سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

علت محبوبیت سامانه پیامکی پیام رسون چیست؟

1401-06-18 00:00:37 31  0  0

با تایپ سامانه پیامکی در جستجوی گوگل، متوجه خواهید شد که چقدر سامانه پیامکی مختلفی وجود دارد که هر کدام خود را به نوعی معرفی کرده اند. و شما مخاطب عزیز حق دارید که سر در گم شوید.

حال برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بهترین بهترین را متناسب با کار خود انتخاب کنید.

در این بین هستند شرکت هایی نظیر پنل پیامک شیراز که با ارائه متفاوت ترین و کاملترین پکیج ها می‌توانند نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کنند و به همین دلیل است که پیام رسون را یکی از بهترین پنل پیامک شیراز معرفی کرده اند.

ما  در این مقاله میخواهیم خودمان را به شما معرفی کنیم و علت اینکه در طول سال های فعالیت توانسته ایم  بین مردم محبوبیت زیادی داشته باشیم را برایتان بازگو کنیم .

تا پایان با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

خدماتی که مشتریان را جذب خود کرده ایم :

 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :

با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضایتی میتوانید درخواست عودت وجه کنید.

 

2_ فعالسازی آنی به محض خرید :

به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.

 

3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :

تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.

 

4_ ثبت نام دوره آموزشی :

برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.

 

5_ قابلیت ارتقاء :

با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.

 

6_ مشاوره رایگان :

تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.

 

7_ تعرفه مناسب :

یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.

 

8_ سرور قابل اطمینان :

ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.

 

9_ ارسال لینک :

با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.

 

10_ ویدئو آموزشی :

ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.

 

11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :

جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.

 

 

 

پیام رسون : 

ما به دنبال رابطه ای دو طرفه هستیم و از جانب خودمان بهترین را ارئه می‌دهیم و به خود میبالیم که تا به امروز تمامی کاربرانی که به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کرده اند، راضی بوده و این موضوع باعث شده تا هر روز بهتر از دیروز مان باشیم.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۱ ، ۰۱:۴۱
sms reson

آمریکا و متحدانش در حال کار برای تقویت امنیت خود از گذر زنجیره ای از تدابیر دفاعی هستند، اما ایران، همین تدابیر دفاعی را تهدیدی برای امنیتش می بیند و وادار می شود با تدابیر خودش به آن واکنش نشان دهد. نتیجه این که، در گذر زمان، دو طرف احساس امنیت کمتری خواهند کرد.
 
دانیل آر. دپتریس DANIEL R. DEPETRIS-نیوزویک| ستیز زیرپوستی بزرگتر از مسئله هسته ای میان تهران و واشنگتن بر سر امنیت منطقه، اگر به درستی مدیریت نشود، می تواند به افزایش تنش ها و احتمالا یک جنگ در خاورمیانه بینجامد. آمریکا و متحدانش در حال کار برای تقویت امنیت خود از گذر زنجیره ای از تدابیر دفاعی هستند، اما ایران، همین تدابیر دفاعی را تهدیدی برای امنیتش می بیند و وادار می شود با تدابیر خودش به آن واکنش نشان دهد. نتیجه این که، در گذر زمان، دو طرف احساس امنیت کمتری خواهند کرد.

برای سعودی ها و اماراتی ها، پیوندهای امنیتی دوجانبه با اسرائیل یعنی نیرومندترین قدرت نظامی منطقه، یک تدبیر معقول دفاعی است. چنین تدابیری برای اسرائیل هم یک امتیاز است و برای آمریکا هم، همگرایی منافع شرکایش، این فرصت را فراهم می آورد که بار خودش را در خاورمیانه سبک تر کند.

اما ایران شراکت نظامی کشورهای عربی و اسرائیل را یک خطر چشمگیر برای امنیت خود می بیند، بویژه اگر امضای واشنگتن پای آن باشد. به غیر از بشار اسدِ بسیار ضعیف در سوریه که خودش محتاج حمایت نظامی ایران است، تهران هیچ دولت متحد توانمندی در منطقه ندارد. حزب الله، حماس و حوثی ها هم، همگی دستشان پیش ایران دراز است اما اینکه آیا در صورت بروز یک جنگ، به دفاع از ایران برخیزند، یک پرسش باز است. در این میان، بودجه 24.6 میلیارد دلاری نظامی ایران هم به پای بودجه 55 میلیارد دلاری عربستان سعودی نمی رسد.

تهران می فهمد که در همسایگی منطقه بسیار دشواری زندگی می کند و در شرایطی که دشمنانش سرگرم همگرایی هستند، قصد ندارد ساکت بنشیند. تهران در ماه جولای، پوتین را با آغوش باز پذیرفت و اکنون هم در حال فروش پهپادهای جنگی به مسکو است تا در جنگ اوکراین به کار گرفته شوند؛ این یک تراکنش تجاری است که می تواند به آرامی به یک رابطه نظامی سامان یافته تر تبدیل شود.

ایرانی ها که در محاصره دشمنان و در رویارویی با یک بلوک اسرائیلی – عربی مورد حمایت واشنگتن قرار دارند، تلاش می کنند تا یک ائتلاف موازنه ای متقابل را با روسیه و چین شکل دهند؛ دو قدرتی که همچون ایران تجربه دست اولی با تحریم های آمریکا دارند و هدف مشترکشان تضعیف نظمی است که آمریکا بر آن مسلط است.

ایرانی ها احتمالا به روش های دیگری هم واکنش نشان خواهند داد. هرچند یک شراکت گسترده امنیتی میان اسرائیل، عربستان سعودی و امارات متحده عربی بر کاهش تهدید موشک های بالستیک ایران متمرکز است اما چنین پیمانی تهران را وادار خواهد کرد که توسعه موشک هایش را سرعت دهد تا این سامانه های دفاعی را ناکام گذارد.

تهران هم اکنون هم با سه هزار موشک بالستیک، بزرگترین مجموعه موشکی خاورمیانه را در اختیار دارد. ایران که دستش از فن آوری نظامی غربی کوتاه است و نیروی نظامی متعارفش در بهترین حالت یک نیروی کهنه است، منابع چشمگیری را صرف توسعه یک برنامه متنوع موشکی کرده و از برنامه فضایی اش برای بهینه سازی این برنامه استفاده می کند. پس واشنگتن و تهران باید انتظار داشته باشند که تهران در سال های آینده به همین مسیر ادامه دهد، بویژه اگر دولت بایدن در نظر داشته باشد که یک سامانه دفاع هوایی منطقه ای ایجاد کند که هدف از آن مقابله با برتری های نامتقارن ایران باشد.

آیا منظور این است که اسرائیل، عربستان سعودی و بقیه کشورهای عربی خلیج (فارس) نباید بر یک چالش امنیتی مشترک همکاری کنند؟ ضرورتا نه، اما نباید دچار این توهم شویم که یک شراکت فرضی ضدایرانی، تهران را وادار خواهد کرد که یک سیاست خارجی سازنده تر در پیش گیرد. آنچه را آمریکا، اسرائیل و دولت های عربی یک اقدام صرفا دفاعی می بینند، از نگاه ایران اقدام تجاوزکارانه ای است که آزادی تحرکش را محدود می کند و قدرتش را کاهش می دهد. این است که این معضل امنیتی، سرجایش خودش خواهد بود و ضروری است که سیاستمداران به آن اذعان کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۱ ، ۰۱:۴۰
sms reson

پنل اس ام اس پیام رسون ویژه ناشران کتاب

1401-06-13 08:51:18 12  0  0

اگر جزء خوانندگان مقاله‌های سامانه پیام کوتاه هستید امروز این مقاله کاملاً متفاوت برایتان خواهد بود ، چرا که در تمامی مقاله هایی که در سامانه پنل پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است به کاربرد و مزایای پنل پیامکی ویژه مشاغل پرداخته ایم اما در این مقاله میخواهیم تحلیل کنیم که آیا پنل اس ام اس برای ناشران کتاب نیز می‌تواند موثر باشد یا خیر ؟

پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

پنل اس ام اس ویژه ناشران کتاب :

تمامی افرادی که مقاله های سامانه پیام کوتاه را دنبال می کنند حتماً با پنل اس ام اس و کاربردها و مزایای آن آشنا هستند اما اگر جز افرادی باشید که تازه به ما ملحق شده اید پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله پنل پیامک را مطالعه کنید تا با مفهوم پنل پیامکی و سامانه پیام کوتاه بیشتر آشنا شوید .

تیم تحریریه ما همیشه اعلام کرده که پنل پیامکی می‌تواند برای کسب و کارها یک رابطه نزدیک و دو طرفه ایجاد کند و با شناخت مخاطب هدف و دسته بندی آنها و تحلیل و بررسی نیاز کاربران می توانید برای خود مشتری وفادار ایجاد کنید . حال این سوال پیش می آید که آیا ناشران کتاب هم به مشتری وفادار نیاز دارند و یا اینکه پنل پیامکی چه کمکی میتواند به ناشران کتاب کند ؟ در جواب باید بگوییم که بله یا بهتر است بگوییم که پنل پیامکی برای ناشران کتاب یکی از ضرورت های واجب است و در عین حال از آسان ترین کارها برای رساندن چاپ کتاب به تیراژ زیاد و فروش زیاد آن است . برای مثال اگر ناشر کتاب برای دانش آموزان هستید فقط کافیست که بانک شماره موبایل خود را که می خواهید از سامانه پیام کوتاه تهیه نمایید اعلام کنید که چه رده سنی مدنظرتان است و با ارسال پیامک به این رده سنی کتاب خود را به آنها معرفی کنید و از ویژگی های منحصر به فرد کتابتان در پیامک به صورت خیلی مختصر بازگو کنید .

در کنار آن می توانید بانک شماره موبایل ویژه اصناف را تهیه کنید و به معلمان و مربیان و لوازم تحریری ها و کتابفروشی ها و غیره نیز کتاب خود را معرفی کنید .

دقت داشته باشید که این ارسال پیامک ها باید با اصول پیامک نویسی همراه باشد تا بتواند تاثیرات خود را به جای بگذارد اما نگران نباشید چرا که نمایندگی پنل پیامک پیام رسون می‌تواند خیلی موثر شما را در این مسیر راهنمایی کند زیرا تجربه تیم پیام رسون در این زمینه بسیار بالاست و می دانیم که ارتباط گرفتن با افراد متنوع می‌تواند برای شما مشتریان زیاد و وفادار را ایجاد کند. 

 

 

خبرنامه های باشگاه کتابخانه :

ناشران کتاب می دانند که روز به روز  افراد جامعه کتابخوان رو به افزایش است چرا که افراد متوجه ضرورت کتاب خواندن  شده‌اند دقیقاً مانند افرادی که به قهوه خوردن یا ورزش کردن یا فیلم جدید دیدن عادت کرده اند . افراد زیادی نیز هستند که ساعاتی را در روز باید به خواندن کتاب اختصاص دهند تا بتوانند غذای روح خود را تامین کنند. پس چه بهتر است که به آنها کتاب های خود را پیشنهاد دهید و در مورد ژانر کتاب و تعداد تیراژ و یک سری اطلاعات مهم در یک ارسال پیامک اطلاع دهید .

 

 

 

اتصال به وبسایت ناشران کتاب:

خیلی از ناشران کتاب هستند که برای خودشان وب سایت درست کرده اند اما هنوز به آن فروش دلخواهشان نرسیده اند این افراد می‌توانند با تهیه پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه کاری کنند که افراد با کلیک کردن بر روی لینک موردنظرشان وارد سایت و اپلیکیشن شخصی شان شوند و یا آنکه وارد سایت کتابفروشی های شوند که  کتابشان را موجود دارد در این مورد به کمک پنل پیامکی با استفاده از وب سرویس توانسته اید مشتریان را وارد وبسایت کنید .

اقدام به این کار باعث می شود که مشتریان نیز با خیال راحت تر خرید شان را انجام دهند .

 

 

 

 

کاربرد پنل پیامکی ویژه ناشران کتاب :

اگر بخواهیم از مزایا و کاربردهای پنل پیامکی برای ناشران کتاب بگویید باید خودمان نیز اقدام به چاپ یک کتاب کنیم اما در زیر به صورت آیتمی به یک سری از کاربردهای مهم پنل پیامکی ویژه ناشران کتاب پرداخته ایم .

- ارسال پیام تبریک اعیاد و تسلیت مناسبت‌ها
- ارسال اخبار نامه حوزه نشر و چاپ
- اطلاع‌رسانی از تغییر قیمت‌ها و تعرفه‌ها
- دریافت اطلاعات مهم از خوانندگان مانند متن، نوشته و ایده ...
- جذب سرمایه‌گذار
- اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش
- اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌ها و برنامه‌ها
- برگزاری مسابقه و نظرسنجی
- ارتباط با نمایندگان و همکاران
- ارتباط به پرسنل و اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌ها
- ارسال زمان تمدید اشتراک
- اطلاع‌رسانی چاپ شماره جدید نشریات و مجلات سریالی

 

 

پیام رسون :

همه افرادی که جز فعالان حوزه نشر کتاب هستند باید این وظیفه را در خود ببینند که افراد جامعه را در خواندن کتاب ترغیب کند و افراد جامعه را از ضرورت خواندن کتاب مطلع سازند و در نهایت مردم را به سمت کتاب خوانی هدایت کنند .

سامانه پیام کوتاه شیراز نیز وظیفه خود می داند که در این راه به ناشران ، کتاب کتابفروشی ها و فروشگاه های اینترنتی کتاب کمک کند و با ارسال اس ام اس به جامعه هدف ، مردم را به سمت کتاب خوانیو کتابخانه ها هدایت کند .

در همین راستا تصمیم داریم پنل پیامکی خود را با ۴۰ درصد تخفیف به ناشران کتاب ارائه دهیم تا آنها نیز برای خرید پنل پیامک ترغیب شود پس اگر قصد خرید پنل پیام کوتاه را دارید می توانید از این فرصت استفاده کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۲۲
sms reson

جلال رشیدی‌کوچی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس یازدهم است. او از معدود نمایندگانی است که شبیه سایر همکاران خود نمی‌اندیشد و به دلیل نگاه متفاوتش از اکثریت مجلس نسبت به حقوق جامعه، مسئله صیانت از فضای مجازی و مخالفت با محدودیت اینترنت، پیگیری مطالبات جوانان و مسئله حجاب و... از سوی دیگر همکارانش مورد نقد قرار می‌گیرد. نماینده مرودشت در مجلس یازدهم نگاه متفاوتی نسبت به «برجام» دارد و با وجود اینکه موضوع پایان‌نامه ارشدش «برجام» بوده و به گفته خودش اشراف کاملی به موضوع دارد؛ بر این عقیده است که با وجود همه انتقاداتی که به برجام داشته و دارد، باید سایر همکارانش هم دراین‌باره شفاف عمل کنند. به گفته او اگر «برجام» دولت روحانی بد بوده، «برجام» دولت رئیسی هم بد است و نمی‌توان با یک موضوع یک بام و دو هوا برخورد کرد. رشیدی‌کوچی می‌گوید برجام به نحوی نوشته نشده که همه نیازهای اقتصادی ما را تأمین کند؛ اما باید از نظر روانی احیا شود، چراکه خواست و نیاز جامعه است.‌آنچه در ادامه می‌خوانید نظر «برجامی» جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مرودشت در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با «شرق» است.

‌این روزها به هرکجا نگاه می‌کنید صحبت از مذاکرات و انتظار برای توافق برجام است. نظر شما درباره برجام چیست؟
نگاه من نسبت به اصل مقوله برجام تغییری نکرده و همان انتقاداتی که در دولت قبل به برجام داشتم و نقاط ضعفی که مطرح می‌کردم و بارها درباره آن صحبت شده است، همچنان بر آن انتقادات اصرار دارم. بنده با نگاه علمی معتقدم که برجام جوری نوشته نشده که به طور تمام و کمال منافع اقتصادی ما را تأمین کند اما قطعا اگر دو مؤلفه اخذ ضمانت و راستی‌آزمایی در توافق دنبال شود، می‌تواند گشایش‌های اقتصادی برای کشور به همراه داشته باشد.

اما این توافق که در حال تحقق است و به نظرم اختلافاتش به حداقل رسیده و به قول یکی از مذاکره‌کنندگان ارشد یک میلی‌متر تا توافق مانده، طبق نظر آقایان امیرعبداللهیان و شمخانی و مذاکره‌کنندگان و کسانی که دستی بر آتش برجام دارند، همان برجام است و تفاوتی نکرده است. یعنی این چارچوب، سقف و کف همان برجام است اما برخی نقاطش در این بازه زمانی و درباره تضمین‌هایش کمی سفت و سخت‌تر شده است. به این معنی که اگر آمریکا بخواهد دوباره بعد از توافق از برجام خارج شود، جمهوری اسلامی می‌تواند برخورد متفاوت‌تری داشته باشد. اما در کل معتقدم نباید زیاد خارج از چارچوب برجام صحبت کنیم، چراکه در غیر این صورت آنها هم خارج از برجام توقعاتی را مطرح می‌کنند که به نفع ما نیست.

‌‌به نظر شما یک توافق برجامی خوب چه ویژگی‌ای دارد؟

توافقی که این روزها درخصوص آن صحبت می‌شود در چارچوب همان برجام سال ۲۰۱۵ است و تفاوتی با آن نمی‌کند. اگر قرار است این توافق احیا شود، باید تضمین‌هایی وجود داشته باشد که مجددا بعد از عمل‌کردن ایران به تعهداتش، آمریکایی‌ها از آن خارج نشوند و خسارت بیشتری را به ما تحمیل نکنند. انتقاداتی که نسبت به برجام وجود داشت امروز هم وجود دارد و تغییر چندانی صورت نگرفته است. با توجه به اینکه دولت به این نتیجه رسیده که مذاکرات را ادامه دهد، همان‌طورکه مقام معظم رهبری نیز تأکید داشتند، باید تضمین‌های قطعی از طرف‌های برجامی گرفته شود. از سوی دیگر لازم است که راستی‌آزمایی نیز صورت گیرد. بحث تضمین‌های قوی و راستی‌آزمایی دو مؤلفه کلیدی در توافق است که باید بر آنها پافشاری شود.

اما به نظر می‌رسد برجام بیش از آنکه در کف جامعه برای ما نفع و عایدی اقتصادی داشته باشد، از نظر روانی باید احیا شود، چراکه خواست و نیاز جامعه است. امیدواریم آنچه در حال تحقق است، به نفع مردم و جامعه باشد و محقق شود.

‌‌ چرا برخی نمایندگان برجام را زمان روحانی بد می‌دانستند و حالا تلاش دارند همان برجام در دولت رئیسی احیا شود؟ نظرتان درباره این دوگانگی برخورد با یک موضوع چیست؟

نمی‌شود یک بام و دو هوا برخورد کرد. اگر انتقادی به برجام دولت روحانی داشتیم؛ این انتقاد به برجام دولت رئیسی هم وارد است. البته من به برجام دوره روحانی یا رئیسی کاری ندارم و براساس متن برجام نظر می‌دهم. موضوع پایان‌نامه دوران ارشدم هم برجام بود و نسبت به این موضوع کاملا اشراف دارم؛ بنابراین معتقدم برجام به نحوی نوشته نشده که بتواند به طور تمام و کمال منافع اقتصادی ما را تأمین کند. البته سعی شده در این مذاکرات راه‌های فرار آمریکا و راه‌های دورزدنشان را ببندیم تا اگر قرار است برای ما نفع اقتصادی داشته باشد، مثل قبل سرمان کلاه نرود. پیش از این ما به همه توافقات برجامی خود عمل کردیم اما نوبت انجام تعهدات آمریکایی‌ها که رسید از توافق خارج شدند. در این دور مذاکرات شرایط به نحوی است که اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شوند، ما هم به صورت معکوس می‌توانیم به شرایط قبل از تعهدات برگردیم. یعنی تعهداتی دوطرفه در یک بازه زمانی بلندمدت طراحی شده است. این نکته مثبت مذاکرات برجام فعلی است.

‌‌ به مرور زمان این توافق بار روانی در جامعه ایجاد کرده و افکار عمومی خیلی زیاد درگیر مسئله مذاکرات شده است. اینکه هر لحظه گفته می‌شود به توافق نزدیک شدیم و فردا می‌گویند دور شدیم، بازی با افکار عمومی است که بر بازار هم اثر منفی دارد. برای این مقوله پیشنهادتان چیست؟

برجام دولت رئیسی با برجام دولت روحانی یک تفاوت عمده‌ دارد و این تفاوت در این است که آقای روحانی از رسانه‌ها و افکار عمومی برای رسیدن به توافق استفاده می‌کرد و فشاری از داخل هم او را تقویت می‌کرد؛ اما آقای رئیسی و مذاکره‌کنندگان دولت رئیسی سعی دارند این اتفاق نیفتد. یعنی در عین حال که شرایط اقتصادی کشور پیش می‌رود، اجازه نداده‌اند برجام در اقتصاد کشور مثل قبل نوسان ایجاد کند. اما باز هم این نوسانات بر بازار و خصوصا قیمت دلار تأثیراتش را داشته است. البته تأکید دارم مهم‌ترین نفع برجام ایجاد آرامش روانی در جامعه است. وقتی ثبات و آرامش روانی ایجاد شود، این فرصت ایجاد می‌شود که بتوانیم اقتصادمان را به نحوی تنظیم کنیم که در کنار همه محاسباتی که خارج از برنامه برجام داریم، آنها را با هم تلفیق کنیم تا اقتصاد بیمارمان مداوا شود.

‌‌ تصور شما از این نوع مواجهه با مذاکرات برجام چیست؟ آیا تصور می‌کنید اصلا توافق برجام با این وضعیتی که وجود دارد به نتیجه و امضا می‌رسد؟

مردم منتظرند این توافق امضا شود. آنچه من فهمیدم و مطالعه کردم ما در برخی مسائل کوتاه آمدیم تا این توافق به نتیجه برسد و عملا توپ در زمین آمریکاست. پاسخی هم که آمریکا در آخرین مذاکرات داد، جوابی است که ناامیدکننده نبود و می‌توان مذاکرات را ادامه داد؛ اما توقع ما از توافق هسته‌ای یا برجام باید واقع‌بینانه و مبتنی بر حقایق باشد و آن را به مردم بگوییم. مثلا رئیس‌جمهور پیشین می‌گفت فردای توافق، تمام تحریم‌ها یک‌باره لغو می‌شود در صورتی که اصلا این نبود. باید این موضوع برای مردم تبیین شود که اگر مذاکرات به نتیجه هم برسد ما در برخی از حوزه‌های اقتصادی گشایش خواهیم داشت و اگر قرار است اقتصاد ما رشد کند باید در کنار برجام به خیلی از موارد و شاخصه‌های دیگر اقتصادی نیز توجه شود. بالاخره این توافق گشایش‌هایی را برای مردم خواهد داشت. از نظر بنده زور حوزه روانی برجام بر متن برجام می‌چربد. بعد روانی این توافق اکنون بیشتر مورد توجه است. هرچند معتقدم دعوا سر چند روز و چند کیلو است و در نهایت برجام به امضا و توافق نهایی می‌رسد و «برجام» روحانی و رئیسی با هم فرقی ندارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۲۲
sms reson

از برنامه اول تا ششم توسعه،میانگین تحقق برنامه ها از35 درصد کمتر بوده‌است

یک‌سال از پایان اجرای برنامه ششم توسعه می‌گذرد و حالا مشخص شده که بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه به سال آینده هم نخواهد رسید و احتمالا از سال 1403 قرار است برنامه هفتم توسعه اجرایی شود. سیاست‌های برنامه هفتم توسعه هم‌اکنون در مجمع تشخیص مصلحت به تصویب رسیده و برای تایید به دفتر رهبری ارسال شده است. متن نهایی باید به دولت بیاید، بند بند آن باید در دولت بررسی و در خصوص آن بحث ‌شود. پس از طی این مراحل برنامه هفتم توسعه باید به مجلس برود و آنجا تصویب شود. فرآیندی زمانبر و طولانی که شاید بیش از یک‌سال و نیم به طول بینجامد. در این میان، دولت آقای رییسی کمتر از سه ماه دیگر باید بودجه سال 1402 را به عنوان مهم‌ترین سند مالی دولت به مجلس ارایه دهد و می‌توان نتیجه گرفت این بودجه، هر طور که نوشته شود، سنخیتی با سند بالادستی، یعنی برنامه هفتم توسعه نخواهد داشت. البته نگارش و عملکرد نشان داده، بودن یا نبودن برنامه توسعه‌ای در ساختار اقتصاد ایران تفاوت معناداری ایجاد نمی‌کند. به گفته علی احمدی، دبیر کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه مجمع تشخیص مصلحت «ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که به‌طور میانگین از برنامه اول تا ششم، میانگین تحقق برنامه‌ها به ۳۵ درصد نرسیده است. حالا تحقق برنامه‌ها در این برنامه‌های توسعه‌ای ادوار گذشته به مراتب کمتر از ۳۵ درصد اجرای برنامه‌هاست.» نکته جالب اینکه در برنامه ششم توسعه، 13 ابرچالش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در یک دوره 5 ساله در نظر گرفته شده بود که باید از سال 1396 تا 1400 برطرف می‌شد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که نه تنها چالش‌هایی که در برنامه ششم پیش‌بینی شده بود، برطرف نشده، بلکه در حال حاضر ۵ چالش دیگر نیز بر آن ۱۳ چالش افزون شده است. این چالش‌ها، تداوم رکود، افزایش نرخ بیکاری، چالش‌های زیست‌محیطی، ‌احتمال وقوع بحران آب و چالش‌های سیاسی ناشی از برنامه‌های اعمالی دولت بوده‌اند. اما حالا فساد اقتصادی و ناکارآمدی و حتی کاهش شدید ارزش پول ملی نیز به آنها اضافه شده است.  برنامه‌های توسعه‌ای، فقط به موضوع اقتصاد کشور نمی‌پردازند و در بخش فرهنگ یا جامعه نیز وارد می‌شوند. اما علی احمدی، دبیر کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخی مسائل اقتصادی در برنامه هفتم توسعه را پرنوسان بودن رشد اقتصادی‌، کاهش و ناعادلانه بودن رشد اقتصادی، ساختار و فرآیند معیوب نظام بودجه‌‌ریزی کشور، کاهش سرمایه‌‌گذاری داخلی و خارجی، تحریم، کاهش ارزش پول ملی و حتی تورم و بیکاری برشمرده است. در حوزه اجتماعی و فرهنگی مسائلی مانند کاهش آسیب‌‌های اجتماعی، تقویت سرمایه اجتماعی، فرهنگ عمومی، همبستگی ملی، نظام سلامت و تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی مورد نظر بوده است.

برنامه‌هایی که شکست می‌خورند
ایران جزو نخستین کشورهایی بود که اقدام به تدوین برنامه توسعه کرد، با این وجود کارشناسان تنها دو برنامه از 11 برنامه توسعه تدوین شده در کشور را در دسته «برنامه‌های نسبتا موفق» قرار می‌دهند. به عقیده کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل عدم توفیق ایران در برنامه‌ریزی نبود یک محور توسعه پایدار در برنامه‌ریزی است. در ادبیات توسعه، برنامه توسعه در واقع ابزاری است که نحوه حرکت در جهت اصلی اقتصاد را مشخص می‌کند، این در حالی است که در ایران برنامه‌های توسعه در میدان قطب‌های متضاد سیاسی منحرف شده است. اولین برنامه توسعه بعد از انقلاب که دولت اول اکبر هاشمی‌رفسنجانی در سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ آن را اجرا کرد، رشد بالای ۷ درصد داشت و هیچ کدام از چهار برنامه بعدی نتوانستند به چنین رشدی دست پیدا کنند. هر چند این برنامه هم با موانع جدی روبه‌رو شد و نتوانست به اهداف خود در بخش‌های دیگر برسد.بعد از این برنامه، برنامه سوم توسعه بعد از انقلاب را  می‌توان‌یکی از موفق‌ترین برنامه‌های توسعه بعد از انقلاب نامید که بین سال‌های ۱۳۷۹تا ۱۳۸۳ در دولت دوم محمد خاتمی اجرا شد و رشد اقتصادی نزدیک به ۶ درصد به همراه داشت. سال 1384 یعنی زمان اجرای برنامه چهارم توسعه، محمود احمدی‌نژاد به قدرت رسید و به سرعت با برنامه چهارم توسعه که در مجلس تصویب شده بود، مخالفت کرد و گفت: این برنامه «در بخش‌های گوناگون متناقض» است. او در آذرماه سال 86 عنوان کرد که «در تلاش است اصلاحات در بخش‌های مختلف از جمله نظام مدیریت و برنامه‌ریزی و بانک‌ها را متناسب و مبتنی بر اندیشه‌های اسلام ناب محقق کند.» طولی نکشید که احمدی‌نژاد دست به «تخریب» کامل نظام اداری برنامه‌ریزی زد و با انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی (سازمان برنامه و بودجه فعلی) نهاد تدوین قوانین بالادستی را کاملا تحت نظر رییس‌جمهور درآورد. سال 1387 پرویز داوودی، معاون اول وقت رییس‌جمهور، مکتوبات مبانی نظری برنامه چهارم توسعه را «غیر قابل تحمل» خواند و گفت که برنامه چهارم توسعه (چیزی که توسط دولت وقت تدوین شده و در مجلس نیز به تصویب رسیده بود) «کشور را به انفعال در برابر نظام سلطه تشویق می‌کرد.» زمان گذشت و برنامه پنجم توسعه توسط دولت آقای احمدی‌نژاد تدوین و تصویب شد. اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که برنامه پنجم توسعه که از سال 1390 تا 1394 توسط همین دولت اجرایی شد بدترین نتیجه را در بین برنامه‌های توسعه در ایران داشت و رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری را در این دوره منفی کرد.

 روش منسوخ برنامه‌نویسی
در مجموع دستاوردهای کلیه برنامه‌های توسعه‌ای بسیار کمتر از حد انتظار بوده است و این برنامه‌ها نتوانسته‌اند اقتصاد ایران را در مسیر توسعه اقتصادی قرار دهند. اما از زمان برنامه پنجم و ششم که بدترین عملکردها را در میان برنامه‌های توسعه ثبت کرده است، این سوال مطرح می‌شود که آیا برنامه‌ریز ملی از تجربه شکست سنگین حاصل از برنامه پنجم، در زمان تدوین برنامه ششم آگاهی نداشت؟ اگر این آگاهی وجود داشت چرا همان مشکلات در برنامه ششم تکرار شده و همان عملکرد مشاهده شده است؟ در برنامه هفتم قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ آیا از تجربه شکست برنامه‌های توسعه‌ای در ادوار گذاشته قرار است درس گرفته شود؟ به نظر می‌رسد که مشکل اساسی برنامه‌های توسعه‌ای ایران از جایی آغاز می‌شود که قرار است یک برنامه «جامع» و «کامل» با اهداف «بلندپروازانه» و «رویایی» با اهدافی اجرا شود که فقط روی کاغذ می‌آیند و شیوه خاصی برای رسیدن به آن اهداف تعریف نمی‌شود. 


برنامه‌های جامع نیاز به اطلاعات دقیق، نیروی انسانی ماهر و با دانش و محیط باثبات دارند در حالی که در کشورهایی نظیر ایران که با دگرگونی‌های شدید و محیط اقتصادی و سیاسی پرتنش همراه است، عملا این برنامه‌ها به خیال‌پردازی و بلندپروازی تبدیل می‌شود که در آن دولت‌ها آرزوهای خود را در قالب برنامه ارایه می‌کنند. مسعود نیلی، مشاور اقتصادی سابق رییس‌جمهور پیش از این درباره برنامه‌های توسعه‌ای و تدوین آنها پیشنهاد داده بود که این «روش منسوخ برنامه‌نویسی کنار گذاشته شود.» هرچند چنین توصیه‌ای هیچ‌گاه اجرایی نشده است.


اینکه می‌خواهیم به آرزوی خود (مثلا رشد اقتصادی 8 درصدی) برسیم، چیز بدی نیست. اما انتظار از برنامه هفتم (با فرض مشابهت با برنامه‌های پیشین)، باید در حد و اندازه داشته‌ها باشد و امیدواری به تحولی بزرگ، ساده‌انگارانه خواهد بود.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۵۱
sms reson

تبلیغات مکان محور با پیام رسون

1401-06-03 23:31:23 10  0  0

اگر در کسب و کارتان موفق نیستید و از این بابت ناراضی هستید حتماً باید بررسی کنید که کجای کار را اشتباه رفته اید و بررسی کنید کارهای تان را و  همانند یک کشاورز کارهای خود را شخم بزنید و ببینید در کجای کار هستید که باعث شده از کسب و کارتان ناراضی نباشید .

یکی از علت‌هایی که افراد در کسب و کارشان موفق نمی شوند استفاده از روش تبلیغ نادرست است یا اینکه اصلا از تبلیغات استفاده نمی کند اگر جزو آن دسته از افراد هستید که اصلاً از تبلیغات استفاده نمی کنند باید به شما بگویم که خیلی دنیای تکنولوژی و تبلیغات را دست‌کم گرفته اید و از قدرت این غول چراغ جادو  بی خبر هستید . اما اگر از تبلیغات استفاده می‌کنید و بابت تبلیغات هزینه زیادی را پرداخت کرده اید اما هنوز به نتیجه نرسیده اید باید روش تبلیغ خود را عوض کنید و بررسی کنید و بسنجید که کدام نوع بازاریابی و تبلیغات است که تاثیر بیشتری روی مردم دارد .

ما در این مقاله که توسط تیم تحریریه پیام‌رسون به ثبت رسیده است  قصد داریم که شما را با تبلیغات مکان محور آشنا کنیم و اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق شوید وبا  کمترین تعرفه به موفقیت برسید ، تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

 

تبلیغات مکان محور چیست ؟ 

تبلیغات مکان محور یا همان تبلیغ محله ای یا تبلیغ مکانی  یک روش در بازاریابی یا تبلیغات  است که مبتنی بر مکان هایی  از موقعیت جغرافیایی کاربران تلفن همراه یک محدوده یا منطقه استفاده شده میباشد که کاربر محتوای مورد نظر را به صورت پیامک برای مخاطب ارسال میکند . تبلیغات مکان محور یکی از ساده‌ترین شیوه‌های تبلیغات است که با استفاده از پنل پیامک انجام میشود . 

بازاریابی یا تبلیغات مکان محور برحسب شناخت نیاز کاربران یک محدوده صورت می‌گیرد و خدماتی که در یک محدوده خاص عرضه می‌شود را معرفی می‌کنند. برای مثال در یک مجموعه بزرگ حمل و نقل مسافران بین شهری، شرکت‌های تاکسیرانی داخل شهر با ارسال پیامک‌ برای کاربران ترمینال ، خدمات خود را معرفی می‌کنند. یا یک رستوران با ارسال پیامک بین افرادی که در محدوده جغرافیایی قرار دارند، منو و لیست غذاها را معرفی می‌کند.

گاهی اوقات برخی از  تبلیغات پیامکی اطلاعات مناسبی دارند یا معرفی کننده خدمات بی‌نظیری هستند اما متاسفانه پاک می‌شوند یا از بین می‌روند. یکی از راه‌های بازیابی مسیج‌ها گرفتن پرینت خط همراه اول و ایرانسل است که باید از راه‌های اصولی و قانونی انجام شود. با چنین روش‌هایی به راحتی می‌توان پیام‌های مهم و قابل استفاده را مجدد بازیابی کرد .

 

 

 

روش های استفاده از تبلیغات مکان محور : 


 تبلیغات مکان محور یکی از موردهای خاص برای کسانی است که در اینستاگرام یا واتساپ فعالیت پولی دارند چرا که می توانند با ارسال پیامک به اشخاص  نزدیک خود یا همشهری خود لینک پیج اینستاگرام یا واتساپ را برای مخاطبین خود ارسال کنند در این روش خیلی راحت می‌توانند از آی‌پی تلفن یا کامپیوتر که به خطوط اینترنتی آدرس آی پی دارد ، متصل شوند  پروتکل های اینترنتی یا همان آدرس آی پی به شما کمک می کند تا اطلاعات مکانی مورد نظرتان را به دست آورید و به مخاطبین هدف خود از طریق پنل پیامک ارسال اس ام اس داشته باشید .

در روش دوم که با استفاده از جی پی اس است هدف اصلی گوشی هایی است که مکان‌یاب یا جی‌پی‌اس را دارند که در این روش می توانید محتوای مورد نظرتان را به صورت هدفمند برای مخاطبین هدف ارسال کنید که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این روش امکان استفاده آن به صورت آفلاین میباشد . 

تبلیغات مکان محور در واقع شاخه از همان ارسال اس ام اس منطقه یا ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی یا ارسال انبوه پیامک به محله می باشد که اگر بخواهید در کسب و کارتان تغییر بزرگی  ایجاد کنید باید با مراجعه به نمایندگی سامانه پیام کوتاه و خرید پنل پیامک شروع به تبلیغات کنید .

 

 

 

پیام رسون :

سامانه پیام کوتاه یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک در ایران است و به عنوان کمترین تعرفه پیامک شناخته شده است قصد دارد به شما عزیزان  کمک کند تا بتوانید مخاطبین هدف خود را جذب کنید و فروش محصول و کالای خود را افزایش دهید . به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و مقاله های مورد نظر که در مورد بازاریابی و تبلیغات هستند را مطالعه کنید و برای شروع یک تغییر بزرگ پنل پیامک خود را از نمایندگی پیامکی پیام رسون سفارش دهید و شروع به ارسال پیامک به مخاطبین هدف خود کنید. 

 

جهت خرید پنل ارسال اس ام اس  از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۵۱
sms reson

 روزی روزگاری کامپیوترهای دسکتاپ طرفداران زیادی داشتند. اما با افزایش جذابیت و امکانات لپ‌تاپ‌ها، در حال حاضر فقط گروه محدودی از کاربران همچنان از سیستم‌های دسکتاپ استفاده می‌کنند و لپ‌تاپ‌ها مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند. اما با توجه به اینکه این دستگاه‌ها عمر ابدی ندارند، هر چند سال یکبار باید لپ‌تاپ خود را ارتقا دهیم؟ در ادامه از زوایای مختلف به این موضوع می‌پردازیم.

عوامل تاثیرگذار روی عمر لپ‌تاپ
در زمینه‌ی کاهش عمر لپ‌تاپ عوامل زیادی اثرگذار هستند که در این میان طبیعتا مدت زمان استفاده از آن، بیشترین تاثیر را دارد. برخی کاربران ممکن است فقط چند ساعت در روز از لپ‌تاپ خود استفاده کنند اما برخی دیگر صبح تا شب به طور پیوسته در حال استفاده از لپ‌تاپ خود هستند. به عنوان مثال اگر لپ‌تاپ وسیله‌ی کار شما محسوب می‌شود، پس مطمئنا ساعات زیادی در طول روز از آن بهره می‌برید.

علاوه بر این، نحوه استفاده از لپ‌تاپ می‌تواند بر طول عمر آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر مرتباً از لپ‌تاپ خود برای گیمینگ استفاده می‌کنید، چنین کاری می‌تواند به مرور زمان توانایی سخت‌افزار را کاهش دهد. به طور کلی یک لپ‌تاپ مانند هر وسیله‌ی الکترونیکی دیگری عمر مفید مشخصی دارد.

علاوه بر این، نوع لپ‌تاپ شما می‌تواند بر طول عمر آن تأثیر بگذارد. اگر لپ‌تاپ شما سخت‌افزار قدیمی‌تر یا ضعیف‌تری دارد، احتمالاً به اندازه لپ‌تاپ‌هایی با سخت‌افزار با کیفیت بالا دوام نخواهد آورد. اگرچه همیشه اینطور نیست، اما در هر صورت چنین چیزی را باید مدنظر قرار دهید.

همچنین باید به آسیب‌های وارد شده هم اشاره کنیم. در کنار آسیب‌های فیزیکی، نباید چیزهایی مانند رطوبت، گرمای بیش از حد و دیگر موارد این‌چنینی را از قلم بیندازیم که هرکدام از آن‌ها می‌توانند عمر قطعات مختلف درون لپ‌تاپ را کاهش دهند. در ضمن بی‌توجهی به وضعیت لپ‌تاپ می‌تواند طول عمر آن را کاهش دهد. به عنوان مثال می‌توانیم به فن لپ‌تاپ اشاره کنیم. این قطعه‌ی سخت‌افزاری برای کاهش دمای لپ‌تاپ نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. به عنوان مثال زمانی که پردازنده تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد، فن هم با سرعت زیادی به حرکت درمی‌آید تا پردازنده تحت این فشار زیاد با مشکل روبرو نشود.

با این حال، اگر داخل بدنه‌ی لپ‌تاپ سرشار از گرد و غبار باشد، فن هم طبیعتا نمی‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهند. همین موضوع منجر به گرمای بیش از حد بدنه و آسیب رسیدن به دیگر قطعات می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود هر ۶ ماه یک بار فن لپ‌تاپ را تمیز کنید. حالا بعد از مرور عواملی که روی عمر لپ‌تاپ تاثیر می‌گذارند، باید به موضوع زمان مناسب برای ارتقا لپ‌تاپ بپردازیم.

چه زمانی باید لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید؟
با توجه به تمام عوامل اشاره شده، در این زمینه یک پاسخ قطعی و همه‌جانبه وجود ندارد. اما در کل در این زمینه می‌توانیم به توصیه‌های مفیدی بپردازیم.

به طور کلی متخصصان توصیه می‌کنند که هر سه تا پنج سال یکبار لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید. با این حال، این مدت‌زمان پیشنهادی ممکن است با توجه به نحوه‌ی استفاده‌ی شما، نوع لپ‌تاپ، نحوه‌ی نگهداری و غیره افزایش یا کاهش پیدا کند. لپ‌تاپ‌ها معمولا نسبت به کامپیوترهای دسکتاپ عمر کمتری دارند ولی این موضوع لزوما به معنای تفاوت قابل توجه بین عمر مفید آن‌ها نیست.

اگر از جمله کاربرانی هستید که دوست دارید همواره از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره ببرید، پس طبیعتا باید به زود به زود لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید؛ البته طبیعتا چنین کاری بسیار هزینه‌بر است. از طرف دیگر برخی دیگر ممکن است تا آخرین نفس از لپ‌تاپ خود استفاده کنند که چنین چیزی ممکن است ۸ سال یا حتی بیشتر طول بکشد.

در این میان باید به امکان ارتقای برخی از قطعات لپ‌تاپ به جای کنار گذاشتن آن هم اشاره کنیم. چنین کاری نه‌تنها فشار کمتری به جیب شما وارد می‌کند، بلکه از دردسرهای خرید لپ‌تاپ و انتقال فایل‌ها و دیگر کار‌های این‌چنینی هم خلاص می‌شوید. به عنوان مثال می‌توانید برای لپ‌تاپ از باتری جدیدی استفاده کنید یا رم آن را ارتقا دهید.

نشانه‌هایی که از پایان عمر لپ‌تاپ خبر می‌دهند
اگر فکر می‌کنید زمان آن رسیده که لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید، پس بهتر است به نشانه‌های مشخصی توجه کنید. اول از همه باید باید بگوییم که اگر لپ‌تاپ شما مرتبا هنگ می‌کند یا خاموش می‌شود، پس به نظر می‌رسد در حال کشیدن نفس‌های آخرش است. چنین مشکلاتی معمولا مربوط به پردازنده هستند. برای بیشتر لپ‌تاپ‌ها امکان تعویض پردازنده وجود ندارد و بنابراین اگر CPU با مشکلات جدی روبرو شده، چاره‌ای جز خرید لپ‌تاپ جدید ندارید.

اما اگر مشکلات لپ‌تاپ شما با رم، HDD یا SSD ارتباط دارد، می‌توانید به راحتی این قطعات را تعویض کنید. گاهی اوقات هم اگرچه لپ‌تاپ فعلی مشکل خاصی ندارد، اما ممکن است سرعت و امکانات آن دیگر ضعیف‌تر از انتظارات و نیازهای شما باشد. بنابراین در صورت برخورد با چنین شرایطی، چاره‌ای جز ارتقا لپ‌تاپ ندارید.

خریدن لپ‌تاپ جدید به غیر از اینکه بسیار هزینه‌بر است، دردسرهای زیادی هم دارد زیرا باید از بین گزینه‌های زیادی دست به انتخاب بزنید. اما اگر ساعات زیادی پشت لپ‌تاپ هستید و به این وسیله نیاز دارید، در صورت برخورد با مشکلات مختلف چاره‌ای جز خرید لپ‌تاپ تازه‌نفس ندارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۲۱
sms reson

نمایندگی پنل پیام کوتاه ویژه مدارس

1401-05-31 21:50:07 7  0  0

خیلی از مدارس هستند که با متد روز و تکنولوژی پیش می‌روند و برای تبلیغ مدرسه و ناحیه خودشان از پنل پیامک و ارسال پیامک استفاده می‌کنند. 

ارسال پیامک از طرف مدارس می‌تواند بر اساس ارسال پیامک منطقه ای یا ارسال پیامک بر اساس کد پستی یا ارسال پیامک به محله باشد و با توجه به بانک شماره موبایلی که پیام رسون در اختیار شما قرار می‌دهد میتوانید متناسب با نوع مقطع تدریس مدرسه ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت داشته باشید .


معمولا ارسال پیامک ویژه مدارس از مزایای زیادی بر خوردار است که اگر بخواهیم این مزایا را مورد بررسی قرار دهیم باید کمی به عقب بر گردیم و از اتفاقاتی که در نبود پنل پیامک رخ می‌داد صحبت کنیم .
در گذشته ای نه چندان دور در مدارس مشکلات زیادی وجود داشت از جمله حضور والدین در مدرسه برای جلسه اولیا و مربیان . همه ما به خاطر داریم که سر کلاس های مختلف ، ناظم مدرسه به کلاس ها رجوع می‌کردند و به تمامی دانش آموزان کاغذ دعوت نامه را می‌دادند و از دانش آموزان میخواستند که دعوت نامه را به اولیا خود دهند تا در جلسه حضور پیدا کنند .همین یک مورد کافیست تا مشکلات متعدد را برایتان باز گو کنم ، از فراموش کردن دانش آموزان تا صرف هزینه های زیاد بابت کاغذ و در آخر نرسیدن به نتیجه مطلوب .

 

 

 

این فقط یکی از مشکلات مدارس در زمانی است که از پنل اس ام اس استفاده نمی‌کردند. 

اما امروزه خوشبختانه مدارس با تهیه پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه ، توانسته اند بر آشفتگی و سر درگمی های آن روزها غلبه کنند و خیلی راحت با ارسال پیامک انبوه به همه والدین اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند. 

حال در زیر به صورت ایتمی به یک سری از کاربرد های پنل پیام کوتاه ویژه مدارس میپردازیم .

 

کاربرد سامانه ارسال اس ام اس برای مدارس:
1- حضور والدین در مدرسه برای جلسه اولیا و مربیان
2- اطلاع از وضعیت درسی دانش آموزان به صورت ماهانه
3- زمان های تعطیلی و یا نبودن سرویس و یا حتی زمانهایی که کلاس های فوق العاده برگزار می‌شود.
4- برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها
5- امکان ارسال پیامک مبنی بر تاخیر یا غیبت دانش آموزان
6- ارسال اس ام اس مبنی بر مهلت پرداخت شهریه
7- مطلع کردن والدین از آزمون های آنلاین

 

چگونه ارسال پیامک باعث تبلیغات می‌شود؟
خیلی از مواقع مدارس به خاطر امنیت و پرهیز از صدا برای خانواده ها، در جاهای خلوت هستند و کسی از وجود آن اطلاعی ندارد. و یا اینکه خانواده ها بعد از جابه جایی منزل باید به دنبال مدرسه مورد نظر برای فرزند خود باشند که این بسیار کار طاغت فرسا برای والدین هست.
شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس در منطقه و محله ی خود، پیامک تبلیغاتی برای جذب دانش آموزان با رده ی سنی مشخص و جنسیت مناسب، آن را انجام دهید.
این خود یک ارسال پیامک هدفمند است.

 

 

پیام رسون : 

سازمان آموزش و پرورش در سال جدید تصمیم به بازگشایی مدارس گرفته است با وجود اینکه هنوز بیماری کرونا گریبان گیر مردم میباشد .

کمی شرایط برای خانواده ها و مدارس سخت میباشد و لازم است که هر روز نکات و هشدارهای لازم به خانواده ها داده شود . از همین رو سامانه پیامکی میتواند پیشنهاد خوبی برای این اطلاع رسانی ها باشد . 

از طرف دیگر نمایندگی سامانه پیام کوتاه در این مقاله به تمامی کسانی که مدرسه دارند حال چه دولتی باشد چه غیر دولتی پیشنهاد می‌کند که از سامانه پیام کوتاه،  پنل پیامک تهیه کنند و با توجه به بانک شماره موبایلی که پیام رسون در اختیارشان قرار می‌دهد ارسال پیامک داشته باشید که اگر افراد به دنبال مدرسه مورد نظر برای فرزندانشان هستند ، به آنها مقطع و ناحیه خود را معرفی کنند .

همچنین پیام رسون در نظر دارد که یک تخفیف ۴۰ درصدی روی پنل پیام کوتاه خود قرار دهد تا تمامی مدارس ها بتوانند نسبت به خرید پنل پیامک مشتاقانه عمل کنند و کار را برای خودشان و والدین راحت تر کنند .

پس این فرصت را از دست ندهید و برای خرید پنل پیامکی از شیراز اس ام اس هرچه سریع تر اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۱۸
sms reson