سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

جذابیت های استفاده از سامانه پیام کوتاه

1401-01-25 23:41:49 388  0  0

این روزها هر کجا که می رویم صحبت از کسب و کار و درآمد زایی است و جالب است که اکثریت مردم به دنبال راحت ترین کار و در عین حال پردرآمدترین آن هستند و یا اینکه خیلی‌ها می‌خواهند در کنار کار اصلی خود شغل دوم داشته باشد و شغل دوم باید طوری باشد که به شغل اول آنها آسیب وارد نکند و در کنار آن از درآمدهای خوبی هم برخوردار باشد .

در این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید چرا که می خواهیم در رابطه با یک شغل پردرآمد و در عین حال آسان و کاربردی با شما صحبت کنیم .

 

 

 

 

تبلیغات پیامکی :

یکی از شغل هایی که هم از درآمد بالایی برخوردار می باشد و هم می‌تواند در کنار مشاغل دیگر برای شما درآمدزایی کند بازاریابی و تبلیغات پیامکی است
حال اینکه می‌گویم می‌تواند در کنار مشاغل دیگر به شما کمک کند به این دلیل است که می‌تواند به صورت خودکار و اتوماسیون شده وزمان بندی شده عمل کند که در زیر به توضیح بیشتر آن می‌پردازیم . 

در حال حاضر سامانه پیام کوتاه زیادی وجود دارد که از اتوماسیون کردن ارسال پیامک در بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند و امید است که در سال های آینده به تعداد این نمایندگی های پیامک افزوده شود .
اما در حال حاضر و با توجه به شرایطی که سامانه پیام کوتاه دارند باید قبل از هدر دادن پولتان و قبل از آنکه قراردادهای طولانی مدت  با نمایندگی پیامک ببندید و بعد از آن ناامید شوید ، میبایست تمامی امکانات هر نمایندگی پنل پیامک را بشناسید  چراکه امکاناتی که هر نمایندگی پنل پیامک دارد می‌تواند در رساندن شما به هدفتان بسیار موثر باشد .

 

انواع امکانات در سامانه پیام کوتاه : 

ارسال پیامک زمانبندی شده :

اکثریت کسانی که از پنل پیامک استفاده می‌کنند به دنبال خودکار کردن ارسال پیامک ها هستند چرا که باعث می شود در وقت  صرفه‌جویی شود اما خیلی از خود کار کردن ها نیاز به کدنویسی دارد و همین باعث گیج شدن افراد می‌شود لذا ما در سامانه پیام کوتاه شیراز از مشتریان می‌شنویم که از آسانی شروع استفاده از پلتفرم ما قدردانی می‌کنند. به همین دلیل است که ما یک راه حل برای ارسال خودکار پیامک ایجاد کردیم که مطلقاً نیازی به کدنویسی ندارد. شما می‌توانید پیامک‌های متفاوت و زیادی ایجاد کنید که می‌توانند به‌طور یکپارچه و خودکار ارسال شوند، ارتباطات را ساده‌تر کنند و خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند. پس بیش از این وقت خودرا تلف نکنید.

اگر یک فرستنده خودکار پیامک را در نظر می‌گیرید که کار کردن با آن آسان نیست، مطمئن باشید که برای نمایش محصول باید وقت بگذارید تا بدانید که تغییر ترتیب پیامک چقدر پیچیده خواهد بود.

ما متوجه شدیم که بهترین استراتژی پیامک های خودکار شامل ترکیب داده‌ها و ایجاد پیشرفت‌های دائمی است لذا ما اتوماسیون پیامکی خود را هربار به روز و پله پله ارتقا داده ایم .

با این حال اگر قصد خرید دارید هرگز به یک فروشنده که صرفاً به شما نشان می‌دهد که چگونه  این پلتقرم کار می‌کند ،  بسنده نکنید و حتما  یک دوره آزمایشی از نرم افزار بخواهید تا خودتان با آن آشنا شوید.

ما  در پیام رسون آموزش کامل استفاده از پلتفرم ارسال خودکار پیامک را برای شما در نظر گرفته ایم و رایگان در اختیار شما خواهیم گذاشت. 

 

 

 

دسته بندی مشتریان : 
یکی از بزرگترین اشتباهات در بازاریابی پیامکی ،  ارسال پیامک به صورت عمومی است اما اگر واقعاً بخواهد یک بازاریابی پیامکی هدفمند داشته باشید حتماً باید از تقسیم‌بندی افراد کمک بگیرید .

این کار در سامانه پیام کوتاه شیراز توسط برنامه Workflows  که توسط شرکت  Onyx & Oak درست شده است ، استفاده می‌شود و تقسیم بندی آن به سه صورت زیر انجام می‌شود : 
۱_ منطقه زمانی 
۲_شخصی سازی 
۳_ یکپارچه سازی

 

پیام رسون : 

شما برای راه اندازی بازاریابی پیامکی و اتوماسیون پیامکی نه تنها به داده‌های دست اول نیاز دارید، بلکه سامانه ی پیامک خودکار شما باید بتواند در ارسال پیامک به تقسیم‌بندی‌های صحیح ، کار را برای شما آسان کند . 

 در مرتب کردن اعضای خبر نامه ی شما نباید هیچ ورودی دستی وجود داشته باشد. این کار را سامانه ی خودکار پیامک شما انجام می‌دهد بنابراین اگر در حال خرید سامانه ی خودکار پیامک هستید، این یک ویژگی مهم را در نظر بگیرید.

نمایندگی سامانه پیامک شیراز یکی از سامانه هایی است که این اتوماسیون سازی را به راحتی برای شما انجام میدهد و بی دلیل نیست که پیام رسون را به عنوان پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه انتخاب کرده اند . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۰۱ ، ۲۳:۱۹
sms reson

در 11 ماه گذشته روزانه 3416 میلیارد تومان نقدینگی جدید خلق شده است

بانک مرکزی اعلام کرده که خلق نقدینگی در ماه‌های پایانی سال گذشته با قدرت هر چه تمام ادامه داشته است. مطابق آمار و ارقام ارایه شده توسط بانک مرکزی به 4624هزار میلیارد تومان رسیده است؛ عددی که نسبت به پایان سال 99 بالغ بر 33 درصد رشد کرده است. این آمار بدان معناست که احتمالا نقدینگی در پایان سال گذشته، به 4750هزار میلیارد تومان نیز رسیده و در واقع 1300 میلیارد تومان فقط در یک ماه به نقدینگی کشور اضافه شده است.  نقدینگی در حالی به رشد خود ادامه می‌دهد که هشتم دی ماه سال گذشته، رییس‌جمهور در «دستوری» به تیم اقتصادی خود درخواست کرد که «همچنان خود را به کاهش نقدینگی متعهد بدانند و در راستای آن حرکت کنند.» اما دستگاه خلق نقدینگی در 6ماه دوم سال 1400 نیز که مدیریت پولی کشور در دست تیم اقتصادی دولت جدید بوده به کار خود ادامه داده است.  به این آمار نگاه کنید: در 6 ماه اول سال گذشته به‌طور متوسط روزانه 3180 میلیارد تومان نقدینگی خلق شده است. در 9 ماه ابتدایی سال گذشته این عدد 3445 هزار میلیارد تومان بوده و در 11 ماه نخست نیز به‌طور متوسط روزانه 3416 میلیاردتومان نقدینگی جدید تولید شده است. 


متهم اصلی خلق نقدینگی
برای پاسخ به این سوال که این میزان نقدینگی چگونه خلق شده باید به جزییات آمار ارایه شده توسط بانک مرکزی نگاه کرد. بر اساس این آمار از مجموع 1148 هزار میلیارد تومان نقدینگی جدیدی که طی 11 ماه نخست 1400 خلق شده، فقط 11 درصد آن یعنی 122 هزار میلیارد تومان از محل پایه پولی بوده و مابقی توسط بانک‌ها ایجاد شده است.  ضریب فزاینده نقدینگی در پایان بهمن ماه سال گذشته ۷.۹۲۶ بوده که ۴.۹ درصد نسبت به بهمن سال ۱۳۹۹ افزایش داشته است. این بدان معنی است که پایه پولی و فشار به منابع پرقدرت (چاپ پول) با ضریب بالاتری در حال انجام است. درست برخلاف «دستور» رییس‌جمهور که از اعضای کابینه خود خواسته بود جلوی رشد نقدینگی را بگیرند. 


پایه پولی چیست و چرا مهم است؟
آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که همچنان، بانک‌ها عامل مسلط در رشد پایه پولی شده‌اند و بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی از 117 هزار میلیارد تومان در اسفند 1399، با 69 هزار میلیارد تومان افزایش، به رقم 186 هزار میلیارد تومان در بهمن 1400 رسیده است و جالب توجه آنکه حدود 60 درصد از بدهی مذکور، مربوط به بانک‌های غیردولتی است. 
در نظام پولی، عرضه پول، فرآیند پیچیده‌ای است و برآیند رفتارهای متقابل چهار گروه از عامل‌های موثر بر آن، شامل بانک مرکزی، بانک‌های تجاری و تخصصی، سپرده‌گذاران و دریافت‌کنندگان وام می‌شوند. پول پرقدرت، عبارت است از پولی که مستقیما توسط بانک مرکزی به وجود می‌آید و شامل موارد ترازنامه بانک مرکزی می‌شود. به بیانی ساده، پول پرقدرت برابر است با جمع اسکناس و مسکوک به علاوه سپرده‌های بانکی نزد بانک مرکزی.  در واقع پایه پولی، منبعی است که توسط بانک مرکزی منتشر شده و در چرخه اقتصاد در اختیار بانک‌های تجاری قرار می‌گیرد؛ به گونه‌ای که بانک‌ها می‌توانند با استفاده از این منابع و از طریق خلق پول بانکی به گسترش حجم پول بپردازند. پایه پولی از اجزایی تشکیل شده است. اولین جزء آن طلاست. وقتی در ترازنامه بانک مرکزی جزء طلا، مثبت می‌شود به معنای آن است که بانک مرکزی در ازای دریافت طلا معادل ریالی آن را به صاحبان طلا داده است. بخش دوم دارایی‌های خارجی است. بانک مرکزی ارزهای خارجی را در بانک‌های طرف قرارداد خود ذخیره کرده و معادل آن ریال چاپ می‌کند . بخش سوم دارایی ترازنامه است. این بخشی است که در سال‌های گذشته به ‌شدت مورد توجه بوده است. در این بخش دولت دست به استقراض از بانک مرکزی می‌زند و بانک مرکزی نیز بدون اینکه دو جزء قبلی پایه پولی را در اختیار داشته باشد، پول چاپ می‌کند. بخش چهارم، مانده بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی است. بانک مرکزی به بانک‌ها وام می‌دهد. اگر نرخ بهره بازار بیشتر از نرخ بهره‌ای باشد که بانک مرکزی با آن وام داده، در واقع دست به انتشار پول پرقدرت زده است. در آخر نیز خالص دارایی‌های بانک مرکزی جزء پایه پولی قرار می‌گیرد. با استناد به گزارش بانک مرکزی از متغیرهای پولی در پایان بهمن ماه، پایه پولی به 580 هزار میلیارد تومان رسیده است. نقدینگی با توجه به شرایط اقتصادی کشور تغییرات ریز و درشت زیادی داشته و خواهد داشت، اما بالا بودن نرخ رشد پایه پولی از مهم‌ترین مسائلی است که در شرایط فعلی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های اقتصادی کارشناسان افزوده است.
این متغیر تورم‌زا در 11 ماهه نخست سال جاری میزان رشد حدود 27 درصدی را به خود اختصاص داد که بالاترین رقم از ابتدای دهه 90 تاکنون بوده است. نوسانات ارزی، تغییر در نرخ تسعیر ارز در بودجه، افزایش کسری تراز عملیاتی و برداشت از صندوق توسعه ملی طی سال‌هایی که کشور درگیر تحریم بود، از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود این متغیر پولی همچنان به تاخت و تاز خود ادامه دهد.


نقدینگی از 5000 هزار میلیارد تومان عبور می‌کند؟
کامران ندری، کارشناس اقتصادی می‌گوید: در حال حاضر نقدینگی از 4.5 هزار هزار تومان عبور کرده و نرخ رشد نقدینگی هم 40 درصد است و اگر حتی در مدت زمان کوتاه با عملکرد موثر میزان نرخ افزایش نرخ رشد نقدینگی به 20 درصد برسد باز هم قطعا از عدد 5 هزار هزار میلیارد تومان تا پایان امسال عبور خواهیم کرد و در بهترین حالت نرخ نقدینگی به 5.5 هزار هزار میلیارد تومان می‌رسد. به گفته وی اساسا مساله نرخ تورم در بیش از 90 درصد کشورها حل شده اما در ایران برای دلیل افزایش نرخ تورم بهانه بسیار زیاد است. آلمان در فاصله بین جنگ جهانی اول و دوم گرفتار ابرتورم شد یا روسیه پس از فروپاشی جماهیر شوروی با رشد نرخ تورم درگیر بود و ترکیه 30 سال گذشته هم با مشکل تورم بالا مواجه بود، اما توانستند با اصلاحات پولی و بانکی از جمله ایجاد انضباط مالی در دولت، حذف هزینه‌های غیرضرور، استقلال بانک مرکزی، حذف بانک‌های دولتی و ... نرخ تورم را مهار کنند و این اقدامات در ایران هم قابل انجام است و اساسا اگر نخواهیم از تجربه این کشورها استفاده کنیم، علم اقتصاد معنایی ندارد.


متهم تورم چه کسی است؟
در دو هفته گذشته و پس از پایان تعطیلات نوروزی روند رو به رشد افزایش قیمت بعضی از اقلام اساسی صدای تعدادی از مسوولان کشور از جمله نمایندگان مجلس را هم درآورده است. از جمله محمدباقر قالیباف، رییس مجلس که با نسبت دادن تورم به دولت قبلی گفته: «این مساله وظیفه دستگاه‌های مربوطه را در کنترل قیمت‌ها نفی نمی‌کند.»
مرکز آمار ایران نرخ تورم سال گذشته را 40.2 درصد اعلام کرده؛ این نهاد نرخ تورم سال ۹۹ را نیز 36.4 درصد اعلام کرده است. در روزهای گذشته وزیر امور اقتصادی و دارایی از کنترل تورم سخن گفته و از این موضوع به عنوان یک «دستاورد» یاد کرده است. اما نگاهی به جزییات داده‌هایی که مرکز آمار ایران آنها را منتشر کرده به همراه گزارش‌های میدانی منتشر شده نشان می‌دهد قیمت بسیاری از اقلام اساسی بیشتر از تورم عمومی افزایش یافته است. نرخ تورم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۵۲ درصد اعلام شده است؛ این نرخ یک‌سال پیش‌تر در سال ۱۳۹۹ حدود ۳۹ درصد بود. به نظر می‌رسد برای پیدا کردن متهم تورم افسارگسیخته فعلی نباید آدرس غلط داد یا جای دوری رفت. پمپاژ روزانه بیش از 3000 میلیارد تومان نقدینگی به اقتصاد فرو رفته در رکودی که گرفتن یک وام جزئی در آن نیاز به هزار و یک بهانه و ضامن دارد، در کنار تحریم‌های شدیدی که جلوی تزریق دلارهای نفتی را به اقتصاد وابسته به نفت گرفته، دلایلی است که می‌توان برای تورم در نظر گرفت. خبرگزاری تسنیم در گزارشی نسبت به بروز «ابرتورم» هشدار داده . چیزی که شاید امروز از اقتصاد ایران دور باشد، اما در ماه‌ها و سال‌های آینده چطور؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۰۱ ، ۲۳:۱۸
sms reson

با گذشت بیش از ۴۰روز از حمله روسیه به اوکراین، اقتصاد این دو کشور به‌شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. آخرین محاسبات مربوط به ۲۴ مارس نشان می‌دهد که ۶۳ میلیارد دلار از زیرساخت‌های اوکراین به‌طور کامل نابود شده است. در سمت دیگر نیز اقتصاد روسیه به‌دلیل اعمال تحریم‌های متفاوت از سوی دولت‌های غربی به‌شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. اما آسیب‌های این جنگ صرفا به اقتصاد دو کشور محدود نبوده و می‌تواند نقاط مختلفی را در سطح جهان مورد هدف قرار دهد. روسیه و اوکراین در کنار هم بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان موادغذایی به خصوص غلات در سطح جهان بودند. با مهاجرت برخی کشاورزان اوکراینی از کشورشان و تبدیل برخی دیگر به سربازان جنگ، بخش زیادی از تولید مواد غذایی این کشور از دور خارج شده و این موضوع می‌تواند به کمبود شدید غذا در سطح جهان و افزایش تورم منجر شود.
 
روسیه و اوکراین در کنار هم ۳۰ درصد از صادرات گندم در سطح جهان را بر عهده دارند. در کنار این موضوع حدود ۲۰ درصد از ذرت جهان نیز در این دو کشور تولید می‌شود. اما نقش این دو کشور در تامین دانه‌های روغنی آفتابگردان غیر قابل انکار است، چراکه حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد از این محصول از این دو کشور تامین می‌شد. سازمان ملل حدود ۵۰ درصد از غذای مورد نیاز برای برنامه جهانی غذا را از این دو کشور تامین می‌کرد.

نبرد روسیه و اوکراین موجب شده که نخستین آثار کمبود غذا در شمال آفریقا به راحتی احساس شود. برای مثال کشوری مانند مصر حدود ۸۵ درصد و لبنان حدود ۸۱ درصد از موادغذایی خود را از اوکراین تامین می‌کردند. علاوه بر این‌ها، کشور جنگ‌زده‌ای مانند یمن نیز وابستگی بالایی به واردات غذا از سوی اوکراین و روسیه دارد. این جنگ موجب شده حدود ۲۸۳ میلیون انسان در معرض قحطی غذا قرار بگیرند. این آثار محدود به شمال آفریقا نخواهد بود و به زودی به آسیا و اروپا نیز صدمه خواهد زد. مصر بزرگ‌ترین واردکننده مواد غذایی از اوکراین است، ولی در جایگاه بعدی اندونزی و سپس بنگلادش قرار دارند. این دو کشور بخش زیادی از گندم مورد نیاز خود را از اوکراین تامین می‌کردند. حال با توجه به کاهش شدید تولید اوکراین، به زودی کشورهای آسیایی با بحران غذا روبه‌رو خواهند بود.

این گستره صادراتی اوکراین موجب می‌شود که به زودی حجم عظیمی تقاضا از سوی دیگر کشورها برای خرید مواد غذایی صورت بگیرد که می‌تواند به افزایش شدید قیمت‌ها و در نتیجه تورم ختم شود. برای مثال تورم مصر در ماه مارس حدود ۱۰ درصد بود و در این میان قیمت مواد غذایی حدود ۱۷ درصد افزایش داشته باشد. قیمت مواد خوراکی در برخی کشورها مانند ترکیه حساسیت بیشتری به تغییر قیمت‌ها دارد. ترکیه در ماه گذشته ۶۱ درصد تورم را تجربه کرد که مواد خوراکی در این کشور در ماه مارس حدودا ۷۰ درصد گران‌تر شدند.

نقش پررنگ مواد غذایی در تورم کشورها نشان می‌دهد که بحران غذا یکی از مهم‌ترین مسائل اقتصادی در سال جاری خواهد بود. در کنار این موضوع، کاهش دسترسی افراد به غذا می‌تواند بحران‌های اجتماعی بزرگی را خلق کرده و هزینه‌های زیادی را بر اقتصاد جهانی وارد کند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۰۱ ، ۲۳:۱۶
sms reson

آشنایی با نحوه گرفتن پرینت تلفن با پیام رسون

1401-01-11 23:49:53 883  0  0

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که قصد داشته باشید پرینت پیامک ها و تماس های یک سیم کارت را داشته باشید . این سیم کارت می تواند متعلق به شما یا فرد دیگری باشد که دلایل پرینت آن می‌تواند متفاوت باشد .
در این مقاله قصد داریم تا شما را به نحوه گرفتن پرینت تلفن آشنا کنیم پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

نحوه گرفتن پرینت پیامک ها : 
برای گرفتن پرینت پیامک حتما باید از طریق مراحل قانونی اقدام شود هرچند که مالک خودش قصد داشته باشد پرینت بگیرد .
پس افراد فقط در صورتی مجاز به گرفتن پرینت هستند که دستور چاپ از مراجع قضایی را داشته باشند .
اما اگر کسی پنل اس ام اس تهیه کرده باشد و قصد داشته باشد که پرینت پیامک های ارسالی را داشته باشد می‌تواند از طریق خود سامانه پیامک اقدام کند چراکه سامانه پیام کوتاه برای پرینت پنل اس ام ای نیازی به دستور قضایی ندارد ‌.


نحوه گرفتن پرینت تماس ها : 
 برای گرفتن پرینت تماس ها دو راه حل وجود دارد 
۱_اگر سیم کارت متعلق به خودتان باشد می‌توانید خیلی راحت با ورود به سایت ها و اپلیکیشن هایی که اپراتورها به مشتریان ارائه می‌دهند وارد شوید و پرینت تماس خودتان را دریافت کنید و یا اینکه به مراکز خدماتی مربوطه حضوری مراجعه کنید . در این مورد نیازی به دستور مراجع قضایی نیست .
۲_اما اگر سیم کارت متعلق به شخص دیگری باشد به هیچ عنوان نمی‌توانید از ریز مکالمات خبر دار شوید مگر آنکه با دلایل محکمه پسند به مراجع قضایی رجوع کنید تا آنها دستور کتبی برای گرفتن پرینت را به شما بدهند .

 

ضرورت حضور مالک سیم کارت هنگام گرفتن پرینت خط تلفن :
توجه داشته باشید که حتی در صورت پذیرفته شدن درخواست پرینت تلفن، این امر باید حتما با رضایت و حضور مالک سیم کارت انجام شود. یعنی حتی اگر شرایط شما مشمول دریافت پرینت تلفن شخص دیگری باشد، در صورتی که صاحب خط تلفن حضور نداشته باشد، این کار انجام نخواهد شد.

تنها در دو صورت می‌توان بدون حضور مالک پرینت تلفن آن را دریافت کرد و آن هم موقعی است که فرد مالک فوت کرده یا اینکه خود مالک، متهم باشد. البته در این حالت هم تبصره‌های بسیاری برای دریافت پرینت تلفن وجود دارد.

 

پیام رسون 

در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه پرینت گرفتن سیم کارت خود یا شخص دیگری آشنا کنیم و از شرایط و ضوابط آن برای شما بیشتر توضیح دهیم و روش های مختلف برای گرفتن پرینت تلفن برای سیم کارت شخصی و پنل های پیامکی را شرح دادیم .

امروزه پنل پیامک یکی از نیازهای اساسی سازمانها و اورگانها شده است و یا حتی آنهایی که از طریق فضای مجازی فعالیت می کنند به همین دلیل اکثر سازمان های معتبر سعی می‌کنند که از سامانه‌های معتبر پنل پیامک تهیه کنند . 


نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون یکی از معتبر ترین و بهترین سامانه هایی است که در طول ۱۱ سال فعالیت خود توانسته اعتماد خیلی از سازمان ها را به خود جلب کند .


برای گرفتن پنل اس ام اس از سامانه پیام کوتاه شیراز کافیست اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۰۱ ، ۲۳:۱۵
sms reson

افزایش تعرفه ایرانسل ، رایتل ، همراه اول در سال ۱۴۰۱

1401-01-08 23:46:58 253  0  0

فناوری های جدید در دو دهه اخیر تأثیرات بسیاری بر زندگی داشته اند و تا حد زیادی سبک زندگی ما را تغییر داده اند. تلفن همراه از پدیده هایی است که زندگی جوامع بشری را خیلی زیاد تحت الشعاع قرار داده است به طوری که تمامی بازاریابی ها و تبلیغات امروز توسط تلفن همراه انجام می‌شود .

 

همانطور که میدانید در حال حاضر بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس یکی از بهترین روش تبلیغ در بین دیجیتال مارکتینگ ها می باشد چرا که نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر از تعرفه پایین تری برخوردار است . حال این بازاریابی پیامکی توسط سه اپراتور موجود در ایران که همراه اول ، ایرانسل و رایتل می باشد صورت می گیرد . این شرکت ها با ارائه خدمات به زیرمجموعه های خود که همان نمایندگی پیامک می باشد که این امکان را برای افراد دیگر فراهم کرده‌اند که بتوانند با خرید هر یک از اپراتورهای مدنظرشان ارسال پیامک تبلیغاتی انجام دهند . 

حال با وارد شدن به سال جدید تمامی این شرکت‌ها افزایش تعرفه داشته‌اند . در زیر علاوه بر اینکه به تاریخچه هر یک از شرکت های می پردازیم به شما اطلاع می‌دهیم که در سال ۱۴۰۱ هر اپراتور چند درصد افزایش تعرفه داشته است .  تا پایان با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

ایرانسل :

تاریخچه: 

شرکت ایرانسل از زمانی که در مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه برنده شد تا الان سالهای پر تلاشی را پشت سر گذاشته و همواره برای ارائه خدمات و محصولاتی نو آورانه و مطابق با آخرین فناوری روز دنیا ، تلاش کرده .این تلاش ها را می‌توان در لقب هایی که به این شرکت داده شده است را مشاهده کرد از جمله ( برترین عرضه کننده خدمات ارتباطی سال کشور ) .

علاوه بر آن شرکت ایرانسل برای اولین بار در ایران سرویس اینترنت 4Gرا با بیشترین سرعت باند پهن در کشور ارائه داده است. 

 

تعرفه ایرانسل در سال ۱۴۰۱ : 

این شرکت با ورود به سال جدید از همان اول فروردین روی تمام بسته های خود اعم از مکالمه ، اینترنت ،  پیامک و ... افزایش ۱۰۰ درصدی را در نظر گرفته که در پی آن نمایندگی سامانه پیامک که ارائه دهنده پنل پیامک به مشتریان بوده‌ ،  باید این افزایش قیمت ها را روی پنل پیام کوتاه خود اعمال کنند. 

 

همراه اول :

تاریخچه: 

شرکت همراه اول در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای آن 9۲۰۰ شماره در شهر تهران با مسئولیت امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران آغاز به کار کرد و در ۱۹ مرداد همان سال با واگذاری ۴ سیم‌کارت به نهاد ریاست جمهوری برای اولین بار عرضه رسمی سیم کارت در ایران را آغاز کرد .این شرکت در حال حاضر با ارائه سرویس هایی همچون اینترنت نسل ۳ و ۴ وای فای اول ، باشگاه فیروزه ای ،سیم‌کارت کودک ،سیم کارت دانشجو ،و غیره توانست مشترکین  بسیاری را برای خود داشته باشد که این مشترکین در حال حاضر شامل ۶۸ میلیون در ۱۲۴۵ شهر می باشد .

 

تعرفه همراه اول در سال 1401 :

شرکت همراه اول نیز با ورود به سال جدید همانند دیگر شرکت ها شامل افزایش تعرفه می باشد لذا شرکت اعلام کرده که این افزایش تعرفه از اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ اعمال می شود که در پی آن سامانه های پیامک نیز می توانند این افزایش تعرفه را روی پنل های پیامک خود داشته باشند. 

 

رایتل :

تاریخچه:

شرکت رایتل سومین اپراتور سراسری تلفن‌همراه شناخته شده که وابسته به سازمان تامین اجتماعی می باشد . اسم این شرکت از دو کلمه جداگانه تشکیل شده رای که به معنای خرد ،هوش  و اندیشه است و بخش دوم آن تل می باشد  .این شرکت نیمه خصوصی بوده و کار خود را از سال ۱۳۸۶ شروع کرده و در همین زمان کم توانسته به عنوان ( سریع ترین اینترنت همراه کشور ) شناخته شود

 

تعرفه رایتل در سال ۱۴۰۱: 

این شرکت همانند دیگر شرکت ها با ورود به سال جدید از افزایش تعرفه برخوردار بوده است این افزایش تعرفه مانند ایرانسل از اول فروردین ماه بوده که این مجوز را به نمایندگی پیامک می دهد که افزایش تعرفه را روی پنل های اس ام اس خود اعمال کنند .

 

پیام رسون : 

همه افرادی که از پنل پیامک برای بازاریابی پیامکی خود استفاده می‌کند با این موضوع آشنا هستند که هر سال با ورود به سال جدید همه شرکت ها و نمایندگی های پیامک با افزایش تعرفه مواجه هستند .

سامانه پیام کوتاه شیراز برای آنکه در هزینه های شما برای خرید پنل پیامک صرفه جویی کند با توضیح کامل هر اپراتور و مشخص کردن نقاط مثبت و نقاط منفی هر اپراتور به شما این امکان را می‌دهد که بر اساس نوع نیازتان اپراتور مورد نظرتان را خریداری کنید و نخواهید هزینه اضافی پرداخت کنید . همچنین پنل های پیامک که شامل پنل پایه ،اقتصادی ،شرکتی و تجاری میباشد را نیز به صورت کامل در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز معرفی کرده ایم تا با شناخت کامل بتوانید انتخاب درست را انجام دهید

 

همچنین این مژده  را باید به مشتریان همیشگی نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز  بدهیم که این شرکت با توجه به افزایش قیمت از طرف اپراتورها در سال گذشته دست از  حمایت مشتریان وفادار خود بر نداشته واز افزایش قیمت‌ها با توجه به فشارهای که به لحاظ رشد هزینه‌ها وجود دارد، قیمت ارسال پیامک انبوه را ثابت نگه داشته است و همچنین طرح های تخفیف دار را در زمان های مختلف به مشتریان پرمصرف خودمعرفی میکند .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۰۱ ، ۲۳:۳۳
sms reson

دغدغه من این است که چرا دغدغه مسوولان ما که باید ناظر به موضوعات کلان و ملی باشد، تلاش برای نرفتن بانوان به ورزشگاه است؟ 

جعفر محمدی/ خبرها و تصاویر منتشر شده از مشهد، بسیار اسفناک است: عده ای از بانوان علیرغم این که بلیت تهیه کرده بودند، اجازه نیافتند وارد ورزشگاه شوند و بدتر از همه این که به صورت برخی از آنها، گار فلفل زدند.

این که بانوان به ورزشگاه بروند یا نروند، دغدغه اصلی من نیست و نگویید "همه مشکلات حل شد و فقط همین یک مورد مانده؟"؛ آنچه باعث شد این چند سطر را بنگارم، دغدغه های بزرگ تری است:

1 - دغدغه من این است که چرا دغدغه مسوولان ما که باید ناظر به موضوعات کلان و ملی باشد، تلاش برای نرفتن بانوان به ورزشگاه است؟
آیا از بیت المال و در واقع از جیب مردم حقوق می گیرند که کشور را در مسیر پیشرفت مدیریت کنند یا آن که نابلدی ها و ناتوانی های خود را در حاشیه هایی مانند نرفتن بانوان به ورزشگاه و طرح صیانت و نظایر این ها پنهان کنند و دو قورت و نیم شان هم باقی باشد؟! 

2 - دغدغه من این است که قانون در این مملکت، هنوز چیزی است در مایه های کشک! در همین مورد حضور بانوان در استادیوم، هیچ قانونی آن را منع نکرده است ولی سلائق فردی هنوز بر قانون ارجح است. جالب توجه این که در همین فقره مشهد، خود مسوولان به بانوان بلیت ورود به استادیوم فروخته بودند ولی باز هم برخلاف تعهد قانونی ناشی از فروش بلیت، آنها را به استادیوم راه ندادند.
 
بی توجهی به قانون، سرطانی است که دیروز خود را در مشهد نشان داد و سال هاست که در ادارات و نهادها و شهرداری ها و قوای سه گانه و ... مانع بزرگ حرکت رو به جلو کشور است.


 تا قانون در این مملکت حاکم نباشد، به هیچ جا نخواهیم رسید؛ به هیچ جا!

3 - دغدغه من این است که نام و برند کشورم در دنیا که در طول تاریخ، با فرهنگ و تمدن و احترام آمیخته بوده است، اکنون با حماقت های برخی، از آن جایگاه رفیع، تنزل یافته است. از دیروز که صدای شیون و ضجه های دخترانی که به صورت و چشمان شان گاز فلفل اسپری کرده بودند، شنیدم؛ هم دلم به حال آنها که دختران و خواهران همه ما هستند می سوزد و ناراحت شان هستم و هم به این فکر می کنم که وقتی مردم جهان این صحنه های شرم آور را از ایران می بینند، درباره ما چه فکری می کنند؟

آیا این همان تصویری است که واقعاً می خواهیم از ایران در ذهن جهانیان ترسیم شود؟ وقتی ما اقدامات وحشیانه و نابخردانه طالبان را در افغانستان می بینیم، درباره آنها چه فکری می کنیم؟ با این کارهای احمقانه داخلی، همان نگاه درباره ما هم شکل می گیرد؛ تعارف که نداریم!

کسی که در دنیای بدون مرز امروز، از حق ساده ای مانند تماشای مسابقه فوتبال جلوگیری می کند، بعد ظاهراً کوتاه می آید و بلیت می فروشد و سپس زیر حرف اش می زند و مانع می شود و از همه بدتر، با بی رحمی به صورت دخترکان بی گناه، گاز فلفل می افشاند؛ فقط به صورت آنها گاز اسپری نکرده، بلکه به چهره ایران اسید پاشیده است و خدا می داند چقدر باید جراحی های ترمیمی انجام شود تا این چهره زیبای تاریخی که همیشه مورد تحسین و رشک و حسادت دیگران بوده، بار دیگر زیبایی خود را به دست آورد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۰۱ ، ۲۳:۳۲
sms reson