سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

تاثیر تبلیغات پیامکی در فروش کالا و خدمات

20 شهریور 1400 680  0  0

بحث اهداف تبلیغات در بازاریابی و تاثیر آن روی فروش شرکت‌ها بر کسی پوشیده نیست. امروزه تولید و ارائه کالا به تنهایی کافی نیست. حتی اگر محصولی که توسط یک شرکت ارائه می‌گردد دارای سطح کیفی بالایی باشد، بازهم لازم است به طریقی وجود چنین محصولی را به اطلاع مردم رساند. مسئله دیگری که بر اهمیت تبلیغات تأکید دارد، بحث رقابتی بودن بازار کسب و کار است. امروزه شاهد تعدد کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های گوناگون هستیم. در این میان می‌توان به جرئت گفت، تبلیغات خلاقانه و هدفمند، کلید موفقت در این رقابت تنگاتگ می‌باشد. تبلیغ بخشی از بازاریابی موفقیت‌آمیز به حساب می‌آید و شرکت‌های موفق، به موازات ارتقای کیفیت محصولات خود، به دنبال طراحی و به کارگیری سیستمهای بازاریابی پویا و مؤثر می‌باشند . اگر تمایل دارید با بازاریابی پیامکی بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید . 


معنی تبلیغ چیست ؟:
تبلیغات یعنی «ارتباط جمعیِ یک‌سویه توسط پیام‌هایی با موضوع محصول یا خدمتی که برای آن پول پرداخت می‌شود.»

تبلیغات، روابط عمومی، فعالیت‌های تبلیغی برای فروش و فروش شخصی ابعاد های اصلی  بازاریابی هستند. تبلیغات باید همه جا و همه وقت در معرض مشتری قرار بگیرد.(مانند تبلیغات پیامکی که با استفاده از پنل پیامک انجام می‌شود. ) هزینه‌ای که شرکت‌ها صرف تبلیغات می‌کنند شگفت‌انگیز است. مثلا شرکت‌های دارویی هزینه‌ای معادل دو برابر هزینه‌های تحقیقات واقعی را صرف تبلیغات می‌کنند! در این بین شرکت‌های تولید بازی و اسباب‌بازی بیشترین هزینه را به تبلیغات اختصاص می‌دهند. تبلیغات همچنین نقش مهمی در توسعه‌ی فروش و افزایش سهم بازار دارد.

 

 


تبلیغات پیامکی : 
در تمامی دنیا از سامانه پیام کوتاه در کسب و کارها و صنایع مختلف استفاده می‌شود. با وجود اینکه چندین سال هست که از عمر ارسال پیامک می‌گذرد اما هنوز هم از سریع‌ترین راه‌های ارتباطی برای مشاغل بزرگ و کوچک به حساب می‌آید . برای اینکه نرخ تبدیل و بازدهی تبلیغات پیامکی را بیشتر کنید باید موارد دقیق استفاده از آن را بدانید تا در بهترین زمان و تاثیرگذارترین حالت پیامک خود را ارسال کنید . 

 

مزایای بازاریابی  پیامکی: 

 

۱_ زمان مصرفیِ اندک

از مهم‌ترین مزایای بازاریابی پیامکی می‌توان نیازمندی‌اش به زمان‌گذاری کوتاه مدت و پاسخگویی و تاثیر سریع اشاره کرد. متن یا طرح استفاده شده برای پخش در سامانه پیامک، کوتاه و مختصر است و در نتیجه طراحی و صرف زمان کمتری نسبت به سایر روش‌ها را می‌طلبد. از طرف دیگر، اغلب افراد مدت زمان کمی پس از ارسال پیامک به مطالعه آن می‌پردازند. از این رو اطلاع دادن حراج‌ها، تاریخ همایش‌ها و از این قبیل اتفاقات که مربوط به زمان نزدیکی هستند، به باشگاه مشتریان و مخاطبین از طریق بازاریابی پیامکی بسیار تاثیر گذار است.
صرفه جویی در وقت و هزینه اولین مزیت بزرگ استفاده از سرویس تبلیغات پیامکی به شمار می‌رود . بسیاری از کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند، می‌توانند با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به اهداف بازاریابی و معرفی خود به دنیای پر رقابت کسب و کار بپردازند  .

 

۲_ دسترسی عموم

تبلیغ از طریق بیلبوردها، تلویزیون، تراکت و …. نیز امکان‌پذیر است‌. اما در مورد بیلبورد‌ها می‌توان اذعان داشت که بسیاری از مردم در هنگام رانندگی یا پیاده‌روی توجهی به اطلاعات اطراف نمی‌کنند یا در مورد تراکت‌ها هم می‌توان گفت بسیاری به دور ریختن آن اقدام می‌کنند. حتی در بهترین حالت، آن را برای مطالعه در زمان مناسب می‌گذارند که اغلب با فراموشی همراه است. اما تلویزیون؛ تلویزیون جایی است که تبلیغات بسیاری را پخش می‌کند و به همین مقدار مخاطبین بالایی نیز دارد. با این حال افراد پرمشغله عضوی از این مخاطبین نیستند. ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه شامل شماره تلفن همه نوع از اقشار مردم می‌شود. بدین گونه می‌توان ادعا کرد بازاریابی پیامکی دایره پوشش‌دهی مخاطبین بیشتری را دارا است.

 

۳_ هزینه

ارسال پیامک تبلیغاتی  انبوه به نسبت سایر پرداخت‌ها مبلغ کمتری را می‌طلبد. متن به کار برده شده کوتاه در محتوا، کم بودن هزینه ارسال، نبود هزینه طراحی‌های گرافیکی و ….. همه و همه اثبات‌گر کم بودن هزینه تبلیغات به روش تبلیغات  پیامکی است. نبود محدودیت الگوریتمی، سرعت بالای ایجاد تعامل، مرتبط کردن مشتریان با بخش پاسخ‌دهی برند، فروشگاه، قرار دادن لینک‌های دسترسی به فضای مجازی یا سایت صاحب پنل پیامک و …. را می‌توان از دیگر مزایای بازاریابی در این روش بر شمرد.

 

 

 

با پیام رسون بازاریابی پیامکی را شروع کنید : 

از ویژگی‌هایی که موجب می‌شود که نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز  توسط کاربران پیشرفته ترین سامانه پیامک نامیده شود می‌توان به:

ارائه اپراتور 9000

ارائه خطوط سامانتل با تعرفه خطوط 5000

ارسال تدریجی و سریع

امکان انجام نظرسنجی، ارسال زمان‌دار، قرعه‌کشی و ….

بی‌نیاز از تمدید سالانه و پشتیبانی مادام‌العمر

اختصاص خط خدماتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و عبور از بلک لیست 

ارائه اعتبار هدیه به کاربران

تعرفه های پایین 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۶
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی