سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی

ایران تلنت برای پیوستن شرکت‌ها و صنایع مختلف بازار کار ایران به جمع کارفرمایان خود، تخفیف ویژه در نظر گرفته تا آن‌ها بتوانند به سادگی به یک و نیم میلیون رزومه افراد متخصص دسترسی داشته باشند و نیروی متناسب با شرکت خود را استخدام کنند.

برای پیوستن به جمع کارفرمایان ایران تلنت کلیک کنید

به باور بسیاری از کارشناسان و کارفرمایان نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی هر سازمان و نهاد است. اما امروز جذب نیروی انسانی کارآمد و توانمند بنابر دلایل مختلف به یکی از چالشی‌ترین معضلات سازمان‌ها تبدیل شده است. در سال‌های اخیر، بارها و بارها در مورد مشکلات اقتصادی جامعه و تاثیر آن بر شرکت‌ها و صنایع صحبت شده است؛ اما آنچه که در کنار این مشکلات، موجب نگرانی مدیران و مسئولان شرکت‌ها شده مسئله نیروی انسانی است؛ بحران ناتوانی در جذب نیروی انسانی توانمند توسط شرکت‌ها.

اما علی‌رغم همه مسائل و چالش‌ها در این زمینه، نیروهای متخصص و کارآمد در ایران هنوز کم نیست و مهم شیوه یافتن آنها و نحوه اتصال به سازمان است. روش‌های جذب نیروی قدیمی دیگر مثل درج آگهی در روزنامه‌های سراسری دیگر موثر نیست و همزمان با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای کاریابی نیز دچار تحولات اساسی شده و بسیاری از کارجویان در بازار کار ایران از پلتفرم‌های مبتنی بر تکنولوژی برای رفع نیازهای خود استفاده می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های کاریابی در ایران وب سایت «ایران تلنت» است که اولین و باسابقه‌ترین مجموعه در این زمینه به شمار می‌آید.

جذب نیروی انسانی متخصص دیگر چالش نیست!

ایران تلنت به عنوان مرجع اصلی کاریابی در ایران، بستری حرفه‌ای برای ارزیابی و جستجوی متخصصین فراهم کرده و بانک اطلاعاتی جامعی از بهترین‌های بازار کار ایران را در اختیار دارد. ایران تلنت برای کمک به حل مشکل نیروی انسانی شرکت‌ها این بانک اطلاعاتی را در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد تا به سادگی بتوانند از بین نیروهای متخصص موجود در بازار کار، جستجو کنند و از بین افراد کارکشته و حرفه‌ای، نیروی مناسب سازمان خود را جذب کنند. تا کنون بسیاری از شرکت‌های ایران در صنایع مختلف، از شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ گرفته تا استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک، از خدمات ایران تلنت بهره گرفته‌اند و علی‌رغم تمام چالش‌های موجود، مسئله نیروی انسانی خود را یک بار برای همیشه حل کرده‌اند.

در حال حاضر 15 هزار شرکت ایرانی و خارجی با دسترسی به بیش از یک و نیم میلیون رزومه افراد متخصص در مشاغل مختلف، نیروهای خود را از طریق وب‌سایت ایران تلنت جذب می‌کنند. هر روز نیز به تعداد این شرکت‌ها اضافه شده و کارجویان تازه اضافه شده به بازار کار نیز به واسطه حضور طیف گسترده از شرکت‌های ایران در ایران تلنت، ترجیح می‌دهند شغل آینده خود را از طریق این وب سایت پیدا کنند.

چرا شرکت‌های معتبر از ایران تلنت استفاده می‌کنند؟

تنوع گستردگی خدمات ایران تلنت یکی دیگر از دلایلی است که شرکت‌های ایرانی را بیشتر ترغیب کرده تا از این طریق نیروی انسانی مورد نظر خود را جذب کنند. از اعلام میزان متوسط پرداختی حقوق شرکت‌ها به متخصیص در رده‌های سازمانی مختلف گرفته تا برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و ده‌ها خدمات متفاوت دیگر، باعث شده تا شرکت‌ها با اطمینان بیشتری نیروی متخصص خود را جذب کنند.

خرید بسته های استخدامی با تخفیف ویژه

 

فرصت ویژه برای پوستن به کارفرمایان ایران تلنت

ایران تلنت که با 18 سال سابقه در این زمینه، بزرگترین مرجع استخدامی کشور به شمار می‌آید، در راستای تسهیل ارائه خدمات خود به شرکت‌ها و کارفرمایان، 20 درصد تخفیف برای شرکت‌ها و صنایعی که برای اولین بار اقدام به خرید بسته‌های استخدامی کنند، در نظر گرفته است.  این شرکت‌‌ها می‌توانند ضمن دریافت بسته‌های استخدامی متناسب با نیاز شرکت‌ خود، از خدمات پشتیبانی اختصاصی بهره‌مند شوند و به صورت رایگان نیز مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

ایران تلنت مرجعی عالی برای دستیابی به رزومه بهترین‌های بازار کار ایران و استخدام آنهاست و اغلب شرکت‌ها و صنایع معتبر ایران از خدمات استخدامی آن استفاده می‌کنند. حضور در ایران تلنت این فرصت را برای کارفرمایان فراهم می‌کند تا آنها به ساده‌ترین شکل ممکن به بهترین متخصصین بازار کار ایران دسترسی داشته باشند و بنابر معیارها و ارزش‌های سازمانی خود، آنها را جذب کنند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۳
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی