سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه،سامانه پیام کوتاه رایگان،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون


سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون ))
سامانه پیام کوتاه رایگان
و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
بایگانی
۲۳ بهمن ۰۲ ، ۲۳:۰۶

امنیت وات ساپ بیشتر شد

واتساپ در‌حال کار روی یک ویژگی امنیتی جدید برای ارتقای حریم خصوصی کاربران است. این ویژگی جدید، قفل‌ چت‌ها را در بین تمام دستگاه‌های متصل به حساب شما همگام‌سازی می‌کند.

به عبارت ساده‌تر، اگر تصمیم به قفل کردن یک صفحه‌ی چت روی گوشی‌ هوشمند خود دارید، این قفل در صورت دسترسی به واتساپ از طریق کامپیوتر، تبلت یا هر دستگاه مرتبط دیگر، روی همان چت اعمال خواهد شد.

 


 ویژگی قفل چت در واتساپ

 

تغییر مورد بحث را نخستین‌بار سایت WABetaInfo اعلام کرد. این ویژگی، در جدیدترین نسخه‌ی بتای این پیام‌رسان در اندروید مشاهده شده است.

واتساپ سال گذشته ویژگی قفل کردن چت‌های خاص را معرفی کرد و بعداً ویژگی دیگری به نام Secret Lock را به‌نمایش گذاشت که به کاربران امکان می‌دهد رمز‌‌عبور منحصربه‌فردی را متفاوت از رمزعبور دستگاه خود تعیین کنند؛ این رمز، پوشه‌ی Locked Chats را پنهان می‌کند و برای هر کسی که رمز عبور را نمی‌داند، نامرئی خواهد شد.
 ویژگی همگام‌سازی قفل چت در واتساپ
نقطه‌ضعف ویژگی‌های یادشده این است که به‌صورت محلی اعمال می‌شوند؛ یعنی قفل‌ها باید به‌جای همگام‌سازی خودکار، روی هر دستگاه به‌طور جداگانه تنظیم شوند.

تغییر آتی، فرایند را ساده‌تر می‌کند و به‌طور خودکار انتخاب‌های امنیتی شما را در تمام پلتفرم‌هایی که از واتساپ استفاده می‌کنید، گسترش می‌دهد. این ویژگی احتمالاً در آپدیت بعدی واتساپ به‌صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد.

واتساپ اخیراً تأیید کرده است که امکان ارسال پیام‌های بین پلتفرمی را فراهم خواهد کرد. به‌زودی کاربران می‌توانند پیام‌هایی را بین واتساپ، تلگرام یا سیگنال ارسال کنند. این ویژگی احتمالاً فقط در اروپا در دسترس خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۳
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی