سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

انگار پازل‌ کنار هم چیده‌شده، اگر سران ورزش و فوتبال ایران به آن توجه کنند. بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از مصر او به پیشنهادهای باشگاهی پاسخ منفی داد. تصمیم گرفت مدتی در انگلیس باشد و به دور از جو معمول فوتبال، مطالعات خود را افزایش دهد. کارلوس به دوستانش گفته بود اگر قرار باشد به مربیگری برگردد، اولویتش حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. «می‌خواهم چهارمین حضورم را در این رقابت‌ها تجربه کنم.» در لحظاتی که او چنین آرزویی داشت، هرگز تصور نمی‌کرد بعدها قطعات این پازل بی‌نقص کنار هم قرار بگیرد. در ایران، دراگان اسکوچیچ که صعودی رویایی را با تیم‌ملی تجربه کرده بود، دو لغزش مهم داشت.

ابتدا در دیدار مقابل کره‌جنوبی، ایران را بدون تاکتیک به میدان فرستاد. بعد از  برد لبنان هم شایعاتی درباره نبود مدیریت او در اردوی تیم‌ملی‌ مطرح شد. تمام این شایعات دهان به دهان می‌چرخید تا این که تیم‌ملی در بازی ضعیف دیگری مقابل تیم دوم الجزایر مغلوب شد. همه چیز انگار سر موقع اتفاق افتاد. آرزوی قلبی کی‌روش، لغزش اسکوچیچ و درخواست جمعی مردم؛ آیا کارلوس بازخواهد گشت؟


 تماس وزیر  ورزش مصر با کی‌روش
بعد از شکست کی‌روش و مصر در پلی‌آف جام‌جهانی مقابل سنگال  در ایران او را یک بازنده خطاب کردند؛ تا این‌که فینال جام ملت‌های آفریقا را هم به همین تیم قدرتمند باخت. آنها که در رسانه‌های داخلی، او  و  نتایجش را به تمسخر گرفتند هیچ دقت نکردند کارلوس و تیمش به آماده‌ترین سنگال تاریخ رسیده بودند. آنها در دیدار پلی‌آف جام‌جهانی هم می‌توانستند بازنده نباشند ولی فوتبال روی بد خود را به مصری‌ها نشان داد تا در پنالتی‌ها ببازند. این روزها مسؤولان ورزش مصر، برخلاف جوی که مخالفان کی‌روش راه انداخته‌اند، ظاهرا حتی این دو شکست را عامل ضعف مربی پرتغالی نمی‌دانند. در روزهای اخیر، فدراسیون فوتبال مصر به شدت خواهان بازگشت کی‌روش شده است. او در مذاکرات اولیه اعلام کرده به جای ۱۲۰ هزار دلار حقوق ماهانه ۲۰۰ هزار دلار می‌خواهد. یکی از دوستان نزدیک کارلوس به رسانه‌های مصر گفته او امروز (دوشنبه) پاسخ خود را می‌دهد. روز گذشته نشریه «اخبار الیوم» خبر داد «اشرف صبحی» وزیر ورزش و جوانان مصر به شخصه با کی‌روش تماس گرفته و به او قول داده تا تمام شرایط کار را برایش مهیا کند. او همچنین در این تماس گفته دیگر کسی اجازه نخواهد داشت در مسائل فنی دخالتی داشته باشد.


 خواهان بازگشت
 اما واقعیت را بدانید؛ کارلوس کی‌روش دوست دارد سرمربی ایران شود. آخرین جمله او در زمان ترک تهران در واکنش به اشک‌های یکی از حاضران در cip فرودگاه امام خمینی(ره) این بود: «فردا روز دیگری است. هرگز نگویید دیگر احتمال دیدارمان وجود ندارد. همیشه فردایی وجود دارد.» کی‌روش دوست دارد آخرین سال‌های مربیگری خود را در ایران به پایان برساند و بعد خداحافظی کند. کارلوس تصور می‌کند یک ماموریت ناتمام با ایران دارد و آن به دست آوردن یک جام است. او به جام‌جهانی ۲۰۲۲ به عنوان فرصتی برای آبروداری و کسب اعتبار دوباره نگاه می‌کند اما توجه اصلی‌اش به رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ خواهد بود. کی‌روش برعکس اسکوچیچ که همین حالا برای فردای تیم‌ملی برنامه‌ای ندارد، نقشه راه ایران را ترسیم کرده، با وجود این‌که مذاکره‌ای با فدراسیون نداشته است. او شاید امروز هم پاسخ مصری‌ها را ندهد و تا لحظه آخر منتظر ایران باشد. بازیکنان تیم‌ملی هم خواهان بازگشت کی‌روش هستند. اسکوچیچ از مدیریت تیم عاجز است و نمی‌تواند تنش‌های موجود را کنترل کند. او در کنار بازیکنان، بیشتر نظاره‌گر است تا اهرمی برای حل مشکلات؛ هنری که ملی‌پوشان آن را در کی‌روش دیده بودند. کارلوس برای بازگشت، شرط و شروط خاصی ندارد و حتی به نزدیکانش گفته مسائل مالی، اولویت آخرش خواهد بود. 

اقدام عجیب اسکوچیچ
دراگان اسکوچیچ تمام کامنت‌های پست‌های خود را در اینستاگرام بست! بعد از هجوم طرفداران به صفحه رسمی او با هشتگ اخراج اسکوچیچ، این مربی تصمیم گرفت تا با چنین اقدامی، پیام‌های طرفداران را قطع کند. از اواخر هفته گذشته تا امروز نزدیک به ۳۰ هزار طرفدار برای کارلوس کی‌روش کامنت گذاشتند و خواهان بازگشت او شدند. فدراسیون فوتبال اما پنجشنبه گذشته در میان موج یاس و ناامیدی برای شکست ایران در جام‌جهانی، به حمایت از اسکوچیچ قرارداد دستیارانش را تمدید کرد. آیا آنها نمی‌دانند مهمترین جام‌جهانی تاریخ مقابل انگلیس و آمریکا در راه است؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۳۵
sms reson

خط دلیور بیس چیست ؟

1401-03-28 01:10:39 244  0  0

همه ما انسان ها برای به دست آوردن پول زحمت بسیاری میکشیم و خیلی دوست داریم که اگر چیزی را خریداری کردیم اما از آن راضی نبودیم یا در بعضی از شرایط آن کارایی خاصی را که از آن شیئ یا جنس انتظار داریم برآورده نشد بتوانیم پولمان را پس بگیریم . این موضوع دقیقا حکایت خطوط دلیور بیس است که باعث شده صاحبان کسب و کار خیلی مشتاقانه و با رضایت کامل اقدام به خرید پنل پیامکی کنند .

 تا آخر این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را بیشتر با خطوط دلیور بیس  آشنا کنیم .

 

 

 

خط دلیور بیس چیست؟ :

به خطوطی گفته می‌شود که به ازای ارسال پیامک هایی که به دست مخاطب رسیده باشد هزینه از پنل اس ام اس کم کند و اگر به هر دلیلی مخاطب پیامک را دریافت نکند هیچ هزینه‌ای از دارنده پنل اس ام اس کسر نخواهد شد.

از جمله دلایلی که می توان به آن اشاره کرد که پیامک ارسال شده از طریق پنل اس ام اس  به دست مخاطب نرسیده باشد خاموش بودن، در دسترس نبودن، بلک‌لیست بودن هستند.

 

چه اپراتورهایی از دلیور بیس استفاده می کنند:

 پیشنهاد می کنم به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و مقالات خطوط عمومی و خطوط اختصاصی و مزایا و معایب خطوط پیامکی را مطالعه کنید.

در این مقالات به صورت گسترده توضیح داده شده که سامانه پیام کوتاه شیراز از تمامی اپراتورهای ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۵۰۰۱ و غیره استفاده می‌کند.

حال این را گفتیم چرا که خطوط دلیور بیس  فقط در  اپراتور 2000 و 5001  ارائه می‌شود. و شما اگر بخواهید از شیراز  اس‌ام‌اس خطوط دلیور بیس  خریداری کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

همچنین اگر از همراهان نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز هستید و قبلا  خرید پنل پیام کوتاه  داشته اید، می توانید به راحتی خطوط خود را به دلیور بیس  تبدیل کنید بدون اینکه هزینه ای مازاد از شما دریافت شود.

 

 

 

 صرفه جویی با خطوط دلیور بیس :

 استفاده همزمان از پنل پیامکی و خطوط دلیور بیس یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط موثر با مشتری است چراکه می توانید با سرعت و دقت بالا به مخاطبین هدف خود پیامک ارسال کنید و در کنار آن اگر به هر دلیلی پیامک تبلیغاتی شما ارسال نشد هزینه‌ای از پنل اس ام اس شما کسر نخواهد شد و این یعنی یک سرمایه‌گذاری هدفمند . 

 

پیام رسون : 

 سامانه پیام کوتاه شیراز که سال هاست با جلب رضایت مشتریان توانسته جزء پیشرفته ترین پنل پیامکی ایران شناخته شود با ارائه خطوط دلیور بیس  روی اپراتورهای 2000 و 5001 به شما کمک می‌کند که هم بازاریابی پیامکی منحصر به فردی را تجربه کنید هم آنکه کمک میکند پولتان را بیخودی صرف پیامک های ارسال نشده ، نکنید. 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۳۴
sms reson

با پیام رسون بهترین باشید

1401-03-16 23:55:14 835  0  0

این روزها بعد از کار در معدن سخت ترین کار این است که در حرفه خود بهترین باشید ، چرا که در دنیای پر زرق و برق ما تنوع کار و اشباع  شدن در هر کاری را می توان به فراوانی مشاهده کرد .

اما برای شروع یک کار نباید به این موضوع فکر کنیم که چه تعداد از مردم در این حوزه فعالیت میکنند  بلکه باید به این موضوع فکر کنیم که اگر در حرفه ای که قدم گذاشتیم بهترین خود باشیم  حتما موفق خواهیم شد و قطعا مشتری های خاص خود را پیدا خواهیم کرد .

در همین راستا یکی از مشاغلی که می‌تواند کمک یار و همراه تمامی مشاغل دیگر باشد سامانه پیام کوتاه است چرا که می تواند در رشد و تبلیغ و به روز شدن شما همواره کمکتان کند و به شما یاد آور این موضوع باشد که همیشه به روز باشید و از کدهای منقرض شده استفاده نکنید .

برای مثال اگر بخواهید برای کسب و کارتان یک سایت طراحی کنید باید ورد پرسی را انتخاب کنید که طراحی زیبا و مدرن داشته باشد و با سلیقه همه کاربران هماهنگ باشد چراکه این کارها باعث می‌شود تا سایت شما کاربر محور شود و و این موضوع می‌تواند نقش مهمی را در افزایش رتبه سایت داشته باشد . در واقع شما با این ایده که سایتتان را کاربر محور کنید باید در راستای این ایده پنل کاربری حرفه‌ای را با شرایط خاص و روان برای کاربران خود طراحی کنید تا علاوه بر کیفیت وراحتی کار ،  کاربران از فعالیت در سایت شما نیز لذت ببرد  .

 

 

خوب برای این کار نیاز است تا شما حتماً دوره های آموزشی کدنویسی و برنامه نویسی را سپری کنید و پس از تکرار و تمرین یاد بگیرید تا تازه بتوانید یک سایت را طراحی کنید . اما در اینجا باید بدانید که سامانه پیام کوتاه پیام رسون تنها در حوزه ارسال پیامک و ارائه پنل پیامکی کار نمی کند و می تواند بهترین سایت ها را بسته به نوع کسب و کارتان برای شما را اندازه می کند و به همین دلیل است که می گوییم با پیام رسون بهترین خود در کسب و کارتان باشید .

 

پیام رسون : 

جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با ارائه خدمات از جمله پنل پیامکی و نمایندگی پنل پیامکی و طراحی سایت میتوانید با پشتیبانی تیم پیام رسون تماس بگیرید یا وارد سایت سامانه پیامکی شیراز شوید و از انجا اطلاعات مربوطه را مطالعه کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۴۱
sms reson

کمتر از یک سال پس از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان، اختلاف‌های درونی در این گروه شبه‌نظامی افراطی، بالا گرفته و ماندگاری حکومت طالبان را با چالشی جدی روبه‌رو کرده است. از آگوست سال گذشته و پس از خروج ایالات متحده و متحدانش از افغانستان که به سقوط حکومت افغانستان و سلطه مجدد طالبان بر این کشور انجامید، چالش‌های متعددی پیش‌روی این گروه افرا‌ط‌گرای حاکم بر افغانستان قرار گرفت. خواسته‌های جامعه جهانی و نهادهای حقوق‌بشری برای جلوگیری از نقض حقوق بشر در این کشور و در کنار آن، فشار واشنگتن برای جلوگیری از تبدیل دوباره افغانستان به پایگاهی امن برای گروه‌های تروریستی هم‌پیمان طالبان، مسائلی هستند که نه‌تنها حل‌وفصل نشده‌اند، بلکه نگرانی‌های بین‌المللی را بیشتر کرده‌اند. در این میان، درگیری داخلی میان جریان‌های مختلف درون طالبان، توانایی این گروه برای تأمین امنیت افغانستان و مقابله با گروه‌های رقیب از‌جمله داعش را بیش از گذشته زیر سؤال برده است.

گروه طالبان با شعار تشکیل حکومت اسلامی و تطبیق شریعت، قدرت را در افغانستان به دست گرفته و اکنون اعضای آن برای کرسی‌های حکومتی به جان هم افتاده‌ و اختلاف‌های درونی این گروه در روزهای اخیر نمایان‌‌تر شده است. گزارش‌های متعددی از اختلاف و درگیری میان اعضای این گروه، حکایت از بروز شکاف میان طالبان پشتون‌تبار و غیرپشتون این گروه تندرو دارد.

بازداشت «مخدوم عالم»، یکی از فرماندهان ازبک‌تبار طالبان در شمال افغانستان، تنش طالبان پشتون‌تبار و غیرپشتون این گروه را شعله‌ور کرد و زنگ خطر برای انحصار قدرت از سوی جریان اصلی (طالبان پشتون) را به صدا درآورد. طالبان این فرمانده ازبک‌تبار خود را به اتهام آدم‌ربایی بازداشت کرده بود، اما او این اتهام را رد کرده است. پس از بازداشت مخدوم عالم، هواداران او در شمال کشور به خیابان‌ها آمده و دست به اعتراض‌های گسترده زدند. در نهایت این فرمانده طالبان با پادرمیانی برخی فرماندهان ازبک‌تبار این گروه از بند آزاد شد. اکنون گزارش‌ها از ولایت فاریاب، حاکی از آن است که تنش میان قاری صلاح‌الدین ایوبی، دیگر فرمانده غیرپشتون طالبان، با حکومت مرکزی طالبان بالا گرفته و چند روز قبل او چندین نظامی پشتون‌تبار طالبان را در ولسؤالی المار مضروب کرده است. اما قاری صلاح‌الدین ایوبی بروز اختلاف با حکومت مرکزی را رد کرده است. گفته می‌شود در ماه‌های اخیر، پس از اوج‌گیری تنش‌ها میان طالبان، برخی فرماندهان محلی ازبک‌تبار این گروه در شمال کشور خلع سلاح و خانه‌نشین شده‌اند.

خطر  داعش
اخیرا «مؤسسه مطالعات جنگ» در گزارشی هشدار داده بود اعضای داعش در شمال افغانستان تلاش دارند طالبان ازبک‌تبار را برای پیوستن به این گروه تشویق کنند و درگیری‌های چند ماه قبل میان طالبان پشتون‌تبار و ازبک‌تبار، سبب ایجاد خلأ میان طالبان شده که ممکن است داعش از آن استفاده کند. در اوایل هفته جاری، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند در پی وقوع درگیری میان مولوی عبدالقدیر، یکی از فرماندهان طالبان با نیروهای استخبارات این گروه در منطقه کلفگانی از توابع شهر تالقان، مرکز ولایت تخار، هشت نفر از‌جمله چهار غیرنظامی کشته شدند. از سوی دیگر، اختلاف و تنش میان مولوی مهدی مجاهد، فرمانده پیشین استخبارات (اطلاعات) طالبان در بامیان که تنها فرمانده هزاره‌تبار این گروه است، با حکومت کابل افزایش یافته و طالبان در تلاش‌ است این فرمانده خود را از قدرت نظامی خلع کند. طالبان برای گفت‌وگو و بازگرداندن او به کابل، تاکنون سه بار هیئت فرستاده است که در آخرین مورد، انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی این گروه نیز در نشست‌های مربوطه شرکت کرد، اما این نشست نیز بی‌نتیجه پایان یافت. پس از این تحولات، طالبان تلاش کرد با استفاده از قدرت نظامی، مولوی مهدی را خلع سلاح کند و 500 نظامی را از ولایت‌های دیگر به سرپل اعزام کرده‌ تا به ولسؤالی بلخاب که محل اقامت او است، حمله کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که از طالبان ازبک‌تبار در ولایت‌های فاریاب و جوزجان نیز خواسته شده 300 نظامی برای حمله به بلخاب بفرستند، اما آنها این درخواست را رد کرده‌اند. مولوی مهدی منفعت، سرنوشت هزاره‌ها را «خط قرمز» عنوان کرده و گفته است به هیچ قیمت از آن عدول نخواهد کرد. همچنان گزارش‌هایی هم از ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان منتشر شده که طالبان پشتون‌تبار برای تسلط بر معادن این ولایت، صدها نیروی جدید از قندهار وارد کرده‌اند تا دست طالبان تاجک‌تبار را از معادن کوتاه کنند.

با توجه به بروز شکاف‌ داخلی میان اعضای طالبان و افزایش حملات «جبهه مقاومت ملی» و دیگر جبهات ضد طالبان، معادله صلح و جنگ در این کشور پیچیده‌تر شده است. اقدامات اخیر طالبان برای برکناری فرماندهان غیرپشتون در شمال و انحصار قدرت در تمام سطوح حکومت، این گروه را به سوی بازی باخت-باخت حرکت می‌دهد که سود آن برای هر گروه یا کشوری باشد، به نفع طالبان نخواهد بود و داعش از این خلأ می‌تواند به سود خود استفاده کند. با در‌نظرگرفتن تشکیل جبهه‌های مختلف ضد طالبان و افزایش تحرک شاخه خراسان گروه داعش در این کشور، یکی از نگرانی‌ها پیوستن اعضای کنار‌گذاشته‌‌شده طالبان به دیگر گروه‌ها از‌جمله داعش است که انرژی زیادی را صرف جذب نیروی جدید می‌کند.

 از آنجایی که این جبهه‌های ضد طالبان و گروه داعش در ماه‌های اخیر حملات زیادی را علیه طالبان سازماندهی کرده‌اند، بعید نیست برخی از اعضای برکنار‌شده طالبان، برای محافظت از خود، به جبهات ضد طالبان یا داعش بپیوندند. در این میان، هر‌چند طالبان تلاش دارند با پنهان‌کاری بر اختلافات داخلی و انحصار قدرت در دست طالبان پشتون‌تبار سرپوش بگذارند، اما حوادث اخیر نشان می‌دهد طعم شیرین قدرت این کار را برای طالبان پشتون‌تبار به یک امر انکار‌ناپذیر تبدیل کرده است. با توجه به عدم به‌رسمیت‌شناختن حکومت طالبان نزد جامعه جهانی، افزایش تنش‌ها میان این گروه، کار را برای حکومت مرکزی دشوارتر می‌کند؛ زیرا حکومت فاقد مشروعیت برای مهار مخالفان مسلح خود، هیچ پشتوانه رسمی و بین‌المللی‌ای  نخواهد داشت.

درگیری مرگبار در «تخار»
اختلاف میان طرفداران مولوی عبدالقدیر، عضو تاجیک‌تبار طالبان و خطیب سابق مسجد تالقان، با اداره استخبارات (اطلاعات) طالبان در ولایت تخار، ۹ کشته به جا گذاشت. این درگیری هنگامی رخ داد که نیروهای اداره اطلاعات طالبان مانع سخنرانی مولوی عبدالقدیر در یک مراسم «دستاربندی» در مدرسه‌ای در کوچه کلفگانی‌ها در حوزه چهارم امنیتی تالقان شدند. به گفته منابع محلی در تخار، این درگیری میان طالبان پشتون و طالبان غیرپشتون هنگامی آغاز شد که اداره اطلاعات طالبان روز ۲۱ ژانویه، مولوی عبدالغنی، از اعضای ازبک طالبان را به‌عنوان خطیب مسجد جامع تالقان به‌جای مولوی عبدالقدیر منصوب کردند. گفته می‌شود هنگامی که مولوی عبدالغنی نخستین بار در مسجد جامع تالقان سخنرانی کرد، مولوی عبدالقدیر به سوی میز سخنرانی رفت تا او نیز سخنرانی کند، اما نیروهای اطلاعاتی طالبان به او اجازه ندادند تا در این مراسم سخنرانی کند و او را از میز سخنرانی دور کردند. پس از این اتفاق، اختلاف میان طالبان غیرپشتون و اداره اطلاعات طالبان در تخار بالا گرفت و مولوی عبدالقدیر به کابل، بغلان و پلخمری سفر کرد و با برخی افراد صاحب نفوذ دیدار داشت. مولوی عبدالقدیر پیش از تسلط طالبان بر افغانستان، خطیب مسجد «باجوری‌ها» در تالقان بود و در مدرسه‌ای نیز به آموزش دینی به جوانان مشغول بود. او هنگامی که طالبان اداره تخار را به دست گرفتند، همراه شماری از دانش‌آموزان این مدرسه، به طالبان پیوست. طالبان او را به‌‌طور رسمی به سمت خطیب مسجد جامع تالقان منصوب کردند و به‌طور غیررسمی نیز به‌عنوان فرمانده حوزه چهارم پلیس شهر تالقان برگزیده شد. او از عالمان دینی بانفوذ در تالقان محسوب می‌شود. به گفته منابع آگاه در تخار، مولوی عبدالقدیر در روزهای اخیر در مراسم دستاربندی در مدرسه‌ای شرکت کرده بود و می‌خواست سخنرانی کند، اما نیروهای اطلاعاتی طالبان مانع سخنرانی او شدند. حدود نیم‌ساعت پس از این مراسم، طرفداران مولوی عبدالقدیر با نیروهای اطلاعاتی طالبان درگیر شدند که این درگیری حدود سه ساعت ادامه داشت. در این درگیری مسلحانه، علاوه بر هفت نفر از نیروهای طالبان، یک راننده و یک غیرنظامی دیگر نیز کشته شدند. شاهدان عینی به ایندیپندنت می‌گویند طالبان اجساد افرادشان را با ماشین‌ به بیمارستان تالقان منتقل کردند و به افراد حاضر در محل هشدار دادند از این اتفاق عکسی نگیرند. پس از این اتفاق، فرماندهی پلیس طالبان در تخار تصویر هفت جسد را منتشر کرد و نوشت این افراد عضو داعش را در تالقان کشته‌اند. اکنون مولوی عبدالغنی همراه شماری از افرادش به منطقه‌ای در «ختایان» تالقان رفته است. ناظران معتقدند طالبان در روزهای آتی درگیری‌های میان‌گروهی زیادی در شمال افغانستان خواهند داشت. این درگیری‌های میان‌گروهی احتمالا در نتیجه نارضایتی مولوی مهدی بلخابی در بامیان، صلاح‌الدین ایوبی، مخدوم عالم ربانی و احسان‌الله توفان در فاریاب در شمال رخ خواهند داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۴۰
sms reson

تاثیر تورم بر روی ارسال پیامک پیام رسون

1401-03-10 23:53:01 745  0  0

 اینکه این روزها تورم در کشور بیداد می‌کند بر هیچ کس پنهان نیست و معضلی شده که پیر و جوان ، مجرد و متاهل ، زن و مرد را درگیر خود کرده و هر خانواده ای که تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند از پس این تورم ها بر بیاید .

حال در این بین افرادی که با وجدان باشند و بخواهند به هم وطنان خود کمک کند سعی می کند که با حداقل سود به مشتریان خود ، ارائه خدمت داشته باشند تا بتوانند در این روزهای سخت و طاقت فرسا کمکی به هم نوع خود کرده باشند .

 

 

 

از آن جایی که سامانه پیام کوتاه شیراز همیشه به عنوان ارزانترین پنل پیام کوتاه ایران شناخته شده است باز هم قصد دارد که با وجود تورم های پیش آمده و برای جلوگیری از چندگانگی در تعرفه پیامک و برای افزایش رضایت مشتریان خود این بار نیز پنل پیامک خود را با ضریب 1/2 دهم درصد ارائه دهد و مثل همیشه شمایی که می خواهید برای کسب و کارتان از پنل پیام کوتاه بهره ببرید و تبلیغات پیامکی داشته باشید می توانید خرید پنل پیامک ارزان را از نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون داشته باشید .

اما باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن هم این است که این تعرفه برای ارسال های بالک و بیش از هزار مورد می باشد و بدیهی است در صورتی که ارسال پیامک شما کمتر از این تعداد باشد ارسال پیام کوتاه شما با خطا مواجه خواهد شد .

 

 

 

جهت خرید پنل پیامک ارزان به سامانه پیام کوتاه پیام رسون مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۱۹
sms reson

وزیر‭ ‬امور‭ ‬اقتصادی‭ ‬و‭ ‬دارایی‭ ‬از‭ ‬دستور‭ ‬رئیس‭ ‬جمهور‭ ‬برای‭ ‬طراحی‭ ‬بسته‭ ‬کنترل‭ ‬تورم‭ ‬برای‭ ‬9‭ ‬ماه‭ ‬پایانی‭ ‬سال‭ ‬1401‭ ‬خبر‭ ‬داد‭. ‬به‭ ‬گزارش‭ ‬ایسنا،‭ ‬احسان‭ ‬خاندوزی‭ ‬وزیر‭ ‬امور‭ ‬اقتصادی‭ ‬و‭ ‬دارایی‭ ‬در‭ ‬حاشیه‭ ‬جلسه‭ ‬امروز‭ ‬چهارشنبه‭ ‬هیئت‭ ‬وزیران،‭ ‬در‭ ‬جمع‭ ‬خبرنگاران‭ ‬در‭ ‬پاسخ‭ ‬به‭ ‬پرسشی‭ ‬درباره‭ ‬زمان‭ ‬اجرای‭ ‬طرح‭ ‬کالابرگ‭ ‬الکترونیکی‭ ‬در‭ ‬کشور‭ ‬گفت‭:‬

از‭ ‬ابتدا‭ ‬تصمیم‭ ‬ستاد‭ ‬اقتصادی‭ ‬دولت‭ ‬این‭ ‬بوده‭ ‬که‭ ‬تا‭ ‬زمانی‭ ‬که‭ ‬اجرای‭ ‬آزمایشی‭ ‬کالابرگ‭ ‬قطعی‭ ‬و‭ ‬نتایج‭ ‬آن‭ ‬محرز‭ ‬نشده‭ ‬ما‭ ‬تعمیم‭ ‬آن‭ ‬برای‭ ‬کل‭ ‬کشور‭ ‬و‭ ‬اجرای‭ ‬رسمی‭ ‬آن‭ ‬را‭ ‬کلید‭ ‬نزنیم‭. ‬وی‭ ‬افزود‭: ‬الان‭ ‬در‭ ‬برخی‭ ‬استان‌ها‭ ‬سرعت‭ ‬پیشرفت‭ ‬کار‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬ایراداتی‭ ‬وجود‭ ‬داشته‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬برخی‭ ‬استان‌ها‭ ‬که‭ ‬ناچار‭ ‬شدیم‭ ‬به‭ ‬لحاظ‭ ‬فنی‭ ‬برخی‭ ‬از‭ ‬نقاط‭ ‬طرح‭ ‬را‭ ‬اصلاح‭ ‬کنیم‭. ‬هر‭ ‬زمان‭ ‬که‭ ‬اجرای‭ ‬آزمایشی‭ ‬طرح‭ ‬به‭ ‬خاتمه‭ ‬رسید‭ ‬ما‭ ‬می‌توانیم‭ ‬طرحی‭ ‬با‭ ‬کمترین‭ ‬ایراد‭ ‬و‭ ‬اشکال‭ ‬را‭ ‬برای‭ ‬کشور‭ ‬اجرا‭ ‬کنیم‭. ‬وی‭ ‬همچنین‭ ‬درباره‭ ‬تعیین‭ ‬تکلیف‭ ‬وضعیت‭ ‬جاماندگان‭ ‬از‭ ‬دریافت‭ ‬یارانه‭ ‬اظهار‭ ‬کرد‭: ‬با‭ ‬دستور‭ ‬رئیس‭ ‬جمهور‭ ‬تمام‭ ‬کسانی‭ ‬که‭ ‬مشمول‭ ‬دریافت‭ ‬یارانه‭ ‬نشده‭ ‬بودند‭ ‬اما‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬مستحق‭ ‬دریافت‭ ‬یارانه‭ ‬می‌دانستند‭ ‬و‭ ‬به‭ ‬سایت‭ ‬اعلام‭ ‬شده‭ ‬مراجعه‭ ‬کردند،‭ ‬یارانه‭ ‬بصورت‭ ‬علی‌الحساب‭ ‬به‭ ‬حساب‭ ‬آنها‭ ‬واریز‭ ‬شده‭ ‬است؛‭ ‬اگر‭ ‬گروهی‭ ‬هستند‭ ‬که‭ ‬مرحله‭ ‬مراجعه‭ ‬به‭ ‬سایت‭ ‬را‭ ‬طی‭ ‬کردند‭ ‬اما‭ ‬هنوز‭ ‬واریزی‭ ‬به‭ ‬حساب‭ ‬آنها‭ ‬واریز‭ ‬نشده‭ ‬حتماً‭ ‬مراجعه‭ ‬کنند‭ ‬چراکه‭ ‬این‭ ‬اتفاق‭ ‬باید‭ ‬تا‭ ‬آخر‭ ‬اردیبهشت‭ ‬می‌افتاد‭. ‬وزیر‭ ‬امور‭ ‬اقتصادی‭ ‬و‭ ‬دارایی‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬به‭ ‬جهت‭ ‬اینکه‭ ‬ما‭ ‬دچار‭ ‬درهم‭ ‬آمیختگی‭ ‬حساب‌های‭ ‬اقتصادی‭ ‬هستیم‭ ‬و‭ ‬بسیاری‭ ‬از‭ ‬کسانی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬حوزه‌های‭ ‬شغلی‭ ‬فعال‭ ‬هستند‭ ‬از‭ ‬حساب‌های‭ ‬شغلی‭ ‬خود‭ ‬برای‭ ‬کار‭ ‬استفاده‭ ‬می‌کنند‭ ‬و‭ ‬همچنین‭ ‬درباره‭ ‬صندوق‌های‭ ‬خانگی‭ ‬و‭ ‬واریزی‌های‭ ‬مربوط‭ ‬به‭ ‬شارژ‭ ‬ساختمان،‭ ‬ممکن‭ ‬است‭ ‬اینگونه‭ ‬نشان‭ ‬داده‭ ‬شود‭ ‬که‭ ‬حساب‌های‭ ‬بانکی‭ ‬بیش‭ ‬از‭ ‬اندازه‭ ‬تعیین‭ ‬شده‭ ‬برای‭ ‬دریافت‭ ‬یارانه‭ ‬کارکرد‭ ‬داشته‌اند‭ ‬در‭ ‬حالی‭ ‬که‭ ‬این‭ ‬به‭ ‬معنای‭ ‬درآمد‭ ‬بیشتر‭ ‬نیست‭ ‬بنابراین‭ ‬اعتراض‭ ‬بسیاری‭ ‬از‭ ‬مردم‭ ‬ناشی‭ ‬از‭ ‬همین‭ ‬موضوع‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬استفاده‭ ‬درستی‭ ‬از‭ ‬حساب‌های‭ ‬بانکی‭ ‬انجام‭ ‬نمی‌شود‭. ‬وزارت‭ ‬تعاون،‭ ‬کار‭ ‬و‭ ‬رفاه‭ ‬اجتماعی‭ ‬یک‭ ‬ماه‭ ‬فرصت‭ ‬دارد‭ ‬تا‭ ‬بررسی‌های‭ ‬لازم‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬خصوص‭ ‬انجام‭ ‬دهد‭. ‬خاندوزی‭ ‬در‭ ‬ادامه‭ ‬در‭ ‬پاسخ‭ ‬به‭ ‬پرسشی‭ ‬درباره‭ ‬استمرار‭ ‬فعالیت‭ ‬رئیس‭ ‬بانک‭ ‬مسکن‭ ‬با‭ ‬وجود‭ ‬گذشت‭ ‬یک‭ ‬ماه‭ ‬از‭ ‬موعد‭ ‬بازنشستگی‭ ‬او،‭ ‬گفت‭: ‬موضوع‭ ‬را‭ ‬حتما‭ ‬بررسی‭ ‬می‌کنم‭ ‬و‭ ‬ظرف‭ ‬یک‭ ‬هفته‭ ‬آتی‭ ‬نتیجه‭ ‬را‭ ‬به‭ ‬شما‭ ‬اعلام‭ ‬میکنم‭. ‬وی‭ ‬همچنین‭ ‬درباره‭ ‬طرح‭ ‬وزارت‭ ‬اقتصاد‭ ‬برای‭ ‬متوقف‭ ‬کردن‭ ‬گرانی‌ها،‭ ‬گفت‭: ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬ابعاد‭ ‬فشار‭ ‬هزینه‌ای‭ ‬که‭ ‬بر‭ ‬اقتصاد‭ ‬ایران‭ ‬طی‭ ‬دو‭ ‬ماه‭ ‬نخست‭ ‬سال‭ ‬افزوده‭ ‬شد،‭ ‬هم‭ ‬برخی‭ ‬از‭ ‬مصوبات‭ ‬که‭ ‬هزینه‭ ‬تولید‭ ‬را‭ ‬افزایش‭ ‬داد‭ ‬و‭ ‬هم‭ ‬افزایش‭ ‬قیمت‌های‭ ‬بین‌المللی‭ ‬که‭ ‬موجب‭ ‬شد‭ ‬بسیاری‭ ‬از‭ ‬کالاهای‭ ‬مورد‭ ‬نیاز‭ ‬مردم‭ ‬از‭ ‬خارج‭ ‬خریداری‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬مواد‭ ‬اولیه‭ ‬تولید‭ ‬گران‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬افزایش‭ ‬قیمت‭ ‬داشته‭ ‬باشیم‭. ‬رئیس‭ ‬جمهور‭ ‬به‭ ‬عنوان‭ ‬یک‭ ‬اولویت‭ ‬مطرح‭ ‬کردند‭ ‬که‭ ‬حتماً‭ ‬برای‭ ‬9‭ ‬ماه‭ ‬باقی‭ ‬مانده‭ ‬سال‭ ‬یک‭ ‬بسته‭ ‬کنترل‭ ‬تورم‭ ‬ویژه‭ ‬داشته‭ ‬باشیم‭. ‬وزیر‭ ‬امور‭ ‬اقتصادی‭ ‬و‭ ‬دارایی‭ ‬خاطرنشان‭ ‬کرد‭: ‬بانک‭ ‬مرکزی‭ ‬و‭ ‬وزارت‌خانه‌های‭ ‬صنعت‭ ‬و‭ ‬اقتصاد‭ ‬مکلف‭ ‬شدند‭ ‬که‭ ‬کمک‭ ‬کنند‭ ‬که‭ ‬این‭ ‬بسته‭ ‬ضد‭ ‬تورمی‭ ‬9‭ ‬ماهه‭ ‬باقی‭ ‬مانده‭ ‬1401‭ ‬تهیه‭ ‬شود‭. ‬امروز‭ ‬این‭ ‬بسته‭ ‬آماده‭ ‬و‭ ‬یک‭ ‬بار‭ ‬به‭ ‬رئیس‌جمهور‭ ‬ارائه‭ ‬شد‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬اصلاح‭ ‬نهایی‭ ‬و‭ ‬اعمال‭ ‬نظر‭ ‬اعضای‭ ‬ستاد‭ ‬اقتصادی‭ ‬دولت‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬به‭ ‬محض‭ ‬اعمال‭ ‬اصلاحات‭ ‬نهایی‭ ‬حتما‭ ‬به‭ ‬صورت‭ ‬رسمی‭ ‬از‭ ‬آن‭ ‬رونمایی‭ ‬می‌شود‭. ‬خاندوزی‭ ‬همچنین‭ ‬در‭ ‬واکنش‭ ‬به‭ ‬پرسشی‭ ‬درباره‭ ‬فروش‭ ‬آرد‭ ‬توسط‭ ‬برخی‭ ‬نانوایی‌های‭ ‬دولتی‭ ‬به‭ ‬نانوایی‌های‭ ‬صنعتی،‭ ‬گفت‭: ‬کنترل‭ ‬وضعیت‭ ‬عرضه‭ ‬آرد‭ ‬و‭ ‬نان‭ ‬در‭ ‬کشور‭ ‬بر‭ ‬عهده‭ ‬وزارت‌خانه‌های‭ ‬جهاد‭ ‬کشاورزی‭ ‬و‭ ‬کشور‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬این‭ ‬کار‭ ‬به‭ ‬صورت‭ ‬روزانه‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬انجام‭ ‬است‭. ‬متاسفانه‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬زمینه‭ ‬با‭ ‬یکسری‭ ‬تخلفات‭ ‬حداقلی‭ ‬مواجهیم‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬تعمیم‭ ‬یافتن‭ ‬به‭ ‬جمع‭ ‬کثیری‭ ‬از‭ ‬فعالان‭ ‬آرد‭ ‬و‭ ‬نان‭ ‬است‭. ‬من‭ ‬همین‌جا‭ ‬از‭ ‬اکثریت‭ ‬نزدیک‭ ‬به‭ ‬اجماع‭ ‬تمام‭ ‬نانوایی‌های‭ ‬عزیزی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬کار‭ ‬صادقانه‭ ‬هستند‭ ‬اعاده‭ ‬حیثیت‭ ‬می‌کنم‭. ‬گاهی‭ ‬در‭ ‬رسانه‌ها‭ ‬طوری‭ ‬دامن‭ ‬زده‭ ‬می‌شود‭ ‬که‭ ‬گویا‭ ‬همه‭ ‬نانوایی‌ها‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬تخلف‭ ‬و‭ ‬سوء‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬آرد‭ ‬دولتی‭ ‬برای‭ ‬مصارف‭ ‬دیگرند‭. ‬وی‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬تمام‭ ‬اطلاعات‭ ‬دستگاه‌های‭ ‬کارت‌خوان‭ ‬نانوایی‌های‭ ‬کشور‭ ‬را‭ ‬از‭ ‬بانک‭ ‬مرکزی‭ ‬درخواست‭ ‬کردیم‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬برخی‭ ‬از‭ ‬استان‌ها‭ ‬بررسی‭ ‬موردی‭ ‬انجام‭ ‬شد‭. ‬در‭ ‬برخی‭ ‬استان‌ها‭ ‬کمتر‭ ‬از‭ ‬یک‭ ‬درصد‭ ‬از‭ ‬تراکنش‌های‭ ‬نانوایی‌ها‭ ‬دچار‭ ‬مشکل‭ ‬است‭ ‬اما‭ ‬آن‭ ‬افراد‭ ‬محدود،‭ ‬مبلغ‭ ‬بالایی‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬جابجایی‭ ‬آرد‭ ‬انجام‭ ‬می‌دهند‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬زمینه‭ ‬ستادی‭ ‬مشغول‭ ‬رصد‭ ‬موضوع‭ ‬به‭ ‬شکل‭ ‬هوشمند‭ ‬است‭. ‬مقابله‭ ‬با‭ ‬متخلفان‭ ‬از‭ ‬طریق‭ ‬بررسی‭ ‬شماره‭ ‬کارت‭ ‬یا‭ ‬شماره‭ ‬ملی‌‭ ‬سوء‭ ‬استفاده‌کنندگان‭ ‬و‭ ‬همچنین‭ ‬بررسی‭ ‬حساب‌های‭ ‬نانوایی‌هایی‭ ‬که‭ ‬نان‭ ‬کمتری‭ ‬نسبت‭ ‬به‭ ‬آردی‭ ‬که‭ ‬دریافت‭ ‬کرده‌اند،‭ ‬عرضه‭ ‬کرده‌اند‭ ‬بطور‭ ‬رسمی‭ ‬از‭ ‬سوی‭ ‬وزارت‭ ‬کشور‭ ‬و‭ ‬نهادهای‭ ‬رسمی‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬انجام‭ ‬است‭.‬

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۱۷
sms reson

روز دوشنبه نهم خرداد ماه علی صالح‌آبادی، رییس کل بانک مرکزی در مراسم افتتاحیه بیست‌ونهمین همایش سیاست‌های پولی و بانکی با اعلام خبر انتشار اوراق ارزی در روزهای آتی گفت: به عنوان نوآوری جدید اوراق ارزی منتشر خواهد شد، این اوراق هم ارز جمع می‌کند و هم بازپرداخت آن به شکل ارزی خواهد بود و به این ترتیب اشخاص حقیقی و حقوقی و گروه‌های مختلفی که دارای ارزهای راکد هستند می‌توانند نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند، سود و اصل این اوراق به صورت ارزی خواهد بود و ناشرانی که دارای درآمد ارزی هستند می‌توانند نسبت به انتشار اوراق اقدام کنند.

اوراق ارزی چیست؟
اوراق ارزی، یک ابزار قانونی برای کسب سود از نوسانات قیمت ارز است. اوراق ارزی معمولا به سه مدل مختلف منتشر می‌شود اولین مدل گردآوری منابع صرفا ارزی، پرداخت سودهای دوره‌ای ارزی و تسویه ارزی است که آنگونه که رییس کل بانک مرکزی اعلام کرده این مدل مد نظر دولت است، دومین مدل انتشار ارزی اوراق و گردآوری منابع به صورت ریالی، محاسبه ارزی سود اوراق و پرداخت آن به ریال و محاسبه سود و زیان نهایی اوراق به صورت ارزی اما با تسویه ریالی است که در دولت محمود احمدی‌نژاد انجام شد. این در حالی است که در ابتدا قرار بر آن بود که تسویه‌ها هم به صورت ارزی باشد اما تسویه به صورت ریالی و با نرخ دولتی دلار انجام و موجب نارضایتی مردم شد و سومین روش نیز اختیار بر پرداخت و تسویه ریالی یا ارزی است.  بر اساس این گزارش؛ با توجه به محدود شدن خرید دلار و سخت شدن سرمایه‌گذاری در این بازار، هر چند انتشار این اوراق می‌تواند راهکار قانونی برای سرمایه‌گذاری ارزی باشد اما این امر تنها در شرایط بازپرداخت ارزی حائز اهمیت است، چرا که مزیت انتشار اوراق برای خریداران، کسب سود متناسب با تغییرات بازار دلار است. همچنین منفعت این تصمیم، برای سیاست‌گذار نیز معرفی یک ابزار جدید سیاست‌گذاری ارزی، در جهت کاهش تقاضا برای خرید اسکناس با هدف سفته‌بازی است.

انتشار اوراق ارزی در کشور چه پیشینه‌ای دارد؟
احمد حاتمی یزد، کارشناس ارشد بانکی و از مدیران پیشین بانک صادرات در مورد تصمیم دولت برای انتشار اوراق ارزی به منظور تامین بخشی از کسری بودجه دولت و تامین نقدینگی برای پروژه‌های عمرانی بر این باور است که این موضوع به میزان استقبالی که از سوی مردم و سرمایه‌گذاران صورت خواهد گرفت وابسته است و تنها در صورت پذیرش مردم این اوراق می‌تواند به توسعه کشور و تامین کسری بودجه دولت کمک کند. این کارشناس بانکی با بیان اینکه بعید است چندان استقبالی از اوراق ارزی در داخل یا خارج از کشور صورت گیرد به «اعتماد» گفت: آنگونه که در تجربه قبلی انتشار اوراق ارزی دیدیم در دولت محمود احمدی‌نژاد دولت پس از فروش اوراق ارزی در زمان تسویه آن اقدام به پرداخت ریالی با نرخ دولتی کرد. حاتمی‌یزد در ادامه خاطرنشان کرد: در آن زمان هر چند بانک ملت اوراق قرضه ارزی با ضمانت شرکت ملی نفت صادر کرد و یک تعداد از بانک‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی نیز این اوراق را خریداری کردند و در مجموع حدود 500 میلیون یورو هم از فروش این اوراق به دست آمد منتها در زمان تسویه آن نه بانک ملت و نه ضامن آن که شرکت ملی نفت بود به تعهدات‌شان بابت تسویه ارزی عمل نکردند و اعلام کردند ارزی در بساط ندارند و باید مردم ریال نرخ دولتی دلار را بپذیرند.
این کارشناس بانکی تصریح کرد: طبعا افرادی که می‌خواهند این‌بار هم در اوراق ارزی سرمایه‌گذاری داشته باشند سوابق آن را در گذشته بررسی خواهند کرد و معمولا افراد وارد سرمایه‌گذاری بدون مطالعه نمی‌شوند.

دولت این‌بار هم توان بازپرداخت ارزی نخواهد داشت
حاتمی یزد با بیان اینکه در شرایط فعلی نیز دولت توان بازپرداخت ارزی را ندارد، ادامه داد: حتی اگر سابقه انتشار اوراق ارزی و نحوه بازپرداخت آن را هم در کشور نداشتیم شرایط اقتصادی فعلی به گونه‌ای نیست که به مردم و خریداران احتمالی این اوراق اطمینان داده شود که منابع مالی که در این اوراق سرمایه‌گذاری می‌کنند به آنها برگشت داده شود.
این کارشناس بانکی در ادامه گفت: با توجه به تحریم‌های سخت نفتی و غیره که امریکا بر کشور تحمیل کرده است، توان بازپرداخت ارزی در کشور وجود ندارد و احتمال بازپرداخت ارزی هم بسیار کم است و در نتیجه تاثیر این تصمیم نیز در بودجه کشور و برنامه توسعه ناچیز خواهد بود.
حاتمی یزد تصریح کرد: البته ممکن است دولت در نظر داشته باشد با در اختیار گرفتن ارز از این کانال هزینه‌های ارزی خود را پوشش دهد به عنوان مثال با توجه به هزینه‌های ارزی بالا در واردات کالای اساسی دولت می‌تواند از این طریق این کالاها را وارد کشور کند که بر اساس آمارها سالانه تنها در این بخش حدود 15 میلیارد دلار و شاید هم بیشتر هزینه داشته باشد و از این طریق هم باز می‌بینیم انتشار اوراق ارزی چندان تاثیری در جمع‌آوری نقدینگی نخواهد داشت.

سرمایه‌گذاران در خرید این اوراق تردید دارند
این کارشناس بانکی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمایه‌گذاران خارجی نیز از اوراق ارزی ایران استقبال خواهند کرد، افزود: ابدا در شرایط تحریمی یک سرمایه‌گذار خارجی هم از این اوراق ارزی استقبالی نخواهد کرد چرا که هر سرمایه‌گذار خارجی که چنین اقدامی کند مورد تنبیه و مجازات بانک‌های خارجی قرار خواهد گرفت. 
او با بیان اینکه حتی در این شرایط ایرانیان خارج از کشور هم تمایلی برای خرید اوراق ارزی ندارند تصریح کرد: همه سرمایه‌گذاران خارجی اعم از ایرانی و غیر ایرانی در سرمایه‌گذاری‌های ایران بسیار تردید دارند و بهتر آن است این مسائل به صورت ریشه‌ای اول حل شود.
حاتمی‌یزد در پاسخ به این پرسش که چرا در شرایطی که کشور در تحریم‌های سختی قرار گرفته بانک مرکزی چنین تصمیمی اتخاذ کرده، گفت: بانک مرکزی امروز از کارشناسان زبده‌اش خالی شده و افرادی در این بانک مسوولیت گرفته‌اند که از تجربه و دانش کافی در امور بانکداری برخوردار نیستند و به اعتقاد من انتشار اوراق ارزی هم در شرایط کنونی موفقیتی به دنبال نخواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۲۲
sms reson

تلفن ثابت یا تلفن ابری

1401-03-02 23:48:45 217  0  0

امروزه تجهیزات و امکانات مدرن خیلی زیاد توانسته به کسب و کارها کمک کند و آنها را در مسیر پیشرفت قرار دهد . یکی از این تجهیزات و امکانات تلفن می باشد که خود تلفن هم در مسیر خود توانسته روز به روز پیشرفته و مدرن تر شود .

ما امروز در پیام رسون قصد داریم به بررسی تلفن ثابت و تلفن ابری بپردازیم و مزایا و معایب هر کدام را جداگانه بررسی کنیم پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

تلفن ثابت چیست ؟ : 

هنوز اغلب ما به یاد داریم که ثبت نام تلفن ثابت چه مراحل زمانبری داشت. زمان زیادی باید سپری می شد تا مخابرات بتواند خط تلفن را از طریق زوج سیم مسی، به منازل و سازمان ها برساند، تا اینکه خط اینترنتی و تحولی در ارتباطات سازمان ها و شرکت ها ایجاد نمود. خط تلفن اینترنتی یا خط تلفن ابری برخلاف خطوط آنالوگ داده ها را بصورت دیجیتال یا صفر و یک ارسال می کند.در خطوط تلفن قدیمی اگر کسی با خط تلفن ما تماس بگیرد آن خط اشغال می شود. اکنون می توانیم یک خط تلفن ثابت با ۳۰ کانال ارتباطی داشته باشیم؛ یعنی اگر ۳۰ نفر همزمان با ما تماس بگیرند یا ما تماسی برقرار کنیم، دیگر آن خط تلفن اینترنتی اشغال نمی شود.

 

تلفن ابری چیست ؟
تلفن ابری که به آن مرکز تلفن ثابت ابری و یا خط تلفن ابری هم می‌گویند یک فناوری جدید است که همان مرکز تلفنی سنتی را با استفاده از رایانش ابری به‌صورت خصوصی و عمومی در فضای اینترنت در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. فناوری تلفن ابری همه‌ی آنچه که شما از یک مرکز تلفنی انتظار دارید را دارد و می‌تواند به شما امکاناتی نظیر قابلیت تماس ورودی و خروجی، ضبط مکالمات، پنل گزارش‌گیری پیشرفته از تماس‌ها و اپراتورها، صف‌های تماس، صندوق صوتی و... را ارائه دهد.

 

 

 

نمونه امکانات تلفن ثابت : 

برخی از خط‌های تلفن ثابت و خط تلفن مخابراتی امکان و قابلیت نصب اینترنت پر سرعت را ندارند و این مشکل به دلیل وجود PCM به روی اتصال خط است که امکان و اجازه استفاده از خطوط پرسرعت اینترنت را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن مخابراتی به این نکته ‌می‌توانیم اشاره کنیم که از طریق سیم‌‌های مسی‌ ارتباطات مخابراتی را میسر می‌سازد و با عنوان خط تلفن ثابت شناخته شده است؛ از جمله مهم‌ترین معایب استفاده از خط‌های تلفن مخابراتی و ثابت می‌توانیم در مقاله مقایسه تلفن ابری با تلفن ثابت مخابرات به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

۱-هزینه‌های سنگین سیم‌کشی و کابل‌کشی.

۲-محدود بودن به یک محل و موقعیت مکانی ثابت.

۳-وجود محدودیت‌های مخابراتی برای درخواست خط تلفن در شرایط خاص.

۴-میزان کیفیت پایین انتقال صوت و صدا از طریق تلفن مخابراتی.

 

 

 

نمونه امکانات تلفن ابری : 

 

1-منوی صوتی :

همان پیام صوتی خوشامدگویی است. زمانیکه با تلفن ابری شما تماس گرفته می شود این صوت پخش خواهد شد که معمولا معرفی شرکت، اعلام منوها و شماره های داخلی مختلف است و مخاطب با وارد کردن اعداد 1 الی 9 یا هر داخلی دیگر به بخش مربوطه دایورت می شود.

 

2-داخلی های مختلف:

شما میتوانید داخلی های مختلف با اعداد سه رقمی مانند داخلی 101 و 102 و … تعریف کنید که هر داخلی به شماره تلفن واقعی (تلفن ثابت و یا موبایل و یا حتی تلفن ابری دیگر) دلخواه دایورت شود.

 

3-صف تماس و صف انتظار:

شما میتوانید چندین صف تماس سه لایه تعریف کنید که مثلا اگر کسی داخلی 1 را انتخاب کرد و کارمند مربوطه تا 20ثانیه تلفن را پاسخ نداد به داخلی کارمند دوم دایورت شود و اگر دومی هم پاسخ نداد به سومی دایورت شود. ضمنا در این مدت انتظار نوبت مخاطب به وی اعلام میشود که مثلا شما دومین نفر در صف انتظار هستید.

 

4-برقراری تماس خروجی:

پیش از این سرویس های تلفن مجازی دیگری هم ارائه میشد که فقط یکطرفه دریافت تماس بود ولی الان در سرویس تلفن ثابت ابری علاوه بر تماس ورودی، قابلیت تماس خروجی نیز دارید یعنی میتوانید با شماره ابری خود با هر شماره تلفن واقعی دیگر تماس بگیرید..

 

5-گزارشات تماس:

گزارش تمامی تماس های در پنل قابل مشاهده و بررسی است.

 

6-ارسال و دریافت فکس:

سرویس تلفن ابری علاوه بر امکانات تماس و مکالمه، امکان ارسال فکس را نیز دارد و میتوانید با شماره تلفن ابری خود اقدام به ارسال و حتی دریافت فکس کنید

 

مزایای تلفن‌های مجازی نسبت به خطوط ثابت قدیمی :
هر فناوری جدید، مزایای متعددی نسبت به روش‌های سنتی دارد. تلفن ابری نیز از این قاعده مستثنی نیست و امروز برای کسب‌وکارها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. سرعت راه‌اندازی بالای سامانه خط مجازی در مقایسه با خطوط قدیمی یک برگ برنده است. برای شروع کار با تلفن ابری نیاز به هیچ سخت‌افزار خاصی نیست و نگهداری تجهیزات سرور نیز بر عهده شرکت ارائه‌دهنده خدمات است. با راه‌اندازی سیستم ابری، لازم نیست کارکنان بخش پشتیبانی در یک محل مخصوص حضور داشته باشند. برای ارتباط با مشتریان فقط به یک مرورگر و اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت.

امکان کارکردن با تلفن از طریق کامپیوتر در سیستم ابری، کنترل بالایی برای بازاریابی پیامکی ایجاد خواهد کرد. پس از یکپارچه‌سازی سیستم تماس با پنل اس‌ام‌اس، دیگر لازم نیست برای پیداکردن پاسخ به سؤال از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده به دردسر بیفتید. امکان نظارت و مدیریت پیشرفته تماس از دیگر مزایای تلفن‌های مجازی است و می‌توان به کل مکالمات انجام‌شده، نظارت واقعی و همزمان داشت. در یک سیستم ابری، دیگر هیچگونه نگرانی بابت قطعی و کیفیت تماس‌ها وجود ندارد.

 

پیام رسون : 

اگر کسب و کاری دارید و نظم و انضباط برایتان در اولویت قرار دارد بهتر نسبت به خرید تلفن ابری اقدام کنید چراکه برندهای معتبر و کسب و کارها معمولا به دنبال بهترین و با ثبات ترین روش برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند و تلفن ابری همانند پنل پیامکی یک پل ارتباطی بزرگ بین  کسب و کارها و مشتریان شان است و کسب و کارهای اینترنتی حتما نیاز به خط تلفن ابری دارند زیرا پاسخگویی به این خطوط تلفن و مدیریت آن به مراتب آسان‌تر از خط‌های تلفن مخابراتی است و به هنگام استفاده از آن‌ها هیچ‌گونه محدودیتی نخواهند داشت.

شما میتوانید برای خرید تلفن ابری به سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون مراجعه کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۲۰
sms reson

برج متروپل ساعت ۱۲ ظهر ناگهان فرو ریخت؛ روی سر زنی که با پسربچه پنج‌ساله‌اش برای رفتن به آزمایشگاه سر‌و‌کله می‌زد و مردی که مقابل یک مغازه با کاسبان دیگر درباره توفان شن و نمک گپ می‌زد. برج متروپل روی سر ده‌ها آدمی خراب شد که خیلی ساده مشغول گذراندن روزمرگی بودند و آنچه دیگران بیرون گود به چشم دیدند، تصاویر هولناک فرو‌ریختن دیوارها، پله‌ها، درها، آجرها و سنگ‌ها بود و آنچه ماند خروار‌خروار خاک و آهن بود که نفس معمولی‌ترین آدم‌ها را گرفت. حالا اما اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌گویند که صدها متروپل در تهران وجود دارد.

نظام مهندسی: بیشتر از ۶ بار درباره متروپل هشدار دادیم

سگ‌های زنده‌یاب، بازمانده‌هایی که کنار تل خاک وحشت‌زده بی‌قراری می‌کنند، درخواست نیروهای امداد، شنیده‌شدن صدای زنده‌ها از زیر آوار و... همه و همه صحنه‌های متروپل است که یک بار دیگر حدود پنج سال پیش تکرار شده بود. زمانی که پلاسکو آتش گرفت و عکس‌هایش به گاردین هم رسید؛ اما این بار ماجرا هولناک‌تر بود. اگر آن روزها پلاسکو قدیمی و فرسوده سوخت، پلاسکویی که در خاطرات تهرانی‌های قدیم جا خوش کرده بود، این روزها متروپلی فرو ریخت که کمتر از چهار سال از ساختش می‌گذشت و بسیاری از آبادانی‌های قدیم حتی اسمش را نشنیده بودند. برجی که متعلق به حسین عبدالباقی است، فردی که به‌عنوان چهره نمونه صنعت ساختمان از دولت جایزه گرفته و البته همه از رانت او در ساخت‌وساز می‌نویسند.

باشگاه خبرنگاران به نقل از حمزه شکیب، سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نوشته است که در زمان ساخت این پروژه، چندین بار مهندسان ناظر هشدارهای لازم را درباره تخلفات و وضعیت بحرانی آن به شهرداری آبادان گزارش داده بودند.

طبق گزارش سازمان نظام مهندسی کشور، پروژه متروپل در سال ۹۶ پروانه ساخت گرفته؛ اما طراحی ساختمان آن از سوی سازمان نظام‌ مهندسی انجام نشده است و حالا این سازمان گزارش می‌دهد که بیشتر از شش بار، هشدارهای لازم را درباره وضعیت بحرانی این پروژه داده بوده؛ چرا‌که حدود سه طبقه از برج متروپل اضافی ساخته شده و بر بحرانی‌شدن وضعیت این ساختمان دامن زده بود.

برج متروپل در زمینی به مساحت بیش از شش هزار مترمربع، در ۱۱ طبقه در خیابان امیری آبادان ساخته شده است.

به جز این نامه‌هایی منتسب به سازمان نظام مهندسی ساختمان در صفحه خبرنگاران محلی دست به دست می‌شود که مهندسان ناظر گزارش داده‌اند که دیواره‌های برج کمانه کرده و وضعیت آن بحرانی است؛ گزارش‌هایی که به هیچ جا نرسید و روی کاغذ معطل ماند.

مهندسان ناظر ابزار بازدارنده ندارند

جابر انصاری، عضو سازمان نظام مهندسی کشور، به «شرق» می‌گوید که مهندسان ناظر مأمور و ابزار بازدارندگی ندارند. مطابق قانون تنها کاری که از دست آنها برمی‌آید، نوشتن گزارش به شهرداری است.

احمد خرم، وزیر سابق راه و شهرسازی و رئیس سابق سازمان نظام مهندسی تهران، هم به «شرق» توضیح می‌دهد که ده‌ها گزارش بی‌اثر و مشابه گزارش مهندس ناظر متروپل در تهران وجود دارد که کسی به آنها توجه نمی‌کند.

او ادامه می‌دهد تنها یکی از شرکت‌های خدمات مهندسی ناظر، گزارش ۱۷۰ برج و ساختمان بلند‌مرتبه تهران را در سازمان نظام مهندسی تهران آرشیو کرده است که هر لحظه امکان ریزش آن وجود دارد.

صدها برج تهران در معرض خطر

رئیس سابق نظام مهندسی تهران تأکید می‌کند که ۱۲۰ برج شمال تهران روی گسل فعال قرار دارند و صدها ساختمان بلندمرتبه در پایتخت ایران در معابر با عرض کمتر از ۱۰ متر ساخته شده‌اند و در صورت بروز حادثه هیچ راهی برای امدادرسانی به آنها وجود ندارد و باید زنده به گور شدن قربانیان این ساختمان‌ها را تماشا کرد؛ بی‌آنکه امکان کمک به آنها فراهم باشد؛ چرا‌که اصول استاندارد شهرسازی و معبرسازی رعایت نشده است.

طبق قانون سازمان نظام‌ مهندسی، این سازمان وظیفه قانونی و ابزار توقف پروژه‌ها را ندارد و فقط می‌تواند در طول فرایند ساخت، گزارش تخلفات را به شهرداری ارائه دهد و شهرداری‌ها هستند که باید جلوی ساخت‌وساز غیرمجاز را بگیرند.

آمارها درباره ساختمان‌های پرخطر تهران متفاوت؛ اما هولناک است

شورای شهر تهران سال ۹۹ اعلام کرد که در تهران بعد از حادثه پلاسکو، 33 هزار ساختمان ناایمن شناسایی شد؛ اما تنها 200 ساختمان ایمن شده است و سه‌ هزار ساختمان هم در مسیر ایمن‌سازی قرار دارند؛ اما 29 هزار ساختمان هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

جعفر شربیانی، نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران هم سال گذشته به تسنیم گفت که در استان تهران ۱۵ هزار هکتار مجموعه بافت‌های ناپایدار وجود دارد که ۴.۵ میلیون نفر از جمعیت ۱۲.۵ میلیون نفری استان تهران در آن زندگی می‌کنند و یکی از موضوعات جدی استان است.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، هم دی سال گذشته به باشگاه خبرنگاران گفت که ۱۳۰ ساختمان تهران در دسته بسیار پرخطر قرار دارند که بخشی از آنها برای رفع خطر، پرونده‌سازی انجام داده‌اند.

او تأکید کرده است که وضعیت ایمنی ساختمان‌ها حتی پس از حادثه پلاسکو، باز هم در وضعیت مطلوبی نیست.

علی بیت‌اللهی، رئیس بخش مخاطرات مرکز تحقیقات راه و شهرسازی، با اشاره به خطرات درخور‌توجهی که در کمین ساختمان‌های شهر تهران است، به خطرات فرونشست زمین در برخی مناطق شهری تهران از‌جمله محله مولوی اشاره می‌کند و از خالی‌شدن زمین زیر دکل‌های برق، لوله‌های انتقال گاز و پمپ‌های بنزین، باند فرودگاه مهرآباد و اتوبان‌ها به «شرق» می‌گوید و تأکید می‌کند که تهران مستعد فجایع بزرگی است و زلزله و فرونشست زمین می‌تواند کشتار عظیمی راه بیندازد و البته به دلیل ایرادات شهرسازی امکان امدادرسانی هم ضعیف است.

او در مصاحبه دیگری که با ایلنا داشته، گفته که این برج بلند روی گسل زلزله واقع شده است.

بیت‌اللهی با بیان اینکه مکانی که شهرداری تهران برای ساخت برج میلاد 2 جانمایی کرده است، محل تلاقی چند گسل است، گفت: شهرداری تهران از مطالعات مرکز تحقیقات راه و شهرسازی درباره خطرپذیری مناطق برای ساخت پروژه‌های کلان استقبال نمی‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۳۰
sms reson

باشگاه مشتریان و پنل پیامک

1401-02-08 15:56:09 1298  0  0

هنوز هم افرادی هستند که خیلی از خودشان سوال می پرسند که چرا در کسب و کار موفق نمی شوم ؟ یا این که چرا هرکاری می کنم کسب و کارم معروف نمی شود ؟ چرا نمیتوانم مانند سایت های دیگر از فروش خوبی بهره مند شوم؟

در بیشتر این سوالهایی که پرسیده میشود به نوعی افراد خودشان را سرکوب می‌کنند و خواسته یا ناخواسته انرژی و انگیزه را از خودشان کسر می‌کنند .

امروز می خواهیم در این مقاله به یکی از چرا هایی که این افراد از خودشان می پرسند بپردازیم اما پرسیدن این چرا تفاوت بسیار زیادی با سوالهای بالا دارد و برعکس سوال های بالا ، انگیزه را در شما به حداکثر می رساند .

با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با باشگاه مشتریان و پنل پیامک که یکی از روش های نوین و خلاقانه محسوب میشود و در سامانه پیامک به فروش میرسد را بیشتر آشنا کنیم . 

 

پنل پیامک چیست ؟ 

همان‌طور که قطعاً خودتان هم می‌دانید زندگی امروز ما بدون موبایل غیر ممکن است. تقریباً می‌توانیم بگوییم که 95% از آدم‌ها از موبایل استفاده می‌کنند، بنابراین بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در سراسر دنیا است. برای همه کسب‌وکارهایی که‌ می‌خواهند در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشند و صدای بلند برندشان را به مشتریان برسانند، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌ تبلیغ است. 

اما برای یک تعریف جامع برای پنل اس ام اس میتوان گفت که پنل اس ام اس در حقیقت یک نرم‌افزار در فضای اینترنت است، که به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان‌ را مدیریت کنید و برای آن‌ها پیامک‌های انبوه ارسال کنید.

در زیر به این موضوع میپردازیم که چرا پنل پیامک یکی از بهترین روش تبلیغ محسوب میشود . 

 

 

 

چرا پنل پیامک بهترین روش تبلیغ است ؟ 

به مواردی که در زیر به آن اشاره شده است توجه کنید و ببینید که پنل پیامک چه تفاوت هایی با سایر روش های تبلیغ دارد . 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :
با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضایتی میتوانید درخواست عودت وجه کنید.


2_ فعالسازی آنی به محض خرید :
به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.


3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :
تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.


4_ ثبت نام دوره آموزشی :
برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.


5_ قابلیت ارتقاء :
با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.


6_ مشاوره رایگان :
تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.


7_ تعرفه مناسب :
یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.


8_ سرور قابل اطمینان :
ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.


9_ ارسال لینک :
با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.


10_ ویدئو آموزشی :
ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.


11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :
جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود .

 

 

باشگاه مشتریان چیست ؟ 

باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامه‌ریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم .  با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران  ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و  مجددا خرید انجام دهند .

گاهی اوقات این خرید مجدد می تواند با یک پیشنهاد خاص به مشتری عضو باشگاه صورت گیرد . برای مثال در نظر گرفتن یک تخفیف شگفت انگیز یا حتی ارائه یک کالا به صورت هدیه که در قرعه کشی اعضای باشگاه انجام گرفته است .

حال برای کسانی که قصد تهیه باشگاه مشتری برای کسب و کارشان دارند مهم است که چه خدماتی را می‌توانند از باشگاه مشتری دریافت کنند و چقدر در تبلیغات خود سهولت کار دارند . در ادامه شما را با یک سری از فواید باشگاه مشتریان بیشتر آشنا میکنیم . 

 

 

 

فواید باشگاه مشتریان برای کسب و کار ما چیست ؟ 

 

1- ایجاد سیاست های فروش متنوع : 

بعد از هر بار خرید مشتری مبلغی از خرید مشتری به عنوان اعتبار به حسابش باز گردانده می شود که معمولا این اعتبار درصدی از مبلغ خرید مشتری است. مشتری می داند که در دفعه بعدی که می خواهد از شما خرید کند می تواند بخشی از مبلغ فاکتورش را از اعتبارش پرداخت کند. بنابراین مشتری هر بار با حس برنده بودن از فروشگاه شما خارج می شود. و در فکر خریدی دیگر از شما ست و این همان سیاست و خلاقیت در فروش محسوب میشود . 

 

2- باعث افزایش نرخ فروش و خرید مشتری میشود : 

با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.

 

3- کاهش مشتری های کم سود و کم بازده کسب و کار : 

هدف نهایی از راه اندازی باشگاه مشتریان، ترغیب مشتریان فعلی به تبلیغ کسب و کار است. یک سیستم باشگاه مشتریان جامع باید راهکاری برای انجام این مهم داشته باشد. به عنوان مثال وقتی یکی از مشتریان فعلی، مشتری جدیدی را به سیستم معرفی می کند؛ میزانی اعتبار به او اختصاص داده شود. و یا هر بار که شخص معرفی شده خریدی را انجام می دهد درصدی از مبلغ خریدش به عنوان اعتبار به شخص معرفی کننده اعطا شود. و در مقابل اسم تمامی مشتری های کم سود و کم بازده از لیست باشگاه مشتریان خارج میشود . 

 

4- افزایش راه کارهای ارتباط با مشتری : 

ارتباط موثر یکی از رکن های اساسی در موفقیت محسوب میشود . پس برای شروع هر کاری ابتدا سعی کنید روابطتان را تقویت کنید .

 

5- بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم برای کسب و کار : 

در یک کسب و کار ممکن است بخواهید مشتری را ترغیب به خرید کالا یا خدمات خاصی کنید. در این صورت می توانید به آن کالا یا خدمات امتیاز یا اعتبار ویژه ای بدهید تا مشتری راحت تر آن کالا را انتخاب کند در این صورت شما به صورت غیر مستقیم تبلیغ خود را کرده اید و به فروش کالا رسیده اید . 

 

6- ایجاد تفاوت بین مشتریان بر اساس وفاداری و سود دهی آنها : 

با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.

 

7- کاهش هزینه تبلیغات : 

و در آخر اصلی ترین آیتم در مرحله تبلیغات ، هزینه تبلیغات میباشد که هر کسب و کاری برایش بسیار مهم است که با کمترین هزینه ، بیشترین بازخورد را در فروش داشته باشد که میتوان گفت باشگاه مشتریان بسیار به خواسته این افراد نزدیک است . 

 

پیام رسون 

برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بتوانید سامانه پیامکی را انتخاب کنید که هم پنل اس ام اس معتبر به شما ارائه دهند هم باشگاه مشتریان جامعی را داشته باشند . 

در این مسیر میتوانید به نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون اعتماد کنید و ما تا رسیدن شما در مسیر موفقیت همراهتان خواهیم ماند . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۲۹
sms reson