سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

وزیر ارتباطات در صفحه ی اینستاگرام خود  خطاب به فوتبالی‌ها، نوشت: «هر وقت مسابقه فوتبال برگزار می‌شد ترافیک بین الملل اینترنت به نصف زمان عادی می‌رسید و ترافیک داخلی ایران تقریبا دوبرابر می‌شد. لنز و فیلیمو و آنتن و تیوا و نماوا و روبیکا و... به خوبی پاسخگوی نیاز مردم بوده و هستند. می‌شد امروز هم پلتفرم‌های ایرانی رکورد بزنند؛ اما برعکس به دلیل برخی تنگ نظری ها که می دانید ساعات دشواری به لحاظ ترافیکی برای شبکه اینترنتی کشور پیش رو خواهیم داشت.

 

ما تلاشمون رو به کار می‌گیریم تا با اهمیت دادن به انتخاب شما همراهتون باشیم. اما تقاضای ما از شما: برای اینکه همه بتونند از انتخابشون بهره‌مند بشن؛ در زمان برگزاری فوتبال استفاده‌ی پرحجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت رو متوقف کنیم تا گزارش فوتبال به خوبی دیده بشه. تصور می کنم رکوردهای جهانی نرم‌افزاری در پخش زنده امروز شکسته خواهد شد و البته کار دشواری هم پیش روی نرم‌افزار میزبان خواهد بود. به امید قهرمانی ایرانی‌ها.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۷:۳۴
sms reson

   

لینکدین یکی از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حوزه کسب‌و‌کار است که امکان برقراری ارتباط کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک با نیروهای حرفه‌ای یا مستعد را فراهم می‌سازد. صفحه محصولات لینکدین به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک اجازه می‌دهد ارتباط نزدیک‌تری با کاربران و مشتریان احتمالی داشته باشند

با‌این‌حال طی سال‌های اخیر، سران لینکدین تلاش کرده‌اند امکانات و ویژگی‌های خود را  فراتر از شبکه‌ای برای استخدام نیرو در آورند.

 

یکی از این اقدامات در حوزه برندسازی  صورت گرفته است که «صفحه محصولات» نام دارد. درواقع هر کسب‌وکار از این پس می‌تواند علاوه بر صفحه اصلی، صفحاتی برای معرفی محصولات یا خدمات قابل ارائه بسازد. در صفحه محصولات، کسب‌و‌کارها علاوه بر امکان معرفی محصول می‌توانند ویدئو اضافه کنند و همچنین از طریق سیستم ارزش‌یابی، از سطح رضایت مشتریان خود مطلع شوند.

 

علاوه بر این اعضای لینکدین می‌توانند نظرات خود را  ارسال کنند و سطح رضایت خود از خدمات یا کالای خریداری‌شده را با دیگر اعضای لینکدین به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می‌توانند از بخش‌های مختلف صفحه محصولات استفاده کنند که شامل درخواست دمو و صفحه تماس با کسب‌و‌کار برای درخواست توضیحات بیشتر است.

 

سیاست‌های جدید لینکدین که بیشتر پس از خرید آن توسط مایکروسافت اتخاذ شده‌، به رشد این شبکه اجتماعی حرفه‌ای کمک فراوانی کرده است. در اقدام اخیر یعنی معرفی صفحه محصولات می‌توان مشاهده کرد که لینکدین دیگر شبکه‌ای برای استخدام نیرو نیست و گام‌های مثبتی در زمینه برندسازی برداشته است.

 

بااین‌حال جزئیات صفحه محصولات نشان می‌دهد که لینکدین همچنان به ریشه خود پایبند است. بخشی از صفحه محصولات به معرفی افراد حرفه‌ای و متخصص در آن زمینه اشاره می‌کند؛ به‌صورتی‌که فهرستی تصادفی از افرادی با حوزه فعالیت مرتبط با محصول به کاربران ارائه می‌شود و امکان برقراری ارتباط با آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۹ ، ۱۷:۵۶
sms reson

وفاداری مشتری و فروشنده با استفاده از پیام کوتاه

18 آذر 1399 24  0  0

گاهی اوقات فقط رضایت مشتری از خرید کافی نیست بلکه مهم تر از رضایت، وفاداری مشتری است. بدین معنا که مشتری بدون هیچ اجبار و تشویقی، خود مایل باشد از خدمات جدید استفاده کند و این حس وفاداری مشتری را بیان می‌کند که تنها در صورتی امکان پذیر است که هم مشتری و هم فروشنده از یک خدمات هر کدام سود خود را  ببرند.

یکی از راه‌های وفادار کردن مشتری، ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به کالا و خدمات است.

برای نمونه در یک آژانس هواپیمایی، مشتریان وفادار بسیاری هستند که علاوه بر حضور خود، اطرافیان و دوستان را نیز به پر کردن تورها تشویق می‌کنند. در واقع یک مشتری وفادار خود حکم یک تبلیغ کننده را دارد. حال در پشت این مشتری وفادار یک ارائه خدمات مطلوب، رقابت قیمتی و تبلیغات هستند که موثر می‌شود. آژانس های هواپیمایی و مسافرتی بسیاری هستند که با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی تمام جزئیات سفر اعم از چارتر، پرواز به کشورها و شهرهای مختلف با قیمتی پایین تر، قیمت هتل ها، ساعات پرواز، تورهای شگفت انگیز و... را به مشتریان خود ارسال می‌کنند. این همان رابطه مستقیم وفاداری مشتری و فروشنده است که فروشنده ( آژانس ها) با ارسال پیامک تبلیغاتی با هزینه ارسال بسیار پایین، قشر زیادی از افراد جامعه را ( بدون نیاز به حضور) مطلع می‌سازد.

به همین خاطر است که خیلی از آژانس های هواپیمایی و مسافرتی به سامانه ارسال پیام کوتاه روی آورده اند،. که هم باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود و هم آرامش خاطر همکاران خود را به همراه دارد.

همچنین وقتی بحث مسافرت در پیش باشد، تغییرات در آخرین لحظه یک امر طبیعی و عادی است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. تا قبل از اینکه آژانس ها به سامانه پیام کوتاه روی بیاورند این امر ( تغییرات در آخرین لحظه) باعث باخت یک آژانس بود. اما با استفاده از سامانه پیام کوتاه نه تنها این امر به یک فرصت جدید تجاری تبدیل شده بلکه از ضرر و زیان هنگفتی که خیلی از مواقع هواپیما ها باید با چندین صندلی خالی به پرواز  خود ادامه می‌دادند هم جلوگیری شده.

از دیگر فواید سامانه پیام کوتاه برای آژانس ها این است که آژانس های مسافرتی می‌توانند با بالا بردن آگاهی مردم از جذاب ترین مقاصد و دیدنی ترین جاهای شهرها و کشورها نیز استفاده کنند و علاوه بر جذب مشتری، باعث می‌شوند که خیلی از جاهای گمنام هم شناخته شوند.

حال به منظور استفاده آژانس ها از بازار یابی پیامکی، شرکت اهورا اطلس فارس تصمیم دارد با ارائه خدمات ارسال اس ام اس تبلیغاتی با تخفیف 50 درصدی برای آژانس ها این فرصت جذب مشتری را به آنها بدهد و برای محقق شدن رویا ها به آنها کمک شایانی کند. 

جهت سفارش پنل پیامکی خود از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.

شماره های تماس :

02128423301

09172172039

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۵۵
sms reson

بسیاری از افراد علاقه‌مند به گل وگیاه هستند و دوست دارند  که فضای کوچکی برای پرورش گیاهان داشته باشند، به ویژه افرادی که به علت کمبود فضا نمی‌توانند باغچه‌های بزرگ داشته باشند.

حال با پیشرفت علم و تکنولوژی برای این افراد هم کارآمد هست و با ساخت باغچه کوچک و هوشمند «پیکو» باعث شده یک   ایده خوب برای چنین افرادی فراهم شود.

نگهداری گیاهان کوچک در خانه می‌تواند بسیار ساده به نظر برسد و در عین حال اگر رسیدگی به گیاهان به اندازه کافی نباشد می‌تواند بسیار سخت باشد.

اما با وجود گلدان هوشمند این کار نیز به عرصه تکنولوژی وارد شد و دیگر هیچ کس برای رفتن به سفر نباید نگران گل های خانگی خود باشد.

گلدان هوشمند پیکو دارای ویژگی‌های زیر است:

 

_قابلیت آبیاری خودکار

_دارای LED‌های کارآمد

_قابلیت برنامه ریزی از طریق تلفن هوشمند

_دارای سیستم کنترل از راه دور

_طراحی شده در سه رنگ بندی متفاوت

_قیمت این محصول ۳۸ دلار است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۱۶
sms reson

در پی شکایت های اخیر کمسیون فدرال آمریکا علیه فیس بوک، این شبکه اجتماعی ممکن است مجبور به فروش واتس آپ و اینستا گرام شود که دارایی های ارزشمندی برای این شرکت محسوب می‌شود. این شرکت دومین غول فناوری است که با چالش حقوقی بزرگی روبه رو شده است.

حال علت این شکایات به این خاطر بوده که فیس بوک از استراتژی " خرید یا مدفون کردن" برای مهار رقیبانش و کوچک نگه داشتن آنها استفاده کرده و همین امر باعث شده که شکایت هایی علیه فیس بوک تنظیم شود.

این شکایتها نشان می دهد که میان سیاستمداران آمریکایی درباره مسئول شناختن غولهای فناوری برای شیوه های تجاری مورد استفاده شان توافق نظر وجود دارد و یکی از موارد نادر توافق بین دولت ترامپ و دموکراتهاست که برخی از آنها خواهان تجزیه گوگل و فیس بوک شده اند.

در متن این شکایت ها علیه فیس بوک دیده می‌شود که این شرکت رقیبانش را خریداری می‌کند، و روی خریدهای قبلی اپلیکیشن اینستا گرام به ارزش یک میلیارد دلار و پیام رسان واتس آپ به ارزش نوزده میلیارد دلار متمرکز شده.

لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک به نمایندگی از ۴۶ ایالت آمریکا اعلام کرد حدود یک دهه است که فیس بوک از نفوذ و انحصارش برای له کردن رقیبان کوچکتر و جلوگیری از رقابت آنها استفاده کرده است. این شرکت رقیبانش را پیش از این که نفوذ فیس بوک را تهدید کنند، خریداری می کند. بر اساس گزارشات ، این شکایتها در مقایسه با شکایتی که در سال ۱۹۹۸ علیه مایکروسافت انجام گرفت، بزرگترین پرونده های ضد انحصارطلبی در یک نسل گذشته هستند. دولت فدرال پرونده شکایت علیه مایکروسافت را حل و فصل کرد اما سالها مبارزه دادگاهی و تفحصهای گسترده مانع از اعمال نفوذ مایکروسافت علیه رقیبانش شد و عامل هموار شدن زمینه برای رشد انفجاری اینترنت شناخته شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۹ ، ۱۶:۳۰
sms reson

بانک مرکزی چین اعلام کرد که آزمایش ارز دیجیتالی با موفقیت روبرو شده و در اولین فرصت به مردم عادی عرضه خواهد شد.

آخرین مرحله از پایلوت ارز دیجیتالی چینی در شهر سوژو در ۶۵ مایلی شانگهای انجام شد. یوان دیجیتالی که توسط بانک مرکزی چین توسعه پیدا کرده است، نخستین ارز دیجیتالی در جهان محسوب می شود که توسط بانک مرکزی یک کشور توسعه داده می شود و بانک مرکزی چین نیز در نظر دارد تا از آن به عنوان ابزار پرداخت نوین در این کشور استفاده کند

دولت چین قرار است با استفاده از قرعه کشی مبلغ ۲۰ میلیون یوان که معادل سه میلیون دلار است دیجیتال به مردم تعلق گیرد که هر فرد می تواند این ارز دیجیتال راکه 200 یوان است را در برخی از  سایت های اینترنتی استفاده کند. 

یوان دیجیتال مانند بیتکوین  نیست که پشتوانه رسمی نداشته باشد بلکه دارای پشتوانه قدرتمندی است که می تواند ارز معتبری برای خریداران باشد

بانک های مرکزی به شدت دنبال استفاده از ظرفیت ارزهای دیجیتالی هستند اما تاکنون نتوانسته اند یک ارز معتبر را توسعه دهند. پیش بینی می شود تا پایان سال آینده به جز بانک مرکزی چین، شمار دیگری از بانک های مرکزی در جهان نیز ارز دیجیتالی خود را توسعه دهند.  

پیشتر بانک مرکزی چین با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود که از زمان آغاز عملیات پایلوت آزمایشات فنی ارز دیجیتالی این کشور، حدود ۳.۱۳ میلیون تراکنش با استفاده از آن بین شهرهای مختلف این کشور نظیر شنژن و ژیون گان صورت گرفته است. این برنامه های پایلوت پیشرفت مثبتی داشته اند و از اواخر ماه آگوست تاکنون حدود ۶۷۰۰ کاربر دولتی چینی از این ارز دیجیتالی برای انجام امور مربوط به تراکنش ها استفاده کرده اند

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۸:۳۴
sms reson
شایعاتی در مورد گوگل مبنی بر اینکه گوگل در حال ساخت تراشه های  اختصاصی با هسته‌های مبتنی بر معماری آرم برای گوشی هوشمند و کروم بوک است. 
   
شرکت‌های سازنده موبایل و کامپیوتر همواره تلاش خود را می‌کنند تا تجربه ی بهتری به طرفداران  خود منتقل کنند. تجربه هایی مثل  طراحی ارگونومی، نرم‌افزار و یک سری ویژگی‌های انحصاری باشد؛ اما برخی شرکت‌ها مانند اپل، هواوی و سامسونگ یک قدم بیشتر جلوتر رفته‌اند و تراشه‌های مخصوص خود ساخته‌اند. حالا گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گوگل قرار است همین کار را انجام دهد و تراشه مخصوصی برای گوشی و کروم‌بوک تولید کند.
 
بر اساس شایعات، گوگل در حال ساخت تراشه‌ای با اسم رمز Whitechapel است و چندهفته‌ای می‌شود که روند توسعه و تولید این تراشه را شروع کرده است. گفته می‌شود این تراشه از هشت هسته ARM بهره می‌برد و در کنار آن‌ها، طراحی سیلیکون مخصوص گوگل به کار رفته است که باعث می‌شود سرعت یادگیری ماشین افزایش گوگل پیدا کند و روی عملکرد بهتر گوگل اسیستنت هم تأثیرگذار است. تراشه جدید گوگل بر اساس معماری ۵ نانومتری سامسونگ تولید خواهد شد.
 
ازآنجا ‌که ساخت و توسعه تراشه زمان زیادی را در بر می‌گیرد، احتمال دارد  تراشه گوگل روی گوشی‌های پیکسل که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شوند، قرار بگیرد.
 
تلاش گوگل برای ساخت تراشه تنها به Whitechapel محدود نمی‌شود. این تراشه قرار است مدل دیگری هم داشته باشد که روی کروم‌بوک قرار خواهد گرفت. گوگل با اختصاص دادن هزینه زیاد، می‌تواند تراشه مخصوص کامپیوتر شخصی هم تولید کند؛ اما این شرکت علاقه ‌دارد که در حوزه ساخت تراشه موبایل فعال باشد.
 
در حال حاضر دو شرکت کوالکام و مدیاتک سهم زیادی از بازار تراشه‌های موبایل به خود اختصاص داده‌اند و توانسته‌اند تراشه‌های قدرتمند را  تولید کنند؛ تراشه‌هایی که  کیفیت عکاسی گوشی‌ هوشمند را بسیار بالا می‌برد  و باعث بهتر اجرا شدن نرم‌افزارها بشوند. از آنجا ‌که این تراشه‌ها به‌صورت عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از ویژگی‌های شخصی‌سازی خاصی بهره نمی‌برند و به همین دلیل دستگاه‌های مختلفی که با این تراشه‌های عرضه می‌شوند برتری خاصی ندارند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۷:۴۱
sms reson
جدیدترین پتنت اپل به مکانیزمی متشکل از چندین مفصل پیاپی اشاره دارد که به دستگاه‌هایی با نمایشگر تاشدنی کارایی داشته باشد.
   
تاکنون، شرکت‌های متعددی مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا گوشی‌های تاشدنی روانه‌ی بازار کرده‌اند؛ اما باتوجه‌به قیمت بالا، استقبالی از آن نشد. اپل، غول فناوری مستقر در کوپرتینو نیز به ارائه‌ی پتنت‌ها و تحقیق و توسعه در آزمایشگاه‌های خود بسنده کرده است تا شاید محصولی کامل‌تر و موفق‌تر از رقبایش تولید و عرضه کند. حال اپل در ثبت اختراع جدید خود نوع دیگری از لولا را نشان می‌دهد که علاوه‌بر آیفون شاید در محصولات دیگر هم استفاده شود.
 
پتنت منتشرشده در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر)، با عنوان اپل مجموعه سیستم و راهکارهایی برای استفاده از لولاهای جدید در محصولات تاشو ارائه می‌دهد. این پتنت جزئیات یک دستگاه تاشدنی را نشان می‌دهد که در یک زاویه‌ی قائم خم شده و ساختار جدید لولای آن از چند پیوند پیاپی تشکیل شده است. به‌عبارت‌دیگر، کوپرتینونشین‌ها به‌جای لولای یکپارچه، از چندین مفصل برای خم‌شدن لولا و صفحه‌نمایش بهره می‌گیرند. مکانیزم یادشده تنها یکی از چندین لولای طراحی‌شده در فرایند آزمون‌وخطای اپل به‌حساب می‌آید.
 
برای تکمیل این اختراع، اپل پیشنهاد می‌کند که ساختار لولا می‌تواند شامل چرخ‌دنده، تسمه و سایر ساختارهای متحرک باشد که در هنگام خم‌شدن دستگاه در موازات یکدیگر به حرکت در می‌آیند. اجزای متحرک می‌توانند شامل میله‌ها و پیوندهایی با سطح تحمل فشار به‌صورت منحنی مخالف باشند. چنین مکانیزمی شامل سطوح متوقف‌کننده نیز می‌شود که در نهایت می‌توانند از چرخش بیش از حد میله و پیوندها جلوگیری کنند. پیوندهای لولا بدون اینکه درون ساختار واقعی لولا در ضخامت صفحه‌نمایش قرار گیرند، می‌توانند در اطراف یک نقطه محوری درون صفحه‌نمایش، چرخش داشته باشند.
 
ثبت این اختراع جدید اپل این نکته را خاطرنشان می‌کند که از دستگاهایی با ساختار تاشو، حرکات کشویی، حرکات پیمایشی یا سایر ساختارها برای صفحه‌نمایش منعطف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با ابعداد کوچک‌تر، صفحه‌نمایش گسترده‌تری را برای کاربران فراهم کند.علاوه بر این نیروی وارد شده به صفحه نمایش در هنگام تا خوردن و باز شدن با استفاده از سطوح متوقف کننده (ساختار لولای جدید) قابل کنترل است و از فشار ناخواسته صفحه نمایش جلوگیری می‌کند . ناگفته نماند پتنت یادشده به استفاده در صفحه‌نمایش آیفون محدود نمی‌شود، بلکه اپل ادعا می‌کند که لولای پیاپی را می‌توان درستگاه‌هایی از جمله مچ‌بند، لپ‌تاپ، عینک، تجهیزات داخل خودرو و... استفاده کرد.
 
اپل به‌صورت هفتگی اختراعات بی‌شماری ثبت می‌کند. ثبت اختراع نشان‌دهنده‌ی موضوعات مورد علاقه‌ی تحقیق و توسعه شرکت‌ها است؛ اما تضمین‌کننده‌ی ارائه آن در محصول یا خدمات نیست.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۹ ، ۲۳:۰۹
sms reson

سامانه پیام کوتاه پیام رسون مفتخر است که در بلک فرایدی یا جمعه سیاه تمامی پنل های کاربری سامانه پیامک و نمایندگی پیامک خود را با تخفیف ۱۰۰ درصدی به کاربران ارائه دهد.
کاربران پیام رسون نیز در جمعه سیاه می توانند از تخفیف ۳۰ درصدی در خرید شارژ بهره مند شوند.
همچنین کاربران نمایندگی پنل اس ام اس پیام رسون نیز از تخفیف ۵۰ درصدی خرید شارژ بهره‌مند خواهند شد.
در این طرح کمترین میزان خرید شارژ یک میلیون تومان و بیشترین میزان خرید ۱۰ میلیون تومان می باشد.
نمایندگی های جدید می‌توانند تعداد ۵۰ خط رایگان رنجی از سر شماره ۵۰۰۰۴ سفارش داده و همچنین کاربران جدید علاوه بر یک خط رایگان از سرشماره ۵۰۰۰۴ مبلغ پنل خریداری شده به علاوه ۱۰ درصد شارژ بیشتر بهره مند شوند.
پنل پیام کوتاه پیام رسون با بیش از ۱۱ سال سابقه در زمینه تبلیغات و ارائه سامانه ارسال بالک پیام کوتاه کمترین تعرفه ارسال پیام کوتاه را در ایران برای تمامی کاربران خود در نظر گرفته است بدین ترتیب که تعرفه تمامی پنل های کاربری سامانه پیامک بر روی ۱۰۰ ریال ثابت و تعرفه پنل نمایندگی بر روی ۹۵ ریال ثابت قرار خواهد گرفت.
این تخفیف به صورت قراردادی و سالانه بسته خواهد شد.
سامانه پیام کوتاه پیام رسون سورس سامانه پیامک را به صورت رایگان تحت اختیار شرکت های بزرگ و کوچک قرار می دهد. قرارداد سورس سامانه پیام کوتاه به صورت سالانه و همچنین به این شیوه است که سورس بر روی سرورهای پیام رسون قرار خواهد گرفت و منوط بر این است که خرید پیامک از شرکت صورت بگیرد.
در صورت تمایل به خرید سورس سامانه پیام کوتاه و نصب آن بر روی سرور های خود مبلغ ۱۵ میلیون تومان به صورت ثابت و نصب آپدیت های جدید بدون درج هزینه در نظر گرفته شده در این حالت امکان قرارداد مستقیم با اپراتورهای ارائه‌دهنده پیام کوتاه وجود دارد.
سامانه پیام کوتاه پیام رسون پیشرفته ترین و ارزانترین سامانه پیامکی ایران افتخار همراهی یازده ساله با شما بزرگواران را داراست .
گروه ما هیچ ادعایی در کامل بودن ندارد اما مدعی است که با همراهی شما عزیزان و پیشنهادتان کاملترین و جامع ترین مجموعه در زمینه تبلیغات خواهد بود.
جهت سفارش پنل اس ام اس از اینجا اقدام نمایید.
شماره های تماس:
02128423301

09172172039

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۲۰:۴۱
sms reson

شاید شنیده باشید که برای افزایش عمر باتری، باید دستگاه را به محض بیرون آوردن از جعبه یک بار به‌طور کامل شارژ و تخلیه شارژ کرد. اما واقعیت این است که این ترفند هیچ تأثیری بر باتری‌های امروزی ندارد. برای افزایش عمر باتری فقط توجه به یک نکته اهمیت دارد: چگونگی شارژ کردن دستگاه.

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید شارژ کامل برای عمر باتری بهتر از شارژ نسبی است و هنوز هم طبق همین باور، باتری گوشی یا لپ‌تاپ‌تان را شارژ می‌کنید، دست نگه دارید. طبق توصیه‌ی وبسایت باتری یونیورسیتی که وب‌سایت تخصصی اطلاعات مربوط به باتری است، بهترین روش برای افزایش عمر باتری، نیم‌شارژ کردن و تخلیه شارژ نسبی است، چون در این حالت فشار کمتری به باتری وارد می‌شود. این وب‌سایت توصیه می‌کند که وقتی باتری در حال مصرف شدن است، اجازه دهید میزان شارژ به ۵۰ درصد برسد و بعد دوباره آن را به شارژ بزنید. وقتی هم در حال شارژ باتری‌های لیتیومی هستید، نباید بگذارید شارژ به ۱۰۰ درصد برسد.  

 

اگر هم باتری را ۱۰۰ درصد شارژ کردید، شارژر دستگاه‌تان را از برق بکشید و بگذارید دستگاه از باتری استفاده کند. این البته یک توصیه ایمنی نیست چرا که باتری های لیتیومی طوری طراحی شده‌اند که حتی اگر در وضعیت شارژ کامل نگه داشته شوند، منفجر نخواهند شد. اما در بلند مدت، عمر دستگاه‌های الکترونیکی اگر در حالت شارژ کامل همچنان به برق وصل باشد، سریع‌تر به پایان می‌رسد.

 

اگرچه نیم‌شارژ کردن و تخلیه نسبی شارژ، عمر باتری را افزایش می‌دهد، اما استثنا هم دارد. هر یک ماه یک بار اجازه دهید باتری تا حد ۵ درصد خالی شود تا بتواند خودش را کالیبره کند. این مکانیزم کمک می‌کند تا باتری لپ‌تاپ یا گوشی موبایل‌تان درصد دقیق‌تری از میزان شارژ باقی‌مانده را به شما نشان دهد. حواستان باشد که نگذارید باتری دستگاه به‌طور مداوم تا آخر خالی شود. از نظر سامسونگ، بهترین کار این است که همواره باتری دستگاه‌تان را بالای ۲۰ درصد نگه‌ دارید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۲۰:۲۱
sms reson