سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

فرهاد اصلانی،بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران بیان کرد: هیچگاه افراطی به نقش‌ها و بازیگری نگاه نکردم. اگر بخواهم واژه بهتری استفاده کنم بایستی بگویم که غرق شدن در نقش هم خوب نیست چون بعد از آن خیلی سخت از نقش‌ات کنده می‌شوی و کار برایت مشکل می‌شود. فکر می‌کنم درک نقش و تحلیل درست نتیجه خوبی خواهد داد و اینکه هر آنچه لازم است برای رسیدن به نقش را باید با تحقیق بدست بیاوریم.
از طرفی هم نباید زیاد از نقش فاصله گرفت چون دیگر اجرای خوبی از آن نقش نخواهی داشت، اگر از نقش زیاد فاصله بگیری به نوعی نقش خود را نقد کرده‌ای و دیگر قابل باور بودن این نقش نه برای خود و نه برای مخاطب اتفاق نمی‌افتد.
فیزیک مناسب در بازیگری مدرن امروز یک فاکتور مهم است و من مقداری از این قافله عقب مانده‌ام. به دلیل پرکاری‌ای که در این سال‌ها داشتم، نتوانستم به خودم برسم ولی معتقدم که فیزیک مناسب، دانش، تمرین، تحقیق و در اختیار نقش بودن به کار سنگین بازیگر کمک زیادی می‌کند تا بازیگر بتواند در نقش‌هایی که به او سپرده می‌شود درست عمل کند. من هیچ کدام از این فاکتورها را ندیده نمی‌گیرم.
شاید کمی خوش شانسی نصیب من شده که توانسته‌ام به گفته و نظر مخاطبان در نقش‌هایی که ایفا کردم قابل قبول بوده و ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کنم. البته سعی کردم با کمی تامل و دقت، نقشی که مناسب من نبوده را انتخاب نکنم. «دوران عاشقی» که من در آن نقش منفی را ایفا کردم قصه بسیار مدرن و خوبی داشت. برای اولین بار بود که با علیرضا رئیسیان همکاری کردم و از همکاری با او و فیلمبردارش علیرضا برازنده لذت بردم. برازنده فوق العاده فیلمبردار با روحیه و بانشاط و درجه یکی است.
فیلم «کوچه بی‌نام» هم دومین کار من با هاتف علیمردانی بود ما اعتماد خیلی خوبی به هم داشتیم در این فیلم همه مسائل خیلی راحت و درست پیشرفت رفت. دوستانی در این فیلم در کنار من بودند و ایفای نقش کردند که در تئاتر سابقه خوبی داشتند. «کوچه بی‌نام» قصه قابل قبول و بحث برانگیزی داشت و در دوره خودش خوب دیده شد. البته من در چند پروژه دیگر با هاتف علیمردانی کار کردم اما نقشی که در فیلم «کوچه بی‌نام» بازی کردم، خوب دیده شد.
در «عصر یخبندان» همکاری با مصطفی کیایی برایم جالب و عالی بود. چندباری قبل و بعد از «عصر یخبندان» تلاش کردیم که با هم همکاری کنیم اما متاسفانه شرایط جور نشد. «عصر یخبندان» یک فیلم هیجان‌انگیز و ساختارشکن بود که هنوز هم دیده می‌شود و طرفدار دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۰۴
sms reson

آشنایی با فیشینگ توسط پیام رسون

19 فروردین 1400 1302  0  0

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بر روی تلفن همراه خود یک پیام وسوسه انگیز یا تهدید کننده را دریافت کنید.؟ در چنین موقعیتی چه کار کرده اید؟ آیا متوجه شده اید که اینگونه پیام ها جنبه کلاه برداری را دارند؟ یا تا به حال مورد حمله سایبری قرار گرفته اید؟

 

 

ما امروز در پیام رسان قصد داریم شما را با اینگونه کلاهبرداری‌ها آشنا کنیم و انواع آن را به شما آموزش دهیم . همچنین راه‌های جلوگیری از سوء استفاده از این گونه حملات را نیز به شما آموزش دهیم پس از پایان این مقاله با سامانه اس ام اس شیراز همراه باشید.

 

فیشینگ چیست ؟

 

فیشینگ نوعی کلاهبرداری آنلاین است که در آن مجرم از طریق ایمیل ، پیام کوتاه ،تماس ، و دیگر روشهای تبلیغاتی اقدام به سرقت اطلاعات محرمانه کاربر می کند . اینگونه کلاهبرداری‌ها به این صورت است که  پیامی برای ما ارسال می شود و از ما درخواست می‌کند تا پیوست را باز کنیم و به سوالاتی که در فرم مورد نظر است پاسخ دهیم که اکثرا این گونه سوالها درباره اطلاعات شخصی ماست .  به طور مثال برای ما یک ایمیل می آید و زمانی که آن را باز میکنیم  با پیامی از طرف بانک به صورت اخطار روبه‌رو می‌شویم و وقتی که روی لینک پیام کلیک میکنیم صفحه ای باز می شود که  شبیه صفحه بانک است و در آنجا اطلاعات شخصی کاربران خواسته شده است بعد از آن پیامی برای کاربر می آید که مشکلی پیش آمده است و از کاربر درخواست می‌کند تا رمز عبور را دوباره وارد کند در همین لحظه شخص کلاهبردار صفحه ای را که برای سرقت طراحی کرده است را در روبروی خود دارد و اطلاعات شخصی شما را به سرقت می‌برد و خیلی راحت می‌تواند حساب بانکی شما را خالی کند.

به همین دلیل است که  در سامانه‌های معتبر همیشه  در سایت های خود  نشان اعتماد و رضایت مشتریان را دارند . در  اینجا نمایندگی اس ام اس شیراز به شما توصیه می‌کند که هیچ گاه فوریت را فدای اعتماد نکنید.

 

چه کسانی مورد حمله فیشینگ قرار می‌گیرند؟:

حمله فیشینگ هیچ ربطی به سن یا جنسیت ندارد و می‌تواند در زندگی شخصی یا محل کار افراد اتفاق بیافتد. فقط همین که شخص کلاهبردار بداند افراد از تلفن همراه و اینترنت استفاده می‌کند، کافیست.

چرا که در دنیای ارتباطات امروزه استفاده نکردن از تلفن همراه ، ایمیل، اکانت، و شبکه های اجتماعی یک اتفاق غیر ممکن است. پس همراهان همیشگی سامانه اس ام اس شیراز آگاه باشید که همه افراد در معرض حملات سایبری هستند.

 

انواع فیشینگ :

 

1_ فیشینگ از طریق ایمیل :

یکی از ساده ترین راه های فیشینگ، ارسال ایمیل است که کمی قبل ت. در مورد آن مثال زده ایم.

 

2_ فیشینگ تماس تلفنی :

در این روش با کاربر تماس تلفنی گرفته می‌شود و شخص تماس گیرنده ادعا می‌کند از پشتیبانی سازمان یا اداره‌ای خاص تماس گرفته و سعی می‌کند در حین صحبت کردن اطلاعات شخصی کاربر را نیز بگیرد.. مثلاً تماسی با شماره همراه‌مان گرفته می‌شود و در حین صحبت کردن شماره کارت و نام بانکی که حساب داریم را از ما می‌خواهد.

 

3_ فیشینگ پیام کوتاه :

در فیشینگ پیام کوتاه، برای کاربر پیامی ارسال می‌شود که غالباً حاوی متن اخطار برای حساب بانکی، دریافت جایزه و ... است تا کاربر ترغیب شود و روی لینک کلیک کنید. مثلاً پیامی دریافت می‌کنیم از طرف یکی از اقوام‌ که ارثی به ما رسیده است و اطلاعات شخصی از ما خواسته می‌شود تا برای فرستنده پیام ارسال کنیم.

 

4_ فیشینگ شبکه های اجتماعی :

در شبکه‌های اجتماعی کلاهبردار پست‌ها یا پیام‌هایی را به اکانت شخصی‌مان ارسال می‌کند. ممکن است اکانت دوستان‌مان را جعل کند و مدتی را با ما در تماس بوده و سپس اقدام به کلاهبرداری کند.. مثلاً در دایرکت اینستاگرام از طرف یکی از دوستان‌مان پیامی ارسال می‌شود که به بیماری نادری مبتلا شده و برای هزینه بیمارستان و جراحی  نیاز به مبلغی پول دارد.

 

5_ بد افزار:

در بدافزار کلاهبردارن سایت‌های مشهوری را که بازدیدکننده‌‌های زیادی دارند را مورد هدف قرار می‌دهند و از نقاط ضعف موجود در سایت استفاده کرده و کاربر را از تغییر مسیر به لینک دیگری غیر از سایت اصلی هدایت می‌کنند.

 

6_ فارمینگ :

فیشینگ فارمینگ  که به  DNS نیز معروف است، نوع پیشرفته‌ای از فیشینگ است که سعی در تغییرIP و دامنه سایت دارد و کاربر را به صفحه‌ای اشتباه راهنمایی می‌کند و اطلاعات کاربر را می‌گیرد.

 

7_ نیزه :

در فیشینگ نیزه  کلاهبردار هدف بزرگتری دارد و روی گروهی از مدیران، اشخاص یا شرکت‌های بزرگ برنامه‌ریزی می‌کند و اطلاعات مربوط به شرکت را جمع‌آوری می‌کند. مثلاً جعل هویت مدیرعامل شرکت را انجام می‌دهد و شروع به گرفتن اطلاعات می‌کند.

 

8_ فیشینگ موتور جست و جو :

در موتورهای جستجو، وب سایت‌هایی برای گرفتن اطلاعات شخصی و اطلاعات پرداخت‌ بانکی طراحی می‌شوند.. سایت‌های کلاهبرداری در نتیجه جستجو طبیعی یا جستجو با تبلیغات در نتایج بالاتر گوگل قرار می‌گیرند. اگر مراقب نباشیم و دقت کافی نداشته باشیم ممکن است به جای کلیک روی صفحه اصلی روی صفحه مخرب یا جعلی کلیک کنیم.

 

9_ کلون :

در روش کلون، فیشر از ایمیل معتبری که قبلا برای‌مان ارسال شده، استفاده می‌کند. آدرس و اطلاعات ایمیل را تغییر داده و آن را دوباره می‌فرستد.  به عنوان مثال پیامی از بانک ارسال شده و در متن ایمیل نوشته " لینک ایمیل به‌روز شده است برای تمدید و انجام تغییرات روی این لینک کلیک کنید"

 

10_ شخص سوم :

در این روش شخص سومی وجود دارد که مکالمات بین دو نفر را شنود می‌کند و اطلاعات شخصی و محرمانه را دریافت می‌کند. شنیدن گفتگو ممکن است در فضای عمومی مانند کافی‌شاپ، رستوران و ... هم اتفاق بیفتد.

 

11_ فیشینگ وای فای :

در حمله از طریق  وای فای کلاهبردار به راحتی اطلاعات شخصی را از تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی کپی کرده و استفاده می‌کند. بنابراین در مکان‌های عمومی نباید از وای فای به هیچ عنوان استفاده کنیم. مثلاً هکر با استفاده از بدافزار وارد همراه بانک تلفن همراه شما می‌شود و اطلاعات حساب و رمز را هک می‌کند.

 

در این مقاله پیام رسون  سعی کرد اطلاعات مفیدی را در رابطه با فیشینگ ها به همراهان خود بدهد تا همگان بتوانند از حمله سایبری نسبت به خود جلوگیری کنند .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات به روز و مفید در رابطه با  تکنولوژی و اتفاقات جدید در حوزه پیام کوتاه و سایت های مجازی ،هر روزه  در سایت خبری سامانه پیام کوتاه شیراز  با خبر شوید .

وجهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۲۷
sms reson

قدیری ابیانه، فعال سیاسی می گوید: بین احمدی‌نژاد و البغدادی مشابهت می‌بینم لذا آقای احمدی‌نژاد قطعاً تأیید صلاحیت نخواهد شد و هیچ‌چیز پشت پرده‌ای دراین‌بین وجود ندارد.او تنها می‌خواهد به طرف‌داران خود امید دهد که من تأیید صلاحیت و بعد رئیس‌جمهور می‌شوم و امکانات کشور را در اختیار شما قرار می‌دهم تا به این وسیله بتواند عده‌ای را اطراف خود نگه دارد.یکی از دلایلی که احمدی‌نژاد با اینکه سمتی ندارد افراد به او مراجعه می‌کنند و او نامه دستشان می‌دهد، این است که این افراد امیدوار شوند که اگر رئیس‌جمهور شود این نامه یا دستور عملی می‌شود و این‌طور با فریب مردم می‌خواهد یار تعیین کند لذا این موارد بیش از گذشته ماهیت آنها را نشان می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۱۰
sms reson

آشنایی با گیت هاب توسط پیام رسون

21 فروردین 1400 575  0  0

 

 

آیا تا به حال واژه گیت هاب را شنیده اید؟ یا اطلاع دارید که چه کاربردهایی دارد؟

اگر علاقه به برنامه نویسی و طراحی سایت دارید تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید.

گیت هاب واژه ای است که در دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت کاربرد دارد. این واژه یکی از پر کاربرد ترین مفاهیم در دنیای کد نویسی است که تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید با آن آشنایت کامل داشته باشند.

 

گیت هاب چیست :

 

همه ما انسانها دوست داریم که در هر حوزه ای که فعالیت میکنیم، آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم و در این اشتراک، هم از ایده های افراد استفاده کنیم و هم همکاران خود را بشناسیم. در واقع می‌خواهیم یک جامعه کوچک از متخصصین یک حوزه در کنار هم تشکیل دهیم و در نهایت تشکیل این جامعه کوچک، هم از تغییرات به روز آگاه شویم و هم بتوانیم فرصت شغلی را برای دیگران ایجاد کنیم.

حال گیت هاب همین فضا را برای ما به وجود می‌آورد. در واقع گیت هاب یک ابر اطلاعاتی است که تمامی کسانی که به طور تخصصی و جدی در کد نویسی فعالیت می‌کنند، می‌توانند در این پلتفرم حضور داشته باشند.

به زبان دیگر گیت هاب یک سیستم برای کنترل پروژه های برنامه نویسی است که با کمک این نرم افزار میتوان همه اطلاعات مربوط به پروژه را در فضای ابری ذخیره سازی کرد.

برای مثال اطلاعات کاربری از یک پنل پیامکی ارزان می‌تواند در این پلتفرم قرار گیرد و باعث ایجاد ایده های جدید یا توسعه خود نمایندگی پیامک شود.

 

ضرورت نیاز کدنویسان به گیت هاب :

 

 

 

اگر شما فردی خلاق با ایده های نو هستید، گاهی برایتان پیش می‌آید که به بن بست ایده یابی برخورد کنید. یا اینکه مشکلاتی غیر قابل حل در کد های خود داشته باشید. در این جور مواقع خیلی راحت در فضای گیت هاب چرخی بزنید و با ایده های افراد در سراسر دنیا آشنا شوید. در این حالت حتما ایده های منحصر به فردی برای شما نیز ایجاد خواهد شد.

این نکته را فراموش نکنید که تغییرات مهم و کاربردی همیشه باید در زمان مناسب به اطلاع دیگران رسانده شود، اگر زودتر از موقع اطلاع رسانی شود ممکن است مردم فراموش کنند و اگر دیرتر شود عملا هیچ سودی برای مردم و خودتان ندارد. در اینجا نمایندگی پیامک شیراز به شما توصیه می‌کند که اطلاع رسانی های خود را با استفاده از ارسال پیامک انبوه انجام دهید. این ارسال انبوه می‌تواند به صورت های مختلف اعم از ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک منطقه ای، ارسال انبوه پیامک به محله و... باشد و دلیل دیگر برای استفاده از ارسال پیام کوتاه اینست که می‌توانید از نمایندگی پیامک رایگان استفاده کنید و پنل اس ام اس مفتی دریافت کنید که کاملا ارزش آن را دارد.

 

گیت هاب ویژه همه افراد :

 

این که گیت هاب با هدف ساماندهی به پروژه های کد نویسی برای برنامه نویسان طراحی شده است، درست میباشد اما در عصر تکنولوژی امروز گیت هاب می‌تواند برای تمام افراد در دسترس باشد. در واقع اگر به دنبال طوفان اطلاعاتی در سراسر دنیا هستید، این فضا به شما کمک شایانی می‌کند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که فضای گیت هاب موضوعات عمومی را در بر نمیگیرد.

 

دلیل استفاده از پنل اس ام اس مفتی : 

 

شما بعد از کد نویسی سایت خود و طراحی آن ، نیاز دارید که افراد را از سایت خود با خبر کنی . خرید پنل پیامک ارزان این امکان را به شما میدهد که بتوانبد با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را داشته باشید .

این کار توسط پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه یعنی سامانه پیام کوتاه شیراز بسیار ساده است . ما در پیام رسون تمام تلاشمان را میکنیم که بهترین پکیج ها را به شما ارائه دهیم .

جهت خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۰۸
sms reson

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با صدور دومین اطلاعیه خود در سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: برای مهار موج چهارم بیماری منحوس کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها نیاز داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در دومین اطلاعیه خود در سال جدید، با اشاره به غیرقابل پیش‌بینی بودن رفتار ویروس جهش‌یافته انگلیسی و غالب شدن این  نوع از کرونا در تمامی مناطق کشور و با بیان این‌که بایستی با به‌کارگیری تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی لازم بتوانیم مانع از اوج‌گیری بیماری کرونا در کشور شویم، خواستار به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی برای غلبه بر بیماری و مدیریت آن شد.

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن اشاره به ضرورت توجه جدی‌تر به طرح مدیریت جامع هوشمند به‌منظور کاهش زمینه‌ی انتشار، انتقال و حفظ ایمنی و سلامت جامعه، تصریح کرد: ملاک عمل در خصوص هرگونه اعمال محدودیت، اجرای دقیق تکالیف و مفاد طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌هاست که می‌بایست بدون تفسیر و با دقت اجرایی شود.

تأکید بر این‌که هرگونه محدودیت و الزامات محدودیت‌زا باید بر اساس وضعیت رنگ‌بندی شهرها، اعمال شود و ملاک عمل در این عرصه، اعلام وضعیت رنگ‌بندی شهرها، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغ آن از طریق وزارت کشور است؛ فراز دیگری از دومین اطلاعیه قرارگاه در سال جدید است.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه صادره امروز خود همچنین خاطرنشان کرد: لازم است کلیه ستادهای استانی ضمن پرهیز از اتخاذ تصمیمات مغایر با مصوبات ستاد ملی با فعال نمودن کمیته‌های نظارت ذیل کمیته عالی نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای پروتکل‌ها و الزامات ابلاغی نسبت به مدیریت روند بیماری اقدام نمایند.

معرفی متخلفین و ناقضین پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی به مراجع ذی‌ربط پیش‌بینی شده در مصوبات ستاد ملی و مراجع قضایی به‌منظور برخورد قانونی، از دیگر مفاد اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا است.

در اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان‌ها و حداکثر تلاش برای تحقق همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم، تصریح شده است: انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی مستمر، مردم عزیز، همچنان مجدانه نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اقدام تا با همت همگانی بتوانیم از شرایط فعلی گذر نمائیم.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، همچنین از ستادهای استانی مبارزه با کرونا خواست، ضمن نظارت بر اجرای محدودیت‌ها، هرگونه نارسائی در این روند، مرتفع و کنترل‌ها قاطعانه اعمال گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۴۴
sms reson

ارسال پیامک برای سازمان های مذهبی

12 فروردین 1400 227  0  0

شاید در نگاه اول مراکز مذهبی و پیامک چندان سنخیتی با هم نداشته باشند. چرا که زیاد دیده‌ایم در حین یک مراسم یا رویداد مذهبی، جوانان سرگرم کار کردن با گوشی موبایل خود باشند. در نتیجه این تصور در ذهن ما شکل گرفته است که فناوری‌های مدرن باعث فاصله گرفتن نسل جدید از مذهب شده است. اما پیام رسون پیشنهاد میدهد که اگر این ابزار مدرن بخش چنین بزرگی از زندگی جوانان ما را تشکیل می‌دهد، چرا از خود این ابزار برای تعامل و نزدیک شدن به آنها استفاده نکنیم؟ وقتی که تلفن همراه تا این حد در زندگی مردم جامعه نفوذ کرده است، چرا باید آن را به عنوان دشمن دین مردم ببینیم؟ به جای آن می‌توانیم از همین ابزار برای حضور بیشتر دین در زندگی مردم استفاده کنیم. در ادامه سامانه پیامک شیراز بیشتر در مورد مزایا و کاربردهای پیامک به عنوان یک ابزار مدرن برای مساجد و مراکز مذهبی مثل سازمان بسیج، هیئت‌ها و ... صحبت می‌کند پس تا پیایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

 

 

در اینجا نمایندگی پیام کوتاه شیراز چندین راه استفاده از پیامک را همراه با توضیحات و مثال‌هایی برای شما اورده است .

  • آیات و احادیث را مستقیماً به اعضأ ارسال کنید. :شما می‌توانید آیات و احادیث مرتبط با روز را برای مخاطبان ارسال کنید و به آنها کمک کنید تا در تمام طول هفته ارتباط مستقیمی با دین داشته باشند.

 

  • اعضأ را نسبت به تغییر برنامه‌های خود مطلع کنید. : اگر قصد دارید به خاطر وضع نابسمان هوا کلاس قرائت قرآن خود را لغو کنید کافیست هشدارهای پیامکی ارسال کنید که نهایتاً در چند دقیقه به دست تمام شاگردان می‌رسد.

 

  • اعضا را از مراسم‌ها و رویدادهای پیش رو آگاه کنید : آیا می‌خواهید مطمئن شوید که همۀ اهل محل در مراسم شما حضور خواهند داشت. با استفاده از ارسال پیامک انبوه به محله یادآوری لازم را به آنها بکنید. این پیامک شما در لحظه به دست مخاطبان می‌رسد و مطمئن خواهید بود که هیچکس بی‌اطلاع نیست.

 

  • فعالیت‌های خیرخواهانه خود را به اعضأ اطلاع دهید : پیامک یک روش فوق‌العاده برای با خبر کردن اعضا از برنامه‌های انسان دوستانۀ شما است. به این ترتیب می‌توانید تمام اهل محل را در یک فعالیت خیرخواهانه درگیر کنید و نتیجۀ بهتری از آن بگیرید.

 

  • برنامۀ کلاس‌های خود را به اطلاع مخاطبان برسانید : آیا قصد دارید کلاس‌هایی را برای اهل محل برگزار کنید؟ با ارسال اس ام اس منطقه ای این موضوع را به آنها اطلاع دهید و دعوت کنید تا در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

 

  • به زبان جوانان صحبت کنید تا به آنها نزدیک شوید.:  آیا می‌دانستید که در ردۀ سنی 15 تا 25 سال، پیامک بیشترین استفاده را به عنوان یک کانال ارتباطی شخصی دارد؟ از این مزیت پیامک برای نزدیک شدن به جوانان استفاده کنید.

 

  • نظر اعضأ را نسبت به تصمیمات خود جویا شوید. آیا قصد پیاده کردن یک تصمیم را دارید و می‌خواهید نظر اعضأ را هم در مورد آن بدانید. با استفاده ازارسال  پیامک یک نظرسنجی برگزار کنید و از پاسخ‌های آنها برای پیاده کردن هر چه بهتر این تصمیم استفاده کنید.

 

اما کاربردهای ارسال  پیامک در همینجا به پایان نمی‌رسد. مواردی که تا به اینجا گفته شد تنها چند کاربرد کوچک از پیامک به حساب می‌آید و شما می‌توانید ازارسال  پیامک به روش‌های گوناگون دیگری نیز استفاده کنید. تولدها و مناسبت‌ها را به اعضأ تبریک بگویید، با استفاده از پیامک برای ختم قرآن به صورت دسته‌جمعی برنامه‌ریزی کنید، یک مسابقه مذهبی برگزار کنید و اطلاعات دینی مخاطبان را بسنجید، یک دعا را با اعضأ به اشتراک بگذارید و ... در واقع، به جرأت می‌توان گفت که هیچ محدودیتی برای آنچه ارسال می‌کنید وجود ندارد.

 

جهت مشاوره رایگان به پشتیبانی نمایندگی پیام کوتاه شیراز تماس حاصل فرمایید و جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۰۲
sms reson

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه دولت متبوعش انتظار ندارد که مذاکرات برای احیای برجام خیلی سریع پیشرفت کند و به نتیجه برسد، تأکید کرد که مذاکرات سختی پیرامون برجام در پیش خواهد بود.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در یک نشست خبری تأکید کرد که دولت متبوعش انتظار ندارد که پیشرفت فوری در مذاکرات جندجانبه برای احیای برجام حاصل شود.

ند پرایس در این خصوص به خبرنگاران گفت: «همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ایم، ما چالش‌های پیش رو [در ارتباط با برجام] را دست کم نمی‌گیریم. ما انتظار نداریم که پیشرفت فوری یا زودهنگامی در این زمینه حاصل شود.»

وی ادامه داد: «ما می‌دانیم که مذاکرات سختی خواهیم داشت، اما در عین حال معتقدیم که مذاکرات ما با شرکایمان و مذاکرات شرکایمان با ایران یک گام درست و رو به جلو است.»

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بخش دیگری از صحبت‌های خود گمانه‌زنی رسانه‌ها مبنی بر اینکه رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، از طرف دولت بایدن در مذاکرات برای احیای برجام شرکت خواهد داشت را تأیید کرد.

ند پراس همچنین در پاسخ به سؤالی درباره چارچوب زمانی مذاکرات برای احیای برجام نیز اعلام کرد:‌«ما به دنبال تعیین چارچوب زمانی نیستیم و در این زمینه با شرکای اروپایی‌مان هماهنگی داریم و از لحاظ تاکتیکی تا حدی با چین و روسیه نیز هماهنگ هستیم. ما با سرعتی که از فکر می‌کنیم مناسب است، پیش خواهیم رفت.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۰۳
sms reson

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه چیست ؟

7 فروردین 1400 12  0  0

امروز پیام رسون قصد دارد شما را با پیامک تبلیغاتی انبوه بیشتر آشنا کند، پس تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

 

 

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

پیامک تبلیغاتی انبوه به پیامک هایی گفته می‌شود که ارسال آن بیش از 100 هزار پیامک باشد که مناسب کسب و کارهایی است که مخاطب هدف فراوانی داشته باشند.

اینگونه با خرید یک پنل اس ام اس ارزان میتوانید ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک منطقه ای،. ارسال انبوه پیامک به محله و... را در یک پکیج داشته باشید و محصول خود را به تمام مردم ایران معرفی کنید.

در صورتی که به دلیل محدودیت وقت و مشغله کاری فرصت انجام این کار را ندارید میتوانید بدون خرید پنل اس ام اس ارزان، انجام این امر را به نمایندگی پیام کوتاه شیراز محول کنید تا با دقت بالا و سریع ترین زمان ممکن، متن تبلیغات اس ام اسی شما را ارسال کنند.

 

این نکته را در نظر داشته باشید که شما با سیم کارت شخصی نمی‌توانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید، زیرا با توجه به قانون کشور، سیم کارت شما مسدود می‌شود.

 

سامانه پیام کوتاه شیراز با بیش از 10 سال سابقه در حوزه ارسال پیامک تبلیغاتی آماده ارائه خدمات به شماست تا بتوانید محصولتان را به جهانیان نشان دهید و در کار خود موفق تر از همیشه باشید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از نمایندگی اس ام اس شیراز اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۵۴
sms reson

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به توافق ایران و چین گفت که واشنگتن امکان اعمال تحریم‌ها پس از توافق ایران و چین را بررسی خواهد کرد.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز دوشنبه کاخ سفید به سند همکاری راهبردی 25 ساله میان ایران و چین واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره درباره این توافق گفت: «امکان اعمال تحریم پس از شراکت میان چین و ایران را بررسی خواهیم کرد.

«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه به وقت محلی در واکنش به امضای توافق 25 ساله ایران و چین گفت، که مدتهاست درباره مشارکت ایران و چین نگران بوده‌ام.

بایدن هنگام سوار شدن به هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسید که «آیا نگران مشارکت ایران و چین هستید»؟ گفت، «یک سال است که نگران آن هستم.»

سند برنامه همکاری جامع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین موسوم به برنامه ۲۵ ساله روز شنبه در تهران به امضای محمدجواد ظریف و «وانگ یی» وزرای خارجه دو کشور رسید.

در سال ١٣٩۴ جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین بیانیه مشترک جامع راهبردی دو کشور را صادر کرده و دو طرف برای انعقاد یک برنامه همکاری جامع توافق کردند. بعد از رایزنی‌ها و مذاکرات روز ٧ فروردین ١۴٠٠ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وانگ یی، عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین «برنامه همکاری جامع فیمابین  جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین» را در تهران امضا کردند.

این سند ظرفیت‌ها و چشم انداز همکاری دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و غیره را مورد بحث قرار داده است.

رسانه‌های آمریکایی امضای این توافق را تلاش تهران و پکن برای دور زدن سیاست‌های تحریمی آمریکا و پاسخی به سیاست‌های مقابله جویانه واشنگتن علیه ایران و چین خوانده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۱۹
sms reson

سال 1400 با پیام رسون

2 فروردین 1400 6  0  0

 

 

نوروز، پیوند دیرین آدمی است با طبیعت که هر ساله با آغاز بهار جشن گرفته می‌شود. اما امسال، دومین سالی است که بهار و نوروز برای ایرانیان معنای دیگری دارد.

 

امروز دومین روز از عید است و جهان هنوز درگیر بیماری مرگبار کروناست.حالا با وجود شیوع گسترده این بیماری باید تعطیلات را همانند سال گذشته در خانه سپری کنیم. چراکه سرنوشت همه ما به یکدیگر گره‌خورده و یا همه پیروز می‌شویم و یا شکست می‌خوریم. بنابراین بهتر است در خانه بمانیم و با ارسال پیام تبریک‌، عید نوروز را به عزیزانمان تبریک بگوییم و دلتنگی‌هامان را به گوش آنها برسانیم.

حال پیام رسون ضمن عرض تبریک سال نو به همه هموطنان عزیز و همراهان همیشگی سامانه پیام کوتاه شیراز ، به پاس قدر دانی از شما عزیزان و حفظ جان شما عزیزان تصمیم دارد که پنل پیام کوتاه خود را برای همه به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهد تا در خانه خود باشید و بتوانبد با ارسال اس ام اس به عزیزانتان سال جدید را تبر یک بگویید و از شیوع ویرووس جلوگیری کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۳۰
sms reson