سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی
۱۱ دی ۹۹ ، ۲۳:۱۰

کاپشن پلی استیشن 5

به تازگی شرکت سونی برای جشن رونمایی کنسول پلی‌استیشن ۵، لباس‌هایی با علامت این محصول نسل نهمی را به کارمندان خود هدیه داده است تا از این طریق از آن‌ها تقدیر و تشکر کند.

 

فصل تعطیلات پایان سال در حال اتمام است و شرکت سونی هنوز هدایای مختلفی به کارمندان خود در سراسر جهان ارسال می‌کند. اخیرا این شرکت برای بزرگداشت انتشار کنسول پلی‌استیشن ۵، هدیه‌ای ویژه که یک کاپشن سفارشی با طرح این کنسول است را به کارمندان خود هدیه داده است تا خاطرات خوب دوران ساخت و توسعه‌ی این محصول برای آن‌ها زنده بماند. از طرفی با توجه به شروع فصل سرد زمستان، این لباس‌ها می‌توانند روزهای گرم و راحتی را برای این افراد رقم زنند.

 

هنوز فهرست مشخصی از افرادی که این کاپشن را دریافت کرده‌اند، منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد با وجود ارسال‌های سراسری شرکت سونی، کارمندان مستقر در شعبه‌های ایالات متحده تعداد بیشتری از این هدیه‌ها را دریافت کرده باشند.

 

بر اساس توضیحات این کاپشن به رنگ مشکی بوده و بر روی سینه‌ی خود علامت کنسول پلی‌استیشن ۵ را دارد. همچنین بر روی قسمت بازویی این لباس علامت دیگری از تاریخ ۲۵ ساله‌ی برند پلی‌استیشن به چشم می‌خورد که به نوعی نماد افتخار و غرور کارکنان بخش پلی‌استیشن شرکت سونی خواهد بود. به نظر می‌رسد در کنار کیفیت عالی و جنس براق این کاپشن، یک کالای بسیار لوکس برای دارندگان کلکسیون‌های پلی‌استیشن نیز به حساب خواهد آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۱
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی