سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۸ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

پنل پیامک پیام رسون ویژه باشگاه های بدنسازی

1401-07-25 22:44:40 15  0  0

۲۶ مهر ماه در تقویم شمسی به روز تربیت بدنی و ورزش معروف می‌باشد. 
از همین رو تصمیم گرفتیم برای کسانی که باشگاه های بدنسازی دارند یک مقاله بنویسیم در رابطه با چگونگی جذب مشتری با استفاده از پنل پیامکی ویژه باشگاه های بدنسازی و به کسانی که باشگاه ورزشی و بدنسازی دارند از امکانات پنل پیامکی برای جذب مشتری بیشتر بگوییم .

پس پیشنهاد می کنم اگر شما هم یک باشگاه ورزشی و بدنسازی دارید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید چرا که در آخر مقاله یک تخفیف نیز به شما عزیزان برای خرید پنل پیامکی خواهیم داد .

 

 

 

پنل پیامک ویژه باشگاه های ورزشی :

این روزها اکثر افراد سعی می کنم ورزش کند چرا که بر همگان فواید و اثرات مثبت ورزش آشکار شده است از همین رو اکثر افراد سعی می کنم باشگاهی را انتخاب کنند که از نظر مسافتی یا به محل کار آنها یا محل زندگی آنها نزدیک باشد تا بتوانند در کنار کار و فعالیت روزمره‌شان به ورزش و سلامت بدنشان هم برسند .

پس در اینجا تبلیغات و اطلاع رسانی باشگاه ها بسیار حائز اهمیت می باشد برای مثال باشگاه ورزشی می توانند با خرید پنل پیامکی ارزان از شیراز اس ام اس ارسال پیامک منطقه یا ارسال پیامک بر اساس کد پستی یا ارسال انبوه پیامک به محله را به افرادی که در محدوده باشگاه هستند ارسال کنند و امکانات و محل قرارگیری باشگاه را به مشتریان و نزدیکان خود اطلاع رسانی کنند .

یکی دیگر از امکاناتی که باشگاه ورزشی می توانند با خرید پنل پیامکی داشته باشد این است که با اتصال نرم افزار مدیریت باشگاه به سامانه پیامک می توانند اطلاع رسانی هایی که مختص کاربر می باشد از جمله زمان تمدید ، تبریک تولد و ... را به صورت اتوماتیک و خودکار ارسال کنند اما کاربرد پنل پیامکی برای باشگاه ها به همین دو مورد ختم میشود در زیر به صورت آیتمی به تمام امکانات پنل پیامک ویژه باشگاه ورزشی می پردازیم.

 

 

کاربرد پنل پیامک در باشگاه های ورزشی: 

- ارسال پیامک تبریک اتوماتیک تولد ورزشکاران و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان
- ساخت باشگاه مشتریان برای ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها
- ارسال تشکر بعد از مراجعه به باشگاه
- ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به ورزشکاران
- افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
- دریافت هزینه باشگاه و اعلام زمان تمدید به مشتری
- برگزاری قرعه کشی های ماهانه در باشگاه
- ارسال پیامک برنامه و ساعت کلاسهای باشگاه

 

 

 

تاثیر پنل پیامکی در پیشرفت باشگاه ورزشی و بدنسازی : 

- با خرید پنل پیامکی برای باشگاه های ورزشی میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.


- با خرید پنل پیامکی برای باشگاه های ورزشی میتوانید به ورزشکاران خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.


- با خرید پنل پیامکی برای  باشگاه های ورزشی میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.


- با خرید پنل پیامکی برای باشگاه های ورزشی میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.


- با خرید پنل پیامکی برای باشگاه های ورزشی میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.


- با خرید پنل پیامکی برای باشگاه های ورزشی میتوانید به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.


- با خرید پنل پیامکی برای باشگاه های ورزشی میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.


- با خرید پنل پیامکی برای باشگاه های ورزشی میتوانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.


- با خرید پنل پیامکی برای باشگاه های ورزشی میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید.

 

 

پیام رسون :

خبر خوب اینکه ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون برای مدیریت باشگاه های بدنسازی یک تخفیف ویژه روی پنل پیامکی در نظر گرفته ایم شما عزیزان اگر باشگاه بدنسازی دارید می توانید با مراجعه به سامانه پیام کوتاه شیراز و درخواست پنل پیامکی و هر اپراتوری که مد نظرتان می باشد ( اعم از اپراتور 1000 ، اپراتور 2000 ، اپراتور 3000 ، اپراتور 5000 ، اپراتور 9000 ) می توانید یک تخفیف ۳۰ درصدی از سامانه پیام کوتاه شیراز دریافت کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۰۱ ، ۲۳:۴۴
sms reson

 چهار بحرانی که آینده ایران در عرصه بین‌الملل را تهدید می‌کنندتظاهرات و اعتراضات سراسری در ایران، دست‌کم در پنج سال گذشته به یک روند معمول در سپهر سیاسی کشور تبدیل شده، اما این بار با دفعات قبل فرق می‌کند. تفاوت کلیدی موج اخیر اعتراضات در ایران که با مرگ مهسا امینی دختر 22ساله آغاز شده، نقش‌آفرینی نسلی است که در جهان به «نسل زد» و در ایران به دهه‌هشتادی‌ها معروفند.

براساس تعریف جهانی، «نسل زد» ( Z Generation) یا همان دهه‌هشتادی‌ها، متولدان بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲ میلادی (برابر با ۱۳۷۶ تا ۱۳۹۱ خورشیدی) هستند. این گروه جمعیتی که بالغ بر شش میلیون نفر از جوانان ایرانی (هفت درصد جمعیت) را تشکیل داده‌اند، در اعتراضات اخیر نقش مهمی داشته‌اند. به طور کلی «نسل زد» در جهان به تفاوت‌هایشان در جهان‌بینی سیاسی، دینی، فرهنگی و سنتی شهره هستند. برخلاف نسل‌های قبلی در ایران، دهه‌هشتادی‌ها نگران قضاوت شدن نیستند و آزادانه حرف‌شان را می‌زنند. ورود این نسل به اعتراضات ایران نگرانی‌ها و در عین حال تعجب بسیاری از تحلیل‌گران را به همراه داشته است. نسل بی‌پروایی که نه از هزینه سرکوب و زندان و شکنجه ابایی دارد و نه می‌توان پایان حضورش در خیابان را تخمین زد.

الوین تافلر سال 1980 در کتاب «موج سوم» ظهور عصر و نسل جدیدی تحت عنوان عصر مجازی را پیش‌بینی کرد. براساس نظریه تافلر جوامـع بـشری که تاکنـون دو دوره انقلاب کشـاورزی و صنعتـی را پشـت سر گذاشـته‌اند هم‌اکنون در عصر فراصنعتـی یـا عصر اطلاعات قرار دارند. عصر اطلاعات یا به روایتی عصر رایانه‌ها و شبکه‌ها، جهانی را ترسیم می‌کند که بر پایه شبکه بنا شده است. به‌زعم تافلر نسل موج سومی دیگر آن انگاره‌ها و باورهای نسل‌های قبلی را نمی‌پذیرد.

اگر پیش‌گویی‌های چهاردهه پیش تافلر را هم با بی‌توجهی پشت گوش انداخته‌ باشیم، باز هم دلیل کافی برای تعجب از ظهور نسل دهه‌هشتادی‌ها نداریم. درگذشت مرتضی پاشایی خواننده پاپ ایرانی در سال 1393 را باید اولین چشمه‌های ورود این نسل به عرصه اجتماعی کشور قلمداد کرد. برگزاری مراسم تشییع این‌چنینی در مورد شخصیت‌های مذهبی یا کسانی که در راه ارزش‌های معنوی جان‌شان را از دست داده بودند، طبیعی بود، اما برای یک شخصیت هنری، حتی تهدیدی برای ارزش‌های نظام به شمار می‌رفت!

ریشه غافلگیری تحلیل‌گران سیاسی و اجتماعی کشور از پرکسیس سیاسی دهه‌هشتادی‌ها در اعتراضات اخیر را باید در تحلیل اتفاق عجیب سال 93 جست‌وجو کرد. یوسف اباذری، استاد علوم اجتماعی دانشگاه تهران در تحلیل ماجرای تشییع مرتضی پاشایی به جای شناسایی نسلی که اینگونه تهاجمی اقدام به اعلام حضور کرده‌اند، آنها را ملتی می‌خواند که «به ابتذال افتاده‌اند» و معلوم نیست چه چیزی «در سرشان می‌گذرد». او به جای شناسایی این «مردم جدید» در پاسخ به کسانی که او را متهم به اهانت به خواسته‌های مردم کردند می‌گوید «این مردم ابله‌اند» و «بسیار خوشحالم که دارم توهین می‌کنم. برای اینکه این ملت نشان داده که باید بهش توهین بشود تا برود و بفهمد که شما نمی‌توانید هم به این آقا گوش بدهید، هم به بتهوون گوش بدهید بعد هم تسکین بگیرید و بخوابید».

اما این نقطه تلاقی اندیشمندان و به‌تبع آن مسئولان با نسل جدید نبود. برخی محققان دانشگاهی در مورد چالش‌های چنین آینده‌ای مطالعه کرده‌اند. در یک مورد، به‌دنبال اعتراضات مردمی دی‌ماه ۱۳۹۶ در ایران، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر وقت کشور، با اشاره به پژوهشی که وزارتخانه متبوع‌اش درباره این اعتراض‌ها انجام داده بود، گفت که به‌جز نارضایتی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، برای نخستین‌بار عاملی جدید هم به عوامل نارضایتی افزوده شده که آن «شکاف عمیق نسلی» در ایران است. یک‌سال قبل از آن سعید رضوی‌فقیه، جامعه‌شناس ایران هم تحلیلی درباره وضعیت سیاسی- اجتماعی ایران ارائه کرد و نسبت به احتمال خطرات پیش‌رو هشدار داده و گفته بود به‌زودی دهه‌هشتادی‌ها توانایی تاثیرگذاری و ایجاد تغییرات را پیدا می‌کنند و همه چیز را زیر و رو خواهند کرد. او گفته بود دهه‌هشتادی‌ها از همه عبور خواهند کرد.

رضوی‌فقیه در این یادداشت گفته بود این نسل جدید در مطالبات، رویکرد‌ها و جهان‌بینی به کلی متفاوت‌اند و حتی زبان آن‌ها با مقامات و مدیران نظام هم فرق می‌کند. او تاکید کرده بود که از سال ۲۰۲۰ این نسل وارد دانشگاه‌ها خواهند شد و توانایی تاثیرگذاری و ایجاد تغییرات را پیدا خواهند کرد. او هشدار داده بود که این نسل به‌کلی همه چیز را بعد از این زیر و رو خواهد کرد. تحلیل دیگری هم سال ۲۰۱۹ توسط هفته‌نامه صبح صادق متعلق به سپاه پاسداران داده شده بود. این رسانه در یادداشتی گفته بود «نسل زد» ایرانی که به کلی نادیده گرفته می‌شدند به‌زودی تهدیدی برای ارزش‌های نظام خواهند شد. براساس گفته‌های نویسنده این یادداشت، کنترل «نسل زد» به دلیل رویکرد‌های تکثرخواهانه‌ای که دارند، سخت خواهد بود و نظام به‌راحتی نسل‌های قبل نمی‌تواند با آن‌ها سر و کله بزند.

با وجود اینکه نظام از سال‌ها پیش خودش را برای تهدید رو‌به‌رشد «نسل زد» یا همان دهه‌هشتادی‌ها و این شکاف نسلی آماده کرده بود، اما مقامات ایرانی ترجیح دادند چشمان‌شان را در برابر موضوع ببندند و براساس همان دستورالعمل سابقی که مبتنی بر نادیده گرفتن حق تفکر بنا شده بود، رفتار کنند تا به‌این‌ترتیب خطری که نظام سیاسی از قبل نسبت به آن آگاه شده بود، بالاخره فرا برسد. براساس آمار روزنامه جوان که به سپاه وابسته است، ۹۵درصد معترضان زیر ۲۵ساله‌اند. رسانه‌های معیار عمدتا «نسل زد» را با عباراتی تحقیرآمیز مانند «آنارشیست»، «غیراخلاقی» و «منزوی» خطاب قرار می‌دهند. در ایران سیاست‌ها و منابع کشور در جهت اعمال محدودیت‌های بیشتر برای کسانی است که ارزش‌های بنیادی نظام تئوکراتیک را رد می‌کنند. با وجود همه این هشدارها و پیش‌بینی‌های دقیق، مقامات ایران در مواجهه با چالش «دهه هشتادی ها» باز هم غافلگیر شدند. خبر بد بعدی اینکه ایران در سه دهه آینده با چالش‌ها بزرگتری هم روبه‌رو خواهد شد که احتمالا سرنوشتی نظیر چالش دهه‌هشتادی‌ها خواهند داشت.

چالش زیست‌محیطی
سال 96 موسسه مکس‌پلانک و «موسسه قبرس» آثار تغییرات آب و هوایی بر مناطق گرم و خشک خاورمیانه را مورد بررسی قرار دادند. این مطالعه نشان می‌دهد اوج دمای هوا در تابستان در منطقه خاورمیانه تقریبا دو برابر سریع‌تر از میانگین جهانی افزایش خواهد یافت. دمای هوا به‌طور مکرر به ۴۶درجه سلسیوس خواهد رسید و روزهای بسیار گرم پنج برابر بیشتر از سال ۲۰۰۰ نمایان خواهند شد. در یک سناریوی خوشبینانه، تا سال ۲۰۵۰ در شب‌ها هم دمای هوا به زیر ۳۰ درجه سلسیوس کاهش پیدا نخواهد کرد. این افزایش دما به همراه آلودگی فزاینده هوا و توفان‌های شن، شرایط زیست محیطی را به وجود می‌آورد که زندگی در آن دشوار خواهد بود و درنتیجه احتمال یک مهاجرت دسته‌جمعی گسترده وجود دارد. اگر کشورها به توافق پاریس متعهد نمانند، شرایط بسیار وخیم‌تر خواهد شد. اگر شرایط به همین منوال پیش رود، تا سال ۲۱۰۰ مردم خاورمیانه در هر سال ۲۰۰ روز بسیار گرم را تجربه خواهند کرد.

این گزارش به‌طور خاص وضعیت ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد و می‌گوید در ایران چرخه خشکسالی‌های شدید از دهه 1990 آغاز شده و هزاران کشاورز را مجبور به مهاجرت کرده است. جولای 2021 نشریه اکونومیست هم گزارش مشابهی به نقل از هیئت بین‌دولتی تغییر اقلیم IPCC منتشر کرد و در آن ضمن اشاره به موضوع خشکسالی اخیر در ایران و اعتراضات به کم‌آبی در برخی شهرها از جمله خوزستان پیش‌بینی می‌کند که به‌زودی تغییرات اقلیمی در منطقه خاورمیانه بسیار شدیدتر شود. مطالعات این هیئت نشان می‌دهد انتظار می‌رود بارش در این منطقه کاهش یابد و کشاورزان مجبور شوند چاه‌های بیشتری حفر کنند و به‌نوبه خود باعث خشک‌تر شدن آبخوان‌ها خواهند شد. همه اینها اثرات زیست‌محیطی منفی را به دنبال دارد. در بیشتر مناطق خاورمیانه و شمال آفریقا روندهای آب و هوایی رو به سوی خشکسالی بیشتر، گرمای بیشتر و آینده‌ای نامعلوم می‌رود. مطالعات این موسسات نشان می‌دهد وضعیت در برخی کشورها از جمله ایران وخیم‌تر خواهد بود و تا سال ۲۰۵۰ برخی شهر‌های خاورمیانه غیرقابل سکونت خواهند شد. نشریه فارین‌پالسی هم در آگوست ۲۰۲۱ گزارشی منتشر کرد که نشان می‌داد خاورمیانه یکی از مناطقی خواهد بود که در سال‌های آینده بیشترین تاثیرات را از تغییرات اقلیمی خواهد گرفت و کمترین امکانات را برای مقابله با این مسئله دارد. در سال ۲۰۱۷ نقاط کویری ایران رکورد گرم‌ترین مناطق جهان با درجه حرارت ۵۴درجه را از آن خود کرد. خشکسالی مکرر و وابستگی به نیروگاه‌های برق آبی عملا کاهش تولید برق را به دنبال داشته و همین مسئله زمینه‌ساز اعتراضات سال ۲۰۲۱ و اعتراضات آتی خواهد بود. این مطالعات یک عامل را دلیل اصلی محقق شدن این پیش‌بینی می‌داند و آن وجود حکومت‌های خودکامه در خاورمیانه است. در این منطقه و ایران زیرساخت‌های انرژی در این کشور‌ها فرسوده شده و فساد ریشه‌ای مانع از ارتقای زیرساخت‌های انرژی تجدیدپذیر می‌شود.

چالش شارش ژنی
خالی شدن کشور از خزانه ژن‌های باهوش از آنچه تحت عنوان فرار مغزها در افکار عمومی شناخته می‌شود، خطرناک‌تر است. مسئله، دیگر مهاجرت نخبگان نیست، بلکه از بین رفتن تدریجی ژن‌های باهوش یا شارش ژنی است. براساس نظریه برخی صاحب‌نظران در فرایند مهاجرت نخبگان و متخصصان نه‌تنها نخبگان، که ثروت ملی کشورند، از دست می‌روند، بلکه پس از گذشت قرن‌ها از نظر ژنتیک کشورهای نخبه‌پذیر (مقصد) به جوامع نخبه تبدیل خواهند شد و درصد ژن‌های هوشمند آنها به شکل گسترده‌ای افزایش می‌یابد؛ بنابراین در زمینه تولید علم، فن و فناوری همچنان پیشتاز خواهند بود. در مقابل، کشورهای نخبه‌گریز (مبدأ) روزبه‌روز فقیرتر و به‌دلیل همین فقر وابسته‌تر می‌شوند و تعادل جهانی با شدت بیشتری به هم می‌خورد.

سال 97 داریوش فرهود، بنیان‌گذار علم ژنتیک ایران نسبت به فرار ژن‌ها هشدار داد و اعلام کرد «اگر در این روند، افراد باهوش و کم‌هوش را مقایسه نماییم، افراد باهوش به دنبال دستیابی به امکانات بهتر به محیط‌های بزرگ کوچ می‌کنند و افراد کم‌هوش به دلیل اینکه در شهر خود وضعیت مطلوبی نداشته‌اند، برای اینکه شاید به وضعیت بهتری برسند از حاشیه به متن مهاجرت می‌کنند و اینجا نقطه شروع تحولات است. مهاجرت نخبگان در سال‌های اخیر با تشدید تحریم‌ها و وخیم شدن اوضاع اقتصادی در ایران سرعت و شدت گرفته است. مجموعه رصدخانه مهاجرت ایران، اولین نهاد پژوهشی در کشور است که در زمینه تحلیل داده‌های مهاجرتی به بررسی آماری و اطلاع‌رسانی اقدام کرده است. این نهاد در یکی از آخرین و تازه‌ترین گزارش‌های منتشرشده در سالنامه مهاجرتی ایران در سال 1400 آورده است که تحلیـل آمـار دریافتـی از اداره کل گذرنامـه در بـازه زمانـی سـال 1380 تـا مـرداد 1399 نشـان می‌دهـد کـه6/56درصـد از «دارنـدگان مـدال در المپیادهـای دانش‌آمـوزی»، 1/69درصـد از «مشمولان بنیـاد ملی نخبگان» و 3/78درصـد از افـراد «حائـز رتبه‌هـای یـک تـا هـزار» آزمـون سراسـری در داخـل کشـور هستند.

در میـان گروه‌هـای مـورد بررسـی، بـه ترتیـب المپیادی‌ها بـا 2/37درصـد، مشـمولان بنیـاد بـا 5/25درصـد و رتبه‌های یـک تا هـزار آزمون سراسـری بـا 4/15درصد بیشـترین درصد افـراد مقیم خـارج را به خـود اختصـاص داده‌اند. براساس سالنامه مهاجرتی ایران، 4/4درصـد از المپیادی‌هـا، 7/3درصـد از مشمولان تحـت پوشـش بنیـاد و 6/2درصـد از رتبه‌هـای برتـر کنکـور که پیشـتر از کشـور خـارج شـده بودند، بـه ایران بازگشـته‌اند. این درصد آماری نشان می‌دهد دانش‌آموزان نخبه المپیادهای دانش‌آموزی بیشترین میزان مهاجرت علمی را دستکم طی یک دهه گذشته داشته‌اند که در اکثریت آنها، این مهاجرت برای تحصیل به سکونت و زندگی در خارج از کشور منجر شده است. سال 99یک نماینده مجلس اظهاراتی کرد که به‌زعم بسیاری، جنجالی و بی‌اساس بود؛ اما شواهد نشان می‌دهد نباید هشدار او را نادیده گرفت. فاطمه محمدبیگی، نماینده مجلس در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای به نتیجه برخی تحقیقات اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر میانگین ضریب هوشی یا "IQ" ایرانی‌ها ۶۸ است، درحالی‌که در سال‌های اول انقلاب ضریب هوشی ایرانیان ۱۰۴ بود و ایران جزو چهار کشور برجسته ضریب هوشی در جهان قرار داشت؛ دلیل آن این است که نخبگان و تحصیلکردگان ما عمدتاً ازدواج نکرده‌ یا دیر ازدواج کرده‌اند یا نهایتاً تک‌فرزند و دوفرزندی هستند لذا ذخیره ژنتیکی ایرانی‌ها در حال کاهش است. » هرچند آمار عددی سطح آی‌کیوی ایران و نحوه محاسبه آن روشن نیست، اما مواجهه رسانه‌ها و مقامات با این گفت‌وگو و چالش شارش ژنی یادآور ماجرای ظهور دهه‌هشتادی‌هاست.

چالش حذف ژئوپلیتیکی ایران
شاید فکر کنید مزیت رقابتی ایران در جهان ذخایر نفتی است، اما واقعیت این است که موقعیت جغرافیایی ایران گنج اصلی این کشور است. درحالی‌که ایران سعی در جا انداختن گفتمان «تحریم به مثابه نعمت» دارد، کشورهای منطقه از نعمت تحریم‌های ایران بیشترین بهره را برده‌اند و مسیرهای ترانزیتی‌شان را تکمیل کرده‌اند و دیر یا زود ایران را به‌طور کامل از گردونه رقابت حذف خواهند کرد. به‌تازگی خبر ارسال کالاهای هندی به روسیه از طریق دریای سیاه و گرجستان به جای ایران، دوباره داغ موضوع تاخیر در توسعه بندر چابهار و دور زدن ایران به عنوان «کریدوری» برای ترانزیت کالا را تازه کرده است، اما این تمام ماجرا نیست. زیست ایران در «مقطع حساس کنونی» و نعمت شمردن تحریم‌ها بلایی بر سر کشور آورده که شاید اگر ظرف یکی دو سال آینده فکری برای آن نشود، عملا آینده ژئوپلیتیکی ایران را به دست نابودی بسپارد. ایران طی دو دهه گذشته نتوانسته همپای دیگر شرکا، پروژه‌های توسعه ریلی‌‌اش را پیش ببرد. این کشور برای ایفای نقش در کریدور بین‌المللی شمال-‌جنوب جهت ترانزیت کالا از ترکیه تا روسیه و آسیای مرکزی به بنادر جنوب کشور و از آنجا به کشورهای آسیایی، خصوصا هند و چین، می‌بایست چندین پروژه خط آهن را عملیاتی می‌کرد، اما هیچ‌کدام از آنها پیشرفتی نداشته‌اند. خط آهن رشت-آستارا گرفتار 170کیلومتر ریل باقیمانده است تا به‌قول معروف حلقه گمشده کریدور شمال-جنوب بعد از دو دهه تکمیل شود، اما هنوز تکلیف تملک اراضی و فاصله این خط آهن از دریا هم مشخص نشده است.

از طرفی به خاطر نبود زیرساخت‌ها و کشتی‌های لازم، ایران حتی ۶۰درصد تجارت خود با روسیه را نیز از طریق خطوط ریلی و جاده‌ای جمهوری آذربایجان انجام می‌دهد. نتیجه اینکه ایران نه‌تنها سهمی در کریدور شمال-‌جنوب ندارد، بلکه حدود دو سال است که از کریدور شرق‌-غرب نیز کنار گذاشته شده است. دالغا خاتین‌اوغلو دبیر سابق تحریریه ایران در خبرگزاری ترند آذربایجان به‌تازگی یادداشتی منتشر کرده و در آن به از دست رفتن مسیرهای کریدورهای ترانزیتی برای ایران اشاره کرده است. او گفته چین از سال ۲۰۲۰ ترانزیت کالا به ترکیه و اروپای شرقی را از مسیر آسیای مرکزی، جمهوری آذربایجان، گرجستان و ترکیه انجام می‌دهد. قبلا قرار بود ایران در مسیر این کریدور باشد، اما عدم توسعه خطوط ریلی و کشتی‌رانی ایران در خزر، عملا آن را از این کریدور حذف کرده است.

به گفته خاتین‌اوغلو همه این کشورها طی یک دهه گذشته پروژه‌های ریلی خود را به سرعت گسترش داده ‌و به همدیگر وصل کرده‌اند. مسیر دیگری که به‌زودی بندرعباس ایران را از چیزی که هست هم نازل‌تر خواهد کرد، کریدوری است که از بنادر بصره عراق به سمت اردن و مدیترانه در حال احداث است. کشور عراق نقشه بلندمدتی دارد تا از طریق دو کشور سوریه و ترکیه به دریای مدیترانه راه پیدا کند.

اتصال ریلی بنادر اُم‌القصر و فاو در جنوب عراق به بندر لاذقیه (Lattakia) سوریه و بنادر اردن، خطری برای بنادر جنوبی ایران است. چنانچه این پل زمینی مهم بین‌المللی ایجاد شود، علاوه بر بازار خلیج فارس، بازارهای هند و آسه‌آن را هم تحت پوشش خود قرار می‌دهد و ایران برای همیشه از مسیرهای ترانزیتی منطقه حذف خواهد شد.

به عقیده تحلیل‌گران تنها راه ایران برای حفظ اهمیت ژئوپلیتیک‌اش در منطقه، بازگشت به برجام و لغو تحریم‌هاست. یک منبع آگاه که از نزدیک مسئله توسعه کریدور شمال-جنوب را برای مدت چندین سال دنبال کرده و در جریان جزئیات این پروژه است به روزنامه هم‌میهن گفت سال‌هاست دو بانک توسعه آسیایی و زیرساخت آسیا که ایران جزو موسسان آنهاست، در هیچ پروژه زیرساختی ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. او دلیل عدم سرمایه‌گذاری این بانک‌ها در ایران را دخالت موسسه خدمات مالی آمریکن‌اید که یکی از حامیان مالی این دو بانک آسیایی است خوانده و گفته آمریکایی‌ها سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ترانزیتی ایران را اکیدا مممنوع کرده‌اند.

چالش حذف از معادلات گازی
حمله روسیه به اوکراین و قطع گاز صادراتی روسیه به اروپا، ایران را برای تبدیل شدن صادرکننده انرژی اروپا به تکاپو انداخت تا جایی که برخی مشاوران تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران سعی کردند با تهدید اروپا به زمستانی سخت، آنها را مجبور به بازگشت به برجام و پایان تحریم‌ها کنند. این ماجرا و حواشی آن توجه‌ها را به فقدان وجود ارتباط گازی بین بزرگترین منبع گازی جهان با جهان جلب کرد. براساس داده‌های شرکت بریتیش پترولیوم، ایران با 5/33تریلیون مترمکعب بیشترین مقدار ذخایر تثبیت‌شده گاز طبیعی در جهان را به خود اختصاص داده است اما تنها یک درصد تجارت جهانی گاز آن‌هم فقط از طریق خط لوله را به خود اختصاص داده است.

همزمان با حذف ایران از مسیرهای گازی منطقه، کشورهای اطراف کریدورهای گازی‌شان را بدون ایران ساخته و بهره‌برداری کرده‌اند. کلید حل این ماجرا هم در دست برجام است. تحریم‌های ایران باعث شده تا در جذب سرمایه و فناوری محروم بماند و نتواند پتانسیل خود را به عنوان یک تولیدکننده و صادرکننده عمده گاز به بالفعل تبدیل کند. در کنار آن نباید عنصر سوءمدیریت را هم نادیده گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۰۱ ، ۲۳:۴۴
sms reson

آشنایی با فعال سازی اپراتور 9000 با پیام رسون

1401-07-21 23:10:55 19  0  0

همه کسانی که در کار تبلیغات هستند میدانند که یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتریان ثابت برای هر کسب‌وکاری، ارسال پیامک و ارتباط از طریق پنل پیامکی با آن‌ها است اما این روش تبلیغ یک مشکل بزرگ دارد آن هم  ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات و یا همان افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی سیمکارت خود را مسدود کرده‌اند و نمی‌توان برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کرد .
اما سامانه پیام کوتاه پیام رسون در این مقاله می‌خواهد به شما راه کاری را یاد دهد که دیگر برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود با این مشکل رو برو نشوید پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

در ابتدا شما را با پنل پیامکی آشنا میکنیم و در بین توضیحات به شما می‌گوییم که برای ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست باید چه کاری را انجام دهید . 

 

 

پنل پیامک چیست ؟
پنل پیامکی، یک نرم‌افزار آنلاین و تحت وب است که به شما امکان مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافتی را می‌دهد که هر سامانه پیامک بسته به نوع اختیارات خود میتواند پنل اس ام اس با امکانات مختلف را به کاربران ارائه دهد . 
سامانه‌های پیام کوتاه، برای ارائه پنل پیامکی نیاز به یک سر شماره پیامکی هم دارند که بتوانید با آن‌ها، متون مختلف پیامکی را ارسال کنید. 
به این خطوط پیامکی ، اپراتور نیز گفته میشود که هر کدام شرایط و ویژگی های خاص خودشان را دارند
این اپراتورها را  میتواند به دسته های زیر تقسیم  بندی کرد :


اپراتور 1000
اپراتور 2000
اپراتور 3000
اپراتور 5000
اپراتور 9000
 

برای آشنایی بیشتر با هر کدام از این اپراتورها می‌توانید روی آن کلیک کنید و مقاله مربوط به هر کدام را مطالعه نمایید . اما اپراتوری که  مربوط به‌ جواب سوالی که در ابتدا شد ، می‌باشد اپراتور ۹۰۰۰ است که در ادامه بیشتر به توضیح آن خواهیم پرداخت .


اپراتور ۹۰۰۰

اگر تاکنون آشنایی مختصری با پنل اس ام اس داشته باشید، حتماً می‌دانید که خطوط ارسال کننده پیامک شامل دو دسته‌بندی کلی تبلیغاتی و خدماتی هستند.

 

خطوط تبلیغاتی:

همه خطوط پیامکی در هنگام فعال‌سازی از سوی اپراتور، به‌صورت پیش‌فرض جز دسته‌بندی تبلیغاتی قرار می‌گیرند و با این نوع از سرشماره‌ها می‌توانید انواع پیامک‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، تبریک، تخفیف، آفر و... را ارسال کنید، اما این نکته را گوشه ذهنتان به‌خاطر بسپارید که خطوط تبلیغاتی قادر به ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات نیستند. همان مشکلی که کمی بالاتر راجع به آن گفتیم.

 

خطوط خدماتی:

این دسته‌بندی از خطوط، در واقع همان خطوط تبلیغاتی بوده‌اند که با ارائه مدارک خاصی به آن اپراتور و پس از گذشت زمان مشخصی از سوی اپراتور تبدیل به خط خدماتی شده‌اند که از ویژگی خاص خطوط خدماتی، ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات می‌باشد. با استفاده از خطوط خدماتی شما می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی را به مشتریان خود ارسال نمائید اما قادر به فرستادن پیامک‌هایی که تبلیغاتی، آفر یا تبریک هستند، نخواهید بود.

 

حال اپراتور 9000، تنها ارائه‌دهنده سرشماره پیام کوتاه است که خطوط آن از ابتدا خدماتی بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، آفر، تخفیف، تبریک تولد و... را به مشتریان ثابت کسب‌وکار شما حتی آن دسته از افرادی که سیمکارت‌شان را در لیست سیاه مخابرات قرار داده‌اند نیز فراهم کرده‌ است.

 

مزایای اپراتور 9000 : 

-امکان ارسال بلک لیست از زمان ثبت خط

-امکان ارسال لینک در پیامک بدون نیاز به ارائه مدارک

-عدم نیاز به تمدید سالیانه خط

-ثبت خط به صورت اختصاصی و امکان دریافت پیامک

-ارسال متن تبلیغاتی و تبریک تولد به مشتریان ثابت و قدیمی

-سرعت ارسال و دریافت بالا

-خطوط 8 رقمی کوتاه و رند

-قابلیت خدماتی نمودن برای افراد حقیقی به سادگی

-قابلیت خدماتی شدن برای افراد حقوقی و سازمان‌های دولتی

-امکان استفاده در وبسرویس و API و افزونه‌های پیامک

 

معایب اپراتور 9000 : 

این اپراتور یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای پیامکی در سال 1401 است اما از آن‌جایی که سامانه پیامکی اپراتور 9000 را به صورت 8 رقمی ارائه می‌کند، پس جزء خطوط رند محسوب می‌شود که جهت خرید آن نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به سایر سرشماره‌ها دارد. این نکته مهم را اضافه کنیم که سایر خطوط معمولاً از 7 رقم تا 14 رقم قابل ارائه هستند، اما در مقایسه هزینه خرید خطوط 8 رقمی اپراتورهای مختلف با خط 9000، هزینه خرید خط 9000 تنها در خطوط بسیار رند این اپراتور بسیار بالاست.

 

قیمت گذاری اپراتور 9000 : 

این اپراتور هم به صورت متنی بوده هم پیام صوتی که هزینه هر صفحه پیام کوتاه فارسی آن 18.5 میباشد . اما پیام صوتی آن بر حسب پالس 30 ثانیه ای حساب میشود .یعنی اگر پالس شما کمتر از 30 ثانیه باشد ، تعرفه آن در پیام رسون همان 30 ثانیه در نظر گرفته میشود و اگر بیشتر از 30 ثانیه بود ، دو پالس 30 ثانیه حساب میشود که ضریب هر پالس درنمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون 0.3 میباشد .

تعرفه این اپراتور در پیام رسون بسیار پایین بسته شده ، چراکه تیم پیام رسون با توجه به استقبال شما عزیزان تصمیم گرفته که اپراتور 9000 را با بهترین تعرفه به همراهان همیشگی خود ارائه دهد . 

همچنین زمان فعالسازی اپراتور 9000  بین 72 ساعت تا یک هفته میباشد .

 

پیام رسون : 

سامانه پیامکی رایگان پیام رسون جزء برترین سامانه پیامک ایران محسوب می‌شود که طی 11 سال فعالیت خود توانسته علاوه بر ارائه پنل پیامک رایگان به مشتریان خود در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان نیز فعالیت کند .همچنین تیم ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون این تعهد را به مشتریان خود داده که تا رسیدن آنها به موفقیت در کنارشان خواهد بود و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان است . پس خیلی راحت تبلیغات خود را به سامانه پیام کوتاه شیراز بسپارید و با خرید پنل پیامک رایگان از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی پیامک ایران، به راحتی قله های موفقیت را طی کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۱ ، ۲۳:۳۱
sms reson

«پخت نداریم!» این جمله‌ای است که بسیاری از نانوایی‌های شهرستانی به مشتریان خود می‌گویند. نانوایی‌هایی که می‌گویند سهمیه آردشان کم شده است و هزینه‌ها سر به فلک کشیده و دیگر پخت نان صرفه اقتصادی ندارد. مشتریان می‌گویند صف‌ها طولانی‌تر شده است و گاهی ناچار هستند به چند نانوایی سر بزنند تا بتوانند نان بخرند؛ اما آن سر ماجرا دولت است که کاهش سهمیه آرد و صف طولانی نانوایی‌ها را انکار می‌کند. اکنون ماجرای صف طولانی نانوایی‌ها به بهارستان رسیده است و روح‌الله حضرت‌پور، نماینده ارومیه در صحن علنی مجلس گفت: «بحران نان در شهرستان ارومیه مردم را کلافه کرده است، آیا شما به زن و بچه و خانواده خودتان اجازه می‌دهید از ساعت پنج و شش صبح تا ظهر برای خرید یک بسته نان در صف باشند؟».

پخت  نان  صرفه  اقتصادی  ندارد!
ساعات پخت بسیاری از نانوایی‌ها محدود شده است و برخی نانوایی‌ها روی کرکره مغازه‌های خود اطلاعیه چسبانده‌اند که به دلیل نبود آرد تعطیل است. این خلاصه‌ای از گزارش مشتریان نانوایی‌های شهرستانی است. آنها از صف طولانی نان شکایت دارند و اینکه در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز گاهی مجبور هستند به چند نانوایی مراجعه کنند.

نانوایی‌ها می‌گویند که هزینه‌هایشان تصاعدی بالا رفته و قیمت نان 16 ماه است که بدون تغییر مانده است. صاحب یک نانوایی آزادپز در کرج به «شرق» توضیح می‌دهد که بهای هر کیسه آرد در بازار آزاد به حدود 660 هزار تومان رسیده و دستمزد کارگران امسال 57 درصد افزایش یافته است.
او ادامه می‌دهد که اگر یک نانوایی بخواهد به‌صورت تمام‌وقت کار کند، باید هزینه صبحانه و ناهار و شام کارگران خود را هم پرداخت کند و خرید سه پرس غذا برای یک کارگر روزانه حدود 500 تا 600 هزار تومان آب می‌خورد. اگر هزینه سنگین آب و برق و گاز و رقم اجاره مغازه هم به این هزینه‌ها اضافه شود، متوجه می‌شوید که پخت نان در نانوایی‌های آزادپز دیگر صرفه اقتصادی ندارد. به‌ویژه اینکه بیشتر مردم مشتری نانوایی‌های سهمیه‌ای هستند.

در این میان نانوایی‌های دولتی هم مشکلات خاص خود را دارند. آنها می‌گویند‌ نه‌تنها سهمیه آردشان کم شده است که قیمت‌گذاری دستوری و فشار هزینه‌های بالای نانوایی‌ها مانع از فعالیت تمام‌وقت بسیاری از واحدهای پخت نان شده است.

مالک یک نانوایی سهمیه‌ای در کرج به «شرق» توضیح می‌دهد که حدود 16 ماه است قیمت نان تغییر نکرده و « دولت بگوید کدام صنف است که حدود 1.5 سال است قیمت‌هایش را تغییر نداده که از نانوایی‌ها چنین انتظاری وجود دارد؟».
این نانوا ادامه می‌دهد در‌حال‌حاضر نه‌تنها سهمیه آرد نانوایی‌ها کمتر شده که قیمت هر کیسه آرد سهمیه‌ای که تا پیش از جنگ اوکراین حدود 38 تا 40 هزار تومان بود هم اکنون به حدود 50 تا 60 هزار تومان رسیده است. ضمن اینکه هزینه حمل‌ونقل آرد بالا رفته و دستمزد کارگران و نرخ سرسام‌آور آب، برق و گاز و‌... همه و همه تصاعدی بوده اما دولت انتظار دارد که نانوا نان را با همان قیمت حدود 1.5 سال پیش بفروشد.

دولت: تکذیب می‌کنیم!
با‌این‌حال دولت این مسائل را رد کرده و چندی پیش باشگاه خبرنگاران موضوع کاهش سهمیه آرد و کاهش ساعت کار واحدهای نانوایی را تکذیب کرد و از قول مسعود امراللهی، مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت کشاورزی نوشت‌ «تاکنون گزارشی مبنی بر کاهش ساعت کار نانوایی‌ها نداشتیم؛ چرا‌که با اجرای طرح هوشمندسازی و رقابتی‌شدن نانوایی‌ها، در برخی نقاط شهر ۲۴‌ساعته نانوایی‌ها فعالیت دارند».

او تأکید کرد: «مردم هر‌گونه تخلف کم‌فروشی یا گران‌فروشی نانوایی‌ها را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود».

بنا بر ادعای این مقام مسئول واحدهای نانوایی برحسب کیسه‌های آردی که ماهانه دریافت می‌کنند، روزانه پخت می‌کنند که با اتمام کیسه‌های آرد سهمیه روزانه ممکن است پختی نداشته باشند؛ این موضوع به‌ندرت اتفاق می‌افتد یا میزان سهمیه برخی نانوایی‌ها نسبت به نانوایی‌های دیگر کمتر است‌ اما اینکه تمامی واحدها ملزم به کارکردن و پخت در تمام طول روز باشند، این‌طور نیست.

صف  نان  به  بهارستان  رسید
با وجود تکذیب دولت اما صف طولانی نان به بهارستان رسیده و دیروز نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به بحران توزیع نان در استان آذربایجان غربی از وزیر صمت خواست که اگر نمی‌تواند این موضوع را مدیریت کند، استعفا بدهد.

به گزارش ایسنا، روح‌الله حضرت‌پور در جلسه علنی چهارشنبه مجلس در تذکری شفاهی خطاب به دولت و رئیس‌جمهور گفت: بحران نان در شهرستان ارومیه مردم را کلافه کرده است، آیا شما به زن و بچه و خانواده خودتان اجازه می‌دهید از ساعت پنج و شش صبح تا ظهر برای خرید یک بسته نان در صف باشند؟

نماینده ارومیه در مجلس با طرح این سؤال که چرا سهمیه استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه از سال ۹۵ ثابت مانده و افزایشی نیافته است، خطاب به وزیر صمت گفت: شما با تصمیمات غیر‌کارشناسی و بی‌اساس در حوزه آرد و نان فقط دلال‌‌بازی راه انداخته‌اید. وقتی تفاوت قیمت نان سوپرمارکت و نانوایی‌ها ۳.۵ برابر شود، مشخص است که بحران به‌وجودآمده و صف‌های طولانی تشکیل می‌شود.

حضرت‌پور با بیان اینکه به خاطر همین سوء‌مدیریت‌ها طرح استیضاح وزیر صمت را به جریان انداختیم، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: چرا وزیر حاضر به پاسخ‌گویی نیست؟ ایشان و دولت باید پاسخ‌گوی سوء‌مدیریتشان باشند. بعد می‌گویند چرا مردم ناراحت هستند، این سوء‌مدیریت و بی‌تدبیری مردم را عصبانی می‌کند. به والله که مردم حقشان این نیست...

کاهش  قدرت  خرید، مصرف نان  را  بیشتر  کرد
«نه‌تنها سهمیه آرد برخی شهرستان‌ها کاهش یافته است که با کاهش قدرت خرید مردم، مصرف نان بیشتر شده و سهمیه‌های فعلی جواب‌گو نیست».

این نکته‌ای است که محمدرضا نظرنژاد، رئیس اتحادیه نانوایی‌های سنگکی می‌گوید و البته روایت نانوایی‌ها و مشتریان آنها را تأیید می‌کند و به «شرق» می‌گوید که سهمیه آرد در تهران کاهش نداشته اما سهمیه آرد برخی شهرستان‌ها کاهش داشته است. او توضیح می‌دهد که با کاهش قدرت خرید مردم، میزان مصرف نان مردم افزایش یافته و جالب است که بدانید میزان مصرف نان حتی در شمال شهر تهران هم افزایشی بوده است و این وضعیت در شهرستان‌ها که مردم قدرت خرید کمتری دارد، ضریب بیشتری دارد.

این مقام صنفی همچنین تأکید می‌کند دخالت دولت در بازار آرد و نان باعث مشکلات پیچیده شده است و در‌حال‌حاضر حاشیه سود نانوایی‌های سهمیه‌ای به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش داشته است.

نظرنژاد ادامه می‌دهد که با روند تصاعدی هزینه‌های تولید دولت قیمت نان را ثابت نگه داشته و باعث شده که برخی نانوایی‌ها به ناچار به کاهش وزن چانه نان روی بیاورند. او تأکید می‌کند که در‌حال‌حاضر قیمت یک قرص نان سنگک ساده  440 گرمی با نرخ دولتی سه‌هزار تومان و نرخ مصوب نان کنجدی پنج‌هزار تومان است اما 80 درصد مشتریان متقاضی خرید نان ساده سه‌هزار تومانی هستند.

نظر‌نژاد ادامه می‌دهد که اگر دولت نرخ نان را افزایش ندهد، بسیاری از نانوایی‌ها توجیهی برای ادامه فعالیت ندارند. به گفته این مقام صنفی پیشنهاد نانوایان پنج‌هزار‌تومانی شدن هر قرص نان سنگک ساده است و حالا آنها درخواست افزایش قیمت نان را در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون‌اول رئیس‌جمهوری تسلیم کرده‌اند.
هرچند‌ به نظر می‌رسد تورم دو‌رقمی و کاهش قدرت خرید مشتریان دولت را سر دو‌راهی قیمت نان قرار داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۱ ، ۲۳:۳۰
sms reson

مزایا و معایب پنل پیامکی

1401-07-14 16:11:17 19  0  0

در تمامی مقاله هایی که در سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسیده است همیشه به مزایا و کاربرد های پنل پیامک اشاره کرده ایم . این پنل پیامک را اگر بخواهیم به اجزاء کوچکتر تقسیم کنیم ،به خطوط پیامکی و بعد از آن به سر شماره ها و اپراتورهای مختلف میرسیم که به مجموع  تمامی این موارد پنل پیام کوتاه میگویند . 

حال در این مقاله میخواهیم پنل پیامک را به صورت خورد شده برای شما معرفی کنیم و از مزایا و معایب هر جزء برایتان بازگو کنیم تا در زمان تهیه پنل پیامکی ، بتوانید بهترین مورد را متناسب با نوع کسب و کارتان انتخاب کنید . 

پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

خطوط پیامکی 

تفاوت سر شماره ها و اپراتور ها :

احتمالاً این اتفاق برای شما نیز پیش آمده که بخواهید برای کسب و کار خود از بهترین روش تبلیغ، یعنی نمایندگی پیامک استفاده کنید، اما با دیدن پیش شماره های مختلف گیج  شده باشید و ندانید که از کدام پیش شماره باید برای سامانه پیام کوتاه خود استفاده کنید. این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که این همه خط برای ارسال پیامک چرا وجود دارد، یا اینکه کدام یک از این خطوط برای ارسال پیامک تبلیغاتی بهتر هستند، هم از نظر اقتصادی هم از نظر جذب مخاطب بیشتر.

پس بهتر است با انواع خطوط آشنا شوید .

 

 

خطوط ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ :

 تمام اپراتورهای پیامکی ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ از نظر کارکرد یکسان هستند و تنها در بعضی از جزئیات با هم فرق دارند به زبان ساده تر این پیش شماره ها از طرف مخابرات به اپراتورهای مختلف اختصاص داده شده است و تفاوت عمده ی  آن در اپراتور و سیاستهای مربوطه است. حال به توضیح جداگانه هر کدام می پردازیم و مزایا و معایب هر کدام را جداگانه شرح می دهیم.

 

 خط ۱۰۰۰ :

از قدیمی ترین خطوط حساب می‌آید که اکثر ارگانهای خصوصی و دولتی از آن استفاده می کنند.

 

مزایا :

- قابلیت سرعت بالا در اتصال

- قابلیت انتخاب خط دلخواه خود بعد از این که پیش شماره ۱۰۰۰ را خریداری نمودید.

- ارسال پیامک از طریق این خط دارای تعرفه های مقرون به صرفه و مناسبی است.

- دارای این توانایی میباشد که گزارشات مربوط را به طور دقیق دریافت نماید.

-هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب شماره هایی با پیش شماره ۱۰۰۰ برای کاربران وجود نخواهد داشت.

 

معایب :

- تفاوت قیمت در واگذاری خطوط اختصاصی روند و غیر روند

- رنج وسیع  بلک لیست مخابراتی

 

 

 خطوط ۲۰۰۰ :

یکی از عمده‌ترین دلایلی که خطوط ۲۰۰۰ را بیشتر پر طرفدار کرده این است که این خط با بازگشت هزینه‌های مربوطه به  بلک لیست ، هزینه سایر پیامک هایی را که به علت در دسترس نبودن مخاطب، خاموش بودن مخاطب، مشغول بودن مخاطب  و غیره به دست مخاطب مورد نظر نرسیده است برگشت داده می شود.

 

مزایا:

-  قابلیت سرعت بالا در ارسال پیامک به مخاطبین مورد نظر

- کاملترین هزینه بازگشت

-قابلیت در دریافت گزارش دقیق مرتبط با پیامک های ارسالی

 

معایب:

- هزینه بالای خطوط اختصاصی

- پرداخت هزینه تمدید به صورت سالانه

-تاخیر زیاد  در برخی اوقات به دلیل صف طولانی ارسال پیامک

-واضح نبودن وضعیت شماره ها

 

 

خطوط ۳۰۰۰ :

این خط همانند خط ۱۰۰۰ است که  مورد استفاده ارگان های خصوصی و دولتی قرار می‌گیرد و جزو خطوطی است که بسیار قابل اعتماد و کاربردی است.

 

مزایا :

- سرعت بالا در هنگام ارسال پیامک

- دارای قابلیت  گزارش گیری و رهگیری دائم به طور دقیق

- یکی از کم تلاطم ترین  پیش شماره ها  می‌باشد.

- تمام هزینه های  مربوط به پیامک های ارسال نشده به صورت اتوماتیک وار برگشت داده می‌شود.

 

معایب:

- عدم توانایی در انتخاب دلخواه چهار رقم اول بعد از پیش شماره ۳۰۰۰ برای کاربران

- محدود بودن خطوط ۸ رقمی خط ۳۰۰۰

- قیمت بسیار بالای خطوط ۳۰۰۰

 

 

 

خط ثابت ۰۲۱ و ۰۲۶ :

 این خط برای شما یک خط اختصاصی با شماره ثابت شرکت خودتان می سازد به هم منظور صاحبان  کسب و کار تلفن محل کار خود را خریداری می کند و شماره پیامک شان با شماره محل کارشان یکی می شود.

 

مزایا :

- یکی از خطوط  باکلاس است

- کیفیت بالای ارسال اس ام اس

- ریزش بسیار کم

- قابلیت دریافت گزارش دقیق

این نکته قابل اهمیت است که کسانی که ساکن تهران و کرج نیستند و می‌خواهند از خطوط ثابت، پیامک‌تبلیغاتی بفرستند، باید از اپراتور ۲۱۰۰۰ استفاده نمایند.

 

 

خط ۵۰۰۰۱ :

یکی دیگر از خطوط پرطرفدار است که تعرفه تقریباً مناسبی دارد.

 

مزایا :

- قابلیت سرعت بالا در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

- تعرفه مقرون به صرفه و مناسب

- قابلیت گزارش گیری به طور کامل و دقیق

 

 

 انتخاب خطوط پیامکی در سامانه پیامکی اهورا اطلس فارس :

 داشتن یک خط در سامانه  پیامک برای هر کسب و کاری ضروری است چراکه  داشتن یک نمایندگی پیام کوتاه علاوه بر  مقرون به صرفه و کاربردی بودن، سرعت بالا در اطلاع رسانی تبلیغات و جذب مشتری را نیز  دارا است. شرکت اهورا اطلس فارس یکی از برترین و فعال ترین شرکت ها در حوزه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است که شما با خریداری پنل اس ام اس اهورا اطلس  فارس با تعرفه و هزینه مناسب می توانید انواع خطوط پیامکی را تهیه و سفارش دهید. شما با خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین پنل اس ام اس بهترین را تجربه خواهید کرد.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۰۱ ، ۲۱:۵۹
sms reson

زندان اوین از مهم‌ترین و البته مشهورترین زندان‌های ایران، شنبه‌شب غرق آتش و دود بود و تصاویری که افراد محلی از اوین منتشر می‌کردند، نشان از واقعه‌ای فراتر از یک آتش‌سوزی ساده داشت. صدای تیر‌اندازی و انفجار به میزانی بود که خانواده بسیاری از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر را به سمت اوین کشاند تا از سلامت عزیزان خود اطلاعی کسب کنند.

‌بازار اخبار ضدونقیض داغ بود و در این بین اتفاقا رسانه‌های اصولگرا بیش از سایر رسانه‌ها اخباری منتشر کردند که توسط قوه قضائیه تکذیب شد؛ مانند خبر درگیری در بند اراذل و اوباش که چنین بندی در اوین وجود ندارد یا خبر فرار زندانیان و انفجار بر اثر مین که آن‌هم از سوی دستگاه قضا تکذیب شد. البته یک منبع مطلع در گفت‌وگو با «شرق» انفجار مین و خروج زندانیان به محوطه زندان را تکذیب کرد و گفت: درگیری از بند سرقتی‌ها آغاز شده و در نهایت در داخل زندان کنترل شده و هرگز به بیرون زندان و انفجار مین ختم نشده است. اما با توجه به صدای ممتد تیراندازی و چهار بار انفجار، احتمال درگیری میان زندانیان و نیروهای امنیتی زندان اولین گزینه بود و قوه قضائیه در اولین واکنش خود به ماجرای اوین، منکر درگیری نشد، اما دلیل حادثه را آتش‌سوزی در بخش خیاط‌خانه اوین عنوان کرد. همچنان توضیح قانع‌کننده‌ای در رابطه با صدای انفجارها و تیراندازی‌ها منتشر نشده؛ به‌خصوص که در میان تصاویر پر‌بازدید شنبه‌شب، پرتاب شیئی آتشین از بیرون اوین به داخل مشهود است و هنوز مشخص نیست چرا و چگونه این اتفاق رخ داده است. طبق گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، «در پی درگیری شب گذشته بین برخی از زندانیان بند ویژه سرقت و محکومیت‌های مالی زندان اوین و آتش‌سوزی پیش‌آمده در کارگاه خیاطی این زندان که منجر به ورود سریع و به‌موقع نیروهای انتظامی و امدادی شد، تعداد قابل توجهی از زندانیان نجات پیدا کرده و از صحنه آتش‌سوزی به نقطه امن منتقل شدند و متأسفانه چهار زندانی نیز فوت شده و تعدادی مجروح شدند». بر اساس همین گزارش، حال 4 نفر از مجروحان وخیم است و هر چهار زندانی فوت‌شده جزء محکومان ناشی از سرقت بودند که در زندان اوین دوران محکومیت خود را طی می‌کردند. هرچند دود و آتش تا نیمه‌شب کنترل شد، اما تماس زندانیان امنیت با خانواده‌هایشان، به اوایل صبح موکول شد و بخش مهمی از زندانیان تا زمان نگارش این گزارش توانسته‌اند در تماس با خانواده از سلامت خود خبر دهند. البته خبرگزاری تسنیم به نقل از یک منبع آگاه در گزارش خود از غائله اوین نوشت: «زندانیان بند ۶ و بند ۷ که بند مخصوص سارقان و بند محکومان مالی است با یکدیگر درگیر می‌شوند، اما به دلیل درگیر‌شدن تعداد قابل توجهی از این زندانیان با یکدیگر، وکیل‌بندها با کمک نیروهای حراست سعی در متفرق‌کردن زندانیان می‌کنند. در این حین، برخی زندانیان با سوءاستفاده از فضای پیش‌آمده، انبار لباس را آتش می‌زنند. مدیریت زندان از آتش‌نشانی برای اطفای حریق کمک می‌گیرد و بعد از مدتی آتش خاموش می‌شود و اوضاع تحت کنترل قرار می‌گیرد». این خبرگزاری همچنین به نقل از این مقام امنیتی نوشت: «بسیاری از اعضای بند ۶ و ۷ زندان در این درگیری مشارکت نداشتند و به رفتار افراد مؤثر در این درگیری رسیدگی خواهد شد و در درگیری زندانیان، هیچ زندانی امنیتی دخالت نداشت و اساسا بند مرتبط با زندانیان امنیتی از بندهای سارقان و محکومان مالی جداست و با آن فاصله دارد».

همان شبانگاه شنبه، دادستان تهران با بیان اینکه اوضاع زندان اوین آرام شده و آرامش برقرار است، گفت: «درگیری زندانیان هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد و اساسا بند مرتبط با زندانیان امنیتی از بندهای سارقان و محکومان مالی که آتش و درگیری آنجا رخ داده، جداست و با آن فاصله دارد». از صبح دیروز هم انتقال زندانیان بندهای 7 و 8 به زندان بزرگ انجام شد و یک منبع مطلع به «شرق» از انتقال همه این زندانیان به قرچک خبر داده است. حال اینکه این زندان با این حجم بالای بازداشتی‌های اخیر چگونه  باید پذیرای بازداشتی‌های اوین هم باشد، خود جای تأمل دارد؛ بماند که همچنان از وضعیت تعدادی از زندانیان امنیتی همچون امیرعباس آذروند، مجید توکلی، حسین رونقی و بهاره هدایت و چند نفر دیگر خبری در دست نیست و تاکنون با خانواده‌های خود تماس نگرفته‌اند.
 
به‌هرحال هنوز مشخص نیست آتش‌سوزی باعث درگیری در زندان شده یا درگیری باعث آتش‌سوزی شده است؛ بماند که یاسر هاشمی در گفت‌وگویی کلاب‌هاووس از تمدید مرخصی مهدی هاشمی خبر داد و گفت بدون هیچ توضیحی وقتی برادرش در پایان زمان مرخصی برای ادامه حبس به اوین بازگشته، با تمدید مرخصی خود مواجه شده است. اگر‌چه چندی پیش زندان لاکان رشت هم شاهد ماجرایی نزدیک به اوین بود، اما بازتاب حادثه اوین متفاوت است؛ زیرا زندان اوین یکی از زندان‌های مهم کشور است که علاوه بر اینکه سه بند امنیتی موسوم به دو الف، ۲۰۹ و ۲۴۱ در آن قرار دارد، برخی از مجرمان خاص از ‌جمله متهمان مربوط به جرائم امنیتی نیز در این زندان نگهداری می‌شوند و به همین جهت همواره مورد توجه بوده و بسیاری از روزنامه‌نگاران، دانشجویان و فعالان مدنی بازداشتی اکنون در اوین هستند. بنابراین پیگیری و شفاف‌سازی اوین، حداقل انتظار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۰۱ ، ۲۱:۵۸
sms reson

آشنایی با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با پیام رسون

1401-06-29 00:03:51 95  0  0

اگر از سامانه پیام کوتاه برای تبلیغ و بازاریابی کارتان استفاده میکنید احتمالا با کلمه ارسال پیامک انبوه مواجه شده اید زیرا همه نمایندگی های پیامک از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند.

اما هر نمایندگی پیامک یک سری امکانات و یک سری ویژگی ها و تعرفه های مختلف روی پنل ارسال پیامک انبوه خود دارد. ما امروز در پیام رسون می‌خواهیم به شما توضیح دهیم که ارسال پیامک انبوه چیست و چگونه کار می‌کند و ویژگی های منحصر به فرد ارسال پیامک انبوه در سامانه پیام کوتاه شیراز چیست. پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید.

 

 

 

پیامک انبوه چیست؟

در مقاله های قبل تر که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز ثبت شده به بررسی این موضوع پرداخته ایم که یکی از موثرترین روش بازاریابی ارسال پیامک است. حال این ارسال پیامک خود به شاخه های مختلفی تقسیم می‌شود. برای مثال ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک به محله، ارسال پیامک با اپراتور 9000و...

در ارسال پیامک انبوه همان طور که از آن پیداست به انبوهی از مخاطبان به صورت همزمان پیامک ارسال می‌شود که این ارسال از طریق بستر نرم افزاری انجام می‌شود.

حال پیدا کردن انبوهی از مخاطبان که حقیقی باشند و ارسال پیامک به آنها متناسب  با تبلیغات ما باشند، کمی دشوار است و برای بدست آوردن این اشخاص و بیوگرافی آنها میتوانید هم از دستگاه ذخیره شماره تماس مشتریان استفاده کنید هم اینکه از نمایندگی های معتبر که بانک شماره موبایل جامع با بیوگرافی عالی دارند کمک بخواهید.

 

 

 

ارسال پیامک انبوه چگونه کار می‌کند :؟

همان طور که گفته شد ارسال پیامک انبوه در بستر نرم افزاری انجام می‌شود. این نرم افزار می‌تواند تحت وب و به صورت آنلاین داخل یک وب سایت باشد و کاربر می‌تواند با داشتن یک حساب از آن استفاده کند. مورد دوم نرم افزاری تحت سیستم عامل است که در این مورد کاربر حتما نیازمند به اتصال اینترنت میباشد. به این نرم افزارهای تحت وب، پنل اس ام اس گفته می‌شود و به ارسال پیامک به انبوهی از مخاطبان ارسال پیامک انبوه گفته می‌شود. در این پنل اس ام اس تعداد زیادی شماره تلفن همراه ذخیره می‌شود که می‌توان این شماره ها را به روش های مختلف برای ارسال پیامک مدیریت کرد.

 

 

 

 پیام رسون :

سامانه پیامک شیراز به عنوان یکی از ارزان ترین سامانه در ایران شناخته شده است و ما افتخار می‌کنیم که با در نظر گرفتن کمترین تعرفه ها و در بر داشتن جامع ترین بانک شماره موبایل توانسته ایم تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان باشیم.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۰۱ ، ۱۶:۵۷
sms reson

امیررضا واعظ آشتیانی فعال سیاسی اصولگرا
همواره فرمایشات مقام معظم رهبری آبی است که روی آتش ریخته می‌شود. ایشان با صحبت‌های دقیق و حکیمانه مسائل را تحلیل می‌کنند و نکته مهمتر اینکه خواب آشفته‌ای به چشم دشمنان نظام می‌آورند. دست بدخواهان نظام را به راحتی می‌خوانند و به این نکته که دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال چه اهدافی هستند، اشاره می‌کنند. این یک واقعیتی است که فقط می‌توانیم از یک رهبر فهیم و آگاه سراغ داشته باشیم. مسئولین نظام در عرصه‌های مختلف باید چگونه سخن گفتن، تحلیل کردن و موضع گرفتن و در عین حال چگونه آرامش دادن به جامعه را بیاموزند. آنچه مسلم است یکسری افراد از روی هیجان‌زدگی مواضعی را در حوزه‌های هنری، سیاسی و ورزشی اتخاذ کردند و بدون اینکه عمق موضوع را متوجه باشند یا به تعبیر بنده از بصیرت برخوردار باشند، مواضع‌شان در مسیری بود که همان فتنه‌گرها می‌خواستند. ولی این را به پای هیجان‌زدگی می‌گذاریم درحالی که در حوزه‌های مختلف باید کارها با تدبیر و منطق جلو برود. البته از حق نگذریم شاهد بودیم نیروی انتظامی مظلوم واقع شد و با دست خالی در مقابل یکسری افراد قرار گرفت که به نوعی هم شهید داد و هم صدمه خورد. ولی در عین حال باید مراقبت‌های لازم باشد و مطالبات مردم مورد توجه واقع شود. چقدر خوب است که مسئولین در حوزه‌های مختلف به درستی به مطالبات بپردازند و آنها را عملی کنند. همه این اتفاقات را ناشی از این موضوع می‌دانم که ایران مقتدر است و دارد پیشرفت می‌کند. مقام معظم رهبری به این موضوع تاکید داشتند که دشمنان نظام از اینکه نظام روی پای خود می‌ایستد و مستقل عمل می‌کند و پیشرفت کرده، در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه نظامی و امروز می‌بینیم که دشمنان ما، راه نظامی را، راه عملیاتی برای خود نمی‌بینند چراکه ما مقتدریم. در حوزه رسانه و تبلیغات دارند ورود می‌کنند که حوزه فرهنگی باید هوشیار باشد و متولیان فرهنگی و رسانه باید تدابیر لازم را داشته باشند. حتی در این اتفاقات شاهد بودیم که ایلان ماسک هم به دنبال ایجاد یک فضای مجازی فوق‌العاده بود. امری که نشان می‌دهد این قضیه کاملا محاسبه شده و برنامه‌ریزی شده بود که به این منازعات ورود کند. نوجوانان را به کف خیابان بیاورند و سناریوی کشته سازی را راه بیندازند. به هر جهت باید همه اعم از مسئولین گرفته تا مردم عادی کوچه و بازار باید هوشیار و مراقب باشند چون کسانی که آن‌طرف مرزها هستند دلشان برای ما نمی‌سوزد. آنها به دنبال تجزیه ایران هستند و تنها راه کنترل و مهار ایران را دعوا از درون پیش بینی کردند تا بدین واسطه به سمت تجزیه ایران پیش روند اما همه این خواب‌هایشان با تحلیل دیروز رهبری نقش بر آب شد. آنها همه نگرانی‌شان این است که ماه‌ها و سال‌ها نقشه می‌کشند ولی در چند دقیقه رهبری همه نقشه‌هایشان را بر باد می‌دهد. لذا باید محکم پشت‌سر انقلاب، نظام و رهبری باشیم و دست اتحاد داشته باشیم. ضمن اینکه مطالبات مردم هم می‌تواند مطالبات بحقی باشد ولی منازعه، دعوا و تخریب متفاوت از مطالبه‌گری است لذا باید این فاصله را ترمیم کنیم و مطالبه‌گری را از راه قانونی و منطقی پیش ببریم. صبر و حوصله مسئولین هم در ارتباط با مطالبات مردم باید به گونه‌ای باشد که به درستی عملیاتی شود. ما در این اتفاق دیدیم که بهانه‌هایی با عنوان کشته شدن و حجاب که می‌دانستیم عقبه وسیعی به خودش اختصاص داده، ابزار و وسیله‌ای شد که عده‌ای جولان دهند ولی همان‌طور که رهبری نظام به درستی اشاره کردند در طیف‌های مختلف اعم از هنر و ورزش، افراد خوب و اثرگذار وجود دارد. اینطور نیست که اگر چند نفر آنهم از روی هیجان زدگی اظهارنظری داشتند، تمام آن بخش از جامعه دنباله روی کنند. از این‌رو، مواضع برخی هنرمندان و ورزشکاران را بی‌اهمیت جلوه دادند. همچنان‌که به گفته قاضی القضات کسانی که محرک و تحریک کننده بودند برابر قانون باید مورد مواخذه قرار بگیرند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۰۱ ، ۱۶:۵۷
sms reson