کار میشد را حذف می کنند و استرسهای ناشی از محیط کار نیز کاهش می یابد. بعضا ساعات کاری انعطاف پذیرتر می شود و بهره وری ناشی از سهولت اجرای کار افزایش می یابد. اما همه اینها در صورتی که دورکاری به درستی انجام نشود تهدید بزرگی برای هر دو طرف ماجرا خواهد بود. هم کارمند و هم شرکت. مشتری هم به عنوان طرف سوم از این آسیب جدا نخواهد ماند . پس تصمیم به اجرای دورکاری فقط با اتکا به مزایای آن قابل اجرا نیست. حتی در شرایط بحرانی فعلی که سایه ترس و نگرانی از حضور در گروه ها و محیطهای عمومی به خاطر ویروس کرونا در جامعه پراکنده شده است، دورکاری مستلزم تامین بستر مناسب برای ارتباطات و  اجرای  نظارت و تحویل کار به موقع برای حفظ کیفیت و بهره وری میباشد .
همچنین کار از خانه در صورتی که به جنبه های اجتماعی و انسانی توجه نشود می تواند اعتیاد آور شود و منجر به کاهش روابط اجتماعی و به دنبال آن تبعات روحی جبران ناپذیر نیز شود.
در صورتی که قصد اجرای دورکاری دارید حتما موارد زیر را به دقت مطالعه کنید و  در مورد آنها چارچوبهایی را تدوین کنید و قبل از شروع ، با کارکنان در مورد  این مسائل به روشنی صحبت کنید. شما می خواهید از مزایای دورکاری بهره ببرید. بنابراین دورکاری نباید برای شرکت یا کارکنان آسیبی ایجاد کند که منجر به نارضایتی و خروج افراد شود.

 

 

مسائل مهم برای تصمیم و اجرای دورکاری حداقل شامل موارد زیر است:

- ارتباطات و هماهنگی بین افراد، مدیران و مشتریان

- تعریف بهره وری و توانایی ارزیابی در بازه های کوتاه مدت

- تعیین ساعات کاری و تعهد به انجام کارهای هر روز در همان زمان 

- حفظ رسمیت کاری

- حفظ کیفیت نظارت و تحویل نتیجه

- توجه به معاشرت جایگزین

- جدا نگهداشتن کار و زندگی

- اجتناب از چک کردن مداوم تلفن همراه و شبکه های اجتماعی شخصی

 

 

 

 


ملزومات دورکاری:

بعد از تصمیم برای اجرای دورکاری و تهیه دستورالعمل دورکاری (که در بالا اشاره شد) لازم است ابزارهای مورد نیاز را تهیه کنید.

شما میتوانید به راحتی  از تلفن، ایمیل، واتساپ یا نمایندگی سامانه پیام کوتاه ، اسکایپ، یا ابزارهای مدیریت پروژه رایگان استفاده کنید. همه اینها در جای خود مورد نیاز هستند ولی تصور کنید برای مدتی محدود  از همه این ابزارها استفاده کنید. چه اتفاقی می افتد؟ اطلاعات شما در سیستم های مختلف و اکانت های متفاوت  پراکنده میشوند و روی پلتفرمهای خارج از کنترل همه اسناد و مدارک  دفن می شوند.
حتی در زمانی که افراد در محیطهای کوچک به صورت حضوری و با وجود همه ابزارهای فناوری اطلاعات همکاری می کنند، پس از گذشت زمانی از انجام کار مشکلاتی پیش میاید  . وجود این مشکلات اغلب غیرقابل اجتناب است ولی در هر زمانی با بهبود و تعریف تعاملات و دستورالعمل ها می توان این مشکلات را کاهش داد.
خبر بد اینکه دورکاری وقوع این مشکلات را به مراتب افزایش می دهد. بنابراین برای اجرای دورکاری نیاز دارید تا علاوه بر تهیه دستورالعمل ها، ابزارهای مناسب را نیز فراهم کنید . 
هیچ ابزاری کامل نیست ولی بهتر است قبل از استفاده حتما بررسی های لازم را انجام دهید و بسنجید کدام ابزار رضایت بیشتری را از مردم گرفته است . دورکاری موفق نیاز به ابزارهای مناسب دارد. ابزارهایی که بتواند نکات مهمی که برای شروع دورکاری در نظر گرفتید را پوشش دهد.
ارتباطات بین افراد اعم از کارکنان و مدیران، ساختار دادن به ارتباطات، تعریف کارها و تعیین زمان ، نظارت بر پیشرفت و انجام کارها، حفظ محرمانگی و دسترسی به اطلاعات برای افراد مختلف، حفظ تماس مناسب و به موقع با مشتری، حفظ پاسخگویی به مشتری و مانند آن باید در ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات دورکاری لحاظ گردد.

 


نمایندگی اس ام اس و دور کاری :

اگر با سامانه پیام کوتاه شیراز آشنا باشید حتما میدانید که پیام رسون به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه ایران معرفی شده است اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز هم یکی از طرفداران دور کاری است و تیم ما در پیام رسون همگی به صورت دور کاری فعالیت می‌کنند. و این بدین معناست که شما هم می‌توانید همانند سامانه پیام کوتاه،  دور کار باشید و همیشه موفق ترین در کارتان باشید .
همچنین همان طور که گفته شد پنل پیامک برای افرادی که دور کار هستند یک ابزار محسوب می‌شود و شما با خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک می‌توانید در زمان دور کاری به خوبی فعالیت کنید و روی کارهایتان مدیریت داشته باشید .
اگر شما هم به دور کاری علاقه‌مند هستید حتما از پنل پیام کوتاه استفاده کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۴۹
sms reson

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه گفت که سرازیر شدن مهاجران به آمریکا ممکن است بزرگترین بحرانی باشد که این کشور به آن مواجه می‌شود.

وی طی بیانیه‌ای اعلام کرد:‌«بیشترین تعداد از خارجی‌های غیرقانونی در تاریخ کشور ما،‌ به صورت میلیونی در حال سرازیر شدن به کشور هستند».
ترامپ ادامه داد: «آنها کلا کنترل نشده و هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند و هر جایی که بخواهند می‌روند. کشور ما به سرعت در حال تبدیل شدن به فاضلاب بشری است».
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: «قاتلان، دلالان مواد مخدر و مجرمان در تمامی شکل‌ها و نوع خود، بخش بزرگی از این مهاجران را تشکیل می‌دهند. ده‌ها هزار نفر از مردم از هائیتی آمده و بسیاری نیز از کشورهای آفریقایی و حتی بسیار بیشتر از آمریکای جنوبی آمده‌اند».
رئیس‌جمهور سابق آمریکا اخیرا نیز در یک مصاحبه در اظهاراتی ضد و نقیض پیش‌بینی کرد این کشور تا سه سال دیگر پایان می‌یابد و در عین حال اشاره کرد که ممکن است در سال ۲۰۲۴--سه سال دیگر-در انتخابت شرکت کند.
وی در این مصاحبه گفت: داریم به سمت انتخابات آتی در ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ پیش می‌رویم--(اما) کشوری برای ما نخواهد ماند. در انتخابات تقلب شد و تا سه سال دیگر برای ما کشوری باقی نخواهد بود. نگویید که نگفتم.
ترامپ در مصاحبه خود بدون آن‌ که جزئیاتی ارائه دهد، به مخاطبان شبکه فاکس‌نیوز گفت که درباره آن چه که قصد دارد درباره مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ به زودی اعلام کند، «بسیار خوشحال خواهند شد».
رئیس‌جمهور سابق آمریکا اخیراً «جو بایدن» رقیب دموکراتش در انتخابات ۲۰۲۰ را که او را از ادامه حضور در کاخ سفید محروم کرد، به دلیل مجموعه‌ای از ناکامی‌ها در اداره آمریکا مورد انتقاد شدید قرار داده و تأکید کرده است که آمریکا شایسته رهبری بهتر از بایدن است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۴۸
sms reson

تاثیر تبلیغات پیامکی در فروش کالا و خدمات

20 شهریور 1400 680  0  0

بحث اهداف تبلیغات در بازاریابی و تاثیر آن روی فروش شرکت‌ها بر کسی پوشیده نیست. امروزه تولید و ارائه کالا به تنهایی کافی نیست. حتی اگر محصولی که توسط یک شرکت ارائه می‌گردد دارای سطح کیفی بالایی باشد، بازهم لازم است به طریقی وجود چنین محصولی را به اطلاع مردم رساند. مسئله دیگری که بر اهمیت تبلیغات تأکید دارد، بحث رقابتی بودن بازار کسب و کار است. امروزه شاهد تعدد کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های گوناگون هستیم. در این میان می‌توان به جرئت گفت، تبلیغات خلاقانه و هدفمند، کلید موفقت در این رقابت تنگاتگ می‌باشد. تبلیغ بخشی از بازاریابی موفقیت‌آمیز به حساب می‌آید و شرکت‌های موفق، به موازات ارتقای کیفیت محصولات خود، به دنبال طراحی و به کارگیری سیستمهای بازاریابی پویا و مؤثر می‌باشند . اگر تمایل دارید با بازاریابی پیامکی بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید . 


معنی تبلیغ چیست ؟:
تبلیغات یعنی «ارتباط جمعیِ یک‌سویه توسط پیام‌هایی با موضوع محصول یا خدمتی که برای آن پول پرداخت می‌شود.»

تبلیغات، روابط عمومی، فعالیت‌های تبلیغی برای فروش و فروش شخصی ابعاد های اصلی  بازاریابی هستند. تبلیغات باید همه جا و همه وقت در معرض مشتری قرار بگیرد.(مانند تبلیغات پیامکی که با استفاده از پنل پیامک انجام می‌شود. ) هزینه‌ای که شرکت‌ها صرف تبلیغات می‌کنند شگفت‌انگیز است. مثلا شرکت‌های دارویی هزینه‌ای معادل دو برابر هزینه‌های تحقیقات واقعی را صرف تبلیغات می‌کنند! در این بین شرکت‌های تولید بازی و اسباب‌بازی بیشترین هزینه را به تبلیغات اختصاص می‌دهند. تبلیغات همچنین نقش مهمی در توسعه‌ی فروش و افزایش سهم بازار دارد.

 

 


تبلیغات پیامکی : 
در تمامی دنیا از سامانه پیام کوتاه در کسب و کارها و صنایع مختلف استفاده می‌شود. با وجود اینکه چندین سال هست که از عمر ارسال پیامک می‌گذرد اما هنوز هم از سریع‌ترین راه‌های ارتباطی برای مشاغل بزرگ و کوچک به حساب می‌آید . برای اینکه نرخ تبدیل و بازدهی تبلیغات پیامکی را بیشتر کنید باید موارد دقیق استفاده از آن را بدانید تا در بهترین زمان و تاثیرگذارترین حالت پیامک خود را ارسال کنید . 

 

مزایای بازاریابی  پیامکی: 

 

۱_ زمان مصرفیِ اندک

از مهم‌ترین مزایای بازاریابی پیامکی می‌توان نیازمندی‌اش به زمان‌گذاری کوتاه مدت و پاسخگویی و تاثیر سریع اشاره کرد. متن یا طرح استفاده شده برای پخش در سامانه پیامک، کوتاه و مختصر است و در نتیجه طراحی و صرف زمان کمتری نسبت به سایر روش‌ها را می‌طلبد. از طرف دیگر، اغلب افراد مدت زمان کمی پس از ارسال پیامک به مطالعه آن می‌پردازند. از این رو اطلاع دادن حراج‌ها، تاریخ همایش‌ها و از این قبیل اتفاقات که مربوط به زمان نزدیکی هستند، به باشگاه مشتریان و مخاطبین از طریق بازاریابی پیامکی بسیار تاثیر گذار است.
صرفه جویی در وقت و هزینه اولین مزیت بزرگ استفاده از سرویس تبلیغات پیامکی به شمار می‌رود . بسیاری از کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند، می‌توانند با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به اهداف بازاریابی و معرفی خود به دنیای پر رقابت کسب و کار بپردازند  .

 

۲_ دسترسی عموم

تبلیغ از طریق بیلبوردها، تلویزیون، تراکت و …. نیز امکان‌پذیر است‌. اما در مورد بیلبورد‌ها می‌توان اذعان داشت که بسیاری از مردم در هنگام رانندگی یا پیاده‌روی توجهی به اطلاعات اطراف نمی‌کنند یا در مورد تراکت‌ها هم می‌توان گفت بسیاری به دور ریختن آن اقدام می‌کنند. حتی در بهترین حالت، آن را برای مطالعه در زمان مناسب می‌گذارند که اغلب با فراموشی همراه است. اما تلویزیون؛ تلویزیون جایی است که تبلیغات بسیاری را پخش می‌کند و به همین مقدار مخاطبین بالایی نیز دارد. با این حال افراد پرمشغله عضوی از این مخاطبین نیستند. ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه شامل شماره تلفن همه نوع از اقشار مردم می‌شود. بدین گونه می‌توان ادعا کرد بازاریابی پیامکی دایره پوشش‌دهی مخاطبین بیشتری را دارا است.

 

۳_ هزینه

ارسال پیامک تبلیغاتی  انبوه به نسبت سایر پرداخت‌ها مبلغ کمتری را می‌طلبد. متن به کار برده شده کوتاه در محتوا، کم بودن هزینه ارسال، نبود هزینه طراحی‌های گرافیکی و ….. همه و همه اثبات‌گر کم بودن هزینه تبلیغات به روش تبلیغات  پیامکی است. نبود محدودیت الگوریتمی، سرعت بالای ایجاد تعامل، مرتبط کردن مشتریان با بخش پاسخ‌دهی برند، فروشگاه، قرار دادن لینک‌های دسترسی به فضای مجازی یا سایت صاحب پنل پیامک و …. را می‌توان از دیگر مزایای بازاریابی در این روش بر شمرد.

 

 

 

با پیام رسون بازاریابی پیامکی را شروع کنید : 

از ویژگی‌هایی که موجب می‌شود که نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز  توسط کاربران پیشرفته ترین سامانه پیامک نامیده شود می‌توان به:

ارائه اپراتور 9000

ارائه خطوط سامانتل با تعرفه خطوط 5000

ارسال تدریجی و سریع

امکان انجام نظرسنجی، ارسال زمان‌دار، قرعه‌کشی و ….

بی‌نیاز از تمدید سالانه و پشتیبانی مادام‌العمر

اختصاص خط خدماتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و عبور از بلک لیست 

ارائه اعتبار هدیه به کاربران

تعرفه های پایین 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۲۰
sms reson

روز 15 سپتامبر (24 شهریور) نشست خبری دفتر منطقه‌ مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی به صورت آنلاین برگزار شد؛ نشستی که علاوه بر مدیر منطقه‌ای و مدیر منطقه‌ای فوریت‌های سازمان جهانی بهداشت، به صورت خاص از دکتر سیدجعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران دعوت کرده بود تا تمرکز این کنفرانس رسانه‌ای علاوه بر وضعیت پاندمی در منطقه (که شامل 22 کشور می‌شود)، بر وضعیت حال حاضر کرونا در ایران باشد. در این نشست بود که در مورد نظر سازمان جهانی بهداشت درخصوص واکسن‌های ساخت داخل، آثار تحریم بر توزیع واکسن و آینده پیش‌روی درگیری منطقه با همه‌گیری کووید سوال و جواب شد.  احمد المنظری، مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی در این نشست اعلام کرد که از ابتدای آغاز پاندمی تا روز 12 سپتامبر 2021 (اوایل هفته جاری) بیش از 15 میلیون مورد تاییدشده کرونا در منطقه به ثبت رسیده است و 278 هزار مرگ: «در طول چند هفته شاهد کاهش موارد کلی ابتلا و مرگ در منطقه بوده‌ایم اما موقعیت همچنان شکننده و غیرقابل پیش‌بینی است. از ابتدای پاندمی شاهد بالا رفتن موج‌ها بوده‌ایم و برای همین است که علی‌رغم کاهش اخیر در منطقه‌مان در هفته‌های گذشته، هنوز تا پایان یافتن این پاندمی راه بسیار درازی باقی مانده است.» المنظری می‌گوید که پنج کشور از میان 22 کشور منطقه شامل «مصر، قلمروی فلسطین اشغالی، سومالی، سوریه و یمن» شاهد رشد قابل توجه آمار ابتلا و مرگ‌ومیر بر اثر کرونا بوده‌اند. به گفته او یکی از موارد نگرانی، محدودیت در ارسال واکسن به کشورهای کم‌‌درآمد بوده است که سبب شده 9 کشور فاصله بسیاری با میانگین هدف سازمان جهانی بهداشت برای واکسیناسیون داشته باشند. اما پیش‌بینی ایده‌آل سازمان جهانی بهداشت برای واکسیناسیون چیست؟ آن‌گونه که المنظری در نشست روز گذشته توضیح داد که تخمین‌ها براساس پوشش 10درصدی جمعیت تا سپتامبر 2021 (ماه جاری) بوده است. در این میان گردش گونه‌های نگران‌کننده کووید مانند دلتا سبب پیچیدگی بیشتر شده است .در عین حال به گفته سازمان جهانی بهداشت، علی‌رغم اینکه گونه دلتا در حال حاضر گونه غالب کرونا در منطقه است، کشورهای با میانگین واکسیناسیون عمومی بالا و رعایت دستورات بهداشتی اجتماعی توانسته‌اند آمار بسیار کمتری از ابتلا و مرگ و میر بر اثر ابتلا به این واریانت داشته باشند. یکی دیگر از نقاط مهم در تخمین‌های سازمان جهانی بهداشت، پایان سال 2021 است. همه تلاش‌ها به گفته المنظری بر این است که پوشش واکسیناسیون تا پایان سال میلادی به 40درصد برسد. او اعلام کرد که براساس گمانه‌زنی‌های فعلی رسیدن به واکسیناسیون 70درصدی تا نیمه‌های سال آینده میلادی امکان‌پذیر خواهد بود: «در عین حال می‌دانیم که هدف‌گذاری‌های سال 2021 در تمام کشورها عملی نخواهد شد اما باید هر چه در توان داریم انجام دهیم تا هر چه می‌توانیم به این اهداف نزدیک‌تر شویم.» به گفته او تاکنون از 89 میلیون دوز واکسن توزیع شده میان کشورها، به لطف سازوکار کوواکس، 54 میلیون دوز به کشورهای منطقه تعلق گرفته است. اما در همین منطقه شامل 22 کشور شکاف واکسیناسیون تا اندازه‌ای است که به گفته المنظری در برخی کشورها پوشش واکسیناسیون کمتر از یک درصد و در برخی کشورها به بالای 75 درصد رسیده است.

پاسخ مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت  به «اعتماد» 
احمد المنظری؛ مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار «اعتماد» در مورد واکسن‌ها گفت: «سازمان جهانی بهداشت روند کاملا مشخصی را برای تایید هرگونه مستنداتی که در مورد اعتبار واکسن‌ها به ما ارایه می‌شود دنبال می‌کند که نتیجه سال‌ها تنظیم مقررات این پروسه‌ها است. از آغاز سال جاری ما مستندات متعددی درخصوص برخی واکسن‌های تولیدشده دریافت کرده‌ایم. همان‌گونه که به خوبی می‌دانید ما مجموعه‌ای از واکسن‌هایی را داریم که به صورت جهانی مورد تایید قرار گرفته‌اند، سازمان جهانی بهداشت بدون شک به صورت بداهه به واکسنی تاییدیه نمی‌دهد، این تاییدیه‌ها در مورد واکسن‌های قابل اطمینان و امنی صادر می‌شوند؛ تاییدیه براساس داده‌های واقعی میدانی و کارآزمایی‌های بالینی متعدد در مراحل مختلف.» مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی درخصوص موردتایید نبودن «برخی واکسن‌های موردتایید این سازمان» توسط «برخی کشورها» هم گفت: «با احترام به تاییدیه‌ای که برخی کشورها برای برخی واکسن‌ها صادر کرده‌اند، پیشنهاد ما این است که تمام واکسن‌های تایید شده که براساس استانداردهای سازمان جهانی بهداشت بوده است، مجوز بگیرند. اما گاهی برخی کشورها تمامی واکسن‌های مجوز گرفته از سازمان جهانی بهداشت را تایید نمی‌کنند و البته این بسته به اراده کشورها است و ما در پی این نیستیم که در مسوولیت چنین تصمیم‌هایی دخالت کنیم هر چند مایلیم که آنها به مجوزهای سازمان جهانی بهداشت احترام بگذارند.»

در ایران چه می‌گذرد؟
سیدجعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران پس از اعلام آمار رسمی از موارد ابتلا و مرگ‌ومیر بر اثر کرونا، اعلام کرد که در روزهای گذشته، روندی آرام و کاهشی در آمار ابتلا و مرگ و میر در ایران مشاهده شده است. او با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در کشور گفت: «جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (سه‌شنبه) از رکورد یک میلیون گذشت و توانست 1.2 میلیون نفر را در سراسر کشور واکسینه کند.» بنا بر آماری که حسین ارایه داد تا روز 13 سپتامبر (22 شهریور) بالغ بر 20درصد از جمعیت بالای 18 سال ایران واکسینه شده‌اند: «اگر روند فعلی ارسال از طریق کوواکس و سایر منابع حفظ شود، جمهوری اسلامی ایران قادر خواهد بود تا پایان سال به عدد هدف سازمان جهانی بهداشت دست پیدا کند و در واقع جمعیت بیشتری را هم تحت پوشش (واکسیناسیون) قرار دهد.» او همچنین خبر داد که با همکاری سازمان جهانی بهداشت و دفتر پناهندگان سازمان ملل، مذاکراتی در جریان است تا ایران بتواند 1.6 میلیون دوز واکسن رایگان (علاوه بر دوزهای متعلق به ایران) دریافت کند که به صورت خاص صرف واکسیناسیون پناهندگان افغان خواهد شد.  «آیا واکسن‌های داخلی در برابر کرونا ایمنی ایجاد می‌کنند؟» این سوالی بود که در جریان نشست خبری از حسین پرسیده شد. او با اشاره به اینکه واکسن‌های مورد تایید جهانی از جمله سینوفارم و آسترازنکا دراختیار ایران قرار دارند و از آنها استفاده می‌شود به دو نمونه از واکسن‌های تولید داخل اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر در مورد واکسن‌های داخلی دو مورد یعنی برکت و پاستووک استفاده شده‌اند. اینها هنوز باید برای کسب مجوز از سازمان بهداشت جهانی ثبت شوند اما سازمان غذا و داروی ایران آنها را تایید کرده و برای همین داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ما تیم‌های مشاوران را اعزام کرده‌ایم که در حال مذاکره با وزارت بهداشت هستند و روز گذشته (سه‌شنبه) از موسسه پاستور بازدید داشتند تا داده‌های موجود، نتایج کارآزمایی‌های بالینی و نتایج، عوارض و داده‌های اعتبارسنجی را بررسی کنند تا بعد در لیست مجوز اضطراری سازمان بهداشت جهانی ثبت شوند. این پروسه هم اکنون در حال انجام است.» در این نشست نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران در مورد دلیل نرخ بالای مرگ و میر بیماری در ایران گفت: «اگر به داده‌های موج‌ها نگاه کنید می‌بینید که پس از اعیاد و مناسبت‌ها اتفاق افتاده‌اند: دومین موج پس از عید فطر، سومین موج بعد از عید قربان، چهارمین بعد از انتخابات و پنجمین موج بعد از عاشورا اتفاق افتاد. این یعنی در این مناسبت‌ها گروه‌های بزرگی از مردم را داشته‌ایم که به دلایل مذهبی و اجتماعی یا همه با هم از خانه بیرون آمده یا درون خانه‌ها تجمع کرده بودند.» او در مورد ستاد ملی کرونا در ایران که مستقیما زیرنظر رییس‌جمهور اداره می‌شود و جلسات روزانه دارد توضیحاتی به حاضران داد و اینکه وزرای بسیاری برای کنترل وضعیت در حال کار هستند: «من از بیمارستان‌های بسیاری در ایران بازدید کردم و به شما اطمینان می‌دهم اگر سیستم درمانی ایران واکنشی تا این اندازه قوی نشان نمی‌داد تعداد کشته‌شدگان در این کشور بسیار بالاتر از این می‌بود. ما بالای صد نفر از کادر درمان در ایران را از دست دادیم که نشان‌دهنده تعهد بالای کارکنان بخش سلامت به کار بوده است.»

واکسن و تحریم
یکی از سوالاتی که در نشست خبری دیروز از سوی خبرنگاران ایرانی مطرح شد مربوط به واکسن و ارتباط آن با تحریم‌ها بود. «برنامه سازمان جهانی بهداشت برای واکسیناسیون در کشورهایی مانند ایران که درگیر تحریم اقتصادی هستند، چیست؟» ریچارد برنن، مدیر منطقه‌ای فوریت‌های سازمان جهانی بهداشت به این سوال پاسخ داد: «سازمان جهانی بهداشت از طریق سازوکار کوواکس عمل می‌کند تا از دسترسی تمام کشورها به واکسن اطمینان حاصل کند. تحریم‌ها نباید برای دسترسی به واکسن از طریق کوواکس محدودیتی ایجاد کنند. تا امروز هم بنا بر اطلاعی که داریم این موضوع (تحریم) در هیچ کشوری (برای دسترسی به واکسن) مساله‌ساز نبوده است. در مورد ایران موضوعی که داریم بررسی می‌کنیم دسترسی‌اش به واکسن‌های بیشتر است تا بتواند جمعیت بیشتری از پناهندگانی که با سخاوت میزبانی‌شان را برعهده دارد را هم واکسینه کند. تا جایی که می‌دانم در مورد ایران یا هیچ کشور دیگری محدودیتی برای دسترسی به واکسن از طریق کوواکس یا سازوکارهای دیگر مورد حمایت سازمان بهداشت جهانی نبوده است.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۱۹
sms reson

حذف یارانه‌های نقدی قوت می‌گیرد و به‌نظر می‌رسد رایزنی‌های اولیه بین دولت و مجلس آغاز شده و همزمان تعدادی از نمایندگان مجلس تصمیم دارند تا با امضای طرحی مهم تصمیم‌گیری درباره حذف انواع یارانه را به رفراندوم بگذارند. گزینه دیگر روی میز تصمیم‌گیری، حذف یارانه نقدی 7دهک جامعه متوسط و ثروتمند و اضافه کردن بر دریافتی 3دهک پایین درآمدی است. این در حالی است که سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس می‌گوید: هنوز هیچ طرحی برای حذف یارانه‌های پنهان و آشکار در مجلس اعلام وصول نشده چرا که هرگونه بحث درباره یارانه‌ها نیاز به‌کار کارشناسی دقیق و لحاظ نظر مردم دارد.


به گزارش همشهری روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس از جمع‌آوری امضا برای برگزاری رفراندوم جهت حذف یارانه‌های آشکار و پنهان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سالانه رقم بسیار بالایی یارانه نقدی پرداخت می‌شود، بنده براساس اصل۵۹ و ماده۳۶ قانون همه‌پرسی تقاضای برگزاری رفراندوم به‌منظور حذف یارانه‌های آشکار و پنهان و پرداخت مستقیم به مردم را مطرح کرده‌ام. ابوالفضل ابوترابی تأکید کرد: تاکنون این تقاضا توسط ۲۲نفر از نمایندگان امضا شده؛ این در حالی است که برای اعلام وصول، به ۱۰۰امضا نیاز دارد و برای تصویب آن باید دست‌کم دوسوم نمایندگان به آن رأی مثبت بدهند. او می‌گوید: دهک‌های اول و فقیر فقط 2/1درصد از یارانه انرژی استفاده می‌کنند؛ درحالی‌که این مقدار برای دهک‌های دهم و مرفه ۲۵درصد است.


عباس گودرزی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: براساس گزارش سازمان برنامه و بودجه در سال98، حدود 900هزار میلیارد تومان یارانه انرژی به افراد داده شده که سهم دهک اول که اقشار مستضعف و کم درآمد هستند تنها 2/1درصد و سهم دهک دهم 25درصد از کل یارانه پرداختی به بنزین کشور است؛ در بخش گاز نیز شاهد همین وضعیت هستیم به‌گونه‌ای که دهک دهم 15درصد و دهک اول 5درصد از کل یارانه گاز را مصرف می‌کند. این نماینده افزود: دولت باید نسبت به حذف یارانه‌های آشکار و پنهان و پرداخت به‌صورت مستقیم و کارت اعتباری به مردم اقدام کند.

کمیته مشترک تشکیل می‌شود
همزمان با این اظهارنظرها و درحالی‌که سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، می‌گوید هنوز طرحی برای این منظور تقدیم هیأت رئیسه مجلس نشده، سیدمحمد رضا میرتاج‌الدینی، نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تشکیل کمیته مشترک میان دولت و مجلس خبر داد و گفت: کار نظارتی مجلس هم این است که بسترها و زمینه‌های فساد و رانت را از میان ببرد و تمام این موضوعات در جلسه مشترک دولت و مجلس بررسی خواهد شد.


 وی هدف از تشکیل این کمیته را اصلاح نظام یارانه‌ای، حذف بسترها و و زمینه‌های رانت در اقتصاد ازجمله اصلاح تامین ارز 4200تومانی در کشور اعلام و تصریح کرد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، متولی تشکیل این کمیته شده و به‌زودی با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌ها و کمیسیون‌های مجلس کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی با اشاره به اعضای این کمیته اظهار کرد: پیشنهاد شده، وزرای اقتصادی دولت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه نماینده‌ای ثابت در حد معاونت‌ و از کمیسیون‌های اقتصادی مجلس 2نماینده در این کمیته حضور داشته باشند و همچنین از بخش‌ خصوصی برای معرفی نمایندگان خود دعوت به عمل خواهد آمد. میرتاج‌الدینی تصریح کرد: یک بازه زمانی 3ماهه برای کار بررسی این کمیته درنظر گرفته شده تا بعد از بحث و بررسی‌های لازم درخصوص موارد ذکر شده، خروجی مورد توافق مجلس و دولت در قالب طرح، لایحه و یا بودجه1401 ارائه شود. او با تأکید براینکه نظام یارانه‌ای کشور متأسفانه یک توقف 10ساله داشته است، بیان کرد: گام اول نظام هدفمندی یارانه‌ها 10سال پیش برداشته شد و اکنون باید با انجام بررسی‌ها اصلاحات لازم درخصوص نحوه اجرای آن انجام شود. یارانه پنهان بیش از بودجه عمومی دولت بوده و از سوی دیگر ارز 4200تومانی به اندازه 10سال پرونده فساد برای قوه قضاییه ایجاد کرده است و باید بستر این مفاسد از میان برداشته شود.

دولت چه می‌گوید
هرچند هنوز هیچ مقام دولتی نسبت به تصمیم تعدادی از نمایندگان برای اصلاح قانون هدفمندی یارانه‌ها و اصلاح قیمت حامل‌های انرژی، واکنش نشان نداده، اما اظهارنظر چند روز پیش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که گفت‌وگو‌هایی بین این وزارتخانه با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس صورت گرفته و به‌احتمال زیاد ماموریت به کمیسیون یادشده سپرده شده تا طرحی را به مجلس تقدیم کند. حجت عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش‌تر گفته بود: یارانه آنهایی که متمول‌تر هستند به شرطی که بتوانیم شناسایی کنیم، کاهش پیدا می‌کند یا قطع می‌شود و آنهایی که متوسط هستند یارانه‌های بیشتری می‌گیرند. او با بیان اینکه یارانه ۴۵هزار تومانی اثر رفاهی خاصی ایجاد نمی‌کند، گفت: به‌دنبال رفع تبعیض در پرداخت یارانه هستیم. عبدالملکی درباره اینکه آیا با افزایش یارانه‌ها موافق هستید؟ گفت: قطعا این یارانه‌ها که الان پرداخت می‌شود خیلی اثر رفاهی ویژه‌ای ندارد و پارسال هم مصوب شد یارانه‌های معیشتی و یارانه‌های دیگری پرداخت شود، اما تبعیض در پرداخت یارانه‌ها دیده می‌شود.

دولت بر سر دوراهی
اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها آن هم به‌صورت ناقص از ابتدا تاکنون و تعلل دولت‌ها و مجالس گذشته اکنون دولت و مجلس کنونی را بر سر دوراهی دشواری قرار داده و ارزش واقعی یارانه‌های پرداختی به شهروندان هم در نتیجه تورم و کاهش ارزش پول ملی به‌شدت افت کرده است. سیدابراهیم رئیسی قول داده که از ابتدای آذرماه امسال طرح جدیدی را برای افزایش قدرت خرید مردم به اجرا گذارد. به‌گفته رئیس‌جمهور، با استقرار کامل مدیریت زنجیره تأمین کالاهای اساسی، نیازهای مردم با اطمینان و قیمت مناسب تأمین خواهد شد و برای خانوارهای ۵دهک اول کارت اعتباری معیشت صادر می‌شود. براساس برنامه اعلام‌شده به ازای هر یک از اعضای خانوار در 3دهک اول ۲۰۰هزار تومان و 2دهک بعدی ۱۵۰هزار تومان اعتبار ماهانه قرض‌الحسنه (با کارمزد ۲درصد) تخصیص می‌یابد و به خانوارهایی که توانایی بازپرداخت اقساط را نداشته باشند، یارانه بازپرداخت اقساط تعلق می‌گیرد. از سوی دیگر پیشنهاد دیگر حذف یارانه نقدی طبقه متوسط و بالا و اضافه کردن بر میزان واریزی به‌حساب شهروندان کم درآمد است که شناسایی و حذف افراد برخوردار، هم پیچیده و هم ممکن است پرهزینه به‌ویژه برای دولت جدید ایران باشد. در چنین وضعیت، ریل‌گذاری جدید بر سر قطار هدفمندی یارانه‌ها نیاز به مشارکت و تصمیم واحد دست‌کم بین مجلس و دولت دارد.

 فرجام یک طرح پردردسر و هزینه‌زا
قانون هدفمندی یارانه‌ها با گذشت بیش از یک دهه اکنون به کلاف سردرگم تبدیل شده و بسیاری از اهداف این قانون به‌گفته مرکز پژوهش‌های مجلس از جمله عادلانه کردن نظام توزیع یارانه‌ها، افزایش کارایی اقتصادی، افزایش رفاه با پرداخت نقدی، کاهش زمینه قاچاق سوخت، کاهش هزینه‌های دولت، شفافیت پرداخت یارانه نقدی و حفظ محیط‌زیست محقق نشده است. بازوی تحقیقاتی مجلس پیش از این در گزارشی از تخلفات فراوان در اجرای این قانون پرده برداشته و اعلام کرده بود: ترکیب مقرر در این قانون برای مصارف درآمدها ازجمله اختصاص 50درصد برای کمک به خانوارها، 30درصد سهم تولید و 20درصد جبران هزینه‌های دولت در هیج یک از سال‌های89تا1400 رعایت نشده؛ به‌نحوی که در اجرا پرداخت یارانه‌های نقدی حدود 90درصد از کل مصارف این قانون را به‌خود اختصاص داده و تنها 5درصد از این منابع به تولید و البته سلامت داده شده است. اکنون دولت و مجلس در آستانه یک تصمیم سخت قرار دارند و باید دید نتیجه اراده و تصمیم مشترک آنها چه خواهد بود؟ تجربه نشان داده که طرح ایده‌هایی چون رفراندوم، هم پرهزینه است و هم ممکن است با پاسخ منفی مردم به‌ویژه در شرایط تورمی مواجه شود و گره نهایی را شاید بتوان در قالب لایحه بودجه1401 باز کرد که پی‌ریزی آن از هم‌اکنون آغاز شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۵
sms reson

خطوط سامانتل در سامانه پیام کوتاه شیراز

15 شهریور 1400 13  0  0

تا به حال چیزی در مورد سیم کارت سامانتل شنیده اید ؟یا اینکه میدانید چه نوع ویژگی هایی دارد و با چه تعرفه ای در بازار عرضه میشود ؟ ما امروز در این مقاله که در سایت سامانه پیام کوتاه به ثبت رسیده است می‌خواهیم در مورد سیم کارت های سامانتل و ویژگی ها و تعرفه ی آن در نمایندگی پیامک بپردازیم . پس اگر می‌خواهید با سیم کارت سامانتل بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید .

 

 

تاریخچه سامانتل :

اگر کمی به لوگو و نام سیم کارت سامانتل دقت کرده باشید، می توانید حدس بزنید که حتما ارتباطی بین این سیم کارت ها و بانک سامان وجود دارد بدین صورت که سامانتل، اولین اپراتور مجازی کشور است که توسط شرکت کیش سل پارس شروع به کار کرد. کیش سل پارس، یکی از شرکت های وابسته به شرکت پرداخت الکترونیک سامان است که این شرکت نیز از شرکت های وابسته به بانک سامان به شمار می رود. 
در واقع سامانتل سیم کارت های بانک سامان است که به بازار عرضه شد. درواقع یکی از اپراتورهای کشور است که با سرمایه گذاری بانک سامان،بیمه سامان و  پرداخت الکترونیک سامان در بهمن 94 موفق به دریافت موافقت اصولی و در شهریور 95 فعالیت جدی خود را با اولین پروانه اپراتور MVNO توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز نمود.

 


هدف  سامانتل : 

شرکت کیش سل پارس  با ارائه سیمکارت سامانتل بر روی خدمات اینترنت همراه نسل 4G قصد رقابت  با اپراتورهای دیگر را دارد . یکی از جذابیت های این سیمکارت این است که با 5 عدد 9 پشت سر هم آغاز میشود، در واقع تمامی سیم کارتهای سامانتل به نوبه خود رند محسوب میشوند، این سیمکارت میتواند مانند تمامی سیمکارت های دیگر به صورت میکرو و نانو قابل استفاده باشد و با انواع وسایل ارتباطی  خود را سازگار هستند  و مشترکین این اپراتور میتوانند از خدمات جذابتری بجز خدمات اولیه نظیر: اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و تصویری و سبدی پر از خدمات ارزش افزوده بهره مند شوند.

 

 

سیم کارت سامانتل در سامانه پیام کوتاه شیراز : 

نمایندگی سامانه پیامک به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک در ایران به تازگی خطوط سامانتل را جزء خطوط پیامکی خود کرده  که به صورت خدماتی آن را به مشتریان پیام رسون ارائه می‌دهد.  و این مژده را به همراهان خود می‌دهد که اگر علاقه مند به ارسال پیامک با سر شماره ۰۹۹۹۹ هستید حتما با مراجعه به سایت سامانه پیامک خطوط سامانتل را به عنوان خط کاری خود  انتخاب کنید .

 

 

مزایای سیم کارت سامانتل در سامانه پیامک : 
 
۱-  ارسال پیامک گروهی با هدف معرفی، اطلاع رسانی، خدمات باشگاه مشتریان، سرویس های SMSC (به صورت A2P و P2P) و  VOICE (بر بستر LTE و  Wi-Fi)، سرویس پیام صوتی (VMS)، سرویس نمایش گر (CLIP)، سرویس انتظار مکالمه ( Call Waiting)، سرویس انتقال مکالمه ( Call Divert)، کنفرانس تلفنی ( Conference call)، ارسال email از طریق پیامک (email by SMS) ، محدودیت تماس های ورودی ( Call Barring)


۲- خدمات دیتاسنتر، مشاوره، طراحی و ارائه خدمات اختصاصی به تناسب شرکت ها و متناسب با نیاز  و فناوری روز


۳- اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و تصویری


۴- قابلیت انجام تمامی فعالیت های مالی( خرید از فروشگاه های عمومی و اختصاصی، فروشگاه های الکترونیکی، پرداخت قبوض، خرید شارژ، انتقال وجه نقد)


۵- قابلیت انجام فعالیت های بانکی (کارت به کارت، جابه جایی حساب، استعلام و مانده حساب)


۶- در خارج از ایران نیز تقریبا در تمام کشور ها قابلیت استفاده از سامانتل از طریق رومینگ قابل دسترس می باشد.


۷- فناوری یوسیم: USIM در واقع رایانه‌ ای کوچک است که می ‌تواند چندین برنامه کوچک را درون خود جای دهد. برای مثال از این سیم‌ کارت‌ ها جهت پرداخت هزینه مترو و یا دسترسی به قبض موبایل می توانید استفاده کنید .


۸- سرویس هایی همچون خرید کارت شارژ سامانتل از طریق اینترنت، نمایش محدوده آنتن دهی روی صفحه گوشی (Cell-Info)، دریافت پیام های فرهنگی و تبلیغاتی روی صفحه گوشی (  Cell-Broadcasting) و سرویس های ارزش افزوده است از دیگر ویژگی های سامانتل است .

 

 

تعرفه خطوط سامانتل در سامانه پیامک : 
شرکت اهورا اطلس فارس در نظر دارد خطوط سامانتل را با ارزان ترین تعرفه به مشتریان سامانه پیام کوتاه شیراز ارائه  دهد به همین دلیل تعرفه خطوط سامانتل را با اپراتور ۵۰۰۰ در نمایندگی سامانه پیامک برابر میباشد . شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از تعرفه اپراتور ۵۰۰۰ و خطوط سامانتل اینجا را کلیک کنید .

 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۴
sms reson

با پیام رسون بیشتر آشنا شوید

13 شهریور 1400 11  0  0

از آنجایی که امروزه ارسال اس ام اس از پنل پیامک یکی از تکنولوژی های نوین ارتباطی شده که میتواند در دنیای بازاریابی و تبلیغات ،  فروشنده را به مخاطب هدف خود معرفی کند و با یک ارسال پیامک ما بین آنها تعامل و ارتباط برقرار کنند ،  پس ضروری است که قبل از خرید پنل پیام کوتاه حتما آن نمایندگی پیام کوتاه را مورد بررسی قرار دهیم و این موضوع را مورد سنجش قرار دهیم که آیا مشتری هایی که از سامانه پیام کوتاه ، پنل پیام کوتاه خریداری کرده اند رضایت داشته اند ؟یا اینکه کدام نمایندگی پیامک هست که تا رسیدن به موفقیت در کنار مشتری خود میمانده و همواره به او مشاوره میدهد ؟

در اینجا پیشنهاد می کنم با شرکت اهورا اطلس  فارس بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

ما در شرکت اهورا اطلس فارس یک رویای بزرگ داریم و برای رسیدن به رویای خودمون که همان به موفقیت رسیدن مشتریان است تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و با ارائه پنل پیام کوتاه و مشاوره‌هایی که نتیجه ۱۰ سال تلاش و تجربه در ارائه خدمات سامانه پیامک بوده و رفتار صادقانه با همراهان همیشگی خودمان می خواهیم که یک تجربه پولساز و لذت بخش را در کنار مشتریانمان تجربه کنیم .

لذا این تجربه لذت بخش را که مشتریان با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز داشته‌اند باعث شده که امروزه با افتخار پیام‌رسون را به‌عنوان پیشرفته‌ترین سامانه پیامک ، پرسرعت ترین پنل پیامک ایران ، بهترین سامانه پیامک شیراز و ارزانترین پنل پیامک ایران معرفی کند و هر جا که حرف از بازاریابی پیامکی و تبلیغات  اس ام اسی  باشد شرکت اهورا اطلس فارس در رأس تمامی شرکت های تبلیغاتی قرار دارد . 

 

 

 

سامانه پیامک شیراز با داشتن تیمی خلاق و حرفه‌ای توانسته یکی از پرکاربردترین خطوط را که همان اپراتور ۹۰۰۰ میباشد را راه اندازی کند تا مشتریان بتوانند لذت ارسال پیامک صوتی به همراه ارسال پیامک متنی را با هم تجربه کنند و هیچ هراسی برای عبور از بک لیست نداشته باشند .

تیم حرفه‌ای ما در شیراز اس ام اس یاد گرفته است  که متعهد و مسئولیت‌پذیر باشند ، رشد کنند و باعث رشد شود ،  صادق باشند و وفادار بمانند .

اگر قصد خرید پنل اس ام اس شیراز را دارید خیلی راحت می توانید به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و در آنجا اقدام به خرید کنید و نمایندگی پیامک شیراز تا زمانی که شاهد موفقیت شما باشد همراه  شما خواهد بود . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۴۸
sms reson

ایران تلنت برای پیوستن شرکت‌ها و صنایع مختلف بازار کار ایران به جمع کارفرمایان خود، تخفیف ویژه در نظر گرفته تا آن‌ها بتوانند به سادگی به یک و نیم میلیون رزومه افراد متخصص دسترسی داشته باشند و نیروی متناسب با شرکت خود را استخدام کنند.

برای پیوستن به جمع کارفرمایان ایران تلنت کلیک کنید

به باور بسیاری از کارشناسان و کارفرمایان نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی هر سازمان و نهاد است. اما امروز جذب نیروی انسانی کارآمد و توانمند بنابر دلایل مختلف به یکی از چالشی‌ترین معضلات سازمان‌ها تبدیل شده است. در سال‌های اخیر، بارها و بارها در مورد مشکلات اقتصادی جامعه و تاثیر آن بر شرکت‌ها و صنایع صحبت شده است؛ اما آنچه که در کنار این مشکلات، موجب نگرانی مدیران و مسئولان شرکت‌ها شده مسئله نیروی انسانی است؛ بحران ناتوانی در جذب نیروی انسانی توانمند توسط شرکت‌ها.

اما علی‌رغم همه مسائل و چالش‌ها در این زمینه، نیروهای متخصص و کارآمد در ایران هنوز کم نیست و مهم شیوه یافتن آنها و نحوه اتصال به سازمان است. روش‌های جذب نیروی قدیمی دیگر مثل درج آگهی در روزنامه‌های سراسری دیگر موثر نیست و همزمان با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای کاریابی نیز دچار تحولات اساسی شده و بسیاری از کارجویان در بازار کار ایران از پلتفرم‌های مبتنی بر تکنولوژی برای رفع نیازهای خود استفاده می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های کاریابی در ایران وب سایت «ایران تلنت» است که اولین و باسابقه‌ترین مجموعه در این زمینه به شمار می‌آید.

جذب نیروی انسانی متخصص دیگر چالش نیست!

ایران تلنت به عنوان مرجع اصلی کاریابی در ایران، بستری حرفه‌ای برای ارزیابی و جستجوی متخصصین فراهم کرده و بانک اطلاعاتی جامعی از بهترین‌های بازار کار ایران را در اختیار دارد. ایران تلنت برای کمک به حل مشکل نیروی انسانی شرکت‌ها این بانک اطلاعاتی را در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد تا به سادگی بتوانند از بین نیروهای متخصص موجود در بازار کار، جستجو کنند و از بین افراد کارکشته و حرفه‌ای، نیروی مناسب سازمان خود را جذب کنند. تا کنون بسیاری از شرکت‌های ایران در صنایع مختلف، از شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ گرفته تا استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک، از خدمات ایران تلنت بهره گرفته‌اند و علی‌رغم تمام چالش‌های موجود، مسئله نیروی انسانی خود را یک بار برای همیشه حل کرده‌اند.

در حال حاضر 15 هزار شرکت ایرانی و خارجی با دسترسی به بیش از یک و نیم میلیون رزومه افراد متخصص در مشاغل مختلف، نیروهای خود را از طریق وب‌سایت ایران تلنت جذب می‌کنند. هر روز نیز به تعداد این شرکت‌ها اضافه شده و کارجویان تازه اضافه شده به بازار کار نیز به واسطه حضور طیف گسترده از شرکت‌های ایران در ایران تلنت، ترجیح می‌دهند شغل آینده خود را از طریق این وب سایت پیدا کنند.

چرا شرکت‌های معتبر از ایران تلنت استفاده می‌کنند؟

تنوع گستردگی خدمات ایران تلنت یکی دیگر از دلایلی است که شرکت‌های ایرانی را بیشتر ترغیب کرده تا از این طریق نیروی انسانی مورد نظر خود را جذب کنند. از اعلام میزان متوسط پرداختی حقوق شرکت‌ها به متخصیص در رده‌های سازمانی مختلف گرفته تا برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و ده‌ها خدمات متفاوت دیگر، باعث شده تا شرکت‌ها با اطمینان بیشتری نیروی متخصص خود را جذب کنند.

خرید بسته های استخدامی با تخفیف ویژه

 

فرصت ویژه برای پوستن به کارفرمایان ایران تلنت

ایران تلنت که با 18 سال سابقه در این زمینه، بزرگترین مرجع استخدامی کشور به شمار می‌آید، در راستای تسهیل ارائه خدمات خود به شرکت‌ها و کارفرمایان، 20 درصد تخفیف برای شرکت‌ها و صنایعی که برای اولین بار اقدام به خرید بسته‌های استخدامی کنند، در نظر گرفته است.  این شرکت‌‌ها می‌توانند ضمن دریافت بسته‌های استخدامی متناسب با نیاز شرکت‌ خود، از خدمات پشتیبانی اختصاصی بهره‌مند شوند و به صورت رایگان نیز مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

ایران تلنت مرجعی عالی برای دستیابی به رزومه بهترین‌های بازار کار ایران و استخدام آنهاست و اغلب شرکت‌ها و صنایع معتبر ایران از خدمات استخدامی آن استفاده می‌کنند. حضور در ایران تلنت این فرصت را برای کارفرمایان فراهم می‌کند تا آنها به ساده‌ترین شکل ممکن به بهترین متخصصین بازار کار ایران دسترسی داشته باشند و بنابر معیارها و ارزش‌های سازمانی خود، آنها را جذب کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۲۲
sms reson