سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۸ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پنل پیامک ویژه سازمان های دولتی

1400-09-12 23:48:24 1240  0  0

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چقدر سامانه پیامک می تواند به ارتباط بهتر بین مردم و ادارات دولتی کمک کند و موثر واقع شود . این موضوع نشان می‌دهد که پنل پیامک فقط برای تبلیغات نیست و می‌تواند یک نیروی کمکی و موثر در اتفاقات لحظه و یا برای جلوگیری از ازدحام زیادی جمعیت در ادارات دولتی باشد با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید تا با کاربردهای بیشتر سامانه پیامک برای ادارات دولتی بیشتر آشنا شوید . 

 

پیامک برای سازمان های دولتی :

پنل پیامک بعد از اینکه یک محبوبیت کلی در بین مردم پیدا کرد ، خیلی ها تصمیم گرفتند که از آن استفاده کنند بعضی‌ها صرفا برای تبلیغات و بعضی دیگر برای راحتی کار و جلوگیری از آشفتگی ها.

برای نمونه ادارات و سازمان های دولتی که با تهیه پنل پیامک توانستند علاوه بر اینکه از شلوغی جمعیت در روزهای کاری جلوگیری کند ،  آسایش و راحتی را نیز به کارمندان خود هدیه دهد و با ارسال پیامک به مراجعه کنندگان در روز و ساعت مشخص نظمی خاص را در ارگان های خود به وجود آورند . علاوه بر آن با ارسال اطلاعات مهم که در قالب پیامک اطلاع رسانی انجام می شود مخاطبین خود را مطلع می سازند از هرگونه طرح و قرارداد جدید .

 

 

 

پنل پیامک برای ادارات و سازمانهای دولتی صرفا مختص مراجعه کنندگان نمی باشد و می تواند یک اطلاع رسان قوی ما بین کارمندان عمل کند و آنها را از هرگونه اتفاق و رویدادی با خبر سازد . برای مثال اگر یک ارگان تصمیم داشته باشد که به مناسبت شب یلدا تمام همکاران و خانواده شان را در رستورانی جمع کند و میزبان آنها باشد خیلی راحت و ساده می‌تواند این اطلاع رسانی را با ارسال پیامک انجام دهد .

سامانه پیامک می تواند برای سازمانهای از قبیل شهرداری ،  بانکها ، اداره مالیات ، دانشگاه‌ها ، وزارتخانه‌ها و غیر کاربرد داشته باشد .

اگر می خواهید از سامانه پیامک ، پنل پیامک تهیه کنید می توانید به سایت نمایندگی پنل پیامک پیام رسون مراجعه کنید و با شرایط ویژه و خاص که برای مشتریان خود در نظر میگیرند پنل اس ام اس خود را خریداری کنید .

جهت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید . 

 

www.smsreson.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۰۰ ، ۲۲:۵۶
sms reson

دونالد ترامپ از دادستان کل نیویورک شکایت کرد تا تحقیقات او در خصوص فعالیت های تجاری خود را متوقف کند.

به گزارش آرتی عربی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک، در تلاش برای توقف تحقیقات وی در مورد کسب‌وکارش شکایت کرد.
شکایتی که از سوی ترامپ و شرکت املاک و مستغلات خانواده اش در دادگاه فدرال در شمال ایالت نیویورک ارائه شد، استدلال می کند که تحقیقات جیمز که در مارس ۲۰۱۹ آغاز شده، نقض حقوق اساسی رئیس جمهور سابق است.
ترامپ و وکلای او مدت‌هاست که استدلال کرده‌اند که تحقیقات با انگیزه‌های سیاسی بوده است و ترامپ در این شکایت ادعا کرد: تحقیقات باید متوقف شود، وظیفه دادستان کل صرفاً با خصومت سیاسی و میل به آزار، ارعاب و انتقام علیه یک شهروند عادی است که او را یک مخالف سیاسی می داند.
شکایت ترامپ کمتر از دو هفته پس از آن صورت می گیرد که جیمز اعلام کرد او به دنبال بازجویی تحت سوگند از ترامپ در اوایل ماه آینده خواهد بود. وکلای ترامپ گفته اند که از قاضی می خواهند که این احضاریه را لغو کند و انتظار می رود در روزهای آینده این کار را انجام دهند.
دادستان نیویورک در بیانیه‌ای که در ماه‌های گذشته منتشر شده، اعلام کرد: ما قبلاً هم به ترامپ هشدار داده بودیم که تحقیقات ما در زمینه فعالیت‌های اقتصادی و مالی وی تنها جنبه حقوقی و غیرمجرمانه ندارد و امکان گسترش این تحقیقات بسیار بالاست.
آخرین تحولات پرونده ترامپ، تحقیقات مدنی است در طول یک مرحله حساس از تحقیقات جنایی جداگانه از سوی سایروس آر. ونس جونیور، دادستان منطقه منهتن انجام شد که بر این موضوع تمرکز دارد که آیا ترامپ با افزایش ارزش دارایی‌های خود از وام‌دهندگان کلاه‌برداری کرده است. وی همزمان به به دفتر دادستان کل نیویورک در تحقیقات جنایی کمک می‌کند.
سازمان ترامپ یک شرکت خوشه‌ای تحت مدیریت مستقیم رییس جمهور پیشین آمریکاست که فعالیت‌های اقتصادی و مالی گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. بعد از رسوایی اخلاقی ترامپ در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری، توجهات عمومی به این سازمان بیشتر و تحقیقات درباره تخلفات مالی و اقتصادی آن وارد مرحله جدیدی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۰۰ ، ۲۲:۵۵
sms reson

سورس سامانه پیام کوتاه پیام رسون

1400-09-04 23:46:43 1142  0  0

سورس چیست؟:

سورس چیست عنوان پست امروز ما در نمایندگی سامانه پیامک می‌باشد . سورس در حالت کلی تمامی تکه کد های یک اپلیکیشن ، نرم افزار و یا هر برنامه ای دیگر مانند یک سایت و اسکریپت است یا به تعریفی دیگر پروژه ای است  که کد ها و فایل های یک برنامه را که ما توسط نرم افزار ها یا پلتفرم های مختلف مینویسم اماده سازی می‌کند که به‌ این‌ فرایند سورس گفته میشود.

حال این سورس در هر زمینه ای می‌تواند مهم باشد و در واقع برای هر کسب و کاری نیاز است تا آن بیزنس بتواند با تکنولوژی روز خود را آپدیت کند . از جمله این بیزنس ها می‌توان به پنل پیامک اشاره کرد که در واقع سورس سامانه پیامک و فروش سورس پنل اس ام اس  یکی از قابلیت هایی است که نمایندگی پنل پیامک  در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار می‌دهد.
در واقع سورسی که برای نمایندگی پنل پیامک باشد مناسب افرادی است که می‌خواهند با نام تجاری خودشان کسب و کار راه اندازی کنند که سورس سامانه پیامک، این امکان را برای آنها فراهم می‌کند. 
یکی دیگر از کاربردهای سورس سامانه پیامک اینست که برای افراد درآمد زایی ایجاد می‌کند برای مثال افراد می‌توانند سورس سامانه پیامک را خریداری کنند و از طریق ارسال پیام کوتاه و یا فروش کاملا مستقل نمایندگی پنل پیامک یک کسب و کار را برای خودشان راه اندازی کنند .

 

 

 

 

ویژگی سورس پیام کوتاه: 


- قابلیت استفاده از نام تجاری مخصوص خود
- نرم افزار به صورت کد شده در اختیار خریدار  قرار می گیرد.
-امکان واگذاری سورس نرم افزار با قابلیت تغییر ظاهر صفحات
- در اختیار قرار گرفتن سورس  به صورت کد باز
-ارائه نمایندگی های مشابه و همچنین متصل شدن به وب سرویس
-سیستم پشتیبانی اختصاصی
-امکان اضافه کردن، امکانات اختصاصی به سورس
-شناسایی شماره موبایل  با هر فرمتی
- امکان تنظیم گروه هایی کاربری مختلف
-امکان تنظیم خط عمومی تبلیغاتی برای همه کاربران یا برخی کاربران خاص
- امکان ثبت درخواست خدماتی کردن خط توسط کاربران و مدیریت خطوط خدماتی
- دسترسی به دیتابیس
-سیستم پشتیبانی اختصاصی
- اضافه کردن و حذف کردن دپارتمان‌های پشتیبانی
- قیمت گذاری خطوط و پیامک به صورت مجزا برای هر اپراتور
- امکان ثبت فیش بانکی

 

 

آیا امکان تغییر صفحات طراحی شده وجود دارد؟ :

اگر مشتری مایل به خرید سورس سامانه پیامک باشد و تمایل داشته باشد که در ظاهر صفحات تغییر ایجاد کند می‌تواند با پرداخت  مبلغی که نمایندگی پنل پیامک برای تغییر در نظر گرفته است، ظاهر صفحات را به دلخواه خود تغییر دهد .

 


پیام  رسون : 

اگر تمایل داشته باشید که سورس سامانه پیامک برای کسب و کارتان فراهم کنید می‌توانید به معتمد ترین نمایندگی پنل پیامک یعنی سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و با خرید سورس سامانه پیامک تمامی اپراتور ها و لینک سرویس ها را برای خود فراهم کنید .
همچنین پس از عقد قرار داد با نمایندگی پنل پیامک شیراز ما به شما تا یک سال پشتیبانی رایگان ارائه می‌دهیم چراکه خود را در قبال رسیدن به هدفتان مسئول می‌دانیم .
همچنین اگر تمایل به تغییر صفحات داشته باشید نمایندگی پنل پیامک شیراز با دریافت کم ترین هزینه این امکان را برای شما فراهم می‌کند. 


برای اطلاع از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سورس سامانه پیامک می‌توانید به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۷۲۱۷۲۰۳۹ تماس حاصل فرمایید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۰۰ ، ۲۳:۳۹
sms reson

 تروئیکای اروپایی در ادامه اقدامات خود پس از نشست هفته قبل، تلاش بسیاری را برای تغییر ریل مذاکرات انجام داده‌اند تا از این رهگذر سه هدف «امتیازگیری از چین و روسیه»، «امتیازگیری از ایران» و «امتیازگیری از اتحادیه اروپا» را برآورده سازند.
دور دوم از فرآیند جدید مذاکرات ایران و ۱+۴ در حالی از دیروز پنجشنبه در وین آغاز به کار کرده که در کنار اخبار متعدد از مثبت بودن روند مذاکرات، ضلع غربی حاضر در وین به پیروی از واشینگتن همچنان می‌کوشد با استفاده از تاکتیک‌های مختلف، فضا را به سمت تشدید فشار بر ایران تغییر دهد.

در این خصوص؛ اخبار رسیده به «نورنیوز» از وین حکایت از آن دارد که نمایندگان سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در ادامه اقدامات خود پس از پایان دور جدید مذاکرات در هفته قبل، تلاش بسیار زیادی را برای تغییر ریل مذاکرات انجام داده‌اند تا از این رهگذر سه هدف «امتیازگیری از چین و روسیه»، «امتیازگیری از ایران» و «امتیازگیری از اتحادیه اروپا» را برآورده سازند.

این رفتار تروئیکای اروپایی به طور ویژه ماموریت «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «انریکه مورا» معاون و نماینده او در کمیسیون مشترک برجام را نیز با اختلال روبرو کرده است.

در این میان؛ مقامات برخی دیگر کشورهای مهم عضو اتحادیه اروپا نیز در قبال سیاست‌های سه کشور مذکور واکنش‌های غیرعلنی داشته و رفتار تروئیکا را در راستای منافع و منویات ایالات متحده و در هم شکننده جایگاه اتحادیه اروپا دانسته‌اند.

چنانچه از اتمسفر حاکم بر مذاکرات وین بر می‌آید، پیشنهادات روشن و عملیاتی هیئت مذاکره‌کننده ایران به دلیل فنی و مستند بودن، آمریکا و سه کشور اروپایی حاضر در ۱+۴ را به شدت نگران کرده و به دلیل نداشتن هیچ‌گونه استدلال حقوقی در برابر آن، با مشورت «رابرت مالی» لاجرم در حال طرح موضوعاتی هستند تا در برابر جدیت ایران و حمایت چین، روسیه و نماینده اتحادیه اروپا از آن، مسیر مذاکرات را به سوی دیگری تغییر دهند.   

به بیان بهتر؛ پیشنهادات ایران که عینا مبتنی بر تعهدات پذیرفته شده همه طرف‌ها در برجام تنظیم شده و مسیر حصول توافق را روشن کرده، گرچه به مذاق تروئیکا خوش نیامده، اما به دلیل حمایت چین، روسیه و نماینده اتحادیه اروپا از آن، عملا ضلع غربی مذاکرات را به بازی خراب‌کنی برای تشدید فشار و کسب امتیازات بیشتر واداشته است.

چنانچه پیش از این هم بارها در ملاقات‌های دوجانبه مذاکره‌کننده ارشد ایران با نمایندگان سه کشور اروپایی تاکید شده بود، تا زمانی که این کشورها اراده مستقل از واشینگتن نداشته باشند، طبعا فضای مذاکرات به سمت حصول یک توافق خوب پیش نخواهد رفت و مقصر آن قطعا غربی‌ها خواهند بود.

به نظر می‌رسد با توجه به اظهارات صریح «میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین و تاکید او بر از میان رفتن برخی سوء تفاهمات که مذاکره‌کنندگان را با شرایط دشواری روبرو کرده بود، با آغاز «کار عملی» در میز مذاکرات، واکنش آمریکا و اروپایی‌ها طی روزهای آینده باید به اهداف واقعی‌شان نزدیک‌تر شده و از دایره لفاظی‌های رسانه‌ای وقت‌گیر و بی‌نتیجه خارج شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۰۰ ، ۲۳:۳۸
sms reson

آشنایی با مارکت پلیس با پیام رسون

1400-08-26 23:48:35 989  0  0

آیا تا به حال با کلمه مارکت‌پلیس مواجه شده اید و یا اطلاع دارید که چیست؟ و چه کاری انجام میدهد ؟ و چه تفاوتی با فروشگاه اینترنتی دارد ؟ اگر می خواهید با مارکت‌پلیس بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید .

 

مارکت پلیس چیست ؟:

مارکت پلیس  در واقع پلتفرمی است که به تعداد زیادی از فروشندگان این امکان را می‌دهد که در یک محل محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. یک لحظه بازارهای سنتی را در نظر بگیرید. برای مثال در بازار طلافروشان تعداد زیادی طلافروش در کنار هم کار می‌کنند و محصولات خود را به فروش می‌رسانند. امروزه، در مارکت پلیس این امکان فراهم می‌شود که همه این طلافروشان به صورت اینترنتی یک غرفه برای خود داشته باشند و در یک سایت یا بازار اینترنتی محصولات خود را به فروش برسانند.

در واقع مارکت پلیس مناسب افرادی است که دوست دارند به صورت دسته جمعی کاری را انجام دهد به همین خاطر از پرداخت کمیسیون بابت فروش و حق عضویت اولیه هیچ اعتراضی ندارند . حال اگر کسی قصد داشته باشد مارکت پلیس خود را راه اندازی کند در مرحله اول باید به دنبال افرادی باشد که با این روش فروش آنلاین آشناییت داشته باشد  و بعد فروشندگان خوب و منطقی را دور هم جمع کند و برای  این کار خیلی راحت  می تواند با خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه افراد مورد نظر را به  همکاری دعوت کنند .

 

 

مزایای مارکت پلیس : 

 

1- عدم نیاز به انبار کردن محصولات:

در بسیار از مارکت پلیس‌ها نیازی به انبار کردن محصولات نیست  به طور کلی شما هیچ دغدغه‌ای برای فروش محصولات ندارید و تنها هدف شما ایجاد اتصال بین مشتریان و فروشندگان است. بعد از ثبت سفارش خرید، تمامی مسیر از تأمین محصول تا ارسال محصول برعهده فروشنده خواهد بود.

 

2- دریافت سود مناسب از فروش محصولات: 

مارکت پلیس‌ها امکانات زیادی برای فروشندگان دارند. آن‌ها امکان بارگذاری محصولات، لینک دادن به فروشگاه اینترنتی، دسترسی به تعداد بسیار زیادی از خریداران را فراهم می‌کنند. همچنین یک مارکت پلیس هزینه‌های جانبی زیادی مانند ارسال پیامک به مشتریان و خریداران و اطلاع از شرایط ثبت سفارش دارد. در صورت بروز مشکلاتی مانند عدم دریافت پیامک نیز پشتیبانی مارکت پلیس باید به سؤالات مشتریان پاسخ دهد.
با توجه به این موارد از آنجایی که یک مارکت پلیس همه شرایط را برای فروش بیشتر و راحت‌تر محصولات در یک بستر مناسب فراهم می‌کند، سود مناسبی از فروش محصولات به دست می‌آورد. علاوه بر دریافت کمیسیون فروش، بسیاری از مارکت پلیس‌ها برای عضویت فروشندگان نیز مبلغ مشخصی را در نظر گرفته‌اند. همانطور که اشاره کردیم فروشندگان با رضایت این مبالغ را پرداخت می‌کنند زیرا به هدف خود که فروش بیشتر است می‌رسند.

 

3- عدم نیاز به سرمایه اولیه :

در ظاهر فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس شباهت زیادی به هم دارند اما در سرمایه اولیه مورد نیاز آن‌ها تفاوت میان این دو بسیار زیاد است. هر دو نیاز به امکانات یک سایت فروشگاهی مانند افزونه پیامکی برای ورود و ثبت نام دارند و در امکانات فروشگاه نیز بسیار شبیه به هم هستند. ولی در مارکت پلیس دغدغه‌هایی مانند تأمین محصول، انبار، تبلیغ برای هر محصول، هزینه بسته بندی و ارسال محصول وجود ندارد. مارکت پلیس‌ها به مشتریان خود و فروشندگان خدماتی از جنس پشتیبانی ارائه می‌کنند ولی این خدمات نیز در مقایسه فروشندگان اصلی بسیار کم هزینه‌تر هستند. در نتیجه شما با سرمایه بسیار اندک‌تری می‌توانید مارکت پلیس را راه اندازی کنید.  البته دغدغه‌های دیگری مانند انتخاب بهترین فروشندگان و تایید حساب کاربران نیز وجود دارد.
 

4- امکان کسب سود از روش‌هایی به جز فروش محصول :

فروشندگان زیادی در مارکت پلیس‌ها مشغول رقابت با هم هستند. این فروشندگان برای اینکه در این رقابت بیشتر دیده شوند حاضر به پرداخت هزینه تبلیغ محصولات خود یا قرار گرفتن در جایگاه بهتر نسبت به رقبا هستند. به این ترتیب علاوه بر کمیسیون و حق عضویت، می‌توان از طریق روش‌های دیگری نیز همچون فروش محل تبلیغات یا ارائه خدمات ویژه به فروشندگان نیز کسب درآمد کرد.

 

 

 

پیام رسون :

 در این مقاله تیم تحریره سامانه پیامک سعی کرد شما را با مارکت‌ پلیس  بیشتر آشنا کند  و از مزایای مارکت پلیس و درآمد بالای آن به شما بگوید و شما نیز می توانید با استفاده از مارکت پلیس  به جای داشتن رقیب برای خود همکار داشته باشید و با سرمایه خیلی کم صاحب یک مارکت پلیس بشوید .

اما این نکته را فراوش نکنید که برای داشتن یک مارکت پلیس موفق شما باید از یک سامانه پیامک برای ایجاد رابطه بهتر با مشتریان خود بهره‌مند شوید که برای این کار می توانید به سایت نمایندگی پنل پیامک پیام رسون مراجعه کنید و با خرید پنل پیامک برای مارکت پلیس خود از یک کسب و کار پر سود بهره مند شوید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۰۰ ، ۱۸:۴۳
sms reson

 در حالی که تلاش اپل برای ساخت یک خودروی الکتریکی این روزها جدی‌تر از همیشه دنبال می‌شود، مدیر ارشد مهندسی خودروی اپل این شرکت را ترک کرد.

پروژه‌ی خودروی اپل هنوز رسمی نشده است اما در عین حال اطلاعاتی از افرادی که روی یک وسیله‌ی نقلیه‌ی خودران احتمالی اپل کار می‌کنند، دردسترس است و به‌نظر می‌رسد که به‌تازگی تغییرات زیادی در کارکنان این بخش صورت گرفته است.

اکنون طبق اعلام اپل اینسایدر، «مایکل شوِکوچ» (Michael Schwekutsch) مدیر ارشد مهندسی اپل کار، این شرکت را ترک می‌کند. این مهندس سابق تسلا و اپل، حالا قرار است به یک استارتاپ تاکسی هوایی الکتریکی بپیوندد.

این استارتاپ هم‌اکنون روی تاکسی‌های هوایی الکتریکی عمودپرواز کار می‌کند و تا کنون یک نمونه از آن را ساخته است که می‌تواند یک مسافر و یک خلبان داشته باشد. طبق گزارش‌ها یک مدل با چهار سرنشین هم در دست ساخت است.

به‌نظر می‌رسد شرکت «آرچر اوییشن» (Archer Aviation) در حال برنامه‌ریزی برای اجرای خدمات حمل‌ونقل هوایی شهری در لس آنجلس است و هم‌اکنون در انتظار صدور گواهینامه‌ی اداره‌ی هوانوردی فدرال (FAA) است.

از سوی دیگر، به‌نظر می‌رسد که اپل به تلاش خود برای توسعه‌ی ماشین اپل (Apple Car) ادامه می‌دهد. به گفته‌ی منابع آشنا با این پروژه، اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ یک وسیله‌ی نقلیه‌ی کاملا خودران تولید کند.

تغییر کارکنان در پروژه‌ی اپل کار
خروج مایکل شوِکوچ از پروژه‌ی خودروی اپل اما نخستین تغییر صورت گرفته در ماه‌های اخیر نیست. پیش از این «کریستوفر سی‌جی مور» (Christopher CJ Moore) یکی دیگر از مهندسان سابق تسلا که هم به اپل پیوسته بود. امسال گفته‌های مور درباره‌ی سامانه‌ی خودران تسلا، جنجال‌برانگیز شد.

او گفته بود که «ایلان ماسک» (Elon Musk) مدیرعامل تسلا درباره‌ی قابلیت‌های نرم‌افزار رانندگی خودکار (Autopilot) اغراق کرده است و حرف‌هایش با واقعیت مهندسی مطابقت ندارد. حالا او قرار است در بخش نرم‌افزار خودران اپل و زیر نظر «استوارت باورز» (Stuart Bowers) کار کند.

باورز هم دیگر مدیر پیشین تسلا است که از اواخر سال گذشته کار خود را در اپل آغاز کرده است. او در تسلا هدایت بخش خودران را برعهده داشت و اواسط سال ۲۰۱۹ این شرکت را ترک کرد.

این اقدام اپل نشان می‌دهد که تلاش برای توسعه‌ی فناوری خودران در رقابت با خودروسازانی مانند تسلا صورت می‌گیرد. هرچند اپل هرگز به‌طور رسمی اعلام نکرده است که دقیقا چه برنامه‌هایی برای خودروی خود دارد.

بدین ترتیب تیم اپل هم‌اکنون هم‌اکنون با شماری از کارمندان سابق تسلا روی خودروی اپل کار می‌کند. در این میان باید به «استیو مک‌مانوس» (Steve MacManus) مدیر داخلی این پروژه هم اشاره کرد. اما از سوی دیگر چندین نفر دیگر هم به‌تازگی شرکت را ترک کرده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به «داگ فیلد» (Doug Field) اشاره کرد که پس از سه سال فعالیت، با «کوین لینچ» (Kevin Lynch) جایگزین شد.

همچنین «دیو اسکات» (Dave Scott) رئیس بخش رباتیک، «هیمی ویدو» (Haime Waydo) رئیس بخش ایمنی و «دیو روزنتال» (Dave Rosenthal) دیگر مدیر این بخش اپل را به‌تازگی ترک کرده‌اند. کوین لینچ پیش از این به دلیل هدایت پروژه‌ی «واچ اواس» (WatchOS) و همه‌ی نرم‌افزارهای مرتبط با سلامت اپل شناخته شده بود. هم‌اکنون او سرپرست کامل پروژه‌ی اپل کار است که در داخل شرکت با عنوان «پروژه‌ی تایتان» (Project Titan) شناخته می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۰۰ ، ۱۸:۴۲
sms reson

سامانه پیام کوتاه

1400-08-24 23:48:13 762  0  0

سامانه پیامک ، سامانه پیام کوتاه ، نمایندگی پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، و ... عناوینی هستند که این روزها زیاد شنیده می‌شود که خیلی از افراد توانسته اند با بهره‌گیری از این عناوین به درآمد چندصد میلیونی در ماه برسد. بیاید کمی سامانه پیام کوتاه را کالبد شکافی کنیم .

 

سامانه پیام کوتاه : 

سامانه پیامکی در حقیقت محیطی است که شرکت ها و سایت های مختلف در اختیار شما قرار می دهند تا با استفاده از آن بتوانید پیامک ارسال و دریافت کنید .حال این سامانه پیام کوتاه دارای سرشماره و اپراتور هایی است که دقیقاً مانند سیم کارت همراه اول و ایرانسل قابلیت دریافت و ارسال پیامک را دارد با این تفاوت که شماره‌های آن با پیش شماره‌های مانند ۱۰۰۰ ،  ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ،  ۵۰۰۰ ، 9000 و ۰۲۱ شروع میشود . برای خرید و دریافت این سرشماره ها باید به نمایندگی پنل پیامک که زیرمجموعه مخابرات هستند مراجعه کنید . این شرکت‌ها خود را به نام‌های مختلفی به شما معرفی می کند که اگر جزء پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه باشد اصولاً اسم آن شرکت زیاد شنیده می‌شود .

سامانه پیام کوتاه علاوه بر قابلیت ارسال و دریافت پیامک معمولاً امکاناتی اضافه تر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اما این امکانات و کیفیت ارائه آن کاملا مربوط به تجربه و سابقه آن نمایندگی پنل پیامک می‌شود . شرکت اهورا اطلس فارس جزو اولین شرکت های ارائه دهنده سرویس پیامکی بوده و هم اکنون سامانه‌ها و اپراتور‌های ارائه شده توسط این شرکت جز کامل ترین سامانه ارسال پیامک می باشد که در زیر به برخی از آنها می‌پردازیم .

 

 

برخی از امکانات سامانه پیام کوتاه پیام رسون : 

 

1- ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه :
این نوع ارسال به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با استفاده از کد پستی منطقه ها و شهرستان های مختلف، پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید.


2- ارسال با تفکیک سن و جنسیت:
شما با توجه به نوع کسب و کارتان می توانید از لحاظ جنسیت گیرندگان پیام خود را تفکیک کنید و به این ترتیب ارسال هدفمندی داشته باشید و از صرف هزینه ها و ارسال های بیهوده پرهیز کنید.


3- ارسال پیامک به تمامی شماره های ایرانسل:
این قسمت امکان و قابلیت ارسال به تمامی شماره های ایرانسل را به شما می دهد و می توانید با انتخاب منطقه مورد نظر خود به تمامی پیش شماره های ایرانسل دسترسی داشته باشید و ارسال پیامک انجام دهید.


4- ارسال پیامک بر اساس کدپستی :
در سامانه پیامک شیراز، شما با استفاده از این گزینه می توانید به تمامی شماره های  کل کشور که (شامل ایرانسل وهمراه اول می‌باشد) بر اساس تقسیم بندی کد پستی وجود دارد، پیامک ارسال کنید.


5- ارسال پیامک تکی و یا گروهی:
با این قابلیت می توانید به یک شماره خاص و همچنین یک گروه خاص پیامک ارسال کنید. برای ارسال گروهی باید از قبل دفترچه تلفنی از مشتریان تان را آماده کرده باشید  که با توجه به درخواستتان سامانه پیام کوتاه شیراز به شما دفترچه تلفن های کارآمد پیشنهاد میکند . همچنین در شیراز اس ام اس  این امکان وجود دارد که شما بتوانید مشتریان خودتان را بر حسب نیازتان دسته بندی کنید. شماره های آنها را در سیستم اضافه کنید و در مواقع لزوم به گروه موردنظرتان پیامک ارسال کنید.

 

6- شخصی سازی ارسال پیامک :
شما با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود متن پیامک ارسالی خود را برای هر شماره موبایلی شخصی سازی کنید و ارسال پیامک را با نام مد نظرتان ارسال کنید .


7- دریافت پیامک از طرف مخاطبان:
شما علاوه بر ارسال پیامک می توانید از سوی مشتریان خود پیامک نیز دریافت کنید. همچنین گزارش تحویل و دریافت پیامک را در سامانه پیام کوتاه مشاهده کنید. که این مورد برای نظر سنجی از مشتریان بسیار کار امد میباشد .


8- وب سرویس:
نمایندگی پنل پیامک پیام رسون این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید به راحتی پیامک های خود را از بستر وب ارسال کنید.

 

9- ارسال پیامک به صورت هوشمند : 
شما این امکان را دارید که در سامانه پیام کوتاه شیراز به صورت دور کاری به مشتریان و کسب و کارتان نظارت داشته باشید و در دفتر کار مجازی خود ارسال پیامک انجام دهید .

 

10- دریافت خروجی اکسل و متنی از پیامک ها:

پس از ارسال می توانید ازنتیجه ارسال های خود خروجی دریافت نمائید و با ذخیره آن در کامپیوتر شخصی آرشیوی از آنها داشته باشید.

 

11- ارائه اپراتور ۹۰۰۰: 
پیام رسون با افتخار اعلام می‌کند که اپراتور ۹۰۰۰ را به مشتریان ارائه می‌دهد تا مخاطبین هم صدای شما را بشنوند و هم متن پیامک را بخوانند و با یک تیر دو نشان بزنید و دیگر نیازی نیست که برای شنیده شدن صدایتان به صورت جداگانه اقدام به خرید اپراتور صوتی کنید .

 

12- پشتیبانی فنی و تیکتی 24 ساعته: 
تیم پشتیبانی  سامانه پیام کوتاه شیراز  در ساعت اداری به صورت تلفنی و در  خارج از ساعات اداری به صورت پشتیانی داخل سامانه پاسخگوی تمامی مشکلات فنی شما هستند. یقینا هیچ کدام از مشکلات شما بی پاسخ نخواهد ماند.

 

 

 

پیام رسون : 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون شیراز ، سرویسی قدرتمند برای ارسال و دریافت و پردازش پیام کوتاه برای کاربران است. استفاده از این سامانه بسیار راحت بوده و نیاز به زیرساخت  توسط مشتریان را ندارد  و همه ی افراد و سازمان‌هایی که نیاز به ارسال پیام کوتاه و خدمات مرتبط با آن را دارند می‌توانند با خیال آسوده پیامک تبلیغاتی خود را از طریق سامانه‌ پیام کوتاه شیراز انجام دهند. امکانات و ماژول‌های متنوع این سرویس امکان انجام امور مختلف در زمینه اطلاع رسانی های پیامکی و سامانه‌های ثبت مشتریان را به همراه خود برای کاربران پیام رسون فرآهم نموده است.

جهت خرید پنل اس ام اس به سایت زیر مراجعه کنید . 

www.smsreson.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۰۰ ، ۲۳:۳۷
sms reson

 کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه‌قضائیه از پایان برگزاری دور نخست نشست کمیته تحقیق مشترک ترور سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و بیانیه‌ی مشترک ایران و عراق خبر داد.


به گزارشستاد حقوق بشر، کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بدنبال گفت و گوهای سطح بالا میان سیستم‌های قضایی ایران و عراق و تلاش‌های دادستانی تهران، هیات حقوقی- قضایی کشورمان به ریاست یکی از معاونان دادستان عمومی و انقلاب تهران، ۲ روز قبل برای شرکت در اولین نشست کمیته تحقیق مشترک ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان عازم بغداد شد. گفت و گوهای دور اول امروز به پایان رسید و طرفین تصمیم گرفتند دور دوم نشست کمیته را تا یک ماه آینده در تهران برگزار نمایند.

غریب آبادی افزود: در پایان این دور از گفت و گوها روسای دو هیات بیانیه مشترکی را نیز به امضاء رساندند و این جنایت را به عنوان یک جنایت جدی و اقدام ناقض حاکمیت ملی عراق و ناقض حقوق بین‌الملل و حقوق بشر محکوم کردند و بر مقابله با بی کیفرمانی مرتکبین این جنایت بین‌المللی و لزوم اقامه عدالت در خصوص آنان، تاکید کردند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در ادامه گفت: نکته مهم از منظر حقوقی این است که در این بیانیه تصریح شده است، جنایت مذکور در زمان سفر رسمی سردار شهید سلیمانی به عراق با دعوت دولت این کشور و برای انتقال پیام سیاسی دولت جمهوری اسلامی ایران ارتکاب یافته است.

غریب‌آبادی با اشاره به اینکه هیات‌های طرفین در این نشست در طول دو روز در خصوص موضوعات دستور کار و اقدامات انجام شده تاکنون و برنامه‌های پیش روی گفت و گو کرده و به تبادل داده‌ها پرداختند، پنج تفاهم این نشست در قالب بیانیه مشترک را به شرح زیر اعلام کرد:

اول: اتخاذ تمامی تدابیر حقوقی و قضایی ممکن برای تعقیب و مجازات عوامل و عناصر دخیل در جنایت ترور شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان ایشان، بویژه عوامل و اتباع آمریکایی دخیل.

دوم: تداوم و ارتقای همکاری دو جانبه برای تکمیل تحقیقات قضایی در حال انجام در ۲ کشور.

سوم: استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای ارائه و تکمیل اطلاعات مورد نیاز بر مبنای موافقت نامه همکاری حقوقی و قضایی در امور کیفری بین ایران و عراق و نیابت‌های قضایی صورت گرفته.

چهارم: تداوم فعالیت کمیته تحقیق مشترک در ۲ کشور تا حصول اطمینان از تکمیل اطلاعات مورد نیاز در تحقیقات قضایی صورت گرفته، در اسرع وقت.

پنجم: برگزاری دور بعدی نشست کمیته مشترک تا یک ماه آینده در تهران.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۰۰ ، ۲۳:۳۶
sms reson