سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

در پی شکایت های اخیر کمسیون فدرال آمریکا علیه فیس بوک، این شبکه اجتماعی ممکن است مجبور به فروش واتس آپ و اینستا گرام شود که دارایی های ارزشمندی برای این شرکت محسوب می‌شود. این شرکت دومین غول فناوری است که با چالش حقوقی بزرگی روبه رو شده است.

حال علت این شکایات به این خاطر بوده که فیس بوک از استراتژی " خرید یا مدفون کردن" برای مهار رقیبانش و کوچک نگه داشتن آنها استفاده کرده و همین امر باعث شده که شکایت هایی علیه فیس بوک تنظیم شود.

این شکایتها نشان می دهد که میان سیاستمداران آمریکایی درباره مسئول شناختن غولهای فناوری برای شیوه های تجاری مورد استفاده شان توافق نظر وجود دارد و یکی از موارد نادر توافق بین دولت ترامپ و دموکراتهاست که برخی از آنها خواهان تجزیه گوگل و فیس بوک شده اند.

در متن این شکایت ها علیه فیس بوک دیده می‌شود که این شرکت رقیبانش را خریداری می‌کند، و روی خریدهای قبلی اپلیکیشن اینستا گرام به ارزش یک میلیارد دلار و پیام رسان واتس آپ به ارزش نوزده میلیارد دلار متمرکز شده.

لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک به نمایندگی از ۴۶ ایالت آمریکا اعلام کرد حدود یک دهه است که فیس بوک از نفوذ و انحصارش برای له کردن رقیبان کوچکتر و جلوگیری از رقابت آنها استفاده کرده است. این شرکت رقیبانش را پیش از این که نفوذ فیس بوک را تهدید کنند، خریداری می کند. بر اساس گزارشات ، این شکایتها در مقایسه با شکایتی که در سال ۱۹۹۸ علیه مایکروسافت انجام گرفت، بزرگترین پرونده های ضد انحصارطلبی در یک نسل گذشته هستند. دولت فدرال پرونده شکایت علیه مایکروسافت را حل و فصل کرد اما سالها مبارزه دادگاهی و تفحصهای گسترده مانع از اعمال نفوذ مایکروسافت علیه رقیبانش شد و عامل هموار شدن زمینه برای رشد انفجاری اینترنت شناخته شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۰
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی