سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

انگار پازل‌ کنار هم چیده‌شده، اگر سران ورزش و فوتبال ایران به آن توجه کنند. بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از مصر او به پیشنهادهای باشگاهی پاسخ منفی داد. تصمیم گرفت مدتی در انگلیس باشد و به دور از جو معمول فوتبال، مطالعات خود را افزایش دهد. کارلوس به دوستانش گفته بود اگر قرار باشد به مربیگری برگردد، اولویتش حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. «می‌خواهم چهارمین حضورم را در این رقابت‌ها تجربه کنم.» در لحظاتی که او چنین آرزویی داشت، هرگز تصور نمی‌کرد بعدها قطعات این پازل بی‌نقص کنار هم قرار بگیرد. در ایران، دراگان اسکوچیچ که صعودی رویایی را با تیم‌ملی تجربه کرده بود، دو لغزش مهم داشت.

ابتدا در دیدار مقابل کره‌جنوبی، ایران را بدون تاکتیک به میدان فرستاد. بعد از  برد لبنان هم شایعاتی درباره نبود مدیریت او در اردوی تیم‌ملی‌ مطرح شد. تمام این شایعات دهان به دهان می‌چرخید تا این که تیم‌ملی در بازی ضعیف دیگری مقابل تیم دوم الجزایر مغلوب شد. همه چیز انگار سر موقع اتفاق افتاد. آرزوی قلبی کی‌روش، لغزش اسکوچیچ و درخواست جمعی مردم؛ آیا کارلوس بازخواهد گشت؟


 تماس وزیر  ورزش مصر با کی‌روش
بعد از شکست کی‌روش و مصر در پلی‌آف جام‌جهانی مقابل سنگال  در ایران او را یک بازنده خطاب کردند؛ تا این‌که فینال جام ملت‌های آفریقا را هم به همین تیم قدرتمند باخت. آنها که در رسانه‌های داخلی، او  و  نتایجش را به تمسخر گرفتند هیچ دقت نکردند کارلوس و تیمش به آماده‌ترین سنگال تاریخ رسیده بودند. آنها در دیدار پلی‌آف جام‌جهانی هم می‌توانستند بازنده نباشند ولی فوتبال روی بد خود را به مصری‌ها نشان داد تا در پنالتی‌ها ببازند. این روزها مسؤولان ورزش مصر، برخلاف جوی که مخالفان کی‌روش راه انداخته‌اند، ظاهرا حتی این دو شکست را عامل ضعف مربی پرتغالی نمی‌دانند. در روزهای اخیر، فدراسیون فوتبال مصر به شدت خواهان بازگشت کی‌روش شده است. او در مذاکرات اولیه اعلام کرده به جای ۱۲۰ هزار دلار حقوق ماهانه ۲۰۰ هزار دلار می‌خواهد. یکی از دوستان نزدیک کارلوس به رسانه‌های مصر گفته او امروز (دوشنبه) پاسخ خود را می‌دهد. روز گذشته نشریه «اخبار الیوم» خبر داد «اشرف صبحی» وزیر ورزش و جوانان مصر به شخصه با کی‌روش تماس گرفته و به او قول داده تا تمام شرایط کار را برایش مهیا کند. او همچنین در این تماس گفته دیگر کسی اجازه نخواهد داشت در مسائل فنی دخالتی داشته باشد.


 خواهان بازگشت
 اما واقعیت را بدانید؛ کارلوس کی‌روش دوست دارد سرمربی ایران شود. آخرین جمله او در زمان ترک تهران در واکنش به اشک‌های یکی از حاضران در cip فرودگاه امام خمینی(ره) این بود: «فردا روز دیگری است. هرگز نگویید دیگر احتمال دیدارمان وجود ندارد. همیشه فردایی وجود دارد.» کی‌روش دوست دارد آخرین سال‌های مربیگری خود را در ایران به پایان برساند و بعد خداحافظی کند. کارلوس تصور می‌کند یک ماموریت ناتمام با ایران دارد و آن به دست آوردن یک جام است. او به جام‌جهانی ۲۰۲۲ به عنوان فرصتی برای آبروداری و کسب اعتبار دوباره نگاه می‌کند اما توجه اصلی‌اش به رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ خواهد بود. کی‌روش برعکس اسکوچیچ که همین حالا برای فردای تیم‌ملی برنامه‌ای ندارد، نقشه راه ایران را ترسیم کرده، با وجود این‌که مذاکره‌ای با فدراسیون نداشته است. او شاید امروز هم پاسخ مصری‌ها را ندهد و تا لحظه آخر منتظر ایران باشد. بازیکنان تیم‌ملی هم خواهان بازگشت کی‌روش هستند. اسکوچیچ از مدیریت تیم عاجز است و نمی‌تواند تنش‌های موجود را کنترل کند. او در کنار بازیکنان، بیشتر نظاره‌گر است تا اهرمی برای حل مشکلات؛ هنری که ملی‌پوشان آن را در کی‌روش دیده بودند. کارلوس برای بازگشت، شرط و شروط خاصی ندارد و حتی به نزدیکانش گفته مسائل مالی، اولویت آخرش خواهد بود. 

اقدام عجیب اسکوچیچ
دراگان اسکوچیچ تمام کامنت‌های پست‌های خود را در اینستاگرام بست! بعد از هجوم طرفداران به صفحه رسمی او با هشتگ اخراج اسکوچیچ، این مربی تصمیم گرفت تا با چنین اقدامی، پیام‌های طرفداران را قطع کند. از اواخر هفته گذشته تا امروز نزدیک به ۳۰ هزار طرفدار برای کارلوس کی‌روش کامنت گذاشتند و خواهان بازگشت او شدند. فدراسیون فوتبال اما پنجشنبه گذشته در میان موج یاس و ناامیدی برای شکست ایران در جام‌جهانی، به حمایت از اسکوچیچ قرارداد دستیارانش را تمدید کرد. آیا آنها نمی‌دانند مهمترین جام‌جهانی تاریخ مقابل انگلیس و آمریکا در راه است؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۳۰
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی