سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۸ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

محمدسعید نادری : جهان دوباره در چنگال شوک قیمت نفت گرفتار شده است. تنها در چند ماه، قیمت هر بشکه نفت خام از ۶۵ دلار به بیش از ۱۳۰ دلار رسیده که این امر باعث افزایش هزینه‌‌‌های سوخت، فشار تورمی و فشار بر مصرف‌کنندگان شده است. حتی پیش از جنگ روسیه و اوکراین نیز قیمت‌ها به دلیل افزایش تقاضا و رشد محدود عرضه به سرعت در حال افزایش بود.
 
شوک قیمتی چیز جدیدی نیست. از نظر تاریخی، شوک‌‌‌های قیمتی، بخشی جدایی‌ناپذیر از دینامیک و پویایی بازار نفت هستند، نه ناهنجاری آن. شوک‌‌‌های قیمتی از بدو تولد صنعت نفت وجود داشته‌‌‌اند. اسکات مونتگومری، استاد دانشگاه واشنگتن و نویسنده چند کتاب برجسته درباره تاریخ علم، تاریخ اندیشه، منابع انرژی، فناوری و امنیت؛ در مقاله‌‌‌ای که در وبگاه کانورسیشن (TheConversation) منتشر کرده به بررسی تاریخی شوک‌‌‌های نفتی و عوامل موثر بر آن پرداخته است. مونتگومری معتقد است که شوک نفتی کنونی، به نوعی پیچیده‌‌‌ترین نمونه در تاریخ محسوب می‌شود.

وی می‌‌‌گوید که عوامل زیادی می‌توانند باعث شوک قیمت نفت شوند. یکی از کلیدی‌‌‌ترین این عوامل، تغییر موازنه در تقاضا یا عرضه در هر نقطه از جهان است، زیرا نفت یک کامودیتی جهانی است. شوک قیمتی همچنین می‌تواند در نتیجه جنگ‌‌‌ها یا انقلاب‌‌‌ها، دوره‌‌‌های رشد سریع اقتصادی در کشورهای واردکننده عمده نفت و مشکلات داخلی مانند درگیری‌‌‌های سیاسی یا عدم‌سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در کشورهای تامین‌‌‌کننده رخ دهد. به طور کل می‌توان گفت که بدترین شوک‌‌‌ها آنهایی بوده‌‌‌اند که چند عامل از این عوامل را با هم ترکیب کرده‌‌‌اند؛ مانند چیزی که امروز می‌‌‌بینیم. از همین رو مونتگومری معتقد است که شوک نفتی کنونی، به نوعی پیچیده‌‌‌ترین نمونه در تاریخ محسوب می‌شود و برای کنترل آن؛ فراتر از کشورهایی چون ایران، ونزوئلا، برزیل و نروژ، تولیدکنندگان اصلی مانند عربستان سعودی و ایالات متحده باید دست به افزایش تولید بزنند.

۵۰ سال فراز و نشیب
تولید جهانی نفت از اواسط قرن نوزدهم آغاز شد و در نیمه اول قرن بیستم به سرعت رشد کرد. در بیشتر آن زمان، شرکت‌های بزرگ نفتی مانند شورون، آموکو و موبیل که پس از صدور دستور دیوان عالی آمریکا برای انحلال شرکت استاندارد اویل در سال ۱۹۱۱ ایجاد شدند؛ به عنوان یک کارتل به صورتی موثر عمل می‌کردند و تولید نفت را در سطوحی حفظ می‌کردند که نفت فراوان و ارزان باشد تا مردم به مصرف آن تشویق شوند.  این روند در سال ۱۹۶۰ با اقدام ایران، عراق، عربستان سعودی، کویت و ونزوئلا و تشکیل سازمان کشورهای صادرکننده نفت یا اوپک، به پایان رسید. اعضای اولیه اوپک با ملی کردن ذخایر نفتی خود و تشکیل این کارتل عرضه‌‌‌کنندگان، به قدرت عرضه واقعی دست پیدا کردند. در طول دهه‌‌‌های بعدی کشورهای دیگری از خاورمیانه، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین نیز به طور موقت یا دائمی به اوپک پیوستند.

در سال ۱۹۷۳ میلادی، اعضای عرب اوپک همزمان با حمایت کشورهای غربی از اسرائیل در جنگ یوم کپور، از مصر و سوریه حمایت کردند و تولید نفت خام خود را کاهش دادند. همزمان با تحریم کشورهای غربی توسط تولیدکنندگان عرب اوپک، قیمت جهانی نفت ۴ برابر شد و از میانگین ۹۰/ ۲ دلار در هر بشکه به ۶۵/ ۱۱ دلار در هر بشکه رسید که به بحرانی عظیم در کشورهایی چون آمریکا منجر شد. در پاسخ به این اقدام اوپکی‌‌‌ها، رهبران دولت در کشورهای ثروتمند سیاست‌هایی را برای تثبیت عرضه نفت ارائه کردند. این سیاست‌ها شامل یافتن نفت بیشتر، سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه انرژی و ایجاد ذخایر استراتژیک نفتی بود که دولت‌‌‌ها بتوانند از آن برای کنترل شوک‌‌‌های قیمتی آینده استفاده کنند.

اما ۶ سال بعد، انقلاب در ایران تولید نفت کشور را متوقف کرد و شوک عظیم ناشی از قطع عرضه ایران باعث شد تا بهای نفت خام بیش از ۲ برابر افزایش پیدا کند. از اواسط سال ۱۹۷۹ میلادی تا اواسط سال ۱۹۸۰ بهای هر بشکه طلای سیاه از ۱۳ دلار به بیش از ۳۴ دلار رسید. طی چند سال بعد، ترکیبی از رکود اقتصادی، جایگزینی نفت با گاز طبیعی برای گرمایش و صنایع و همچنین شیفت به سوی وسایل نقلیه کوچک‌تر به کاهش تقاضا و قیمت نفت کمک کرد.  شوک بزرگ بعدی در سال ۱۹۹۰ و در زمانی رخ داد که عراق به کویت حمله کرد. سازمان ملل متحد تحریم‌های شدیدی علیه تجارت با عراق و کویت وضع کرد که قیمت نفت را از ۱۵ دلار در هر بشکه در ماه جولای ۱۹۹۰ میلادی به ۴۲دلار در هر بشکه در ماه اکتبر همان سال رساند. در نهایت نیروهای ائتلافی به رهبری آمریکا وارد کویت شدند و در عرض چند ماه عراق را شکست داده و این کشور را تقریبا ویران کردند. در طول کارزار نظامی ائتلاف به رهبری آمریکا علیه عراق صدام حسین، عربستان سعودی تولید نفت را بیش از ۳‌میلیون بشکه در روز افزایش داد؛ یعنی تقریبا برابر مقداری که قبلا توسط عراق عرضه می‌‌‌شد. سعودی‌‌‌ها با این کار تلاش کردند که رشد قیمت را تا حدی تضعیف کرده و دوره افزایش قیمت‌ها را کوتاه کنند.

البته باید گفت که مخرب‌‌‌ترین شوک‌‌‌های قیمتی در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ رخ داد. اولین مورد، در نتیجه افزایش تقاضای ناشی از رشد اقتصادی گسترده و سریع چین و هند در دهه اول قرن جدید بود. در آن زمان، اوپکی‌‌‌ها به دلیل عدم‌سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت در صنعت نفت قادر به گسترش تولید خود نبودند. شوک دوم که در ابتدای دهه دوم قرن بیست‌ویکم رقم خورد، منعکس‌‌‌کننده تاثیرات اعتراضات دموکراسی‌‌‌خواهانه بهار عربی در خاورمیانه و شمال آفریقا بود. در کنار آن، درگیری‌‌‌های گسترده در عراق و تحریم‌های بین‌المللی کشورهای غربی علیه نفت ایران نیز به این شوک دامن زدند. مجموع این رویدادها باعث شد تا قیمت نفت برای یک دوره ۴ ساله به بالای ۱۰۰ دلار در هر بشکه برسد که طولانی‌‌‌ترین دوره در تاریخ محسوب می‌شود. این شوک قیمتی که به مرحله بحران رسیده بود، سرانجام با عرضه سیلی از نفت شیل ایالات متحده کنترل شد.

توفان واقعی بازار نفت در ۲۰۲۲
در شرایط کنونی، عوامل متعددی باعث افزایش قیمت نفت شده است. در این میان ۳ عنصر کلیدی وجود دارد: ۱- تقاضای نفت در ماه‌‌‌های اخیر با خروج کشورها از قرنطینه و محدودیت‌های کرونایی، سریع‌‌‌تر از حد انتظار رشد کرده است. ۲- اوپک‌پلاس، به عنوان شراکت بی‌قاعده میان اوپک و متحدانش به رهبری روسیه، تولید را در سطح مناسبی افزایش نداده‌‌‌ است. شرکت‌های نفت شیل ایالات متحده نیز از این کار سر باز زده‌‌‌اند. ۳- کشورها از ذخایر نفت و سوخت خود استفاده کرده‌‌‌اند تا شکاف عرضه را پر کنند و این امر، ذخایر اضطراری را به پایین‌‌‌ترین سطوح رسانده است.

این تحولات باعث نگرانی بسیاری از تاجران نفت در مورد کمبود احتمالی عرضه شده است. در پاسخ، آنها قیمت نفت را افزایش داده‌‌‌اند. در حالی که مصرف‌کنندگان، اغلب شرکت‌های نفتی و سیاستمداران را مقصر قیمت‌های بالای طلای سیاه می‌‌‌دانند، این قیمت‌ها توسط معامله‌‌‌گران بازارهای کالایی در مکان‌‌‌هایی مانند بورس نیویورک، لندن و سنگاپور تعیین می‌شود.  در همین زمان، روسیه نیز در روز ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد. تاجران و بازرگانان نفتی پتانسیل بزرگی در تاثیر تحریم‌ها بر صادرات نفت و گاز روسیه دیدند و قیمت‌های انرژی را باز هم بالاتر بردند. عوامل غیرمنتظره‌‌‌ای نیز در این میان ظاهر شدند. غول‌‌‌های نفتی چون شل، بی‌‌‌پی و اکسون موبیل اعلام کردند به فعالیت خود در روسیه پایان می‌دهند. خریداران بازار نقدی، احتمالا به دلیل ترس از تحریم‌ها حاضر به خرید نفت خام روسیه از طریق دریا نشدند.

در روز ۸ مارس نیز دولت‌‌‌های ایالات متحده آمریکا و بریتانیا ممنوعیت واردات نفت روسیه را اعلام کردند. البته هیچ‌یک از این کشورها خریدار اصلی نفت روسیه نیستند، اما اقدامات آنها باعث ایجاد پس‌زمینه‌‌‌ای شده که برخی تحلیلگران و معامله‌‌‌گران نگران آن شده‌‌‌اند که کاهش یا حذف صادرات نفت روسیه به متحدان آمریکا، منجر به تشدید هر چه بیشتر تنش‌‌‌ها شود. مجموع این شرایط بی‌سابقه است. این امر، نه‌تنها نشان‌‌‌دهنده پیچیدگی فزاینده بازار نفت است؛ بلکه نمایانگر یک الزام برای شرکت‌های انرژی است - که در حال حاضر تحت فشار فعالان اقلیمی و سهامداران هستند – که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به شهرت خود، یکی از نفت‌‌‌خیزترین کشورهای جهان را ترک می‌کنند. برخی از شرکت‌ها مانند بی‌‌‌پی با چنین اقدامی ده‌‌‌ها‌میلیارد دلار دارایی خود را در این کشور رها می‌کنند. بی‌‌‌تردید، چنین اقداماتی و شرایط بحرانی بازار انرژی در سراسر جهان، باعث شده تا پیچیده‌‌‌ترین و چندلایه‌ترین شوک نفتی در تاریخ بازار این کامودیتی استراتژیک رقم بخورد.

چه چیزی شوک را کنترل می‌کند؟
آنگونه که به نظر می‌‌‌آید، بازیگران کلیدی که می‌توانند به کنترل این شوک قیمتی کمک کنند؛ اوپک – عمدتا عربستان سعودی – و ایالات متحده آمریکا هستند و برای آنها توقف شرایط کنونی عرضه نفت، یک انتخاب و تصمیم است. با این حال، هنوز هیچ شواهدی مبنی بر اینکه آنها به احتمال زیاد موضع خود را تغییر دهند، وجود ندارد.  بازگرداندن توافق هسته‌‌‌ای و لغو تحریم‌های نفتی علیه ایران نیز باعث افزایش عرضه طلای سیاه در بازار می‌شود، هرچند برای کاهش شدید قیمت‌ها کافی نیست. تولید بیشتر از سوی تولیدکنندگان کوچک‌تر مانند گویان، نروژ، برزیل و ونزوئلا نیز می‌تواند به افزایش عرضه کمک کند. اما حتی در مجموع، این کشورها نمی‌توانند در زمینه افزایش عرضه کاری مانند آنچه که سعودی‌‌‌ها یا ایالات متحده می‌توانند، انجام دهند.  تمام این عدم‌قطعیت‌‌‌ها، تاریخ را تبدیل به تنها راهنمای قابل اعتماد در این شوک نفتی می‌کند. در حال حاضر، هیچ راهی برای دانستن اینکه عوامل محرک این شوک تا چه زمانی دوام خواهند داشت یا اینکه قیمت‌ها بالاتر خواهند رفت، وجود ندارد. این برای مصرف‌کنندگانی که با هزینه‌‌‌های سوخت بالاتر در سراسر جهان روبه‌‌‌رو هستند، کار چندان راحتی نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۳۲
sms reson

سامانه انتقادات و پیشنهادات با پنل پیامک

1400-12-19 23:46:37 344  0  0

همه شرکت‌ها و سازمان‌ها باید نسبت به کیفیت و خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد مطلع باشند و در کنار آن باید نظر مخاطب را نیز در رابطه با سطح خدمات و کیفیت کارشان را  بداند . بر همین اساس صندوقهای انتقادات و پیشنهادات به وجود آمد که هر مشتری بتواند در صورت ناراضی بودن از هر موردی ، بدون هیچ ترس و خجالتی نظر خودش را بیان کند و بتواند با شرکت یا سازمان مورد نظر تعامل برقرار کند .

این موضوع باعث شده بود که خیلی از سازمان ها موفق تر عمل کنند چرا که از خواسته قلبی مشتری خود خبر داشتند  .

 

 

 

در حال حاضر ما در هیچ جایی صندوق انتقادات و پیشنهادات را نمی بینیم اما این بدین معنا نیست که دیگر کسی از آن استفاده نمی‌کند بلعکس امروزه اکثر مشاغل حتی شغل هایی مانند لباس فروشی ها یا فروشگاه های زنجیره ای نیز از این صندوق استفاده می‌کنند ، اما به شکلی مدرن و پیشرفته که همان سامانه پیامک است که از طریق آن می‌توان با مشتری خود در تعامل باشند و نظرسنجی کنند .

امروز در این مقاله که در سامانه پیامک شیراز به ثبت رسیده است می خواهیم در رابطه با سامانه پیامک ویژه انتقادات و پیشنهادات صحبت کنیم پس از پایان با این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید .

 

لازمه پنل پیامک برای همه مشاغل :

سازمان‌ها و برند‌ها محصول یا خدماتی را برای عرضه به عموم یا مخاطبان خاصی دارند. کاربران بعد از استفاده از خدمات و محصول مورد نظر حتماً بازخوردی در خصوص کیفیت خدمات و محصول در دست دارند. شرکتی موفق است که بتواند نظرات و بازخورد‌های مخاطبان خود را به طریقی جمع‌آوری کند.

شکایات و انتقادات کاربران اگر به درستی شنیده و تحلیل شود در آینده می‌تواند شرکت و سازمان را به سمت اصلاحاتی پیش ببرد. اینگونه هم مشکلات محصول و خدمات خود را شناسایی کرده‌ایم و هم با رفع آن‌ها مخاطبان خود را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کنیم. در نهایت با پنل اس ام اس می‌توانیم به کلیه نظرات مشتریان و کاربران خود پاسخ دهیم و آن‌ها را در جریان رسیدگی به شکایات و انتقادات‌هایشان بگذاریم.

یکی از دغدغه‌های بزرگ کسب‌و‌کارها اطلاع داشتن از نظر مشتریان می‌باشد. گاهی اوقات از نظر مشتریان مشکلی وجود دارد که ممکن است باعث نارضایتی آنها و روانه شدن به سمت رقبا شود. فقط مشکلات و انتقادات نیست که برای صاحبین کسب‌وکار مهم است، مساله مهم دیگر پیشنهاداتی است که مشتریان هنگام کار در نظر دارند و در بسیاری از مواقع این پیشنهادات منجر به تغییرات اساسی در کار شده و کمک بسزایی در سرعت بخشیدن به بهبود خدمات و فروش محصولات داشته است.

استقبال از پیشنهادات و رسیدگی و مرتفع کردن انتقادات اعلام شده از سوی مشتریان نه تنها به بهبود وضعیت یک بیزینس کمک می‌کند همچنین به مشتریان احساس ارزشمند بودن را به طور کامل منتقل می‌کند و همین امر باعث افزایش تعداد مشتریان وفادار یک کسب و کار می‌گردد.

 

 

 

پیام رسون :

حال یکی از بهترین روشها برای انتقادات و پیشنهادات هر کسب و کاری و پنل پیام کوتاه می باشد که می توان از نمایندگی سامانه پیامک خریداری کرد .

سامانه پیام کوتاه شیراز برای اینکه شما به عنوان یک برند ، معروف شوید و مشتریانتان وفادار به شما به بمانند در ارائه خط خدماتی بدون سفته برای ایجاد یک خط دائم برای سامانه انتقادات و پیشنهاد آماده ارائه خدمات به شما می باشد .

همچنین در حال حاضر تمامی پنل های پیامک و خط های خدماتی در نمایندگی پنل پیامک پیام رسون شامل تخفیف می باشد پس اگر قصد خرید پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه را دارید هر چه سریعتر اقدام کنید و از تخفیف های موجود در پیام رسون بهره مند شوید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۳۲
sms reson

خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته در پیام رسون

1400-12-12 23:43:11 510  0  0

امروزه مردم از پیامک‌های تبلیغاتی خسته شده‌اند و روی سیم کارت‌های خود دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده اند .
اما هنوز پیش می‌آید که یکسری پیامک های تبلیغاتی روی گوشی این افراد می آید. این پیامک ها فقط و فقط از طریق خطوط خدماتی قابلیت ارسال به بلک لیست را دارند و برای ارسال اینگونه پیام ها باید  خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنند و برای انجام این کار می‌بایست مراحل خاصی را طی کنند.

امروز ما در سامانه پیام کوتاه شیراز این مژده را به شما عزیزان می دهیم که بدون طی هیچ مراحل خاصی و بدون دادن سفته به سامانه پیامک می توانید صاحب خط خدماتی شوید.
 اگر می‌خواهید با شرایط دریافت خط خدماتی بدون نیاز به سفته آشنا شوید تا پایان با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه با شید.

 

 

 

خط خدماتی چیست ؟:

خط خدماتی به خطوطی گفته می‌شود که شرکت ها، سازمان‌ها، دانشگاه ها و نهادها و… از آن برای برقراری ارتباط با همه مشترکان استفاده می‌کنند. حتی با خط خدماتی امکان ارسال به بلک لیست ها وجود دارد(کسانی که شماره خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده اند پیامک ها را دریافت میکنند.) محتوای پیامک‌های ارسالی توسط این خطوط معمولاً خبری بوده و بیشتر جنبه‌ی اطلاع‌رسانی درباره‌ی مراحل مختلف فعالیت یا خدمتی را دارند که توسط آن مجموعه انجام می‌شود.

 اما اصلی ترین و مهم ترین کاربرد خط خدماتی شامل فروشگاه هایی میشود که از باشگاه مشتریان برای فروش و جذب بیشتر مشتری استفاده می‌کنند .
 برای مثال یک فروشگاه پس از خرید باشگاه مشتریان از سامانه پیام کوتاه به سه روش می تواند باشگاه مشتریان را به مخاطبین خود ارائه دهد:


۱- دریافت کد سه رقمی 

۲- دریافت اپلیکیشن باشگاه مشتریان که روی گوشی همراه نصب میشود 

۳- خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل باشگاه مشتریان


 حال اگر این فروشگاه اینترنتی بخواهد از هر یک از روشهای بالا برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کند باید این را بدانند که لازم است از خط خدماتی برای ارسال پیامک به مشتریان خود استفاده کند  چرا که اگر از خطوطی به جز خطوط خدماتی استفاده شود ، و مخاطب هدف اس ام اس های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشد ، هیچگاه پیامک‌های ارسال شده از جانب فروشگاه به مخاطب مورد نظر نخواهد رسید.

 پس یکی از لازمه های فروشگاهها برای داشتن باشگاه مشتریان داشتن خط خدماتی می باشد تا در کمترین حالت پیامک ارسال کد تایید به دست مخاطب هدف برسد .

 

 

 

 باشگاه مشتریان سامانه پیام کوتاه شیراز:
 باشگاه مشتریان که به تازگی توانسته طرفدارهای زیادی را به خود جذب کند در نمایندگی سامانه پیامک شیراز به صورت رایگان ارائه می شود یعنی شما پس از اینکه وارد سایت سامانه پیام کوتاه شدید و باشگاه مشتریان خود را ثبت کردید می توانید به صورت رایگان هر یک از روشهای ارائه شده که شامل دریافت کد سه رقمی ، دریافت اپلیکیشن باشگاه مشتریان که روی گوشی همراه نصب میشود و خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل باشگاه مشتریان را نیز به صورت رایگان دریافت کنید .

همچنین نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون این امکان را برای مشتریان خود در نظر گرفته که پس از اخذ باشگاه مشتریان بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت ،خط خدماتی را نیز دریافت کنند.

 

 پیام رسون:

 برای اینکه بتوانید همین امروز شروع به ارسال پیامک خدماتی کنید لازم است با ورود به سایت سامانه پیام کوتاه و ثبت باشگاه مشتریان رایگان و خط خدماتی رایگان از بهترین امکانات در پنل پیامک پیام رسون استفاده کنید.

 

 این یک فرصت ویژه و استثنایی می باشد که می توانید در این ایام مشتریان وفاداری را برای خود جذب کنید . همچنین نمایندگی پنل پیامک پیام رسون این امکان را برای مشتریان وفادار خود در نظر گرفته که اگر سوالی در رابطه با خطوط خدماتی رایگان و باشگاه مشتریان رایگان داشته باشند با شماره ۰۹۱۷۲۱۷۲۰۳۹ تماس بگیرند یا اینکه سوال های خود را در سایت سامانه پیامک ثبت کند تا کارشناسان ما در اسرع وقت به سوال هایشان پاسخ دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۵۹
sms reson

به گفته مقام‌‌های مطلع، دولت‌های غربی درباره جانشین احتمالی ولادیمیر زلنسکی درصورت دستگیری یا کشته شدنش توسط نیروهای روسی گفت‌وگو کرده‌‌اند؛ اما هنوز قطعیتی در این باره وجود ندارد. به نوشته نیویورک‌‌تایمز، نگرانی‌‌ها در درجه نخست درباره اطمینان از تشکیل یک دولت مستقل در اوکراین حتی با وجود تلاش‌‌های روسیه برای گماردن یک رهبر دست‌‌نشانده در کی‌‌یف است. مقام‌‌های غربی گفته‌‌اند که داشتن یک رهبری مستقل به‌‌رسمیت شناخته‌‌شده در اوکراین ضروری است و هرگونه رهبر دست‌‌نشانده توسط روسیه موجب عدم مشروعیت و به رسمیت شناخته شدنش می‌‌شود.

حضور ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین و سخنرانی‌‌های انگیزشی او فاکتورهای کلیدی در حفظ روحیه مردم و ارتش این کشور است و مقام‌‌های غربی می‌‌گویند ادامه این روند مهم است. تمرکز بر تضمین فرد جانشین از یکسو به این دلیل است که قانون اساسی اوکراین درباره این مساله روند مشخصی ندارد و از سوی دیگر هم به این خاطر است که زلنسکی گفته نمی‌‌خواهد اوکراین را ترک کند و بارها این مساله را مطرح کرده که من به مهمات نیاز دارم نه فرار از کشور. برخلاف گزارش‌های خبری، مقام‌‌های آمریکایی این مساله را رد کرده‌‌اند که به وی پیشنهاد خروج از اوکراین را داده یا به او توصیه کرده‌‌اند که چنین کاری کند. دولت‌های غربی تصمیم زلنسکی را در ماندن در اوکراین و مبارزه، همزمان با تلاش سربازان روسی برای پیشروی در اوکراین تحسین هم کرده‌‌اند.

آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا دولتی دست‌‌نشانده از سوی روسیه را به رسمیت نمی‌‌شناسند. در اینجا البته یکسری مسائل عملی و حقوقی نیز مطرح می‌‌شود. کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ناتو کمک‌‌های اقتصادی و نظامی خود را به‌عنوان راهی برای نشان دادن حمایت از اوکراین ارائه کرده‌‌اند. کشورهای اروپایی تسلیحات اتوماتیک، تسلیحات ضد هوایی استینگر، چند مدل موشک ضد تانک و تجهیزات حفاظتی به اوکراین ارسال کرده‌‌اند تا نشان دهند که متحدان تمایل دارند تا توانایی اوکراین را برای تخریب و نابودی نیروهای نظامی روسی تقویت کنند. تداوم چنین حمایت‌‌های عمومی با یک دولت کارآمد برای پذیرش این کمک‌‌ها بسیار آسان‌‌تر است، حتی اگر چنین دولتی در غرب اوکراین یا به‌عنوان یک دولت در تبعید در لهستان یا رومانی عمل کند.

آمریکا تاریخچه طویلی در تامین پنهانی و مخفیانه سلاح به گروه‌های شبه‌‌نظامی و شورشی در سراسر جهان دارد. چنین برنامه‌‌ای برای اوکراین همچنان یک احتمال است؛ اما هرقدر که ارتش سازمان‌‌یافته اوکراین جنگ علیه روسیه را خوب رهبری کند، احتمال بیشتری وجود دارد که کی‌‌یف بتواند کنترل تمام یا بخشی از کشور را حفظ کند. در یک هفته گذشته، گفت‌وگوهای پر حرارت در کاخ سفید و نشست‌‌های غیرعلنی در کنگره روی این مساله تمرکز داشته که اگر روسیه، کی‌‌یف را تصرف کرد، چطور می‌‌توان به اوکراین کمک کرد. با در نظر گرفتن چنین وضعیتی، دولت آمریکا در حال حاضر قصد دارد تا به تامین مخفیانه تسلیحات به اوکراینی‌‌ها ادامه دهد. به گفته یکی از افرادی که در جریان این گفت‌وگو قرار گرفته، این سیگنال عمومی قوی حمایت، در مخالفت با برنامه‌های مخفیانه تسلیحاتی باید به تقویت روحیه اوکراین کمک کند و به روسیه نشان دهد که تامین سلاح برای ارتش اوکراین متوقف نمی‌‌شود. مقام‌‌های آمریکایی، اوکراینی‌‌ها را تحت فشار قرار داده‌‌اند تا به مسوولان ارشد این کشور که احتمالا جانشین و جایگزین رئیس‌‌جمهوری می‌‌شوند، اجازه ندهند برای مدتی طولانی در یک مکان بمانند و به آنها تاکید کرده‌‌اند تا به مکان‌‌های امن‌‌تر خارج از کی‌‌یف بروند.

مسوولان آمریکایی و متحدانش تمایل دارند که دولت اوکراین مکانی را برای رهبری در نظر بگیرند تا اگر کی‌‌یف سقوط کرد آن مکان امن وجود داشته باشد. محل اقامت ریاست‌‌جمهوری در کوهستان‌‌های کارپات در غرب اوکراین، می‌‌تواند مکان مناسبی باشد؛ اما مقام‌‌های این کشور نگفته‌‌اند که آیا این محل اقامت مجهز به پناهگاه‌های ضد بمب و قابلیت‌‌های ارتباطی است یا خیر؟ همچنین بر اساس قانون اساسی اوکراین، رئیس پارلمان جانشین زلنسکی خواهد بود و به‌عنوان سرپرست دولت عمل می‌‌کند. رئیس کنونی پارلمان اوکراین «روسلان استفانچوک» یک سیاستمدار حامی غرب و معاون ارشد سابق زلنسکی است. روز دوشنبه استفانچوک در کنار زلنسکی درخواست اوکراین برای عضویت در اتحادیه اروپا را امضا کرد و روز جمعه هم در نشستی مجازی با رئیس پارلمان اروپا حضور یافت. مقام‌‌های آمریکایی و اروپایی می‌‌گویند، انتظار می‌‌رود استفانچوک و سایرین به‌عنوان جانشین‌‌های احتمالی زلنسکی به مخالفت خود با حمله روسیه به اوکراین ادامه دهند. مسوولان اوکراین ضمن مقاومت در مقابل پیشنهادهای اروپا و آمریکا برای جابه‌جایی استفانچوک، این را هم می‌‌گویند که ضرورت تضمین یک جانشین قانونی را می‌‌دانند.

روز پنج‌شنبه زلنسکی نشست خبری را در اتاقی برگزار کرد که کیسه‌های شن برای حفاظت در برابر هرگونه حمله‌‌ای در مقابل پنجره‌هایش قرار داده شده بود. او درباره احتمال کشته شدنش حرف می‌‌زد؛ اما به جانشین خود اشاره‌‌ای نکرد. مقام‌‌های اوکراینی آشکارا گفته‌‌اند که تمایلی به بحث درباره جانشین ندارند و روی نبرد با روسیه و پیروزی این جنگ متمرکز هستند. «ماریان زابلوتسکی» یکی از اعضای پارلمان اوکراین از حزب زلنسکی در مصاحبه‌‌ای گفت که هیچ بحثی درباره جانشینی زلنسکی نشنیده است. رویکرد پیش از حمله روسیه و زمانی که مقام‌‌های اوکراینی نسبت به حمله روسیه تردید داشتند، در حال تغییر است. افرادی که در جریان گفت‌وگوها قرار گرفته‌‌اند، می‌‌گویند که اوکراینی‌‌ها اکنون آماده برقراری تماس‌‌های زمان جنگ هستند. چند هفته پیش از حمله، انگلیس و آمریکا درباره تمایل روسیه برای برکناری زلنسکی از قدرت هشدار داده بودند. آنها همچنین درباره اینکه جانشینی در اوکراین چطور خواهد بود درصورتی‌که نیاز باشد با کودتای مورد حمایت روسیه مقابله کنند، صحبت کرده بودند. به گفته مقام‌‌های آمریکایی، با وجود لفاظی‌‌های علنی پیش از حمله که آمریکا آنها را بیشتر تهدید می‌‌دانست، زلنسکی این هشدارها را جدی گرفت و متوجه شد که روس‌‌ها به دنبال دستگیری یا کشتنش هستند.

ویلیام برنز، مدیر سیا در جریان سفر ژانویه ۲۰۲۲ خود به کی‌‌یف اطلاعاتی را درباره تهدید اوکراین به زلنسکی داد. وقتی زلنسکی مساله امنیت خانواده‌‌اش را مطرح کرد، برنز پاسخ داد که او باید تهدیدها علیه اوکراین و خانواده‌‌اش را جدی بگیرد.

«کریستینا هولینسکا» از اوکراین و از نویسندگان مقاله‌‌ای در روزنامه هیل درباره مساله جانشینی می‌‌گوید: در اهمیت شخصیت زلنسکی در شرایط کنونی تردیدی وجود ندارد. اگر اتفاقی برای او بیفتد، ارسال یک پیام شفاف درباره اینکه چه کسی اکنون کشور را رهبری می‌‌کند و دولت چگونه اداره می‌‌شود، بسیار مهم است.» هولینسکا محقق کمپانی «رند» همچنین ادامه می‌‌دهد: «درحالی‌که شاید برای اوکراین این مساله هوشمندانه نباشد که برنامه‌های مربوط به جابه‌جایی دولت را علنی کنند، اما امیدوارم که کی‌‌یف آماده فعالیت در مکان‌‌هایی خارج از کی‌‌یف باشد.» فراتر از استفانچوک، رئیس پارلمان اوکراین خط سیر جانشینی کاملا مشخص نیست. وقتی او و زلنسکی در ۲۰۲۰ به کرونا مبتلا شدند، نخبگان حقوقی اوکراین گفتند که دنیس اشمیهال، نخست‌‌وزیر این کشور سومین نفر در خط سیر جانشینی است که می‌‌تواند زمام امور کشور را به‌دست بگیرد. قانون اساسی اوکراین پست‌‌هایی را برای معاون اول و معاون رئیس پارلمان برای به دست گرفتن وظایف رئیس پارلمان ایجاد کرده است؛ اگرچه به صراحت نمی‌‌گوید این افراد در خط سیر جانشینی ریاست‌جمهوری هستند یا خیر. هولینسکا همچنین ادامه می‌‌دهد: «مردم باید بدانند چه کسی نفر بعدی در این روند جانشینی است. در حال حاضر زلنسکی همه چیز است و در مرکز توجه. او در اخبار است؛ او در همه جا هست. از دست دادن این تصویر از یک رهبر برای مقاومت، اراده برای مبارزه را کاهش می‌‌دهد و روحیه در اوکراین خوب نخواهد بود.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۵۸
sms reson

روزهای زیادی به پایان سال 1400 باقی نمانده است و مردم به هر شکلی برای نوروز آماده می‌شوند، اما شرایط اقتصادی و گرانی افسارگسیخته در بازارهای مختلف باعث سردرگمی همچنین کاهش توان خرید مردم شده، چراکه در ایران برخلاف سایر کشورها عرضه‌کنندگان مایحتاج مردم به‌ویژه در ایام خاص؛ با افزایش قیمت سعی در کسب سود بیشتر و فشار به خانواده‌ها هستند و این اتفاقی است که متاسفانه کام بسیاری را در آستانه سال نو به شدت تلخ کرده است. با این حال مجموعه دولت به‌ویژه وزارت صمت و جهاد کشاورزی، دادستانی، تعزیرات حکومتی و سایر نهادهای مسئول وعده داده‌اند که با گرانی‌های شب عید برخورد قاطع خواهند کرد ولی همه می‌دانند که این برخوردها هم مقطعی است و هم تقریبا بی‌اثر. افزایش بهای کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید از جمله میوه، ‌آجیل و شیرینی و لباس باعث شده تا هم نگرانی از تامین این مایحتاج افزایش یابد و هم اعتراض به گرانی‌های بیشتر که نزدیک شدن به شب عید شدت می‌یابند. هر چند که دولت معتقد است تورم روبه کاهش گذاشته ولی وضعیت نابسامان اقتصادی و حضور سودجویان و دلالان در بازار به‌ویژه بازار شب عید اثر مخربی را در تعیین قیمت‌ها گذاشته و همین الان هم بزرگداشت سال نو برای بخشی از مردم این کشور که در تنگناهای اقتصادی قرار دارند سخت به‌نظر می‌رسد.
میوه، آجیل و شیرینی از مهم‌ترین مایحتاج مردم در شب عید محسوب می‌شوند که با توجه به تقاضای بالا برای تهیه آن، قیمت این محصولات به شدت در حال افزایش است؛ هر چند که بازار ماه‌ها است که در تلاطم و آشوب ناشی از افزایش نرخ تورم و نابهنجاری‌های اقتصادی قرار دارد ولی رشد قیمت‌ها در شب عید باعث کوچک‌تر شدن سفره مردم خواهد شد و این برخلاف وعده ابراهیم‌ رئیسی، رئیس‌جمهوری است که از پیش از انتخابات ریاست جمهوری و در دوران سکان‌داری دولت بارها به‌ آنها اشاره کرده است! با این حال که دولت و نهادهای وابسته آن بارها از اتخاذ تمهیداتی برای مقابله با گرانفروشی خبر داده‌اند درحالیکه عمده این تمهیدات برخوردهای قهری و قضائی و فشار برای حفظ قیمت‌های دستوری است که این روش رنگ باخته کمکی نه به مردم و نه به عرضه‌کنندگان خواهد کرد. در این میان اما جای اقدامات و برنامه‌های دولت و تیم اقتصادی دولت برای کاهش نرخ تورم و بهبود شاخص‌های اقتصادی دیگر خالی مانده است، اقداماتی که اگر صورت بگیرند دیگر نیازی به برخوردهای قهری و اقداماتی از این دست نیست. 
 افزایش فزاینده قیمت با نزدیکی به شب عید
یکی از اتفاقات نامبارک در ایران این است که با نزدیکی به ایام ملی قیمت همه اجناس چه اساسی و چه غیراساسی به شدت افزایش پیدا می‌کند، چراکه تقاضا برای کالا بیشتر می‌شود. شب عید هم از این قاعده منحوس مستثنی نیست و به قول معروف تابوی عید در فضای کشور می‌پیچد عده‌ای به دنبال خالی کردن جیب مردم می‌افتند. برهمین اساس قیمت پسته به کیلویی 400 هزار تومان نزدیک شده است! این وضعیت در مورد سایر اقلام آجیل هم صدق می‌کند. اصولا سال نو با آجیل، میوه و شیرینی و دید و بازدیدهایش شناخته می‌شود و در این روزها هم با افزایش قیمت‌ها دیگر خرید مایحتاج شب عیدی هزینه بسیار زیادی برای خانواده‌ها دربردارد. در حال حاضر شیرینی حدودا کیلویی 70هزار تومان برای خانوارها آب می‌خورد؛ در نتیجه دو کیلو شیرینی چیزی حدود 140هزار تومان خواهد شد؛ همچنین قیمت آجیل مخلوط حدودا کیلویی 220هزار تومان است که اگر یک خانواده بخواهد دو کیلو آجیل بخرد، باید 440هزار تومان برای آجیل پرداخت شود؛ همچنین دو کیلو موز حدود 60هزار تومان، دو کیلو پرتقال حدود 35هزار تومان، دو کیلو خیار حدود 15هزار تومان و دو کیلو سیب نیز حدود ٢۵هزار تومان خواهد شد. در نتیجه برای خرید آجیل، میوه و شیرینی عید باید نزدیک ٧٢۵هزار تومان پرداخت کنید؛  آن هم در حداقلی‌ترین حالت ممکن!
 عیدی‌ای که کفاف هزینه یک شب را هم نمی‌دهد
امسال برای کارکنان دولت و بازنشستگان یک میلیون و 600هزار تومان عیدی واریز شد که دریافتی با حق همسر و فرزند حدود دو میلیون و 300هزار تومان بود، اما در اینجا یک سوال مطرح می‌شود و آن اینکه با این دو میلیون و 300هزار تومان چه چیزی می‌توان خرید و آیا اقلام شب عید، با این مبلغ قابل خرید است؟ آن هم وقتی که حتی اگر مردم از برنج و گوشت و مواد غذایی صرف‌نظر کنند مبلغ عیدی کفاف تهیه پوشاک و مایحتاج عید را هم نمی‌دهد! وضعیت اسف‌بار اقتصادی و رشد روزانه قیمت‌ها و ناتوانی دولت‌ و تیم اقتصادی آن در کنترل بازار و تورمی که اقتصاد و معیشت مردم را به گروگان گرفته است هر روز شرایط با بدتر و وخیم‌تر می‌کند و با این رویه بعید است که تا شب عید اتفاق مهم و اثرگذاری در بازار رخ بدهد که باعث شود تا قیمت‌ها حداقل برای این شب مهم برای ایرانی‌ها به وضعیتی برسد که برای همه قابل تامین باشد! هرچند که روز گذشته سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که سازمان تعاون روستایی میوه‌های شب عید را ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر از نرخ بازار خریداری کرده تا بتوانند بازار شب عید را تنظیم کند، ولی سوال اصلی این است که این میوه‌ها با چه قیمتی به بازار عرضه خواهند شد؟ 
 کنترل و نظارت تا اصلاح اقتصاد
مشکل اساسی مردم این نیست که شب عید را چگونه بگذرانند این است که تا چه زمانی قرار است وضعیت اسفبار اقتصادی حاضر ادامه داشته باشد؟ سوال این است که چه زمانی خواهد رسید تا مردم ایران هم مانند مردم سایر کشورها بدون دغدغه تورم دورقمی و گرانی ادامه‌دار؛ زندگی کنند. گرانی‌ها چه ناشی از تورم باشند و چه ناشی از سودجویی عرضه‌کنندگان کالا با برخوردهای قهری قابل حل نیستند و تا زمانی‌که اقتصاد به ریل اصلی خود برنگردد این وضعیت با تمهیدات موقتی اصلاح نخواهد شد و مُسکن‌های تجویزی برای اقتصاد دولتی ایران باعث بی‌حالی و وخیم‌تر شدن زخم‌های عفونت‌ کرده اقتصاد خواهد شد. کنترل و نظارت بر بازار و عرضه کالا و محصولات مورد نیاز مردم نیازمند مکانیزمی هوشمند و مدیریت‌شده است که متاسفانه ایجاد ده‌ها سامانه و قرارگاه و چند پارچه کردن این مکانیزم باعث بروز رانت و فساد و در نهایت باقی ماندن معضلات اقتصادی شده است که آثار آن را در معیشت مردم می‌توان به وضوح دید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۰۶
sms reson

پنل پیامک پیام رسون ویژه آنلاین شاپ ها

1400-12-02 23:33:38 1750  0  0

باز به فصل آخر سال رسیدیم فصلی که در آن هیجان و تکاپوی بسیاری در تمام مردم می توان مشاهده کرد.  فصلی که با خداحافظی  زمستان و سلامی دوباره به بهار می خواهیم همه چیز را مانند بهار تازه و شاداب و سرزنده کنیم .
معمولا تمام مردم در ماه آخر سال به دنبال خرید های مختلفی هستند از جمله پوشاک ، لوازم خانگی ،لوازم شوینده و خیلی چیزهای دیگر.
 چند سالی است که آنلاین شاپ ها توانستند حجم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد و با ارائه اقلام مورد نیاز مردم و با کیفیت بالا توانسته اند به فروش بالایی دست پیدا کند.
 اما پیش می آید که مردم بعضی از آنلاین شاپ ها را فراموش کند و نتوانند مشتری وفادار آنها شوند.
 ما در این مقاله که توسط تیم تحریریه پیام رسون به ثبت رسیده است یک پیشنهاد برای تمامی آنلاین شاپ ها داریم .

 

 


تمامی آنلاین شاپ ها می توانند با خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون این امکان را دارند که علاوه بر تبلیغ و بازاریابی کسب و کارشان به مشتری این امکان را بدهند که از پیج اینستاگرام یا سایت آنها نیز دیدن کنند و مشتری را نسبت به کیفیت و نوع محصول خود بیشتر آشنا کنند.
 این نوع پیامک‌ها علاوه بر اینکه امکان این را دارد که شما خیلی راحت می توانید کسب و کارتان را معرفی کنید می توانید برای همیشه در گوشی شخص مورد نظر سیو باشید تا هر زمان که احساس کند به کالای شما نیازمند است می‌تواند با مراجعه به محل ذخیره پیام ها  شما را به راحتی پیدا کند و جزء مشتریان وفادار شما شود .

 

 


 ما در سامانه پیام کوتاه یک آفر ویژه  برای تمامی آنلاین شاپ ها در نظر گرفته‌ایم که میتوانند پنل پیام کوتاه خود را به صورت ۲۰ درصد تخفیف از سامانه پیام کوتاه شیراز خریداری کنند . اگر می‌خواهید در ماه اسفند به فروش بی سابقه ای دست پیدا کنید بهترین فرصت است که  پنل پیامک را از سامانه پیام کوتاه شیراز تهیه کنید و کسب و کارتان و محصولی را که ارائه می‌دهید به مردم معرفی کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۰۵
sms reson

باشگاه مشتریان رایگان

1400-11-21 23:19:39 10581  0  0

شما در شرایط فعلی بازار باید هوشمندانه تر کار کنید و نه سخت تر!

بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای انجام این کار ، تمرکز بر مشتری موجود خود با یک برنامه پاداش مشتری است که در ایران به باشگاه مشتریان معروف شده است.

شما برای راه اندازی باشگاه مشتریان چه هدفی را دنبال می کنید؟ آیا کسب و کار شما قابلیت پیاده سازی باشگاه مشتریان را دارد؟ آیا نمونه باشگاه مشتریان خوب را سراغ دارید؟ هزینه باشگاه مشتریان چقدر است؟

اینها نمونه ای از سوال هایی است که قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان برایتان به وجود میاید و باید قبل از تهیه باشگاه مشتریان جواب قانع کننده ای برای آنها پیدا کنید . شما باید بدانید هدف از ایجاد باشگاه مشتریان چیست . آیا این اقدام در راستای اهداف شما  قرار دارد یا خیر؟

اگر میخواهید به جواب تمامی سوال های بالا برسید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید . 

 

 

 

باشگاه مشتریان چیست ؟ 

باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامه‌ریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم .  با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران  ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و  مجددا خرید انجام دهند .

 

هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان : 

در فضای بسیار رقابتی امروز مدل کسب و کار بسیار دچار تحول شده است. شما ممکن است یک ایده بسیار نوآورانه داشته باشید که بازار منتظر آن است. ولی رقبا بیشتر از ۶ ماه به شما زمان تنفس نخواهند داد.

شما با کسب و کارهای زیادی روبرو شده اید که توسط رقیب بزرگتر بلعیده شده اند. یا اینکه با تغییر کوچک یا بزرگ در فضای عمومی کسب و کار بحران های زیادی را تحمل کرده اند.

یکی از مهمترین اهداف از راه اندازی باشگاه مشتریان ، حفظ و نگهداری مشتریانی است که شما برای جذب آنها بسیار هزینه کرده اید. رفتار مشتری بسیار وابسته به رفتاری است که شما با او انجام داده اید. در زیر به صورت ایتمی به اهدافی که میتوان از راه اندازی باشگاه مشتریان داشته باشیم اشاره شده است . 

 

- حفظ مشتریان سابق
- ایجاد مزیت نسبی کسب و کار نسبت به رقبا
- افزایش دایره مشتریان جدید به واسطه باشگاه مشتریان
- کمک به برند سازی
- افزایش فروش در روز ها و ساعت های خلوت
- ایجاد کیف پول هوشمند برای جلوگیری از تخفیف نقدی
- کاهش تخفیف واقعی به واسطه کیف پول
- تسهیم سهم بازاریاب های مختلف و افراد منتفع به صورت خودکار

 

 

 

باشگاه مشتریان پیام رسون :

باشگاه مشتریان پیام رسون ، یک سامانه وفاداری مشتریان ابری رایگان است که به کسب و کارها و فروشگاه ها کمک میکند تا باشگاه مشتریان اختصاصی خود را راه اندازی کنند.

در باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون سناریوها و طرح های تخفیفی به صورت کاملا منعطف در اختیار شماست تا با آن بتوانید انواع سناریوهای وفاداری مشتریان را پیاده سازی کنید. از جمله این طرح ها می توان به طرح های امتیاز و پاداش ، طرح های تخفیفی ، بازگشت درصدی از مبلغ خرید به حساب مشتری ، تخفیف های پلکانی و دیگر طرح های وفاداری اشاره کرد

همچنین میتوانید پس از راه اندازی  باشگاه مشتریان رایگان خود ، انواع هدیه ها را تعریف کنید. هدیه و تبریک روز تولد که به صورت اتوماتیک تنظیم می شود و برای مشتریان شما ارسال می شود. . به طور مثال شما می توانید هدیه ای تعریف کنید و مشتری با استفاده از امتیازات کسب شده در باشگاه مشتریان ، آن هدیه را بخرد و یا امتیازاتش را به اعتبار خرید تبدیل کند.

 

اپلیکیشن باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون :

اپلیکیشن باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون  به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد.یعنی لوگو و نام شما در اپلیکیشن درج میگردد و کاملا اختصاصی عمل میکند.مشتریان شما با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراهشان ، می توانند امتیاز ، اعتبار و هدایای خود را مشاهده کنند. همچنین می توانند با استفاده امتیازات کسب شده ، از هدایای تعریف شده استفاده نمایند.

اگر تصمیم دارید که باشگاه مشتریان برای کسب و کارتان راه اندازی کنید میتوانید با مراجعه به نمایندگی پنل پیامک شیراز اقدام به خرید باشگاه مشتریان کنید تا باشگاه مشتریان را به صورت رایگان برایتان راه اندازی کنیم چراکه پیام رسون در حال حاضر باشگاه مشتریان را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه میدهد 

 

کلام آخر:

جذب مشتری جدید بسیار هزینه بر دار تر از حفظ مشتری موجود است ، برای حفظ مشتری خود باشگاه مشتری رایگان پیام رسون را تهیه کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ اسفند ۰۰ ، ۱۵:۱۱
sms reson

آیا ایجاد محدودیت بر سر استفاده از اینترنت در این روز و روزگار امری مطلوب (یا در درجه بعدی، امری قابل اعمال) است؟ می‌دانیم که پاسخ منفی است، اما به بهانه تصویب کلیات طرح موسوم به «صیانت» در مجلس شورای اسلامی گریزی خواهیم زد به موضوع اینترنت و ارتباط آن با دموکراسی در دنیای امروزی.

نخست اینکه «اینترنت»، امروز دیگر چیزی مانند آب، برق یا گاز است که تامین آن توسط دولت‌ها یک «وظیفه ذاتی» است و نه یک «لطف دلبخواهی».

کشور‌هایی مانند «استونی» (در سال ۲۰۰۰ میلادی)؛ «فرانسه» (در سال ۲۰۰۹ میلادی)؛ «فنلاند» (در سال ۲۰۱۰ میلادی) و «اسپانیا» (در سال ۲۰۱۱ میلادی)، دسترسی به اینترنت را برای شهروندان شان تضمین کردند و وعده دادند که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده را وظیفه خود می‌دانند.

«اینترنت» در مقام حقوق بشر
آنچه این کشور‌ها کرده اند، در واقع از این ایده برگرفته شده که دسترسی به «اینترنت»، در دوره و زمانه ما دیگر یک «حق اساسی» و حتی جزئی از «حقوق بشر» است. (Right to Internet access)

با این همه، هنوز هم در این سو و آن سویِ جهان و حتی در کشور‌هایی که نام شان در بالا ذکر شد، اینترنت به دلایل مختلف محدود می‌شود. مثلا، دولت فرانسه، همین سال گذشته، فیلم برداری از نیرو‌های پلیس در حین انجام وظیفه را غیرقانونی اعلام کرد و در واقع، انتشار فیلم‌های مرتبط را هم جرم در نظر گرفت. (ماجرا، مربوط به زمانِ اوج فعالیت «جلیقه زردها» در فرانسه بود.)

«دشمنان اینترنت»: از ایران تا آمریکا و هند
با این همه، نمی‌توان به صرفِ اشاره به اینکه کسی کاری نادرست می‌کند، آن کار را توجیه کرد. اما متاسفانه تعداد کشور‌هایی که دلِ خوشی از آزادیِ تمام و کمال اینترنت ندارند، کم هم نیست.

سازمان «گزارشگران بدون مرز» (Reporters Without Borders)، فهرستی دارد تحت عنوان «دشمنان اینترنت» (Enemies of the Internet)، که فعالیت کشور‌ها در زمینه قطع یا محدودسازی دسترسی به اینترنت را رصد می‌کند و از قضا، نام بسیاری از کشور‌ها در این فهرست به چشم می‌خورد.

بر اساس یکی از گزارش‌های این سازمان، اکنون دست کم ۲۰ کشور هستند که به عنوان «دشمنان اینترنت» در جهان شناخته می‌شوند و متاسفانه، ایران هم پایِ ثابت این فهرست است. دیدن نام کشور‌هایی مانند «کره شمالی»، «چین»، «روسیه»، «ترکمنستان»، «سوریه» و «کوبا» البته در این فهرست جای تعجب ندارد.

با این همه، نام برخی کشور‌ها هم در این فهرست آمده که به طور کلی در «جهان آزاد» طبقه بندی می‌شوند، اما ظاهرا دولت هایِ این کشور‌ها هم دستی بر آتش کنترل اینترنت دارند.

بر این اساس، کشور‌هایی مانند «ایالات متحده آمریکا»، «هند»، «امارات متحده عربی» و «بریتانیا» هم از نظر سازمان «گزارشگران بدون مرز»، در زمره «دشمنان اینترنت» به حساب می‌آیند.

از دیگر سو، کشور‌هایی هم هستند که از منظر این سازمان، اینترنت را «تحت نظر» (Under Surveillance) قرار می‌دهند، آن هم به این معنی که اینترنت در این کشور‌ها کاملا آزاد نیست، اما میزان کنترل به اندازه کشور‌های فهرست مورد اشاره در بالا هم نیست. نام کشور‌هایی مانند «ترکیه»، «فرانسه»، «تایلند»، «بنگلادش»، «مالزی» و حتی «فرانسه» و «استرالیا» در این فهرست به چشم می‌خورد.

روندی جهانی که حالا وطنی شده است
اما ظاهرا روند مقابله با آزادی اینترنتی، روندی جهانی است. بنیاد «فریدم هاوس» (Freedom House) در یک داده پردازی، وضعیت اینترنت در کشور‌های مختلف و ارتباط آن با وضعیت دموکراسی در این کشور‌ها را بررسی کرده و نشان داده که این دو همگرایی دارند. به عبارت ساده، هر جا برای دسترسی به اینترنت محدودیت ایجاد می‌شود، دموکراسی هم در جهت محدود شدن می‌رود و بالعکس.

در این بررسی، کشور‌ها نمره‌ای هم دارند: از صفر (بدترین) تا ۱۰۰ (بهترین). بالاترین امتیازها، به کشور‌هایی مانند «ایسلند» (با امتیاز ۹۶)، «کانادا» (با امتیاز ۸۷) یا به عنوان مثال، «تایوان» (با امتیاز ۸۰) تعلق دارد.

پایین‌ترین امتیاز‌ها هم برای این کشور‌ها است: «چین» (با امتیاز ۱۰)؛ «ایران» (با امتیاز ۱۶)؛ «کوبا» (با امتیاز ۲۱) و «پاکستان» (با امتیاز ۲۵).

در واقع، وضعیت آزادی اینترنت در ایران، همین حالا و پیش از اجرای طرح «صیانت»، از کشور‌هایی مانند «سودان» (با امتیاز ۳۳) هم پایین‌تر است. (بسیاری از کشورها، مانند «کره شمالی» به دلیل نبود داده‌های دقیق، در این فهرست رتبه بندی نشده اند.)

طرحی با سرنوشتِ معلوم
اما چه طرح «صیانت» به بایگانی برود و چه به شکلی جدید دوباره تصویب و در نهایت اجرا شود، ظاهرا انگیزه بهارستان نشینان این است که دسترسی ما ایرانی‌ها به اینترنت را محدود کنند. اما آیا این کار شدنی است؟

پاسخ هم مثبت است و هم منفی. مثبت از این جهت که دولت‌ها می‌توانند اینترنت را به روی شهروندان شان ببندند، اما منفی از این جهت که اگر جایگزینی برای اینترنت نداشته باشند، تمامیِ شئونات زندگی روزمره ما در قرن بیست و یکم مختل می‌شود.

بانک‌ها با اینترنت کار می‌کنند؛ دانشجویان کتاب‌ها و مقالات شان را از اینترنت می‌گیرند و روزانه میلیون‌ها ایمیل از سویِ کاربران ایرانی جا به جا می‌شود. اگر اینترنت نباشد، سفارت ایران در جایی مانند چین هم ناچار است برای هماهنگی با وزارت خارجه ایران، از تلفن استفاده کند!

اما دولت ایران بودجه مورد نیاز برای اختراع دوباره اینترنت را در اختیار ندارد. تخمین‌ها نشان می‌دهند که تنها هزینه به روزرسانیِ یک سرویس ایمیل ملی (دقت کنید، تنها به روزرسانی و نه طراحی) می‌تواند سر به ده‌ها هزار میلیارد تومان بزند و تامین این هزینه ها، از سویِ دولتی که در بحران اقتصادی قرار دارد، بعید است. سنگ بزرگ، علامت نزدن است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ اسفند ۰۰ ، ۱۵:۰۸
sms reson