سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

آموزش اصول سئو 1 با پیام رسون

28 اردیبهشت 1400 238  0  0

امروز در این مقاله می‌خواهیم در مورد سئو داخلی که یکی از اصول چهارگانه و روش های پنهان سئو است صحبت کنیم. پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه ارسال پیامک همراه باشید .

 

اگر دارای سایت باشید باید از اصول سئو باخبر باشید چراکه با دانستن و رعایت اصول سئو هست که می‌توانید در موتورهای جست و جو به صفحات اول بیاید.

در واقع اگر بخواهیم یک تعریف کلی از اصول سئو داشته باشیم باید اینگونه بگویم که  اصول سئو به چهارچوب تعیین شده ای که اقدامات سئو که  در بستر آن انجام می‌شود، اصول سئو می‌گویند. حال این اصول به چهار بخش سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال، سئو دامنه تقسیم می‌شوند.

 

در این مقاله که توسط پیام رسون به ثبت رسیده است به سئو داخلی و موارد مرتبط با آن می‌پردازیم.

 

قبل از شروع باید به این نکته توجه کنید که چون در ایران هستیم یکی از بهترین موتورهای جست و جو برای ما ایرانی ها گوگل است چراکه احتیاج به فیلتر شکن نداشته و به آسانی در دسترس است و 98 درصد از مردم ایران از گوگل استفاده می‌کنند. پس در این  مقاله  موتور جست و جوی مورد نظر، گوگل است.

 

 

 

سئو داخلی چیست :

یکسری اقدامات در داخل سایت که برای بهتر شدن ارتباط میان کاربر و موتور جست و جو انجام میشه، سئو داخلی می‌گویند. خود سئو داخلی به چند بخش تقسیم می‌شود.

 

 

1_  کلمات کلیدی در تایتل تگ :

تگ عنوان،. یک سیگنال قوی برای موتورهای جست و جو است که کلمات کلیدی را رتبه بندی می‌کند. در واقع نقش تگ عنوان این است که محتوای سایت را برای موتور جستجو  توصیف کند.

پس اگر می‌خواهید صفحه سایت تان کلیک بخورد، حتما باید از کلمات کلیدی در تگ عنوان استفاده کنید و به موتور جستجو کمک کنید که درک بهتری از صفحه داشته باشد.

 

 

2_  متا :

متا در واقع بخشی از کدهای html است که در بخش نتایج جست و جو گوگل برای کاربر نمایش داده می‌شود و یک نقش جدی برای برقراری ارتباط  با کاربر را دارد و اگر به درستی استفاده شود باعث افزایش ctr صفحه می‌شود. استفاده درست از متا بدین معناست که بتوانید کلمات کلیدی را به صورت ماهرانه در آن جای دهید و باعث ارتباط بیشتر با موتور جست و جو و کاربر جست و جوگر شوید .

 

 

3_ کلمه کلیدی در تگ   h1 :

بعد از تگ عنوان، تگ h1 از مهم ترین و موثرترین تگ از نظر موتور جست و جو است و استفاده درست از آن می‌تواند در بهبود وضعیت سایت موثر واقع شود.

شاید برایتان جالب باشد که در طول سالیان، روش های زیادی بوده اند که از عوامل مهم سئو محسوب می‌شدند اما با گذر زمان از میان رفته اند، اما h1 هرگز اهمیت خود را از دست نداده.

اگر بخواهیم از مهمترین ویژگی h1 بگوییم باید به بهینه سازی سایت اشاره کنیم، چراکه در سال‌های اخیر، سئو بیش‌تر از بهینه سازی موتور جست و جو به بهینه سازی کاربر اهمیت داده است.

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که که h ها به 6 دسته تقسیم میشوند که مهمترین آنها h1 بوده و کم تهمیت ترین آن h6 است .

 

 

4_ استفاده از کلمات کلیدی مترادف :

اگر از سئو 2015 استفاده می‌کردید، با استفاده از کلمات کلیدی خیلی راحت میتوانستید رتبه اول گوگل شوید اما سئو 2020 بدین صورت است که شما علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی، باید از کلمات مترادف هم استفاده کنید و با این کار باعث میشوید که درک گوگل از کلید واژه اصلی صفحه بالا رود.

 

 

5_ طول محتوا :

هرچه محتوا طولانی تر باشد، احتمال پوشش دادن موضوعات نیز بیشتر است. گوگل نیز در همین راستا به دنبال محتوای طولانی و آموزنده است تا به آن رتبه دهد.

 

 

6_ محتوای کپی ممنوع :

 

 

 

اگر بخواهیم به دنبال محتوای کپی در همهٔ سایت ها باشیم و متن های کپی را مجازات کنیم، به نظر یک شوخی می‌آید. اما باید به شما بگویم که الگوریتم پاندا دقیقا این شوخی را به واقعیت تبدیل کرده است.

الگوریتم پاندا همانند یک هزار چشم است که قصد دارد به کسانی پاداش رتبه اول گوگل بودن را بدهد، که متن آنها کپی شده، کم کیفیت و یا فریبنده نباشد. اینکه بخواهیم محتوای سایت های دیگران را کپی کنید تا باعث افزایش رتبه سایت خود شوید، نه تنها این کار را نکرده اید بلکه به رتبه سایت هم آسیب زده اید.

پس از کپی مطالب سایت های دیگر جدا خودداری کنید چراکه الگوریتم پاندا با سایت متخلف به طور جد مبارزه می‌کند.

 

 

7_ تگ کنونیکال  :

برای آنکه متوجه شوید تگ کنونیکال چیست باید ابتدا به تعریف محتوای تکراری بپردازیم.

محتوای تکراری، محتوایی است که کپی یا مشابه به محتوای دیگر باشد که این شباهت هم می‌تواند نسبت به سایت های دیگر باشد هم می‌تواند نسبت به سایت خودتان باشد و این محتوای تکراری باعث بروز مشکلاتی می‌شود از جمله الگوریتم پاندا.

حال یکی از راه های جلوگیری از تبدیل شدن صفحات به محتوای تکراری استفاده از تگ کنونیکال است.

این تگ بدین صورت عمل می‌کند که به گوگل می‌گوید اگر یک url  همسان با url دیگر است علی رغم اینکه دو صفحه دارای محتوای یکسان هستند، میگوید که محتوای آنها یکی است.

 

 

8_ بهینه سازی تصاویر :

این را باید بدانید که فقط متن نیست که می‌تواند باعث افزایش کلیک خوردن شود بلکه تصاویر نیز اهمیت ویژه ای دارند.

اما باید همانند متن بهینه ساز شوند. بدین معنی که تصاویر هم می‌توانند یک سری سیگنال برای درک بهتر موتور جست و جو ارسال کنند.

 

 

9_  بروز رسانی :

گوگل طوری طراحی شده که محتوای به روز شده را به محتوای قدیمی ترجیح می‌دهد. اما این جمله بدین معنی نیست که شما باید مدام صفحه خود را بروز رسانی کنید.

اما برای اینکه بتوانید رتبه اول گوگل را دریافت کنید لازم است که گاهی بروز رسانی( مثلا هر 12 ماه) را انجام دهید.

 

 

10 _ لینک دادن :

لینک دادن هم می‌تواند به صورت خارجی باشد هم داخلی که شما با این کار میتوانید اعتماد موتور جست و جو را نسبت به صفحه خود افزایش دهید.

اینکه شما با لینک دادن میخواهید کاربران را به دیگر صفحات بفرستید تنها دلیلش اینست که کاربر اطلاعات بیشتری درباره ی آن موضوع کسب کند. اما باید این کار را آگاهانه انجام دهید مثلا لینک را به سایت های معتبر دهید و این نکته را نیز رعایت کنید که با دادن لینک زیاد، دوباره به سایت تان آسیب می‌زنید.

 

 

در این مقاله به توضیح یکی از عناصر سئو ، یعنی سئو داخلی پرداختیم . 

سایت خبری سامانه پیام کوتاه شیراز را دنبال کنید تا در مقالت بعد با دیگر اصول سئو آشنا شوید .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۰۶
sms reson

 داماد و مشاور رئیس‌جمهور سابق آمریکا وعده داده بود توافق‌های سازش میان رژیم‌های عربی و صهیونیست‌ها به برقراری صلح در منطقه منجر خواهد شد.

وبگاه شبکه خبری ‌«سی‌ان‌ان» درگیری‌های فعلی میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت را در حکم متلاشی شدن خیالبافی‌های «جارد کوشنر»، داماد و مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای منطقه غرب آسیا توصیف کرده است.
«جارد کوشنر» بارها از توافق‌های سازش میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی که به «توافقات ابراهیم» موسوم شده‌اند به عنوان دستاورد دولت ترامپ نام برده است.
سی‌ان‌ان نوشته این توافق‌ها قرار بود با عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و چند کشور عربی خاورمیانه را وارد دوران جدیدی از صلح کنند.
دو ماه پیش، جارد کوشنر با نگارش مقاله‌ای در روزنامه نیویورک‌تایمز «زلزله ژئوپولتیک» ایجادشده پس از «توافق‌های ابراهیم» را به خودش تبریک گفت.
اما سی‌ان‌ان با اشاره به درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت نوشته که «زلزله ژئوپلیتیک واقعی» اکنون اتفاق افتاده است.
در ادامه این تحلیل آمده است: «طرح کوشنر روی یک خیال استوار بود و آن اینکه بدون مذاکره با فلسطینی‌ها و در عوض، با گرم‌تر کردن روابط میان دولت‌های عربی و اسرائیل می‌توان به صلح دست پیدا کرد. در تحلیل کوشنر، صلح در اسرائیل از مسیر امارات می‌گذشت نه از طریق غزه، بیت‌المقدس و کرانه باختری.»
وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان این دیدگاه کوشنر که فلسطینی‌ها پس از سرمایه‌گذاری‌های عظیم در غزه و کرانه باختری دست از اعتراضات مشروع خود برخواهند داشت را نیز جزو خیالبافی‌های او توصیف کرده است.
رسانه آمریکایی یادآوری کرد که هیچ‌یک از طرح‌های کوشنر عملی نشده است. طبق گزارش این رسانه، طرح او برای ایجاد سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد دلاری برای فلسطینی‌ها به جایی نرسید زیرا آنها کنفرانس سرمایه‌گذاری در بحرین را بایکوت کردند.
صدها هزار اسرائیلی در شهرک‌هایی یهودی‌نشین که رژیم صهیونیستی بعد از جنگ ۱۹۶۷ و اشغال سرزمین‌های فلسطینی در کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس ساخته است سکونت دارند.
سازمان ملل و بیشتر کشورهای جهان شهرک‌های رژیم صهیونیستی را غیرقانونی می‌دانند زیرا این رژیم در جنگ سال ۱۹۶۷ میلادی این سرزمین‌ها را اشغال کرده و بر مبنای کنوانسیون ژنو هر گونه ساخت و ساز از سوی اشغال‌گر در سرزمین‌های اشغالی ممنوع است.
فلسطینیان به دنبال تشکیل کشوری مستقل در کرانه باختری و نوار غزه هستند که پایتخت آن بیت‌المقدس باشد. آن‌ها همچنین خواستار خروج اسرائیل از سرزمین‌های اشغال شده در سال ۱۹۶۷ هستند، اما اسرائیل از بازگشت به مرزهای پیش از جنگ شش روزه امتناع می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۰۵
sms reson

ایده های جذاب برای کاندید های شورای شهر

25 اردیبهشت 1400 312  0  0

این روزها ، تب و تاب انتخابات و کاندید شدن افراد در همه شهرها و استان های کشور را مشاهده میکنیم و هرچه به خرداد نزدیک تر میشویم این شور و اشتیاق افزایش پیدا میکند . 

در حال حاضر که کاندیدها در حال ثبت نام هستند و تا چند روز دیگر تایید صلاحیت شده و بعد وارد عرصه تبیغات میشوند .

بعضی از کاندیدها از همان روز اول شروع به تبلیغات خود میکنند ، اما نکته ای که قابل اهمیت است این هست که تبلیغات کاندیدها و رقابت با کاندیدهای دیگر زمان مشخصی دارد و در این میان تنها کسانی به موفقیت میرسند و رای می آورند که توانسته باشند به خوبی برنامه های خود را در قالب تبلیغ به دست مردم رسانده باشند .

در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون نوشته شده است سعی داریم بهترین روش تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر و استان را به شما آموزش دهیم پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک شیراز همراه باشید .

 

اصول طلایی : 

 

تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر کمی با تبلیغات دیگر متفاوت است ، در واقع در آن باید یکسری اصول رعایت شوند که نادیده گرفتن این اصول قطعا باعث آسیب به کمپین تبلیغاتی میشود . 

حال یکسری از اصول را اینجا برای شما اورد ایم .

 

نام، نام خانوادگی و کد کاندید در متن پیامک تبلیغاتی :

همیشه در ابتدا و انتهای پیام ارسالی خود، به نام و نام خانوادگی کاندید و کد انتخاباتی او اشاره کنید. خوب است که مثلا در ابتدا به همراه سلام، اسم کاندید و در انتها به همراه شعار تبلیغاتی، کد را بیاورید.

 

در نوشته انتخاباتی خود اگر اطلاعات شخصی را تکرار نکنید، مخاطب شما را فراموش خواهد کرد.

 

یک اشتباه رایج در ارسال متن تبلیغات انتخاباتی این است که بعد از اولین مرحله‌ی ارسال، در پیام های بعدی که متن متفاوتی دارند، اطلاعات کاندیدا ذکر نمی‌شود. این ناشی از یک برداشت غلط است.

خیلی از مدیران تبلیغات کمپین‌های انتخاباتی تصور دارند که همه‌مخاطبین  مراتب مختلف ارسال را، در خاطر دارد. به همین دلیل نام کاندید یا کد انتخاباتی را ذکر نمی‌کنند و توقع دارند فرد با رجوع به پیامک‌های گذشته، این اطلاعات مهم را یادداشت کند.

 

نکته‌ی مهم: اگر برای ارسال پیامک، از یک سرشماره استفاده می‌کنید، تمام پیامک‌های شما در یک صفحه‌ی sms به کاربر نشان داده می‌شود. اما اگر مانند برخی از مشتریان، از چند خط پیامک ارسال پیام دارید، همواره باید اطلاعات مهم خود را، در همه‌ی پیام‌ها تکرار کنید. همان نام و کد انتخاباتی یا هر مورد مهم دیگر!

 

ساعات ارسال پیامک؛ نکته‌ی طلایی اما فراموش شده!

در مطالب قبلی اشاره کردیم که در مسیر طراحی یک کمپین انتخاباتی، نیاز است گروه مخاطب را به خوبی بشناسید. این شناخت به شما کمک می‌کند تا در زمان ارسال نیز، مطابق با سبک زندگی او، پیامک بفرستید.

شاغلین معمولا از ساعت ۷ صبح تا ۱۰.۳۰ بیشتر پیامک باز می‌کنند. در همین ساعت اگر با متن شعار انتخاباتی شما مواجه شوند، فرصت خوبی است تا درباره‌‎ی آن با همکاران صحبت کنند.

همچنین بازه‌ی زمانی ۱۲.۳۰ ظهر تا ۱۴ نیز، فرصت طلایی ارسال شما برای شاغلین است.

در زمان برگشت از سرکار، در بازه‌ی ۱۶ تا ۱۸ نیز، اگر پیامک شما به دست آنها برسد، در جمع خانوادگی درباره آن صحبت می کنند.

 

جذابیت سرشماره خط پیامکی شما مهم است!

یکی از نکات ریز اما قابل توجه برای موفقیت هرچه بیشتر کمپین تبلیغاتی پیامک شما، همین سرشماره ارسال آن است. ما در اهورا اطلس فارس  انواع سرشماره‌های مختلف را به شما عرضه می‌کنیم و میتوانیم بر در بر داشتن اپراتور 9000 خدماتی نوین در تبلیغات را به شما ارایه دهیم .

 

در این مقاله که توسط سامانه پیامک به ثبت رسیده ، یک سری از مشکلات و نادیده گرفتن بعضی مسائل به شما آموزش داده شوند .

شما میتوانید برای مشاوره بیشتر به تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و راهکارهای بیشتر را از آنها خواستار باشید . همچنین میتوانید از شرایط ویژه اپراتور 9000 هم مطلع شوید .

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۵۴
sms reson

تن پیش رو در نامه نیوز منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست

بعد از ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس، احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس و نظام الدین موسوی نماینده تهران که هر سه عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی هستند، مواضعی علیه او گرفتند و حتی زاکانی به ستاد انتخابات رفت اعلام کاندیداتوری کرد.

بیژن مقدم در گفتگو با نامه نیوز درباره شکل گیری دوقطبی لاریجانی و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولا حضور افراد همفکر الزاما به معنای رقابت با هم نیست و حتی می تواند هم افزایی ایجاد کند. ضمن آنکه مردم نامزد اصلی را پیدا می کنند و اشتباه نمی کنند.

وی درباره پایگاه رأی علی لاریجانی افزود: اصلاح طلبان بارها اعلام کردند از نامزد اختصاصی خود حمایت می کنند و نامزد آنها نیز آقای لاریجانی نخواهد بود. در جریان اصولگرا نیز هیچ مجموعه ای از آقای لاریجانی اعلام حمایت نکرده است، البته از پشت صحنه خبر نداریم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه شورای ائتلاف و شورای وحدت تا به حال بر حمایت از آقای رئیسی متمرکز هستند، یادآور شد: با این اوصاف با ثبت نام آقای رئیسی دیگر این دو مجموعه از هم فاصله ندارند و با هم کار را در حوزه تبلیغات پیش خواهند برد. پایگاه رأی اصولگرایان نیز خارج اراده و نظر شورای ائتلاف و شورای وحدت عمل نخواهد کرد.

وی درباره تقابل نیروهای جمعیت رهپویان مثل زاکانی، امیرآبادی و نظام الدین موسوی با لاریجانی و میزان تأثیرگذاری اش بر آرای رئیسی افزود: اینها تصور می کنند اگر در صحنه باشند می توانند مقداری از آن خلایی را پر کنند که آقای رئیسی به واسطه شخصیتش شاید نتواند در مباحث کلامی و در نقد افراد دیگر بروز دهد. در واقع آنها فکر می کنند اگر در صحنه باشند می توانند صریح تر در مقابل آقای لاریجانی در عرصه انتخابات حرف بزنند.
 
بیژن مقدم گفت: افرادی همچون آقای زاکانی می خواهد بگوید «اگر آمدم برای مقابله با آقای رئیسی نیامدم، بلکه برای مقابله با آقای لاریجانی آمدم. پس می خواهند برای شخص خودشان دوقطبی تعریف می کنند نه برای کل انتخابات اما اینکه این اقدام چقدر به آقای رئیسی کمک می کند باید دید ترکیب نهایی تأییدصلاحیت شدگان چه کسانی خواهند بود. اگر اینها جزء آن اسامی باشند می توانند کمک کنند اگر نباشند که موضوع منتفی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۱
sms reson

هر کدام از علائم خستگی و بی‌حالی همیشگی، ترش‌کردن و ریفلاکس گوارشی، بزرگ شدن شکم، ریزش موی شدید، جوش صورت و پشت کمر و روی بازوها، لک صورت، تعریق شدید در ناحیه سر و گردن، بدبو بودن عرق، طعم تلخ دهان در هنگام صبح، درد در سمت راست شکم، احساس سوزن‌سوزن شدن انتهای دست و پاها هشدار کبد چرب است و اگر به موقع اقدام به درمان آن نشود این عوارض تشدید شده و همچنین می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‎های خطرناک و مرگ‌بار کشنده مانند سیروز کبدی، سکته‌های قلبی و مغزی باشد.

شرکت نوشین شهد پس از مطالعات فراگیر در طب سنتی و طبیعی، موفق به تولید محصولی موثر برای پاک‌سازی و تقویت کبد شده است. عصاره ده گیاه فران، با بهره‎گیری از عصاره بهترین و موثرترین گیاهان دوست‌دار کبد مانند خارمریم، آرتیشو، زنجبیل، انیسون، زردچوبه، رزماری، کاسنی، زرشک، نعناع،... و با فرمولاسیون خاص خود ضمن پاک‌سازی کبد چرب و تنظیم آنزیم‌های کبدی ناشی از آن و با بهبود و تقویت عملکرد کبد، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن جهت مقابله با بیماری‌های خطرناک می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۶
sms reson

تکنیک های مهم افزایش مشتری با پیام رسون

16 اردیبهشت 1400 2186  0  0

همه کسانی که کار میکنند میدانند که در صورتی فروش بیشتری خواهند داشت که مشتری های بیشتری داشته باشند ، پس باید اول از همه یاد بگیرند که چگونه مشتری های خود را افزایش دهند . 

پس اگر جزء آن دسته افرادی هستید که کسب و کار راه انداخته اند و از میزان فروش خود راضی نیستند تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک همراه باشید 

 

چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم :

 

 افزایش سطح فروش از بحث‌های مهم بازاریابی و مارکتینگ است. برای همین می‌خواهیم دربارۀ تکنیک‌های مهم و اساسی افزایش مشتری بیشتر صحبت کنیمَ. مطمئن باشید که در انتهای این مقاله که توسط تیم تحریره سامانه پیام کوتاه شیراز نوشته شده است ،  تحولی عظیم به کسب‌وکارتان خواهید داد.

 

 

 

1- داشتن خلاقیت و پیگیری بازار : 

 

اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد ، پیگیری  بازار و مشخص کردن اهداف فروش است. مثلاً در کار پوشاک، از بازار هدفتان درک کاملی دارید؟ دربارۀ نیازهای روز، تقاضای بازار و مشتریان اطلاع کافی دارید؟

 یا بیایید کمی متفاوت به قضیه نگاه کنیم! مزیت برند شما نسبت به رقبا چیست؟

همیشه به خاطر داشته باشید، مردم چیزی را می‌خرند که نیاز دارند. برانگیختن حس نیاز به کالا در مشتری، بر عهده شماست و اینجاست که شما باید از خلاقیت خود استفاده کنید 

در بسته‌بندی محصول و ویژگی‌هایی مثل وزن، رنگ، اندازه محصولات خلاقیت به خرج دهید. چراکه اصل مهم در فروش ، خلاق بودن است .

اما نکتۀ دوم، مزایای محصولتان است که باید آن را بزرگ‌نمایی کنید و طوری تبلیغ کنید که اگر مشتری نیازی دارد، باور کند که این نیاز فقط با محصولات شما برطرف می‌شود.

 

2- تمرکز روی مخاطب هدف :

 

مخاطب هدف شما ، مشتری نیازمند به کالای شماست ، پس  در این  مرحله باید قیمت مناسب برای کالاهای خود انتخاب کنید. با توجه به هزینه‌های تولید و بازاریابی مبلغ نهایی و بهای تمام شده کالا را حساب کنید و تعرفه نهایی را تعیین کنید. یادتان باشد قیمت یکی از فاکتورهای مهم در پاسخ به سوال "چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم" است. قیمت مناسب و منطقی مشتری فعلی را نگه می‌دارد و مشتری جدید برایتان می‌آورد.

 

3- مشتریان قدیمی خود را همیشه راضی نگه دارید :

 

همیشه هوای مشتریان قدیمی را داشته باشید. نیمی از مشتریان قدیمی مجدد از برندتان خرید می‌کنند . به زبان ساده، هر مشتری راضی کانال تبلیغاتی شماست. 

به چند جمله از مارکتینگ های موفق توجه کنید .

فلیپ کاتلر می‌گوید:  فروش محصول به مشتری راضی ، صد برابر آسان تر از پیدا کردن مشتری جدید است .به زبان امروزی مشتریان راضی با بازاریابی دهان به دهان شما را رایگان به دیگران تبلیغ می‌کنند.

برند ویزاند: ما به جز شما سفیری نداریم. همین شعار تبلیغاتی نشان‌دهندۀ تاثیر مشتری فعلی در میزان فروش و جذب مشتری جدید است.

 

4- از مشتریان خود فهرستی تهیه کنید :

 

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه مشتری هایتان  را افزایش دهید  باید  بگویم که راز اصلی تهیه لیستی از مشتریان است.

این مورد خودش به دو بخش تقسیم میشود

1 - مشتری های شخصی که مانند اقوام و افراد نزدیک به شما محسوب میشوند 

2- مشتریان راضی از خرید محصول شما 

از همین جامعه کوچک سعی کنید فهرست تهیه کنید.

 تیم پیام رسون به شما این اطمینان را میدهد که از همین جامعه کوچک به بزرگترین جامعه هدف خود میرسید .

 

5- امار و نظر سنجی : 

 

هر برندی هر چقدر معروف، همیشه به نظر سنجی ، تحقیق و آنالیز بازار نیاز دارد. همیشه از مشتریان قدیمی و جدید در مورد کالاهای مورد نیاز و دغدغه‌های خریدشان سوال کنید. بازار و رقبا را تحلیل کنید. دربارۀ نقاط قوت و ضعف فروش‌تان بدانید.

به زبان ساده، اگر از متخصصان حوزه مارکتینگ بپرسید، چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم ؟ می‌گویند تحقیق و بررسی امروز شما، مشتری بیشتر و فروش بالاتری برایتان همراه خواهد داشت. پس تحلیل و آنالیز داد‌ه‌ها را پشت گوش نیندازید.

 

6- دیده شدن و یاداوری کردن :

 

اگر با دنیای وب و دیجیتال مارکتینگ آشنایی مختصری هم داشته باشید ، میدانید که با سرچ در گوگل ، کسانی در صفحه نخست قرار میگیرند که بهترین روش تبلیغ را انجام داده اند و همین افراد نیز بیشترین فروش و بیشترین مشتریان را برای خودشان دارند .چراکه دیجیتال مارکتینگ یکی از روش‌های مدرن تبلیغات و بازاریابیست  و بیشتر برندها دنبال تبلیغات دیجیتال و ورود به دنیای وب هستند. 

 

7- بازاریابی پیامکی :

 

در مورد 6 به دیجیتال مارکتینگ اشاره شد و در اینجا باید به شما بگویم که موفق ترین و بهترین نوع بازاریابی ، تبلیغات اس ام اسی است چون از طریق ارسال اس ام اس شما میتوانید مشتریان خود را به سمت شبکه های اجتماعی نیز سوق دهید .

در مقالات قبل که درسایت  سامانه پیامک شیراز نوشته شده است نیز در مورد فواید و اهمیت ارسال پیامک تبلیغاتی توسط پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه گفته شده است وهستند افراد و شرکت های زیادی که در موقعیت های بد و کم فروش بوده اند اما با راهنمایی و مشاوره ای که با تیم اهورا اطلس فارس داشته اند ، توانسته اند خودشان را از شرایط اسفناک بیرون آورند و در حال حاضر جامعه هدف بزرگی برای خود تشکیل داده اند و به فروش دلخواه خود رسیده اند .

فقط کافیست به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از شرایط خرید پنل اس ام اس و چگونگی کار با آن آشنا شوید و شروع به تبلیغ کالای خود کنید. همچنین اگر اطلاعاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی ندارید میتوانید به سایت خبری سامانه اس ام اس شیراز مراجعه کنید و  مقاله های که توسط تیم تحریره پیام رسون نشر شده است را مطالعه کنید و با چگونگی بازاریابی و تبلیغات پیامکی بیشتر آشنا شوید .

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۵
sms reson

اپراتور 9000 پیام رسون

13 اردیبهشت 1400 1278  0  0

 

امروز پیام رسون یک بمب هیجان انگیز برای معرفی دارد و آن هم معرفی یک خط جدید به خطوط پنل پیامک است .اگر میخواهید با این خط جدید بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی اس ام اس شیراز همراه باشید .

 

در مقاله های قبل تر که در سامانه پیام کوتاه منتشر شده بود ، در مورد خطوط پیامکی و خطوط عمومی و خطوط اختصاصی به طور کامل توضیح داده شده بود .اما در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر به توضیح هریک بپردازیم و معایب و مزایای آنها را شرح دهیم .

 

 

 

خطوط 1000

مزایای خطوط 1000 

  • تعرفه مناسب پیامک و خطوط
  • سرعت بسیار بالا در ارسال
  • قابلیت انتخاب شماره دلخواه بعد از پیش شماره 1000
  • سرعت بالا و خرید سیستمی شماره
  • کیفیت بالای گزارشات پیام
  • به روز نمایی گزارش ها

نکته : خطوط 1000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 1000

  • تفاوت شماره های سفارشی با شماره های غیر سفارشی
  • رنج بالای تعداد شماره های بلک لیست پیامک تبلیغاتی
  • قیمت بالای ارسال پیامک به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال نسبت به دیگر اپراتور ها

 

 

خطوط 2000

مزایای خطوط 2000

  • کیفیت بی نظیر ارسال پیامک
  • سرعت ارسال مناسب و قابل قبول
  • قابلیت گزارش دقیق به همراه جزییات ارسال
  • آزاد بودن اکثر شماره دلخواه
  • مناسب بودن قیمت شماره 7 رقمی

 

نکته : خطوط 2000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 2000

  • قیمت نسبتا بالا شماره ها و خطوط اختصاصی
  • قیمت نسبتا بالای ارسال به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال به دیگر اپراتور ها
  • واضح نبودن قیمت شماره های رند و غیر رند
  • عدم وجود شماره های اختصاصی 14 ، 13 و 11 رقمی 

 

 

خطوط 3000

مزایای خطوط 3000

  • سرعت بالای ارسال پیامک
  • تعرفه بسیار مناسب برای خطوط 14، 12 و 10 رقمی
  • قیمت یکسان بین شماره های اختصاصی رند و غیر رند
  • کمترین زمان در ثبت نام و خرید شماره اختصاصی
  • فروش شماره 14 رقمی رنج 100 عددی با تعرفه بسیار پایین
  • مقرون به صرفه ترین اپراتور برای یکسان بودن تعرفه ارسال
  • تمام اپراتورهای کشور همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، تالیا

 

معایب خطوط 3000

  • عدم انتخاب شماره بصورت کامل
  • انتخاب شماره بعد از 8 رقم اول
  • قیمت بالا شماره 8 رقمی
  • محدود بودن شماره 8 رقمی موجود
  • عدم فروش شماره 13 و 11 رقمی

 

 

خطوط 5000

مزایای خطوط 5000

  • تعرفه پایین پیامک
  • سرعت ارسال بالای پیامک
  • امکان ارسال تفکیک جنسیت و رده سنی به همراه اول
  • تعرفه بسیار پایین شماره اختصاصی
  • محاسبه یکسان قیمت برای همراه اول و ایرانسل

 

معایب خطوط 5000

  • تعداد شماره های بسیار زیاد بلک لیست تبلیغاتی
  • کیفیت ارسال پایین
  • عدم بازگشت هزینه پیام های تحویل نشده مخابراتی
  • عدم تحویل گزارش دقیق

 

خطوط 9000

در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود. این اقدام به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه‌ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف‌کنندگان انجام گردید. پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود. سرانجام پس از تصویب قانون اجازه موافقتنامه پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار توسط مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان و واریز مبلغ حق لیسانس از طرف ایرانسل در تاریخ ۳ آبان ۱۳۸۴، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید. شایان ذکر است، این مجوز در سطح ملی و برای پوشش جغرافیایی کل کشور اعطا گردیده است.

حال نمایندگی سامانه اس ام اس که به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی شده است ، به دلیل داشتن خصوصیات ویژه و منحصر به فرد خط 9000 ، آن را به لیست خطوط خود افزوده تا شما همراهان عزیز نمایندگی سامانه پیامک شیراز بتوانید با خرید این خط بهترین ها را برای کسب و کارتان بدست آورید .

 

مزایای خطوط 9000

  • مکان ارسال به شماره های ایرانسل بر اساس کدپستی ، جنسیت ، رده سنی
  • امکان ارسال به شماره حاضر در محل از طریق انتن بی تی اس
  • امکان ارسال بر اساس روز تولد 
  • داشتن اپراتور دو منظوره که به صورت پیامک متنی و پیام صوتی است 
  • عدم نیاز به خدماتی شدن 
  • تعرفه پایین نسبت به خدمات ویژه 

نکته : با توجه به اینکه این خط خدماتی است و نیازی به خدماتی شدن ندارد ، در نتیجه ارسال پیامک به بلک لیست انجام میشود و به همین خاطر بازگشت وجه پیامک های نرسیده به مخابرات را ندارد .

 

هزینه این اپراتور با توجه با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود ، در سامانه پیامک شیراز ، از مبلغ 4 میلیون به بالا شروع میشود .

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۲۷
sms reson

بر اساس تصمیم امروز (چهارشنبه) هیأت نظارت مستقل شرکت فیس‌بوک، حساب کاربری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فیس‌بوک و اینستاگرام که در پی حادثه حمله به کنگره آمریکا در روز ششم ژانویه تعلیق شده بود، همچنان مسدود می‌ماند.

تصمیمی که به نوشته نشریه آمریکایی «فایننشال تایمز» احتمالاً با واکشن تند جمهوری‌خواهان مواجه خواهد شد.
بنابر تصمیم این گروه، فیس‌بوک باید ظرف شش ماه آینده درباره مسدود ماندن همیشگی حساب ترامپ در این رسانه اجتماعی تصمیم‌گیری کند. هیأت نظارت از تصمیم فیس‌بوک برای تعلیق حساب ترامپ حمایت کرد اما در عین حال افزود «تعلیق نامحدود» در سیاست‌های این رسانه اجتماعی تعریف نشده و باید ظرف شش ماه تعیین تکلیف شود.
به گفته این نهاد نظارتی، پست‌های ترامپ در روز ششم ژانویه هم در فیس‌بوک و هم در اینستاگرام مقررات مربوط به تشویق خشونت را نقض کرد.
در بیانیه این گروه آمده است: در زمان انتشار پست‌های ترامپ، خطر واضح و فوری آسیب وجود داشت و سخنان او در حمایت از کسانی که در شورش‌ شرکت داشتند، اقدامات خشونت آمیز آنها را مشروع می‌کرد. آقای ترامپ، به عنوان رئیس‌جمهور نفوذ بسیار زیادی داشت. دامنه پست‌های او گسترده بود و ۳۵ میلیون دنبال‌کننده در فیس‌بوک و ۲۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام داشت.
فیس‌بوک و اینستاگرام که به شرکت فیس‌بوک تعلق دارد هجدهم دی ماه حساب‌های کاربری ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا را به طور نامحدود مسدود کردند. «مارک زاکربرگ» رئیس شرکت فیس‌بوک در توضیح این اقدام گفته بود ترامپ از این بستر برای «تحریک به اقدام خشونت‌آمیز علیه دولت انتخاب شده از طریق دموکراتیک» استفاده کرده است.
علاوه بر آن، توییتر، یوتیوب و اسنپ‌چت هم تصمیم گرفتند تمامی صفحات رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این شبکه‌های اجتماعی را مسدود کنند. توییتر اعلام کرده که صفحه ترامپ در این شبکه اجتماعی برای همیشه مسدود شده است.
بعد از اعمال این محدودیت‌ها و خاموش شدن صدای ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا شامگاه سه‌شنبه از راه‌اندازی شبکه اجتماعی خود با نام "From the Desk of Donald J. Trump " خبر داد.
ترامپ با انتشار ویدئویی، این شبکه اجتماعی جدید را "مکانی برای صحبت آزادانه و ایمن" توصیف کرده است.
وی با خواندن متنی در این پیام ویدیویی گفت: «در زمان سکوت و دروغ‌ها، چراغی از آزادی سر بر می‌آورد».
بر اساس گزارش‌ها، این شبکه اجتماعی، فرصتی را برای رئیس جمهور سابق آمریکا فراهم می‌آورد تا پیام‌ها،‌ تصاویر و ویدئوهایی را منتشر کند.
طرفداران ترامپ قادر خواهند بود تا به انتشار مطالب وی در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توییتر بپردازند. البته شبکه اجتماعی ترامپ این امکان را برای بازدیدگنندگان فراهم نمی‌آورد که به پاسخ دادن زیر مطالب منتشر شده بپردازند و ارتباط یک طرفه خواهد بود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۲۵
sms reson

انتخابات شورای شهر با پیام رسون

7 اردیبهشت 1400 3395  0  0

هر چهار سال یکبار با نزدیک شدن به روزهای پر تب و تاب انتخابات شورای شهر و نمایندگی مجلس، دغدغه کاندیدها برای پیدا کردن روش‌های تبلیغاتی جذاب و موثر بسیار زیاد می‌شود چراکه  تبلیغات تاثیر زیادی در شکل‌گیری ذهنیت افراد و ترغیب شدن آ‌ها برای دادن رای دارد. به همین خاطر  معمولا کاندیدها  از ماه‌ها قبل، شروع به انجام تبلیغاتی موثر و گسترده می‌کنند.  اجرای کمپین‌های تبلیغاتی جذاب می‌توانید در این  رقابت بسیار تاثیر گذار باشد . در این مقاله که توسط نمایندگی سامانه پیام کوتاه تدوین شده است ، به بهترین روش تبلیغ که برای شورای شهر و نمایندگان مجلس میتواند تاثیر گذار باشد پرداخنه ایم .

پس اگر جز کاندیدها هستید یا قصد  دارید برای کاندید خاصی کمپین تشکیل دهید تا پایان این مقاله با سامانه پیامک همراه باشید .

 

 

 

راهی آسان برای پیروزی در انتخابات شورای شهر

هر فعالیتی که بدون برنامه و پیش زمینه آغاز شود احتمال شکست آن بالا خواهد بود. پس اگر قصد دارید جزئی از کاندیدها باشید حتما به همراهی یک تیم که در زمینه برنامه ریزی و پیشنهادات ویژه تخصص دارند ،باید کمک بگیرید . قبل از همه باید  به اجرای انواع روش‌های سنتی و مدرن تبلیغاتی مثل خرید پنل پیام کوتاه  و برگزاری میتینگ فکر کنید باید برنامه دقیقی را برای کمپین‌های تبلیغاتی خود در نظر بگیرید. اگر برای تدوین استراتژی نیاز به کمک دارید می‌توانید از شرکت‌هایی که به صورت تخصصی، خدمات تبلیغاتی و برنامه‌ریزی را انجام میدهند مانند شرکت اهورا اطلس فارس کمک بگیرید. توجه داشته باشید که نظم و داشتن دیسیپلین در برنامه‌ها می‌تواند  یک امتیاز مثبت برای در افکارعمومی ماندن  واقع شود .

 

روش های زیادی برای تبلیغات انتخاباتی وجود دارد اما یکی از بهترین روش تبلیغ   ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی میباشد. 

کاندیدها می‌توانند با خرید ارزان ترین پنل پیامک از سامانه پیامک ، شعارهای انتخاباتی خود را از طریق ارسال پیام کوتاه به مردم ارسال کنند.چراکه از نظر جامعه شناسی ، کسی میتواند کاندید و نماینده مردم شود که یکی از بین مردم باشد وهمین حضور در بین مردم باعث موفقیت میشود .با شیوه های تبلیغاتی مانند تهیه پنل پیام کوتاه ، پخش بروشور و ... بین مردم حضور داشته باشید و اعتماد آنها را به خود جلب کنید .

بایدها و نبایدهای کمپین انتخاباتی:

اعضای ستاد انتخاباتی، نمایندگان شما هستند بنا براین افراد بااخلاق و تاثیرگزار را جذب و از حضور افراد بی‌اخلاق در ستاد خود جلوگیری کنید. همواره با رقبای خود با احترام برخورد کنید و در صورتی که رفتاری نادرستی با شما داشتند با صبوری و احترام پاسخ دهید.

 

 

 

شیوه‌ای نوین در عرصه تبلیغات:

استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغاتی و فاصله گرفتن از روش‌های قدیمی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی افکار عمومی داشته باشد. استفاده از روش‌هایی مانند ارسال پیامک با محتوای تبلیغاتی نشان می‌دهد که شما از دنیا عقب نیستید و می‌توانید مشکلات و دغدغه امروزی مردم را حل کنید. با استفاده ازسامانه  اس ام اس شیراز می‌توانید برنامه‌ها و اخبار را به صورت مستقیم به مخاطبین خود اعلام کنید .

اگر برای اعتماد به سامانه پیامک در شک هستید به شما پیشنهاد میکنم مقاله چرا پیام رسون شیراز بهترین سامانه پیامک است  را مطاله کنید تا با خیال آسوده اقدام به خرید پنل پیام کوتاه شیراز کنید .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۳۵
sms reson

رقی نمی‌کند خرید سوپرمارکتی داشته باشید یا مشغول خرید جهیزیه باشید، برای خرید هدیه تولد دوست‌تان جست‌وجو کنید یا قصد خرید یک گوشی جدید را داشته باشید؛ این روزها مقصد اول و احتمالا آخرِ همه خریدها، فروشگاه‌های اینترنتی هستند! اما به نظر می‌رسد با ترویج فرهنگ و تبدیل شدن خرید آنلاین به یک عادت، کم‌کم امتیازهای ترغیب‌کننده کمرنگ‌تر می‌شوند و هزینه‌ها بالاتر می‌روند. برای مثال هزینه‌ ارسال خریدهای اینترنتی روز به روز افزایش پیدا کرده و حالا در بعضی فروشگاه‌ها به ارقامی رسیده که گاهی از جمع مبلغ اقلام سبد خرید هم بیشتر می‌شود! سوال اینجاست که آیا راهی برای تجربه خرید آنلاین به‌صرفه و آسان وجود دارد؟

 در حال حاضر تیمچه، اولین و تنها فروشگاه اینترنتی است که همه نوع کالا را صرف‌نظر از قیمت و خرید اولی بودن یا نبودن، رایگان به مشتریان سراسر کشور تحویل می‌دهد.

شرایط ارسال رایگان در فروشگاه‌های اینترنتی

فروشگاه‌های اینترنتی اغلب برای جلب اعتماد مشتریان برای خرید اولی‌ها یا برای سفارش‌هایی با مبالغ مشخص، خدمات ارسال رایگان دارند. این می‌تواند امتیاز خوبی باشد اما مشکل همچنان در خریدهای بعدی یا سفارش‌هایی با مبلغ پایین‌تر باقی‌ست. اگر در سطح شهر تهران تردد کرده باشید، حتما بیلبوردهای فروشگاه اینترنتی تیمچه را دیده‌اید که دغدغه مشتریان درباره هزینه بالای ارسال را مطرح کرده و از ارسال رایگان همه‌چیز، حتی یک بطری آب معدنی یا لامپ به سراسر کشور حرف زده است.

این فروشگاه اینترنتی ارسال رایگان را محدود به شهر یا منطقه خاص، مبلغ کف خرید یا مشتریان ویژه و خرید اولی‌ها نکرده است. در میان تنوع ده‌ها هزار کالایی تیمچه در دسته‌های متنوع از دیجیتال تا لوازم خانگی برقی و لوازم آرایشی و بهداشتی، هرچه که بخواهید، رایگان به دستتان می‌رسد.

بنابراین برای رسیدن به کف مبلغ سبد خرید و بهره‌مندی از ارسال رایگان، به‌جای خرید کالاهایی که نیازی به آنها ندارید، به فروشگاه‌هایی فکر کنید که محدودیتی برای ارسال رایگان سفارش‌های شما ندارند. سبد خرید شما باید فقط از کالاهایی پر شود که همین حالا به آنها نیاز دارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۳۴
sms reson