سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

مشاور امنیت ملی آمریکا در اظهارات، هم‌راستا کردن مواضع واشنگتن و پکن در قبال ایران را یکی از محورهای گفت‌وگوی روسای جمهور آمریکا و چین خواند.

 جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانس مجازی یک اندیشکده درخصوص گفت‌وگوی روز دوشنبه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و شی جینپینگ، رئیس‌جمهور چین گفت: دو رئیس‌جمهور این فرصت را داشتند تا درخصوص چگونگی هم‌راستا کردن چشم‌اندازها پیش نشست ۲۹ نوامبر صحبت کردند تا ۱+۵ در مواجه با ایران متحد باشد و مسیر را برای بازگشت به توافق هموار کند.

کاخ سفید صبح امروز با انتشار اطلاعیه‌ای از گفت‌وگوی جو بایدن با شی جینپینگ در روز دوشنبه خبر داد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بنابر گزارش وب‌سایت کاخ سفید، دو طرف در رایزنی‌های خود درباره موضوعات مختلف دوجانبه و بین‌المللی و همچنین مسائل مهم منطقه‌ای شامل ایران، شبه‌جزیره کره و افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که آنها همچنین درباره ماهیت پیچیده روابط میان آمریکا و چین و چگونگی مدیریت آن گفت‌وگو کردند.

مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین که شش دور آن میان ایران و کشورهای عضو توافق هسته‌ای و با حضور هیات آمریکا در محل مذاکرات تا ماه ژوئن (خرداد) برگزار شده بود، پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران به تعویق افتاد.

دولت جدید ایران اخیرا پس از بررسی نتایج شش دور قبلی مذاکرات، اعلام کرده که دور هفتم مذاکرات ۲۹ نوامبر (۸ آذر) از سرگرفته خواهد شد. ایران تاکید کرده است هدف آن از این مذاکرات لغو تحریم‌های آمریکا است.

دولت آمریکا نیز گفته است مسیر دیپلماتیک با ایران را برای حل‌وفصل موضوع هسته‌ای آن ترجیح می‌دهد و آماده است با «حسن نیت» و در راستای بازگشت دوجانبه با ایران به پایبندی کامل به توافق هسته‌ای، به مذاکرات وین بازگردد.

آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ از توافق خارج شد و ضمن بازگرداندن تحریم‌های لغو شده، تحریم‌های جدیدی نیز بر ایران اعمال کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۰۰ ، ۲۳:۱۹
sms reson

خط ثابت

1400-08-18 23:23:24 480  0  0

وقتی صحبت از ارسال پیامک با استفاده از پنل پیامک می شود ، اکثریت به این فکر می‌کنند که حتما ارسال پیامک باید از طریق سیم‌کارت انجام شود اما باید این را بدانید که برای ارسال پیامک تبلیغاتی حتماً نیاز نیست که سیم‌کارت داشته باشید شما با استفاده از خط ثابت هم می توانید ارسال پیامک انبوه را تجربه کنید .اگر می خواهید با اپراتور ثابت یا همان خط ثابت ۰۲۱ بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه شوید .


خط ثابت ۰۲۱  : 

یکی از کاربرد های سامانه پیامک ، ارسال پیامک با تلفن ثابت است که در این حالت می توانید بدون خرید یا استفاده از هیچ سخت افزاری از شماره تلفن ثابت برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود استفاده کنید.

 

 


روش دریافت خط ثابت برای ارسال پیامک : 

 قبل از هر چیز می‌بایست یک پنل پیامک تهیه نمایید، بعد از خرید سامانه پیامک می‌توانید نسبت به ثبت درخواست برای فعال سازی شماره ثابت برای ارسال پیامک اقدام نمایید . ( اگر با روش ثبت پنل پیامک آشنا نیستید حتما وارد سایت سامانه پیام کوتاه شیراز شوید و قسمت ثبت پنل پیام کوتاه را مطالعه کنید ) . 
خط ثابت ارسال پیامک برای افراد حقیقی با جواز کسب یا اسکرین شات از اینماد و برای افراد حقوقی با ارائه آگهی تاسیس، روزنامه رسمی و معرفی نامه امکان پذیر است.
لازم به ذکر است که ارسال اس ام اس با خط ثابت هزینه‌ای برای قبض تلفن شرکت شما ندارد. فقط کافی است پنل پیامک خود را شارژ نمایید و به ارسال پیامک بپردازید.

 

ارسال به بلک لیست با خط ثابت :

خطوط ۰2۱ همانند مابقی اپراتورها به صورت پیش فرض تبلیغاتی می باشد بدین معنی که شما فقط می توانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی شان فعال است ارسال پیامک داشته باشید . اما این خط  نیز هم مانند بقیه خطوط میباشد و می توانید با  خدماتی کردن آن ارسال پیامک به بلک لیست را هم تجربه کنید


مزایای استفاده از خط ثابت برای ارسال پیامک :

۱- امکان دریافت پیامک از سمت مخاطب

۲- امکان برقراری راحت‌تر تماس برای کاربر و ایجاد حس اعتماد (استفاده از خط ثابت برای ارسال پیامک یک حس اطمینان را در مشتری به وجود می آورد چرا که شما خیلی غیر مستقیم به مخاطب خود اعلام کردید که یک مجموعه معتبر هستید و همین موضوع تاثیر بیشتری روی مخاطب می گذارد .)

۳- تعرفه پایین ارسال پیامک

۴- عدم نیاز به نوشتن شماره تماس در متن پیام

۵- امکان خدماتی کردن خط ثابت

  

معایب ارسال پیامک با خط ثابت :

۱- عدم ارائه به افراد حقیقی بدون جواز کسب

۲- محدودیت ارسال پیامک حاوی لینک

۳- عدم پشتیبانی پیش شماره‌های شهرستان

 

پیام رسون : 

 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون این امکان را دارد که برای شما ارسال پیامک با خط ثابت شرکت و فروشگاه را فراهم کند و شما خیلی راحت می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز و ثبت پنل پیامک برای خرید خط ثابت اقدام کنید و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۰۰ ، ۲۳:۱۸
sms reson

ژنرال «نیک کارتر» رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس هشدار داد که خطر بروز جنگ تصادفی میان روسیه و غرب بیش از هر زمان دیگری در طول دوران جنگ سرد است.

وی که با رادیو تایمز مصاحبه می‌کرد، گفت: «من فکر می‌کنم در دنیایی بسیار رقابتی‌تر در مقایسه با 10 یا 15 سال گذشته هستیم و فکر می‌کنم که ماهیت رقابت میان کشورها و قدرت‌های بزرگ به تنش‌های بزرگتر منجر شود و فکر می‌کنم که تنش چیزی است که باید مراقب آن بود».

ژنرال کارتر شرایط کنونی را با زمان‌های پیشین و هنگامی که وی در ارتش در سال 1978 بود مقایسه کرد.

وی اضافه کرد: «زمانی که شما و من بزرگ می‌شدیم، جهان، دنیای دوقطبی بود.  دو بلوک: اتحاد جماهیر شوروی و غرب. پس از آن به دوره‌ای رفتیم که جهان تک قطبی بود و آمریکا کاملا برجسته بود».

این ژنرال ارتش انگلیس اضافه کرد: «من فکر می‌کنم ما در حال حاضر در دوره‌ای هستی که جهان چند قطبی‌تر شده و فکر می‌کنم که در جهان چند قطبی مردم برای اهداف مختلف و دستورالعمل‌های مختلف رقابت می‌کنند و در این شرایط، خطر بیشتری وجود دارد که تنش منجر به چیزهای بیشتری شود».  

کارتر سیاستمداران را درباره تشدیدهای غیرضروری بر حذر داشت و گفت: «مردم در نهایت نباید اجازه دهند که ماهیت جنگ طلبانه برخی از سیاست‌ها، ما را در موقعیتی قرار دهد که تشدید تنش منجر به محاسبات اشتباه شود».

وی ادامه داد: «بسیاری از ابزارها و مکانیزمهای ستنی دیپلماتیک که ما با آن در دوران جنگ سرد بزرگ شدیم در اینجا کاربردی ندارد و بدون این ابزارها و مکانیزم‌ها، خطر بزرگتری وجود دارد که تشدید‌ها بتواند به محاسبات اشتباه منجر شود».
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۰ ، ۲۳:۲۲
sms reson

اپراتور 5000

1400-08-13 22:56:33 488  0  0

امروز ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون می خواهیم به کالبد شکافی اپراتور ۵۰۰۰ بپردازیم . اپراتوری که خود به زیر شاخه های مختلف تقسیم می شود و هر کدام از خطوط ۵۰۰۰ از یک شرکت مخصوص ارائه می‌شود . اما تمامی این پنل پیامک ۵۰۰۰ دارای ویژگی‌هایی هستند که در تمامی آنها یکسان بوده.

اگر می خواهید با تمامی خطوطی که با پیش شماره ۵۰۰۰ شروع می شود آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک همراه باشید. 

 

 

 

اپراتور 50001 و 50009 رهیاب پیام گستران : 

این شرکت که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰0۰۱ و ۵۰0۰۹ آغاز کرده است و تاکنون توانسته خدمات قابل توجه را به نمایندگان و کاربران خود ارائه دهد . در حقیقت رهیاب پیام گستران اپراتور اصلی خطوط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ است این شرکت در حوزه خدمات مبتنی بر محتوا و انواع خدمات ارزش افزوده نیز فعالیت دارد . روند فعالیت این شرکت به صورت نماینده محور بوده و برای نمایندگان خود پنل مجزا در نظر گرفته است تا سیستم محاسبه خرید خطوط و پیامک به نحوی جداگانه  قابل پیگیری باشد. 

 

اپراتور 50002 و 50005 شرکت سرزمین هوشمند :

شرکت دانش بنیان سرزمین هوشمند در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر است و با اپراتور پیامک ۵۰۰۰ فعالیت می‌کند . این شرکت سرشاخه ۵۰0۰۲ را و ۵۰0۰۵ را اختیار دارد و به ارائه خدمات پیامکی به صورت کاربری و نمایندگی می پردازد .

 

اپراتور 50004 شرکت ارمغان راه طلایی :

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز کرده و پس از چندین سال فعالیت در این زمینه به عنوان اپراتور ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰ شناخته شده است . پیش شماره ۵۰0۰۴ مربوط به شرکت ارمغان راه طلایی است . پنل های پیامکی ویژه کاربران و نمایندگان خدمات ارزش افزوده از جمله امکاناتی است که در حوزه خدمات مبتنی و پیامک توسط شرکت دانش بنیان ارمغان راه طلایی ارائه می شود. 

 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون به عنوان کارگزار شرکت‌های رهیاب پیام گستران سرزمین هوشمند و ارمغان راه طلایی ارائه دهنده تمام خطوط با پیش شماره ۵۰۰۰ به مشتریان می باشد و همچنین ضریب پیامک ۵۰۰۰ در  نمایندگی پنل پیامک برای شرکت رهیاب پیام گستران ۱/۱۲ می باشد و برای شرکت ارمغان راه طلایی ۱/۳۹ می‌باشد .

 

مزایا و معایب اپراتور ۵۰۰۰ : 

اپراتور ۵۰۰۰ مانند تمامی اپراتورهای دیگر از مزایا و معایبی برخوردار است که معایب آن بسیار کمتر از مزایا بوده و تنها عدم داشتن دلیوری در موبایل های همراه اول اپراتور ۵۰۰۰  از عیوب پنل پیامک 5000 محسوب میشود . در زیر به مزایای اپراتور ۵۰۰۰ می پردازیم. 


- ارسال پیام کوتاه بر اساس سن و جنسیت : با توجه به اینکه این اپراتور برای بانک شماره موبایل از پردیس همراه اول وب سرویس بانک شماره موبایل دریافت کرده است ، امکان ارسال بر اساس سن و جنسیت را فراهم کرده است . 

 

- ارسال پیام کوتاه به شماره های ایرانسل : این اپراتور بانک شماره های ایرانسل را از طریق وب سرویس در اختیار نمایندگان قرار داده است و شما میتوانید از این بانک شماره جهت ارسال پیامک استفاده نمایید .

- سرعت بسیار بالا و گزارش دهی دقیق

- تعرفه ارزان پنل پیامک ۵۰۰۰ : اپراتور پیامک ۵۰۰۰ نسبت به سایر اپراتور های پیامکی موجود در ایران ، تعرفه مناسب تر و نسبتا ارزان تری دارد . که همین امر باعث شده تا تعداد استفاده کنندگان از خطوط پیامک ۵۰۰۰ به میزان قابل توجهی بالا رود.  شرکت های مانند اهورا اطلس فارس به مشتریانی را که ارسال‌های پیامکی ساده‌ای دارند و نیازمند امکانات خاصی بر روی پنل اس ام اس نیستند  ، آنها را به سمت ارسال پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰ هدایت می کند تا مشتری مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای ارسال پیامک نباشد و در عین حال از مزایای پنل پیامک ۵۰۰۰ نیز بهره مند شود. بنابراین انتخاب پنل پیامک ۵۰۰۰ به لحاظ تعرفه به نفع مشتری خواهد بود و همین امر باعث شده که پنل پیامک ۵۰۰۰ به لحاظ کیفی مورد تایید بانک ها و موسسات دولتی قرار گیرد .

 

پیام رسون :

اگر قصد تبلیغ دارید و می‌خواهید از بهترین روش تبلیغ یعنی بازاریابی پیامکی استفاده کنید می‌توانید با توجه به شرایط کسب و کارتان ، پنل پیامک 5000 را انتخاب کنید اما باید ابتدا نسبت به خرید پنل پیامک اقدام کنید سپس درخواست پیش شماره 5000 را بدهید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۰ ، ۲۳:۲۱
sms reson

اپراتور 2000

4 آبان 1400 463  0  0

هر فرد یا شرکتی برای تهیه پنل پیامک دلیلی دارد این دلایل می‌تواند شامل معرفی محصول و جمع آوری و پردازش اطلاعات مشتریان و یا هر چیز دیگری باشد. فرقی نمی کند که چه دلیلی برای تهیه پنل پیامک داشته باشید ، چیزی که مهم می‌باشد این است که شما بر اساس نیاز تان از چه نوع اپراتوری استفاده کنید که آن پنل پیامک برایتان مفید واقع شود .

تیم ما در سامانه پیام کوتاه شیراز با معرفی جداگانه هر اپراتور و بررسی تمام مزایا و معایب آن اپراتور و معرفی شرکت ارائه دهنده آن سعی دارد تا راه را برایتان هموار تر کند و بر اساس نیاز تان اپراتور خاص خودتان را انتخاب کنید .  در این مقاله می خواهیم به معرفی اپراتور ۲۰۰۰  بپردازیم پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید .

 

 

تاریخچه اپراتور ۲۰۰۰ آتیه داده پرداز :

 

شرکت آتیه داده پرداز در سال ۱۳۸۱ شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر یکی از پرترافیک ترین ارائه دهنده خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه است و همین موضوع نشان دهنده آن میباشد که در طول این سال‌ها توانسته اعتماد بخش عظیمی از مردم را جلب کند . شرکت آتیه داده پرداز در سال ۱3۹۵ به عنوان اولین شرکتی که سهامش را در حوزه خدمات پیام کوتاه به فرابورس عرضه کرد معرفی شد .

 

 

مزایای خط ۲۰۰۰ : 

 

- سرعت بالا در ارسال پیامک 

- کاملترین هزینه بازگشت پیام

- قابلیت دریافت گزارش دقیق

- آزاد بودن بیشتر شماره ها

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد خطوط ۲۰۰۰ را انتخاب کند این است که اپراتور ۲۰۰۰ بازگشت کامل پیامک ارسال نشده به لیست سیاه مخابرات و پیامک هایی که به  دلیل خاموش بودن و در دسترس نبودن مخاطب می‌باشد را کاملاً پرداخت می‌کند این در حالیست که بقیه اپراتور ها فقط بازگشت وجه پیامک ارسال نشده به بلک لیست را دارد. 

از دیگر مزایای خط ۲۰۰۰ در سامانه پیام کوتاه می توان به انتخاب شماره ۸ تا ۱۲ رقمی پس از سرشماره ۲۰۰۰ اشاره کرد . قیمت این سرشماره ها با هم متفاوت میباشد در واقع به این صورت است که هر چه تعداد ارقام پس از شماره ۲۰۰۰ کمتر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود . 

 

 

معایب خط 2000: 

 

- قیمت بالای خط 

- تمدید سالانه آن 

 

 

تعرفه خطوط 2000 در سامانه پیام کوتاه پیام رسون :

 

خطوط ۲۰۰۰ در نمایندگی سامانه پیام کوتاه  پیام رسون  با ضریب قیمت ۱/۳۹  ارائه می‌شود و اگر کسی قصد داشته باشد از اپراتور ۲۰۰۰ سامانه‌ پیامک شیراز استفاده کند و از آن ارسال به بلک لیست هم داشته باشد باید اپراتور ۲۰۰۰ را به خطوط خدماتی تبدیل کند که در این صورت ۱۵ درصد افزایش قیمت نسبت به اولیه پیدا می‌کند . 

 

 

پیام رسون :


اگر قصد تبلیغ دارید و می‌خواهید از بهترین روش تبلیغ یعنی بازاریابی پیامکی استفاده کنید می‌توانید با توجه به شرایط کسب و کارتان ، اپراتور 2000 را انتخاب کنید اما باید ابتدا نسبت به خرید پنل پیامک اقدام کنید سپس درخواست شمارش خط 2000 را بدهید .
سامانه پیام کوتاه شیراز به عنوان یکی از پیشگامان ارائه‌دهندۀ خدمات پیام کوتاه با شرکت آتیه داده پرداز این امکان را دارد ، که خط  با سر شماره 2000 را برای کاربرانش فراهم کند و به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران تا رسیدن شما به موفقیت همراهتان خواهد بود.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۰۰ ، ۲۲:۴۵
sms reson

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد که نظارت بر تاسیسات هسته‌ای در ایران دشوار شده است.

گروسی در گفتگو باشبکه سی‌ان‌ان گفت: این یک حقیقت است که نظارت هسته‌ای در ایران ضعیف شده است.

وی در این گفتگو که در حاشیه نشست اقلیمی گلاسگو صورت گرفت، ادعا کرد که برای آژانس بین المللی انرژی اتمی کار کردن به عنوان یک ناظر هسته‌ای به صورت فزاینده‌ای دشوار می‌شود.

گروسی ادامه داد که "ما نیاز به دسترسی داریم." 

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که برای شرکت در بیست‌وششمین اجلاس بین المللی آب‌وهوایی به گلاسکو سفر کرده، روز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری اسوشیتدپرس  شیوه بازرسی از مراکز اتمی ایران را به پرواز در ابرهای متراکم تشبیه کرد و مدعی شد که این مسیر نمی‌تواند برای مدت طولانی ادامه یابد.

گروسی ابراز امیدواری کرد که بتواند به زودی به ایران بازگردد و گفت‌ وگوهای سطح بالا و حضوری با مقام‌های ایران را از سر بگیرد.

ایران و گروه ۱+۵ شامل آمریکا، روسیه، چین، فرانسه و بریتانیا همراه با آلمان در ۲۳ تیر ۱۳۹۴ (۱۴ ژوئیه ۲۰۱۵) به توافقی جامع دست یافتند که براساس آن ایران برخی از فعالیت‌های هسته‌ای خود را محدود کرد و در مقابل تحریم‌های هسته‌ای علیه تهران تعلیق شد و چند ماه بعد شورای امنیت با تصویب قطعنامه اجماعی ۲۲۳۱ (۲۰۱۵) برجام را تایید کرد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی مامور شد تا اجرای تعهدات ایران تحت برجام را راستی آزمایی و به اعضا گزارش کند اما پس از پایان ریاست جمهوری باراک اوباما، دونالد ترامپ رئیس جمهوری تندروی آمریکا در  ۸ مه ۲۰۱۸ (۱۸ اردیبهشت۱۳۹۷) فرمانی را امضا کرد که براساس آن آمریکا از توافق بین المللی و چندجانبه برجام بطور یکجانبه خارج و تحریم‌های هسته‌ای ایران که بر اساس برجام تعلیق شده بود، طی یک دوره زمانی بازگشت.

ایران هم تا یک سال پس از خروج آمریکا از برجام به تمامی تعهدات خود ذیل این توافق عمل کرد تا به کشورهای اروپایی که وعده می‌دادند آثار خروج واشنگتن از توافق را جبران می‌کنند، فرصت دهد تا برای تحقق این وعده تلاش کنند اما پس از گذشت یک سال از خروج آمریکا از برجام، تهران اعلام کرد با توجه به اینکه کشورهای اروپایی به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند، در چند گام تعهداتش ذیل برجام را کاهش خواهد داد. کاهش تعهدات ایران بر اساس مفاد توافق هسته‌ای برجام صورت می‌گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۰۰ ، ۲۲:۴۵
sms reson

محمد طبیبیان، استاد سابق دانشگاه صنعتی اصفهان و موسسه عالی پژوهش در برنامه‌ریزی و توسعه/  ورود چینی ها به بازار ساخت مسکن تائید شد، این خبر نگران کننده در شبکه های اجتماعی مطرح شده است.

یکم، ایران سابقه چند هزار ساله در امر معماری و ساختمان دارد و دانش فنی مناسب و کار سازی در سطح وسیع در قالب شرکت ها و سازندگان منفرد وجود دارد، ورود چینی ها این بنیه را به شدت تضعیف و تخریب می کند. همان بلیه ای که واردات منسوجات ترکیه ای با صنعت نساجی کشور در چند دولت گذشته ایجاد کرد، و این صنعت را به فنا برد، بر سر فن آوری بومی ساخت و ساز خواهد آمد.

دوم، در شرایطی که شرکت های بزرگ ساختمانی چین به دلیل استراتژی غلط اکنون در معرض ورشکستگی قرار دارند و ورشکستگی آنان کل نظام مالی چین را تهدید می کند تقدیم کردن بازار ساخت و ساز در ایران به آنان به جز نتایج نامطلوب و زیان بار عایدی برای کشور ندارد، امیدی به نجات آن شرکت ها از طریق این فداکاری هم نداشته باشید.

سوم، اگر چیزی به عنوان تکنولوژی پیشرفته وجود دارد که چینی ها باید به شما آموزش دهند، همین نوع انتقال تکنولوژی را از طریق توانمند سازی تولید کنندگان داخلی ترویج کنید.

چهارم، اگر گفتند قرار است کار را سازنگان داخلی انجام دهند ما برایتان تکنولوژی می آوریم، معنی واقعی این گفته این است که پول را ما می گیریم کمیسیون بر می داریم و کار را به شرکت های داخلی واگذار می کنیم. این شیوه آشنایی است، در داخل هم برخی باشندگان قدرتمند همین کار را در پروژه های مختلف کرده اند. بعضاً چند لایه کار را به یکدیگر واگذار می کنند کمیسیون می گیرند ته خط کار اجرا با کسری از بودجه اولیه به کننده واقعی واگذار می شود، او هم در همان حد درصدی از بودجه اولیه کاری تحویل می دهد، که ضعیف و ناپایدار است، این شیوه پسندیده ای نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۰۰ ، ۲۳:۳۷
sms reson

خط 9000

26 مهر 1400 412  0  0

هر بیزینسی و هر کسب و کاری باید خودش را با شرایط روز آپدیت کند در غیر این صورت قطعا از دنیای تکنولوژی و به روز عقب خواهند ماند .فرقی نمی کند که شما در چه بیزینسی فعالیت میکنید، مهم آن است که در پیشرفت کار تان تلاش کنید و با به روزترین و جدیدترین نسخه های کاری مربوط به خودتان آشنا شوید .
ما نیز در سامانه پیام کوتاه شیراز هر روز برای بهتر شدنمان تلاش می‌کنیم و از به روزترین اپراتور ها و سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنیم . برای مثال یکی از جدیدترین و به روزترین اپراتورها که اپراتور ۹۰۰۰ میباشد در سامانه پیام کوتاه موجود است. این خط منحصر به فرد در حال حاضر غوغای عظیمی به پا کرده  به همین دلیل سامانه پیام کوتاه شیراز این اپراتور را در لیست دیگر اپراتورهای خود قرارداده است .
نمایندگی پیامک شیراز و به عنوان اولین ارائه دهنده پنل پیامک ۹۰۰۰ به مشتریان خود باعث شده تا همراهان پیام رسون در کسب و کارشان بسیار موفق‌تر باشند بر همین اساس سامانه‌پیامک شیراز را عنوان پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی کرده‌اند .

 

حال این اپراتور ۹۰۰۰ ویژگی های منحصر به فردی دارد که در زیر به توضیح آنها می پردازیم .

 

۱- ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی :
اگر جزو افرادی باشه که از پنل پیامک برای کسب و کارتان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که ارسال پیامک به صورت متنی بازخورد کمتری نسبت به پیام صوتی دارد. اگر بخواهید فقط از ارسال پیام صوتی استفاده کنید باز هم ممکن است با پاسخ ندادن افراد ، به هدف مورد نظرتان نرسید. حال اگر بخواهد از هر دوی آن استفاده کنید (یعنی هم ارسال پیام صوتی و هم پیام متنی) باید هزینه زیادی را بابت آن پرداخت کنید. در اینجا پنل پیامک ۹۰۰۰ این کار را برای شما بسیار آسان کرده است چرا که با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به راحتی می توانید هم از ارسال پیامک به صورت صوتی و هم به صورت متنی استفاده کنید و همچنین در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنید .


۲- اپراتور ۹۰۰۰ خدماتی هستند : 
بسیاری از افراد بعد از خرید پنل پیامک به مشکل بلک لیست برخورد می‌کند چرا که خیلی از افراد پیامک‌های تبلیغاتی را در گوشی خود به بلک لیست انتقال داده اند برای حل این مشکل یعنی عبور از بلک لیست باید خط را از اختصاصی به خدماتی تبدیل کنید تا بتوانید به شماره های بلک لیست هم  ارسال پیامک داشته باشید .اما خطوط ۹۰۰۰ خود خدماتی می باشند و به راحتی می توانید با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به خطوط بلک لیست ارسال پیامک داشته باشید .

 

۳- ارائه به کاربران حقیقی و حقوقی :
در سامانه پیام کوتاه شیراز فرقی نمی کند که شما جز کدام دسته از افراد باشید اگر بخواهید نسبت به خرید اپراتور ۹۰۰۰ اقدام کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد .


۴- ضریب تعرفه همانند اپراتور ۱۰۰۰: 
 در مقاله اپراتور ۱۰۰۰ به ضریب قیمت ارسال پیامک اشاره شده است اما در اپراتور ۱۰۰۰ نسبت به امکاناتش این ضریب تعرفه از قیمت بالایی برخوردار بود و تعرفه آن از معایب خطوط ۱۰۰۰ به شمار می رفت . اما در اپراتور ۹۰۰۰ با توجه به ویژگی ها و امکاناتش  ضریب قیمت ۱/۲ نسبت به دیگر اپراتورها از مزایای خط ۹۰۰۰  محسوب می شود.


۵ - امکان نصب خدمات سانترال و تلفن گویا:
 در اپراتور ۹۰۰۰ این امکان وجود دارد که شما تلفن گویا و خدمات سانترال را روی آن نصب کنید .
اگر بخواهیم به توضیح تلفن سانترال بپردازیم خود شامل یک مقاله جداگانه می شود اما برای آشنایی بیشتر با خدمات سانترال می توان به موارد زیر اشاره کرد: 


- امکان ارتباط رایگان و سریع 
-ارتباط سریع و راحت مشتریان با اپراتورها
- امکان ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی
- منشی تلفنی
- کم شدن هزینه‌های خطوط مخابراتی
- قابلیت انتظار چندین نفر پشت خط 
- کنترل و نظارت بهتر بر خطوط 

 


دسته‌بندی اپراتور ۹۰۰۰ : 


اپراتور ۹۰۰۰ در نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز به پنج دسته تقسیم می‌شود : معمولی- برنزی - نقره ای - طلایی - پلاتینیوم .
در تمامی این دسته‌بندی‌ها کلیه مزایا و ویژگی‌های اپراتور ۹۰۰۰ حفظ شده است و تنها تفاوت این پنج دسته در روندی خطوط می باشد که هر کدام بسته به رندی خطوط دارای قیمت های خاصی هستند در زیر قیمت‌های هر کدام را جداگانه شرح داده‌ایم.

 

خط ۹۰۰۰ معمولی : 1 میلیون تومان 
خط ۹۰۰۰  برنزی : 5 میلیون تومان
خط ۹۰۰۰ نقره ای : 10 میلیون تومان 
خط ۹۰۰۰ طلایی : 25 میلیون تومان 
خط ۹۰۰۰ پلاتینیوم : 250 میلیون تومان 

هرکدام از این خطوط با سرشماره ۹۰۰۰ شروع می‌شود و با توجه به قرار گرفتن عددهای بعد از ۹۰۰۰ به دسته بندی های بالا تقسیم می شوند .


پیام رسون : 

 

سامانه پیامک شیراز با ارائه خط ۹۰۰۰ به مشتریان حقیقی و حقوقی خود باعث شده تا خیلی از افراد از درآمد بالایی بهره مند شود و با مشتریان خود یک ارتباط مستمر و پیگیر داشته باشند .
اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه‌مند به سامانه ۹۰۰۰ برای کسب و کارتان شده اید  خیلی راحت می توانید با مراجعه به سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون اقدام به خرید پنل پیام کوتاه ۹۰۰۰ کنید و خودتان را در مسیر پیشرفت قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۰۰ ، ۲۳:۳۶
sms reson