سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار سایت دیوار با ۳۰ فقره کلاهبرداری در این استان خبر داد.
 سردار یحیی الهی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی مراجعه چندین شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام اینکه خانمی با ترفندهای متقلبانه از طریق سایت دیوار مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی فرد کلاهبردار را در خرم آباد شناسایی و طی عملیاتی وی را دستگیر کردند، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و ۳۰ فقره کلاهبرداری از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، به شهروندان توصیه کرد که هنگام خرید و فروش در سایت‌های واسط تبلیغاتی اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و سعی کنند به صورت حضوری و پس از اطمینان از طرف فروشنده اقدام به واریز وجه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۲ ، ۲۳:۱۰
sms reson

هزینه کمتر ، سود بیشتر با پیام رسون

1402-01-23 23:42:12 24  0  0

این روزها هر کجا که می رویم صحبت از کسب و کار و درآمد زایی است و جالب است که اکثریت مردم به دنبال راحت ترین کار با کمترین هزینه  و در عین حال پردرآمدترین آن هستند و یا اینکه خیلی‌ها می‌خواهند در کنار کار اصلی خود شغل دوم داشته باشد و شغل دوم باید طوری باشد که به شغل اول آنها آسیب وارد نکند و در کنار آن از درآمدهای خوبی هم برخوردار باشد .

در این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید چرا که می خواهیم در رابطه با یک شغل پردرآمد و در عین حال آسان و کاربردی با شما صحبت کنیم .

 

 

تبلیغات پیامکی :

یکی از شغل هایی که هم از درآمد بالایی برخوردار می باشد و هم می‌تواند در کنار مشاغل دیگر برای شما درآمدزایی کند بازاریابی و تبلیغات پیامکی است
حال اینکه می‌گویم می‌تواند در کنار مشاغل دیگر به شما کمک کند به این دلیل است که می‌تواند به صورت خودکار و اتوماسیون شده وزمان بندی شده عمل کند که در زیر به توضیح بیشتر آن می‌پردازیم . 

 

 

 

در حال حاضر سامانه پیام کوتاه زیادی وجود دارد که از اتوماسیون کردن ارسال پیامک در بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند و امید است که در سال های آینده به تعداد این نمایندگی های پیامک افزوده شود .
اما در حال حاضر و با توجه به شرایطی که سامانه پیام کوتاه دارند باید قبل از هدر دادن پولتان و قبل از آنکه قراردادهای طولانی مدت  با نمایندگی پیامک ببندید و بعد از آن ناامید شوید ، میبایست تمامی امکانات هر نمایندگی پنل پیامک را بشناسید  چراکه امکاناتی که هر نمایندگی پنل پیامک دارد می‌تواند در رساندن شما به هدفتان بسیار موثر باشد .

 

 

انواع امکانات در سامانه پیام کوتاه : 

ارسال پیامک زمانبندی شده :

اکثریت کسانی که از پنل پیامک استفاده می‌کنند به دنبال خودکار کردن ارسال پیامک ها هستند چرا که باعث می شود در وقت  صرفه‌جویی شود اما خیلی از خود کار کردن ها نیاز به کدنویسی دارد و همین باعث گیج شدن افراد می‌شود لذا ما در سامانه پیام کوتاه شیراز از مشتریان می‌شنویم که از آسانی شروع استفاده از پلتفرم ما قدردانی می‌کنند. به همین دلیل است که ما یک راه حل برای ارسال خودکار پیامک ایجاد کردیم که مطلقاً نیازی به کدنویسی ندارد. شما می‌توانید پیامک‌های متفاوت و زیادی ایجاد کنید که می‌توانند به‌طور یکپارچه و خودکار ارسال شوند، ارتباطات را ساده‌تر کنند و خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند. پس بیش از این وقت خودرا تلف نکنید.

اگر یک فرستنده خودکار پیامک را در نظر می‌گیرید که کار کردن با آن آسان نیست، مطمئن باشید که برای نمایش محصول باید وقت بگذارید تا بدانید که تغییر ترتیب پیامک چقدر پیچیده خواهد بود.

ما متوجه شدیم که بهترین استراتژی پیامک های خودکار شامل ترکیب داده‌ها و ایجاد پیشرفت‌های دائمی است لذا ما اتوماسیون پیامکی خود را هربار به روز و پله پله ارتقا داده ایم .

با این حال اگر قصد خرید پنل پیامکی دارید هرگز به یک فروشنده که صرفاً به شما نشان می‌دهد که چگونه این پلتقرم کار می‌کند ،  بسنده نکنید و حتما  یک دوره آزمایشی از نرم افزار را بخواهید تا خودتان با آن آشنا شوید.

ما  در پیام رسون آموزش کامل استفاده از پلتفرم ارسال خودکار پیامک را برای شما در نظر گرفته ایم و رایگان در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

 

 

دسته بندی مشتریان : 
یکی از بزرگترین اشتباهات در بازاریابی پیامکی ،  ارسال پیامک به صورت عمومی است اما اگر واقعاً بخواهد یک بازاریابی پیامکی هدفمند داشته باشید حتماً باید از تقسیم‌بندی افراد کمک بگیرید .

این کار در سامانه پیام کوتاه شیراز توسط برنامه Workflows  که توسط شرکت  Onyx & Oak درست شده است ، استفاده می‌شود و تقسیم بندی آن به سه صورت زیر انجام می‌شود : 
۱_ منطقه زمانی 
۲_شخصی سازی 
۳_ یکپارچه سازی

 

 

پیام رسون : 

شما برای راه اندازی بازاریابی پیامکی و اتوماسیون پیامکی نه تنها به داده‌های دست اول نیاز دارید، بلکه سامانه ی پیامک خودکار شما باید بتواند در ارسال پیامک به تقسیم‌بندی‌های صحیح ، کار را برای شما آسان کند . 

 در مرتب کردن اعضای خبر نامه ی شما نباید هیچ ورودی دستی وجود داشته باشد. این کار را سامانه ی خودکار پیامک شما انجام می‌دهد بنابراین اگر در حال خرید سامانه ی خودکار پیامک هستید، این یک ویژگی مهم را در نظر بگیرید.

نمایندگی سامانه پیامک شیراز یکی از سامانه هایی است که این اتوماسیون سازی را به راحتی برای شما انجام میدهد و بی دلیل نیست که پیام رسون را به عنوان پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه انتخاب کرده اند .

 

شما میتوانید برای خرید پنل پیامکی از شیراز اس ام اس همین حالا به سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون مراجعه کنید و هم از تعرفه ها با خبر شوید که به صورت پیامک مفتی هستند و هم اینکه خرید پنل پیامکی خود را ثبت کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۲ ، ۲۳:۰۹
sms reson

آشنایی با المنتور با سامانه پیامکی پیام رسون

1402-01-15 03:18:57 27  0  0

زمانیکه یک نفر می‌خواهد به سایت شما مراجعه کند و پنل پیامکی خریداری کند ابتدا چیزی که به چشمش می‌خورد طراحی صفحات سایت است و این مورد می‌تواند عامل مهمی باشد برای کسی که سامانه پیامکی دارد و می‌خواهد مشتریان زیادی را جذب سامانه پیام کوتاه خود کند .
برای طراحی صفحات سایت افزونه های زیادی وجود دارد که هم به صورت رایگان هستند هم پولی ،اما یکی از افزونه هایی که این روزها بسیار ترند شده و توانسته رضایت اکثریت را به خود جذب کند افزونه المنتور است .
پس اگر شما هم یک سایت دارید ( مثلا سایت فروش نمایندگی پنل پیامکی یا فروش پنل پیام کوتاه ) که هنوز به زیبایی و جذابیت سایتتان رسیدگی نکرده اید تا آخر این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با مزایا و کاربرد های المنتور بیشتر آشنا کنیم .

 

 

المنتور چیست ؟ : 
افزونه المنتور ، صفحه ساز پیشرفته وردپرس است و با قابلیت های زیادی که دارد می‌تواند به کاربر این امکان را بدهد که بدون کد نویسی ، صفحه خود را طراحی کند .در واقع المنتور یک صفحه مجزا می‌باشد که روی وردپرس شما نصب می‌شود و زمانیکه از المنتور استفاده می‌کنید این امکان را دارید که بخش های مختلف سایت وردپرس را تغییر دهید و طراحی و دیزاین مخصوص به خود را داشته باشید بدون کمی نگرانی برای کد نویسی .
یکی از ویژگی های جذاب المنتور که باعث محبوبیت زیاد آن در بین کاربران شده این است که امکان پیش نمایش برای سایت شما را دارد و می‌توانید از ویجت های مختلف استفاده کنید تا بهترین نسخه سازگار با سایت خود را انتخاب کنید .


المنتور دارای دو نسخه پرو و رایگان است که نسخه پرو آن مناسب افرادیست که به دنیای کامپیوتر علاقه شدیدی دارند هرچند که می‌تواند مناسب افراد مبتدی هم باشد .اما اگر سامانه پیام کوتاه دارید و میخواهید از نسخه رایگان آن استفاده کنید با خیال راحت می‌توانید این کار را انجام دهید چراکه نسخه رایگان نیز ویجت ها و دراپ های زیادی دارد تا بتوانید یک سایت با صفحات مناسب برای سامانه پیامکی خود طراحی کنید .
در زیر به بعضی از ویژگی های المنتور اشاره شده است با ما همراه باشید .

 

 

ویژگی های المنتور :

 

- اولین مزیت المنتور قابلیت طراحی دارگ اند دراپ اون میباشد  یعنی فقط با کشیدن و رها کردن المانهای جذاب المنتور میتوانید صفحات زیبایی برای سایتتان طراحی کنید . در قالبهای استاندارد بدون استفاده از ویرایشگر وردپرس.

 

- قابلیت طراحی زنده یا front-end افزونه صفحه ساز المنتور هم دومین مزیت عالی برای این افزونه است. هرگز در حین طراحی نگران طرح پیجتون بعد از انتشارش نیستید. چراکه شما دقیقاً همان حالت از پیج را میبینید که بازدید کننده بعد از انتشار پیج مشاهده میکند .


- نیازی به مهارت کدنویسی php,css,html ندارید . المنتور همه نیازهای شما را با رابط کاربری مفیدش برطرف میکند .


- هر نوع طراحی صفحه که در ذهن شماست صرفنظر از نوع قالب وردپرسی سایتتان را میتوانید با المنتور براحتی پیاده سازی کنید. 


- مهمترین ویژگی المنتور اینست که با تمام افزونه های وردپرس سازگاری دارد یعنی شما میتوانید طرح سایت فعلی خودتان را حفظ کنید و از این به بعد با المنتور، سایت را ادامه دهید.


- یه مزیت جذاب دیگر که همه را جذب المنتور کرده آموزش  راحت المنتور و یادگیری کامل آن میباشد که در عین حال زمان زیادی را نیز نمیخواهد صرف یادگیری کرد .

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله به شما یکی از راه کارهای مفید برای جذب مشتری یاد دادیم و گفتیم که اگر سایتتان طراحی جذابی داشته باشد حتما میتوانید برای سامانه پیام کوتاه خود مشتریانی زیادی را جذب کنید . 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون با استفاده از افزونه المنتور توانسته سایت سامانه پیامکی پیام رسون را به خوبی طراحی کند و مشتریان را در حین خرید پنل پیامکی و نمایندگی پیام کوتاه سردر گم نکند . شما نیز میتوانید از این الگو برای سامانه پیام کوتاه خود استفاده کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس اینجا را کلیک کنید . 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۰۲ ، ۲۳:۳۵
sms reson

مزاحمت تلفنی یکی از شوخی‌های رایج دهه 60 بود. دهه‌شصتی‌ها، وارثان صف‌های نفت و کوپن روغن و شکر و یک‌قل و دو‌قل و الباقی بازی‌های بی‌یال‌و‌کوپالی که حتی در مخیله کودکان قرن نو نمی‌گنجد، حتما در انبان تجربه‌های سیاه و سفیدشان طعم مزاحمت تلفنی را هم چشیده‌اند؛ اما حالا که روزگار عوض شده و زندگی شتاب گرفته و تکنولوژی پیشرفت کرده و دنیای رنگارنگ به طرفه‌العینی عوض می‌شود، دیگر چندان خبری از مزاحمت تلفنی به سبک و سیاق گذشته نیست و چه خوب که نیست. بااین‌حال، ماجرا حالا طور دیگری در جریان است؛ همان ته‌مانده مزاحمت‌های تلفنی، این‌ روزها حتی اگر به‌ نام بازی باشد هم می‌تواند طعم مرگ دهد. امسال هم مثل سال‌های گذشته اعلام شده که درصدی از تماس‌های ضروری با سازمان اورژانس مزاحمت تلفنی است؛ 10 درصد، رقمی که پریروز از سوی مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور اعلام شد. البته سال‌های گذشته هم تقریبا وضعیت همین‌طور بود، چند درصد بالاتر، چند درصد پایین‌تر. اما همین 10 درصد مشکلات متعددی را هم برای سازمان اورژانس ایجاد می‌کند و هم برای متقاضیانی که برای درخواست کمک‌های فوری تماس می‌گیرند. محمدرضا مهدی‌زاده، مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور، به‌تازگی درباره اختلال مزاحمت تلفنی برای این سازمان گفته است: «اشغال خطوط اضطراری اورژانس با این‌گونه تماس‌های غیرضروری باعث می‌شود بیماران و مصدومانی که در شرایط مرگ و زندگی هستند، از خدمات همکاران ما محروم شوند. متأسفانه نبود برخورد جدی با مزاحمان موجب شده گروهی از این افراد با تماس‌های مکرر، زندگی دیگر هم‌وطنان را در معرض تهدید جدی قرار دهند».

ناچاریم به مدارا

مدارا، موضوعی است که رئیس اورژانس تهران هم به آن توجه دارد. محمد‌اسماعیل ‌توکلی، رئیس اورژانس تهران، به «شرق» می‌گوید که در مورد مزاحمت‌های تلفنی چاره‌ای به‌جز مدارا نداریم. البته موضوع در مورد عده‌ای تنها به مداراکردن هم ختم نمی‌شود: «در قانون پیش‌بینی‌هایی برای مجازات این مزاحمان در نظر گرفته شده، اما نمی‌توانیم شماره تلفن فردی را که مزاحمت ایجاد کرده است، مسدود کنیم؛ چون همین فردی که در کار اورژانس اخلال ایجاد می‌کند، ممکن است روزی خودش به کمک ما نیاز داشته باشد. برای اینکه این فرد هیچ‌‌وقت از خدمات ما محروم نشود، هرگز شماره کسانی را که مزاحمت ایجاد می‌کنند، مسدود نمی‌کنیم؛ چون ممکن است در لحظه نیاز به آنها دسترسی پیدا نکنیم. گرچه تلفن مزاحمان مسدود نمی‌شود، اما آنها به مراجع ذی‌صلاح معرفی می‌شوند تا با آنها برخوردهای قانونی انجام شود».
 

او تأکید می‌کند: «تعداد خطوط اورژانس محدود است و تقاضا و میزان تماس‌ها زیاد است. خیلی‌ها پشت خط تماس در انتظارند و این مزاحمت‌ها موجب می‌‎شود پشت‌خطی‌های ما بیشتر شود؛ آن‌هم برای مردمی که واقعا به خدمات مهم و ضروری نیاز دارند». چنان‌که رئیس اورژانس تهران می‌گوید در برخی مواقع خط تلفن مزاحمان از طرف مراجع قضائی قطع شده یا تذکراتی به آنها اعلام شده است؛ اما از حالا به بعد با پیگیری‌های حقوقی سازمان، جرایم سخت‌تری برای متخلفان در نظر گرفته می‌شود. او همچنین از هماهنگی با کمیسیون قضائی مجلس در این زمینه خبر می‌دهد: «قرار است آنها نیز به این موضوع ورود کرده و در این زمینه به ما کمک کنند».

توکلی درباره نوع مزاحمت‌های ایجاد‌شده برای اورژانس می‌گوید: «مزاحمان از الفاظ نامناسب استفاده می‌کنند تا بیان آدرس‌ها و مشکلات کاذب. متأسفانه حتی مواردی داشتیم که آمبولانسی در فاصله 10 یا 15 کیلومتری مرکز آن‌هم در این ترافیک شهری اعزام می‌شود، اما با رسیدن به محل همکاران ما متوجه می‌شوند که مورد کاذب بوده یا حتی برای حیوان تماس گرفته‌اند». او می‌گوید کسانی که برای رسیدگی به حیوان تماس می‌گیرند، معمولا نمی‌گویند نیازشان برای حیوان است و بعد که آمبولانس به محل اعزام می‌شود، متوجه این موضوع می‌شود. البته این موارد معمولا بسیار کم پیش می‌آید.

پای جوان‌ترها در میان است

بر اساس گزارش‌ها روزانه میان ۱۰ تا ۲۰ درصد تماس‌ها با اورژانس تهران مزاحمت تلفنی است. یحیی صالح‌طبری که تا همین چند روز پیش عهده‌دار مدیریت مرکز اورژانس تهران بود، در اسفند ۱۴۰۰ گفته بود روزانه ۷۰۰ تا هزارو 200 مزاحمت تلفنی در اورژانس تهران گزارش می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی که سازمان اورژانس کشور بارها از کمبود نیروی انسانی و تجهیزات و آمبولانس گلایه کرده است. همان موقع مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور، به ایرنا گفته بود: «نسبت به سال‌های گذشته با کاهش مزاحمت تلفنی برای اورژانس در استان‌های مختلف مواجه هستیم که این میزان از یک تا ۳۰ درصد گزارش شده است. اکثر مزاحمت‌های تلفنی مربوط به افراد جوان یا نوجوان می‌شود. همچنین تلاش کردیم آموزش‌های لازم به پرسنل اورژانس داده شود که بتوانند تماس‌های واقعی از جعلی را تشخیص دهند».

البته مزاحمت برای مراکز خدمات‌رسان از‌جمله اورژانس صرفا به تماس تلفنی ختم نمی‌شود و انواع و اقسام بستن راه آمبولانس‌ها را گاهی از سوی برخی از شهروندان در خیابان‌ها شاهدیم. یکی از نمونه‌های بارز آن اتفاق تلخی بود که خرداد سال گذشته رخ داد؛ یک دختربچه دو‌ساله در مطب پزشک دچار مشکل تنفسی شده بود. خیابان شهید بهشتی ترافیک داشت و چون جای پارک نبود، نیروهای اورژانس برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه پارک کردند. در همین فاصله یک راننده اتوبوس عصبانی لاستیک‌های آمبولانس را پنچر کرد و شد آنچه نباید می‌شد. نیروهای اورژانس بعد از عملیات احیا تا آمدند بچه را منتقل کنند، متوجه شدند دو تا از چرخ‌های آمبولانس پنچر است. درخواست آمبولانس دیگری دادند، اما تا رسیدن آمبولانس دوم کار از کار گذشت و دختربچه دو‌ساله جان داد. همین‌قدر باورنکردنی.

مجازات‌ها بازدارنده نیست

مدتی است صحبت‌هایی درباره مجازات افرادی که به مزاحمت تلفنی در اورژانس اقدام می‌‎کنند، جدی‎‌تر از گذشته مطرح است. شناسایی این افراد هم کار چندان سختی نیست. پریروز مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور با اشاره به ماده 641 قانون مجازات اسلامی مبنی بر قطع خطوط تلفن و حبس مزاحمان تلفنی از 15 روز تا سه ماه خاطر گفته بود: «این سازمان با توجه به رسالت خود در زمینه نجات جان انسان‌ها در پی برخورد جدی و قاطع قضائی با متخلفانی است که زندگی هم‌وطنان را بازیچه شوخی‌های نامتعارف و زننده خود قرار می‌دهند».

اما سیدمهدی حجتی، وکیل دادگستری، معتقد است این اظهار‌نظر به لحاظ حقوقی نادرست است. او در توضیحات بیشتری به «شرق» می‌گوید: «بزه مزاحمت تلفنی برای مراکز فوریت‌های پزشکی از حیث مجازات تفاوتی با مزاحمت تلفنی برای سایر افراد و اشخاص ندارد. این جرم در حالی که قبلا در زمره جرائم غیرقابل گذشت قرار داشت و مجازات آن یک تا شش ماه حبس تعزیری بود، با تصویب قانون کاهش حبس تعزیری در سال ۱۳۹۹ تبدیل به جرم قابل گذشت شد و در نتیجه مجازات آن نیز به نصف تقلیل پیدا کرد».

او ادامه می‌دهد: «با توجه به مقررات حاکم بر این حوزه که قانون‌گذار حبس‌های زیر 91 روز را غیرقابل اجرا می‌داند، این مسئله به جزای نقدی تبدیل می‌شود. بنابراین هیچ دادگاهی نمی‌تواند برای بزه مزاحمت تلفنی حتی برای مراکز فوریت‌های پزشکی، مجازات حبس تعیین کند و بالاجبار برای مرتکبان این جرم صرفا می‌توان جزای نقدی اعمال کرد».

حجتی به موضوع مهم دیگری هم اشاره می‌کند: «در صورت شکایت مراکز فوریت‌های پزشکی و احراز وقوع مزاحمت تلفنی، اداره مخابرات ذی‌ربط نیز بر مبنای مقررات ماده‌واحده قانون اصلاح تبصره 2 ماده 14 قانون تأسیس شرکت مخابرات می‌تواند و باید ارتباط تلفنی مزاحم را به مدت یک هفته همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط را مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوطه کند». اما این پروسه می‌تواند ادامه‌دار شود: «این اداره برای بار دوم ارتباط تلفنی مزاحم را به مدت سه ماه همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط را مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند و برای بار سوم، شرکت مخابرات باید ارتباط تلفنی فرد مزاحم را به‌طور دائم قطع و اقدام به جمع‌آوری منصوبات تلفن کند. همچنین ودیعه مشتری را پس از تسویه حساب مسترد کند. البته این مقررات ناظر بر ایجاد مزاحمت تلفنی با خطوط ثابت مخابراتی است و در مورد تلفن‌های همراه، نصی در این زمینه وجود ندارد».

او معتقد است مجازات فعلی قانونی برای مزاحمان تلفنی اورژانس از بازدارندگی لازم برخوردار نیست: «قانون‌گذار باید با یک سیاست کیفری افتراقی، برای این دسته از مزاحمان تلفنی که آثار رفتار آنها گسترده و باعث خسران دیگران و سایر شهروندان است، شدت عمل بیشتری را با وضع ضمانت اجراهای سودمندتر به خرج دهد. ضروری است در این زمینه با انجام کار فرهنگی و آموزش‌های عمومی، عواقب سوء مزاحمت تلفنی برای مراکز فوریت‌های پزشکی را گوشزد کرد؛ آن‌هم از حیث صدماتی که ممکن است به افراد نیازمند به آن خدمات در لحظه ایجاد مزاحمت وارد کند. با این امید که اگر افرادی از سر ناآگاهی مرتکب چنین رفتاری می‌‎شوند، تجدیدنظر کنند».

همه چیز در  کودکی ریشه دارد

سمانه حقیری، روان‌شناس نیز در گفت‌وگو با «شرق» زمینه بروز رفتارهایی از‌جمله ایجاد مزاحمت تلفنی برای سازمان‌های خدماتی مثل اورژانس را بررسی کرده است. او می‌گوید: «معمولا این رفتارها در افراد سالخورده کمتر دیده می‌شود و بیشتر در نوجوانان رایج است. علت اصلی بروز چنین رفتارهایی را می‌توان هیجانات در نظر گرفت. جوانان و نوجوانان هیجانات کنترل‌نشده‌ای دارند و اگر این هیجانات درست کنترل شود شاهد بروز چنین رفتارهایی نخواهیم بود».

او در مورد اینکه اساسا این هیجانات چطور باید کنترل شود توضیح می‌دهد: «اینکه چرا چنین رفتارهایی بروز پیدا می‌کند به مسائل فرهنگی و نحوه تربیت خانوادگی مربوط می‌شود. اینکه خانواده از کودکی فرزندان چطور توانسته برای آنها جا بیندازد که هر نوع مزاحمتی می‌تواند چه بازخوردهایی داشته باشد. بنابراین نکته قابل توجه این است که از والدین بخواهیم این موضوع را برای بچه‌ها جا بیندازند که چنین رفتارهایی نادرست است».

این روان‌شناس ادامه می‌دهد: «برای کودکی که در سن حساسی است و احساسات او غلبه دارد این موضوع و این فرهنگ باید جا بیفتد که اگر با جایی مثل اورژانس به شوخی تماس می‌گیرد منجر به عواقبی می‌شود و می‌تواند حتی جان فرد دیگری را به خطر بیندازد. حتی نوجوانی که این کار را انجام می‌دهد ممکن است به عواقب کار فکر نکند و ممکن است کارش تاوان زیادی برای دوستان و حتی اعضای خانواده خودش یا افراد غریبه داشته باشد». 

حقیری معتقد است افرادی که شخصیت ضداجتماعی دارند هم بیش از دیگران در معرض انجام چنین مزاحمت‌هایی قرار دارند: «قوانین برای این افراد به خوبی جا نیفتاده یا خودشان با قانون مشکل دارند. حتی ممکن است قانون برای آنها قابل احترام نباشد. بنابراین افرادی که درگیر اختلال شخصیت ضداجتماعی هستند، به‌ویژه در سنین نوجوانی، از چنین کاری لذت می‌برند و دچار نوعی سرخوشی می‌شوند».

موضوع دیگری که این روان‌شناس به آن اشاره می‌کند پرخاشگری است: «کسانی که دچار پرخاشگری‌های منفعلانه هستند، معمولا تخلیه خشم در آنها صورت نگرفته و این خشم تخلیه‌نشده در جای دیگری ظاهر می‌شود. مهارت‌های اجتماعی موضوع دیگری است که در این رابطه اهمیت زیادی دارد. اینکه افراد چقدر رفتار اجتماعی پخته‌ای دارند و چه میزان این رفتار از کودکی و در برقراری رفتار درست با دیگران به آنها آموزش داده شده است».

حقیری می‌گوید عوامل دیگری هم در بروز اقدامات نابهنجار اجتماعی از‌جمله مزاحمت‌های تلفنی مؤثر است، مثل نیاز به جلب توجه: «وقتی نوجوان‌ها اقدام نادرستی را انجام می‌دهند و بازخوردی از اطرافیان می‌گیرند، مثلا کار آنها با خنده و حتی تشویق همراه می‌شود، احتمال تکرار این رفتار از سوی آنها تقویت می‌شود».

او ادامه می‌دهد: «این رفتار نه‌تنها در این نوجوان‌ها ادامه پیدا می‌کند، حتی به دلیل چشم و هم‌چشمی در میان گروه همسالان می‌تواند زمینه‌ساز بروز آن در سایرین هم شود. در عین حال بی‌توجهی به‌خصوص از سمت خانواده نیز می‌تواند به بروز چنین رفتارهایی منجر شود. وقتی کودک و نوجوان در خانواده مورد توجه قرار نمی‌گیرد، می‌‎خواهد توجه دیگران به‌ویژه هم‌سن‌و‌سالان خود را جلب کند. بنابراین سعی می‌کند کارهایی را انجام دهد که دیگران انجام نمی‌دهند یا عرف نیست؛ مثل مزاحمت تلفنی برای اورژانس».

این روان‌شناس راهکارهایی را هم برای برون‌رفت از چنین بحران‌های رفتاری پیشنهاد می‌دهد: «در سنین نوجوانی بچه‌ها خیلی کمتر آموزش‌پذیرند، اما اگر این فرهنگ از دوران کودکی جا بیفتد و والدین از همان سنین کودکی به فرزندانشان توجه داشته باشند، شاهد بسیاری از مشکلات نخواهیم بود. اگر رفتارهای نادرستی در سنین کودکی در فرزندان مشاهده می‌شود که می‌تواند پیامدهایی در آینده داشته باشد، مانند شکل‌گیری رفتارهای ضداجتماعی، از همان کودکی می‌توان این موضوع را حل و مدیریت کرد».

او تأکید می‌کند: «این موارد می‌تواند از یک لجبازی ساده شروع شود یا اینکه کودک به شکل متفاوتی به دنبال جلب توجه باشد. در این موارد باید آموزش‌های لازم مورد توجه قرار گیرد و از روان‌شناس هم کمک گرفته شود. اگر این مشکلات در کودکی رفع و رجوع شود، مطمئنا در بزرگسالی با شخصیت سالم‌تر و پخته‌تری مواجه خواهیم بود».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۰۲ ، ۲۳:۳۵
sms reson

 هزینه مواد‌غذایی صبحانه، ناهار و شام یک خانوار سه نفره در ماه بدون احتساب مواردی نظیر ادویه‌جات و سایر ملزومات تهیه غذا مانند هزینه انرژی و ….، مبلغی معادل 6 میلیون و شصت و شش هزار تومان خواهد بود.
 
بالاخره حداقل دستمزد مصوب کارگران در سال 1402 اعلام شد. بر این اساس حقوق و مزایای کارگران بین 21 تا 27 درصد افزایش خواهد یافت.

در این گزارش با بررسی هزینه خورد و خوراک ماهیانه یک خانوار تهرانی (سه نفره) در آغاز سال 1402، می خواهیم بدانیم چه سهمی از حداقل مزد سال 1402 به این شاخص حیاتی اختصاص پیدا می کند.
 

بنا بر این گزارش، وعده‌های غذایی هر خانوار به دو وعده صبحانه و «ناهار-شام» تقسیم و قیمت تمام شده هر کدام به تفکیک ارائه شده است.

هزینه صبحانه 223 هزار تومانی در هفته
وعده‌غذایی صبحانه: با احتساب قیمت‌های این جدول، هزینه یک خانواده سه نفره تهرانی باید برای خرید شیر، پنیر، نان، چای  و قند و شکر  در هفته  مبلغی معادل 223 هزار و دویست تومان خواهد شد.

لازم به ذکر است که مجموع این هزینه ها در سال 97 کمتر از 57 هزار تومان بوده است. همچنین سعی شده است قیمت آن دسته از مواد خوراکی که توسط عموم مردم تهیه می شود ملاک محاسبات قرار گیرد برای مثال در خصوص نرخ لبنیات، قیمت محصولات شرکت های متعلق به دولت که مورد استفاده عموم مردم می باشد، لحاظ شده است.

وعده‌غذایی ناهار و شام
همچنین یک خانواده تهرانی باید برای تهیه 14 وعده غذایی خود (در 7 روز هفته) به غیر از صبحانه، مبلغی معادل 933.500 هزار تومان هزینه کند. این مبلغ با توجه به هزینه‌ مواد اولیه وعده‌های غذایی که به طور معمول توسط یک خانواده مصرف می شود، بدست آمده است.

هزینه مواد خام غذایی یک خانواده 3نفره در هفته با احتساب این موارد حداقل مبلغی معادل 933 هزار و پانصد تومان تومان است در حالیکه این مبلغ در زمستان 97، 267 هزار تومان، در شهریور 1400 حدود 468 هزار تومان و در آذر 1401 معادل 479 هزار تومان بوده است. حال هر خانواده باید برای 30 روز هزینه ای معادل 4 میلیون تومان تامین کند.

اما هزینه‌های دیگری برای تامین مواد غذایی مورد نیاز یک خانواده وجود دارد که بر مبنای آن، برای تهیه میوه مورد نیاز خانواده (هر نفر یک سیب در طول روز) معادل 520 هزار تومان در ماه،  رب گوجه 800 گرمی معادل 40 هزار تومان درماه، لبنیات متفرقه معادل 350 هزار تومان در ماه، سبزیجات خوردنی معادل 30 هزار تومان در ماه، روغن 1.5 لیتری معادل 85 هزار تومان درماه، پیاز و سیب زمینی نیز معادل 250 هزار تومان در ماه و 70 قرص نان لواش در ماه معادل 35 هزار تومان است.

با توجه به بررسی صورت گرفته، هزینه مواد‌غذایی صبحانه، ناهار و شام یک خانوار 3 نفره در ماه بدون احتساب مواردی نظیر ادویه‌جات و سایر ملزومات تهیه غذا مانند هزینه انرژی و ….، مبلغی معادل 6 میلیون و شصت و شش هزار تومان خواهد بود. این رقم در آذر ماه سال 1401 معادل 5.1 میلیون تومان بوده است؛ ضمن اینکه تعیین مبلغ فوق با توجه به حداقل لازم موادغذایی اولیه، پایین ترین نرخ ها و ارزان ترین برند ها  محاسبه شده که در جدول زیر به طور کلی قابل مشاهده است.

این نشان می دهد حداقل هزینه خورد و خوراک یک خانواده سه نفره تهرانی در ماه چیزی حدود 75 درصد دستمزد مصوب یک کارگر متاهل با فرزند در سال 1402 را در بر می گیرد. هزینه های مسکن، ارتباطات، حمل و نقل، بهداشت و درمان، آموزش و … نیز در کنار هزینه امنیت غذایی حداقلی شرایط نگران کننده ای را برای اقشار کم درآمد جامعه رقم می زند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۰۲ ، ۲۰:۵۲
sms reson

آشنایی با ویژگی های وب سرویس موفق

1402-01-02 21:37:55 1  0  0

تقریبا همه ما شاهد این موضوع هستیم که تمام شرکت های اینترنتی برای بهتر شدن کسب و کار خود اقدام به خرید پنل پیامکی کرده اند تا بتوانند بازده بهتری را داشته باشند.

این اقدام از سوی شرکت ها و ارگان ها تنها 20 درصد از ماجرا است و 80 درصد مابقی  وظیفه  آن وب سایتی که شما کار را به آن سپرده اید.. اگر نمایندگی پیامکی که شما از آنها خرید پنل اس ام اس داشته اید موفق باشد، می‌توانید بازده خوبی را برای شما به ارمغان آورد و اگر بالعکس آن باشد، پول خود را دور ریخته اید.

اما اینجا یک سوال پیش میاد که ما باید برای رسیدن به هدفمان باید تمامی سامانه های پیامکی را امتحان کنیم؟

خوب شما باید برای انتخاب یک سامانه پیام کوتاه باید خصوصیات آنها را بشناسید که در این مقاله به توضیح چند مورد ضروری از ویژگی های یک وب سرویس موفق پرداخته ایم پس پیشنهاد میکنم تا پایان با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

ویژگی های وب سرویس موفق :

 

1_ سورس سامانه پیام کوتاه : شرکتی که از آن وب سرویس تهیه میکنید حتما باید مالک سورس کد باشد، چراکه شاید در آینده بخواهید در سامانه تغییراتی اعمال کنید. دقت داشته باشید که منظور از داشتن سورس، داشتن یک نرم افزار کامل  است که کمتر وب سایتی است که دارای سورس کد باشد.

 

2_ وب سرویس پایدار : وقتی صحبت از وب سرویس می‌شود یعنی شما از آن در نرم افزارتان استفاده می‌کنید، پس لازم است یک وب سرویس کاملا پایدار را انتخاب کنید.

 

3_ سابقه : توجه داشته باشید که داشتن یک سامانه پیامکی کافی نیست، بلکه سابقه طولانی  و رضایتمندی مشتریان سابق است که مهم میباشد.

 

4_ تعقلات شرکت : وب سرویس ارائه دهنده باید سرور و تجهیزات سخت افزاری متعلق به خود را داشته باشد.

 

5_ ارائه تمامی تکنولوژی ها نظیر http, soap, api را به طور کامل داشته باشد.

 

6_ تعرفه های مناسب :  وب سرویس هایی که دارای کمترین تعرفه پیامک هستند برای مشتریان خود ارزش قائل هستند و برای وفادار ماندن مشتریان از کمترین تعرفه پیام کوتاه استفاده می‌کنند.

 

 

 

این 6 ویژگی به شما کمک می‌کند که در انتخاب خود دقت کنید و بتوانید بهترین وب سرویس را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

 

 

پیام رسون : 

در اینجا جا دارد که یکی از پر سرعت ترین سامانه پیام کوتاه و یکی از ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران را به شما معرفی کنم که دارای 6 ویژگی های فوق نیز می‌باشد و آن شرکت اهورا اطلس فارس است که از سال 91 شروع به فعالیت کرده و در طی این سالها توانسته رضایتمندی همراهان خود را کسب کند و تا آنجا که توانسته برای مشتریان وفادار خود از کمترین تعرفه پیامک استفاده می‌کند.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۰۲ ، ۲۰:۵۱
sms reson