سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

برای خبرنگارانی که در حوزه سیاست خارجی و هسته‌ای فعالیت می‌کنند، فرصت دیدار هر آنچه در قبالش خبر شنیده و خبر نوشته‌اند، از جذاب‌ترین قسمت‌های فعالیت‌شان است. بازدید از سایت‌های هسته‌ای کشور همچون نطنز (شهید احمدی روشن)، فردو (شهید علی‌محمدی)، تأسیسات فرآوری اورانیوم اصفهان یا UCF، نیروگاه اتمی بوشهر و در نهایت تأسیسات آب سنگین اراک (شهدای خنداب) هرکدام با توجه به پیشینه، کارکرد و اخباری که حول محورشان در جریان است، دارای جذابیت‌هایی هستند که حضور در آن‌ها و هم‌کلام شدن با دانشمندان بی‌ادعایی که نه‌تنها افتخارات‌شان که حتی نام و تصویرشان نیز به دلایل امنیتی منتشر نمی‌شود، می‌تواند برای هر کدام از دنبال‌کنندگان و تحلیلگران اخبار این حوزه هر بار که رخ می‌دهد، یک تجربه بی‌نظیر باشد.  

۴ سال قبل و در سال ۱۳۹۸ آخرین باری بود که فرصت بازدید از خنداب فراهم شده بود و چهارشنبه ۲۵ مرداد بار دیگر راهی اولین و تنها تأسیسات آب سنگین کشور شدیم که در سال ۱۳۷۲ کلنگ ساختش به زمین خورد، زمستان ۱۳۸۳ آغاز به کار و در مردادماه ۱۳۸۵، اولین قطرات آب سنگین را تولید کرد. امروز نیز به گواه رئیس سازمان انرژی اتمی «روزانه شاهد دستاورد در این تأسیسات هستیم». 

به دنبال نشان دادن چهره‌ای مخوف از برنامه هسته‌ای ایران هستند
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران و در جریان بازدید از سایت خنداب، ضمن تاکید بر اینکه باید چهره فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران در سطح جهان نمایان شود، گفت: برخی کشورها به‌دنبال نشان دادن چهره‌ای مخوف از برنامه هسته‌ای ایران در جهان هستند که این مسئله، ظرفیت بالای صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان را از حالت فنی خارج کرده و با سیاسی کردن این صنعت، شرایط را برای دفاع از آن سخت می‌کنند.

وی ادامه داد: با وجود هیاهوی به راه افتاده از فعالیت هسته‌ای ایران، شاهد اجرای سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در سازمان انرژی اتمی ایران هستیم و این مهم نصب‌العین این سازمان قرار گرفته‌ است. با یک برنامه‌ریزی دقیق و برای از بین بردن این هیاهو، پیشرفت و سرعت بخشیدن در همه برنامه‌ها را سرلوحه کار خویش قرار داده‌ایم تا شاهد تاثیرات این صنعت در زندگی مردم باشیم و بتوانیم جلوه‌ای از اقتدار ملی را نمایان سازیم.

معاون رئیس‌جمهور گفت: دشمنان ایران دنبال ایجاد رعب و ناامیدی بوده و هستند و با مطرح کردن مسائلی نظیر فرار مغزها و خالی شدن کشور از وجود متخصصان، به آن رنگ می‌دهند. در شرایطی که تحت چنین تهاجم سیاسی و روانی قرار داریم؛ شاهد دستاوردهای جوانان کشور هستیم و اکنون و با تلاش‌‌های متخصصان، سازمان انرژی اتمی ایران را از یک سازمان تحقیقاتی به یک مجموعه صنعتی تبدیل کرده‌ایم و تأثیر فعالیت‌ها را در جامعه خواهیم دید.

وی افزود: در دوره فعلی این مسئله مهم بود که برای ارتباط با زندگی مردم این سازمان صنعتی شود و کار خود را به شکل تجاری‌سازی‌شده دنبال کند تا با ایجاد سازوکار مناسب و یک ریل‌گذاری هدفمند، اقدامات خویش را به ثمر برساند. با توجه به پتانسیل‌های موجود و در شرایط کنونی باید نتیجه اقدامات و دستاوردها به مردم کشورمان ارائه شود. یک ریل‌گذاری و مسیر پرسرعت را برای تحقق اهداف صنعت هسته‌ای کشور به وجود آورده‌ایم؛ به‌طوری‌که همه اقدامات در بخش‌های مختلف سوخت هسته‌ای، انرژی، لیزر، پلاسما، پرتوها، محیط زیست، آب و خاک و دیگر موارد نشأت‌گرفته از یک تفکر منسجم و تحت تاثیر این چشم‌انداز است.  براین اساس کار را از سال ۱۴۰۱ آغاز کردیم و توانستیم ۱۵۹ دستاورد دانشی را به ثبت برسانیم و این روند همچنان ادامه دارد.

اسلامی تصریح کرد که آب سنگین مرکز هسته‌ای خنداب امروز متقاضی فراوانی دارد زیرا با مصرف آن، متوجه کیفیت و خلوص بالای آن شده‌اند و به دنبال خرید آب سنگین ایران هستند. مشتقات آب سنگین بسیار گرانقیمت است و در حال تکمیل سرمایه‌گذاری در این زنجیره با ارزش افزوده بالا هستیم.

دستاوردهای سازمان انرژی اتمی و دوری از هیاهو

 

موضوع از بین بردن هیاهو پیرامون صنعت هسته‌ای در سال‌های اخیر در دستور کار سازمان انرژی اتمی قرار گرفته است و تلاش شده تا اهداف صنعت هسته‌ای بیش از پیش تحقق پیدا کند. یکی از این دستاوردهای صنعتی موضوع کاربرد پرتوها در کیفیت مواد غذایی است که کیفیت، عمر و آفت‌زدایی محصولات را در برمی‌گیرد. محمد اسلامی معتقد است: «کاربرد پرتوها کمک می‌کند صادرات‌مان به دلیل عدم انطباق با استانداردهای روز بین‌المللی دچار توقف، رکود یا بازگشت نشود».

دستاورد بعدی صنعت هسته‌ای موضوع فناوری پلاسما در پزشکی است. رئیس سازمان انرژی اتمی در این رابطه می‌گوید:«بخش دیگری که باید نسبت به آن توجه نشان داد؛ محور پلاسماست به‌طوری‌که استفاده از پلاسمای سرد را برای پلاسماتراپی در درمان بیماری سرطان عملیاتی کردیم». در حال حاضر ایجاد و فعال‌سازی سامانه‌های فناوری پلاسما برای درمان سرطان و کلینیک زخم برای بیماران دیابتی از برنامه‌های سازمان انرژی اتمی است که در فرآیند آزمون بالینی قرار دارند. در همین راستا تولید پودر همواستات یا بندآورنده خون برای جلوگیری از خونریزی در هنگام عمل جراحی سنگین در حوادث و بلایا برای مجروحان با موفقیت به انجام رسیده است. کاربرد دیگر پلاسما، استفاده از این فناوری در دفع سم آفلاتوکسین است که باغات پسته را هدف قرار داده و صادرات این محصول مهم کشور را دچار اخلال کرده است.

در زمینه تحقیق و توسعه رادیوداروهای جدید که با نگاه افزایش سهم درمان و توسعه رادیوداروهای درمانی انجام می‌شود، رادیوداروهای کارساز و مؤثری در دست ساخت است که در مرحله تحقیقات کاربردی یا بالینی هستند. از جمله دستاوردهای اخیر سازمان انرژی اتمی در حوزه رادیوداروها می‌توان به سه مورد اشاره نمود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در تشخیص بیماری‌های مختلف تاثیر زیادی دارند؛ ایران چهارمین کشور جهان پس از آمریکا، آلمان و هلند است که به رادیوداروی گالیوم-۶۸ آر.ام.۲ دست یافته است، این رادیودارو در تشخیص انواعی از تومورها مانند سرطان مؤثر است. همچنین برای اولین بار در خاورمیانه، متخصصان سازمان انرژی اتمی موفق شدند نمونه بالینی قابل تزریق رادیوداروی تشخیصی مس-۶۴ پی.اس.ام.آی را تولید کنند که برای تشخیص تومورهای سرطانی استفاده می‌شود. رادیوداروی تشخیصی پارس آیوداین-۱۲۳ ام.آی.بی.جی مورد استفاده در تشخیص نوراندوکرین و غدد فوق کلیوی در نوزادان و کودکان به تولید انبوه رسیده و برای مراکز درمانی ارسال می‌شود. 
در حال حاضر سازمان انرژی اتمی بر محصولات آب سنگین همچون تولیدات دوتریوم که در حوزه سلامت کاربرد دارند متمرکز بوده و آن‌ها  را توسعه می‌دهد که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نوع محصول دوتره در تأسیسات آب سنگین خنداب اراک تولید می‌شود که در حوزه‌های کشاورزی، پزشکی، صنعتی، دارویی و دیگر حوزه‌ها کاربرد دارند.

تولید برق هسته‌ای پایدار، ایمن، پاک و ارزان در نیروگاه اتمی ۱۰۰۰ مگاواتی بوشهر از جمله مهمترین دستاوردهای سازمان انرژی اتمی ایران در دهه گذشته است که از ابتدای بهره‌برداری در سال ۱۳۹۰ تاکنون، بیش از ۵۸ میلیارد کیلووات ساعت برق به شبکه کشور تحویل داده است. با تولید برق اتمی در این بازه زمانی، معادل حدود ۹۰ میلیون بشکه نفت خام صرفه‌جویی شده و از انتشار حدود ۵۷ میلیون تن گازهای آلاینده به جو جلوگیری شده است. همچنین با اجرای برنامه‌های فشرده و تامین مالی و پشتیبانی لازم، تکمیل سریع‌تر نیروگاه‌های شماره ۲ و ۳ در دستور کار است. در همین حوزه، ساخت تأسیسات آب شیرین‌کن در بوشهر با ظرفیت ۷۰ هزار مترمکعب در روز که به ۱۰۵ هزار مترمکعب قابل ارتقاست، از جمله دیگر اقدامات مهم سازمان در حوزه امنیت انرژی و آب است.     
 

 

مؤسسات مصباح انرژی و مسنا
سایت آب سنگین اراک دارای دو شرکت تابعه به نام‌های مصباح انرژی و مسنا (مدیریت ساخت نیروگاه‌های اتمی ایران) است که هرکدام وظایف مشخصی را در این مجموعه بر عهده دارند. مدیرعامل شرکت مصباح انرژی یکی از افرادی بود که در جریان بازدید روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به دستاوردهای شرکت متبوع خود اشاره کرد؛ شرکتی که به گفته رئیس سازمان انرژی اتمی از سال ۱۴۰۱ به‌صورت رسمی و شفاف دستاوردهایش را در بازار بین‌المللی عرضه می‌کند و در حوزه کاری خود یکی از پنج شرکت معتبر جهان است. این دانشمند هسته‌ای روایت کرد که محصولات تولیدشده در این شرکت، چگونه حوزه سلامت در کشور را ارتقا داده و خواهد داد. برای مثال کیت‌های غربالگری نوزاد تولیدشده در مصباح انرژی که پیش از این منحصراً در اختیار آمریکا و آلمان بود، قادر است نقص‌های متابولیک نوزادان را در بدو تولد تشخیص دهد. مدیرعامل مصباح انرژی همچنین به نام کشورهای مطرحی اشاره کرد که امروز از مشتریان محصولات این شرکت ایرانی هستند. 

براساس اطلاعاتی که بر روی سایت این شرکت قرار گرفته است، شرکت مصباح انرژی شرکتی پیشرو در زمینه تولید آب سنگین در خاورمیانه می‌باشد که تحت نظارت سازمان انرژی اتمی ایران فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال 1377 و به‌منظور تامین آب سنگین مورد نیاز راکتور آب سنگین اراک تاسیس گردید. ظرفیت تولید مجتمع، 20 تن محصول - آب سنگین با خلوص بالا و با غنای ایزوتوپی 99.95% - در سال می‌باشد. پس از بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از مجتمع تولید آب سنگین، شرکت مصباح انرژی با بهره‌گیری از آب سنگین تولیدی خود به‌عنوان منبع دوتریوم، اقدام به تولید ترکیبات ایزوتوپیک و نشان‌دار شده با دوتریوم نمود.

مصباح انرژی دارای آزمایشگاه‌های مجهز و مدرن جهت شناسایی، اندازه‌گیری و آنالیز گونه‌های مختلف ایزوتوپ‌های پایدار است. ایزوتوپ‌های پایدار محصولات هسته‌ای بسیار گرانقیمتی هستند که هر گرم برخی از آن‌ها مانند ایتربیم، در صورت وجود و ارائه در بازارهای جهانی، ده‌ها هزار دلار قیمت دارد و تولید آن‌ها از فناوری بالایی برخوردار است. ایزوتوپ‌های پایدار کاربرد بسیار وسیعی در صنعت پزشکی، علوم هسته‌ای، زمین‌شناسی، کشاورزی، داروسازی و تحقیقات علمی دارند. نقش ایزوتوپ در بخش سلامت شامل تشخیص دقیق بیماری‌ها و درمان بیماری‌های بسیار خطرناک مانند انواع سرطان‌ها، بسیار پررنگ و غیرقابل اغماض است.   

این شرکت همچنین ارائه‌دهنده خدمات آزمایشگاهی در زمینه انجام آزمون‌های کنترل کیفی نمونه‌های مختلف و تنها مرجع انجام آزمون‌های اندازه‌گیری نسبت‌های D/H و O¹⁸/O¹⁶ آب (در محدوده غنای طبیعی) و نیز ترکیبات دوتره در ایران می‌باشد. 

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مجتمع آب سنگین اراک تولید اکسیژن ۱۸ است. در این زمینه تحول بسیار مهمی در صنعت پزشکی هسته‌ای کشورمان به شمار می‌رود. واحد تولید اکسیژن ۱۸ در ابتدای سال ۹۳ توسط علی‌اکبر صالحی افتتاح شد. دستگاه PET که برای تشخیص سرطان و شناسایی بافت‌های سرطانی استفاده می‌شود، از این محصول مصباح انرژی استفاده می‌کند.

راکتور آب سنگین خنداب
تأسیسات آب سنگین اراک یکی از تأسیسات بزرگ هسته‌ای کشور محسوب می‌شود که در ۷۵کیلومتری شمال غرب اراک و در شهر خنداب واقع شده است. این مجتمع شامل یک نیروگاه و راکتور تحقیقاتی است که در سال ۹۶ نام این راکتور تحقیقاتی آب سنگین به راکتور تحقیقاتی آب سنگین خنداب تغییر پیدا کرده است که گفته می‌شود این تغییر نام در راستای حفظ ماهیت آب سنگین این راکتور در اسناد مربوط رسمی آژانس بوده است. ایران بعد از کشورهایی همچون آمریکا، روسیه، چین، هند، آرژانتین، رومانی، کانادا و... نهمین کشوری بود که در دنیا آب سنگین تولید کرد اما در حال حاضر در دنیا ۵ کشور همچنان آب سنگین تولید می‌کنند.

آب سنگین یکی از مواد اصلی در راه‌اندازی راکتورهای تولید انرژی و تحقیقاتی موسوم به راکتورهای آب سنگین به شمار می‌رود. راکتورهای آب سنگین نیازی به اورانیوم غنی‌شده ندارند و از اکسید اورانیوم طبیعی به‌عنوان سوخت استفاده می‌کنند. این فرایند، نیاز به اورانیوم غنی‌شده را مرتفع می‌کند اما طراحی این راکتورها پیچیده و تولید آب سنگین نیز هزینه‌بر است. آب سنگین از جدا‌سازی نوعی از مولکول‌های آب با غلظت یک در هر ۷۰۰۰ مولکول به دست می‌آید که هیدروژن آن یک نوترون بیشتر از هیدروژن عادی دارد. این نوترون اضافه موجب می‌شود تا عمل‌‌‌کنندگی نوترون‌های پرسرعت به اندازه‌ای برسد که واکنش‌های زنجیره‌ای تولید انرژی از میله‌های سوخت آغاز شود درحالی‌که در راکتورهای قدرت آب‌سبک، اورانیوم غنی‌شده درحد سه‌و‌نیم درصد و بیش از آن برای انجام واکنش مورد نیاز است. در راکتورهای آب سنگین، این ماده وظیفه خنک کردن میله‌های سوخت، همزمان با کند کردن نوترون‌های پرانرژی را بر عهده دارد. با نزدیک شدن راکتور تحقیقاتی تهران، که حدود ۴۰ سال پیش و با قدرت ۵ مگاوات راه‌اندازی شده است، به پایان عمر کاری خود و نیاز روزافزون کشور به انواع رادیوایزوتوپ‌های صنعتی و همچنین رادیوداروها، راکتور تحقیقاتی آب سنگین اراک با قدرت ۴۰ مگاوات طراحی و مکان آن در نزدیکی شهر خنداب در شمال غربی شهرستان اراک تعیین شد.

ایالات متحده برای نخستین‌بار در دسامبر سال ۲۰۰۲ با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای منتشرشده متوجه وجود راکتور آب سنگین در اراک شد. در همان زمان هم از ایران خواسته شد که به دلیل نگرانی‌هایی که در حوزه تکثیر تسلیحات هسته‌ای از جانب راکتور آب سنگین وجود دارد این راکتور را نابود کند. در سایه توافقنامه موقت ژنو که در نوامبر ۲۰۱۳ میان ایران و ۱+۵ منعقد شد ایران وعده داد که سوخت‌رسانی به این راکتور انجام نگیرد.

پس از امضای برجام، یکی از موضوعاتی که تیم مذاکره‌کننده لازم بود تا در قبالش به افکار عمومی پاسخگو باشند، موضوع تأسیسات آب سنگین بود که آیا در چارچوب توافق، ماهیت آن تغییر خواهد کرد؟ به همین منظور نیز علی‌اکبر صالحی، رئیس وقت سازمان انرژی اتمی در تاریخ ۶ مرداد با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، به سوالات موجود در این ارتباط پاسخ داد. رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این ادعا که گفته شده است در راکتور آب سنگین اورانیوم غنی‌شده استفاده خواهد شد در این صورت ماهیت آب سنگین اراک حفظ نمی‌شود، گفت: تعریف راکتور آب سنگین به غنای سوخت نیست. تعریف راکتور آب سنگین به استفاده از آب سنگین برای کندکنندگی نوترون و منعکس کردن نوترون‌هاست. ما راکتور آب‌سنگین داریم که هم با اورانیوم غنی‌شده و هم با اورانیوم طبیعی کار می‌کند.

صالحی در ادامه سخنانش در پاسخ به این ادعا که قرار است در محل قلب راکتور اراک بتن ریخته شود، گفت: زمانی که قلب راکتور را درمی‌آورند که در یک چاله‌ای در زمین است در آنجا یک تانکر فولادی وجود دارد که ما در بازطراحی آن تانکر فولادی را درمی‌آوریم و کنار می‌گذاریم. اینکه گفته می‌شود داخل آن چاله را بتن بریزیم امری اشتباه است و این گفته‌ای است که جان‌کری به اشتباه بیان کرده و در رسانه‌های ما هم منعکس شده است. در مخزن فعلی سوراخ‌هایی تعبیه شده که با توجه به طراحی قبلی بوده است اما اگر بخواهیم مخزن را و قلب را بازطراحی کنیم با توجه به سوخت غنی‌شده آن، همه‌چیز باید عوض شود و آن مخزن دیگر قابل استفاده نخواهد بود. ۱+۵ معتقدند که مخزن قبلی یا باید بریده شود یا در آن بتن ریخته شود. من به‌عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی و کارشناس باید بگویم که حتی اگر مخزن را دربیاوریم و کنار بگذاریم و در آن بتن نریزیم دیگر اجازه برگرداندن آن به داخل قلب راکتور را نمی‌دهم و این مسئله به خاطر مسائل ایمنی در راکتور است که بسیار حائز اهمیت است. اگر خدشه یا ترکی که به چشم نیاید روی این مخزن قرار گیرد در آینده ممکن است اشکالات غیرقابل جبران ایجاد کند. ما اگر مجبور به بازگشت به قبل از برجام باشیم درحالی‌که آن مخزن را از قلب راکتور درآورده‌ایم باید برای دوباره کار گذاشتن آن، مخزن جدید بسازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۵۷
sms reson

خطوط سامانتل در سامانه پیامکی شیراز

1402-05-20 21:00:51 30  0  0

تا به حال چیزی در مورد سیم کارت سامانتل شنیده اید ؟یا اینکه میدانید چه نوع ویژگی هایی دارد و با چه تعرفه ای در بازار عرضه میشود ؟ ما امروز در این مقاله که در سایت سامانه پیام کوتاه به ثبت رسیده است می‌خواهیم در مورد سیم کارت های سامانتل و ویژگی ها و تعرفه ی آن در نمایندگی پیامک بپردازیم . پس اگر می‌خواهید با سیم کارت سامانتل بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

تاریخچه سامانتل :

اگر کمی به لوگو و نام سیم کارت سامانتل دقت کرده باشید، می توانید حدس بزنید که حتما ارتباطی بین این سیم کارت ها و بانک سامان وجود دارد بدین صورت که سامانتل، اولین اپراتور مجازی کشور است که توسط شرکت کیش سل پارس شروع به کار کرد. کیش سل پارس، یکی از شرکت های وابسته به شرکت پرداخت الکترونیک سامان است که این شرکت نیز از شرکت های وابسته به بانک سامان به شمار می رود. 
در واقع سامانتل سیم کارت های بانک سامان است که به بازار عرضه شد. درواقع یکی از اپراتورهای کشور است که با سرمایه گذاری بانک سامان،بیمه سامان و  پرداخت الکترونیک سامان در بهمن 94 موفق به دریافت موافقت اصولی و در شهریور 95 فعالیت جدی خود را با اولین پروانه اپراتور MVNO توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز نمود.

 

 


هدف  سامانتل : 

شرکت کیش سل پارس  با ارائه سیمکارت سامانتل بر روی خدمات اینترنت همراه نسل 4G قصد رقابت  با اپراتورهای دیگر را دارد . یکی از جذابیت های این سیمکارت این است که با 5 عدد 9 پشت سر هم آغاز میشود، در واقع تمامی سیم کارتهای سامانتل به نوبه خود رند محسوب میشوند، این سیمکارت میتواند مانند تمامی سیمکارت های دیگر به صورت میکرو و نانو قابل استفاده باشد و با انواع وسایل ارتباطی  خود را سازگار هستند  و مشترکین این اپراتور میتوانند از خدمات جذابتری بجز خدمات اولیه نظیر: اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و تصویری و سبدی پر از خدمات ارزش افزوده بهره مند شوند.

 

 

 

سیم کارت سامانتل در سامانه پیام کوتاه شیراز : 

نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک در ایران به تازگی خطوط سامانتل را جزء خطوط پیامکی خود کرده  که به صورت خدماتی آن را به مشتریان پیام رسون ارائه می‌دهد.  و این مژده را به همراهان خود می‌دهد که اگر علاقه مند به ارسال پیامک با سر شماره ۰۹۹۹۹ هستید حتما با مراجعه به سایت سامانه پیامک خطوط سامانتل را به عنوان خط کاری خود  انتخاب کنید .

 

 

 

مزایای سیم کارت سامانتل در سامانه پیامک : 
 
۱-  ارسال پیامک گروهی با هدف معرفی، اطلاع رسانی، خدمات باشگاه مشتریان، سرویس های SMSC (به صورت A2P و P2P) و  VOICE (بر بستر LTE و  Wi-Fi)، سرویس پیام صوتی (VMS)، سرویس نمایش گر (CLIP)، سرویس انتظار مکالمه ( Call Waiting)، سرویس انتقال مکالمه ( Call Divert)، کنفرانس تلفنی ( Conference call)، ارسال email از طریق پیامک (email by SMS) ، محدودیت تماس های ورودی ( Call Barring)


۲- خدمات دیتاسنتر، مشاوره، طراحی و ارائه خدمات اختصاصی به تناسب شرکت ها و متناسب با نیاز  و فناوری روز


۳- اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و تصویری


۴- قابلیت انجام تمامی فعالیت های مالی( خرید از فروشگاه های عمومی و اختصاصی، فروشگاه های الکترونیکی، پرداخت قبوض، خرید شارژ، انتقال وجه نقد)


۵- قابلیت انجام فعالیت های بانکی (کارت به کارت، جابه جایی حساب، استعلام و مانده حساب)


۶- در خارج از ایران نیز تقریبا در تمام کشور ها قابلیت استفاده از سامانتل از طریق رومینگ قابل دسترس می باشد.


۷- فناوری یوسیم: USIM در واقع رایانه‌ ای کوچک است که می ‌تواند چندین برنامه کوچک را درون خود جای دهد. برای مثال از این سیم‌ کارت‌ ها جهت پرداخت هزینه مترو و یا دسترسی به قبض موبایل می توانید استفاده کنید .


۸- سرویس هایی همچون خرید کارت شارژ سامانتل از طریق اینترنت، نمایش محدوده آنتن دهی روی صفحه گوشی (Cell-Info)، دریافت پیام های فرهنگی و تبلیغاتی روی صفحه گوشی (  Cell-Broadcasting) و سرویس های ارزش افزوده است از دیگر ویژگی های سامانتل است .

 

 

 

پیام رسون : 

 سامانه پیامکی پیام رسون در نظر دارد خطوط سامانتل را با ارزان ترین تعرفه به مشتریان سامانه پیام کوتاه شیراز ارائه  دهد به همین دلیل تعرفه خطوط سامانتل  با اپراتور ۵۰۰۰ در نمایندگی سامانه پیامکی شیراز برابر میباشد . شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از تعرفه اپراتور ۵۰۰۰ و خطوط سامانتل اینجا را کلیک کنید .

 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۵۵
sms reson

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده است، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده و آغاز پروازها براین اساس از ۲۷ مرداد است.

کاپیتان رضا نخجوانی در هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور که با محوریت هماهنگی اربعین حسینی به میزبانی فرودگاه مشهد در حال برگزاری است، به سیاست‌های جدید مدیریتی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اشاره و نگاه خدمات‌رسانی به مسافران و چشیدن طعم خدمت بی‌منت به مردم بزرگ ایران را یکی از سیاست‌های اصلی عنوان و اظهار داشت: با توجه به اینکه فرودگاه‌ها با تسهیلات فرودگاهی مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرند، باید نظارت دقیقی بر کیفیت خدمات فرودگاهی صورت گیرد تا مسافر از ما رنجیده‌خاطر نشود.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر توجه ویژه به آیین‌نامه حقوق مسافر در سطح فرودگاه‌های کشور تاکید کرد و ادامه داد: در راستای توجه ویژه به این آئین‌نامه، باید نظارت دقیقی بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت‌های هندلینگ طرف قرارداد با شرکت فرودگاه‌ها انجام شود چرا که این خدمات در رضایت مسافران تأثیر مستقیم داشته و تمامی خدمات فرودگاهی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد؛ بنابراین در صورت افت کیفیت خدمات، از نگاه ما، شرکت هندلینگ صلاحیت فنی برای ارائه خدمات را از دست می‌دهد.

 

نخجوانی خاطرنشان کرد: مجموعه خدمات فرودگاه‌ها باید مبین احترام به حقوق مسافر باشد در این راستا، مدیریت و کاهش ایستایی در ترمینال‌ها و نمایش تاخیر در نمایشگر‌ها حائز اهمیت است.
وی دیگر محور اصلی فعالیت‌های شرکت را «فرهنگ ایمنی، سیستم مدیریت ایمنی و پایش انطباق‌ها» عنوان کرد و بیان داشت: مفاد نظام‌نامه و شیوه‌نامه‌های مدیریت ایمنی رعایت شده و کمیته‌های ایمنی در جهت رفع یا کاهش ریسک مخاطرات شناسایی‌شده به‌موقع تشکیل شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی تجاری‌سازی و شناسایی فرصت‌های اقتصادی و کاهش هزینه‌ها را ملاک ارزیابی مدیران فرودگاهی دانست و افزود: اصلاح نحوه تعامل مدیران فرودگاه‌ها با مقامات استانی، محلی و نمایندگان مجلس، صرفاً در قالب آئین‌نامه‌ها و سیاست‌های شرکت باشد و در این راستا از ارائه و پذیرش طرح‌های غیرمولد، غیر‌اقتصادی و هزینه‌ساز پرهیز شود.
نخجوانی در ادامه بر تسریع امور، سالم‌سازی و ارتقای فرآیند‌ها با استفاده از هوشمند‌سازی بر بستر آی‌.تی تاکید کرد و افزود: از آنجا که باید خدمات برای مسافران ملموس باشد، می‌طلبد تجهیزات فرودگاهی همچون ایربریج به‌روز و افزوده شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از دیگر سیاست‌های شرکت فرودگاه‌ها را انضباط شرکتی در همه ارکان دانست و گفت: در این راستا می‌طلبد رفتار سازمانی مدیران الگوی رفتای تمام ارکان قرار گرفته و از ارشاد‌ها و راهنمایی دیگران نیز استقبال کنیم.
نخجوانی با تاکید براینکه اشراف مدیران و عوامل ذی‌حساب بر آئین‌نامه‌های مالی و معاملاتی به‌منظور پیشگیری از بند‌های حسابرسی و طرح آن در دیوان محاسبات و دیگر دستگاه‌های نظارتی حائز اهمیت است، اضافه کرد: باید مدیران فرودگاه‌ها همکاری کامل با مراجع نظارتی، نظامی و انتظامی در چارچوب قانون داشته باشند تا مانع از شکل‌گیری پرونده‌های تخلفاتی شوند.
معاون وزیر راه و شهرسازی از دیگر سیاست‌های جدید شرکت فرودگاه‌ها را توجه به معیشت کارکنان در تمام سطوح و توسعه منابع‌ انسانی عنوان و تصریح کرد: ضمن قدردانی از مدیران گذشته برای بسترسازی قانون خاص، ‌در حال حاضر پیگیری شبانه‌روزی و مستمر قانون خاص‌ شرکت فرودگاه‌ها را در دستور کار قرار دادیم که در این راستا تاکنون 2 جلسه در کمیسیون اجتماعی دولت برگزار شده و برای به‌نتیجه رسیدن این قانون ظرف مدت کوتاهی، با سازمان اداری و استخدامی و دیگر اجزای دولت در تعامل هستیم.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دیگر محور فعالیت‌ها و سیاست‌های جدید را افزایش تعاملات و فعالیت‌های حوزه دیپلماسی و حضور پررنگ در نهادهای بین‌المللی عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر باید برای تقویت و تثبیت جایگاه خود در مجامع بین‌المللی تلاش کنیم.
نخجوانی در خاتمه بر توجه به متناسب‌سازی محیط‌های فرودگاهی در مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: مناسبت های ملی، مذهبی و و فرهنگی باید در محیط‌های فرودگاهی نمود عینی داشته و طراحی‌ها و تزئینات داخل ترمینال‌ها برای مسافران آرامش‌بخش باشد.

آغاز پروازهای اعزام اربعین از 27 مردادماه امسال
نخجوانی در بخش دوم گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور که به میزبانی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس در حال برگزاری است، اظهار داشت: امسال سفرهای اربعین خلاف سال‌های گذشته، 25 روزه شده است، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده و آغاز پروازها براین اساس از 27 مرداد است و عملیات اربعین نیز تا 20 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
معاون وزیر راه و شهرسازی از تشکیل ستاد اصلی و فرعی اربعین حسینی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد و افزود: در این راستا دستورالعمل‌های لازم و بخشنامه‌ها ابلاغ شده تا هرچه سریع‌تر امکانات و پیش‌بینی‌های لازم جهت خدمات‌رسانی کامل به زائران حسینی در فرودگاه‌های کشور اندیشیده شود.

نخجوانی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تمهیدات عملیات اربعین حسینی در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور، با بیان اینکه باید نگاه معنوی و روح حاکم بر این ماموریت در نظر گرفته شود، گفت: در این گردهمایی در صدد هستیم از نقطه‌نظرات، پیشنهادات و تجربیات سال گذشته حاضر در همایش برای بهبود و ارتقای خدمات به زوار اربعین حسینی استفاده کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۰۱
sms reson

آشنایی با کسب و کار مشتری محور با پیام رسون

1402-05-04 13:15:37 30  0  0

ما نمی‌توانیم مشکلاتمان را با همان طرز فکری حل کنیم ، که آن مشکلات را به وجود آورده ایم .

(انیشتین) 

 

برای فهم و درک بیشتر این سخن انیشتین چندین بار این جمله را بخوانید تا معنا و مفهوم آن را بیشتر درک کنید.  معمولاً اگر بخواهیم وارد هر کسب‌وکاری شویم حرف از رقیب و رقابت را میشنویم و این را نیز می دانیم که همه در تکاپو هستند تا بتوانند مشتری بیشتری در حوزه کسب و کار خود داشته باشند و به اصطلاح سهم بازار خود را افزایش دهند . خیلی از افراد  هستند که برای کسب موفقیت بیشتر در دوره‌های آموزشی و کلاس های بیزینسی شرکت می کند و در وعده های فروش خود و تبلیغاتی که انجام می دهند ( مانند تبلیغات اس ام اسی ) فروش بیشتر را اعلام می‌کند که در بازار پر رقابت با ترفندهای ویژه و مذاکرات می توانند برنده اعلام شود .

در این مقاله که در سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون به ثبت رسیده است می خواهیم شما را با ۴ روش آشنا کنیم که بتوانید کسب و کار مشتری محور خود را راه اندازی کنید بدون ترس و وحشت از رقبا پس اگر به دنبال موفقیت در کسب و کارتان هستید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

کسب و کار مشتری محور : 

توسعه مشتری ‌محور ، روشی معمول برای تأسیس استارتآپ‌ها و شرکتهای سرمایه ‌گذاری جدید است ، که یک گام از توسعه سه‌ بخشی ، محسوب می‌شود. این روش ، خطرات شکست ایده اولیه  ،در مدل کسب ‌وکار را ارزیابی می‌کند. مشتریان چه کسانی هستند ؟ چه امکاناتی نیازدارند ؟ از چه راهکارهایی استفاده می‌کنند ؟ چگونه  ، با استراتژی‌های پنل اس ام اس و پنل پیامکی ، مشتریان را جذب کنیم  و کسب درآمد کنیم ؟ فعالیت‌های استراتژیک ، برای ارائه محصول کدام است ؟ منابع مورد نیاز داخلی چیست ؟ شرکای مورد نیاز چه کسانی هستند و هزینه شراکت چقدر است؟

 در عمل ، توسعه مشتری ‌محور، ایده کلیدی را در نظر می‌گیرد و آن را از بیرون ، مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این روش با شبیه‌ سازی شرایط بر اساس واقعیت‌های علمی ، یک روش کسب ‌وکار را در نظر می‌گیرد ، آن را توسعه می‌دهد ، از نگاه یک عنصر خارجی به آن نگاه می‌کند و سپس داده‌های به دست آمده را تحلیل می‌کند تا ، پاسخ صحیح را پیدا کند .

بسیاری از استارتآپ‌ها ، در مراحل اولیه ، تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند ، تا خیلی سریع محصول خود طراحی کنند یا بسازند و سپس از بیرون به آن نگاه کنند ، دقیقاً به معنای توسعه مشتری‌ محور صاحبان ایده را تشویق می‌کند تا بیشتر زمان خود را ، صرف شناسایی و تحلیل مشتریان و نیازهای آن‌ها نمایند و در واقع  ،  بسیار متکی به پیاده سازی بر اساس تجربیات است.

توسعه مشتری محور ، در واقع نقطه مقابل ،  استراتژی توسعه محصول‌ محور است. توسعه محصول‌ محور ، معتقد است : اگر ما چیزی بسازیم ، حتماً دیگران خواهان آن هستند و توسعه مشتری‌ محور ، معتقد است : این استراتژی بسیاری از مجموعه‌ ها را در خطر جدی سقوط  ، قرار می‌دهد.

استراتژی‌های موفق ، برای ساخت یک محصول ، زمانی موفق است که به عنوان متن درسی در نخستین کلاس درسی و آموزش توسعه مشتری‌محور مورد استفاده قرار میگیرد.

در اینجا ما به 4 روش برای درک بیشتر کسب و کار مشتری محور اشاره میکنیم و آنها را جداگانه توضیح میدهیم . 

 

 

 

روش اول : نقشه شناخت مشتری : 

برای این که به دنیای نیازها ، ترس ها و آرزوهای مشتری قدم بگذاریم باید بتوانیم خودمان را جای مخاطبانمان بگذاریم و سعی کنیم از دریچه دید آنها به دنیا نگاه کنیم.

نقشه شناخت یا همدلی در این زمینه به ما کمک می‌کند تا با مخاطبان خود بیشتر آشنا شویم. این ابزار ما را راهنمایی می‌کند تا بتوانیم بیشتر با آنچه در زندگی مخاطبانمان می‌گذرد و رفتار و گفتارشان آشنا شویم و از همه مهم‌تر با موانع و اهدافشان را بشناسیم.

اگر کسب و کار فعال داریم می‌توانیم از بازخوردهای مشتریان نیز در این کار بهره ببریم و یا اگر امکان مصاحبه با مشتریان بالقوه را داریم می‌توانیم  با استفاده از راهنمایی نقشه شناخت سوالاتی بپرسید که به شناخت دقیق‌تر از مشتری دست یابید.

نقشه شناخت به ما کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم درک کنیم که مشتری چطور می‎اندیشد، احساسات او چگونه است ، جه تگرانی ها و موانعی دارند ، اولویت هایشان چیست و چه مواردی باعث می‌شود واکنش احساسی نشان دهند.

 

 

روش دوم : دیاگرام وابستگی : 

حاصل نقشه شناخت مشتری اطلاعات خام از مشتریان می‌باشد. اکنون زمان دسته‌بندی کردن آنها است. بدون توجه به این که هر کدام از این اطلاعات از کدام بخش نقشه شناخت مشتری به دست آمده است در دسته بندی ها باید فقط ارتباط منطقی و پیوستگی موضوع را در نظر بگیرید ،

تا بتوانیم به درک بهتری از مشتری برسیم و یک مدل مشتری محور را برای کسب و کار خودمان ترسیم کنیم.

کار کردن به روش دیاگرام وابستگی بسیار لذت بخش و یک کار گروهی است.

با دسته بندی و سامان دادن به اطلاعات آسان‌تر می‌توانیم ارتباط بین ایده‌ها و خدمت‌رسانی به مشتریان را نظم دهیم. علاوه بر آن سلسله مراتب اهمیت خواسته‌های مشتریان را شفاف‌تر خواهد شد.

 

 

روش سوم : بوم ارزش پیشنهادی : 

حالا که با استفاده از دو روش قبلی به درک مناسبی از خواسته های مشتریانمان رسیدیم وقت آن است که راه حل مناسبی برای آنها بیابیم. بوم ارزش پیشنهادی یکی از بهترین ابزارها برای تبدیل فعالیت ها ، نیازها و موانع مشتریان به ارزشهای پیشنهادی مناسب برای آنهاست.

این بوم از دو بخش تشکیل می‌شود یک بخش مربوط به رفتار مشتری می‌شود و بخش بعدی به راه حل های ما برای مشتری اختصاص دارد.

در این قسمت باید بتوانیم به تمامی سوال هایی که در زیر مطرح میشود ، پاسخ مناسب دهیم :

- آیا بین راهکارهای ما برای مشتری و خواسته‌ها و موانع آنها در بوم ارزش پیشنهادی تعادل برقرار است یا خیر ؟

- محصول یا خدمات ما چقدر با نیازهای واقعی مشتری فاصله دارد؟
- چقدر از این نیازها را می‌توانیم برآورده کنیم؟
- آیا رضایت مشتری در این بخش را برآورده کرده‌ایم؟

- محصول یا خدمات ما چقدر از ترس ها و موانع واقعی مشتری را حل می‌کند؟
- محصول یا خدمات ما چقدر با موانع واقعی مشتری فاصله دارد؟
- راه حل‌های جدید برای این چالش‌ها چه هستند؟
- آیا راه حل های ما می‌تواند ریسک‌های مشتریان را کاهش دهد؟
- آیا می‌توانیم باعث شویم مشتری هزینه کمتری متقبل شود؟

 

 

روش چهارم : بوم مدل کسب و کار : 

برای ساختار دادن به آنچه تا کنون درباره شناخت بیشتر مشتریان و ارزش‌های پیشنهادی مطابق با آنها صحبت کردیم. می‌توانیم از بوم مدل کسب و کار به عنوان بهترین ابزار تحلیل کسب و کار استفاده کنیم.

بوم مدل کسب و کار توسط الکساندر استرالدر و ایو پیگنیور خلق شده و ابزاری کارآمد بر مبنای مکتب سن گالن سوییس است.

تمرکز ما در اینجا روی دو بلوک بخش بندی مشتریان و ارزش پیشنهادی است.

ما بخش بندی مشتریان را به وسیله نقشه شناخت مشتری و دیاگرام وابستگی بخش بندی های مشتریان را معین کرده‌ایم فقط کافی است که این تقسیم بندی را در این بلوک لحاظ کنیم.

بلوک ارزش پیشنهادی را نیز به وسیله خروجی بوم ارزش پیشنهادی می‌توانیم تکمیل کنیم. فقط این که باید در نظر بگیریم که کدام ارزش پیشنهادی به کدام بخش از مشتریان مربوط می‌باشد. در این قسمت خروجی کار به ما کمک می‌کند تا ساختار و استراتژی مناسبی برای تبدیل کسب و کارمان به یک کسب و کار مشتری محور داشته باشیم.

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله سعی کردیم شما را با کسب و کار مشتری محور آشنا کنیم . یکی از راه های موثر و جذاب در کسب و کار مشتری محور استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی است که میتوانید پنل پیام کوتاه را از سامانه های پیامکی تهیه کنید و در کسب و کار مشتری محور موفق قدم بردارید . 

تیم پشتیبانی پیام رسون در این راه مایل است تا مشتاقانه شما را همراهی کند تا با خرید پنل پیامکی بتوانید در هر کسب و کاری که هستید موفق شوید و قله های صعود را طی کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۰۰
sms reson