سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی
۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۵

تکنیک های مهم افزایش مشتری

تکنیک های مهم افزایش مشتری با پیام رسون

16 اردیبهشت 1400 2186  0  0

همه کسانی که کار میکنند میدانند که در صورتی فروش بیشتری خواهند داشت که مشتری های بیشتری داشته باشند ، پس باید اول از همه یاد بگیرند که چگونه مشتری های خود را افزایش دهند . 

پس اگر جزء آن دسته افرادی هستید که کسب و کار راه انداخته اند و از میزان فروش خود راضی نیستند تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک همراه باشید 

 

چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم :

 

 افزایش سطح فروش از بحث‌های مهم بازاریابی و مارکتینگ است. برای همین می‌خواهیم دربارۀ تکنیک‌های مهم و اساسی افزایش مشتری بیشتر صحبت کنیمَ. مطمئن باشید که در انتهای این مقاله که توسط تیم تحریره سامانه پیام کوتاه شیراز نوشته شده است ،  تحولی عظیم به کسب‌وکارتان خواهید داد.

 

 

 

1- داشتن خلاقیت و پیگیری بازار : 

 

اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد ، پیگیری  بازار و مشخص کردن اهداف فروش است. مثلاً در کار پوشاک، از بازار هدفتان درک کاملی دارید؟ دربارۀ نیازهای روز، تقاضای بازار و مشتریان اطلاع کافی دارید؟

 یا بیایید کمی متفاوت به قضیه نگاه کنیم! مزیت برند شما نسبت به رقبا چیست؟

همیشه به خاطر داشته باشید، مردم چیزی را می‌خرند که نیاز دارند. برانگیختن حس نیاز به کالا در مشتری، بر عهده شماست و اینجاست که شما باید از خلاقیت خود استفاده کنید 

در بسته‌بندی محصول و ویژگی‌هایی مثل وزن، رنگ، اندازه محصولات خلاقیت به خرج دهید. چراکه اصل مهم در فروش ، خلاق بودن است .

اما نکتۀ دوم، مزایای محصولتان است که باید آن را بزرگ‌نمایی کنید و طوری تبلیغ کنید که اگر مشتری نیازی دارد، باور کند که این نیاز فقط با محصولات شما برطرف می‌شود.

 

2- تمرکز روی مخاطب هدف :

 

مخاطب هدف شما ، مشتری نیازمند به کالای شماست ، پس  در این  مرحله باید قیمت مناسب برای کالاهای خود انتخاب کنید. با توجه به هزینه‌های تولید و بازاریابی مبلغ نهایی و بهای تمام شده کالا را حساب کنید و تعرفه نهایی را تعیین کنید. یادتان باشد قیمت یکی از فاکتورهای مهم در پاسخ به سوال "چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم" است. قیمت مناسب و منطقی مشتری فعلی را نگه می‌دارد و مشتری جدید برایتان می‌آورد.

 

3- مشتریان قدیمی خود را همیشه راضی نگه دارید :

 

همیشه هوای مشتریان قدیمی را داشته باشید. نیمی از مشتریان قدیمی مجدد از برندتان خرید می‌کنند . به زبان ساده، هر مشتری راضی کانال تبلیغاتی شماست. 

به چند جمله از مارکتینگ های موفق توجه کنید .

فلیپ کاتلر می‌گوید:  فروش محصول به مشتری راضی ، صد برابر آسان تر از پیدا کردن مشتری جدید است .به زبان امروزی مشتریان راضی با بازاریابی دهان به دهان شما را رایگان به دیگران تبلیغ می‌کنند.

برند ویزاند: ما به جز شما سفیری نداریم. همین شعار تبلیغاتی نشان‌دهندۀ تاثیر مشتری فعلی در میزان فروش و جذب مشتری جدید است.

 

4- از مشتریان خود فهرستی تهیه کنید :

 

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه مشتری هایتان  را افزایش دهید  باید  بگویم که راز اصلی تهیه لیستی از مشتریان است.

این مورد خودش به دو بخش تقسیم میشود

1 - مشتری های شخصی که مانند اقوام و افراد نزدیک به شما محسوب میشوند 

2- مشتریان راضی از خرید محصول شما 

از همین جامعه کوچک سعی کنید فهرست تهیه کنید.

 تیم پیام رسون به شما این اطمینان را میدهد که از همین جامعه کوچک به بزرگترین جامعه هدف خود میرسید .

 

5- امار و نظر سنجی : 

 

هر برندی هر چقدر معروف، همیشه به نظر سنجی ، تحقیق و آنالیز بازار نیاز دارد. همیشه از مشتریان قدیمی و جدید در مورد کالاهای مورد نیاز و دغدغه‌های خریدشان سوال کنید. بازار و رقبا را تحلیل کنید. دربارۀ نقاط قوت و ضعف فروش‌تان بدانید.

به زبان ساده، اگر از متخصصان حوزه مارکتینگ بپرسید، چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم ؟ می‌گویند تحقیق و بررسی امروز شما، مشتری بیشتر و فروش بالاتری برایتان همراه خواهد داشت. پس تحلیل و آنالیز داد‌ه‌ها را پشت گوش نیندازید.

 

6- دیده شدن و یاداوری کردن :

 

اگر با دنیای وب و دیجیتال مارکتینگ آشنایی مختصری هم داشته باشید ، میدانید که با سرچ در گوگل ، کسانی در صفحه نخست قرار میگیرند که بهترین روش تبلیغ را انجام داده اند و همین افراد نیز بیشترین فروش و بیشترین مشتریان را برای خودشان دارند .چراکه دیجیتال مارکتینگ یکی از روش‌های مدرن تبلیغات و بازاریابیست  و بیشتر برندها دنبال تبلیغات دیجیتال و ورود به دنیای وب هستند. 

 

7- بازاریابی پیامکی :

 

در مورد 6 به دیجیتال مارکتینگ اشاره شد و در اینجا باید به شما بگویم که موفق ترین و بهترین نوع بازاریابی ، تبلیغات اس ام اسی است چون از طریق ارسال اس ام اس شما میتوانید مشتریان خود را به سمت شبکه های اجتماعی نیز سوق دهید .

در مقالات قبل که درسایت  سامانه پیامک شیراز نوشته شده است نیز در مورد فواید و اهمیت ارسال پیامک تبلیغاتی توسط پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه گفته شده است وهستند افراد و شرکت های زیادی که در موقعیت های بد و کم فروش بوده اند اما با راهنمایی و مشاوره ای که با تیم اهورا اطلس فارس داشته اند ، توانسته اند خودشان را از شرایط اسفناک بیرون آورند و در حال حاضر جامعه هدف بزرگی برای خود تشکیل داده اند و به فروش دلخواه خود رسیده اند .

فقط کافیست به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از شرایط خرید پنل اس ام اس و چگونگی کار با آن آشنا شوید و شروع به تبلیغ کالای خود کنید. همچنین اگر اطلاعاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی ندارید میتوانید به سایت خبری سامانه اس ام اس شیراز مراجعه کنید و  مقاله های که توسط تیم تحریره پیام رسون نشر شده است را مطالعه کنید و با چگونگی بازاریابی و تبلیغات پیامکی بیشتر آشنا شوید .

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۱
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی