سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۱۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پیامک چیست ؟

27 اردیبهشت 1400 1984  0  0

همه ما با کلمه اس ام اس یا پیامک یا  پیام کوتاه آشنا هستیم، اما اگر کسی در مورد تاریخچه اس ام اس چیزی بپرسد شاید کمتر کسی باشد که بتواند به آن پاسخ دهد.

 

امروز ما در این مقاله که توسط تیم تحریریه سامانه پیامک شیراز نوشته شده است می‌خواهیم در مورد تاریخچه پیامک کمی بیشتر آشنا شویم، پس اگر به آن علاقه‌مند هستید تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید.

 

 

 

پیامک چیست؟

 

پیامک یا اس ام اس به معنای سامانه پیام کوتاه که سرویسی برای تبادل پیام های متنی از طریق تلفن همراه و بعضی از مواقع با رایانه است، تعریف می‌شود.

 

پیام کوتاه عبارتی است که برای سرویس پیام های متنی استفاده می شود یا به عبارت ساده تر یک روش ارتباطی است که متن را بین تلفن همراه یا از یک رایانه به یک تلفن همراه  دیگر ارسال می کند و معمولاً روی یک شبکه سلولی ارسال می شود.

پیامک  یکی از پرسودترین موارد برای شرکت مخابرات است و توانسته سهم زیادی را در شرکت مخابرات در بر گیرد.

 

این پیامک یا همان اس ام اس اولین بار در دسامبر 1992 از یک رایانه که در انگلستان بوده است ارسال شده و بعد از آن از سال 1381 وارد ایران شد و در همین حوالی، رفته‌رفته محبوبیت زیادی بین مردم جهان را به خود اختصاص داد.

 

مخترع این واژه، یعنی پیامک، مت مکونن است که ایده ارسال پیامک از طریق شبکه موبایل را مطرح کرده بود.

 

جالب است بدانید در زمان هایی که شما با تلفن همراه خود صحبت نمی‌کنید دائماً تلفن شما در حال تبادل اطلاعات با کانال کنترل مخابرات است و روش کار آن بدین صورت است که کانال کنترل، راه را برای ارسال و دریافت پیامک فراهم می‌کند و هنگامی که کسی به شما پیامک ارسال می‌کند پیامک از طریق smsc به کانال کنترل جریان می‌یابد و بعد در تلفن شما به عنوان یک بسته کوچک از داده ها ارسال می شود.

 

این مقاله یک بیوگرافی خیلی ساده و قابل فهم برای تمام عزیزانی است که از نمایندگی سامانه ارسال  پیامک استفاده می‌کنند و از آن خرید پنل پیامک انجام می‌دهند و طوری نگارش شده که برای همگان قابل فهم باشد.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۰ ، ۲۳:۲۷
sms reson

برخی منابع خبری شامگاه پنجشنبه از توقف گسترده فعالیت برخی وب‌سایت‌های مهم خبر داده‌اند؛ فعالیت برخی وب‌سایت‌های پروازی آمریکا متوقف شده است.

شبکه خبری الجزیره به نقل از خبرنگارش از توقف ناگهانی وب‌سایت‌های مربوط به شرکت‌های فناوری، هواپیمایی و حمل و نقل در شرق ایالات متحده خبر داده است.

پایگاه خبری «هیل» هم گزارش داده وب‌سایت مربوط به المپیک و برخی وب‌سایت‌های مهم دیگر از کار افتاده‌اند. مطابق این گزارش، وب‌سایت‌های از کارافتاده حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

سایت‌های مربوط به بازی‌های رایانه‌ای مانند «Steam»، شرکت‌های هواپیمایی نظیر شرکت «دلتا» و سایت‌های خبری آنلاین مانند «Dallas Morning News» از جمله وب‌سایت‌هایی هستند که از کار افتاده‌اند.

وب‌سایت «آمازون» هم از کار افتاده است. یک سخنگوی این شرکت، به درخواست پایگاه خبری «هیل» برای اظهارنظر درباره این موضوع پاسخ نداده است.

منابع خبری به دلایلی درباره دلیل از کارافتادگی این سایت‌ها اشاره نکرده‌اند، اما شرکت اینترنتی «آکامی» که در زمینه شبکه تحویل محتوا فعالیت می‌کند وقوع چنین خاموشی‌هایی را تأیید کرده و گفته در حال تحقیق بر روی آن است.

این شرکت آمریکایی که  بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات وب‌سایت‌های اینترنتی است در بیانیه‌ای روی وب‌سایت خود گفته است: «در حال تحقیق بر روی این موضوع هستیم. چنانچه سوالی دارید یا با مشکلاتی در این زمینه مواجه شده‌اید لطفاً با بخش پشتیبانی فنی آکامی تماس بگیرد. ما تلاش می‌کنیم شما را در جریان جدیدترین اطلاعات قرار دهیم.»

آکامی ۱۵ دقیقه بعد از صدور این بیانیه اعلام کرد که موفق به برطرف کردن ایراد شده و خدمات این شرکت به روال عادی برگشته‌اند. در پی این بیانیه، منابع خبری اعلام کرد اخلال در فعالیت وب‌سایت‌هایی که پیشتر از کار افتاده بودند نیز برطرف شده است.

این خبر در شرایطی گزارش شده که در هفته‌های گذشته مسئله حملات سایبری در آمریکا بعد از حملات باج‌افزاری گسترده به یک شرکت خط لوله نفتی و یک عرضه‌کننده عمده گوشت داغ شده است.

 رسانه‌های آمریکا ماه پیش گزارش دادند حمله سایبری گسترده به زیرساخت‌های یک شرکت تولید و توزیع گوشت قرمز (شرکت «جی‌بی‌اِس») موجب اختلال گسترده در فعالیت این شرکت در استرالیا، کانادا، آمریکا و برزیل شده است.

پیش از این نیز، شرکت خط لوله «کلونیال پایپ لاین» آمریکا مورد حمله سایبری قرار گرفت و موجب فلج شدن سیستم انتقال سوخت به ایالات شرقی این کشور شد. کاخ سفید روسیه را مسبب تمامی این حملات دانسته است.

ماه پیش وزارت دادگستری آمریکا هشدار داد حملات سایبری، شرکت‌های این کشور و مشتری‌هایشان را تهدید می‌کند و لازم است این شرکت‌ها امنیت سایبری خود را تقویت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۰ ، ۲۳:۲۶
sms reson

شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه ای هرگونه افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت را ممنوع اعلام کرد.
به گزارش شاتا، شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه‌ای در خصوص قیمت نان، با استناد به مصوبه کارگروه ملی ساماندهی گندم آرد و نان اعلام کرد آنالیز تعیین و ابلاغ قیمت نان به صورت منطقه‌ای در اختیار استانداران قرار گرفته بود.
در بخش دیگر از این اطلاعیه با بیان اینکه مسئله تعیین قیمت نان در دستور کار ستاد اقتصادی دولت قرار دارد، افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت را ممنوع اعلام کرده است.
پیش از این رئیس اتاق اصناف از افزایش قیمت نان خبر داده و قیمت انواع نان را نیز اعلام کرده بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۰۰ ، ۲۱:۲۸
sms reson

راه های جذب مشتری با پیام رسون

27 تیر 1400 392  0  0

هر کسب و کاری نیاز به مشتری دارد. بسیاری از کسب و کارها خصوصاً در شروع کار مشکلات زیادی برای جذب مشتری یا افزایش تعداد مشتریان خود دارد. اما اگر بلد باشند از چه طریقی تبلیغات انجام دهند هیچ وقت با مشکل روبرو نمیشوند ،  تنها کافی است تا ابزار مناسب و استراتژی درستی برای جذب مشتریان بیشتر داشته باشید.

ما در پیام رسون این مقاله را برای شما تنظیم کرده ایم و در سایت سامانه پیامک شیراز قرار داده ایم تا با مطالعه آن  بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری به همراه روش‌های تبلیغات و بازاریابی مؤثر را به شما آموزش دهیم . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پیامک همراه باشید .

 

 

 

بهترین روش تبلیغ : 

روش‌های بازاریابی و تبلیغات زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن برای جذب مشتری کمک بگیرید. اما اگر تازه شروع کرده اید و  بودجه زیادی ندارید،  باید بر اساس بودجه خود برنامه ریزی کنید . مسلما در شروع کار، تبلیغات پر هزینه مانند تبلیغات تلویزیونی ، گزینه مناسبی نیست . در کنار در نظر گرفتن بودجه شما باید مخاطب  بازار هدف خود را هم شناسایی کنید و بر اساس آن شروع به تبلیغات کنید  . 

همچنین  باید  بین تبلیغات سنتی و دیجیتال نیز تعادل برقرار کنید. هرچند تبلیغات چاپی، تلویزیونی و رادیویی به عنوان تبلیغات سنتی همیشه اولین چیزی است که به ذهن همه خطور میکند  اما برای یک کسب و کار کوچک شاید استفاده از تبلیغات دیجیتال و مدرن مانند ارسال پیامک، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در شبکه‌های مجازی گزینه‌های مؤثرتری باشند . 

 

تبیلغات از طریق ارسال پیامک : 

تبلیغات پیامکی یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری است. شما از طریق پنل  پیامک می‌توانید به بانک شماره موبایل مشتریان بالقوه و واقعی خود دسترسی داشته باشید و پیام‌های تبلیغاتی خود را مستقیماً به تلفن همراه آن‌ها ارسال کنید. از طرفی در تبلیغات پیامکی می‌توانید مشتریان خود را  براساس سن، جنسیت، شغل، محل زندگی و … دسته بندی کنید و پیامک‌های اختصاصی برای آن‌ها ارسال کنید . اگر از یک پنل پیامک معتبر مانند سامانه پیام کوتاه شیراز  استفاده کنید  به هیچ عنوان نگران ارسال نشدن پیامک های خود نباشید زیرا نمایندگی سامانه پیامک با پیشنهاد دو راه حل  به شما این تضمین را میکند که حتما متن پیامک تبلیغاتی شما به خطوط همراه اول و ایرانسل حتما ارسال خواهد شد . یکی از این پیشنهاد ها اینست که پنل پیامک خریداری شده را خدماتی کنید و پیشنهاد دیگر اینست که از اپراتور 9000 استفاده کنید . زیرا اپراتور 9000 این قابلیت را دارد که بدون خدماتی شدن ارسال پیامک به بلک لیست را داشته باشد . 

 

 

 

جذب مشتری از طریق وب سایت : 

طراحی یک سایت اختصاصی که اطلاعات دقیق و تصاویر جذابی از محصولات و کسب و کار شما در اختیار کاربرانتان قرار دهد،  می‌تواند یک منبع عالی برای جذب مشتریان جدید و تبدیل آن‌ها به خریداران واقعی شود . اگر بودجه کافی برای طراحی سایت اختصاصی ندارید می‌توانید از ابزارها و قالب‌های آماده‌ای که توسط وردپرس سامانه پیامک ارائه شده است استفاده کنید تا امکانات پایه‌ای را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید شبکه‌های اجتماعی و پنل پیامکی خود را از طریق افزونه‌ها به وبسایت متصل کنید و یک پلتفرم یکپارچه تبلیغاتی ایجاد نمایید و با قرار دادن آدرس وب سایت خود در پایان متن پیامک خود ، مشتریان را مشتاق کنید که وارد لینک وب سایت شوند و از وب سایت شخصی شما دیدن کنند .

 به طور کلی، این روش یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری است.

 

به طور کلی تیم پیام رسون  پیشنهاد میکند که اگر اول راه هستید یا حتی سال هاست که کسب و کاری دارید ، حتما از روش بازاریابی از طریق پنل پیامک و ارسال پیامک استفاده کنید و در عین حال که در هزینه تبلیغات صرفه جویی میکنید  از مشتریان بیشتر و فروش بیشتر خود لذت ببرید . 

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید. 

09172172039

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۰۰ ، ۲۱:۲۷
sms reson

آشنایی با انواع خطوط با پیام رسون

21 تیر 1400 1158  0  0

اگر یک فرد عادی باشید و از پنل پیامک استفاده نکرده باشید خیلی طبیعی است که از انواع خطوطی که در نمایندگی پیامک استفاده می‌شود اطلاعی نداشته باشید .اما اگر از امروز تصمیم گرفته اید که برای کسب و کارتان از پنل اس ام اس و نمایندگی پیام کوتاه استفاده کنید ، ضروری است که با انواع خطوط در نمایندگی سامانه پیام کوتاه آشنا شوید .
معمولا پیامک های ارسال شده از خطوط پیامکی متفاوتی هستند که شما باید نسبت به کسب و کارتان و ویژگی های مختص به خودتان ، خطوط پیامکی انتخاب کنید .
ما در پیام رسون قصد داریم تا در این مقاله شما را با انواع خطوط و ویژگی های آنها آشنا کنیم ،پس تا پایان با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

 

 

انواع خطوط در سامانه پیام کوتاه شیراز: 


خطوط دلیور بیس : 
یکی از خطوطی که بین مردم خصوصا کسانیکه تازه میخواهتد برای کسب و کار خود شروع به تبلیغات از طریق ارسال پیامک  کنند ، خطوط دلیور بیس است .این خط با هزینه پایینی که دارد علاوه بر اینکه شما را مشتاق می‌کند که از پنل پیامک برای تبلیغات خود استفاده کنید به شما این امکان را می‌دهد که در صورت ارسال نشدن پیامک به مخاطب به هر دلیلی ، هزینه ای از پنل اس ام اس شما کسر نکند .
شما میتوانید برای اطلاع بیشتر مقاله آشنایی با خطوط دلیور بیس با پیام رسون را مطالعه کنید .

 

خطوط عمومی : 
این خط به صورت امانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با سر شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ ،۳۰۰۰ می‌توان شروع به ارسال پیامک انبوه کرد .

 

خطوط اختصاصی : 
همان طور که از اسم آن پیداست ، این خط به صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بر اساس نوع اپراتور ارائه دهنده قیمت گذاری می‌شود. 
یک وجه مشترک میان خطوط عمومی و اختصاصی اینست که هر دوی آنها ارسال به بلک لیست را ندارند و در صورت تبدیل شدن آنها به خط خدماتی ، اجاره ارسال به بلک لیست را دارند .
شما میتوانید برای اطلاع بیشتر مقاله خطوط عمومی و خطوط اختصاصی را مطالعه کنید .

 

 

 

 

خطوط ۹۰۰۰: 
این خط علاوه بر پرفروشترین یکی از محبوب ترین خطوط بین همه افرادی است که از پنل پیامک استفاده می‌کنند چراکه این خط برای ارسال به بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد و ارسال پیامک آن هم به صورت متنی بوده هم پیامک صوتی و با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد از تعرفه پایینی برخوردار است . و همین ویژگی ها باعث شده که اپراتور 9000 یکی از پرفروشترین خطوط  در نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز باشد . 

 

برای خرید پنل پیامک از سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۰ ، ۲۱:۰۶
sms reson

کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه قیمت مسکن طی سه سال گذشته با افرایش سرسام آوری روبرو بوده است، ادامه داد: زمانیکه این افزایش قیمت رخ داد به تبع آن قدرت خرید مردم با کاهش زیادی زیادی همراه شد و همین موضوع موجبات آن را فراهم آورد تا بازار مسکن به رکود عمیقی فرو رود و بر همین اساس نیز حجم معاملات نیز به کمترین میزان خود رسید، با توجه به این موضوع رکود بازار مسکن طی دو سال آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت. بر این اساس می‌توان گفت، با توجه به افزایش افزایش قیمت مسکن از یک سو و کاهش قدرت خرید مردم از دیگر سو، نمی‌توان رونقی را برای بازار مسکن حداقل در دوسال آینده متصور بود.
 
بر اساس آمار‌های منتشر شده در مورد وضعیت بازار مسکن، متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران طی خرداد ماه به ۲۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه در سال قبل به ترتیب ۳ و ۵۶.۶ درصد افزایش یافته است.

از سوی دیگر معاونت بررسی اقتصادی اتاق بازرگانی نیز در گزارشی به وضعیت بازار مسکن پرداخته که نشان می‌دهد از خرداد ۹۸ تا خرداد سال جاری متوسط قیمت هرمترمربع واحد مسکونی در تهران افزایش حدود ۱۶۳ درصدی داشته و از ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

مقایسه قیمت هرمترمربع واحد مسکونی و اجاره‌بها در تهران نشان می‌دهد که امید به خانه‌دار شدن در پایتخت رنگ باخته و شاید زندگی در شهرک‌های اقماری افراد را به رویای خانه‌دار شدن‌شان برساند. بر این اساس در سه سال اخیر و با جهش قیمت مسکن زمان خرید خانه در تهران با فرض پس‌انداز یک‌سوم دریافتی فرد، حدود ۸۳ سال و ۳ ماه خواهد بود، این میزان انتظار برای خرید خانه‌ای ۸۰ متری در منطقه ۱۸ است.

رشد قیمت مسکن به میزان افزایش تورم خواهد بود
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه اگر انتظارات تورمی با افزایش فزاینده‌ای روبرو نباشد بهای مسکن رشد خارج از قاعده‌ای نخواهد داشت، اظهار کرد: از حدود آبان ماه گذشته با توجه به پیروزی جو بایدن ریاست جمهوری آمریکا و امید برای احیای برجام، انتظارات تورمی در سطح جامعه تعدیل شد، در چنین شرایطی ترمز رشد افزایش قیمت مسکن نیز کشیده شد.

وی افزود: از زمانی هم که بایدن وارد کاخ سفید شد قیمت مسکن رشد آنچنانی را تجربه نکرد، این در حالی است که ما در ماه‌های اردیبهشت و فروردین حتی کاهش قیمت را نیز مشاهده کردیم هرچند که این کاهش در خرداد ماه جبران شد، اما در حالت کلی اگر شاهد اتفاق خارج از پیش‌بینی‌ای نباشیم قیمت مسکن تنها همپای تورم افزایش خواهد یافت.

سلطان محمدی با تاکید بر اینکه قیمت مسکن کاهش نخواهد یافت،یادآورشد: با توجه به اینکه ما در اقتصاد کشور با پدیده‌ای به نام تورم روبرو هستیم، قاعدتا با افزایش تورم قیمت مسکن نیز بالا خواهد رفت، همواره این اصل جاری بوده که قیمت مسکن متناسب با نرخ تورم با رشد مواجه می‌شود، اما طی چند سال اخیر رشد قیمت مسکن از رشد نرخ تورم پیشی گرفت، اما این روند به دلیل خوشبینی‌های که ایجاد شد در آبان ماه، متوقف شد و به نوعی ترمز رشد افسارگسیخته مسکن کشیده شد و اگر همچنان این خوشبینی‌ها وجود داشته باشد، قیمت مسکن با رشد ناگهانی دیگری روبرو نخواهد شد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اگر بخواهیم قیمت مسکن را کنترل کنیم باید در سیاست‌های اقتصاد، پولی و مالی حاکم بر کشور تجدیدنظر کنیم، اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که باعث تورم رشد افسار گسیخته تورم و به تبع آن قیمت مسکن در طی سه سال اخیر شد، کسری شدید بودجه دولت بود، در صورتی که اگر دولت هزینه‌های خود را کاهش می‌داد، ما شاهد کسری بودجه بسیار شدید دولت نبودیم، از سویی این کمبود منابع از طریق خلق نقدینگی و چاپ پول جبران شد، در ادامه نیز این پول‌ها در بازار‌های مختلف از جمله مسکن سرازیر شدند و همین موضوع باعث جهش بی سابقه قیمت مسکن شد.

سلطان‌محمدی با اشاره به اینکه قیمت مسکن طی سه سال گذشته با افرایش زیادی روبرو بوده است، ادامه داد: زمانی که این افزایش قیمت رخ داد به تبع آن قدرت خرید مردم با کاهش زیادی زیادی همراه شد و همین موضوع موجبات آن را فراهم آورد تا بازار مسکن به رکود عمیقی فرو رود و بر همین اساس نیز حجم معاملات نیز به کمترین میزان خود رسید، با توجه به این موضوع رکود بازار مسکن طی دو سال آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت. بر این اساس می‌توان گفت، با توجه به افزایش افزایش قیمت مسکن از یک سو و کاهش قدرت خرید مردم از دیگر سو، نمی‌توان رونقی را برای بازار مسکن حداقل در دوسال آینده متصور بود.

این کارشناس بازار مسکن خاطرنشان‌کرد: دولت آینده باید تدابیر درست و مناسبی را برای اقتصاد کشور اتخاذ کند، تا شاهد اتفاقاتی که طی سه سال اخیر افتاد، نباشیم، اگر قرار باشد سیاست‌های پولی، مالی و اقتصادی سالیان اخیر در دولت آینده نیز اجرا شود، قدر مسلم ما اقتصاد باثباتی را نخواهیم داشت و دوباره تلاطمات اقتصادی تکرار خواهد شد، این در حالی است که اگر سیاست‌های مناسب و بهینه‌ای در دستور کار دولت قرار بگیرد،کنترل قیمت‌ها دربازار مسکن و همچنین حکمفرمایی آرامش در این بازار دور از انتظار نخواهد بود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۰ ، ۲۱:۰۵
sms reson

پنل پیامک بر اساس کد پستی

15 تیر 1400 2034  0  0

اگر از همراهان پیام رسون باشید و مقاله هایی که در سایت نمایندگی سامانه پیامک شیراز به اشتراک گذاشته می شود را مطالعه کرده باشید ،  حتماً با  ارسال پیامک بر اساس کد پستی  مواجه شده اید .  برای مثال در مقاله  سامانه پیام کوتاه ویژه بانک ها گفته شده که پیامک تبلیغاتی شما را با ارسال پیامک بر اساس کد پستی ارسال خواهیم کرد. 

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که ارسال پیامک بر اساس کد پستی چیست و چه فرآیندی دارد . پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه همراه باشید. 

 

 

 

ارسال پیامک بر اساس کدپستی: 

معمولا زمانی که می‌خواهیم تبلیغات پیامکی را در منطقه ی خاصی انجام دهیم این گزینه را از پنل اس ام اس انتخاب میکنیم در این مورد شما پیامک تبلیغاتی خود را به افرادی که در محله مورد نظرتان هستند ارسال می کنید .

 

چگونگی تطابق شماره موبایل با کد پستی: 

در این روش یعنی ارسال پیامک بر اساس کد پستی می توانید با ثبت چهار رقم از سمت چپ کد پستی منطقه مورد نظرتان به کلیه شماره موبایل های فعال در آن منطقه دسترسی داشته باشید و پیامک تبلیغاتی ارسال کنید . این روش یک استراتژی موثر و موفق در جذب مشتریان منطقه به شمار می‌آید که می توانید با صرف کمترین بودجه بیشترین مشتری را داشته باشید . سامانه پیام کوتاه شیراز با یک تقسیم بندی بسیار دقیق توانسته  تمام شماره های همراه اول و ایرانسل را بر اساس کدپستی تفکیک کند و شما با خیال راحت می توانید پس از خرید پنل پیامک و درخواست ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمام شماره موبایل های منطقه مورد نظرتان را در اختیار بگیرید و شروع به تبلیغات از روش ارسال پیامک کنید .

 

 

 

با این حال اگر بخواهید خودتان کد پستی منطقه مورد نظرتان را پیدا کنید خیلی راحت می توانید با  جستجو در اینترنت کدپستی شهرها و منطقه های مد نظرتان را پیدا کنیم و با ثبت چهار رقم از سمت چپ کد پستی و ذخیره در سورس  سامانه پیامک شماره های افراد را پیدا کنید .

 

جهت خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۰ ، ۲۲:۰۵
sms reson

سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال گفت: مهدی مهدوی‌کیا مشاور فنی رئیس فدراسیون خواهد بود و در این زمینه هم به عزیزی خادم و فوتبال کمک خواهد کرد.
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید مهرعلی سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال در ارتباط با مذاکرات انجام شده شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با مهدی مهدوی‌کیا توضیحات مهمی ارائه داد.
حمیدمهرعلی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: نگرش و رویکرد فدراسیون جدید فوتبال این است که برنامه‌محور باشد و در راستای طرح‌هایی که برای توسعه فوتبال به مجمع عمومی ارائه داد و رای اعتماد گرفت قدم بردارد. یکی از فاکتورهای بسیار مهم حرکت در این مسیر فراهم کردن مقدمات همکاری  با نیروهای علمی، زبده و کاربلد حوزه فوتبال است که در دوره‌های قبلی به پتانسیل‌هایی که آنها برای کمک به فوتبال ملی داشتند توحهی نشده است. رویه قبلی این بود که چند نفر همواره حضور داشتند و از این صندلی به یک صندلی دیگر منتقل می‌شدند و و هیچ خبری از تلاش برای ایجاد تغییر و حرکت به سوی حرفه‌ای گری نبود. حالا اما رویه تغییر کرده و دیگر قرار نیست توجهی به بزرگان و چهره‌های ملی فوتبال کشور نشود.
وی افزود: از زمانی که عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفت، تلاش زیادی انجام داده تا از چهره‌های ماندگار فوتبال در تصمیم سازی و تصمیم گیری برای فوتبال ملی کمک بگیرد. ما مشاهده می‌کنیم که کشورهای دیگر از سرمایه‌های کشور ما استفاده می‌کنند، اما در فوتبال خودمان هیچ دستی به سوی این عزیزان که عاشقانه و دلسوزانه دوست دارند به فوتبال ملی کشورمان کمک کنند دراز نشده است. حالا اما عزیزی خادم تغییر را ایجاد کرده و قدم‌های خوبی در این رابطه برداشته‌ است.
مهرعلی با اشاره به تصمیم جدی فدراسیون برای همکاری با مهدی مهدوی‌کیا اعلام کرد: رئیس فدراسیون از چند وقت قبل برای ایجاد تحول در فوتبال ملی مذاکراتی با کاپیتان خوش‌نام سابق تیم ملی انجام داد. مهدوی‌کیا هیچ نیازی به تعریف و تمجید ندارد و سوابق درخشان او برای همه روشن است. به همین ترتیب رئیس فدراسیون مذاکراتی با او برای کمک به تیم‌های ملی پایه انجام داد و به مرور زمان نظرات برای شروع همکاری به هم نزدیک و توافقات خوبی حاصل شد. حالا فرصتی فراهم شده که مهدوی‌کیا تجربیات و دانش گران‌بهای خود را به فوتبال ملی، این بار در یک جایگاه بسیار مهم دیگر منتقل کند و همه باید از این اتفاق بزرگ حمایت کنند. وقتی امروز عزیزی خادم گزارشی از مذاکرات با مهدی مهدوی‌کیا به هیات رییسه ارائه داد، تمام اعضا از این اقدام تمجید کرده و حمایت جدی خود را اعلام کردند. به نظر من این اتفاق بزرگ را باید به فال نیک گرفت. با تغییر نگرش در مدیریت فدراسیون و حضور مهدی مهدوی‌کیا و حتی حضور میرشاد ماجدی در هیئت رئیسه و ریاست کمیته جوانان، ما قطعا می‌توانیم با این تیم تشکیلاتی اتفاقات بزرگی را در فوتبال رقم بزنیم.
وی درباره شرایط همکاری مهدی مهدوی‌کیا با باشگاه هامبورگ افزود: صحبت‌های اولیه همان‌طور که اشاره شد نتایج خوبی داشته و بعد از انجام مذاکرات با باشگاه هامبورگ با توجه به قراردادی که وجود دارد، او برنامه‌های خود را برای تیم‌های ملی به ویژه تیم المپیک برای صعود به المپیک پاریس ارائه خواهند داد. فدراسیون از همین حالا با همکاری کمیته المپیک برنامه ریزی برای تیم المپیک را آغاز کرده و خود این اتفاق هم جای قدردانی از زحمات عزیزی خادم و کمیته المپیک دارد. باز هم تاکید می‌کنم هیئت رئیسه با تمام وجود از تصمیم عزیزی خادم برای همکاری با  مهدوی‌کیا که از چهره‌های خوش‌نام فوتبال ایران است استقبال کرد.
وی افزود: در تیم ملی بزرگسالان هم کریم باقری وارد گود شد و نتیجه خوبی حاصل شد و شاهد اتفاق بزرگی بودیم. الان هم همه بی صبرانه منتظر شروع همکاری با مهدوی‌کیا هستیم. البته این نگاه توسعه محور برای استفاده از چهره‌های ملی فوتبال هم‌چنان ادامه خواهد داشت و به زودی خبرهای خوب دیگری هم به جامعه فوتبال داده خواهد شد و همه به شکل بهتری این تغییر نگرش را لمس خواهند کرد. هم چنین اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون هم به زودی معرفی خواهند شد.
سرپرست نایب رئیسی درباره ادامه حضور قنبرزاده در فدراسیون فوتبال گفت: منصور قنبرزاده با وجود مشغله زیادی که داشت در ابتدای فعالیت فدارسیون جدید با درخواست عزیزی خادم به عنوان سرپرست دبیرکلی قبول مسئولیت کرد. در حال حاضر نیز به عنوان مشاور عالی در فدراسیون فوتبال حضور دارد و در کنار ما است. همچنین طی چند روز آینده از او در یکی از پست های مهم اجرایی فدراسیون مشغول به کار خواهد شد.
مهرعلی با اشاره به نسل‌سازی برای فوتبال ملی ایران گفت: ما طرح‌های بزرگ برای استعدادیابی در فوتبال کشور خواهیم داشت که به زودی آغاز خواهد شد. کشور ما سرشار از استعداد است و از حالا باید با تکیه بر این استعدادها، مدیریت و کمک گرفتن از چهره‌های نخبه نسل‌های آینده فوتبال کشور را هم بسازیم. فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای توسعه و تحول در فوتبال ملی دریغ نخواهد کرد.
وی در پایان تاکید کرد: مهدی مهدوی‌کیا مشاور فنی رئیس فدراسیون فوتبال هم خواهند بود و در این زمینه هم به عزیزی خادم و فوتبال کمک خواهد کرد. با این شرایط امیدواریم با این دیدگاه علمی و حضور نخبه‌ها و این اتحاد شکل گرفته، شاهد نسل‌هایی طلایی و پویا قدرتمند در فوتبال کشور باشیم. ما دیگر به گذشته و کارهایی که انجام نشده نباید توجه کنیم. نگاه‌مان فقط باید به توسعه و کار کردن باشد. از گذشته فقط باید درس گرفت و از زمان بهترین استفاده را برای خدمت به فوتبال داشته باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۰ ، ۲۲:۰۴
sms reson

بانک آینده با همکاری لندو، از طرح جدید خرید اقساطی خود رونمایی کرد. بر اساس اعلام بانک آینده و لندو، در این طرح افراد می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات خرید کالا را با شرایط ویژه‌ای دریافت کنند.

لندو بزرگ‌ترین سامانه آنلاین خرید اقساطی کالا است که در حال حاضر نحوه خرید اقساطی را آسان کرده تا دیگر نیازی به طی کردن مراحل سخت و طولانی بانکی نباشد و افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. در این روش بدون نیاز به چک و ضامن می‌توان تا سقف 20 میلیون تومان خرید قسطی انجام داد.

این روش در شرایط اقتصادی موجود کشور اهمیت بیشتری پیدا کرده است چون خرید کالاهای مختلف مثل گوشی موبایل، لپتاپ، وسایل منزل و ... به صورت نقدی برای بسیاری از افراد جامعه ممکن نیست و خرید اقساطی یا اعتباری می‌تواند یک جایگزین مناسب برای خرید کالا باشد.

 

مزایای طرح خرید اقساطی

همانطور که گفته شد طرح جدید بانک آینده و لندو، شرایط و مزایای ویژه‌ای دارد که باعث شده تا خرید اعتباری ساده‌تر از همیشه باشد. مزایای طرح خرید اقساطی:

  • با استفاده از لندو برای خرید اقساطی کالا، نیازی به معرفی ضامن نیست.
  • در این روش می‌توان به جای چک، سفته ارائه کرد.
  • در حال حاضر سودی که لندو دریافت می‌کند، کمترین میزان ممکن است. برای مثال شما با دریافت ۱۰ میلیون وام جهت خرید کالا از فروشگاه اینترنتی تیمچه، طی ۱ سال ۱۱.۹۸۰.۰۰۰ تومان پرداخت خواهید کرد.
  • در این روش اگر در پرداخت اقساط خود تأخیر داشته باشید، جریمه دیرکرد به شما تعلق نمی‌گیرد.
  • تمام مراحل اعتبارسنجی و خرید اقساطی به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود.
  • برای استفاده از طرح خرید اقساطی لندو، می‌توانید از فروشگاه‌های زیاد و متنوعی استفاده کنید.

 

از کدام فروشگاه‌ها می‌توان خرید اقساطی انجام داد؟

لندو با شبکه گسترده‌ای از فروشگاه‌های معتبر مثل تیمچه، تکنولایف، گوشی شاپ، و ... همکاری می‌کند. در میان این فروشگاه‌ها کالاهای مختلف در دسته‌بندی‌های گوناگون مثل کالاهای دیجیتال، لوازم منزل، موتورسبکلت، طلا و ... عرضه می‌شوند. یعنی شما می‌توانید هر کالا یا خدماتی را که نیاز داشته باشید، در بین فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو پیدا کنید.

لندو تلاش می‌کند تا علاوه بر آسان‌تر کردن خرید اقساطی، تنوع فروشگاه و شرکت‌های طرف قرارداد خود را افزایش دهد تا همه افراد بتوانند تجربه خوبی از خرید قسطی داشته باشند.

مشاهده لیست فروشگاه‌ها برای خرید قسطی 20 میلیونی

 

شرایط دریافت اعتبار

همانطور که گفته شد تمام فرآیند دریافت اعتبار از لندو به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما می‌توانید برای ثبت درخواست دریافت اعتبار، به سایت لندو وارد شوید و پس از ثبت‌نام در سایت، تصویر مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید. پس از اعتبارسنجی، کد خرید اقسطی برایتان ارسال می‌شود و شما می‌توانید از میان صد‌ها فروشگاه که با شرکت لندو همکاری می‌کنند، خرید اقساطی خود را انجام دهید.

همچنین برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد شرایط طرح خرید اقساطی لندو و بانک آینده با کارشناسان لندو تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۰ ، ۲۳:۴۰
sms reson

نمایندگی پیامک پیام رسون

8 تیر 1400 2034  0  0

پیشنهاد جذاب با درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان با نمایندگی پیامک پیام رسون

 

 

اگر سوالاتی نظیر اینکه نمایندگی پیامک چیست ، چگونه می‌شود با نمایندگی پیامک ماهانه درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان داشت ، چگونه با نمایندگی پیامک وبسایت خصوصی خود را با نام تجاری خود ایجاد کنیم ، و از این قبیل سوالات را در ذهن دارید کمی صبور باشید و تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید تا به جواب سوالات خود برسید .

 

نمایندگی پیامک :

در سایت خبری سامانه پیام کوتاه شیراز مقاله های متعددی راجب نمایندگی پیامک به نشر آمده است و گفته شده که نمایندگی پیامک ابزاری است برای برقراری ارتباط دسته جمعی با دیگران و ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ها .

این ابزار قدرتمند یعنی نمایندگی پیامک ، نیازی به سخت افزار و نرم افزار ندارد و همه ی کار آن به صورت آنلاین بوده و در بستر یک سایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

 

ویژگی نمایندگی پیامک پیام رسون :

پلتفرم نمایندگی پیامک پیام رسون  بدین صورت است که شما با ایجاد یک اکانت کاربری میتوانید شروع به ارسال تبلیغات پیامکی ، ارسال انبوه پیامک ، ارسال انبوه پیام کوتاه از روی نقشه و خیلی کارهای دیگر که فراتر از یک ارسال پیامک تلفنی است را انجام دهید.

به زبانی ساده تر اگر شخص یا شرکتی پنل نمایندگی پیامک تهیه کند ، علاوه بر ارسال پیامک از طرق مختلف می‌تواند پنل نمایندگی با دسترسی های مشابه پنل خود را  تعریف کند و شروع به فروش  پنل پیامک  کند و از فعالیت زیر مجموعه های خود کسب درآمد کند . در این حالت نمایندگان می‌توانند تعرفه ها و خطوط را با توجه به سیاست های فروش و بازاریابی خود تعیین کنند .

بدین صورت شما علاوه بر جذب مشتری از طریق ارسال پیامک و فروش محصول خود ، میتوانید از فروش پنل پیامک نیز درآمد کسب کنید .

ما در پیام رسون به کسانیکه پنل پیامک تهیه کرده باشند و بخواهند برای خود زیر مجموعه تشکیل دهند ، کمک میکنیم تا بتوانند از فروش نمایندگی پیامک خود درآمد کسب کنند و سود ۱۰۰ درصد را نزد خود نگه دارند . این تفاوت منحصر به فرد ما با دیگر سامانه های پیام کوتاه میباشد .

 

 

در زیر به چند نمونه دیگر از خدمات نمایندگی پیامک در پیام رسون اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید با ذهن باز اقدام به خرید پنل پیامک از بهترین سامانه پیام کوتاه کنید .

 

- استفاده از بانک اطلاعاتی پنل پیامک شیراز بدون درج نام ما و همچنین توانایی افزودن بانک اختصاصی خود برای کلیه کاربران تان با تنظیمات و امکانات تخصصی

 

- ارسال انبوه پیامک براحتی ازطریق پلتفرم نرم افزاری

 

- وجود امکان شخصی سازی پنل پیامک برای نمایندگان فروش پیامک

 

- امکان اعمال تغییرات در پنل اس ام اس مطابق نظر نماینده پیامک

 

- بانک اختصاصی پیشرفته و کامل جهت استفاده نماینده سامانه پیام کوتاه مطابق میل خود

 

- امکان ایجاد سامانه پیام کوتاه رایگان (پنل پیامک رایگان) برای کاربر جهت تست و یا ارسال از طریق دفترچه تلفن شخصی

 

- امکان ارسال پیامک زنده همراه اول و ایرانسل توسط اولین سامانه ارسال پیامک زنده در کشور توسط سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسون

 

- امکان ارسال پیامک آنلاین توسط اولین سامانه ارسال پیامک آنلاین در کشور توسط سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسون

 

- امکان ارسال اس ام اس انبوه از طریق اپلیکیشن پیام رسان و ارائه اپلیکیشن مذکور به کاربران خودتان با برند خودتان

 

- امکان استفاده از پیامک هوشمند جهت نظر سنجی پیامکی ، پاسخگوی خودکار پیامک ، منشی تلفنی و مسابقه جهت تبلیغات کارآمد پیامکی

 

- امکان ارسال پیامک صوتی

 

- امکان ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

 

- محفوظ بودن کلیه اطلاعات نمایندگان فروش نزد سامانه اس ام اس پیام رسون شیراز

 

- فعال سازی خطوط خدماتی جهت ارسال به بلک لیست در کمتر از ۵ روز کاری جهت استفاده نماینده پیامک

 

- امکان فعال سازی خطوط عمومی ارسال پیامک در ۱ روز کاری

 

- قیمت مناسب در قبال خدمات فوق العاده پنل اس ام اس

 

- امکان ایجاد کارت ویزیت الکترونیک مطابقه سلیقه خود

 

- امکانات هوشمند پنل اس ام اس نظیر فروشگاه من ، ارسال زمان دار و منشی عضویت پیامکی و ….

 

 

برای خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۰ ، ۲۳:۳۷
sms reson