سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

طرح سامان‌دهی تعطیلات رسمی کشور چند سالی است که به یکی از بحث‌های مهم کشور تبدیل شده است. طرحی که هدف آن افزایش تعطیلات رسمی کشور به دو روز است تا به گفته طراحانش علاوه بر افزایش تعطیلات متناسب با استانداردهای جهانی، روزهای تعطیلش نیز مطابق با دیگر کشورهای جهان باشد. ازهمین رو چند سالی است نمایندگان مجلس برای سامان بخشیدن به مبحث تعطیلات طرح‌هایی را ارائه کرده‌اند.
آنچه در این طرح‌ها تاکنون محل اختلاف بوده روزهای تعیین شده برای افزایش تعطیلات است. در آخرین پیشنهادها و طرح‌ها در نهایت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز ۲۲خرداد با تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها موافقت کرد. دراین بین هرچند به نظر می‌رسد با موافقت کمیسیون مربوطه یکی از مهم‌ترین مشکلات طرح سامان‌دهی تعطیلات که همان توافق برسر روزهای تعطیل جایگزین روز پنج‌شنبه است حل شده باشد؛ اما مخالفت‌های صورت گرفته از سوی برخی نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی با انتخاب روز شنبه به جای پنج‌شنبه طی روزهای گذشته نشان می‌دهد هنوز راه زیادی تا تصویب نهایی و اجرایی شدن سامان‌دهی تعطیلات آخر هفته باقی است.

 مخالفان و موافقان تعطیلی شنبه چه می‌گویند‌؟
مخالفان تعطیلی روز شنبه به جای پنج‌شنبه معتقدند تعطیلی شنبه برای یهود و تعطیلی یکشنبه برای مسیحی‌ها و تعطیلی جمعه برای مسلمانان است. مخالفان همچنین معتقدند پنج‌شنبه برای ایرانیان یک روز فرهنگی و مناسکی است و تغییر تعطیلی پنج‌شنبه به همین واسطه امکان‌پذیر نیست. سوی دیگر نیز مخالفانی قرار  دارند که با تعطیلی روز شنبه به این دلیل که یهودیان در این روز تعطیل هستند مخالفند و آن را طرحی اسرائیلی می‌دانند.

این بحث‌ها و جدل‌ها از سه روز پیش که کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها موافقت کرد یک بار دیگر میان مخالفان و موافقان در فضای مجازی داغ شده است. درهمین راستا مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس سه‌شنبه شب در توییتی با طرح تعطیلی شنبه‌ها مخالفت کرد. وی در توییتی نوشت: ‌این چه افتخارى است که بعضى افراد پیشنهاددهنده و مدافع تعطیلى روز ‎شنبه، مانند اسرائیل، شده‌اند؟ در پاسخ به این توییت محسن پیرهادی، نماینده تهران در مجلس در توییتی نوشت: «کسی که فرق ۲۰۶ با لندکروز را نمی‌فهمد به طریق اولی علت سامان‌دهی ایام کار و تعطیلات را متوجه نمی‌شود. بعضی‌ها که هجمه و مخالفت می‌کنند، خیال آدم از درستی راه، جمع‌تر می‌شود.»

در واکنشی دیگر عبدالله گنجی که سابقه مدیر مسوولی روزنامه‌های همشهری و جوان را در کارنامه خود دارد و برای مدتی نیز عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم بود در رشته توییتی نوشت: کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه موافقت کرد‌(مثل ساعات کار نشود که برق ادارات در اوج گرما یک ساعت زودتر خاموش نمی‌شود) شاید نگاه اقتصادی یا رفاهی باشد، اما مجلس محترم می‌داند که عروسی و عزای ایرانیان در پنج‌شنبه متمرکز است و عملا تعطیلی هفته سه روزه می‌شود. آنچه شاید مجلس غافل شده باشد اینکه پنج‌شنبه برای ایرانیان یک روز فرهنگی و مناسکی است که پشتوانه باورمندی هم دارد. حکومت هم اراده کند، باز از نظر کاری روز‌ مرده است. پس تعطیل می‌ماند. غرب هم یکشنبه تعطیل است، باز چهار روز تعطیلی باقی می‌ماند.

فارغ از فضای مجازی، روز سه‌شنبه محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه انتقاد کرد و خواستار بازنگری در این زمینه شد. وی گفت: آیا روایاتی که بزرگان دین به ما گفته‌اند صحت ندارد؟ اگر صحت دارد چرا محافظه‌کاری می‌کنید؟ مگر نگفتند تعطیلی شنبه برای یهود و تعطیلی یکشنبه برای مسیحی‌ها و تعطیلی جمعه برای مسلمانان است. در خصوص روز پنج‌شنبه نیز روایات زیادی وجود دارد. وی در ادامه اظهار کرد: چندی دیگر پیشنهاد می‌دهند که تعطیلی جمعه‌ها لغو شده و شنبه و یکشنبه‌ها تعطیل شود برای نماز جمعه نیز نسخه‌ای خواهند پیچید. باید در مورد این موضوع شفاف‌سازی شود.

ازسوی دیگر سید کریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با «ایسنا» تاکید کرد: پیشنهاد مشخص کمیسیون اجتماعی این است که ۵ روز هفته کاری بوده و ساعت کاری کارمندان نیز روزی ۸ ساعت است، اما اینکه بین پنج‌شنبه و شنبه کدام روز تعطیل باشد هنوز جای بحث دارد. وی افزود: دولت در خصوص اینکه بین پنج‌شنبه و شنبه کدام روز تعطیل باشد، نظری نداده است. کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنج‌شنبه تغییر کند.

در مقابل البته موافقان طرح از جمله محسن پیرهادی، عضو هیات رئیسه مجلس و یکی از طراحان تعطیلات پایان هفته می‌گوید: تغییر تعطیلی از پنج‌شنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفا نیاز به یک عزم و اصلاح دارد. به گزارش ایمنا، وی همچنین براین نظر است که وظیفه مسوولان و نخبگان است که در این باره روشنگری کنند، تا اشخاصی که به جایگزینی شنبه به جای پنج‌شنبه ایراد وارد می‌کنند، اقناع شوند.

 کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به لایحه دولت درباره اصلاح ساعات اداری کارکنان گفت: در لایحه پیشنهادی دولت ۵ روز کاری تعریف شده بود که پیشنهاد تعطیلی روزهای پنج‌شنبه مطرح شده بود و با اصلاح اعضای کمیسیون اجتماعی تعطیلی روزهای شنبه به جای پنج‌شنبه تصویب شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۳۰
sms reson

پنل پیامکی پیام رسون ویژه مجتمع مسکونی

1402-03-23 23:22:00 12  0  0

امروزه با رشد تکنولوژی ، مدل زندگی ها نیز عوض شده ، یکی از تاثیراتی که پیشرفت تکنولوژی روی زندگی همه ی انسان‌ها داشته ، تغییر محل سکونت از خانه های حیاط دار قدیمی به برج های بلند و مجتمع مسکونی بوده است . از همین رو شغل های جدیدی مانند هیئت مدیره ی برج یا مدیر ساختمان به وجود آمدند که باید برای ارتباط با همسایگان و اطلاع رسانی بعضی از شرایط ، خودشان شخصا رسیدگی کنند و این رسیدگی باید در عین سادگی ، کم هزینه بودن را نیز در بر داشته باشد و بتواند در کمترین زمان یک اطلاع رسانی سریع را انجام دهد .
ما امروز دز این مقاله می‌خواهیم با یکی از روش های فوق العاده عالی برای مدیر مجتمع ها که بتوانند اطلاع رسانی های دقیق و جامع را داشته باشند بپردازیم .پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

پنل پیامکی ویژه مجتمع مسکونی : 


شاید اگر کسی در مجتمع مسکونی زندگی نکند خیلی راحت بتواند این حرف را بزند که مدیریت مجتمع کار آسانی است اما تنها کسی که مدیریت یک مجتمع یا یک برج را بر عهده دارد می‌داند که خیلی باید مسئولیت پذیر باشد تا بتواند آسایش و رفاه را برای ساکنین محیا کند .
برای مثال اگر آسانسور خراب شود این مسئولیت بر عهده مدیر ساختمان است که سریع به آن رسیدگی کند و تعمیر کار مخصوص آسانسور را بیاورد 
خوب برای درست کردن آن نیاز به پول و خرج وسایل آسانسور است که قبلا از شارژ هر واحد تامین شده است .
این چرخه همانند یک دومینو است که اگر در جایی خللی ایجاد شود حتما تاثیرات آن در جاهای دیگر خودش را نشان می‌دهد. 
پس مدیر مجتمع باید هر ماه به ساکنین یادآور شود که شارژ واحد خود را پرداخت کند . خوب تصور کنید این شخص بخواهد تمامی این کارها را حضوری یا تلفنی انجام دهد که در این صورت علاوه بر اینکه بسیار زمان بر است و هزینه زیادی را در بر می‌گیرد،  کارساز هم نخواهد بود چراکه احتمال اینکه همه ساکنین در منزل باشند بسیار کم است .
پس چاره کار کجاست ؟ 
بهترین راه استفاده از پنل پیامکی است در واقع مدیر یک مجتمع با خرید پنل پیامکی می‌تواند به طور همزمان ارسال پیامک به گروه زیادی را انجام دهد .

 

 

 

کاربرد پنل اس ام اس برای مدیریت ساختمان و برج:


-استفاده از پنل پیامکی دراطلاع رسانی به افراد ساکن در مجتمع در رابطه با اخبار های ساختمان
-استفاده از پنل پیامکی در محاسبه هزینه های مشاع و ارسال آن برای ساکنین
-استفاده از پنل پیامکی در ایجاد طرح نظر سنجی از ساکنان مجتمع و دریافت پیشنهادات و انتقادات آن ها
-استفاده از پنل پیامکی در یادآوری کردن جلسات مجتمع به ساکنین آن
-استفاده از پنل پیامکی در ارسال هزینه شارژ و آبونماه برای ساکنین

-مدیریت ساختمان به روش مدرن  با ارسال اس ام اس 

-یادآوری نکات اپارتمان نشینی با ارسال پیامک 
-امکان ارسال پیامک های متفاوت برای هر واحد

 

 

 

پیام رسون : 

اگر مدیر یک ساختمان هستید میتوانید با مراجعه به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز برای ساختمان خود اقدام به خرید پنل پیامکی کنید و رفاه و آسایش را برای ساکنین فراهم کنید .

شما می توانید در نرم افزار سامانه پیام کوتاه پیام رسون شماره موبایل اهالی ساختمان را ذخیره کرده و از طریق ماژول دفترچه تلفن در مواقع لزوم برای تمامی اهالی ساختمان پیامک گروهی ارسال نمایید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۳۰
sms reson

یکی از تفاوت‌های جدی در سیاست خارجی با سیاست داخلی در ساختار حاکم بر تبعات این دو حوزه است. در سیاست داخلی این امکان وجود دارد که تصمیماتی گرفته شود و نیروهای مشمول این سیاست به دلایلی سکوت یا تمکین کنند یا واکنش منفی خود را به تأخیر بیندازند. در واقع حکومت و دولت بر متغیرهای داخلی احاطه نسبی دارند، درحالی‌که این ویژگی در سیاست خارجی وجود ندارد. در اینجا باید با احتیاط بیشتری رفتار کرد. در سیاست داخلی فرصت جبران خطا تا حدی وجود دارد ولی معلوم نیست که در سیاست خارجی چنین فرصت‌هایی باشد. بنابراین اقدامات و گفتارهایی که متضمن ریسک و خطر است، باید به حداقل برسد. ذینفعان در سیاست داخلی انعطاف‌پذیری دارند، ولی در سیاست خارجی انعطاف کمتر است. اساس سیاست داخلی بر تفاهم و اعتماد و رقابت است، ولی سیاست خارجی مبتنی بر ستیز یا رقابت حاد است. از این رو در عین قدرتمندی در اتخاذ مواضع همیشه باید آمادگی رفع اختلافات را به‌ویژه از طریق گفت‌وگو داشت. بسیاری از کشورها که دچار اختلافات حاد می‌شوند این ویژگی را دارند که به‌سرعت و براساس منافع ملی تغییر موضع داده و سعی در حل مشکلات دوجانبه می‌کنند از این نظر هیچ محدودیتی برای گفت‌وگو و دیپلماسی قائل نمی‌شوند.
اتفاقات و مواضع رسمی این روزها نشان داد که بی‌توجهی به تفاوت این دو حوزه چقدر هزینه‌زا است. نمونه آن افغانستان است. نمونه دیگر در مورد مصر و عربستان است. اینها بدان معنا نیست که هر چه در گذشته رخ داده لزوما و قطعاً اشتباه یا درست بوده ولی این معنا را دارد که هر تصمیمی را در شرایط زمانی و مکانی جدید باید اصلاح کرد و اجازه نداد که زخم‌های روابط دو کشور ناسور شود که اگر شود مردم نسبت به مسئولین آغاز اختلافات هم بدبین خواهند شد. نمونه مصر بسیار گویا است. هر چه بوده گذشته ولی ۴۴ سال قطع روابط با کشوری مهم چون مصر بی‌معنا است. نکته جالب اینکه تغییر چندانی در مسائل منطقه‌ای رخ نداده که روابط جدید را در مقایسه با گذشته توجیه‌پذیرتر کند. به عبارت دیگر خیلی پیش از این باید چنین تغییری صورت می‌گرفت. نکته مهم دیگر همراهی مردم با آن دسته از سیاست‌های خارجی است که برایشان جدید محسوب می‌شوند. احیای روابط با عربستان و احتمالا در آینده با مصر که امیدواریم به مسئله اصلی سیاست خارجی کشور که برجام است نیز تسری یابد، از این جمله است. روابط خارجی متوازن و بدون تنش نه‌تنها بر اقتصاد تاثیر زیادی دارد بلکه بر آرامش روحی و روانی جامعه نیز موثر است. این وضعیت شاید ناشی از آشنا شدن جناح موجود با واقعیات تلخ ناشی از فقدان روابط خارجی سازنده است. اگر آقایان به این نتیجه رسیده باشند که سیاست خارجی جای شعار دادن و شوخی کردن نیست، گام بزرگی به جلو برداشته‌اند. در مرحله بعد باید متوجه شوند که با اقتصاد هم نمی‌توان شوخی کرد. با سیاست داخلی و فرهنگ اگر هم بتوان شوخی کرد که نباید چنین کرد، در میان‌مدت عوارض بدی خواهد داشت و در بلندمدت فاجعه‌بار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۰۲ ، ۲۳:۳۷
sms reson

آشنایی با استراتژی تاثیر روی مخاطب بدون جلب توجه با پیام رسون

1402-03-08 23:23:12 8  0  0

احتمالاً متوجه شده‌اید برخی افراد مقاومت شدیدی در برابر تبلیغات از خود نشان می‌دهند! آن‌ها معتقدند چنین محتواهایی فقط به قصد پرکردن جیب تبلیغ‌کننده پخش می‌شوند و به همین خاطر، باید مواظب باشیم تا بی‌جهت کلاه سرمان نرود.

برای جذب چنین افرادی، به رویکردی متفاوت و جدید نیاز دارید؛ چیزی که با کمک آن بتوانید روی مخاطب بدون جلب توجه تاثیر بگذارید و به‌صورت غیرمستقیم بازاریابی کنید.

با کمک بازاریابی پنهان (Stealth Marketing)، می‌توانید به‌گونه‌ای عمل کنید که مخاطب متوجه نشود در معرض تبلیغات و بازاریابی قرار گرفته است. به این ترتیب، گاردی که از پیش وجود دارد، ناخواسته پایین می‌آید.

ولی اصلاً بازاریابی پنهان چیست و چه سودی برای شما دارد؟ تا آخر این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا نه‌ تنها به پاسخ این سؤال برسید، بلکه چند استراتژی برای پیاده‌سازی این نوع بازاریابی را هم یاد بگیرید.

 

 

 

بازاریابی پنهان چیست؟

بازاریابی پنهان که با نام Stealth Marketing نیز شناخته می شود،‌ به هر نوع استراتژی بازاریابی گفته می شود که محصولی را برای مردم تبلیغ می کند بدون این که آن ها متوجه باشند در حال بازاریابی شدن هستند. تکنیک های زیادی در بازاریابی پنهان وجود دارد که رایج ترین آن ها قرارگیری محصول و بازاریابی مخفی است. هدف اصلی بازاریابی پنهان ایجاد فروش فوری نیست، بلکه ایجاد علاقه و هیجان از سوی مشتریان در مورد یک محصول است تا در آینده برای تبلیغات مستقیم آمادگی بیشتری داشته باشند. بسیاری از کمپانی ها این شیوه را انتخاب کردند چرا که نسبت به شیوه های سنتی تبلیغات بسیار کم هزینه تر است.

 

 

تاریخچه بازاریابی پنهان : 

حدودا ۶۰ سال پیش بود که آقای جیمز ویکاری، روانشناس و محقق بازاریابی در مورد بازاریابی پنهان برای اولین بار صحبت کرد. این محقق گفت آزمایش‌هایی انجام داده تا ثابت کند می‌تواند به صورت پنهان روی ذهن مخاطبان تاثیر بگذارد! این یعنی مخاطبان بدون اراده در برابر یک‌سری پیام قرار گرفته و رفتارشان در اثر آنها تغییر کند. اما این تحقیقات چه بود؟

آقای ویکاری در یک سینما و در میان فیلم، تصاویر بسیار بسیار کوتاهی با پیام “گرسنه هستید؟ پاپ کورن بخرید و کوکا کولا بنوشید” پخش کرده بود. در واقع این تصاویر آنقدر بازه‌های زمانی کوتاهی داشتند که اصلا مخاطبان متوجه دیدن‌شان میان فیلم نشده بودند. به طور دقیق هر کدام ۱۰ میلی ثانیه زمان داشتند در حالی که ذهن انسان قادر است پیام‌هایی با محتوای ۱۳ میلی ثانیه به بالا را درک کند.

در ادامه این تحقیقات، آقای ویکاری ادعا کرد ۴۵ هزار نفری که تحت تاثیر این پیام‌های کوتاه بودند، عملا ۱۸ درصد پاپ کورن و ۵۷ درصد کوکاکولای بیشتری خریداری کردند!

اما خب داستان آن‌طوری که باید پیش نرفت! در واقع بعد از انتشار اخبار در مورد روش بازاریابی پنهان، مردم بسیار نگران شده و اعتراض کردند چراکه دوست نداشتند ذهن‌شان در کنترل صاحبان برندها و کسب و کارها باشد. بعضی منابع می‌گویند این اعتراضات و نگرانی‌ها تا جایی ادامه داشت که حدود ۵ سال بعد این محقق اعلام کرد به طور کلی تمامی صحبت‌ها و ادعاهایش در مورد بازاریابی پنهان دروغ بوده و هیچ تحقیقی انجام نداده!

 

 

 

هدفِ بازاریابی پنهان چیست ؟: 

هدف بازاریابی پنهانی را شما مشخص می‌کنید، و در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید. شما می‌توانید از بازاریابی مخفی برای جذب مشتری، افزایش فروش، معرفی محصولات جدید، برندسازی و … استفاده کنید. این موضوع کاملا به اهداف کاری و نیاز مجموعه شما بستگی دارد.

طی این بازاریابی ها شما شاید حتی متوجه نشوید که این تبلیغ بازرگانی در حال صحبت کردن راجع به چه محصولی است، اما آن تبلیغ اثرش را روی ذهن شما به صورت ناخودآگاه باقی خواهد گذاشت. شاید شما در آن لحظه متوجه نشوید که مورد چه نوع تبلیغ و بازاریابی قرار گرفته‌اید اما در درازمدت این موضوع برای شما روشن خواهد شد و شرکت تبلیغ‌کننده نیز به اهداف خود خواهد رسید.

هدف استفاده از این نوع مارکتینگ، فروش ناگهانی نیست بلکه تمام تمرکز تبلیغ کننده به این موضوع معطوف می شود که با ایجاد علاقه و هیجان در مصرف کننده او را به معرفی برای خود مبدل سازد و در واقع از بازاریابی ویروسی مشتری به نفع خود بهره ببرد.

 

 

مزایای استفاده از بازاریابی پنهان:
بزرگ‌‌‌ترین معضل و مشکل تبلیغات رایج امروزی، عدم توجه مردم به آن است. ‌‌‌همان‌طور که گفتیم مخاطب نسبت به تبلیغات نابینا شده و گویی دیگر آن را نمی‌بیند. برای حل این مشکل بسیاری از کمپانی‌‌ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ سراغ تبلیغات مخفی رفته‌اند تا شانس جذب مشتری را افزایش دهند.

در این بخش ۴ مورد از مهم‌‌‌ترین مزایای جذب مشتری با بازاریابی پنهانی را ذکر می‌کنیم:

 

1- برندسازی و افزایش محبوبیت برند
وقتی مخاطب محصول شما را روی میز یا در دست هنرپیشه یک فیلم محبوب ببیند، یا متوجه شود که بلاگر موردعلاقه‌اش از محصول شما استفاده می‌کند، نسبت به برند و محصولات شما کنجکاو می‌شود. بازاریابی پنهان به صورت غیر مستقیم باعث حک شدن  آن محصول در ذهن مخاطب شده است . 

 

2- آماده‌سازی ذهن مخاطب برای تبلیغات بعدی
وقتی مخاطب با محصولات شما از طریق بازاریابی پنهانی آشنا شود، در ادامه می‌توانید سایر شیوه‌های تبلیغاتی را برای معرفی و فروش خود به کار بگیرید؛ چون ذهن مردم برای پذیرش آن آماده است.

 

3- ایجاد علاقه در مخاطب نسبت به محصولی خاص
اگر محصول جدیدی دارید و می‌خواهید قبل از عرضه روی آن تبلیغات کنید، بازاریابی پنهانی یک گزینه بسیار مناسب است. زیرا به این ترتیب مردم با محصول شما و مزایای آن آشنا شده و برای خرید آن لحظه‌شماری می‌کنند.

 

4- صرفه‌جویی در هزینه‌‌‌ها و عدم نیاز به تبلیغات گسترده
‌‌‌همان‌طور که گفتیم، اگر بتوانید در زمینه بازاریابی پنهانی موفق عمل کنید، در مدت کوتاهی محصولات شما وایرال می‌شود و بدون آنکه هزینه زیادی کرده باشید افرادی زیادی با کسب‌وکار شما آشنا خواهند شد. برای اینکه چنین اتفاقی بیفتد، داشتن صبر و خلاقیت در سناریوی تبلیغاتی ضروری است.

 

 

پیام رسون :

در این مقاله توضیح دادیم که بازاریابی پنهان چیست و با چه روش‌هایی می‌توانید محصول یا خدمات خود را به طور مخفیانه تبلیغ کنید. علاوه‌بر موارد فوق، شما می‌توانید از پنل پیامکی پیام رسون  نیز در کمپین‌های بازاریابی پنهان خود استفاده کنید. به این منظور، صرفا نیازی نیست که در متن پیام به محصول یا برندتان اشاره کنید. برای مثال می‌توانید موضوعی جذاب را برای کاربران اس ام اس کرده و از آن‌ها بخواهید ویدیویی را تماشا کنند که در ضمن آن، به برند شما اشاره می‌شود.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم هر سوالی درباره بازاریابی پنهان دارید،میتوانید به سایت سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید و سوالات خود را مطرح کنید یا آنکه با تیم ما تماس بگیرید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۰۲ ، ۲۳:۳۷
sms reson