سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

دونالد ترامپ از دادستان کل نیویورک شکایت کرد تا تحقیقات او در خصوص فعالیت های تجاری خود را متوقف کند.

به گزارش آرتی عربی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک، در تلاش برای توقف تحقیقات وی در مورد کسب‌وکارش شکایت کرد.
شکایتی که از سوی ترامپ و شرکت املاک و مستغلات خانواده اش در دادگاه فدرال در شمال ایالت نیویورک ارائه شد، استدلال می کند که تحقیقات جیمز که در مارس ۲۰۱۹ آغاز شده، نقض حقوق اساسی رئیس جمهور سابق است.
ترامپ و وکلای او مدت‌هاست که استدلال کرده‌اند که تحقیقات با انگیزه‌های سیاسی بوده است و ترامپ در این شکایت ادعا کرد: تحقیقات باید متوقف شود، وظیفه دادستان کل صرفاً با خصومت سیاسی و میل به آزار، ارعاب و انتقام علیه یک شهروند عادی است که او را یک مخالف سیاسی می داند.
شکایت ترامپ کمتر از دو هفته پس از آن صورت می گیرد که جیمز اعلام کرد او به دنبال بازجویی تحت سوگند از ترامپ در اوایل ماه آینده خواهد بود. وکلای ترامپ گفته اند که از قاضی می خواهند که این احضاریه را لغو کند و انتظار می رود در روزهای آینده این کار را انجام دهند.
دادستان نیویورک در بیانیه‌ای که در ماه‌های گذشته منتشر شده، اعلام کرد: ما قبلاً هم به ترامپ هشدار داده بودیم که تحقیقات ما در زمینه فعالیت‌های اقتصادی و مالی وی تنها جنبه حقوقی و غیرمجرمانه ندارد و امکان گسترش این تحقیقات بسیار بالاست.
آخرین تحولات پرونده ترامپ، تحقیقات مدنی است در طول یک مرحله حساس از تحقیقات جنایی جداگانه از سوی سایروس آر. ونس جونیور، دادستان منطقه منهتن انجام شد که بر این موضوع تمرکز دارد که آیا ترامپ با افزایش ارزش دارایی‌های خود از وام‌دهندگان کلاه‌برداری کرده است. وی همزمان به به دفتر دادستان کل نیویورک در تحقیقات جنایی کمک می‌کند.
سازمان ترامپ یک شرکت خوشه‌ای تحت مدیریت مستقیم رییس جمهور پیشین آمریکاست که فعالیت‌های اقتصادی و مالی گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. بعد از رسوایی اخلاقی ترامپ در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری، توجهات عمومی به این سازمان بیشتر و تحقیقات درباره تخلفات مالی و اقتصادی آن وارد مرحله جدیدی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۹
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی